open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Народицький районний суд Житомирської області

Справа № 284/2088/13-а

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 вересня 2013 року смт. Народичі

Народицький районний суд Житомирської області в складі:

головуючого - судді Діброви О.В.,

розглянувши у письмовому провадженні справу за позовом ОСОБА_1 до відділу освіти Народицької районної державної адміністрації і Управління праці та соціального захисту населення Народицької районної державної адміністрації про зобов'язання провести донарахування та виплату коштів, передбачених Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" , -

В С Т А Н О В И В:

Позивач просить за період з 01.02.2013 року по 30.06.2013 року зобов'язати відділ освіти Народицької районної державної адміністрації провести донарахування, а Управління праці та соціального захисту населення Народицької районної державної адміністрації, як розпорядника коштів, згідно поданих розрахункових документів, перерахувати доплату до заробітної плати, передбачену ст.39 Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"(надалі Закон), мотивуючи тим, що вона працює у В'язівській ЗОШ І-ІІ ступенів відділу освіти Народицької районної державної адміністрації, розташованій в с.В'язівка Народицького району Житомирської області. За період роботи їй виплачувалась доплата, що встановлена в Законі, не в кратному відношенні до мінімальної заробітної плати, а згідно постанови КМ України № 836 від 26.07.1996 року. Вважає, що зазначена постанова КМ України не може бути застосована для визначення розміру доплати до заробітної плати, оскільки, хоча й відповідно до Прикінцевих положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік» у 2013 році норми і положення статей 20, 21, 22, 23, 30, 31, 37, 39, 48, 50, 51, 52 та 54 Закону застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України виходячи з наявних фінансових ресурсів Державного бюджету України та бюджету Пенсійного фонду України на 2013 рік, але в поточному році Кабінет Міністрів України зазначеним правом не скористався.

Позивач просить справу розглядати без її участі.

Представники відповідачів були повідомлені належним чином, однак, в судове засідання не з'явились та не повідомили про причини неявки.

У відповідності до ч.6 ст.128 КАС України суд вважає за можливе розглянути справу у порядку письмового провадження.

Дослідивши письмові докази, наявні в матеріалах справи, суд приходить до висновку, що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Позивач протягом зазначеного нею періоду працювала у В'язівській ЗОШ І-ІІ ступенів відділу освіти Народицької районної державної адміністрації, розташованій в с.В'язівка Народицького району, яке відповідно до Переліку населених пунктів Житомирської і Київської областей, віднесених до зони радіоактивного забруднення внаслідок катастрофи, затвердженого постановою КМ України №106 від 23.07.91 та розпорядженням КМ України №17 від 12.01.93, віднесено до зони добровільного гарантованого відселення.

Відповідно до ст.39 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" позивач має право на відповідну доплату, яку отримувала згідно постанови КМ України №836 від 26.07.96 в конкретному розмірі, що підтверджується довідкою №1013, виданою відділом освіти Народицької районної державної адміністрації 02.08.2013 року.

Частиною 1 ст.9 КАС України визначено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхні посадови і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з Прикінцевими положеннями Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік" у 2013 році норми і положення статей 20, 21, 22, 23, 30, 31, 37, 39, 48, 50, 51, 52 та 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України виходячи з наявних фінансових ресурсів Державного бюджету України та бюджету Пенсійного фонду України на 2013 рік.

У світлі рішень Конституційного Суду України від 26 грудня 2011 року №20-рп/2011 та 25 січня 2012 року №3-рп/2012 суди під час вирішення справ про соціальний захист громадян керуються, зокрема, принципом законності. Цей принцип передбачає застосування судами законів України, а також нормативно-правових актів відповідних органів державної влади, виданих на підставі , у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, в тому числі нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, виданих у межах його компетенції, на основі й на виконання Бюджетного кодексу України, закону про Державний бюджет України, закону про Державний бюджет на відповідний рік та інших законів України.

Метою і особливістю закону про Державний бюджет України є забезпечення належних умов для реалізації положень інших законів України, які передбачають фінансові зобов'язання держави перед громадянами, спрямовані на їх соціальний захист, у тому числі й надання пільг, компенсацій і гарантій (пункт 4 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 09 липня 2007 року №6-рп/2007 у справі про соціальні гарантії громадян).

З урахуванням наведеного вище, суд дійшов висновку щодо правомірності дій відповідачів по нарахуванню та виплаті позивачу доплати за роботу в зоні радіаційного забруднення на підставі положень Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік" та у розмірах, встановлених постановою Кабінету Міністрів України №836 від 26.07.1996 року "Про компенсаційні виплати особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", яка була прийнята на виконання вимог Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" та є чинною на час виникнення спірних правовідносин.

На підставі викладеного, суд вважає, що в задоволенні позовних вимог слід відмовити за безпідставністю.

Керуючись ст. 39 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", Законом України «Про Державний бюджет України на 2013 рік» та ст.ст. 8-11, 18, 71, 160, 161, 162 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

В задоволенні позову ОСОБА_1 до відділу освіти Народицької районної державної адміністрації і Управління праці та соціального захисту населення Народицької районної державної адміністрації про зобов'язання провести донарахування та виплату коштів, передбачених Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", за період з 01.02.2013 року по 30.06.2013 року - відмовити за безпідставністю.

Апеляційна скарга на постанову може бути подана через Народицький районний суд в Житомирський апеляційний адміністративний суд протягом 10 днів з дня отримання копії цієї постанови.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.

СУДДЯ :

Джерело: ЄДРСР 33402654
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку