open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 263/5478/15-к

Провадження № 1-кс/263/2224/2015

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 травня 2015 року м. Маріуполь

Слідчий суддя Жовтневого районного суду м. Маріуполя Шатілова Л.Г., за участю прокурора Вознесенського М.Д., слідчого СУ ГУМВС України в Донецькій області Ткача Є.В., розглянувши матеріали клопотання слідчого СУ ГУМВС України в Донецькій області Ткача Є.В. про тимчасовий доступ до речей і документів, у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12015050000000212 від 28.02.2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 255 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

Слідчий СУ ГУМВС України в Донецькій області ОСОБА_1 звернувся до слідчого судді Жовтневого районного суду м. Маріуполя Донецької області з клопотанням, погодженим з прокурором, про тимчасовий доступ до речей і документів, у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12015050000000212 від 28.02.2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 255 КК України.

Під час досудового розслідування встановлено, що 07.04.2014 року, точний час в ході досудового слідства не встановлено, у м. Донецьку та в окремих районах та населених пунктах Донецької області створено стійке ієрархічне об’єднання – злочинну організацію, так звану «Донецьку народну Республіку» (далі «ДНР»), учасники якої на території України займаються вчиненням актів тероризму, залякуванням населення, вбивством громадян, викраденням людей, захопленням адміністративних будівель органів державної влади, місцевого самоврядування, скоєнням розбійних нападів на окремих осіб та заволодінням майном й грошима підприємств, установ, організацій, та інших тяжких і особливо тяжких злочинів, що призводить до дестабілізації суспільно-політичної ситуації у державі.

Основною метою діяльності вказаної злочинної організації є насильницька зміна та повалення конституційного ладу, захоплення державної влади в Україні, а також зміна меж території і державного кордону України, шляхом створення незаконного псевдодержавного утворення «ДНР».

Вказана злочинна організація є стійкою, має чітку ієрархію та структуру, яка складається з політичного та силового блоків, а також розподіл функцій між її учасниками на яких покладені відповідні обов’язки згідно з планом спільних злочинних дій.

На керівників блоків покладається керівництво, організація дій та контроль за діяльністю підлеглих їм співучасників злочину за допомогою керівників груп, що були у вказаних блоках.

При цьому на керівників та учасників силового блоку покладалось забезпечення стійкості злочинної організації шляхом вчинення збройного опору, незаконної протидії та перешкоджання виконанню службових обов'язків співробітниками правоохоронних органів і військовослужбовцями Збройних Сил України. У свою чергу представники політичного блоку організовували збір та отримання матеріальної і фінансової допомоги від інших учасників злочинної організації та осіб, лояльно налаштованих до їхньої діяльності, чим також забезпечували існування вказаної злочинної організації.

«ДНР» має стабільний склад лідерів вказаної злочинної організації, які підтримують між собою тісні стосунки, централізоване підпорядкування учасників політичного та силового блоку лідерам організації, а також план злочинної діяльності та чіткий розподіл функцій учасників щодо його досягнення.

Так, на учасників політичного блоку, відповідно до плану спільних злочинних дій, покладаються наступні обов'язки: створення так званих органів псевдодержавної влади «ДНР» та організація їх діяльності; видача нормативно-правових актів від імені нелегітимних органів псевдодержавної влади «ДНР»; організація та проведення незаконного референдуму на території Донецької області про визнання суверенітету незаконного псевдодержавного утворення «ДНР»; проведення агітаційної роботи серед населення щодо діяльності злочинної організації «ДНР» із метою схиляння їх до участі у вказаній злочинній організації та отримання підтримки власної діяльності серед мешканців східних регіонів України; організація збору, отримання матеріальної і фінансової допомоги від інших учасників злочинної організації та осіб, лояльно налаштованих до їх діяльності, а також її розподілу; налагодження взаємодії з незаконним псевдодержавним утворенням «Луганська народна республіка» та її лідерами з метою координації дій, спрямованих на повалення конституційного ладу та захоплення державної влади в Україні, а також дій, направлених на зміну меж території та державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України; налагодження взаємодії з прихильниками злочинної діяльності, що перебувають за кордоном із метою координації дій, отримання матеріальної і гуманітарної допомоги та озброєння, а також залучення іноземних громадян для протидії правоохоронним органам України та Збройним Силам України; налагодження взаємодії з місцевими та закордонними засобами масової інформації з метою їх використання для агітацій, висвітлення діяльності «ДНР», дискредитації діяльності органів державної влади України та осіб, задіяних у ході проведення антитерористичної операції та формування думки серед населення про законність власних дій, а також вчинення за їх допомогою закликів до повалення конституційного ладу і захоплення державної влади в Україні та дій, направлених на зміну меж території та державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України; надання матеріальної та організаційної допомоги учасникам бойового блоку «ДНР» для забезпечення їх протиправної діяльності; забезпечення учасників «ДНР» транспортом, символікою та агітаційними матеріалами.

На учасників силового блоку, відповідно до плану спільних злочинних дій, покладались наступні обов'язки: організація та ведення збройного опору, незаконної протидії та перешкоджання виконанню службових обов'язків співробітниками правоохоронних органів України і військовослужбовцями Збройних Сил України, задіяними у проведенні антитерористичної операції; з метою опору представникам державної влади та унеможливлення припинення злочинної діяльності правоохоронними органами та Збройними Силами України, організація у групи осіб, які є прихильниками злочинної діяльності учасників «ДНР», озброєння зазначених осіб та керівництво їхніми діями; створення не передбачених законом збройних формувань та участь у їх діяльності; вербування нових учасників до складу силового блоку «ДНР» та керівництво їхніми діями; захоплення населених пунктів, будівель, військових частин та інших об'єктів на території Донецької області; скоєння терористичних актів та диверсій на території України; захоплення зброї чи заволодіння у інший спосіб боєприпасами, вибуховими речовинами, військовою технікою, транспортними засобами, а також будівництво укріплень з метою протидії діяльності осіб, задіяних у ході проведення антитерористичної операції та забезпечення власної злочинної діяльності; викрадення осіб з метою отримання матеріальної вигоди та залякування мешканців, які підтримують діючу владу в Україні; силова підтримка учасників політичного блоку при проведенні незаконного референдуму на території Донецької області про визнання суверенітету незаконного псевдодержавного утворення ДНР, а також укріплення та охорона зайнятих ними будівель та споруд; вчинення дій, спрямованих на унеможливлення проведення 25.05.2014 позачергових виборів Президента України на території Донецької області; організація поставок зброї, боєприпасів, вибухових речовин, військової техніки та їх розподіл серед учасників злочинної організації.

У результаті діяльності злочинної організації «ДНР» на території Донецької області було спричинено масову загибель людей, а також зруйновано та пошкоджено велику кількість адміністративних та приватних будівель і споруд, викрадено майно фізичних та юридичних осіб в особливо великому розмірі, таким чином умисні дії членів злочинної організації призвели до тяжких фізичних та моральних страждань значної частини населення України.

Кримінальне провадження кваліфіковано за ч. 1 ст. 255 КК України.

У ході відпрацювання с. Свободне, с. Новотроїцьке, с. Бугас Донецької області, під час сканування та встановлення унікальних ідентифікаторів на предмет зв’язку з особами, що мають оперативний інтерес за фактом сепаратизму, було встановлено наступні абонентські номера SIM карт та Imei мобільних телефонів, які проходять по базам ПОТЗ, як зв’язок за фактом сепаратизму, а саме: Номери SIM карт:

+380933165858; +380990005990; +380950262502; +380957919515; +380951010703; +380505395858; +380974498777; +380501714947; +380505137776; +380506447712; +380506613044; +380506895699; +380508854777; +380632588018; +380664267227; +380667007409; +380672869978; +380933215864; +380950767529; +380952005009; +380995009033; +380949108965; +380509221397; +380668224883; +380955789674; +380991608085; +380994500084; +380953673867; +380956007518; +380678587870; +380994419890; +380635392484; +380668402542; +380683302177; +380951755587; +380960140638; +380964820496; +380505121721; +380684387050; +380933110777; +380971332833; +380975689687; +380975689765; +380979242103; +380982103400; +380977136584; +380972640364; +380982832756; +380987550612; +380973131512; +380669540506; +380960421138; +380683437742; +380964823799; +380973619315; +380667825806; +380667969272; +380954129658; +380958645080; +380962530617; +380504709425; +380954118632; +380679750088; +380963086002; +380971302464; +380990020108; +380990562520; +380999612158; +380974892138; +380956771001; +380634856657; +380637388681; +380637863490; +380639443936; +380639985505; +380660524959; +380662931842; +380666369325; +380675114404; +380937004713; +380939156538; +380961890615; +380962705294; +380968014026; +380970082300; +380978776655; +380985174302; +380989628085; +380504223608; +380504732343; +380505242106; +380505673861; +380505754691; +380506009340; +380506805466; +380508311116; +380509767541; +380631360950; +380635722905; +380637809574; +380932723429; +380933165575; +380935348934; +380935987225; +380954007667; +380955100999; +380955161669; +380990282428; +380999194442; +380507768089; +380637810777; +380930731334; +380967882121; +380505676978; +380636020498; +380957668129; +380991516943; +380964976772; +380965219901; +380505659403; +380632148786; +380660272931; +380504726467; +380664713858; +380674797748; +380678345065; +380678793743; +380683843738; +380687799880; +380930355269; +380934800922; +380935991234; +380965010563; +380965135536; +380969200007; +380969470718; +380969784777; +380970333088; +380971193933; +380972115526; +380972567244; +380973084481; +380973141220; +380974411675; +380974444814; +380975992393; +380977238490; +380981109998; +380982015559; +380983027036; +380983404432; +380983784711; +380983899518; +380997667618; +380997939193; +380676232864; +380677842664; +380960439091; +380967657902; +380960370602; +380973326020; +380956719498; +380505351222; +380506976226; +380509641720; +380501579432; +380951851197; +380669129294; +380968688785; +380671716417; +380676448466; +380506496391; +380931402369; +380958064771; +380677708972; +380678935120; +380679419056; +380502630931; +380502776416; +380687828104; +380687832359; +380936274721; +380951459219; +380952545486; +380954493094; +380955168979; +380955266703; +380956425718; +380956962212; +380957691535; +380957912476; +380958790467; +380504776429; +380960382709; +380963126855; +380964010204; +380964520807; +380967293341; +380969788956; +380970729712; +380970979407; +380505453612; +380984233599; +380984484966; +380985302038; +380985725486; +380985838938; +380508051087; +380995089075; +380996385426; +380997963935; +380509526873; +380501654445; +380660403778; +380661469279; +380665018466; +380665543025; +380667499692; +380668276326; +380671617718; +380674572420; +380676444416; +380638278197; +380503261316; +380937835070; +380955432953; +380955797637; +380504141818; +380505243961; +380991404967; +380997745469; +380509623730; +380634137696; +380639312394; +380967418014; +380987271782; +380676669489; +380503264995; +380992107010; +380635752227; +380676215353; +380668895808 та

IMEI: 353050065766740; 355945055927690; 865189025177280; 358939056963230; 359854044364830; 865784020522720; 357210054663950; 357210054663960; 353300052116190; 359115040471250; 353999010135260; 13880004545180; 13885005304080; 352989053138150; 353531046400310; 355186060264210; 357246056264550; 358884043251710; 359298064657450; 355201306221540; 351696057354700; 13406003109010; 13432000211020.

Таким чином, із метою встановлення обставин, що підтверджують причетність останніх до сепаратизму, їх місцезнаходження, анкетні дані та коло дружніх зв’язків, слідчому необхідно звернутися до слідчого судді із клопотанням про надання дозволу на отримання інформації від операторів рухомого мобільного зв’язку, щодо з’єднань телефонних номерів та їх знаходження в зоні покриття базових станцій якими користувались вищезазначені особи у період часу з 00 год. 01 хв. 01.01.2015 року до теперішнього часу.

Данні щодо з’єднань номерів мобільних телефонів у зоні покриття базових станцій містять охоронювану законом таємницю, передбачену ст. 31 Конституції України, ст. 34 ЗУ «Про телекомунікації» і знаходяться у відповідних операторів мобільного зв’язку «ОСОБА_2 ОСОБА_3 Ес Ем», «Астеліт Лайф», «МТС».

Прокурор та слідчий у судовому засіданні клопотання підтримали у повному обсязі.

Особа, у володінні якої знаходяться документи, в судове засідання не викликалася, згідно з вимогами ч. 2 ст. 163 КПК України.

Частиною 1 статті 159 КПК України передбачено, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належить інформація, яка знаходиться в операторів та провайдерів телекомунікації, про зв'язок, абонента, надання телекомунікаційних послуги, у тому числі отримання послуг, їх тривалості, змісту, маршрутів передавання тощо.

Частина 2 ст. 159 КПК України передбачає здійснення тимчасового доступу до речей і документів на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Враховуючи, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що документи, в яких буде відображена інформація про зазначені телефонні з’єднання операторів мобільного зв’язку «ОСОБА_2 ОСОБА_4Ем.», «Астелит Лайф» та «МТС», мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, необхідно надати можливість вилучити документи, що містять вищевказану інформацію.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 159-164 КПК України, суддя -

УХВАЛИВ:

Надати слідчому СУ ГУМВС України в Донецькій області Ткачу Є.В. тимчасовий доступ документів про телефонні з’єднання абонентів з мобільних телефонів із номерами сім-карт:

+380933165858; +380990005990; +380950262502; +380957919515; +380951010703; +380505395858; +380974498777; +380501714947; +380505137776; +380506447712; +380506613044; +380506895699; +380508854777; +380632588018; +380664267227; +380667007409; +380672869978; +380933215864; +380950767529; +380952005009; +380995009033; +380949108965; +380509221397; +380668224883; +380955789674; +380991608085; +380994500084; +380953673867; +380956007518; +380678587870; +380994419890; +380635392484; +380668402542; +380683302177; +380951755587; +380960140638; +380964820496; +380505121721; +380684387050; +380933110777; +380971332833; +380975689687; +380975689765; +380979242103; +380982103400; +380977136584; +380972640364; +380982832756; +380987550612; +380973131512; +380669540506; +380960421138; +380683437742; +380964823799; +380973619315; +380667825806; +380667969272; +380954129658; +380958645080; +380962530617; +380504709425; +380954118632; +380679750088; +380963086002; +380971302464; +380990020108; +380990562520; +380999612158; +380974892138; +380956771001; +380634856657; +380637388681; +380637863490; +380639443936; +380639985505; +380660524959; +380662931842; +380666369325; +380675114404; +380937004713; +380939156538; +380961890615; +380962705294; +380968014026; +380970082300; +380978776655; +380985174302; +380989628085; +380504223608; +380504732343; +380505242106; +380505673861; +380505754691; +380506009340; +380506805466; +380508311116; +380509767541; +380631360950; +380635722905; +380637809574; +380932723429; +380933165575; +380935348934; +380935987225; +380954007667; +380955100999; +380955161669; +380990282428; +380999194442; +380507768089; +380637810777; +380930731334; +380967882121; +380505676978; +380636020498; +380957668129; +380991516943; +380964976772; +380965219901; +380505659403; +380632148786; +380660272931; +380504726467; +380664713858; +380674797748; +380678345065; +380678793743; +380683843738; +380687799880; +380930355269; +380934800922; +380935991234; +380965010563; +380965135536; +380969200007; +380969470718; +380969784777; +380970333088; +380971193933; +380972115526; +380972567244; +380973084481; +380973141220; +380974411675; +380974444814; +380975992393; +380977238490; +380981109998; +380982015559; +380983027036; +380983404432; +380983784711; +380983899518; +380997667618; +380997939193; +380676232864; +380677842664; +380960439091; +380967657902; +380960370602; +380973326020; +380956719498; +380505351222; +380506976226; +380509641720; +380501579432; +380951851197; +380669129294; +380968688785; +380671716417; +380676448466; +380506496391; +380931402369; +380958064771; +380677708972; +380678935120; +380679419056; +380502630931; +380502776416; +380687828104; +380687832359; +380936274721; +380951459219; +380952545486; +380954493094; +380955168979; +380955266703; +380956425718; +380956962212; +380957691535; +380957912476; +380958790467; +380504776429; +380960382709; +380963126855; +380964010204; +380964520807; +380967293341; +380969788956; +380970729712; +380970979407; +380505453612; +380984233599; +380984484966; +380985302038; +380985725486; +380985838938; +380508051087; +380995089075; +380996385426; +380997963935; +380509526873; +380501654445; +380660403778; +380661469279; +380665018466; +380665543025; +380667499692; +380668276326; +380671617718; +380674572420; +380676444416; +380638278197; +380503261316; +380937835070; +380955432953; +380955797637; +380504141818; +380505243961; +380991404967; +380997745469; +380509623730; +380634137696; +380639312394; +380967418014; +380987271782; +380676669489; +380503264995; +380992107010; +380635752227; +380676215353; +380668895808,

та IMEI мобільних телефонів: 353050065766740; 355945055927690; 865189025177280; 358939056963230; 359854044364830; 865784020522720; 357210054663950; 357210054663960; 353300052116190; 359115040471250; 353999010135260; 13880004545180; 13885005304080; 352989053138150; 353531046400310; 355186060264210; 357246056264550; 358884043251710; 359298064657450; 355201306221540; 351696057354700; 13406003109010; 13432000211020, у операторів мобільного зв’язку «ОСОБА_2 ОСОБА_4Ем.», Астелит «Лайф» та «МТС», у період часу з 00 год. 01 хв. 01 січня 2015 року по день пред’явлення ухвали до виконання.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.

Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: Л.Г.Шатілова

Джерело: ЄДРСР 45123873
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку