open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
КОПІЯ

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 вересня 2014 р. Справа №818/1857/14

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Воловика С.В.

за участю секретаря судового засідання - Шевець Ю.П.,

представників позивача - Марченка І.В., Петрової Л.П., Сердюк А.Л.,

представників відповідача - Кривохижі В.О., Ведмідь В.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в місті Суми адміністративну справу №818/1857/14

за позовом Роменської районної державної лікарні ветеринарної медицини

до відповідача-1 Роменської об'єднаної державної фінансової інспекції

відповідача-2 Державна фінансова інспекція в Сумській області

про визнання протиправною та скасування вимоги,-

В С Т А Н О В И В:

Роменська районна державна лікарня ветеринарної медицини (далі - позивач, Лікарня) звернулась з адміністративним позовом до Роменської об'єднаної державної фінансової інспекції (далі - відповідач-1, Роменська ОДФІ), Державної фінансової інспекції в Сумській області (далі - відповідач-2, ДФІ в Сумській області), в якому просить суд:

- визнати протиправними та скасувати пункти 2, 3, 4 листа-вимоги Роменської ОДФІ від 03.07.2014 р. № 104-14/1062 "Про усунення виявлених ревізією порушень чинного законодавства".

Позовні вимоги Роменська районна державна лікарня ветеринарної медицини обґрунтовує наступним. За результатами планової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності за період з 01.01.2011 р. по 28.02.2014 р., згідно акту № 104-21/71 від 30.05.2014 р., відповідач-1 дійшов висновку, зокрема, про порушення позивачем ч. 4, 30 ст. 2, ч. 8 ст. 7, ч. 4 ст. 13 Бюджетного кодексу України, ч. 6, 8 Паспорта бюджетної програми на 2011 рік за КПКВ 2802030, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України і наказом Міністерства фінансів від 17.02.2011 р. № 33/186, ч. 6, 8 Паспорта бюджетної програми на 2012 рік за КПКВ 2802030, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України і наказом Міністерства фінансів від 17.02.2012 р. № 63/211, що призвело до нецільового використання коштів в сумі 97165, 00 грн.; порушення п. 1 Постанови КМУ "Про затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною ветеринарною та фітосанітарною службою, органами та установами, що належать до сфери її управління, і розміру плати за їх надання" № 641 від 09.06.2011 р., ч. 32 ст. 4 Закону України "Про державний бюджет України на 2011 рік" внаслідок чого спеціальним фондом державного бюджету недоотримано доходів від надання платних адміністративних послуг за кодом класифікації доходів бюджету 24020000 в загальній сумі 24 357, 36 грн.; а також порушення п. 2.1 Порядку акумулювання, перерозподілу та використання коштів спеціального фонду за надання платних послуг бюджетними установами, що входять до сфери управління Державного комітету ветеринарної медицини України, затвердженого наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 10.11.2010 р. № 487, абз. 4 п. 1 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого Постановою КМУ від 28.02.2002 р. № 228, що призвело до зайвого перерахування коштів на утримання вищестоящої організації в сумі 11 310, 78 грн.

З метою усунення виявлених ревізією порушень, 03.07.2014 року Роменською ОДФІ позивачу був надісланий лист-вимога № 104-14/1062, згідно якого, серед іншого, було зобов'язано Роменську районну державну лікарню ветеринарної медицини не допускати нецільового використання коштів (пункт 2); перерахувати кошти спеціального фонду в сумі 24357, 36 грн. до Державного бюджету України (пункт 3); та вжити заходів щодо повернення коштів в сумі 11 310, 78 грн. на рахунок Лікарні, в іншому випадку стягнути з осіб, винних у недоотриманні власних надходжень шкоду, у порядку та розмірі, встановленому ст.ст. 130-136 Кодексу законів про працю України (пункт 4).

На переконання позивача пункти 2, 3, 4 вказаного листа-вимоги підлягають скасуванню, оскільки, по-перше, бюджетні кошти Лікарнею використовувались виключно за цільовим призначенням у відповідності до паспортів бюджетних програм; по-друге, Лікарня є бюджетною установою і у відповідності до положень Бюджетного кодексу України та Постанови КМУ "Про затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною ветеринарною та фітосанітарною службою, органами та установами, що належать до сфери її управління, і розміру плати за їх надання" № 641 від 09.06.2011 р., кошти, отримані від надання адміністративних послуг, правомірно зараховувались до спеціального фонду позивача та використовувались на покриття витрат, пов'язаних з наданням цих послуг; по-третє, розмір коштів, перерахованих на акумулювання протягом 2011-2013 років, відповідає вимогам п. 2.1 Порядку акумулювання, перерозподілу та використання коштів спеціального фонду за надання платних послуг бюджетними установами, що входять до сфери управління Державного комітету ветеринарної медицини України, затвердженого наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 10.11.2010 р. № 487, а висновки відповідача про зайве перерахування цих коштів є помилковими та здійснені на підставі показників, взятих не за той період часу.

Враховуючи наведені обставини, в судовому засіданні представники Роменської районної державної лікарні ветеринарної медицини адміністративний позов підтримали в повному обсязі та просили суд його задовольнити.

Відповідачі з позовними вимогами не погодилась, в запереченні на адміністративний позов (т. 1 а.с. 147-151) зазначили, що пункти 2, 3, 4 листа-вимоги № 104-14/1062 від 03.07.2014 р. є правомірними, оскільки, по-перше, оплата позивачем авіаційних послуг по розкладці вакцини проти сказу диких тварин за рахунок коштів, передбачених Паспортами бюджетної програми на 2011 та 2012 роки за КПКВ 2802030, замість коштів, передбачених Паспортами бюджетної програми на 2011 та 2012 роки за КПКВ 2802020, є нецільовим використанням бюджетних коштів; по-друге, Лікарнею безпідставно, в порушення ст. 4 Закону України "Про Державний бюджет України на 2011 рік", не перераховані до спеціального фонду Державного бюджету України за кодом класифікації 24020000 кошти від надання адміністративних послуг в загальній сумі 24 357, 36 грн.; по-третє, порушуючи п. 2.1 Порядку акумулювання, перерозподілу та використання коштів спеціального фонду за надання платних послуг бюджетними установами, що входять до сфери управління Державного комітету ветеринарної медицини України, затвердженого наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 10.11.2010 р. № 487, абз. 4 п. 1 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого Постановою КМУ від 28.02.2002 р. № 228, позивачем зайво були перераховані кошти на утримання вищестоящої організації в сумі 11 310, 78 грн.

З вищезазначених підстав, в судовому засіданні представники ДФІ в Сумській області проти позову заперечували та просили суд в його задоволенні відмовити.

Заслухавши повноважних представників сторін, дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає за необхідне адміністративний позов Роменської районної державної лікарні ветеринарної медицини задовольнити частково, виходячи з наступного.

В судовому засіданні встановлено, що відповідно до п. 2.12 Плану контрольно-ревізійної роботи Державної фінансової інспекції в Сумській області на І квартал 2014 року та на підставі направлень на проведення ревізії № 93 від 27.03.2014 р. і № 130 від 07.04.2014 р., головним державним фінансовим інспектором Ведмідь В.О., а також провідним державним фінансовим інспектором Лавриком В.П. проведено планову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності позивача за період з 01.01.2011 р. по 28.02.2014 р. За результатами ревізії 30 травня 2014 року складений акт № 104-21/71 (т. 1 а.с. 29-63), згідно якого відповідач дійшов висновку про порушення Лікарнею, окрім іншого, ч. 4, 30 ст. 2, ч. 8 ст. 7, ч. 4 ст. 13 Бюджетного кодексу України, ч. 6, 8 Паспорта бюджетної програми на 2011 рік за КПКВ 2802030, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України і наказом Міністерства фінансів від 17.02.2011 р. № 33/186, ч. 6, 8 Паспорта бюджетної програми на 2012 рік за КПКВ 2802030, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України і наказом Міністерства фінансів від 17.02.2012 р. № 63/211, що призвело до нецільового використання коштів в сумі 97165, 00 грн.; порушення п. 1 Постанови КМУ "Про затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною ветеринарною та фітосанітарною службою, органами та установами, що належать до сфери її управління, і розміру плати за їх надання" № 641 від 09.06.2011 р., ч. 32 ст. 4 Закону України "Про державний бюджет України на 2011 рік" внаслідок чого спеціальним фондом державного бюджету недоотримано доходів від надання платних адміністративних послуг за кодом класифікації доходів бюджету 24020000 в загальній сумі 24 357, 36 грн.; а також порушення п. 2.1 Порядку акумулювання, перерозподілу та використання коштів спеціального фонду за надання платних послуг бюджетними установами, що входять до сфери управління Державного комітету ветеринарної медицини України, затвердженого наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 10.11.2010 р. № 487, абз. 4 п. 1 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого Постановою КМУ від 28.02.2002 р. № 228, що призвело до зайвого перерахування коштів на утримання вищестоящої організації в сумі 11 310, 78 грн.

З метою усунення виявлених порушень, 03.07.2014 р. Роменською ОДФІ позивачу було надіслано лист-вимогу № 104-14/1062 (т. 1 а.с. 11-15) про усунення виявлених порушень, згідно якого, серед іншого, зобов'язано позивача не допускати нецільового використання коштів (пункт 2); перерахувати кошти спеціального фонду в сумі 24 357, 36 грн. до Державного бюджету України (пункт 3); та вжити заходів щодо повернення коштів в сумі 11 310, 78 грн. на рахунок Лікарні, в іншому випадку стягнути з осіб, винних у недоотриманні власних надходжень шкоду, у порядку та розмірі, встановленому ст.ст. 130-136 Кодексу законів про працю України (пункт 4).

Отже, обґрунтовуючи заперечення проти позову та стверджуючи про нецільове використання бюджетних коштів (пункт 2 листа-вимоги) і порушення п. 2.1 Порядку акумулювання, перерозподілу та використання коштів спеціального фонду за надання платних послуг бюджетними установами, що входять до сфери управління Державного комітету ветеринарної медицини України, затвердженого наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 10.11.2010 р. № 487 (пункт 4 листа-вимоги), ДФІ у Сумській області зазначає на відсутності у позивача права оплачувати авіаційні послуги по розкладці вакцини проти сказу диких тварин за рахунок коштів, передбачених Паспортами бюджетної програми на 2011 та 2012 роки за КПКВ 2802030, а також зазначає на зайвому перерахуванні коштів на утримання вищестоящої організації в сумі 11 310, 78 грн., виходячи з підсумків роботи за повний бюджетний рік.

Проте, надаючи правову оцінку обставинам справи, суд не може погодитись з указаними доводами відповідача про обґрунтованість пунктів 2, 4 листа-вимоги № 104-14/1062 від 03.07.2014 р., з огляду на нижченаведене.

Як вбачається з матеріалів справи та було встановлено під час ревізії, позивач оплатив авіаційні послуги по розкладці вакцини проти сказу диких тварин за рахунок коштів, передбачених Паспортом бюджетної програми на 2011 рік за КПКВ 2802030 "Організація і регулювання діяльності установ в системі ветеринарної медицини", затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України і наказом Міністерства фінансів від 17.02.2011 р. № 33/186 (т. 1 а.с. 65-67), а також за рахунок коштів, передбачених Паспортом бюджетної програми на 2012 рік за КПКВ 2802030 "Організація і регулювання діяльності установ в системі Державної ветеринарної та фітосанітарної служби України", затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України і наказом Міністерства фінансів від 17.02.2012 р. № 63/211 (т. 1 а.с. 69-72).

Відповідно до п. 4, 30 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України бюджетною програмою є сукупність заходів, спрямованих на досягнення єдиної мети, завдань та очікуваного результату, визначення та реалізацію яких здійснює розпорядник бюджетних коштів відповідно до покладених на нього функцій. Кошторисом є основний плановий фінансовий документ бюджетної установи, яким на бюджетний період встановлюються повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.

Пунктом 8 частини 1 статті 7 згаданого Кодексу закріплений принцип цільового використання бюджетних коштів, згідно якого бюджетні кошти використовуються тільки на цілі, визначені бюджетними призначеннями та бюджетними асигнуваннями.

Згідно ст. 119 Бюджетного кодексу України нецільовим використанням бюджетних коштів є їх витрачання на цілі, що не відповідають: бюджетним призначенням, встановленим законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет); напрямам використання бюджетних коштів, визначеним у паспорті бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі) або в порядку використання бюджетних коштів; бюджетним асигнуванням (розпису бюджету, кошторису, плану використання бюджетних коштів).

У відповідності з п. 6, 7, 8 Паспортом бюджетної програми на 2011 рік за КПКВ 2802030 "Організація і регулювання діяльності установ в системі ветеринарної медицини", затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України і наказом Міністерства фінансів від 17.02.2011 р. № 33/186, метою бюджетної програми є здійснення державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду за охороною території України від занесення з території інших країн або з карантинної зони збудників заразних хвороб під час експорту, імпорту і транзиту об'єктів ветеринарно-санітарного контролю та нагляду.

Завданням програми є проведення організаційно-господарської та спеціальної ветеринарно-санітарної діяльності, у тому числі профілактичної та діагностичної.

Напрямами використання бюджетних коштів, зокрема визначено: проведення лабораторно-діагностичних та лікувальних робіт; ветеринарно-санітарний контроль та нагляд на державному кордоні та транспорті.

Так само, пунктами 6, 7, 8 Паспорту бюджетної програми на 2012 рік за КПКВ 2802030 "Організація і регулювання діяльності установ в системі Державної ветеринарної та фітосанітарної служби України", затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України і наказом Міністерства фінансів від 17.02.2012 р. № 63/211, метою бюджетної програми є реалізація державної політики у галузі ветеринарної медицини, сферах карантину та захисту рослин, охорони прав на сорти рослин.

Завданням програми є, зокрема, здійснення державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду за охороною території України від занесення з території інших країн або з карантинної зони збудників заразних хвороб під час експорту, імпорту і транзиту об'єктів ветеринарно-санітарного контролю та нагляду.

Напрямами використання бюджетних коштів, окрім іншого, визначено проведення лабораторно-діагностичних та лікувальних робіт бюджетними установами, що належать до сфери управління Держветфітослужби та ветеринарно-санітарний контроль і нагляд на державному кордоні та транспорті.

Згідно ст. 1 Закону України "Про ветеринарну медицину" ветеринарно-санітарним контролем є функції, що виконуються державними інспекторами ветеринарної медицини та/або уповноваженими лікарями ветеринарної медицини і полягають у постійному забезпеченні виконання встановлених чинним законодавством ветеринарно-санітарних заходів та технічних регламентів. Ветеринарно-санітарними заходами є будь-які заходи, у тому числі на виконання законів, постанов, інших нормативно-правових актів, зводів правил, вимог та процедур, включаючи, в тому числі, протиепізоотичні заходи (організаційно-господарська та спеціальна ветеринарно-санітарна діяльність, спрямована на запобігання заразним хворобам тварин, їх виявлення та ліквідацію).

Зі змісту вказаних норм, суд робить висновок, що надання авіаційних послуг по розкладці вакцини проти сказу диких тварин фактично належить до протиепізоотичних заходів, які входять в систему ветеринарно-санітарних заходів та, відповідно, є складовою ветеринарно-санітарного контролю, здійснення якого є метою і напрямом використання бюджетних коштів Паспортів бюджетних програм на 2011, 2012 роки за КПКВ 2802030.

За наведених обставини, а також беручи до уваги здійснення бюджетних запитів позивачем і внесення змін до кошторисів по спеціальному фонду по програмі 2802030 (т. 1 а.с. 216-241), суд доходить висновку, що оплата авіаційних послуг по розкладці вакцини проти сказу диких тварин за рахунок коштів передбачених Паспортами бюджетної програми на 2011 та 2012 роки за КПКВ 2802030, не є нецільовим використанням бюджетних коштів в розумінні ст. 119 Бюджетного кодексу України.

Крім того, про відповідність оплати згаданих авіаційних послуг паспортам бюджетної програми, затвердженим кошторисним призначенням та коду економічної класифікації видатків, свідчить і лист Роменського управління Державної Казначейської служби України Сумської області від 21.08.2014 р. № 01/2111 (т. 1 а.с. 242).

Стосовно перерахування коштів на утримання вищестоящої організації, варто зазначити наступне.

Пунктом 2.1 Порядку акумулювання, перерозподілу та використання коштів спеціального фонду за надання платних послуг бюджетними установами, що входять до сфери управління Державного комітету ветеринарної медицини України, затвердженого Наказом Державного комітету ветеринарної медицини України № 487 від 10.11.2010 р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.12.2010 р. за № 1242/18537, встановлено, що бюджетні установи ветеринарної медицини перераховують Комітету кошти з урахуванням забезпеченості коштами, що визначені законом про Державний бюджет України на відповідний рік, які отримані понад кошторисні призначення за підсумками виконання основних функцій цих установ.

На виконання п. 2.2 згаданого Порядку, кошти перераховуються не пізніше 10 числа першого місяця, що настає за звітним кварталом, на підставі наказу Комітету. Тобто, вказана норма визначає обов'язок перерахування коштів на утримання вищестоящої організації за підсумками кварталу, а не року, як зазначає відповідач, на підставі відповідного наказу.

Враховуючи наведене, на переконання суду, висновки ДФІ у Сумській області про зайве перерахування коштів на утримання вищестоящої організації в сумі 11 310, 78 грн., є безпідставними та необґрунтованими, оскільки розрахунок необхідної для перерахування суми коштів відповідач проводив виходячи з підсумків роботи позивача за повний бюджетний рік, а не виходячи з підсумків роботи за квартал, як того вимагають зазначені вище норми.

Частиною 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Таким чином, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд дійшов висновку, що пункти 2, 4 листа-вимоги Роменської ОДФІ від 03.07.2014 р. № 104-14/1062 не відповідають ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, в зв'язку з чим адміністративний позов Роменської районної державної лікарні ветеринарної медицини в частині скасування цих пунктів є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

В той же час, суд не може погодитись з доводами позивача про протиправність пункту 3 листа-вимоги № 104-14/1062 від 03.07.2014 р. через правомірне зарахування коштів, отриманих від надання адміністративних послуг, до спеціального фонду Лікарні та використання їх на покриття витрат, пов'язаних з наданням цих послуг, з наступних підстав.

Відповідно до ст. 13 Бюджетного Кодексу України, бюджет може складатися із загального та спеціального фондів. Складовими частинами спеціального фонду бюджету є: доходи бюджету (включаючи власні надходження бюджетних установ), які мають цільове спрямування; видатки бюджету, що здійснюються за рахунок конкретно визначених надходжень спеціального фонду бюджету (у тому числі власних надходжень бюджетних установ); кредитування бюджету (повернення кредитів до бюджету з визначенням цільового спрямування та надання кредитів з бюджету, що здійснюється за рахунок конкретно визначених надходжень спеціального фонду бюджету); фінансування спеціального фонду бюджету.

Власні надходження бюджетних установ отримуються додатково до коштів загального фонду бюджету і включаються до спеціального фонду бюджету.

Власні надходження бюджетних установ поділяються на такі групи: перша група - надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством; друга група - інші джерела власних надходжень бюджетних установ.

У складі першої групи виділяються такі підгрупи: підгрупа 1 - плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю; підгрупа 2 - надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності; підгрупа 3 - плата за оренду майна бюджетних установ; підгрупа 4 - надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна).

У складі другої групи виділяються такі підгрупи: підгрупа 1 - благодійні внески, гранти та дарунки; підгрупа 2 - кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів.

Тобто, вказані норми не передбачають віднесення до власних надходжень бюджетних установ адміністративних послуг.

Водночас, відповідно до Переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною ветеринарною і фітосанітарною службою, органами та установами, що належать до сфери її управління, ї розміру плати за їх надання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 641від 09.06.2011р., плата за видачу ветеринарних свідоцтв та довідок належить до адміністративних послуг, діяльність по видачі яких входить до функціональних повноважень цих установ.

Частиною 32 статті 4 Закону України "Про Державний бюджет України на 2011 рік" встановлено, що плата за адміністративні послуги відноситься до джерел формування спеціального фонду Державного бюджету України у частині доходів.

Зі змісту вказаних норм, суд робить висновок, що плата за надані адміністративні послуги є доходами Державного бюджету України, а не власними надходженнями бюджетної установи, уповноваженої їх надавати.

На виконання п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України "Про деякі питання надання платних адміністративних послуг" № 33 від 05.01.2011 р., Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади повинні забезпечити до 1 березня 2011 року відкриття підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери їх управління рахунків в органах Державної казначейської служби для зарахування коштів від надання адміністративних послуг.

Крім того, Листом № 17-04/570-3011 від 25.02.2011 р. Державне казначейство України повідомило, що відповідно до п. 32 ст. 4 Закону України "Про Державний бюджет України на 2011 рік" (далі - Закон) плата за адміністративні послуги відноситься до джерел формування спеціального фонду Державного бюджету України на 2011 рік у частині доходів. Плата за надання таких послуг справляється у розмірах та порядку, визначених законодавчими актами України, а в разі якщо це не передбачено законодавчими актами України, - актами Кабінету Міністрів України.

Для зарахування надходжень з кодом класифікації доходів бюджету 24020000 "Плата за адміністративні послуги" (наказ Міністерства фінансів України від 14.01.2011 р. N 11 "Про бюджетну класифікацію") в органах Державного казначейства України відкриті в розрізі територій рахунки за балансовим рахунком 3121, символ звітності 299.

Порядок казначейського обслуговування доходів та інших надходжень державного бюджету, регламентований наказом Державного казначейства України від 19.12.2000 р. № 131, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 24.01.2001 р. за № 67/5258.

Пунктом 34 статті 14 Закону визначено, що кошти, отримані до спеціального фонду державного бюджету України згідно із пунктом 32 статті 4, спрямовуються на видатки головних розпорядників коштів державного бюджету, пов'язані з наданням адміністративних послуг.

В даному випадку, як встановлено під час розгляду справи, Лікарня не є головним розпорядником коштів державного бюджету та рахунок для зарахування коштів від надання адміністративних послуг за кодом 24020000 "Плата за адміністративні послуги" нею відкрито не було.

Отже, за наведених обставин, а також беручи до уваги, що Роменська районна державна лікарня ветеринарної медицини в 2011 році не перераховувала кошти від надання платних адміністративних послуг за кодом класифікації доходів бюджету 24020000 до спеціального фонду Державного бюджету, суд дійшов висновку про відповідність пункту 3 листа-вимоги Роменської ОДФІ від 03.07.2014 р. № 104-14/1062 частині 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, в зв'язку з чим адміністративний позов в частині скасування цього пункту є не обґрунтованим та не підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Роменської районної державної лікарні ветеринарної медицини до Роменської об'єднаної державної фінансової інспекції Державної фінансової інспекції в Сумській області про визнання протиправною та скасування вимоги - задовольнити частково.

Визнати протиправними та скасувати пункти 2, 4 листа-вимоги Роменської об'єднаної державної фінансової інспекції № 104-14/1062 від 03.07.2014 р.

В задоволенні позовних вимог про скасування пункут 3 листа-вимоги Роменської об'єднаної державної фінансової інспекції № 104-14/1062 від 03.07.2014 р. - відмовити.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя (підпис) С.В. Воловик

З оригіналом згідно

Суддя С.В. Воловик

повний текст постанови складений 29.09.2014 р.

Джерело: ЄДРСР 40714961
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку