open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

01 серпня 2013 р. Справа №805/9417/13-а

приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови:

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Ушенка С.В.,

при секретарі Ростові Я.С.,

за участю:

представника позивача Гнатенка А.В. (за довіреністю),

представника відповідача не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку України до Приватного акціонерного товариства «Красноармійський машинобудівний завод» про стягнення фінансових санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів в сумі 1 020,00 грн., -

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовом Приватного акціонерного товариства «Красноармійський машинобудівний завод» про стягнення фінансових санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів в сумі 1 020,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що відповідачем в порушення вимог Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів (далі - Положення), затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - Комісія) від 19.12.2006 року № 1591, рішення Комісії № 342 від 26.12.2006 року та ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок», п. 1 гл. 7 розділу V Положення в повідомленні, опублікованому в офіційному друкованому виданні «Відомості ДКЦПФР» №49 від 14.03.2012 року про проведення загальних зборів акціонерів не наведені основні показники фінансово-господарської діяльності та не розміщено в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії регулярної річної інформації за 2011 рік в строк до 30 квітня року, наступного за звітним.

Так, на підставі п.14 ст.8, ст.ст.9,11,12 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» та п.5 розділу ІІ, розділу ХVІІ Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Національної комісії, позивачем були винесені постанови № 104-ДО-1-Е від 12.03.2013 року та № 105-ДО-1-Е від 12.03.2013 року про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, якими були застосовані фінансові санкції у розмірі 340,00 грн. та 680,00 грн. відповідно.

Зазначені постанови згідно з вимогами Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" та Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, мали бути виконані відповідачем у строк не пізніше як через 15 днів з дня отримання постанови шляхом перерахування коштів до Державного бюджету України. Оскільки відповідач у встановлені законом строки штраф не сплатив, позивач просив стягнути з нього в дохід Державного бюджету зазначену суму штрафної санкції у загальному розмірі 1 020,00грн.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, надав пояснення, аналогічні викладеному в позовній заяві, просить позов задовольнити у повному обсязі

Представник відповідача в судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся судом належним чином. Заяв про відкладення розгляду справи або про розгляд справи за його відсутності до суду не надходило.

Відповідно до ч. 4 ст. 33 КАС України у разі ненадання особами, які беруть участь у справі, інформації щодо їх поштової адреси судовий виклик або судове повідомлення надсилаються юридичним особам та фізичним особам - підприємцям - за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. У разі відсутності осіб, які беруть участь у справі, за такою адресою вважається, що судовий виклик або судове повідомлення вручене їм належним чином. Відповідно до матеріалів справи, відповідач зареєстрований за адресою: 83086, м. Донецьк, пл. Комунарів, б. 4, проте конверти повернуті до Донецького окружного адміністративного суду із відміткою «за закінченням терміну зберігання». З огляду на зазначене, відповідач вважається таким, що повідомлений про розгляд адміністративної справи належним чином.

За таких обставин суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності представника відповідача на підставі наявних у справі доказів, оскільки відповідач був повідомлений належним чином, а представник позивача не заперечував проти розгляду справи у відсутності відповідача.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши в судовому засіданні всі обставини справи і перевіривши їх наявними в ній доказами в межах заявлених позовних вимог, суд вважає, що позов підлягає задоволенню виходячи з наступного.

Відповідач - Приватне акціонерне товариство «Красноармійський машинобудівний завод», є юридичною особою, внесений до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ 04719432).

Позивачем під час опрацювання регулярної річної інформації емітента за 2011 рік, наданої відповідачем, встановлено порушення вимог Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів (далі - Положення), затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - Комісія) від 19.12.2006 року № 1591 та рішенням Комісії № 342 від 26.12.2006 року, ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок», п. 1 гл. 7 розділу V Положення в частині не зазначення в повідомленні, опублікованому в офіційному друкованому виданні «Відомості ДКЦПФР» № 49 від 14.03.2012 року про проведення загальних зборів акціонерів основних показників фінансово-господарської діяльності та нерозміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії регулярної річної інформації за 2011 рік в строк до 30 квітня року, наступного за звітним.

За даними правопорушеннями складені відповідні акти № 104-ДО-1-Е та № 105-ДО-1-Е від 26.02.2013 року про порушення на ринку цінних паперів.

26 лютого 2013 року позивачем винесені постанови про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів.

На підставі вищезазначених актів 12 березня 2013 року Донбаським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку були винесені постанови № 104-ДО-1-Е та № 105-ДО-1-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, а саме: за нерозкриття регулярної річної інформації емітента за 2011рік, в загальному розмірі 1 020,00грн.

Вищезазначені документи про правопорушення на ринку цінних паперів були надіслані відповідачеві, про що свідчать відповідні списки на відправлення рекомендованої кореспонденції за №№ 18, 31, 39 та 85.

Згідно із ст. 1 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" від 30.10.1996 № 448 (надалі - Закон N 448) державне регулювання ринку цінних паперів - здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.

Відповідно до ст. 5 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.

Таким чином, позивач у справі є органом владних повноважень, якому чинним законодавством України надані владні управлінські функції у сфері державного регулювання на ринку цінних паперів.

Пунктом 14 ст. 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" передбачено, що Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.

Згідно ч.1, 2 ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" № 3480-ІУ від 23.02.2006 року (далі - Закон № 3480) регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Звітним періодом для складанні річної інформації про емітента є календарний рік.

Згідно п.1 глави 7 розділу 5 «Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів», затвердженого рішенням Комісії від 19.12.2006року за №1591, розкриття річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування у офіційному друкованому виданні, розміщення на сторінці в мережі Інтернет та подання до Комісії.

Розкриття річної інформації здійснюється у такі строки: розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; опублікування у офіційному друкованому виданні - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; подання до Комісії - не пізніше 1 червня року, наступного за звітним.

Відповідно до абз. 1 п. 5 ч. 1 ст. 11 Закону № 448 Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за не опублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до абз. 1 п. 6 ч. 1 ст. 11 Закону № 448 Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно з абз. 1 п. 8 ч. 1 ст. 11 Закону № 448 Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за невиконання або не своєчасне виконання рішень Комісії або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Комісії щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Абз. 1 ч. 3 ст. 11 Закону N 475 юридичним особам надане право оскаржити рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу в суді.

Суду не надано доказів оскарження та скасування рішень позивача про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у судовому порядку.

Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 11 Закону № 448 у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Оскільки відповідачем суми санкцій у добровільному порядку та у встановлений строк не сплачені, позивач звернувся до адміністративного суду із позовною заявою про стягнення таких сум.

Враховуючи, що відповідачем не надані докази в обґрунтування сплати суми заборгованості, визначеної йому постановами про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, суд приходить до висновку про необхідність задоволення позову і стягнення з відповідача на користь Державного бюджету України суми санкцій у розмірі 1020,00грн.

Відповідно до приписів ст. 94 КАС України судові витрати не підлягають стягненню.

Керуючись ст. ст. 8, 9, 10, 11, 69-71, 94, 159, 160, 161, 162, 163, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку України до Приватного акціонерного товариства «Красноармійський машинобудівний завод» про стягнення фінансових санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів в сумі 1 020,00 грн. - задовольнити повністю.

Стягнути з Приватного акціонерного товариства «Красноармійський машинобудівний завод» (ЄДРПОУ 04719432, 83086, м. Донецьк, пл. Комунарів, буд. 4) в доход Державного бюджету України (відділення Державного казначейства в м. Донецьку на р/р 31110106700004, код ЄДРПОУ 38033949, банк отримувач - Головне управління Державної казначейської служби у Донецькій області, МФО 834016, код платежу 21081100) фінансові санкції у розмірі 1 020 (одна тисяча двадцять) грн. 00 коп. згідно Постанов про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів № 104-ДО-1-Е та № 105-ДО-1-Е від 12.03.2013року.

Повний текст постанови виготовлено і підписано 06.08.2013р., її вступну та резолютивну частини проголошено в судовому засіданні 01.08.2013р. в присутності представника позивача та приєднано до матеріалів адміністративної справи.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня проголошення постанови апеляційної скарги. У разі застосування судом частини третьої ст.160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У випадку подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Ушенко С. В.

Джерело: ЄДРСР 32873565
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку