open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 437/10363/13-а
Моніторити
Ухвала суду /20.03.2014/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /03.02.2014/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /05.12.2013/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /12.11.2013/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.11.2013/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.10.2013/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.10.2013/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.10.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська Постанова /24.09.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська Ухвала суду /24.09.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська Ухвала суду /16.09.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська Ухвала суду /10.09.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська Ухвала суду /02.09.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська Ухвала суду /27.08.2013/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.08.2013/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.08.2013/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.08.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська Ухвала суду /24.07.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська Ухвала суду /16.07.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська Ухвала суду /16.07.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська
emblem
Справа № 437/10363/13-а
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /20.03.2014/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /03.02.2014/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /05.12.2013/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /12.11.2013/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.11.2013/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.10.2013/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.10.2013/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.10.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська Постанова /24.09.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська Ухвала суду /24.09.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська Ухвала суду /16.09.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська Ухвала суду /10.09.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська Ухвала суду /02.09.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська Ухвала суду /27.08.2013/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.08.2013/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.08.2013/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.08.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська Ухвала суду /24.07.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська Ухвала суду /16.07.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська Ухвала суду /16.07.2013/ Ленінський районний суд м. Луганська
Головуючий у 1 інстанції - Женеску Е.В.

Суддя-доповідач - Жаботинська С.В.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 листопада 2013 року справа №437/10363/13-а приміщення суду за адресою:83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26

Колегія суддів Донецького апеляційного адміністративного суду у складі:

судді - доповідача: Жаботинської С.В., суддів: Сіваченко І.В., Шишова О.О., секретар судового засідання Казакова Т.М., за участю представника позивачів Ніколенко К.В., представника відповідача Воронько О.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Виконавчого комітету Луганської міської ради на постанову Ленінського районного суду м. Луганська від 23 вересня 2013 р. у справі № 437/10363/13-а за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Донбаскамбуд", Приватного підприємства "Потенціал-Луганськ" до Виконавчого комітету Луганської міської ради, Управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради, Луганського міського автобусного парку про визнання протиправними та скасування рішень суб'єкта владних повноважень, зобов'язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИЛА:

11 липня 2013 року ТОВ "Донбаскамбуд" звернулося до Ленінського районного суду м. Луганська з адміністративним позовом до Виконавчого комітету Луганської міської ради про визнання протиправними та скасування рішень суб'єкта владних повноважень.

08 серпня 2013 року ПП "Потенціал-Луганськ" звернулося до Ленінського районного суду м. Луганська з адміністративним позовом до Виконавчого комітету Луганської міської ради, Управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради, Товариства з обмеженою відповідальністю "Луганський міський автобусний парк" про скасування рішення та визнання недійсними договорів.

Ухвалою Ленінського районного суду м. Луганська від 06 вересня 2013 р. справи об'єднано в одне провадження.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що покладення на Управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради рішеннями виконавчого комітету Луганської міської ради від 25.08.2011 року № 260 функцій робочого органу Луганської міської ради з підготовки матеріалів для проведення конкурсу з визначення перевізника на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська є протиправним, на сьогоднішній день робочий орган не визначено, а Управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради виконувати саме функції робочого органу з забезпечення проведення конкурсу самостійно не має права, оскільки дане право проведення конкурсу самостійно сплинуло 27.04.2013 р., що чітко визначено, п. 21 Порядку проведення конкурсу в якому зазначено, що "не більш як два роки з моменту оголошення конкурсу з визначення робочого органу", а конкурс проведено, не зважаючи на те, що подано апеляційну скаргу на скасування заходів забезпечення позову та зупинення дії оскаржуваних рішень, що свідчить також про незаконність рішення виконавчого комітету Луганської міської ради від 26.07.2013 р. № 193 "Про введення в дію рішення конкурсного комітету з визначення перевізників на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська (протокол засідання конкурсного комітету від 25.07.2013 р. № 2)", яке підлягає скасуванню. Договори на перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська з переможцем конкурсу Товариством з обмеженою відповідальністю "Луганський міський автобусний парк", визначеного на підставі протоколу засідання конкурсного комітету від 25.07.2013 р. № 2, який введено в дію рішенням виконавчого комітету Луганської міської ради від 26.07.2013 р. № 193, підлягають розірванню, оскільки вони укладені від імені виконавчого комітету Луганської міської ради всупереч діючому законодавству та з порушеннями проведення конкурсу з перевезення.

Просять, з урахуванням збільшення розміру позовних вимог: визнати протиправним та скасувати рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 25.08.2011 року № 260 "Про покладення на Управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради функцій робочого органу для підготовки матеріалів для проведення конкурсу з визначення перевізника на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська";

-визнати протиправним та скасувати рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 29.04.2013 року № 107/2 м. Луганськ про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська;

-визнати протиправним та скасувати рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 30.05.2013 року № 128/1 "Про внесення змін до рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради 29.04.2013 року № 107/2 м. Луганськ про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська";

-визнати протиправним та скасувати рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 26.07.2013 року № 193 "Про введення в дію рішення конкурсного комітету з визначення перевізників на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська (протокол засідання конкурсного комітету від 25.07.2013 року № 2)";

-зобов'язати Виконавчий комітет Луганської міської ради розірвати укладені договори на перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська з переможцем конкурсу Товариством з обмеженою відповідальністю "Луганський міський автобусний парк", визначеного на підставі протоколу засідання конкурсного комітету від 25.07.2013 р. № 2, який введено в дію рішенням виконавчого комітету Луганської міської ради від 26.07.2013 р. № 193, протягом 5 днів з дня набрання законної сили рішення суду.

Постановою Ленінського районного суду м. Луганська від 23 вересня 2013 р. у справі № 437/10363/13-а позовні вимоги задоволено.

Визнано протиправним та скасовано рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 25.08.2011 року № 260 "Про покладення на Управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради функцій робочого органу для підготовки матеріалів для проведення конкурсу з визначення перевізника на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська".

Визнано протиправним та скасовано рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 29.04.2013 року № 107/2 м. Луганськ про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська.

Визнано протиправним та скасовано рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 30.05.2013 року № 128/1 "Про внесення змін до рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради 29.04.2013 року № 107/2 м. Луганськ про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська".

Визнано протиправним та скасовано рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 26.07.2013 року № 193 "Про введення в дію рішення конкурсного комітету з визначення перевізників на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська (протокол засідання конкурсного комітету від 25.07.2013 року № 2)".

Зобов'язано Виконавчий комітет Луганської міської ради розірвати укладені договори на перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська з переможцем конкурсу Товариством з обмеженою відповідальністю "Луганський міський автобусний парк", визначеного на підставі протоколу засідання конкурсного комітету від 25.07.2013 р. № 2, який введено в дію рішенням виконавчого комітету Луганської міської ради від 26.07.2013 р. № 193, протягом 5 днів з дня набрання законної сили рішення суду.

Не погодившись з вказаною постановою суду Виконавчий комітет Луганської міської ради подав апеляційну скаргу, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, вказуючи, що рішенням Виконавчого комітету Луганської міської ради від 29.04.2013 р. №107/2 оголошено конкурс на перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська, проведення якого заплановано на 25 червня 2013 року, та встановлено строк прийняття документів для участі у конкурсі з 16.05.2013 р. по 07.06.2013 р. В зазначений термін не подано жодної заяви про участь у конкурсі від підприємств, які мають право здійснювати перевезення пасажирів, у зв'язку з чим рішенням Виконавчого комітету Луганської міської ради внесено зміни 30.05.2013 р. та змінено кількість маршрутів руху по яким будуть здійснювати підприємства-перевізники, у разі подання заяви та визначення їх переможцями конкурсу. З переможцем конкурсу - ТОВ " Луганський міський автобусний парк" укладено відповідні договори на перевезення пасажирів відповідно до форми, затвердженої рішенням виконавчого комітету Луганської міської ради від 01.07.2005 р. № 192 із змін до нього. Апелянт зазначає, що на даний момент всі рішення виконавчого комітету Луганської міської ради зв'язані з проведенням конкурсу є виконаними. Також вказує на обґрунтованість та законність прийнятих рішень та дотриманні процедури проведення конкурсу. Звертає увагу на порушення процесуального права при об'єднанні адміністративних справ в одне провадження. Просить скасувати постанову суду першої інстанції у задоволенні позову відмовити.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, представників сторін, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, встановила наступне.

13.04.2011 року Виконавчим комітетом Луганської міської ради прийнято рішення за № 121 «Про проведення конкурсу на визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу для підготовки матеріалів для проведення конкурсу з визначення перевізника на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська».

Зазначеним рішенням вирішено провести конкурс на визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу для підготовки матеріалів для проведення конкурсу з визначення перевізника на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська (далі - робочий орган) на умовах, визначених згідно додатку 1 до даного рішення.

Утворити комітет з визначення робочого органу у складі згідно додатку 2 до даного рішення.

Управлінню транспорту та зв'язку Луганської міської ради (А. Андреєв) визначити дату проведення конкурсу, про який йдеться у п. 1 даного рішення, підготувати та розмістити не пізніше ніж за 30 днів до початку конкурсу у засобах масової інформації оголошення про проведення конкурсу, умови його проведення; забезпечити організацію проведення конкурсу, в тому числі підготовку матеріалів для його проведення, прийняття документів на конкурс, здійснити інші необхідні заходи, пов'язані з прийняття даного рішення.

Начальнику управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради Андрєєву А.В. за результатами конкурсу укласти з переможцем конкурсу від імені виконавчого комітету Луганської міської ради договір про виконання функцій робочого органу для підготовки матеріалів для проведення конкурсу з визначення перевізника на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська, проект якого додається до даного рішення (додаток 3).

Луганському міському голові Кравченко С.І. видати начальнику Управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради Андрєєву А.В. довіреність на укладання та підписання від імені Виконавчого комітету Луганської міської ради договору, про який йдеться у п. 4 даного рішення.

Уповноважити начальника управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради Андрєєва А.В. підписувати від імені виконавчого комітету Луганської міської ради акти приймання - передачі виконаних робіт відповідно до договору, який буде укладено згідно п. 4 даного рішення.

Уповноважити Управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради (Андрєєв А.В.) здійснювати контроль за виконанням умов договору, який буде укладений згідно п. 4 даного рішення.

Рішення виконавчого комітету Луганської міської ради від 13.05.2009 року № 119 «Про питання, пов'язані з проведенням конкурсу на визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органа з підготовки матеріалів для проведення конкурсу з перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська» визнати таким, що втратило чинність.

Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря Луганської міської ради О.Філіпського (т. 2 а.с. 30-31).

25.08.2011 року виконавчим комітетом Луганської міської ради прийнято рішення за № 260 «Про покладення на управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради функцій робочого органу для підготовки матеріалів для проведення конкурсу з визначення перевізника на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська»

Зазначеним рішенням покладено на Управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради функції робочого органу для підготовки матеріалів для проведення конкурсу з визначення перевізника на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська.

Управлінню транспорту та зв'язку Луганської міської ради здійснити заходи, передбачені Порядком проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 р. № 1081, щодо робочого органу (т. 2 а.с. 32).

01.04.2013 року Виконавчим комітетом Луганської міської ради прийнято рішення за № 76 «Про введення в дію рішення конкурсного комітету з визначення перевізників на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська», яким визнано таким, що втратило чинність рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 24.02.2009 року № 59/1 (т. 2 а.с. 77).

29.04.2013 р. Виконавчим комітетом Луганської міської ради прийнято рішення за № 107/2 «Про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська» (а.с. 73-78 том І), яким на 41 календарний день з дати оприлюднення оголошення про відповідний конкурс, провести конкурс на перевезення пасажирів на постійних міських маршрутах загального користування у м. Луганську по об'єктам цього конкурсу, визначеним у додатку 1 до даного рішення (п. 1); затверджено умови конкурсу, про яки йде мова у п. 1 цього рішення, згідно додатку 2 до даного рішення (п. 2); управлінню транспорту та зв'язку Луганської міської ради (п. 3); згідно рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 25.08.2011 року за № 260 «Про покладення на Управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради функцій робочого органу для підготовки матеріалів для проведення конкурсу з визначення перевізника на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська" здійснити заходи, передбачені Порядком проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, затверджених постановою КМУ від 03.12.2008 р. № 1081 зі змінами до неї, що покладені вказаним Порядком на робочий орган" (п.п. 3.1.); за результатами проведення конкурсу, про який йде мова у п. 1 рішення, здійснити необхідні заходи, пов'язані з підготовкою відповідних документів щодо введення рішення конкурсного комітету в дію (п.п. 3.2.); укласти від імені виконавчого комітету Луганської міської ради з переможцями конкурсу, про який йде мова у п. 1 цього рішення, договори про організацію перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська за формою, затвердженою рішенням виконавчого комітету Луганської міської ради від 01.07.2005 р. № 192 із змін, до нього (п.п. 3.3.); визначити, що кінцевий термін прийняття документів для участі в конкурсі, про який йде мова у п. 1 цього рішення, становить 11 робочих днів до дати проведення відповідного конкурсу (п. 4).

Рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 29.04.2013 р. за № 107/2 «Про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська» опубліковано в газеті "Жизнь Луганска" від 15.05.2013 р. № 19(1196) (а.с. 83-84 том І).

30.05.2013 року Виконавчим комітетом Луганської міської ради прийнято рішення за № 128/1 «Про внесення змін до рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 29.04.2013 року № 107/2 «Про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганськ» (т. 1 а.с. 70), яким внесено зміни до рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 29.04.2013 року № 107/2 «Про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганськ» змінивши у п. 1 вказаного рішення цифри «41» на «71»; виклавши додатки 1,3 до рішення у новій редакції.

Із додатка 1 рішення виконавчого комітету Луганської міської ради від 30.05.2013 р. №128/1 вбачається, що об'єкти конкурсу на перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська у режимі маршрутного таксі складаються з 1 (одного) об'єкта конкурсу, який включає в себе 12 номерів маршрутів та класи автобусів А. та додаток 3 містить 1 об'єкт конкурсу, класи автобусів А. Крім того, у додатку 1 та додатку 3 рішення дається визначення класу автобусу А, що це автобуси загальною пасажиромісткістю більше 22 пасажирів, призначені для перевезення сидячих пасажирів та мають місця для стоячих пасажирів ("Богдан А092", "ЕталонА081.10" та інші) (т. 1 а.с. 71).

Протягом встановленого конкурсом строку подання заяв, Управлінням транспорту та зв'язку Луганської міської ради отримано лише один пакет документів для участі у конкурсі -ТОВ "Луганський міський автобусний парк". Цей пакет розглянуто конкурсним комітетом, і зазначене підприємство визнано переможцем конкурсу, що підтверджується протоколом № 2 засідання конкурсного комітету від 25.07.2013 р. (т. 1 а.с. 108-111) та журналом реєстрації документів від претендентів на участь у конкурсі (т. 1 а.с. 79-82).

Ухвалою Ленінського районного суду м. Луганська від 15 липня 2013 року зупинено дію рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 25.08.2011 року № 260 «Про покладення на управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради функцій робочого органу для підготовки матеріалів для проведення конкурсу з визначення перевізника на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська» до постановлення рішення по суті.

Зупинено дію рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 29.04.2013 року № 107/2 «Про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська» до постановлення рішення по суті та рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 30.05.2013 року № 128/1 «Про внесення змін до рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 29.04.2013 року № 107/2 «Про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська» до постановлення рішення по суті (т. 3 а.с. 14-15).

25.07.2013 року протоколом засідання конкурсного комітету розглянуто конкретні пропозиції претендента Луганський міський автобусний парк.

З матеріалів справи вбачається, що протягом строку встановленого конкурсу подання заяв Управлінням транспорту та зв'язку Луганської міської ради отримано лише один пакет документів для участі у конкурсі -ТОВ "Луганський міський автобусний парк". Цей пакет розглянуто конкурсним комітетом, і зазначене підприємство визнано переможцем конкурсу, що підтверджується протоколом № 2 засідання конкурсного комітету від 25.07.2013 р. ( т. 1 а.с. 108-111) та журналом реєстрації документів від претендентів на участь у конкурсі (т.1 а.с. 79-82 ).

26.07.2013 року Виконавчим комітетом Луганської міської ради прийнято рішення за № 193 «Про введення в дію рішення конкурсного комітету з визначення перевізників на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська», яким введено в дію рішення конкурсного комітету з визначення перевізників на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська (протокол засідання конкурсного комітету від 25.07.2013 р. № 2).

Переможцем конкурсу стало ТОВ "Луганський міський автобусний парк, з яким 26.07.2013 р. укладено договори про організацію перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування по маршрутам від 26.07.2013 р. за № 13-015-М. 13-016-М. 13-017-М. 13-018-М.13-019-М, 13-020-М. 13-021-М. 13-022-М. 13-023-М. 13-024-М ( т. 2 а.с.41-110).

Відповідно до п. 28 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 р. N 1081 (далі Порядку), організатор або робочий орган публікує в друкованих засобах масової інформації не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку конкурсу оголошення про конкурс (крім друкованих оголошення може бути розміщено також в інших засобах масової інформації), що було зроблено відповідачем в газеті "Жизнь Луганска" від 15.05.2013 р. № 19 (1196) (т. 1 а.с. 83-84).

16.08.2013 року Виконавчим комітетом Луганської міської ради прийнято рішення за № 205/1 «Про проведення конкурсу на визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу для організації проведення конкурсів з перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська» (т. 1 а.с. 143), яким вирішено провести конкурс на визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу для організації проведення конкурсів з перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська (далі - робочий орган) на умовах, визначених згідно додатку 1 до даного рішення.

Утворити комітет з визначення робочого органу у складі згідно додатку 2 до даного рішення.

Управлінню транспорту та зв'язку Луганської міської ради:

визначити дату проведення конкурсу, про який йдеться у п. 1 даного рішення;

підготувати та розмістити не пізніше ніж за 30 днів до початку конкурсу у засобах масової інформації оголошення про проведення конкурсу та його умови;

забезпечити організацію проведення конкурсу, в тому числі підготовку матеріалів для його проведення, прийняття документів на конкурс;

здійснити інші необхідні заходи, пов'язані з прийняттям даного рішення.

Заступнику начальника Управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради Когуту А.І. за результатами конкурсу укласти з переможцем конкурсу від імені виконавчого комітету Луганської міської ради договір на здійснення функцій робочого органу для організації проведення конкурсів з перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська (додаток 2 до Умов конкурсу на визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу для організації проведення конкурсів з перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська, визначених згідно п. 1 даного рішення).

Луганському міському голові Кравченку С. І. видати заступнику начальника Управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради Когуту А.І. довіреність на укладання та підписання від імені Виконавчого комітету Луганської міської ради договору, про який йдеться у п. 4 даного рішення.

Уповноважити заступника начальника Управління транспорту та зв'язку Луганської міської Когута А.І. підписувати від імені виконавчого комітету Луганської міської ради акти приймання - передачі виконаних робіт, а також письмові обґрунтування, щодо відмови їх підписання відповідно до договору, який буде укладено згідно п. 4 даного рішення.

Уповноважити Управління Транспорту та зв'язку Луганської міської ряди здійснювати контроль за виконанням умов договору, який буде укладений згідно п. 4 даного рішення.

Визнано таким, що втратило чинність рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 25.08.2011 № 260 «Про покладення на Управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради функцій робочого органу для підготовки матеріалів для проведення конкурсу з визначення перевізника на постійних місьиїх автобусних маршрутах загального користування м. Луганська».

Управлінню справами Луганської міської ради, Департаменту Луганської міської ради з питань внутрішньої інформаційної політики та роботи депутатами, Управлінню транспорту та зв'язку Луганської міської ради здійснити необхідні заходи, пов'язані з прийняттям дансго рішення відповідно до розпорядження Луганського міського голови від 23.05.2011 р. № 156 «Про деякі питання щодо оприлюднення публічної інформації, яка міститься в актах місцевого самоврядування», в тому числі щодо оприлюднення дано'о рішення у щотижневій міській громадсько-полтичній газеті «Жизнь Луганскгі».

У відповідності зі ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав і інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових та службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Відповідно до статті 6 Закону України «Про автомобільний транспорт» (далі - Закон) організація пасажирських перевезень покладається на міських автобусних маршрутах загального користування - на виконавчий орган сільської, селищної, міської ради відповідного населеного пункту.

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані забезпечувати розроблення паспортів автобусних маршрутів загального користування з визначенням необхідної кількості автобусів, їх пасажиромісткості, класу, технічних та екологічних показників, розкладу руху. Порядок розроблення та затвердження паспорта маршруту визначає центральний орган виконавчої влади з питань автомобільного транспорту; проводити конкурс на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.

Статтею 43 цього Закону передбачено, що визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах. Об'єктом конкурсу можуть бути: маршрут (кілька маршрутів), оборотний рейс (кілька оборотних рейсів). На конкурс виносяться маршрути із затвердженими паспортами. Визначення кандидатури автомобільного перевізника для роботи на міжнародному автобусному маршруті загального користування здійснюється на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно до ст. 44 Закону до обов'язкових умов конкурсу на перевезення пасажирів належать:

визначена органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування обґрунтована структура парку автобусів, що працюватимуть на маршруті загального користування, за пасажиромісткістю, класом, технічними та екологічними показниками;

державні соціальні нормативи у сфері транспортного обслуговування населення.

У разі відсутності в перевізників-претендентів автобусів, що відповідають умовам конкурсу, вони мають право подавати до конкурсного комітету заяву на участь у конкурсі та документи, що містять характеристику наявних автобусів, які перевізник-претендент пропонує використовувати на даному маршруті, а також інвестиційний проект-зобов'язання щодо оновлення парку автобусів на цьому маршруті на визначений період до п'яти років.

У разі відсутності перевізників-претендентів, які мають автобуси, що відповідають умовам конкурсу, конкурс проводиться серед претендентів, які пропонують використовувати на даному маршруті автобуси, що відповідають вимогам безпеки, але не відповідають умовам конкурсу за класом, пасажиромісткістю, параметрами комфортності, з урахуванням поданих інвестиційних проектів-зобов'язань щодо оновлення парку автобусів, які будуть повністю відповідати всім вимогам, у термін до п'яти років.

Договір з переможцем конкурсу (або дозвіл) органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування укладають (або надають) на термін від трьох до п'яти років.

Договір з переможцем конкурсу (або дозвіл) у разі відсутності в нього автобусів, що відповідають умовам конкурсу, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування укладають (або надають) на один рік.

Дозвіл органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування пасажирському перевізнику на обслуговування автобусних маршрутів надається на термін до п'яти років.

Автомобільний перевізник - переможець конкурсу повинен самостійно забезпечувати перевезення.

Для підготовки та проведення конкурсу органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування утворюють конкурсний комітет, до складу якого входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та територіальних органів Міністерства внутрішніх справ України, відповідальних за безпеку дорожнього руху, а також громадських організацій у сфері автомобільного транспорту.

До конкурсного комітету не можуть входити представники суб'єктів господарювання - автомобільних перевізників, які є учасниками конкурсу або які діють на ринку перевезень пасажирів і можуть впливати на прийняття рішень комітету.

Для організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування на конкурсних умовах за договором залучають підприємство (організацію), що має фахівців та досвід роботи не менше трьох років з питань організації пасажирських перевезень. Конкурс проводиться із залученням представників відповідних органів виконавчої влади, а також представників громадських організацій. Залучене для проведення засідань конкурсного комітету підприємство (організація) готує матеріали щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів з переможцями конкурсу та інші матеріали.

Порядок проведення конкурсів визначає Кабінет Міністрів України.

У відповідності до ст. 34 Закону автомобільний перевізник повинен: забезпечувати проведення медичного контролю стану здоров'я водіїв і забезпечувати проведення стажування та інструктажу водіїв у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту.

Порядок проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, визначає процедуру підготовки та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування і є обов'язковим для виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами (організаціями), залученими на договірних умовах для організації забезпечення проведення конкурсів, конкурсними комітетами та автомобільними перевізниками.

Відповідно до зазначеного порядку визначаеться на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу, у разі коли організатор залучає робочий орган, на нього покладаються функції з підготовки матеріалів щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів з переможцями конкурсу та інших матеріалів.

Для підготовки інформації про відповідність технічного стану автобусів претендента умовам перевезень та відповідність претендента вимогам нормативно-правових актів у сфері безпеки дорожнього руху організатор не менш як за дев'ять робочих днів до дати проведення конкурсу надсилає список перевізників-претендентів на відповідний конкурс до Державтоінспекції.

Для отримання зазначеної інформації автомобільний перевізник за власним бажанням має право в установленому Мінінфраструктури за погодженням з МВС порядку звернутися до Державтоінспекції.

Підготовлена Державтоінспекцією інформація подається відповідно до вимог пункту 41 цього Порядку. (пункт 14 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2009 р. N 525, у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 29.06.2011 р. N 953)

Робочий орган визначається на конкурсних засадах відповідно до вимог Закону України "Про автомобільний транспорт" (п. 15).

З метою визначення на конкурсних засадах робочого органу організатор:

1) утворює комітет з визначення робочого органу;

2) визначає форму заяви та перелік документів, що подаються для участі в конкурсі;

3) визначає умови конкурсу;

4) розміщує не пізніше ніж за 30 днів до початку конкурсу у засобах масової інформації оголошення про проведення конкурсу та його умови (п. 16).

У конкурсі можуть брати участь підприємства (організації), які відповідають вимогам, що встановленістаттею 44 Закону України "Про автомобільний транспорт", а також умовам проведення відповідного конкурсу (п. 17).

Не допускаються до участі в конкурсі підприємства (організації), які надають послуги з перевезень, провадять діяльність на ринку транспортних послуг, пов'язану з наданням послуг з перевезень, представляють інтереси окремих автомобільних перевізників.

(пункт 18 у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 29.06.2011 р. N 953)

Переможцем конкурсу визначається підприємство (організація), яке за оцінкою конкурсного комітету найбільше відповідає умовам конкурсу (п. 19).

Організатор укладає з переможцем конкурсу договір про виконання функцій робочого органу.

Строк дії договору встановлюється за домовленістю між організатором та робочим органом, але не більш як на три роки (п. 20).

Визначення робочого органу на конкурсних засадах є обов'язковим.

У разі відсутності претендентів на здійснення функцій робочого органу організатор повинен забезпечити проведення конкурсу самостійно, однак протягом періоду не більш як два роки з моменту оголошення конкурсу з визначення робочого органу (п. 21).

Як вбачається з матеріалів справи, в порушення наведених вище вимог законодавства, відповідачем рішенням № 260 від 25.08.2011 року робочим органом було визначено Управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради, що не відповідає вимогам вказаного Порядку. Враховуючи викладене, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, що Виконавчий комітет при прийнятті рішення за № 260 "Про покладення на Управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради функцій робочого органу для підготовки матеріалів для проведення конкурсу з визначення перевізника на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська" діяв всупереч ст. 19 Конституції України, п. 21 "Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування", оскільки у рішенні Виконавчого комітету Луганської іської ради від 25.08.2011 р. № 260 останній покладає на Управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради функції робочого органу для підготовки матеріалів для проведення конкурсу з визначення перевізника на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська, а за п. 21 "'Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування" мав право тільки покласти обов'язок щодо забезпечення проведення конкурсу, оскільки виконання функцій робочого органу є тільки виключним правом робочого органу, яким є підприємство (організація), що має фахівців у галузі автомобільного транспорту, матеріальні ресурси та технології, а також досвід роботи не менш як три роки з питань організації пасажирських перевезень, яке у разі потреби залучається організатором на конкурсних умовах за договором для організації проведення конкурсу, а Управління транспорту та звязку Луганської міської ради є структурним підрозділом Луганської міської ради, а не підприємством (організацією) в розумінні п. 21 "Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування". Таким чином, відповідач Виконавчий комітет Луганської міської ради, приймаючи рішення від 25.08.2011 року № 260 «Про покладення на Управління транспорту та зв'язку Луганської міської ради функцій робочого органу для підготовки матеріалів для проведення конкурсу з визначення перевізника на постійних місьиїх автобусних маршрутах загального користування м. Луганська», діяв не вмежах своїх повноважень, та не у спосіб передбачений законом, що є підставою для його скасування.

Відповідно до п. 39 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою КМУ від 18 лютого 1997 р. N 176 організатор регулярних перевезень за міськими автобусними маршрутами може залучити на конкурсних засадах суб'єкта господарювання для виконання функцій з організації та управління рухом автобусів і підготовки інформації про роботу перевізників.

Організатор регулярних перевезень не має права залучати суб'єктів господарювання, які надають послуги з перевезень, діють на ринку транспортних послуг, представляють інтереси окремих перевізників або груп перевізників чи контролюються зазначеними суб'єктами.

Підпунктом 1.6.2 у Додатку 2 до рішення виконавчого комітету Луганської міської ради від 29.04.2013 р. № 107/2 встановлено, що в автобусі повинні бути засоби електронного спостереження, а саме: система супутникового електронного спостереження, сумісна з сервером управління диспетчерської служби" є такою, що не відповідає п. 39 Правил.

Враховуєчи викладене колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, що дана вимога п.п. 1.6.2 у Додатку 2 до рішення виконавчого комітету Луганської міської ради від 29.04.2013 р. № 107/2 суперечить вимогам діючого законодавства, оскільки доказів щодо проведення конкурсу та залучення суб'єкта господарювання для виконання функцій з організації та управління рухом автобусів і підготовки інформації про роботу перевізників, виконавчим комітетом Луганської міської ради суду не надано, у звязку із чим дану умову перевізникам виконати неможливо, тому рішення виконавчого комітету Луганської міської ради від 29.04.2013 р. № 107/2 є таким, що прийнято всупереч діючому законодавству, а саме: ст. 43. 44 Закону України "Про автомобільний транспорт" та п.п. 14-21 "Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування", п. 39 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою КМУ від 18 лютого 1997 р. N 176.

Колегія суддів також погоджується, з висновками суду першої інстанції, що рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 29.04.2013 р. № 107/2 суперечить вказаним нормам закону, оскільки Виконавчий комітет Луганської міської ради делегував функції робочого органу Управлінню транспорту та зв'язку Луганської міської ради. При цьому сам не мав права забезпечувати проведення конкурсу з визначення переможця на перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська, оскільки воно у нього сплинуло 27.04.2013 р. і конкурс проведено поза межами двох років, який рахується з моменту його оголошення та свідчить про його протиправність.

Також суд звертає увагу, що позивачі були позбавлені можливості на подання заявок для участі у конкурсі, оскільки рішенням відповідача від 29.04.2013 р. № 107/2 передбачено, що 25 червня 2013 року відбудеться засідання конкурсного комітету з визначення перевізників, а кінцевий строк прийняття документів для участі у конкурсі становить 11 робочих днів до дати проведення відповідного конкурсу, тобто до 07.06.2013 р. автомобільні перевізники мали право подати документи. Проте, Виконавчий комітет Луганської міської ради не дочекавшись останньої дати прийняття документів 07.06.2013 року, приймає інше рішення від 30.05.2013 р.. яке оприлюднив у газеті "Жизнь Луганська" 05.06.2013 р., яким змінює об'єкт конкурсу з 41 на 1 об'єднавши 12 маршрутів із класом автобусів тільки А. Тобто сократив об'єкт конкурсу.

Таким чином, Виконавчий комітет Луганської міської ради не дочекавшись закінчення перебігу строку прийняття документів від підприємств-претендентів для участі у конкурсі, а саме 07.06.2013 р., вже 30.05.2013 р. прийняв рішення про його перенесення на більш пізніший термін, а 05.06.2013 р. вже опублікував його у засобах масової інформації у газеті "Жизнь Луганска" за № 22(1199).

Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, що ТОВ "Донбаскамбуд" та ПП "Потенціал-Луганськ" було позбавлено права участі у конкурсі, оскільки готувало документи на конкурс, який мав відбутись 25.06.2013 р. та мали право подати заяви на участь у конкурсі до 07.06.2013 р. по 41 об'єкту із класами автобусів А, А або В, а рішенням від 30.05.2013 р. зменшено об'єкт конкурсу та змінено класи автобусів тільки на клас А.

У рішенні виконавчого комітету Луганської міської ради від 30.05.2013 р. № 128/1 дається розкриття поняття визначення класу автобусу А - це автобуси загальною пасажиромісткістю більше 22 пасажирів, призначені для перевезення сидячих пасажирів та мають місця для стоячих пасажирів ("Богдан А092". "ЕталонА081.10" та інші). Таке поняття суперечить п. 4 п.п. 4.1.2 "Порядку визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режимами руху", затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв'язку України 12.04.2007 N 285, зареєстрованого в МЮУ 14 травня 2007 р. за N 499/13766, яким передбачено, що автобуси місткістю не більше 22 пасажирів, крім водія, поділяються на два класи: клас А - автобуси, призначені для перевезення сидячих пасажирів та мають місця для стоячих пасажирів; клас В: автобуси, призначені для перевезення виключно сидячих пасажирів.

Відповідачем у рішенні від 30.05.2013 р. визначенно клас автобусу А - як автобуси загальною пасажиромісткістю більше 22 пасажирів, замість того, яке передбачено п. 4 п.п. 4.1.2 "Порядку визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режимами руху".

Посилання відповідача на те, що при внесенні змін до рішення виконавчого комітету Луганської міської ради від 29.04.2013 р. № 107/2 щодо зменшення кількості маршрутів, що виставлялися на конкурс було враховано рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради «Про питання оприлюднення проекту регуляторного акту», а саме проекту рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради "Про затвердження маршрутної мережі постійних міських автобусних маршрутів загального користування м. Луганська" від 30.05.2013 р. № 128. суд оцінює критично, оскільки даний проект на час внесення змін не затверджений Виконавчим комітетом Луганської міської ради, він опублікований для надання строку, протягом якого від юридичних та фізичних осіб, їх об'єднань приймаються зауваження та пропозиції, в два місяці з дня оприлюднення проекту зазначеного регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу, тобто воно не має юридичної сили.

Доказів щодо необхідності скорочення об'єктів конкурсу з 41, який включає 41 маршрут, як було визначено рішенням Виконавчого комітету Луганської міської ради від 29.04.2013 року № 107/2 до 1 об'єкта, який включав 12 маршрутів, що визначено рішенням виконавчого комітету Луганської міської ради від 30.05.2012 р. № 128/1,.суб'єктом владних повноважень не надано.

Відповідно до рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 30.05.2012 р. № 128/1 на конкурс, який відбувся 25.07.2013 р. у 1 об'єкті виставлялось 12 маршрутів, необхідна кількість автобусів для роботи на кожному з яких не перевищує 6 автобусів (щодо 5 маршрутів взагалі для роботи потрібен лише 1 автобус).

30.09.2013 р. адміністративною колегією Луганського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України прийнято рішення за № 01-24/193 (т. 2 а.с. 144-150), яким визнано дії Виконавчого комітету Луганської міської ради від 30.05.2013 р. № 128/1, внаслідок чого конкурс на перевезення пасажирів, який відбувся 25.07.2013 р. проведений не на конкурсних засадах, з порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, що кваліфікується за пунктом 3 ст. 50. ч. 1 ст. 15 Закону України "Про захист економічної конкуренції" як антиконкурентні дії органів місцевого самоврядування у вигляді дій, які призвели до обмеження конкуренції та зобов'язано усунути наслідки порушення у двомісячний термін та прийняти заходи по недопущенню таких порушень у подальшому, зазначено рішення не оскаржено, та є чинним.

Із рішення адміністративної колегії Луганського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 30.09.2013 р. № 01-24/193 вбачається, що ПП "Потенціал-Луганськ" має 12 автобусів середньої місткістю (типу "Богдан"), у т.ч. автобуси для перевезення пасажирів з обмеженими можливостями.

ПП "Потенціал-Луганськ" надано сертифікати відповідності на автобуси загального призначення класу І, видані державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики (т. 2 а.с. 151-168).

Тобто, інші (крім ТОВ "Луганський автобусний парк") перевізники, зокрема ПП "Потенціал-Луганськ" також мало можливість прийняти участь у конкурсі на окремі маршрути, що виставлялись на конкурс, який відбувся 25.07.2013 р., оскільки мали певну кількість транспортних засобів, необхідних для роботи на таких маршрутах.

Проте, штучне зведення усіх конкурсних маршрутів у один пакет, внаслідок чого необхідна кількість автобусів для участі у конкурсі складала 40 одиниць (36 необхідно було надати на конкурс та 4 резервних транспортних засобів), суперечить Порядку проведення конкурсу, а саме п. 6, яким передбачено, що об'єктом конкурсу може бути маршрут (кілька) маршрутів, але визначення "кілька маршрутів" не передбачає включення в один об'єкт конкурсу 40 маршрутів, як то визначив відповідач, оскільки це не дозволило іншим перевізникам взяти участь у конкурсі стосовно окремих маршрутів, отримати відповідне право.

У зв'язку із чим, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, що рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 30.05.2013 р. № 128/1 "Про внесення змін до рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 29.04.2013 р. № 107/2 «Про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська" є протиправним та підлягає скасуванню.

Колегія суддів не приймає до уваги доводи апеляційної скарги, щодо неправомірності об'єднання двох проваджень за різними позовами в одне, оскільки зазначені справи мають однаковий предмет спору та є тотожними і це, відповідно до вимог ст. 116 Кодексу адміністративного судочинства України, є правом суду.

Також, колегія суддів не приймає доводи апеляційної скарги щодо незаконності скасування судом першої інстанції рішення від 25.08.2011 р. № 260, у зв'язку із тим, що воно втратило чинність на підставі рішення від 16.08.2013 року № 205/1, оскільки зазначене рішення не є актом індивідуальної дії, та незаконне прийняття його потягло низку наслідків з прийняття послідовних рішень за результатами яких порушено права позивачів. Крім того, втрата чинності і визнання протиправним рішення мають різні правові наслідки.

Суд, також не приймає до уваги доводи апелянта у доповненнях до апеляційної скарги щодо правомірності його дій, враховуючи постанову Луганського окружного адміністративного суду від 14.08.2013 року у справі № 812/6867/13-а та ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 04.10.2013 року, оскільки на момент розгляду справи, що переглядається, у суді першої інстанції постанова Луганського окружного адміністративного суду від 14.08.2013 року не набрала законної сили.

До того ж, в порушення вимог ч. 4 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, апелянт, як суб'єкт владних повноважень не надав до суду першої інстанції відомостей, щодо оскарження в іншому суді одного з етапів проведення конкурсу.Крім того, рішення Ленінського районного суду м. Луганська від 23 вересня 2013 р. у справі № 437/10363/13-а вмотивовано недійсністю всієї процедури з проведення конкурсу, а не з одного з його етапів, як у рішенні по справі № 812/6867/13-а.

Щодо посилання апелянта на рішення Донецького апеляційного адміністративного суду від 19.03.2013 р. по справі № 2а-148/13/1213 (т. 2 а. с. 191 - 201), то воно не стосується предмету позову.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, п. 1 ч. 3 ст. 2 та ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи має керуватися принципом законності, відповідно до якого має перевіряти чи діяли органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи лише на підставі закону в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Судами першої та апеляційної інстанції встановлено, що рішення Виконавчого комітету Луганської міської ради від 25.08.2011 р. № 260, від 29.04.2013 р. № 107/2, від 30.05.2013 р. № 128/1 прийняті не в межах повноважень, та не у спосіб передбачений законом, що є підставою для їх скасування. Рішення виконавчого комітету Луганської міської ради від 26.07.2013 р. № 193 "Про введення в дію рішення конкурсного комітету з визначення перевізників на постійних міських автобусних маршрутах загального користування м. Луганська (протокол засідання конкурсного комітету від 25.07.2013 р. № 2) прийнято за результатами вищезазначених рішень, а тому є протиправним та підлягає також скасуванню..

Відповідно до вимог ст. 202 Кодексу адміністративного судочинства України підставами для скасування рішення є порушення судом норм матеріального чи процесуального права.

Доводи апеляційної скарги не дають підстав для висновку про те, що при розгляді справи судом першої інстанції допущено неправильне застосування норм матеріального чи процесуального права.

Судова колегія дійшла висновку про те, що підстави для скасування рішення суду першої інстанції відсутні, а тому відхиляє апеляційну скаргу і залишає судове рішення без змін.

Керуючись статтями 24, 184, 195, 196, 197, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А :

Апеляційні скарги Виконавчого комітету Луганської міської ради - залишити без задоволення.

Постанову Ленінського районного суду м. Луганська від 23 вересня 2013 р. у справі № 437/10363/13-а - залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками перегляду набирає законної сили з моменту проголошення і може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня складання у повному обсязі.

У повному обсязі ухвала суду складена 13.11.2013 року.

Колегія суддів С.В. Жаботинська

І.В. Сіваченко О.О. Шишов

Джерело: ЄДРСР 35213827
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку