open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ПОСТАНОВА

Іменем України

10 лютого 2014 року (15:58)

Справа №801/45/14

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Євдокімової О.О., при секретарі судового засідання Шукаковій М.Е. розглянувши за участю представника позивача Боровської Н.А., довіреність № 06-08/1 від 08.01.2014, посвідчення НОМЕР_2; представника відповідача ОСОБА_5, довіреність № 836686 від 30.01.2014, паспорт серія НОМЕР_3 у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Інспекції з питань захисту прав споживачів АР Крим

до Фізичної особи-підприємця ОСОБА_3

про вжиття заходів ринкового нагляду шляхом тимчасової заборони надання продукції на ринку

Обставини справи: Інспекція з питань захисту прав споживачів АР Крим (далі позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Фізичної особи-підприємця ОСОБА_3 (далі відповідач) про вжиття заходів ринкового нагляду шляхом тимчасової заборони надання продукції на ринок, а саме: світильника електричного ТМ "Ргесіosа Lustгу" мод. ТА 3373/001001, виробник: Ргесіosа Lustгу, а.s Novy Svit 91547114 Кamenisky Senov, Чешская Республика в кількості; cвітильника електричного ТМ "Levistella" мод. 4001 GD-1. Масіе іn Р.R.С. в кількості; люстри Ргесіоза СВ 0661/01/003 ТМ "Ргесіоsа", мод. СВ 0661/01/003, 2,3 кг, тип подвеса Standart в кількості; електричного світильника ТМ "Ргесіоза" мод. СВ 0524/00/009, 4,5 кг, тип подвеса Standart, № 4505240090400100130, сер. номер 3300200 Ргесіosа Lиstгу, а.s. Каmenisky SENOV СНЕСН REPUBLIK.

В обґрунтування позовної заяви позивач зазначає, що 05.12.2013 року було проведено планову виїзну перевірку характеристик продукції у магазині відповідача, за результатами якої було складено акт перевірки характеристик продукції від 05.12.2013 р. № 000189, в якому зафіксовані порушення маркуванні продукції, що в свою чергу як зауважує позивач дає підстави вважати, що продукція не відповідає вимогам щодо забезпечення її безпечності. У зв'язку з чим, позивачем було винесені проекти рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів з встановленням терміном їх виконання, однак відповідачем не виконанні проекти зазначених рішень, у зв'язку з чим 20.12.2013 року позивачем винесено рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів про застосування обмежувального (корегувального) заходу, а саме обмеження надання продукції на ринок шляхом приведення продукції у відповідність із встановленими вимогами. Позивач просить винести рішення яким обмежити надання продукції на ринок шляхом тимчасової заборони надання продукції на ринку, оскільки відповідно до вимог ч.5 ст. 4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення ) або реалізація продукції виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленого за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування.

Під час судового розгляду представник позивача позов підтримав в повному обсязі, окремо зауважив, що усунення порушень виявлених під час перевірки відповідачем в повному обсязі не здійсненно, а відсутність маркування на продукції свідчить про її небезпечність.

Представник відповідача під час розгляду справи проти позову заперечував, в обґрунтування своєї позиції надав заперечення на позов, окремо зауважив, що порушення усунуті, а позовні вимоги є передчасними.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши представника позивача, представника відповідача, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд-

ВСТАНОВИВ:

05.12.2013 року Держспоживінспекцією в АР Крим була проведено планова виїзна перевірка характеристик продукції яка розміщена за адресою: АДРЕСА_1, магазин, у фізичної особи підприємця ОСОБА_3, предметом якої було освітлювальна апаратура.

За результатами перевірки було складено Акт № 000189 від 05.12.2013 року, відповідно до якого були виявлені порушення: п.п.7,10. Технічного Регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого Постановою КМУ № 1149 від 29.10.2009 р. та п.п. 19, 24 Технічного Регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого Постановою КМУ № 785 від 29.07.2009 р. Акт перевірки був отриманий відповідачем, про що свідчить підпис на копія зазначеного Акту.

Жодних зауважень щодо порядку проведення перевірки, чи невідповідності фактичних обставин, обставинам викладеним в акті, відповідачем в акті не зазначено.

05.12.2013 року позивачем були прийняті проекти рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів - обмеження надання продукції на ринку шляхом тимчасової заборони надання продукції на ринку; обмеження надання продукції на ринку шляхом приведення у відповідність із встановленими вимогами, які були отримані відповідачем під підпис 05.12.2013 р. (а.с. 18-19, 20-21).

20.12.2013 року позивачем було прийнято рішення № 50 про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів - обмеження надання продукції на ринку шляхом приведення у відповідність із встановленими вимогами, строком виконання до 08.01.2014 (а.с. 22).

Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону України "Про захист прав споживачів" держава забезпечує споживачам захист їх прав, надає можливість вільного вибору продукції, здобуття знань і кваліфікації, необхідних для прийняття самостійних рішень під час придбання та використання продукції відповідно до їх потреб, і гарантує придбання або одержання продукції іншими законними способами в обсязі, що забезпечує рівень споживання, достатній для підтримання здоров'я і життєдіяльності.

Правові та організаційні засади здійснення державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції встановлено Законом України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" від 02.12.2010р. № 2735 (надалі - Закон № 2735).

Згідно з частиною 1 статті 22 Закону № 2735 заходами ринкового нагляду є:

1) перевірки характеристик продукції, у тому числі відбір зразків продукції та їх експертиза (випробування);

2) обмежувальні (корегувальні) заходи, що включають: а) обмеження надання продукції на ринку; б) заборону надання продукції на ринку; в) вилучення продукції з обігу; г) відкликання продукції;

3) контроль стану виконання рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів;

4) попередження органами ринкового нагляду споживачів (користувачів) про виявлену цими органами небезпеку, що становить продукція.

Порядок проведення перевірок характеристик продукції визначений у ст. 23 Закону України № 2735.

Так, згідно ч.ч. 3-4 ст. 23 вказаного Закону, органи ринкового нагляду проводять планові та позапланові перевірки характеристик продукції. Планові перевірки характеристик продукції проводяться у розповсюджувачів цієї продукції, а позапланові, - у розповсюджувачів та виробників такої продукції. Під час таких перевірок перевіряються характеристики лише того виду продукції, що є предметом перевірки.

При проведенні перевірок характеристик продукції органи ринкового нагляду враховують ступінь ризику, який може становити відповідна продукція, а також відомості, що містяться у зверненнях споживачів (користувачів) про захист їх права на безпечність продукції, та іншу інформацію щодо продукції (ч.2 ст.23 Закону №2735).

За результатами перевірки характеристик продукції посадова особа, яка здійснює ринковий нагляд, складає акт відповідно до вимог Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності"(ч. 17 ст. 23 Закону № 2735).

Відповідно до п.1 ч. 1 ст. 24 Закону № 2735 органи ринкового нагляду проводять перевірки характеристик продукції у її розповсюджувачів: планові - згідно із секторальними планами ринкового нагляду.

Частина 2 ст. 24 Закону України № 2735, яка встановлює особливості проведення перевірок характеристик продукції у її розповсюджувачів, передбачає, що під час проведення перевірки характеристик продукції у її розповсюджувача на підставах, визначених пунктом 1 і підпунктом "а" пункту 2 частини першої цієї статті:

- на початковому етапі перевірки: наявність на продукції Національного знака відповідності (у тому числі ідентифікаційного коду призначеного органу з оцінки відповідності), якщо його нанесення на продукцію передбачено технічним регламентом на відповідний вид продукції, та додержання правил застосування і нанесення Національного знака відповідності; наявність супровідної документації, яка має додаватися до відповідної продукції (зокрема інструкція з користування продукцією), етикетки, маркування, інших позначок, якщо це встановлено нормативно-правовими актами (у тому числі технічними регламентами), та їх відповідність встановленим вимогам; наявність декларації про відповідність, якщо згідно з технічним регламентом на відповідний вид продукції продукція при її розповсюдженні має супроводжуватися такою декларацією;

- на наступних етапах перевірки можуть бути проведені: обстеження зразків відповідної продукції та ідентифікація виробника продукції; відбір та експертиза (випробування) зразків продукції (у разі якщо є підстави вважати, що продукція є небезпечною, становить ризик та/або не відповідає встановленим вимогам).

Як вбачається з матеріалів справи під час проведення перевірки діяльності відповідача встановлено факт відсутності на освітлювальній апаратурі, Національного знаку відповідності, інформації про найменування та адресу уповноваженого представника в Україні, виробника, або імпортера, у зв'язку з чим суд зазначає наступне.

Постановою КМУ № від 29 жовтня 2009 р. № 1149 затверджено Технічний Регламент низьковольтного електричного обладнання, який встановлює вимоги до низьковольтного електричного обладнання та його введення в обіг або в експлуатацію на ринку України.

Пунктом 7 цього Технічного Регламенту встановлено, що перед введенням в обіг на електрообладнання повинен бути нанесений національний знак відповідності, який підтверджує відповідність електрообладнання вимогам цього Технічного регламенту, включаючи виконання процедури оцінки відповідності (внутрішній контроль виробництва) згідно з додатком 3 до цього Технічного регламенту.

Разом з тим пунктом 10 Технічного регламенту № 1149 встановлено, що національний знак відповідності має відповідати вимогам, наведеним у додатку 4 до цього Технічного регламенту. Національний знак відповідності наноситься виробником чи уповноваженим представником виготовлювача продукції в Україні на кожний виріб електрообладнання або, якщо це неможливо, на пакування, інструкцію або документ, в якому визначені гарантійні зобов'язання, у спосіб, що забезпечує його видимість, розбірливість та незмивність.

Постановою КМУ від 29 липня 2009 р. N 785 затверджено Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, який встановлює вимоги стосовно електромагнітної сумісності обладнання та його введення в обіг або в експлуатацію на ринку України.

Національний знак відповідності наносять на апаратуру або на табличку з її технічними даними згідно з правилами застосування національного знака відповідності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29 листопада 2001 р. N 1599.У разі коли його нанесення на апаратуру неможливе або невиправдане через її конструкцію, національний знак відповідності повинен бути нанесеним на пакування, якщо таке наявне, та на супровідні документи ( п.19 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання).

Пунктом 24 зазначеного Технічного регламенту передбачено, що кожна одиниця апаратури повинна супроводжуватися інформацією про найменування та адресу виробника і, якщо він не є резидентом України, - найменування та адресу уповноваженого представника, а у разі, коли уповноважений представник відсутній, - найменування та адресу імпортера.

Суд звертає увагу, на те, що з наданих до суду документів, а саме з фотокопій продукції, тимчасово заборонити надання на ринок, якої просить позивач, в належному вигляді не зазначена інформація про адресу та найменування уповноваженого представника в України, виробника або імпортера.

Виходячи з наведеного, суд дійшов висновку, що реалізація продукції, яка не містить на маркуванні, пакуванні та супровідній документації в належному вигляді інформації про адресу та найменування про уповноваженого представника в України, виробника або імпортера, Національного знаку відповідності становить певний ризик для користувачів такої освітлювальної апаратури.

Пунктом 1 ст.28 Закону № 2735 передбачено, що якщо орган ринкового нагляду встановив, що продукція становить серйозний ризик, він невідкладно вимагає відповідно до методики вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, затвердженої Кабінетом Міністрів України, від відповідного суб'єкта господарювання вилучити таку продукцію з обігу та/або відкликати її чи забороняє надання такої продукції на ринку.

Разом з тим, частиною 1 статті 29 Закону № 2735 передбачено, (крім випадків, передбачених статтею 28 цього Закону), що орган ринкового нагляду невідкладно вимагає від відповідного суб'єкта господарювання вжити протягом визначеного строку заходів щодо приведення такої продукції у відповідність із встановленими вимогами.

Частиною 2 зазначеної статті визначено, що у разі якщо органом ринкового нагляду встановлено, що продукція не відповідає встановленим вимогам та одночасно становить серйозний ризик, орган ринкового нагляду вживає обмежувальних (корегувальних) заходів, передбачених частиною першою статті 28 цього Закону.

У разі якщо органом ринкового нагляду встановлено, що неналежне застосовано Національний знак відповідності, не нанесено Національний знак відповідності, якщо його нанесення передбачено технічним регламентом на відповідну продукцію, не складено декларацію про відповідність, якщо її складання передбачено технічним регламентом на відповідну продукцію, декларацію про відповідність складено з порушенням встановлених вимог або органу ринкового нагляду не надано чи надано технічну документацію на відповідну продукцію не в обсязі, передбаченому технічним регламентом, орган ринкового нагляду невідкладно вимагає від відповідного суб'єкта господарювання вжити протягом визначеного строку заходів щодо приведення такої продукції у відповідність із встановленими вимогами (ч.3 ст.29 Закону 2735).

Однак, частинами 11-13 статті 33 Закону № 2735 передбачено, що до прийняття рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів орган ринкового нагляду надає (надсилає) суб'єкту господарювання, щодо якого передбачається прийняти рішення, проект відповідного рішення з пропозицією надати в письмовій формі свої пояснення, заперечення до проекту рішення, інформацію про вжиття ним заходів, спрямованих на запобігання або уникнення ризиків суспільним інтересам, усунення невідповідності продукції, що є предметом проекту рішення, встановленим вимогам.

Суб'єкт господарювання, якого стосується проект рішення, має право надати (надіслати) органу ринкового нагляду свої пояснення, заперечення та/або інформацію до проекту такого рішення протягом десяти робочих днів з дня одержання проекту. Цей строк може бути продовжено органом ринкового нагляду за обґрунтованим клопотанням відповідного суб'єкта господарювання.

До своїх пояснень, заперечень та/або інформації суб'єкт господарювання може додавати документи чи їх копії, що обґрунтовують його позицію та підтверджують наведені ним дані.

Під час судового розгляду встановлено, що позивачем складені проекти рішень, які отримані відповідачем про що свідчить підпис відповідача (а.с.18,20), доказів надання відповідачем пояснень, заперечень та/або інформації до проекту зазначених рішень відповідачем не надано.

Відповідно до частини 1 статті 33 Закону № 2735 обмежувальні (корегувальні) заходи запроваджуються відповідними рішеннями органів ринкового нагляду.

Тимчасова заборона надання продукції на ринку застосовується органами ринкового нагляду у разі прийняття ними рішення про приведення продукції у відповідність із встановленими вимогами - на строк дії відповідного обмеження. Тимчасова заборона надання продукції на ринку запроваджується одночасно з прийняттям рішень щодо приведення продукції у відповідність із встановленими вимогами - на строк дії відповідного обмеження (ч. 5 ст. 30 Закону № 2735).

Відповідно до п.п. 4, 5 Методики вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 26 грудня 2011 р. № 1407 органи ринкового нагляду обирають обмежувальні (корегувальні) заходи, передбачені статтями 30 - 32 Закону України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції", пропорційно рівню загрози суспільним інтересам, що становить або може становити відповідна продукція (далі - рівень загрози). Рівень загрози визначається органом ринкового нагляду шляхом проведення оцінки ризику, що становить чи може становити відповідна продукція.

З урахуванням вищенаведеного, здійснення ринкового нагляду продукції, в тому числі проведення перевірок характеристик продукції, відбирання зразків продукції та забезпечення їх експертизи, обрання виду обмежувального (корегувального) заходу ринкового нагляду згідно зі ст.ст. 11, 15, 22 Закону України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" віднесено чинним законодавством до повноважень органів ринкового нагляду.

Таким чином, при наявності виявлених порушень, позивач зобов'язаний прийняти відповідні заходи реагування до такого підприємця, а тому тимчасова заборона надання на ринок продукції, яка не містить обов'язкової інформації, є цілком законною.

Разом з цим, суд звертає увагу, що у ч. 1 ст. 34 Закону № 2735 зазначено, що з метою контролю стану виконання рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів органи ринкового нагляду, крім іншого, аналізують повідомлення про виконання цих рішень, надані (надіслані) суб'єктами господарювання, яких стосувалися такі рішення.

Згідно з ч. 2 наведеної статті суб'єкт господарювання, якого стосується рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних), заходів, має у визначений у такому рішенні строк надати (надіслати) органу ринкового нагляду, що прийняв відповідне рішення, повідомлення про його виконання. До цього повідомлення суб'єкт господарювання може додавати документи або їх копії, що підтверджують виконання рішення.

Відповідно до ст. 70 КАС України обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Частиною 1 ст. 71 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Рішенням Держспоживінспекції в АР Крим від 20.12.2013 року № 50 про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів встановлено строк виконання до 08.01.2014 року, а також роз'яснено про обов'язок письмово повідомити орган державного ринкового нагляду про виконання рішення до 08.01.2014 року (а.с. 22).

Відповідач у порядку ст. 71 КАС України не надав суду належних доказів виконання цього рішення, а посилання відповідача на те, що виявленні порушення усунуті, суд вважає неспроможними, оскільки з наданих відповідачем документів не вбачається належного виконання порушень виявлених позивачем під час перевірки, в частині зазначення інформації про адресу та найменування уповноваженого представника в України, виробника або імпортера.

Разом з тим, суд вважає за необхідне зазначити, що під час судового розгляду встановлено, що cвітильник електричний ТМ "Levistella" мод. 4001 GD-1. Масіе іn Р.R.С. в кількості, був повернутий відповідачем ФОП ОСОБА_4, більш того, зазначений світильник, відповідно до договору зберігання від 26.01.2013 року лише зберігався у відповідача.

Що стосується посилання відповідача на те, що позов до суду подано без дотримання положень Закону № 2735, чим порушено право суб'єкта господарювання на подання органу ринкового нагляду пояснень та добровільне усунення виявлених перевіркою порушень, суд зазначає наступне.

На підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду відповідно до ч. 7 ст. 7 Закону України від 05.04.2007 № 877-V "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

Тобто підставою для звернення з позовом до суду про повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг є акт, складений за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства.

Відповідно до ч. 5 ст. 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007р. № 877-V повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом.

Виходячи з меж заявлених позовних вимог, аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, враховуючи відсутність належних доказів на підтвердження виконання відповідачем у повному обсязі рішення Держспоживінспекції в АР Крим від 20.12.2013 № 50 про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, суд дійшов висновку про наявність підстав для вжиття до фізичної особи-підприємця ОСОБА_3 обмежувального (корегувального) заходу у вигляді тимчасової заборони надання продукції на ринку, а саме світильника електричного ТМ "Ргесіosа Lustгу" мод. ТА 3373/001001, виробник: Ргесіosа Lustгу, а.s Novy Svit 91547114 Кamenisky Senov, Чешская Республика в кількості; люстри Ргесіоза СВ 0661/01/003 ТМ "Ргесіоsа", мод. СВ 0661/01/003, 2,3 кг, тип подвеса Standart в кількості; електричного світильника ТМ "Ргесіоза" мод. СВ 0524/00/009, 4,5 кг, тип подвеса Standart, № 4505240090400100130, сер. номер 3300200 Ргесіosа Lиstгу, а.s. Каmenisky SENOV СНЕСН REPUBLIK, у зв'язку з встановленням позивачем в ході перевірки фактів відсутності Національного знаку відповідності, інформації про найменування та адресу уповноваженого представника в Україні, виробника, або імпортера, що в свою чергу на думку суду становить певний ризик для користувачів такої освітлювальної апаратури.

Однак, суд не вбачає підстав для задоволення позову в частині тимчасової заборони надання продукції на ринку, а саме cвітильника електричного ТМ "Levistella" мод. 4001 GD-1. Масіе іn Р.R.С. в кількості, оскільки він повернутий відповідачем, у зв'язку з чим, позов підлягає частковому задоволенню.

Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Вступна та резолютивна частини постанови проголошені в судовому засіданні 10.02.2014 року.

У повному обсязі постанову складено та підписано 14.02.2014 року.

Керуючись ст. ст. 7, 9, 11, 69-71, 94, 98, 160-163, 167 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1.Адміністративний позов задовольнити частково.

2.Застосувати до фізичної особи-підприємця ОСОБА_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1, АДРЕСА_2) обмежувальний (корегувальний) захід у вигляді тимчасової заборони надання продукції на ринку, а саме світильника електричного ТМ "Ргесіosа Lustгу" мод. ТА 3373/001001, виробник: Ргесіosа Lustгу, а.s Novy Svit 91547114 Кamenisky Senov, Чешская Республика в кількості; люстри Ргесіоза СВ 0661/01/003 ТМ "Ргесіоsа", мод. СВ 0661/01/003, 2,3 кг, тип подвеса Standart в кількості; електричного світильника ТМ "Ргесіоза" мод. СВ 0524/00/009, 4,5 кг, тип подвеса Standart, № 4505240090400100130, сер. номер 3300200 Ргесіosа Lиstгу, а.s. Каmenisky SENOV СНЕСН REPUBLIK.

3.В іншій частині позову відмовити.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частини постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд АР Крим протягом 10 днів з дня проголошення.У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Євдокімова О.О.

Джерело: ЄДРСР 37155252
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку