open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 815/7359/13-а

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 грудня 2013 року

15год.15хв.

Зала судових засідань №19

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого - судді Аракелян М.М.

За участю секретаря - Малени В.І.

За участю сторін:

Від позивача: Чебанов Г.В.. - за довіреністю

Від відповідача: Павленко А.Л - за довіреністю

Розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Головного управління Держсанепідслужби в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Камасутра» про тимчасову заборону діяльності,

ВСТАНОВИВ :

До суду надійшла адміністративна позовна заява Головного управління Держсанепідслужби в Одеській області, в якій позивач просить суд тимчасово заборонити діяльність кафе "Камасутра" ТОВ "Камасутра" (директор Аснані Бхарат (65063, Одеська область, м. Одеса, Приморський район, вул. Буніна, б.19) до усунення виявлених порушень санітарного законодавства, а саме: привести асортименти страв, які виготовляються у відповідності до вимог експлуатаційного дозволу; забезпечити зберігання продовольчої сировини у відповідності з вимогами санітарного законодавство; забезпечити нормативні санітарно-гігієнічні умови приготування страв; створити санітарно-гігієнічні умови для миття столового та кухонного посуду; забезпечити температурний контроль зберігання харчових продуктів в холодильному обладнанні; розробити та погодити технологічні картки на фірмові страви; забезпечити вхідний контроль продовольчої сировини та харчових продуктів у відповідності з вимогами санітарного законодавства; забезпечити проведення періодичного мікробіологічного контролю у відповідності з ДСП 4.4.5-078-2001, затвердженого постановою Головного державного санітарного лікаря України від 07.11.2001 року №139 "Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування"; забезпечити контроль за дотриманням строків та термінів проходження періодичних методичних оглядів та гігієнічного навчання персоналом кафе.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Відповідно до листа Першого заступника Голови Держсанепідслужби України 03.10.2013 р. №07.13/1142-111-ф. на підставі звернення Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України від 02.10.2013 р. № 14/1-19108, з метою перевірки дотримання вимог СанПіН 42-123-7-91 «санітарні правила для підприємств громадського харчування, включаючи кондитерські цехи та підприємства, які виробляють м'яке морозиво», проведено перевірку кафе «Камасутра» TOB «Камасутра». В ході перевірки виявлені ряд порушень, які створюють реальну небезпеку виникнення харчових отруєнь та кишкових захворювань серед відвідувачів кафе. За результатами перевірки складено акт перевірки, протокол про порушення санітарних норм на ім'я управляючої кафе ОСОБА_4, постанову про накладення штрафу від 18.10.2013 р. №02/23 на ім'я ОСОБА_5та подання про відсторонення від роботи бармена ОСОБА_6 з 04.10.2013 р. до проходження медичного огляду та надання особової медичної книжки.

З урахуванням виявлених в ході перевірки ряду порушень, позивач просить суд тимчасово заборонити діяльність кафе, оскільки порушення санітарного законодавства свідчать про відсутність у зазначеному закладі громадського харчування безпечних та здорових умов для виготовлення, зберігання та реалізації харчових продуктів, що може призвести до бактеріального забруднення готових страв і як наслідок, до виникнення харчових отруєнь та кишкових захворювань з харчовим фактором передачі, і становить реальну загрозу заподіяння шкоди здоров'ю населення.

Представник відповідача в судовому засіданні заперечував проти задоволення адміністративного позову з підстав, викладених в письмових запереченнях та наданих в судовому засіданні пояснень. В обґрунтування своєї правової позиції представник відповідача зазначив, що майже всі порушення були усунені ще до подання адміністративного позову, про що повідомлено позивача. У зв'язку з чим, відповідач вважає, що підстави для задоволення позову на теперішній час відсутні.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, проаналізувавши положення чинного законодавства, суд дійшов наступного.

Судом встановлено, що відповідно до листа Першого заступника Голови Держсанепідслужби України 03.10.2013 р. №07.13/1142-111-ф. на підставі звернення Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України від 10.2013 р. № 14/1-19108, з метою перевірки дотримання вимог СанПіН 42-123-7-91 «санітарні правила для підприємств громадського харчування, включаючи кондитерські цехи та підприємства, які виробляють м'яке морозиво», на підставі наказу від 04.10.2013 р. №160-адм та направлення від 04.10.2013р. №02/3668 начальником Управління організації держсанепіднагляду Головного управління Держсанепідслужби в Одеській області Степановою Л.С. проведено перевірку кафе «Камасутра» TOB «Камасутра» (65063 , Одеська обл., м. Одеса, вул Буніна, буд. 19)

В ході перевірки були встановлені порушення, а саме: вимоги експлуатаційного дозволу для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого Приморською райсанепідстанцією м.Одеси 07.12.2010р. за № 65063/18/21, персональний контрольний реєстраційний номер 11667. Замість погодженого асортименту страв зазначеного в експлуатаційному дозволі реалізуються холодні та гарячі закуски з гастрономічних продуктів високого ступеню готовності, гарячі страви з м'ясних, рибних та овочевих напівфабрикатів промислового виробництва та ін. Фактично, в кафе проводиться виготовлення та реалізація більше 50-ти найменувань фірмових страв із продовольчої сировини, що є порушенням п.1.2 СанПіН 42-123-5777-91 «Санітарні правила для підприємств громадського харчування, включаючи кондитерські цехи та підприємства, які виробляють м'яке морозиво»; в склад виробничих приміщень кафе входить лише доготовочна, площею 77м.кв. з холодильним обладнанням для зберігання продовольчої сировини, напівфабрикатів та готової продукції, яка розміщена в підвальному приміщенні та мийна столового посуду, площею 11.1 м.кв. на 1-му поверсі, на площі яких здійснюється приймання і зберігання продовольчої сировини (овочів, м'яса, риби та інше) та приготування страв при повній відсутності санітарно-гігієнічних вимог, що є порушенням п.8.1 СанПіН 42-123-5777-91.; первинна обробка овочів, м'яса та риби охолодженої (замороженої) та приготування готових страв проводиться в приміщенні доготовочної, що є порушенням п.11.3 СанПіН 42-123-5777-91.; не створені санітарно-гігієнічні умови для миття столового та кухонного посуду - відсутні нормативні 5-ть мийних ванн для столового та 2-і для кухонного посуду, що є порушенням п.9.12 СанПіН 42-123-5777-91.; холодильне обладнання ( 11 од.) не забезпечено термометрами, що не дає можливості контролювати нормативні температурні параметри зберігання харчових продуктів, що є порушенням п. 10.12 СанПіН 42-123-5777-91.; в перелік страв меню входять багатокомпонентні фірмові страви (соуси, десерти), технологічна документація на які відсутня, не визначені терміни та умови реалізації, що є порушенням п.6, 10 наказу Мінекономіки України N 210 від 25.09.2000р. «Про Порядок розробки та затвердження технологічної документації на фірмові страви, кулінарні та борошняні кондитерські вироби у закладах ресторанного господарства» та ст.38 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів»; в кафе не забезпечений вхідний контроль продовольчої сировини та продуктів харчування, що не дає можливості контролювати їх терміни та умови реалізації і є порушенням ст. 20 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів».; із представлених особових медичних книжок медичні огляди пройдено всіх осіб, крім ОСОБА_6 (бармен), в особових мед. книжках кухарів Гарі Сінг та Хунці Сінг відсутні фотокартки; товарне сусідство при зберіганні продуктів харчування недотримується: сирі овочі, гастрономічні товари на момент перевірки зберігаються в доготовочній в зворотній тарі, що є порушенням п. 10.11 СанПіН 42-123-5777-91; не організовано відомчій мікробіологічний контроль готових страв, які виготовляються в кафе, що є порушенням ДСП 4.4.5-078-2001, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 07.11.2001р. № 139 «Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування».

За результатами перевірки, у зв'язку із встановленням перевіркою порушень законодавства посадовою особою Головного управління Держсанепідслужби в Одеській області складено акт перевірки дотримання санітарного законодавства від 04.10.2013 року та складено протокол про порушення санітарних норм на ім'я управляючої кафе ОСОБА_4, постанову про накладення штрафу від 18.10.2013 р. №02/23 на ім'я ОСОБА_4 та подання про відсторонення від роботи бармена ОСОБА_6 з 04.10.2013 р. до проходження медичного огляду та надання особової медичної книжки.

Статтею 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 року №877-V (із змінами, внесеними Законом України від 20.06.2013р. №353-VII) передбачено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Ч.4 ст.4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» передбачені загальні вимоги до здійснення державного нагляду (контролю), а саме виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа.

Відповідно до ст.ст.33, 39 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994р. №4004-ХІІ основними напрямами діяльності державної санітарно-епідеміологічної служби є, зокрема, здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду.

Державний санітарно-епідеміологічний нагляд - це діяльність органів, установ та закладів державної санітарно-епідеміологічної служби по контролю за дотриманням юридичними та фізичними особами санітарного законодавства з метою попередження, виявлення, зменшення або усунення шкідливого впливу небезпечних факторів на здоров'я людей та по застосуванню заходів правового характеру щодо порушників.

Державний санітарно-епідеміологічний нагляд здійснюється відповідно до Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд в Україні, що затверджується Кабінетом Міністрів України, вибірковими перевірками дотримання санітарного законодавства за планами органів державної санітарно-епідеміологічної служби, а також позапланово залежно від санітарної, епідемічної ситуації та за заявами громадян.

Результати перевірки оформляються актом, форма і порядок складання якого визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я.

Згідно Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд, затвердженого постановою КМУ від 22.06.1999р. №1109, метою державного санітарно-епідеміологічного нагляду є запобігання, виявлення та припинення порушень санітарного законодавства. Державний санітарно-епідеміологічний нагляд здійснюється головними державними санітарними лікарями, їх заступниками, іншими посадовими особами, а також установами і закладами державної санітарно-епідеміологічної служби у порядку запобіжного та поточного нагляду.

Відповідно до ч.3 ст.39 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» державний санітарно-епідеміологічний нагляд здійснюється відповідно до Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд в Україні, що затверджується Кабінетом Міністрів України, вибірковими перевірками дотримання санітарного законодавства за планами органів державної санітарно-епідеміологічної служби, а також позапланово залежно від санітарної, епідемічної ситуації та за заявами громадян.

Підстави і порядок застосування посадовими особами Державної санітарно-епідеміологічної служби України адміністративно-запобіжних заходів щодо, зокрема, заборони виробництва або обігу, а також вилучення з обігу харчових продуктів, харчових добавок, ароматизаторів, дієтичних добавок, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, а також допоміжних засобів та матеріалів для виробництва та обігу харчових продуктів регулюється згідно із Законом України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" також Інструкцією "Про порядок застосування державною санітарно - епідеміологічною службою України адміністративно-запобіжних заходів" затвердженої наказом Міністерства охорони здоров'я України від 14.04.1995 № 67, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 15 серпня 1995 р. за N 298/834 (далі по тексту Інструкція № 67).

Відповідно до ст.42 ЗУ „Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" №4004-XII від 24.02.1994р. (надалі - Закон №4004) головні державні санітарні лікарі (їх заступники) застосовують такі заходи для припинення порушення санітарного законодавства: а) обмеження, тимчасова заборона чи припинення діяльності підприємств, установ, організацій, об'єктів будь-якого призначення, технологічних ліній, машин і механізмів, виконання окремих технологічних операцій, користування плаваючими засобами, рухомим складом і літаками у разі невідповідності їх вимогам санітарних норм; б) обмеження, тимчасова заборона або припинення будівництва, реконструкції та розширення об'єктів у разі відступу від затвердженого проекту; в) тимчасова заборона виробництва, заборона використання та реалізації хімічних речовин, технологічного устаткування, будівельних матеріалів, біологічних засобів, товарів народного споживання, джерел іонізуючих випромінювань в разі відсутності їх гігієнічної регламентації та державної реєстрації, а також якщо їх визнано шкідливими для здоров'я людей; г) обмеження, зупинення або заборона викидів (скидів) забруднюючих речовин за умови порушення санітарних норм; д) зупинення або припинення інвестиційної діяльності у випадках, встановлених законодавством; е) внесення власникам підприємств, установ, організацій або уповноваженим ними органам подання про відсторонення від роботи або іншої діяльності осіб, зазначених у абзаці шостому частини першої статті 7 цього Закону; є) вилучення з реалізації (конфіскація) небезпечних для здоров'я хімічних та радіоактивних речовин, біологічних матеріалів у порядку, що встановлюється законодавством; ж) заборона виробництва або обігу, а також вилучення з обігу харчових продуктів, харчових добавок, ароматизаторів, дієтичних добавок, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, а також допоміжних засобів та матеріалів для виробництва та обігу харчових продуктів на підставах та у порядку, що встановлені законами України „Про безпечність та якість харчових продуктів". Іншим посадовим особам органів державної санітарно-епідеміологічної служби надаються повноваження застосовувати заходи для припинення порушення санітарних норм, передбачені пунктом "а" (в частині обмеження, тимчасової заборони діяльності підприємств, установ, організацій, об'єктів будь-якого призначення, технологічних ліній, машин і механізмів, виконання окремих технологічних операцій, користування плаваючими засобами, рухомим складом і літаками у разі невідповідності їх вимогам санітарних норм), пунктами "в", "г", "е" та "є" цієї статті. На вимогу посадових осіб органів державної санітарно-епідеміологічної служби виконання заходів для припинення порушень санітарного законодавства у необхідних випадках здійснюється із залученням працівників органів внутрішніх справ.

Таким чином, вжиття заходів для припинення порушення санітарного законодавства у вигляді (як в даній справі) тимчасової заборони діяльності об'єктів є повноваженням посадових осіб органів Державної санітарної епідеміологічної служби (надалі - СЕС).

Згідно із п.1.1 розділу 1 Інструкції №67 ця Інструкція регулює згідно із ЗУ „Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" порядок застосування посадовими особами Державної санітарно-епідеміологічної служби України (далі - Держсанепідслужба України) адміністративно-запобіжних заходів щодо: діяльності підприємств, установ, організацій, об'єктів будь-якого призначення, технологічних ліній, машин і механізмів.

Відповідно до пунктів 1.2,1.3 Інструкції №67 право застосування адміністративно-запобіжних заходів щодо припинення порушення санітарного законодавства надано посадовим особам держсанепідслужби: головному державному санітарному лікарю України, його заступникам, головним державним санітарним лікарям Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва, Севастополя та їх заступникам, головним державним санітарним лікарям водного, залізничного, повітряного транспорту, водних басейнів, залізниць, Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, Адміністрації Державної прикордонної служби України, Державної пенітенціарної служби України, Державного управління справами, Служби безпеки України та їх заступникам, іншим головним державним санітарним лікарям та їх заступникам, а також іншим посадовим особам державної санітарно-епідеміологічної служби, що уповноважені на те керівниками відповідних служб (за винятком права на прийняття рішення про припинення діяльності підприємств, установ, організацій, об'єктів будь-якого призначення, технологічних ліній, машин і механізмів, користування плаваючими засобами, рухомим складом і літаками та інвестиційної діяльності, а також рішення про обмеження, тимчасову заборону або припинення будівництва, реконструкції та розширення об'єктів). При наявності значних санітарних показань (заподіяння або реальна загроза заподіяння шкоди здоров'ю) застосування зазначених заходів є обов'язком указаних посадових осіб держсанепідслужби. Адміністративно-запобіжні заходи можуть бути застосовані до підприємств і об'єктів всіх форм власності і підлеглості незалежно від того, чи притягнуті винні особи до відповідальності за порушення санітарного законодавства та чи відшкодовані збитки та компенсовані додаткові витрати органів, установ та закладів держсанепідслужби на проведення санітарних та противоепідемічних заходів.

За положеннями п.2.1. Інструкції №67 до адміністративно-запобіжних заходів, порядок застосування яких регулюється цією Інструкцією, відносяться: обмеження, тимчасова заборона, заборона, припинення, зупинення.

Згідно із пунктом 2.3. Інструкції №67 тимчасова заборона (на певний період) застосовується посадовою особою Держсанепідслужби України у разі порушення вимог санітарного законодавства для заборони: діяльності підприємств, установ, організацій, об'єктів будь-якого призначення, технологічних ліній, машин і механізмів, виконання окремих технологічних операцій, користування плаваючими засобами, рухомим складом і літаками у разі, якщо застосування обмеження неможливе або воно не припиняє порушення санітарного законодавства, але виконання порушником певних заходів дозволить припинити ці порушення.

Пунктом 3.1. Інструкції № 67 передбачено, що обмеження, тимчасова заборона, заборона, припинення або зупинення проводяться на підставі постанов про застосування адміністративно-запобіжних заходів, що виносяться відповідно до компетенції головними державними санітарними лікарями, їх заступниками, а також іншими посадовими особами держсанепідслужби, які на те уповноважені керівниками відповідних служб.

Згідно із приписами п.2 ч.2 ст.18 КАС України до предметної підсудності окружних адміністративних судів віднесені справи про застосування у випадках, передбачених законом, заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), якщо вони можуть бути застосовані виключно за судовим рішенням.

Дослідивши норми законодавства суд зазначає, що наведені норми не передбачають обов'язку звернення органів держсанепідслужби до адміністративного суду з позовними вимогами про тимчасову заборону діяльності підприємств або об'єктів. Вказаний захід реагування у сфері державного нагляду (контролю) може бути застосований головними державними санітарними лікарями, їх заступниками, а також іншими посадовими особами Держсанепідслужби, які на те уповноважені керівниками відповідних служб, та не потребує наявності судового рішення для його застосування.

Суд звертає увагу, що відповідно до ч. 5 ст. 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 № 877-V повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом.

Вищезазначеною нормою, на яку посилається позивач, не передбачено право звернення органу державного нагляду (контролю) з позовом щодо застосування заходів реагування до адміністративного суду про тимчасову заборону діяльності об'єкта або підприємства. Тимчасова заборона є іншим заходом реагування, передбаченим законом, та допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, якщо це передбачено спеціальним законодавством та Положенням, на підставі якого діє такий орган.

Аналогічно, відповідно до ч.7 ст.7 ЗУ „Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.

Згідно із пунктом 3.2 Інструкції №67 постанова про застосування адміністративно-запобіжних заходів (надалі - постанова) - це письмовий організаційно-розпорядчий документ держсанепідслужби, який зобов'язує посадову особу або громадянина, котрому його надіслано, у встановлений термін виконати вимоги, викладені в ньому.

Відповідно п.3.1 Інструкції №67 тимчасова заборона діяльності проводиться на підставі постанови про застосування адміністративно-запобіжних заходів, що виносяться відповідно до компетенції головними державними санітарними лікарями, їх заступниками, а також іншими посадовими особами держсанепідслужби, які на те уповноважені керівниками відповідних служб.

З наведеного випливає, що тимчасова заборона діяльності об'єкта у зв'язку із виявленням порушень санітарно-епідеміологічного законодавства не є тим заходом реагування у сфері державного нагляду (контролю), який застосовується виключно за судовим рішенням, натомість, є адміністративно-запобіжним заходом, що провадиться на підставі розпорядчого документа посадової особи Держсанепідслужби.

Отже, оскільки позивач всупереч вимогам ч. 5 ст. 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 № 877-V помилково звернувся з позовом про прийняття судом рішення стосовно тимчасової заборони діяльності об'єкта до адміністративного суду, просить суд прийняти рішення про тимчасову заборону діяльності кафе «Камасутра» ТОВ «Камасутра» до усунення виявлених порушень санітарного законодавства, даний позов не може бути задоволений судом, оскільки у такому разі суд перебирає на себе повноваження позивача у сфері застосування адміністративно- запобіжних заходів.

Крім того суд вважає за необхідне зазначити, що відповідачем частково усунені порушення, виявлені в ході проведення перевірки, та на підтвердження суду надано низку доказів, а саме: TOB «Камастура» проведено роз'яснювальну роботу з поварами та директором, винесено наказ по підприємству щодо дотримання санітарних вимог законодавства по зберіганню продуктів, їх сусідства, термінів та місця зберігання (а/с-42) наказ №11/11/13 від 21.10.2-13 року, для забезпечення нормативів санітарно-гігієнічних умов приготування страв було зобов'язано персонал кухні проводити регулярну санітарну обробку кухонного устаткування та вести Журнал санітарної обробки з використанням дезінфекційних засобів приміщень та устаткування кухні; для забезпечення температурного контролю зберігання харчових продуктів в холодильному обладнанні придбало термометри відповідного зразку та зобов'язало поварів двічі на день здійснювати перевірку температурного режиму в холодильниках. Ведеться облік відображення температурного контролю в Журналі реєстрації та контролю показників термометрів в холодильному обладнанні; погоджено та виготовлено технологічні картки на страви, що заявлені в меню (а/с 66-122); видано наказ про призначення відповідальних осіб щодо дотримання вимог вхідного контролю. При цьому наказом №11/11/13 від 11.11.2013 року призначено уповноваженими по вхідному контролю поварів Манохара Сінгха та Пундіра Харі Сінгха. Також на керуючу кафе «Камасутра» покладено обов'язок ведення Журналу реєстрів вхідного контролю з метою контролю якості харчових продуктів, що переробляються та використовуються в кафе, та інше.

Представник позивача не заперечував наявність таких обставин на час вирішення спору адміністративним судом.

На підставі вищевикладеного та враховуючи, що відповідачем надані докази усунення певних порушень, виявлених перевіркою, та подальших намірів виконати у повному обсязі приписи позивача, суд не вбачає підстав для задоволення позовних вимог про тимчасову заборону діяльності кафе „Камасутра" ТОВ „Камасутра".

Керуючись ст.ст.158-163, КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Головного управління Держсанепідслужби в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Камасутра» про тимчасову заборону діяльності залишити без задоволення.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови складено 17 грудня 2013 року.

Суддя /підпис/ М.М. Аракелян

З оригіналом згідно:

Суддя М.М. Аракелян

17 грудня 2013 року.

Джерело: ЄДРСР 36094489
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку