open
  • Друкувати
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
5/1694-28/296А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ


79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128


ПОСТАНОВА

          

06.12.06                                                                                           Справа№ 5/1694-28/296А

16 год 05 хв          

За позовом: Закритого акціонерного товариства "Львівський ізоляторний завод", м. Львів

до відповідача: Державної податкової інспекції у Галицькому районі м. Львова, м. Львів

про визнання нечинними податкових повідомлень–рішень від 05.12.2005 року № 0018961710/0; № 0019111710/0; 0019121710/0; № 0019131710/0; № 0019091710/0; № 0019151710/0; № 0019161710/0; № 0019171710/0; № 0019181710/0; № 0019191710/0


    Суддя   Морозюк А.Я.

Секретар судового засідання

Онишко І.Р.

м. Львів, вул. Личаківська,128,

     Зал судового засідання № 302.


Представники сторін

Від позивача: Хамуляк О.Б. -  представник

Від відповідача: Рождественська Л.П.- головний державний податковий інспектор


              Позов заявлено Закритим акціонерним товариством "Львівський ізоляторний завод" до Державної податкової інспекції у Галицькому районі м. Львова   про визнання нечинними податкових повідомлень–рішень від 05.12.2005 року № 0018961710/0; № 0019111710/0; 0019121710/0; № 0019131710/0; № 0019091710/0; № 0019151710/0; № 0019161710/0; № 0019171710/0; № 0019181710/0; № 0019191710/0.

Ухвалою від 19.10.2006 року  підготовче провадження у справі закінчено, справу призначено до судового розгляду на 09.11.2006 року. В судовому засіданні  09.11.2006 року було оголошено перерву до 16.11.2006 року для надання сторонам можливості виконати вимоги ухвали суду від 19.10.2006 року. В судовому засіданні  16.11.2006 року було оголошено перерву до 06.12.2006 року для подання доказів.

 В судовому засіданні представник позивача позов підтримав з підстав, наведених в по зовній заяві. Позивач просить визнати нечинними податкові повідомлення-рішення від 05.12.2005 року № 0018961710/0; № 0019111710/0; 0019121710/0; № 0019131710/0; № 0019091710/0; № 0019151710/0; № 0019161710/0; № 0019171710/0; № 0019181710/0; № 0019191710/0. Позивач вважає, що відповідачем  не було належними чином перевірено та встановлено  коли саме підприємством  сплачувались  узгоджені  суми податкових  зобов”язань  по податку  з  юридичних осіб –власників транспортних засобів та інших самохідних машин та механізмів. Податковий орган не вказав в податкових повідомленнях-рішеннях  акт, яким було  встановлено порушення  граничного строку  сплати узгодженого  податкового зобов”язання, та періодів, за які  у позивача виникли  податкові зобов”язання  зі сплати  податку.

В судовому засіданні представник відповідача проти позову заперечив з підстав, наведених у відзиві на позовну заяву, зазначає, що відповідачем нараховано штрафні санкції ЗАТ "Львівський ізоляторний завод" на підставі  п.п 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закону України “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” за затримку сплати сум податкового зобов’язання, самостійно узгоджених платником податків шляхом подання до податкового органу Розрахунків суми податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів.

В судовому засіданні було досліджено письмові докази, які наявні в матеріалах справи (податкові повідомлення-рішення, розрахунок штрафних санкцій, облікову картку платника податків, розрахунки та інші наявні в матеріалах справи письмові докази).

Відповідно до п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України від 06.07.2005 року № 2747-IV, справу розглянуто в порядку, встановленому цим Кодексом.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши та оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступне.

Державною податковою інспекцією у Галицькому районі м. Львова  05.12.2005 року винесені податкові повідомлення-рішення про застосування до ЗАТ "Львівський ізоляторний завод" на підставі  п.п 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закону України “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” штрафних санкцій за затримку граничного строку сплати узгоджених сум податкового зобов’язання по податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів:

-          № 0018961710/0 про сплату  3373,25 грн. штрафних санкцій,  застосованих за затримку на 140 календарних днів граничного строку сплати узгодженої суми  податкового зобов”язання у розмірі  6746,50 грн.;

-          № 0019111710/0 про сплату  210,00 грн. штрафних санкцій,  застосованих за затримку на 3 календарних дні граничного строку сплати узгодженої суми  податкового зобов”язання у розмірі  2100,00 грн.;

-          №0019121710/0 про сплату  248,91 грн. штрафних санкцій,  застосованих за затримку на 16 календарних днів граничного строку сплати  узгодженої суми  податкового зобов”язання у розмірі  2489,10 грн.;

-          № 0019131710/0 про сплату  100,07 грн. штрафних санкцій,  застосованих за затримку на 30 календарних днів граничного строку сплати узгодженої суми  податкового зобов”язання у розмірі  1000,70 грн.;

-          № 0019091710/0 про сплату  1117,95 грн. штрафних санкцій,  застосованих за затримку на 39 календарних днів граничного строку сплати узгодженої суми  податкового зобов”язання у розмірі  5589,75 грн.;

-          № 0019151710/0 про сплату  558,97 грн. штрафних санкцій,  застосованих за затримку на 20 календарних днів граничного строку сплати узгодженої суми  податкового зобов”язання у розмірі  5589,70 грн.;

-          № 0019161710/0 про сплату  117,34 грн. штрафних санкцій,  застосованих за затримку на 1 календарний день граничного строку сплати узгодженої суми  податкового зобов”язання у розмірі  1173,40 грн.;

-          № 0019171710/0 про сплату  441,64 грн. штрафних санкцій,  застосованих за затримку на 16 календарних днів граничного строку сплати узгодженої суми  податкового зобов”язання у розмірі  4416,40 грн.;

-          № 0019181710/0 про сплату  257,53 грн. штрафних санкцій,  застосованих за затримку на 4 календарних дні граничного строку сплати узгодженої суми  податкового зобов”язання у розмірі  2575,30 грн.;

-          № 0019191710/0 про сплату  23,43 грн. штрафних санкцій,  застосованих за затримку на 14 календарних днів граничного строку сплати узгодженої суми  податкового зобов”язання у розмірі  234,26 грн.

          Спірні правовідносини між сторонами виникли з приводу сплати податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів.

Відповідно до ст. 1 Закону України „Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів” від 11.12.1991 року № 1963-ХІІ  (із змінами і доповненнями) -  платниками податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів є підприємства, установи та організації, які є юридичними особами, іноземні юридичні особи (далі - юридичні особи), а також громадяни України, іноземні громадяни та особи без громадянства (далі - фізичні особи), які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні транспортні засоби, які відповідно до статті 2 цього Закону є об'єктами оподаткування.

Згідно ст. 5 зазначеного Закону, податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів сплачується юридичними особами - щоквартально рівними частинами до 15 числа місяця, що настає за звітним кварталом. За придбані протягом року  юридичними особами транспортні засоби податок сплачується  перед їх реєстрацією по строках  сплати (кварталах), які не настали, починаючи з кварталу, в якому  проведено реєстрацію  транспортного засобу. Розрахунки суми податку  за такі  транспортні засоби  в 10-денний термін  після їх  реєстрації подається до відповідного  податкового органу.

Згідно ст. 6 Закону, податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів обчислюється юридичними особами на підставі звітних даних про кількість транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів за станом на 1 січня поточного року.

Як вбачається із наявних у матеріалах справи Розрахунків суми податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, облікової картки платника податку-позивача по податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, позивач допускав затримку сплати сум податкового зобов’язання, самостійно узгоджених платником податків шляхом подання до податкового органу Розрахунків суми податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів.

У відповідності до п.п 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закону України “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, у разі коли платник  податків  не  сплачує  узгоджену суму   податкового   зобов'язання   протягом   граничних  строків, визначених  цим  Законом,  такий  платник   податку   зобов'язаний сплатити штраф у таких розмірах:  при затримці  до  30 календарних днів,  наступних за останнім днем  граничного  строку  сплати   узгодженої   суми   податкового зобов'язання,   -   у  розмірі  десяти  відсотків  погашеної  суми податкового боргу; при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім  днем  граничного  строку  сплати   узгодженої   суми податкового зобов'язання, - у розмірі двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці,  що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання,  -  у  розмірі  п'ятдесяти  відсотків погашеної суми податкового боргу.

          Таким чином, податковий орган правомірно застосував до позивача штрафні санкції за затримку сплати узгоджених сум податкових зобов’язань по податку з  власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, розрахунок яких наведено у висновку, долученому до відзиву на позовну заяву.  

          Відтак, оскільки  оспорювані податкові повідомлення-рішення прийняті в межах чинного законодавства, вони є законними та правомірними, і задоволенні позову слід відмовити.

             Судові витрати у вигляді судового збору покладаються на позивача.

          На підставі вищенаведеного, керуючись п. 2-1, п.3, п. 6 Прикінцевих та перехідних положень та ст.ст. 69-71, 86, 87, 94, 98, 158, 160, 162, 163, 167  Кодексу адміністративного судочинства України від 06.07.2005 року № 2747-IV (із змінами та доповненнями), господарський суд –


ПОСТАНОВИВ:

1.           В задоволенні позову відмовити повністю.


Постанова набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена в строк та в порядку, передбаченому ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.


Суддя                                                                                                       Морозюк А.Я.


Джерело: ЄДРСР 334546
Друкувати PDF DOC
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте будь-ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку