open
  • Друкувати
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 819/614/15-a

06 квітня 2015 р.

м. Тернопіль

Тернопільський окружний адміністративний суд, в складі:

головуючого судді Мартиць О.І.

секретарі судового засідання Лавренюк О.М.

за участю: прокурора Осядач Н.А., службове посвідчення №013509

представника позивача Прикарпатського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку Сопрун М.В., довіреність від 31.12.2014 року № 09.4-22/1295

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Тернополі адміністративну справу за позовом прокурора міста Тернополя в інтересах держави в особі Прикарпатського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до відкритого акціонерного товариства "Тернопільський облагропостач" про стягнення фінансових санкцій, -

ВСТАНОВИВ:

Прокурор міста Тернополя звернувся до Тернопільського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом в інтересах держави в особі Прикарпатського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до відкритого акціонерного товариства "Тернопільський облагропостач" про стягнення 17000,00 грн. фінансових санкцій за порушення на ринку цінних паперів.

В судовому засіданні прокурор та представник позивача позовні вимоги підтримали повністю, з мотивів викладених у позовній заяві та просять задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, заперечень на адміністративний позов не подав, хоча про день, час та місце судового засідання був повідомлений своєчасно і належним чином у відповідності до вимог ст.ст.33,35 КАС України, що не перешкоджає розгляду справи по суті у його відсутності за наявності достатніх документів про права і обов'язки сторін у відповідності до вимог чинного законодавства України.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши подані докази в їх сукупності, заслухавши прокурора, пояснення представника позивача, суд встановив такі обставини.

Відповідно до ст.121 Конституції України, ст.36-1 Закону України "Про прокуратуру" на органи прокуратури покладається представництво інтересів громадян і держави у суді у випадках передбачених законом.

Згідно абз.1 ч.2 ст.60 КАС України з метою представництва інтересів громадянина або держави в адміністративному суді прокурор в межах повноважень, визначених законом, звертається до суду з адміністративним позовом (поданням), бере участь у розгляді справ за його позовами, а також може вступити за своєю ініціативою у справу, провадження в якій відкрито за адміністративним позовом інших осіб, на будь-якій стадії її розгляду.

Відповідно до Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку є державним органом, до системи якої входять її територіальні органи. Основні завдання Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, її територіальних органів полягають у формуванні та забезпеченні реалізації єдиної державної політики щодо розвитку та функціонування ринку цінних паперів та їх похідних в Україні, здійсненні державного регулювання та контролю за випуском і обігом цінних паперів, додержання законодавства у цій сфері, захисті прав інвесторів, сприянні розвитку цінних паперів, застосуванні санкцій за порушення законодавства у межах своїх повноважень.

Невиконання суб'єктами господарювання законних розпоряджень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, спрямованих на усунення порушень законодавства у сфері обігу цінних паперів, а також постанов про застосування штрафних санкцій, зачіпає інтереси держави і тому виникає передбачене законом право прокурора на звернення до суду з позовом для їх захисту.

Прокурор, який звертається до адміністративного суду в інтересах держави, в позовній заяві (поданні) самостійно визначає, в чому полягає порушення інтересів держави, та обґрунтовує необхідність їх захисту, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. (абз.2 ч.2 ст.60 КАС України)

Відповідно до п.10 ст.8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства.

В судовому засіданні встановлено, що 02.09.2014 року Прикарпатським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку емітенту відкритому акціонерному товариству "Тернопільський облагропостач" видано розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери № 65-ПР-3-Е із зобов'язанням у термін до 03.11.2014 року усунути порушення вимог чинного законодавства про цінні папери, а саме розкрити на фондовому ринку регулярну річну інформацію за 2013 рік та до 03.11.2014 року письмово повідомити (з наданням підтверджуючих документів) уповноважену особу Комісії про виконання даного розпорядження.

06.11.2014 року Прикарпатським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесено постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні відкритого акціонерного товариства "Тернопільський облагропостач".

Згідно акту № 528-ПР-3-Е про правопорушення на ринку цінних паперів від 28.11.2014 року відкрите акціонерне товариство "Тернопільський облагропостач" не виконало розпорядження №65-ПР-3-Е винесене Прикарпатським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яке зобов'язувало у термін до 03.11.2014 року усунути порушення вимог законодавства про цінні папери, а саме розкрити на фондовому ринку регулярну річну інформацію за 2013 рік та до 03.11.2014 року письмово повідомити (з наданням підтверджуючих документів) уповноважену особу Комісії про виконання даного розпорядження.

28.11.2014 року Прикарпатським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесено постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів на 11.12.2014 року о 14-50 год. за адресою м. Івано - Франківськ, вул. Грушевського, 21, каб. 726.

Відповідно до п.8 ч.1 ст.11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів передбачено застосування фінансових санкцій - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від п'яти до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

11.12.2014 року Прикарпатським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесено постанову №501-ПР-3-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів, якою за невиконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери до емітента відкритого акціонерного товариства "Тернопільський облагропостач" застосовано фінансову санкцію у розмірі 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 17000,00 грн.

За нормами ч.4 ст.11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу може бути оскаржено в суді. У разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 11.12.2014 року №501-ПР-3-Е в установленому законом порядку не оскаржена, не оспорювана, а відтак є чинною і підлягає до виконання.

За таких встановлених обставин суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають до задоволення як обґрунтовано заявлені та підтверджені документально.

Керуючись ст.ст.2,6,11,122,160-163,186,254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Стягнути з відкритого акціонерного товариства "Тернопільський облагропостач" (46014, вул. Поліська, 14, м. Тернопіль, код ЄДРПОУ 00913752) 17000 (сімнадцять тисяч) грн. 00 коп. фінансових санкцій в користь Державного бюджету України на рахунок управління Державної казначейської служби України у м. Тернополі Головного управління Державної казначейської служби України у Тернопільській області №31118106700002, МФО 838012, код бюджетної класифікації 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції", символ звітності 106, код одержувача коштів 37977726.

Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд в порядку і строки, передбачені ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України та набирає законної сили в порядку, визначеному ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя Мартиць О.І.

копія вірна:

Суддя Мартиць О.І.

Джерело: ЄДРСР 43471623
Друкувати PDF DOC
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку