open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Вліво
06.02.2017
Ухвала суду
17.01.2017
Ухвала суду
26.12.2016
Ухвала суду
23.11.2016
Ухвала суду
16.11.2016
Ухвала суду
15.11.2016
Ухвала суду
03.11.2016
Ухвала суду
24.07.2012
Рішення
02.07.2012
Постанова
26.06.2012
Рішення
21.06.2012
Рішення
09.04.2012
Рішення
23.03.2012
Рішення
14.03.2012
Рішення
20.02.2012
Рішення
23.01.2012
Рішення
20.12.2011
Рішення
20.12.2011
Рішення
13.12.2011
Рішення
30.11.2011
Рішення
16.11.2011
Рішення
01.11.2011
Рішення
01.11.2011
Ухвала суду
21.10.2011
Рішення
02.02.2011
Постанова
27.01.2011
Рішення
25.01.2011
Рішення
19.01.2011
Ухвала суду
19.01.2011
Рішення
12.01.2011
Рішення
05.01.2011
Рішення
31.12.2010
Рішення
28.12.2010
Рішення
16.12.2010
Рішення
11.10.2010
Рішення
09.09.2010
Рішення
11.05.2010
Рішення
29.04.2010
Рішення
20.04.2010
Рішення
20.04.2010
Рішення
16.04.2010
Рішення
16.04.2010
Рішення
12.04.2010
Судовий наказ
07.04.2010
Ухвала суду
07.04.2010
Рішення
06.04.2010
Рішення
06.04.2010
Рішення
01.04.2010
Рішення
31.03.2010
Ухвала суду
24.03.2010
Рішення
16.03.2010
Рішення
11.03.2010
Рішення
11.03.2010
Рішення
10.03.2010
Рішення
02.03.2010
Рішення
25.02.2010
Рішення
24.02.2010
Ухвала суду
22.02.2010
Ухвала суду
22.02.2010
Рішення
22.02.2010
Рішення
17.02.2010
Рішення
05.02.2010
Рішення
03.02.2010
Ухвала суду
02.02.2010
Ухвала суду
29.01.2010
Рішення
20.01.2010
Рішення
14.12.2009
Ухвала суду
14.12.2009
Рішення
25.08.2009
Постанова
16.07.2009
Ухвала суду
11.06.2009
Ухвала суду
05.05.2009
Ухвала суду
09.04.2009
Рішення
16.03.2009
Рішення
12.03.2009
Ухвала суду
12.03.2009
Ухвала суду
02.03.2009
Ухвала суду
19.02.2009
Ухвала суду
17.02.2009
Ухвала суду
21.01.2009
Рішення
29.07.2008
Рішення
01.07.2008
Рішення
01.04.2008
Рішення
01.04.2008
Рішення
20.03.2008
Рішення
20.03.2008
Рішення
19.03.2008
Рішення
11.03.2008
Рішення
06.03.2008
Ухвала суду
03.03.2008
Рішення
06.02.2008
Рішення
05.02.2008
Рішення
21.09.2007
Судовий наказ
20.09.2007
Постанова
12.06.2007
Рішення
20.03.2007
Рішення
13.03.2007
Рішення
12.03.2007
Рішення
20.02.2007
Рішення
19.02.2007
Рішення
09.02.2007
Рішення
01.02.2007
Рішення
31.01.2007
Рішення
10.01.2007
Рішення
10.01.2007
Ухвала суду
25.12.2006
Рішення
07.11.2006
Рішення
02.11.2006
Рішення
28.09.2006
Ухвала суду
28.09.2006
Рішення
13.09.2006
Рішення
27.07.2006
Постанова
13.07.2006
Рішення
29.06.2006
Рішення
16.06.2006
Рішення
Вправо
52 Справа № 12/16
Моніторити
Ухвала суду /06.02.2017/ Господарський суд Івано-Франківської області Ухвала суду /17.01.2017/ Господарський суд Івано-Франківської області Ухвала суду /26.12.2016/ Господарський суд Івано-Франківської області Ухвала суду /23.11.2016/ Господарський суд Івано-Франківської області Ухвала суду /16.11.2016/ Господарський суд Івано-Франківської області Ухвала суду /15.11.2016/ Господарський суд Івано-Франківської області Ухвала суду /03.11.2016/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /24.07.2012/ Господарський суд Донецької області Постанова /02.07.2012/ Вищий господарський суд України Рішення /26.06.2012/ Господарський суд Донецької області Рішення /21.06.2012/ Вищий господарський суд України Рішення /09.04.2012/ Вищий господарський суд України Рішення /23.03.2012/ Господарський суд Чернігівської області Рішення /14.03.2012/ Господарський суд Чернігівської області Рішення /20.02.2012/ Львівський апеляційний господарський суд Рішення /23.01.2012/ Львівський апеляційний господарський суд Рішення /20.12.2011/ Господарський суд Львівської області Рішення /20.12.2011/ Господарський суд Львівської області Рішення /13.12.2011/ Господарський суд Львівської області Рішення /30.11.2011/ Господарський суд Львівської області Рішення /16.11.2011/ Господарський суд Львівської області Рішення /01.11.2011/ Господарський суд Львівської області Ухвала суду /01.11.2011/ Господарський суд Львівської області Рішення /21.10.2011/ Господарський суд Львівської області Постанова /02.02.2011/ Вищий господарський суд України Рішення /27.01.2011/ Господарський суд Львівської області Рішення /25.01.2011/ Вищий господарський суд України Ухвала суду /19.01.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /19.01.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /12.01.2011/ Господарський суд Львівської області Рішення /05.01.2011/ Господарський суд Чернігівської області Рішення /31.12.2010/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /28.12.2010/ Господарський суд Львівської області Рішення /16.12.2010/ Вищий господарський суд України Рішення /11.10.2010/ Дніпропетровський апеляційний господарський суд Рішення /09.09.2010/ Київський апеляційний господарський суд Рішення /11.05.2010/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /29.04.2010/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /20.04.2010/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /20.04.2010/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /16.04.2010/ Господарський суд м. Києва Рішення /16.04.2010/ Господарський суд м. Києва Судовий наказ /12.04.2010/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /07.04.2010/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /07.04.2010/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /06.04.2010/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /06.04.2010/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /01.04.2010/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /31.03.2010/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /24.03.2010/ Господарський суд Львівської області Рішення /16.03.2010/ Господарський суд Донецької області Рішення /11.03.2010/ Господарський суд Львівської області Рішення /11.03.2010/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /10.03.2010/ Господарський суд Чернівецької області Рішення /02.03.2010/ Господарський суд Львівської області Рішення /25.02.2010/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /24.02.2010/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /22.02.2010/ Господарський суд Чернівецької області Рішення /22.02.2010/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /22.02.2010/ Господарський суд Чернівецької області Рішення /17.02.2010/ Господарський суд Львівської області Рішення /05.02.2010/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /03.02.2010/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /02.02.2010/ Господарський суд Чернівецької області Рішення /29.01.2010/ Господарський суд Львівської області Рішення /20.01.2010/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /14.12.2009/ Господарський суд м. Києва Рішення /14.12.2009/ Господарський суд м. Києва Постанова /25.08.2009/ Дніпропетровський апеляційний господарський суд Ухвала суду /16.07.2009/ Господарський суд Львівської області Ухвала суду /11.06.2009/ Господарський суд Львівської області Ухвала суду /05.05.2009/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /09.04.2009/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /16.03.2009/ Господарський суд Закарпатської області Ухвала суду /12.03.2009/ Господарський суд Кіровоградської області Ухвала суду /12.03.2009/ Господарський суд Кіровоградської області Ухвала суду /02.03.2009/ Господарський суд Закарпатської області Ухвала суду /19.02.2009/ Господарський суд Кіровоградської області Ухвала суду /17.02.2009/ Господарський суд Львівської області Рішення /21.01.2009/ Господарський суд м. Києва Рішення /29.07.2008/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /01.07.2008/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /01.04.2008/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /01.04.2008/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /20.03.2008/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /20.03.2008/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /19.03.2008/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /11.03.2008/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /06.03.2008/ Окружний адміністративний суд міста Києва Рішення /03.03.2008/ Господарський суд Чернівецької області Рішення /06.02.2008/ Господарський суд Чернівецької області Рішення /05.02.2008/ Господарський суд м. Києва Судовий наказ /21.09.2007/ Окружний адміністративний суд міста Києва Постанова /20.09.2007/ Київський окружний адміністративний суд Рішення /12.06.2007/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /20.03.2007/ Господарський суд Донецької області Рішення /13.03.2007/ Господарський суд Рівненської області Рішення /12.03.2007/ Господарський суд Луганської області Рішення /20.02.2007/ Господарський суд Донецької області Рішення /19.02.2007/ Господарський суд Луганської області Рішення /09.02.2007/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /01.02.2007/ Господарський суд Луганської області Рішення /31.01.2007/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /10.01.2007/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /10.01.2007/ Господарський суд Луганської області Рішення /25.12.2006/ Господарський суд Донецької області Рішення /07.11.2006/ Вищий господарський суд України Рішення /02.11.2006/ Вищий господарський суд України Ухвала суду /28.09.2006/ Вищий господарський суд України Рішення /28.09.2006/ Вищий господарський суд України Рішення /13.09.2006/ Запорізький апеляційний господарський суд Постанова /27.07.2006/ Вищий господарський суд України Рішення /13.07.2006/ Вищий господарський суд України Рішення /29.06.2006/ Вищий господарський суд України Рішення /16.06.2006/ Господарський суд Запорізької області
emblem
Справа № 12/16
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /06.02.2017/ Господарський суд Івано-Франківської області Ухвала суду /17.01.2017/ Господарський суд Івано-Франківської області Ухвала суду /26.12.2016/ Господарський суд Івано-Франківської області Ухвала суду /23.11.2016/ Господарський суд Івано-Франківської області Ухвала суду /16.11.2016/ Господарський суд Івано-Франківської області Ухвала суду /15.11.2016/ Господарський суд Івано-Франківської області Ухвала суду /03.11.2016/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /24.07.2012/ Господарський суд Донецької області Постанова /02.07.2012/ Вищий господарський суд України Рішення /26.06.2012/ Господарський суд Донецької області Рішення /21.06.2012/ Вищий господарський суд України Рішення /09.04.2012/ Вищий господарський суд України Рішення /23.03.2012/ Господарський суд Чернігівської області Рішення /14.03.2012/ Господарський суд Чернігівської області Рішення /20.02.2012/ Львівський апеляційний господарський суд Рішення /23.01.2012/ Львівський апеляційний господарський суд Рішення /20.12.2011/ Господарський суд Львівської області Рішення /20.12.2011/ Господарський суд Львівської області Рішення /13.12.2011/ Господарський суд Львівської області Рішення /30.11.2011/ Господарський суд Львівської області Рішення /16.11.2011/ Господарський суд Львівської області Рішення /01.11.2011/ Господарський суд Львівської області Ухвала суду /01.11.2011/ Господарський суд Львівської області Рішення /21.10.2011/ Господарський суд Львівської області Постанова /02.02.2011/ Вищий господарський суд України Рішення /27.01.2011/ Господарський суд Львівської області Рішення /25.01.2011/ Вищий господарський суд України Ухвала суду /19.01.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /19.01.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /12.01.2011/ Господарський суд Львівської області Рішення /05.01.2011/ Господарський суд Чернігівської області Рішення /31.12.2010/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /28.12.2010/ Господарський суд Львівської області Рішення /16.12.2010/ Вищий господарський суд України Рішення /11.10.2010/ Дніпропетровський апеляційний господарський суд Рішення /09.09.2010/ Київський апеляційний господарський суд Рішення /11.05.2010/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /29.04.2010/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /20.04.2010/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /20.04.2010/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /16.04.2010/ Господарський суд м. Києва Рішення /16.04.2010/ Господарський суд м. Києва Судовий наказ /12.04.2010/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /07.04.2010/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /07.04.2010/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /06.04.2010/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /06.04.2010/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /01.04.2010/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /31.03.2010/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /24.03.2010/ Господарський суд Львівської області Рішення /16.03.2010/ Господарський суд Донецької області Рішення /11.03.2010/ Господарський суд Львівської області Рішення /11.03.2010/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /10.03.2010/ Господарський суд Чернівецької області Рішення /02.03.2010/ Господарський суд Львівської області Рішення /25.02.2010/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /24.02.2010/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /22.02.2010/ Господарський суд Чернівецької області Рішення /22.02.2010/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /22.02.2010/ Господарський суд Чернівецької області Рішення /17.02.2010/ Господарський суд Львівської області Рішення /05.02.2010/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /03.02.2010/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /02.02.2010/ Господарський суд Чернівецької області Рішення /29.01.2010/ Господарський суд Львівської області Рішення /20.01.2010/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /14.12.2009/ Господарський суд м. Києва Рішення /14.12.2009/ Господарський суд м. Києва Постанова /25.08.2009/ Дніпропетровський апеляційний господарський суд Ухвала суду /16.07.2009/ Господарський суд Львівської області Ухвала суду /11.06.2009/ Господарський суд Львівської області Ухвала суду /05.05.2009/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /09.04.2009/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /16.03.2009/ Господарський суд Закарпатської області Ухвала суду /12.03.2009/ Господарський суд Кіровоградської області Ухвала суду /12.03.2009/ Господарський суд Кіровоградської області Ухвала суду /02.03.2009/ Господарський суд Закарпатської області Ухвала суду /19.02.2009/ Господарський суд Кіровоградської області Ухвала суду /17.02.2009/ Господарський суд Львівської області Рішення /21.01.2009/ Господарський суд м. Києва Рішення /29.07.2008/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /01.07.2008/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /01.04.2008/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /01.04.2008/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /20.03.2008/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /20.03.2008/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /19.03.2008/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /11.03.2008/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /06.03.2008/ Окружний адміністративний суд міста Києва Рішення /03.03.2008/ Господарський суд Чернівецької області Рішення /06.02.2008/ Господарський суд Чернівецької області Рішення /05.02.2008/ Господарський суд м. Києва Судовий наказ /21.09.2007/ Окружний адміністративний суд міста Києва Постанова /20.09.2007/ Київський окружний адміністративний суд Рішення /12.06.2007/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /20.03.2007/ Господарський суд Донецької області Рішення /13.03.2007/ Господарський суд Рівненської області Рішення /12.03.2007/ Господарський суд Луганської області Рішення /20.02.2007/ Господарський суд Донецької області Рішення /19.02.2007/ Господарський суд Луганської області Рішення /09.02.2007/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /01.02.2007/ Господарський суд Луганської області Рішення /31.01.2007/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /10.01.2007/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /10.01.2007/ Господарський суд Луганської області Рішення /25.12.2006/ Господарський суд Донецької області Рішення /07.11.2006/ Вищий господарський суд України Рішення /02.11.2006/ Вищий господарський суд України Ухвала суду /28.09.2006/ Вищий господарський суд України Рішення /28.09.2006/ Вищий господарський суд України Рішення /13.09.2006/ Запорізький апеляційний господарський суд Постанова /27.07.2006/ Вищий господарський суд України Рішення /13.07.2006/ Вищий господарський суд України Рішення /29.06.2006/ Вищий господарський суд України Рішення /16.06.2006/ Господарський суд Запорізької області

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20.12.11 Справа№ 12/16

Суддя О.Запотічняк при секретарі Р.Джус розглянула матеріали справи

За позовом: Управління культури і туризму департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради, м. Львів,

до відповідача: Інспекції державно будівельного контролю у Львівській області, м. Львів,

про визнання недійсною постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудування № 1/23-ш від 03.11.09 р., виданого Інспекцією держаного архітектурно будівельного контролю у Львівській області.

За участю представників:

Від позивача: ОСОБА_1 (довіреність у справі);

Від відповідача : ОСОБА_2 (довіреність у справі);

Сторонам, розяснено зміст ст.22 ГПК України, а саме їх процесуальні права та обовязки, зокрема, право заявляти відводи. За клопотанням представників сторін технічна фіксація судового процесу не здійснювалась.

Суть спору: Позов заявлено Управлінням культури і туризму департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради до відповідача Інспекції державно будівельного контролю у Львівській області про визнання недійсною постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудування № 1/23-ш від 03.11.09 р., виданого Інспекцією держаного архітектурно будівельного контролю у Львівській області.

Обставини справи: Ухвалою суду від 29.01.2010 року порушено провадження у справі та призначено слухання на 17.02.2010 року.

Подальший хід розгляду справи викладено в ухвалах суду.

Ухвалою від 08.04.10р. суд зупиняв провадження у справі та призначав проведення будівельно технічної експертизи. Проведення експертизи було доручено Львівському НДІСЕ. На вирішення експертизи ставились наступні питання:

- Чи відповідає обсяг фактично виконаних підрядних робіт у Львівській державній музичній школі № 3 по вул. Замарстинівській, 219, які проводилися ТзОВ “Гусак” інформації, яка міститься у довідках форми № КБ - 3 про вартість виконаних підрядних робіт за серпень та листопад 2008 року і квітень та червень 2009 року?

- Яка вартість виконаних будівельних робіт окремо по поточному та капітальному ремонту?

- Чи проведені роботи з ремонту приміщень та системи опалення Львівської державної школи № 3 (м. Львів, вул. Замарстинівська, 219) відносяться до поточного чи капітального ремонту будівель та споруд без зміни призначення приміщень, згідно пункту 4 Положення про порядок надання дозволу на виконання будівельних робіт, затвердженого наказом Держбуду України від 05.12.2000 р. № 273?

Однак, експертиза проведена не була у звязку з неоплатою її вартості. Згідно ухвали суду від 08.04.10р. витрати на проведення експертизи було покладено на позивача.

В судових засіданнях представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив суд їх задоволити з підстав наведених в позовній заяві, матеріалах справи та поясненнях наданих в судових засіданнях.

Зокрема, представник позивача просить визнати недійсною постанову від 03.11.2009 р. № 1/21-л про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудування, якою на позивача накладено штраф у сумі 257558,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог покликається на те, що на підставі договору між Управлінням культури і туризму департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради та ТзОВ фірма «ГуСаК»від 27.06.2008 р. № 27/01 проведено капітальний ремонт системи опалення та приміщень Львівської ЛМШ №3 по вул.Замарстинівській, 219 в м.Львові.

Представник позивача посилається на п. 4 Положення про порядок надання дозволу на виконання будівельних робіт, затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 05.12.2000 року № 273, яким передбачено перелік будівельних робіт, на виконання яких не вимагається дозвіл. Зокрема, не вимагається дозвіл на поточний ремонт будівель та споруд без зміни їх цільового призначення.

Також, представник позивача посилається на Лист Державного комітету України з будівництва та архітектури від 30.04.2003 р. № 7/7-401 “Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів”, яким передбачено, що капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будівлі в цілому або її частин. Поточний ремонт це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій інженерного обладнання. Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікують як такі, що відносяться до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі). Поточний ремонт повинен проводитись з періодичністю, що забезпечує ефективну експлуатацію будівлі або обєкта з моменту завершення його будівництва (капітального ремонту) до моменту поставки на черговий капітальний ремонт (реконструкцію).

Представник стверджує, що при проведенні робіт в Львівській дитячій музичній школі № 3, експлуатація будівлі по вул. Замарстинівській,219 не припинялася, проведені роботи були комплексом ремонтно-будівельних робіт, що передбачали систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей будівлі. А отже мав місце поточний ремонт, на проведення якого не вимагається отримання дозволу на виконання будівельних робіт.

Крім того, посилаючись на ст. 3 Закону України “Про відповідальність підприємств, їх обєднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування”, та на п.4 Положення про порядок накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.1995 р. № 244, позивач стверджує підставою для розгляду справи про правопорушення у сфері містобудування є відповідний протокол, складений за результатами перевірки. Разом з протоколом складається припис про усунення допущених порушень. Проте при складанні протоколу від 23.10.2009 р. інспектором інспекції ДАБК не складено припис про усунення допущених порушень. Такий припис було складено ще 23.07.09р.

Заперечуючи позовні вимоги, відповідач зазначив, що при проведені перевірки з питань дотримання вимог законодавства у сфері архітектури та будівництва з приводу ремонту системи опалення та капітального ремонту приміщень Львівської дитячої музичної школи № 3 на вул. Замарстинівській,219 в м.Львові, складено акт проведення перевірки від 22.07.09р. №15/ш, який підписано та отримано начальником управління культури та туризму ОСОБА_3., без жодних пояснень та зауважень, що свідчить про факт незаперечення вчиненого правопорушення. На основі перевірки інспекцією ДАБК у Львівській області винесено припис від 23.07.2009 р. № 1/49-ш, яким запропоновано будівельні роботи з ремонту системи опалення та капітального ремонту приміщень Львівської ДМШ № 3 не здійснювати та зобовязано позивача в 30-ти денний строк з дня отримання припису, у встановленому законом порядку, погодити проектну документацію та подати документи для отримання дозволу на виконання будівельних робіт.

23.10.2009 р. інспекцією проведено позапланову перевірку з питань виконання вимог припису від 23.07.2009 р. №1/49-ш, якою встановлено, що вимоги припису позивач не виконав, чим порушив вимоги ст. 29 Закону України “Про планування і забудову територій” та ст. 9 Закону України “Про архітектурну діяльність”, про що складено акт проведення перевірки від 23.10.2009 р. № 79-шл та протокол про правопорушення у сфері містобудування від 23.10.2009 р. № 74-ш.

Крім того, відповідач зауважив, що управлінням культури і туризму під час проведення перевірки надано довідку про вартість виконаних підрядних робіт на суму 499 632,00 грн., відповідно до “Правил визначення вартості будівництва” (ДБН Д.1.1-1-2000) та п. 2 Наказу Державного комітету статистики України і Державного комітету України з будівництва та архітектури від 21.06.2002 р. № 237/5 “Про затвердження типових форм первинних документів з обліку в будівництві”, в якому передбачено типову форму № КБ-3 на усі будівельні підприємства та будівельні структурні підрозділи підприємств усіх видів економічної діяльності незалежно від форм власності, що виконують будівельні та монтажні роботи, роботи з капітального та поточного ремонту будівель і споруд та інші підрядні роботи за рахунок усіх джерел фінансування. Правила визначення вартості будівництва (ДБН Д.1.1-1-2000) носять обовязковий характер при визначенні вартості обєктів, будівництво, яких здійснюється із залученням бюджетних коштів підприємств, установ і організацій державної власності.

В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши матеріали справи, вислухавши пояснення представників сторін, дослідивши докази і оцінивши їх в сукупності, суд встановив наступне:

27.06.08р. між Управлінням культури і туризму департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (замовник) та ТзОВ Фірма «ГуСаК»(підрядник) було укладено договір № 27/01 за умовами якого підрядник зобовязався власними силами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм і правил виконати роботи з капітального ремонту по обєкту «Ремонт системи опалення та капітального ремонту приміщень Львівської ЛМШ №3 по вул. Замарстинівській,219 у м.Львові», а замовник зобовязався прийняти та оплатити виконані роботи.

22.07.09р. Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю було проведено позапланову перевірку з питань дотримання вимог законодавства у сфері архітектури та будівництва за період з 10.07.09р. по 22.07.09р. з приводу ремонту системи опалення та капітального ремонту приміщень Львівської державної музичної школи № 3 на вул. Замарстинівській,219 в м.Львові. За результатами перевірки було складено акт проведення перевірки від 22.07.09р. №15/ш.

На основі проведеної перевірки, інспекцією ДАБК у Львівській області винесено Управлінню культури і туризму Департаменту гуманітарної політики припис від 23.07.2009 р. № 1/49-ш, яким запропоновано будівельні роботи з ремонту системи опалення та капітального ремонту приміщень Львівської ДМШ № 3 не здійснювати та зобовязано позивача в 30-ти денний строк з дня отримання припису, у встановленому законом порядку, погодити проектну документацію та подати документи для отримання дозволу на виконання будівельних робіт.

23.10.2009 р. інспекцією проведено позапланову перевірку з питань виконання вимог припису від 23.07.2009 р. №1/49-ш, якою встановлено, що вимоги припису позивач не виконав, чим порушив вимоги ст. 29 Закону України “Про планування і забудову територій” та ст. 9 Закону України “Про архітектурну діяльність”, про що складено акт проведення перевірки від 23.10.2009 р. № 79-ш та протокол про правопорушення у сфері містобудування від 23.10.2009 р. № 74-ш. Зокрема, даним протоколом встановлено порушення, яке пролягає у ремонті системи опалення та капітальному ремонті приміщень Львівської державної музичної школи №3 на вул.Замарстинівській,219 без дозволу інспекції ДАБК у Львівській області, та запропоновано накласти штраф у розмірі 50% від вартості виконаних робіт в сумі 249816,00 грн.

03.11.09р. Інспекцією державно архітектурнобудівельного контролю у Львівській області було винесено постанову №1/23-ш про накладененя штрафу за правопорушення у сфері містобудування а саме за порушення ст. 29 Закону України «Про планування і забудову територій», ст.ст.9,27 Закону України «Про архітектурну діяльність»при організації будівельно виробництва з ремонту системи опалення та капітального ремонту приміщень Львівської державної музичної школи №3 по вул. Замарстинівській,219, якою накладено на Управління культури і туризму Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради штраф в сумі 249816,00 грн.

Управління культури і туризму департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради не погоджується з постановою Інспекції державно архітектурнобудівельного контролю у Львівській області №1/23-ш від 03.11.09р. та звернулося до суду з позовом про визнання даної постанови недійсною.

При прийнятті рішення суд виходив з наступного:

Відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій всіх форм власності за правопорушення у сфері містобудування передбачена Законом України «Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування».

Державний нагляд за додержанням підприємствами вимог містобудівної документації відповідно до ст.2 Закону України «Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування»здійснюють Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю. До компетенції останніх в силу закону належить накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудування.

27.06.08р. між Управлінням культури і туризму департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (замовник) та ТзОВ Фірма «ГуСаК»(підрядник) було укладено договір № 27/01 за умовами якого підрядник зобовязався власними силами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм і правил виконати роботи з капітального ремонту по обєкту «Ремонт системи опалення та капітального ремонту приміщень Львівської ЛМШ №3 по вул. Замарстинівській,219 у м.Львові», а замовник зобовязався прийняти та оплатити виконані роботи.

22.07.09р. Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю було проведено позапланову перевірку з питань дотримання вимог законодавства у сфері архітектури та будівництва за період з 10.07.09р. по 22.07.09р. з приводу ремонту системи опалення та капітального ремонту приміщень Львівської державної музичної школи № 3 на вул. Замарстинівській,219 в м.Львові. За результатами перевірки було складено акт проведення перевірки від 22.07.09р. №15/ш.

На основі проведеної перевірки, інспекцією ДАБК у Львівській області винесено Управлінню культури і туризму Департаменту гуманітарної політики припис від 23.07.2009 р. № 1/49-ш, яким запропоновано будівельні роботи з ремонту системи опалення та капітального ремонту приміщень Львівської ДМШ № 3 не здійснювати та зобовязано позивача в 30-ти денний строк з дня отримання припису, у встановленому законом порядку, погодити проектну документацію та подати документи для отримання дозволу на виконання будівельних робіт.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування»підставою для розгляду справи про правопорушення у сфері містобудування є протокол, складений уповноваженою на те особою інспекції державного архітектурно-будівельного контролю за результатами перевірки, разом з протоколом складається припис про усунення допущених порушень.

23.10.2009 р. інспекцією проведено позапланову перевірку з питань виконання вимог припису від 23.07.2009 р. №1/49-ш, якою встановлено, що вимоги припису позивач не виконав, чим порушив вимоги ст. 29 Закону України “Про планування і забудову територій” та ст. 9 Закону України “Про архітектурну діяльність”, про що складено акт проведення перевірки від 23.10.2009 р. № 79-ш та протокол про правопорушення у сфері містобудування від 23.10.2009 р. № 74-ш. Зокрема, даним протоколом встановлено порушення, яке пролягає у ремонті системи опалення та капітальному ремонті приміщень Львівської державної музичної школи №3 на вул.Замарстинівській,219 без дозволу інспекції ДАБК у Львівській області, та запропоновано накласти штраф у розмірі 50% від вартості виконаних робіт в сумі 249816,00 грн.

03.11.09р. Інспекцією державно архітектурнобудівельного контролю у Львівській області було винесено постанову №1/23-ш про накладененя штрафу за правопорушення у сфері містобудування а саме за порушення ст. 29 Закону України «Про планування і забудову територій», ст.ст.9,27 Закону України «Про архітектурну діяльність»при організації будівельно виробництва з ремонту системи опалення та капітального ремонту приміщень Львівської державної музичної школи №3 по вул. Замарстинівській,219, якою накладено на Управління культури і туризму Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради штраф в сумі 249816,00 грн.

Згідно з положеннями ст. 29 Закону України «Про планування і забудову територій» дозвіл на виконання будівельних робіт - документ, що засвідчує право замовника та підрядника на виконання підготовчих (якщо підготовчі роботи не були виконані раніше відповідно до дозволу на виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт, підключення об'єкта будівництва до інженерних мереж та споруд.

Дозвіл на виконання будівельних робіт надається інспекціями державного архітектурно-будівельного контролю.

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" ( 3038-17 ).

Згідно з «Переліком будівельних робіт, на виконання яких не вимагається дозвіл»затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2009 р. № 1104 «Деякі питання надання дозволів на виконання підготовчих і будівельних робіт», не вимагається дозвіл на:

- Відновлення або посилення чи поліпшення окремих конструкцій будівель та споруд, зокрема таких, що перебувають в аварійному стані, без зміни їх функціонального призначення і архітектурного вигляду.

- Капітальний ремонт та реконструкція інженерних мереж (газопостачання, водопостачання, водовідведення, теплопостачання, зв'язку, повітряних лінійних електромереж) в межах існуючої мережі.

- Переоснащення систем опалення, вентиляції, водопостачання, водовідведення, газопостачання, енергопостачання, зв'язку, ліфтового обладнання, які забезпечують основне функціональне призначення будівель та споруд, заміна технологічного обладнання без збільшення допустимих навантажень на перекриття та фундаменти.

Відповідно до п. 4 Положення про порядок надання дозволу на виконання будівельних робіт, затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 05 грудня 2000р. № 273 передбачено перелік будівельних робіт, на виконання яких не вимагається дозвіл, зокрема, не вимагається дозвіл на поточний ремонт будівель та споруд без зміни призначення приміщень.

Проводячи ремонт системи опалення в Львівській державній музичній школі №3, експлуатація будівлі по вул. Замарстинівській,219 не припинялася. Таким чином, виходячи з наведених вище положень чинного законодавства, ремонт системи опалення не є роботою на виконання якої необхідно отримувати дозвіл ІДАБК.

Натомість, відповідач накладаючи штраф виходив з загальної вартості виконаних робі в тому числі й тих, на які не вимагається дозвіл.

Відповідачем при нарахуванні штрафу вартість будівельних робіт взято з довідки про вартість виконаних робіт за листопад 2008р. форми КБ-3.

Положенням про порядок накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 244 від 06.04.1995р. встановлено порядок накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудування, передбачених Законом України «Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування».

Відповідно до п. 5 Положення про порядок накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудування, протягом трьох днів після оформлення протоколу, інші необхідні матеріали (висновки експертів, дані лабораторних досліджень, фотографії, відомості про попередні порушення, розрахунок розміру штрафу тощо) подаються посадовій особі, уповноваженій накладати штраф.

Тобто Відповідач зобов'язаний був при розгляді справи про накладення штрафних санкцій за порушення у сфері містобудування з'ясувати обставини цієї справи, засновуючи свої рішення на ряді документів, зокрема фотографій, розрахунку розміру штрафу.

Проте Відповідач (Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області) використовує виключно довідку про вартість виконаних робіт за листопад 2008р. (Типова форма № КБ-3), яка по своїй суті є виключно статистичним документом і лише опосередковано вказує на об'єми виконаних робіт.

Натомість, відповідачем не взято до уваги акт приймання виконаних підрядних робіт №2 за листопад 2008р.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень(ст. 33 ГПК України).

Враховуючи наведені обставини суд прийшов до висновку, що позовні вимоги слід задоволити та визнати недійсною постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудування № 1/23-ш від 03.11.09 р., видану Інспекцією держаного архітектурно будівельного контролю у Львівській області.

Враховуючи наведене вище та керуючись Закону України «Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування», постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2009 р. № 1104 «Деякі питання надання дозволів на виконання підготовчих і будівельних робіт», ст. ст.28, 33, 43, 44, 48, 49, 80, 82-85 ГПК України, суд

В И Р І Ш И В:

1. Позовні вимоги задоволити повністю.

2. Визнати недійсною постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудування № 1/23-ш від 03.11.09р., видану Інспекцією держаного архітектурно будівельного контролю у Львівській області.

3. Рішення суду може бути оскаржено згідно ст.ст. 91-95 ГПК України.

Повний текст рішення виготовлено та підписано 26.12.11р.

Суддя Запотічняк О.Д.

Джерело: ЄДРСР 21658050
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку