open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"07" червня 2010 р. Справа № 2а-1056/09/0970

м. Івано-Франківськ

Колегія суддів Івано-Франківського окружного адміністративного суду у складі: головуючого судді Могили А.Б.

суддів: Гундяка В.Д., Остап'юка С.В.,

за участі секретаря Гергелюк Н.Т.

представника позивача ОСОБА_1

представника відповідача - ОСОБА_2 міської ради - ОСОБА_3, представника відповідача ОСОБА_2 РДА - ОСОБА_4,

представника відповідача - Івано-Франківської ОДА - ОСОБА_5,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_6 до ОСОБА_2 міської ради, ОСОБА_2 районної державної адміністрації, Івано-Франківської обласної державної адміністрації, Головного управління Державного казначейства в Івано-Франківській області, Державного казначейства України, Міністерства фінансів України про визнання протиправними дій у вирішенні питання про встановлення сім'ї позивача категорії постраждалих внаслідок стихійного лиха, стягнення з місцевого бюджету спричиненої шкоди в сумі 229 200 гривень,-

ВСТАНОВИЛА:

ОСОБА _6 звернулася в суд із адміністративним позовом до ОСОБА_2 міської ради, ОСОБА_2 районної державної адміністрації, Івано-Франківської обласної державної адміністрації, Головного управління Державного казначейства в Івано-Франківській області, Державного казначейства України, Міністерства фінансів України про визнання протиправними дій у вирішенні питання про встановлення сім'ї позивача категорії постраждалих внаслідок стихійного лиха, стягнення з місцевого бюджету спричиненої шкоди в сумі 229 200 гривень.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачами - ОСОБА_2 міською радою та ОСОБА_2 РДА протиправно, в порушення положень Постанов Кабінету Міністрів України №689 від 28.08.2008 року, № 737 від 20.08.2008 року, розпорядження Кабінету Міністрів України №1008 від 28.07.2008 року віднесено сім'ю позивача до другої категорії сімей постраждалих внаслідок стихійного лиха, що сталось 23-27 липня 2008 року. Вважає, що стихійним лихом - повінню, яка сталась 23-27 липня 2008 року її сім'ї спричинено збитки, які відповідають першій категорії сімей, що постраждали внаслідок стихійного лиха. Внаслідок протиправного віднесення сім'ї позивача до нижчої (другої) категорії сімей, що постраждали внаслідок стихійного лиха, відповідачами їй спричинена матеріальна шкода в розмірі недоотриманої допомоги сім'ям, які постраждали внаслідок стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року (далі - допомога) в сумі - 229 200 гривень.

На обґрунтування позовних вимог представник позивача, зазначила про наявність пошкоджень, в належному позивачу будинку за № 8 по вулиці Недовга в м. Надвірна, спричинених стихійним лихом, які унеможливлюють відновлення будинку, невідповідність висновків комісії міської ради фактичним обставинам, порушення при обстеженні пошкодженого будинку, допущені комісією ОСОБА_2 міської ради, посилаються на експертний висновок за № В-555 від 15.12.2008 року головного спеціаліста - експерта Івано-Франківської торгово-промислової палати.

Представник відповідача - Головного управління Державного казначейства України в Івано-Франківській області і Державного казначейства України в судове засідання не з'явився, хоча про дату, час та місце проведення судового розгляду повідомлений належним чином. В минулому судовому засіданні заперечила проти позову, зазначивши, що при виплаті позивачу допомоги відповідачі не були наділені повноваженнями визначення категорії постраждалим сім'ям, виплата допомоги здійснювалася через розпорядника коштів - Івано-Франківську обласну державну адміністрацію, будь-яких неправомірних дій щодо позивача ним не вчинено.

Представник відповідача - ОСОБА_2 міської ради позовних вимог не визнав та зазначив, що за результатами обстеження пошкодженого будинку по вул. Недовга, 8 м. Надвірна складено акт, в якому визначено технічний стан будівлі та основні види пошкоджень. На основі акта обстеження вищевказана комісія ОСОБА_2 міської ради склала дефектний акт, в якому вказано обсяг і види ремонтно-відновлювальних робіт. ОСОБА_6 не оскаржувала даний акт обстеження і дефектний акт до ОСОБА_2 районної державної адміністрації, як того вимагає Порядок обстеження майна, пошкодженого унаслідок стихійного лиха, що сталось 23-27 липня 2008 року, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України. № 688 від 30.07.2008 року. Крім того позивач отримала страхове відшкодування внаслідок пошкодження будинку. Вартість будинку і його стан до стихії явно не відповідає заявленій у позові сумі відшкодування.

Представники відповідачів - ОСОБА_2 районної державної адміністрації Івано-Франківської області, Івано-Франківської обласної державної адміністрації проти позову заперечили мотивуючи тим, що комісією ОСОБА_2 міської ради, після реєстрації відповідної заяви позивача про спричинення стихійним лихом її сім'ї шкоди, проведено обстеження пошкоджень житлового будинку, спричинених стихійним лихом, що відображено у відповідному акті. На підставі даного акту комісією міської ради складено зведені списки всіх постраждалих сімей - жителів м. Надвірна, відповідно до категорії. Позивача включено в список сімей, які відносяться до другої категорії постраждалих внаслідок стихійного лиха. Вказані списки були направлені до ОСОБА_2 районної державної адміністрації Івано-Франківської області, якою складено зведений реєстр сімей постраждалих внаслідок стихійного лиха, відповідно до встановленої комісії міської ради категорій, і які були направлені до Івано-Франківської обласної державної адміністрації для подальшої виплати допомоги таким сім'ям. Крім того, представниками відповідачів було зазначено, що комісією ОСОБА_2 міської ради Івано-Франківської області 08.08.2008 року проведено обстеження житлового будинку позивача, яким не встановлено пошкоджень житлового будинку, які б могли бути підставою для віднесення сім'ї позивача до першої категорії постраждалих сімей, підтверджено визначену сім'ї позивача другу категорію постраждалих сімей внаслідок стихійного лиха. Представниками відповідачів зазначено, що ОСОБА_2 районною державною адміністрацією, Івано-Франківською обласною державною адміністрацією всі дії по виплаті допомоги постраждалим сім'ям проведено у відповідності до положень постанов Кабінету Міністрів України, яким врегульовано здійснення виплати такої допомоги.

Представник відповідача - Міністерства фінансів України - в судове засідання не з'явився, хоча про дату, час та місце проведення судового засідання повідомлений належним чином. Наданим правом на подання заперечення проти позову не скористався.

Заслухавши пояснення представників сторін, свідка, дослідивши подані докази по справі, колегія суддів приходить до висновку, що адміністративний позов слід задовольнити частково.

Судом встановлено, що у відповідності до Порядку обстеження майна, пошкодженого унаслідок стихійного лиха, що сталось 23-27 липня 2008 року, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 688 від 30.07.3008 року «Про затвердження порядку обстеження майна, пошкодженого унаслідок стихійного лиха, що сталось 23-27 липня 2008 року» ОСОБА_2 міська рада на підставі заяви позивача 08.08.2008 року з виїздом на місце провела обстеження пошкодженого повінню будинку по вул. Недовга, 8 у м. Надвірна.

За результати обстеження пошкодженого будинку по вул. Недовга, 8 у м. Надвірна, що належить ОСОБА_6 складено акт, в якому визначено технічний стан будівлі та основні види пошкоджень. Як вбачається з акту обстеження від 08.08.2008 року - комісія прийшла до висновку, що будинок підлягає капітальному ремонту.

На основі акту обстеження вищевказана комісія міської ради склала дефектний акт, в якому вказано обсяг і види ремонтно-відновлювальних робіт, а саме: заміна деревяної підлоги, заміна нижньої частини стін деревяного каркасу, заміна дверей.

10.09.2008 року комісією ОСОБА_2 районної державної адміністрації проведено повторне обстеження житлового будинку ОСОБА_6 по вул. Недовга, 8 у м. Надвірна, про що складено відповідний акт. Згідно акту ОСОБА_2 райдержадміністрації сім'ю ОСОБА_6 включено до 2-ї категорії постраждалих від стихійного лиха.

Позивачем за рахунок субвенцій з державного бюджету отримано матеріальну допомогу на загальну суму 64940 грн..

Колегія суддів визнає загальновідомими факти затоплення території Івано-Франківської області, в тому числі м. Надвірна, що стались 23-27 липня 2008 року внаслідок стихійного лиха - повені, також вказані обставини визнаються сторонами, а тому у відповідності до частин 2 та З статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України ці обставини не підлягають доказуванню.

28.07.2008 року Розпорядженням Кабінету Міністрів України за №1008-р з резервного фонду державного бюджету виділено кошти для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року. Пунктом другим даного розпорядження обласні державні адміністрації постраждалих областей зобов'язано за рахунок виділених коштів забезпечити до 30 липня 2008 року виплату частини матеріальної грошової допомоги постраждалому населенню для забезпечення належних умов проживання в таких розмірах: власникам житлових будинків, які повністю зруйновані, - 5 тисяч гривень на сім'ю; сім'ям, які відселені з житлових будинків, що підлягають капітальному ремонту, - по 2,5 тисячі гривень на сім'ю; сім'ям, житлові будинки яких пошкоджені, - по 1 тисячі гривень на сім'ю.

31.07.2008 року Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» доповнено Закон України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» статтею 42-1, згідно якої затверджено розмір субвенції з Державного бюджету України обласним бюджетам Вінницької, Івано-Франківської, Закарпатської, Львівської, Тернопільської та Чернівецької областей, міському бюджету міста Чернівці для ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року.

У відповідності до вказаної статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» Кабінетом Міністрів України 02.08.2008 року винесено постанову за №689 «Про затвердження Порядку використання у 2008 році субвенцій з державного бюджету обласним бюджетам Вінницької, Івано-Франківської, Закарпатської, Львівської, Тернопільської та Чернівецької областей, міському бюджету м. Чернівців для ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року».

Підпунктом 1 пункту 2 Порядку використання у 2008 році субвенцій з державного бюджету обласним бюджетам Вінницької, Івано-Франківської, Закарпатської, Львівської, Тернопільської та Чернівецької областей, міському бюджету м. Чернівців для ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року, затвердженого вищевказаною постановою Кабінету Міністрів України передбачено, що субвенція спрямовується на виплату часткової допомоги сім'ям, які постраждали внаслідок стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року, зокрема для будівництва та придбання житла; капітального та поточного ремонту пошкодженого житла; відшкодування вартості зруйнованих господарських приміщень, втраченого майна і сільськогосподарської продукції на городах та присадибних ділянках.

У відповідності до пункту 13 даного Порядку використання субвенцій здійснюється часткова виплата допомоги (аванс) у таких розмірах:

50 тисяч гривень - для першої категорії постраждалих сімей, в яких житловий будинок (квартиру) зруйновано, або він не підлягає відновленню, чи сім'я підлягає відселенню з житлового будинку (квартири) у зв'язку з тим, що він розташований у зоні підвищеного ризику (пошкоджений житловий будинок (квартира), який може бути протягом найближчого часу підтоплений, або житловий будинок (квартира), який протягом найближчого часу може бути пошкоджений внаслідок зсуву);

20 тисяч гривень - для другої категорії постраждалих сімей, в яких пошкоджений житловий будинок (квартира) підлягає капітальному ремонту або має істотні пошкодження (непридатні для експлуатації підлога, віконні та дверні блоки, внутрішньобудинкові мережі газо-, водо-, електропостачання, має місце відшарування зовнішньої або внутрішньої штукатурки);

5 тисяч гривень - для третьої категорії постраждалих сімей, в яких пошкоджений житловий будинок (квартира) підлягає поточному ремонту та втрачене майно (з розрахунку 4 тисячі гривень на поточний ремонт і 1 тисяча гривень на відшкодування вартості втраченого майна).

Пунктом 13-1 вказаного Порядку передбачені розміри виплати останньої авансової суми допомоги за рахунок субвенції для першої та другої категорій постраждалих сімей, де зазначені аналогічні підстави визначення таких категорії постраждалих сімей. А також передбачено, що зазначені суми зменшуються на суми допомоги, виплачені відповідно до пункту 13 цього Порядку та розпорядження Кабінету Міністрів України від 28.07.2008 року за №1008 «Про виділення коштів для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року». Пунктом 15 Порядку використання субвенцій передбачений розрахунок сум остаточного розміру допомоги для першої та другої категорій постраждалих сімей, яким також визначені аналогічні підстави віднесення постраждалої сім'ї до відповідної категорії.

Виходячи з аналізу норм, що містяться в пунктах 13, 13-1, 15 Порядку використання субвенцій, в пункті 2 розпорядження Кабінету Міністрів України від 28.07.2008 року за №1008 «Про виділення коштів для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року», колегія судців зазначає, що Кабінетом Міністрів України встановлено види відновлювальних робіт, перелік пошкоджень житлових будинків (квартир), сімей постраждалих внаслідок стихійного лиха, згідно яких визначається категорія постраждалої сім'ї, та у відповідності до якої здійснюється виплата допомоги в передбачених розмірах.

Згідно пункту 11 Порядку використання субвенцій для надання допомоги списки громадян, яким надаватиметься допомога на сім'ю, складаються та затверджуються районними державними адміністраціями та виконавчими органами міських (міст обласного значення) рад. Списки громадян для надання остаточної суми допомоги складаються на підставі актів обстеження, що проводяться відповідно до Порядку обстеження майна, пошкодженого внаслідок стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.07.2008 року за №688.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів вважає за необхідне вказати на те, що віднесення сімей постраждалих внаслідок стихійного лиха до однієї з трьох категорії, що визначені постановою Кабінету Міністрів України за №689 від 02.08.2008 року здійснюється, шляхом включення членів такої сім'ї до списку громадян для надання суми допомоги, який складається на підставі актів обстеження, що проводяться відповідно до Порядку обстеження майна, пошкодженого унаслідок стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.07.2008 року за №688.

Механізм обстеження житлових будинків, квартир (їх частин) незалежно від форми власності, господарських споруд, інженерних мереж і споруд, об'єктів соціально-культурного призначення та земель, відведених громадянам для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння, випасання худоби і товарного сільськогосподарського виробництва, що зазнали пошкодження унаслідок стихійного лиха у липні 2008 року визначає Порядок обстеження майна, пошкодженого унаслідок стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року, затверджений постановою Кабінету Міністрів України за №688 від 30.07.2008 року.

У відповідності до пункту 2 Порядку обстеження майна обстеження проводиться на підставі заяви власника, що подається органові місцевого самоврядування за місцем розташування об'єкта. Пунктом третім даного Порядку передбачено, що орган місцевого самоврядування після реєстрації заяви утворює для обстеження об'єкта комісію у складі представників такого органу. Обстеження об'єкта проводиться в одноденний строк комісією з виїздом на місце, за результатами якого комісія складає акт, в якому визначаються технічний стан об'єкта та основні види пошкодження. Заявник ознайомлюється з актом обстеження та дефектним актом і в разі згоди підписує його. У разі незгоди заявник може оскаржити акт обстеження до відповідної райдержадміністрації (у містах обласного підпорядкування - облдержадміністрації), яка утворює комісію для визначення обґрунтованості вимог заявника, (пункти 4, 5).

Пунктом 8 Порядку обстеження майна визначено, що на підставі актів обстеження об'єктів орган місцевого самоврядування узагальнює відомості про об'єкти, їх власників та в триденний строк надсилає їх райдержадміністрації. Райдержадміністрація складає на підставі зазначених відомостей зведений реєстр по району і в дводенний строк надсилає його облдержадміністрації. Облдержадміністрація формує на підставі зведених реєстрів загальний реєстр по області і надсилає його Мінекономіки та Мінагрополітики.

Досліджуючи обставини обстеження житлового будинку позивача комісіями ОСОБА_2 міської ради та ОСОБА_2 РДА, колегія суддів дійшла висновку про невідповідність висновків цих комісій фактичним пошкодженням спричиненим стихійним лихом житловому будинку позивача та встановила порушення Порядку обстеження майна при огляді житлового будинку позивача.

Характер пошкоджень житлового будинку позивача відображений в акті від 08.08.2008 року не повно, зазначено, що будинок потребує капітального ремонту. Хоча фактично, під час огляду житлового будинку позивача членами комісії виявлені пошкодження, які вказували на те, що будинок не підлягає відновленню, наявність яких у відповідності до пунктів 13, 13-1, 15 Порядку використання субвенцій є підставою для встановлення позивачу першої категорії постраждалих сімей внаслідок стихійного лиха та виплати відповідних сум допомоги.

Вказані обставини підтверджуються наявністю двох різних за змістом актів обстеження від 08.08.2008 року, актом повторного обстеження ОСОБА_2 РДА від 10.09.2008 року, а також не ознайомленням позивача з дефектним актом від 26.07.09 року.

Свідок ОСОБА_7 в судовому засіданні підтвердила зруйнування житлового будинку позивача. Зазначила, що за домовленістю ОСОБА_2 міської ради та Івано-Франківської торгово-промислової палати її експерти супроводжували комісії, що обстежували після повені господарства постраждалих, надаючи кваліфіковані рекомендації. Серед таких господарств було і господарство позивача, де вона в серпні місяці 2008 року приймала участь в його обстеженні разом з комісією. Даний факт підтверджується і зробленими після повені фотознімками (а.с. 16-19).

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Пунктом 1 частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Колегія суддів зазначає, що допущення комісіями ОСОБА_2 міської ради та ОСОБА_2 РДА порушень Порядку обстеження майна є протиправним та таким, що могли та призвели до невірного встановлення позивачу категорії сімей постраждалих внаслідок стихійного лиха - повені, що мало місце 23-27 липня 2008 року.

Частиною першою статті 77 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що шкода, заподіяна юридичним і фізичним особам в результаті неправомірних рішень, дій або бездіяльності органів місцевого самоврядування, відшкодовується за рахунок коштів місцевого бюджету, а в результаті неправомірних рішень, дій або бездіяльності посадових осіб місцевого самоврядування - за рахунок їх власних коштів у порядку, встановленому законом.

У відповідності до частини другої пункту 15 Порядку використання у 2008 році субвенцій з державного бюджету обласним бюджетам Вінницької, Івано-Франківської, Закарпатської, Львівської, Тернопільської та Чернівецької областей, міському бюджету м. Чернівців для ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року, затвердженого постановою Кабінетом Міністрів України від 02.08.2008 року за №689 передбачено, що у разі коли остаточна сума допомоги, визначена відповідно до цього підпункту, становить менше як 100 тисяч гривень для першої категорії постраждалих сімей, остаточна сума допомоги збільшується на суму допомоги, передбачену підпунктом 2 цього пункту, з тим щоб становила не менше як 100 тисяч гривень для першої категорії постраждалих сімей.

Таким чином, вирішуючи питання про відшкодування, спричиненої позивачу, її протиправним віднесенням до нижчої категорії постраждалих сімей внаслідок стихійного лиха, що мало місце 23-27 липня 2008 року, колегія суддів виходить з положень частини другої пункту 15 Порядку використання субвенцій і визначає її як різницю між отриманою сумою допомоги та мінімальним розміром допомоги для першої категорії постраждалих сімей.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів вважає протиправним включення ОСОБА_2 міською радою та ОСОБА_2 РДА Івано-Франківської області сім'ї ОСОБА_6 до списку громадян для надання за рахунок субвенцій з державного бюджету суми допомоги в розмірі 50 тисяч гривень для другої категорії постраждалих сімей, в яких пошкоджений житловий будинок підлягає капітальному ремонту внаслідок стихійного лиха, що сталось 23-27 липня 2008 року, а вимоги позивача про стягнення спричиненої матеріальної шкоди - обґрунтованими та таким, що підлягають до задоволення.

Згідно ст. 49 ч.2 Закону України «Про державні місцеві адміністрації» матеріальна шкода, завдана незаконними рішеннями голів місцевих державних адміністрацій, наказами керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій, діями чи бездіяльністю посадових осіб місцевих державних адміністрацій при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується за рахунок держави.

У відповідності пункту 15 порядку використання у 2008 році субвенцій з державного бюджету затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2008 року № 689 остаточні суми допомоги надаються для першої категорії постраждалих сімей виходячи з опосередкованої вартості спорудження житла в сумі 3850 гривень за 1 кв. метр загальної площі житлового будинку (квартири), який зруйновано або він не підлягає відновленню, чи сім'я підлягає відселенню з житлового будинку (квартири) у зв'язку з тим, що він розташований у зоні підвищеного ризику (пошкоджений житловий будинок (квартира), який може протягом найближчого часу підтоплений, або житловий будинок (квартира), який протягом найближчого часу може бути пошкоджений внаслідок зсуву), для другої категорії - 850 гривень за 1 кв. метр фактично пошкодженої загальної площі житлового будинку (квартири), який підлягає ремонту або має істотні пошкодження (непридатні для експлуатації підлога, віконні, віконні та дверні блоки, внутрішньобудинкові мережі газо-, водо-, електропостачання, має місце відшарування зовнішньої або внутрішньої штукатурки).

Як вже було встановлено в судовому засіданні ОСОБА_6 було виплачено 64940 грн. допомоги, тобто з розрахунку 850 грн. за 1 м. кв. пошкодженої площі будинковолодіння.

Оскільки колегія суддів дійшла висновку, що сім'ю позивача слід віднести до першої категорії сімей, які постраждали внаслідок повені, то й допомога мала складати 3850 грн. за 1 кв. м. Відповідно до технічного паспорту на будинок по вул. Недовга, 8 в м. Надвірна його загальна площа становить 76,4.

Таким чином ОСОБА_6 недоотримано грошові кошти в сумі 229200 грн.

Колегія суддів вважає за необхідне вказати на те, що у відповідності до частини 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. А тому, вирішуючи дані позовні вимоги, колегія суддів виходить з визначених завдань та перевіряє обставини прийняття (вчинення) рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, встановлені частиною 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України. Колегія суддів не встановлює фактів, що мають юридичне значення, в тому числі не встановлює факту спричинення стихійним лихом руйнування господарських приміщень та знищення, належного їй майна.

Позовні вимоги про визнання протиправними дій Головного управління Державного казначейства України в Івано-Франківської області, Державного казначейства України, Міністерства фінансів України не підлягають до задоволення оскільки при виплаті позивачу допомоги не вони не були наділені повноваженнями визначення категорії постраждалим сім'ям, а виплата допомоги здійснювалась через розпорядників коштів і тим самим будь-яких неправомірних дій щодо позивача ними не вчинено.

На підставі статті 124 Конституції України, керуючись статтями 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

ПОСТАНОВИЛА:

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправними дії ОСОБА_2 міської ради та ОСОБА_2 районної

державної адміністрації Івано-Франківської області, щодо обстеження пошкоджень житлового будинку ОСОБА_6, вулиця Недовга, 8, місто Надвірна Івано-Франківська область стихійним лихом - повінню, що мала місце 25-27 липня 2008 року та встановлення ОСОБА_6, категорії сімей постраждалих внаслідок

стихійного лиха 25-27 липня 2008 року.)

Стягнути в солідарному порядку з місцевого бюджету міста Надвірної Івано-Франківської області та Державного бюджету України на користь ОСОБА_6 229 200 (двісті двадцять дев'ять тисяч двісті) гривень спричиненої матеріальної шкоди.

В задоволенні решти позовних вимог та до інших відповідачів - відмовити.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. В разі подання заяви про апеляційне оскарження судового рішення, але апеляційна скарга не була подана в строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

Заяву про апеляційне оскарження постанови суду може бути подано протягом 10 днів з дня складання її в повному обсязі. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови.

Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Заяви про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Головуючий суддя Могила А.Б.

Судді Гундяк В.Д.

ОСОБА _8

Постанова складена в повному обсязі 14.06.2010.

Джерело: ЄДРСР 48881990
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку