open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 1п-311/11
Моніторити
Постанова /02.12.2011/ Чорноморський районний суд Автономної Республіки КримЧорноморський районний суд Автономної Республіки Крим Постанова /02.12.2011/ Чорноморський районний суд Автономної Республіки КримЧорноморський районний суд Автономної Республіки Крим Постанова /31.10.2011/ Хортицький районний суд м.ЗапоріжжяХортицький районний суд м. Запоріжжя Постанова /25.10.2011/ Шевченківський районний суд міста Києва Постанова /25.10.2011/ Шевченківський районний суд міста Києва Постанова /07.09.2011/ Новозаводський районний суд м.Чернігова Постанова /07.09.2011/ Новозаводський районний суд м.Чернігова Постанова /18.08.2011/ Комунарський районний суд м.ЗапоріжжяКомунарський районний суд м. Запоріжжя Постанова /18.08.2011/ Комунарський районний суд м.ЗапоріжжяКомунарський районний суд м. Запоріжжя Постанова /22.07.2011/ Залізничний районний суд м. СімферополяЗалізничний районний суд м. Сімферополя Постанова /30.06.2011/ Дарницький районний суд міста Києва Постанова /30.06.2011/ Дарницький районний суд міста Києва Постанова /15.04.2011/ Луцький міськрайонний суд Волинської областіЛуцький міськрайонний суд Волинської області
emblem
Справа № 1п-311/11
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Постанова /02.12.2011/ Чорноморський районний суд Автономної Республіки КримЧорноморський районний суд Автономної Республіки Крим Постанова /02.12.2011/ Чорноморський районний суд Автономної Республіки КримЧорноморський районний суд Автономної Республіки Крим Постанова /31.10.2011/ Хортицький районний суд м.ЗапоріжжяХортицький районний суд м. Запоріжжя Постанова /25.10.2011/ Шевченківський районний суд міста Києва Постанова /25.10.2011/ Шевченківський районний суд міста Києва Постанова /07.09.2011/ Новозаводський районний суд м.Чернігова Постанова /07.09.2011/ Новозаводський районний суд м.Чернігова Постанова /18.08.2011/ Комунарський районний суд м.ЗапоріжжяКомунарський районний суд м. Запоріжжя Постанова /18.08.2011/ Комунарський районний суд м.ЗапоріжжяКомунарський районний суд м. Запоріжжя Постанова /22.07.2011/ Залізничний районний суд м. СімферополяЗалізничний районний суд м. Сімферополя Постанова /30.06.2011/ Дарницький районний суд міста Києва Постанова /30.06.2011/ Дарницький районний суд міста Києва Постанова /15.04.2011/ Луцький міськрайонний суд Волинської областіЛуцький міськрайонний суд Волинської області

Справа № 1п-311/11

П О С Т А Н О В А

іменем України

"25" жовтня 2011 р.Шевченківський районний суд м. Києва у складі: головуючий суддя Чинчин О.В., при секретарі Казаковій І.В., за участю прокурора Попова А.О., підсудного ОСОБА_1, захисників ОСОБА_2, ОСОБА_3, розглянувши у відкритому судовому засіданні кримінальну справу за обвинуваченням

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця м. Києва, українця, громадянина України, освіта вища, одруженого, маючого на утриманні неповнолітню дитину 2001 року народження, працюючого депутатом Київської міської ради, інваліда 2 групи, проживаючого та зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1, раніше не судимого,

у вчиненні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 366 КК України

В с т а н о в и в :

До Шевченківського районного суду м. Києва надійшла кримінальна справа за обвинуваченням ОСОБА_1 за ч. 2 ст. 366 КК України з поданням про закриття кримінальної справи у звязку з застосуванням Закону України «Про амністію у 2011році».

Органом досудового слідства ОСОБА_1 обвинувачується в тому, що будучи депутатом Київської міської ради та головою постійної комісії Київради з земельних питань, містобудування та архітектури (призначений головою комісії відповідно до рішення Київської міської ради № 9/9 від 01.07.2008 року), до кола службових обов'язків якого відповідно до статті 14 розділу III Положення про постійні комісії Київради, затвердженого рішенням Київради № 1158/3991 від 08.11.2007 р., серед іншого, відносилось: організація роботи комісії, проведення підготовки, скликання та ведення засідання, організація поточної роботи комісії за профілем її діяльності, відповідальність за підготовку питань для розгляду на засіданнях комісії, здійснення контролю за виконанням рішень Київради з питань, що належать до компетенції постійної комісії Київради, підписання за дорученням і від імені комісії проектів рішень Київради, та відповідно до п. 8 ст. 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»відносилось: організація роботи постійної комісії ради, організація роботи по реалізації висновків і рекомендацій комісії, в період з січня 2009 р. по серпень 2009 року, в службовому приміщенні Київської міської ради за адресою: м. Київ. вул. Хрещатик, 36, будучи службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, усвідомлюючи злочинний характер своїх дій, вчинив умисні дії, що полягали в службовому підробленні, тобто умисному внесенні службовою особою до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, що спричинило тяжкі наслідки у вигляді матеріальних збитків на суму, що у двісті п'ятдесят і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян за наступних обставин.

2

Так, 16.03.2006 р. рішенням Київської міської ради "Про надання дозволу громадянам на розробку проектів відведення земельних ділянок у мікрорайоні Жуляни в Солом'янському районі м. Києва" за № 279/3370 надано дозвіл на розробку проектів відведення земельних ділянок громадянам у мікрорайоні Жуляни в Солом'янському районі м. Києва згідно з додатком.

Відповідно до рішення Київської міської ради № 313/1747 від 14.03.2002 р. затверджено Порядок набуття права на землю юридичними особами та громадянами в м. Києві, а саме: п. 7.2 заява громадянина, що виявив бажання одержати земельну ділянку в межах м. Києва для будівництва та обслуговування житлового будинку і господарських будівель і споруд, індивідуального гаражного та дачного будівництва чи ведення садівництва, за підписом міського голови або заступника міського голови - секретаря ради направляється до управління земельних ресурсів для опрацювання у встановленому порядку; п. 7.4 управління земельних ресурсів узагальнює подані матеріали і готує запити до Головкиївархітектури, управління охорони пам'яток історії, культури та історичного середовища м. Києва, Держаного управління екології та природних ресурсів в м. Києві, міської санітарно-епідеміологічної станції із зазначенням умов та обмежень використання земельних ділянок, які мають міститись у їх висновках; п. 7.5 в місячний термін з дня отримання запитів Головкиївархітектура, управління охорони пам'яток історії, культури та історичного середовища м. Києва, Держане управління екології та природних ресурсів в м'. Києві, міська санітарно-епідеміологічної станція подають до управління земельних ресурсів висновки щодо відведення земельної ділянки відповідно до своєї компетенції із зазначенням умов та обмежень використання землі відповідно до ст. 111 Земельного кодексу України та інших нормативно-правових актів,при цьому розгляд запитів здійснюється всіма переліченими органами одночасно; п. 7.6 розробку проектів відведення земельних ділянок і перенесення їх меж в натуру здійснюють відповідно до технічних умов управління земельних ресурсів землевпорядні організації, які мають відповідні ліцензії: п. 7.7 розробка проекту відведення земельної ділянки та перенесення її меж в натуру здійснюється після укладення громадянином відповідних договорів із землевпорядними організаціями; п. 7.8 складений проект відведення земельної ділянки землевпорядна організація подає до управління земельних ресурсів. Управління розглядає подані матеріали і готує проект рішення Київської міської ради про затвердження проекту відведення та передачу у власність або в оренду земельної ділянки.

Однак, 09.12.2008 року, ОСОБА_1, реалізуючи свій умисел, в порушення вимог вищевказаного порядку набуття права на землю та в порушення вимог п.п. б) та і) ст. 9 Земельного кодексу України, згідно яких до повноважень Київської міської ради у галузі земельних відносин належить передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян відповідно до Земельного кодексу, здійснення контролю за використанням і охороною земель комунальної власності, додержанням земельного законодавства; п. в) ст. 16 Закону України «Про землеустрій», згідно якої до повноважень Київської міської ради належать організація і здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності при проведенні землеустрою; ст. 9 Закону України «Про охорону земель», згідно якої до повноважень Київської міської ради належать організація і здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності; ст. 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", відповідно до якого міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади (жителі, об'єднані постійним проживанням у межах міста) та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого

3

самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами; ч. 2 ст. 2 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», відповідно до якої депутат місцевої ради як представник інтересів територіальної громади, виборців свого виборчого округу зобов'язаний виражати захищати інтереси відповідної територіальної громади та її частини - виборців свого виборчого округу, виконувати їх доручення в межах своїх повноважень, наданих законом, брати активну участь у здійсненні місцевого самоврядування; ст.3 : Положення про постійні комісії Київради, відповідно до якої постійні комісії Київради будують свою роботу, серед іншого, на принципі обґрунтованості; ст. 4 Положення про постійні комісії Київради, відповідно до якої постійні комісії Київради попередньо розглядають та готують висновки і пропозиції щодо проектів рішень Київради, що внесені на розгляд ради, проводять збір та аналіз інформації: питань, що належать до повноважень комісій, якісно, відповідно до вимог чинного законодавства готують проекти рішень для розгляду на пленарних засіданнях Київради, здійснюють попередній їх розгляд; ст. 8 Положення про постійні комісії Київради, відповідно до якої кожен член постійної комісії Київради забезпечується необхідними матеріалами з питань, які розглядаються відповідно до порядку денного на засіданні постійної комісії Київради; ст. 16.2 Регламенту Київради, затвердженого рішенням Київради № 8/8 від 01.07.2008 р., відповідно до якої постійні комісії Київради є органами Київради, що обираються з числа її депутатів для вивчення ті попереднього розгляду питань, які належать до її відання; ст. ст. 20 - 23 вказаного Регламенту, відповідно до яких усі проекти рішень подаються на реєстрацію де управління організаційного та документального забезпечення Київради, мають бути оформлені відповідно до Регламенту Київради, зокрема, мають серед іншого містити додатки (якщо вони є) та пояснювальну записку, п 2.1 рішення Київської міської ради N 810/3385 від 19.07.2005 р. "Про затвердження Тимчасового порядку набуття праве на землю на конкурентних засадах в місті Києві", відповідно до якого право власності та право оренди всіх земельних ділянок в місті Києві, вільних від капітальної забудови, а також земельних ділянок, зайнятих житловими будинками або іншими об'єктами комунальної власності, що підлягають реновації (капітальному ремонту реконструкції чи заміщенню), набувається на конкурентних засадах шляхом продаж) земельних ділянок або права їх оренди, за винятком випадків будівництва об'єктів зі кошти державного та місцевого бюджетів, випадків будівництва об'єктів ш виконання міжнародних договорів, укладених Кабінетом Міністрів України Київською міською радою та її виконавчим органом (Київською міською державною адміністрацією), а також випадків набуття права на землю гаражно-будівельними ті житлово-будівельними кооперативами для експлуатації існуючих об'єктів, головуючі-на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань земельних відносин містобудування та архітектури на підставі незареєстрованого в секретаріаті Київради вхідного листа, підписаного нібито 08.12.2008 р. на його ім'я як голови постійної комісії Київради нібито від імені ОСОБА_4, а фактично підписаного після 09.12.2008 р. (дати присвоєння ГУЗР реєстраційного номеру № А-14203 кадастровій справі) не ОСОБА_4, а невстановленою досудовим слідством особою проставленням у вказаному листі відповідним кадастровим номером та записом про виконання підпису ОСОБА_4, та в подальшому переданого за невстановлених досудовим слідством обставин ОСОБА_1, а також який (лист) не містив переліку осіб, яким мали виділятись земельні ділянки та адрес місцезнаходження відповідних ділянок, з метою створення умов для приховування подальшого внесення неправдивих відомостей до офіційних документів щодо переліку

4

фактичних власників земельних ділянок, виніс питання щодо розгляду кадастрової справи № А-14203 про передачу громадянам земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель та споруд у мікрорайоні Жуляни, шляхом ініціювання розгляду постійною комісією Київської міської ради з питань земельних відносин, містобудування та архітектури відповідного проекту рішення Київради, який на реєстрацію до управління організаційного та документального забезпечення Київради не надходив, у вказану постійну комісію Київської міської ради з ГУЗР не надходив, а надійшов за невстановлених досудовим слідством обставин, був підготовлений без додержання вимог земельного законодавства, зокрема, не містив додатків, висновків, пояснювальної записки, та який був ним озвучений за обставин, які не давали можливості депутатам Київради якісно та обґрунтовано вивчити відповідне питання.

За результатами даного засідання комісії було ухвалено підтримати проект рішення «Про передачу громадянам України земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд у мікрорайоні Жуляни».

Надалі, 18.12.2008 р., ОСОБА_1, реалізуючи свій умисел, в порушення вищевказаних положень Земельного кодексу України, Законів України «Про землеустрій», «Про охорону земель», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», Положення про постійні комісії Київради, рішення Київської міської ради N 810/3385 від 19.07.2005 р. , а також ст. ст. 20 - 23 вищевказаного Регламенту, відповідно до яких усі проекти рішень не пізніше ніж за 14 днів до пленарного засідання Київради мають бути передані для включення до порядку денного; порядок денний у виняткових випадках, у разі невідкладності може бути розширений проектом рішення Київради, які мають бути оформлені відповідно до вимог даного Регламенту та роздані депутатам, на пленарному засіданні Київської міської ради без зазначення обставин винятковості даного випадку, запропонував включити до порядку денного пленарного засідання Київради питання щодо розгляду кадастрової справи № А-14203 «Про передачу громадянам земельних ділянок у мікрорайоні Жуляни», в той час як проект рішення не був належним чином оформлений, не був депутатам розданий, а також за обставин, які не давали можливості депутатам Київради якісно та обґрунтовано вивчити відповідне питання.

Того ж дня, 18.12.2008 р. рішенням Київської міської ради "Про передачу громадянам земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд та для ведення садівництва у мікрорайоні Жуляни у Солом'янському та Голосіївському районах м. Києва" за № 922/922 від 18.12.2008 р. затверджено проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд та ведення садівництва у мікрорайоні Жуляни у Солом'янському та Голосіївському районах м. Києва та передано громадянам (згідно додатків до рішення) у приватну власність земельні ділянки для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд та для ведення садівництва у вказаних районах м. Києва.

Після цього, рішення № 922/922 від 18.12.2008 р. відповідно до вимог ст. 29 Регламенту Київради було завізовано ОСОБА_1, як головою відповідної комісії Київради та останній проставив свій підпис на кожному аркушу відповідного рішення, в період з другої половини жовтня 2008 р. по березень 2009 р.. ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12,

5

ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17 ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22, ОСОБА_23, ОСОБА_24, ОСОБА_25, ОСОБА_26 написали заяви на отриманій земельних ділянок у власність на прохання невстановлених досудовим слідством осіб які, шляхом обману та зловживання довірою, не ставлячи до відома щодо свого злочинного умислу, запропонували за грошову винагороду означеним громадянам України написати заяву щодо виділення нібито їм земельної ділянки та підписати довіреність щодо представництва їх інтересів з усіх питань, пов'язаних з земельними правовідносинами за таких обставин. В той же час, ОСОБА_27, ОСОБА_28, ОСОБА_29 написали заяви щодо відведення їм земельних ділянок.

Після цього, в один з днів в період з січня 2009 р. по серпень 2009 р., невстановлені досудовим слідством особи за невстановлених досудовим слідством обставин внесли завідомо неправдиві відомості до додатку до зазначеного рішення Київської міської ради № 922/922 від 18.12.2008 р., шляхом включення вищевказаних громадян до списку осіб, яким передані земельні ділянки для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд та для ведення садівництва у мікрорайоні Жуляни у Солом'янському та Голосіївському районах м. Києва.

Надалі, ОСОБА_1 як голова постійної комісії Київради з земельних питань, містобудування та архітектури, на яку відповідно до рішення № 922/922 від 18.12.2008 р. було покладено контроль за виконанням цього рішення, продовжуючи реалізовувати свій умисел, з метою службового підроблення, тобто внесення до офіційних документів неправдивих відомостей, а також складання і видачі завідомо неправдивого документу, в один з днів в період з січня 2009 р. по серпень 2009 р., повторно підписав сторінки відповідного додатку до рішення Київської міської ради № 922/922 від 18.12.2008 р. "Про передачу громадянам земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд та для ведення садівництва у мікрорайоні Жуляни у Солом'янському та Голосіївському районах м. Києва", у яких містились завідомо неправдиві відомості про надання ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_29, ОСОБА_28, ОСОБА_27, ОСОБА_21, ОСОБА_22, ОСОБА_23, ОСОБА_24, ОСОБА_25, ОСОБА_26, земельних ділянок, внаслідок чого вказані земельні ділянки були безпідставно передані у власність зазначених громадян, що спричинило тяжкі наслідки для територіальної громади м. Києва на загальну суму 8847149,15 грн., що у двісті п'ятдесят і більше разів перевищують неоподаткований мінімум доходів громадян.

Таким чином, своїми навмисними діями ОСОБА_1, будучи службовою особою, при зазначених вище обставинах вносив до офіційного документу завідомо неправдиві відомості, а також склав та видав завідомо неправдивий документ, чим вчинив службове підроблення, що спричинило тяжкі наслідки - на суму 8847149, 15 грн., що більше як в 250 разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян, тобто вчинив злочин, передбачений ч.2 ст. 366 КК України.

Дії підсудного ОСОБА_1 органом досудового слідства кваліфіковані за ч. 2 ст. 366 КК України правильно.

В судовому засіданні підсудний ОСОБА_1 свою вину у вчиненому ним злочині визнав повністю і просив застосувати щодо нього Закон України «Про амністію у 2011


6

році»від 08.07.2011 року та звільнити від кримінальної відповідальності у звязку з тим, що має на утриманні неповнолітню дитину, відносно якої не позбавлений батьківських прав.

Вислухавши думку прокурора, який не заперечував проти звільнення від кримінальної відповідальності підсудного, суд вважає, що підсудний ОСОБА_1 підлягає звільненню від кримінальної відповідальності з наступних підстав.

Відповідно до ст. 6 Закону України «Про амністію в 2011 році»звільненню від кримінальної відповідальності в порядку та на умовах, визначених цим Законом, осіб, які підпадають під дію ст. 1 цього Закону, кримінальні справи стосовно яких перебувають у провадженні органів дізнання, досудового слідства чи не розглянуті судами, а так само розглянуті судами, але вироки не набрали законної сили, про злочини, вчиненні до набрання чинності цим Законом.

Відповідно до п. «в» ст. 1 Закону України «Про амністію в 2011 році»звільняються від покарання у виді позбавлення волі на певний строк та від інших покарань, не повязаних з позбавленням волі, засуджених за умисні злочини, які не є тяжкими або особливо тяжкими відповідно до ст. 12 КК України, та за злочини, вчинені з необережності, які не є особливо тяжкими відповідно до ст. 12 КК України, особи, не позбавлені батьківських прав, які на день набрання чинності цим Законом мають дітей, яким не виповнилося 18 років, або дітей-інвалідів незалежно від їх віку.

В судовому засіданні встановлено, що ОСОБА_1 обвинувачується у вчиненні, до набрання чинності Закону України «Про амністію в 2011 році», умисного злочину, середньої тяжкості, за який законом може бути призначене покарання у вигляді позбавлення волі на строк від двох до п'яти років із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, має неповнолітнього сина ОСОБА_30, ІНФОРМАЦІЯ_6 (т.11 а. с. 57), відносно якого не позбавлений батьківських прав (т. 11 а. с. 59). У звязку з цим ОСОБА_1 підлягає звільненню від кримінальної відповідальності, а кримінальна справа стосовно нього закриттю.

Підстав, за якими амністія не може бути застосована щодо ОСОБА_31, передбачених ст. 7 Закону України «Про амністію у 2011 році», судом не встановлено.

Речові докази по справі, а саме:

- копія рішення Київської міської ради № 922/922 від 18.12.2008 року, вилучена в Головному управлінні земельних ресурсів КМДА протоколом виїмки від 01.09.2010 р., яким було надано у власність громадянам України, в тому числі: ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_29, ОСОБА_28, ОСОБА_27, ОСОБА_21, ОСОБА_22, ОСОБА_23, ОСОБА_24, ОСОБА_25, ОСОБА_26, відповідні земельні ділянки у м. Києві, - залишити в матеріалах кримінальної справи;

- оригінал листа ОСОБА_4 від 08.12.2008 р., вилучений в Управлінні з питань землекористування та містобудування секретаріату Київської міської ради 30.08.2010 р. протоколом виїмки та огляду, яким останній просить розглянути на засіданні постійної комісії кадастрову справу А-14203 про передачу громадянам земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд у мікрорайоні м. Києва, відповідно до якого не вбачається переліку громадян, яким планувалось виділяти земельні ділянки та їх відповідні адреси місцезнаходження, в якому міститься підпис ОСОБА_1 резолюція «на комісію», написана останнім від руки та надруковане посилання на реєстраційний номер кадастрової справи, який був присвоєний в ГУЗР виключно 09.12.2008 р., - залишити в матеріалах кримінальної справи.

Цивільний позов по справі не заявлений.

7

На підставі викладеного, керуючись ст. 6 п. 4 КПК України, ст. 86 КК України, ст. 1 п. «в», ст. 6 Закону України «Про амністію в 2011 році»від 08.07.2011 року, суд, -

П о с т а н о в и в :

Подання старшого слідчого в ОВС слідчого відділу Управління СБ України у м. Києві ОСОБА_32 про закриття кримінальної справи за ознаками злочину, передбаченого ч.2 ст. 366 КК України відносно ОСОБА_1 у звязку з застосуванням Закону України «Про амністію у 2011році»- задовольнити.

ОСОБА_1, на підставі ст.6 п.4 КПК України, ст. ст. 1 п. «в», 6 Закону України «Про амністію в 2011 році»від 08.07.2011року звільнити від кримінальної відповідальності.

Кримінальну справу за обвинуваченням ОСОБА_1 у вчиненні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 366 КК України, на підставі ст.6 п.4 КПК України, ст. ст. 1 п. «в», 6 Закону України «Про амністію у 2011 році»від 08.07.2011 року закрити.

Запобіжний захід у вигляді тримання під вартою в слідчому відділі Управління СБ України у м. Києві скасувати та звільнити ОСОБА_1 з під варти негайно в залі суду.

Речові докази по справі, а саме: копію рішення Київської міської ради № 922/922 від 18.12.2008 року та оригінал листа ОСОБА_4 від 08.12.2008 р. залишити в матеріалах кримінальної справи.

Постанова може бути оскаржена до апеляційного суду м. Києва протягом семи діб з моменту її проголошення.

Суддя О.В. Чинчин




Джерело: ЄДРСР 19798220
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку