open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Вліво
24.11.2021
Ухвала суду
08.10.2021
Ухвала суду
07.09.2011
Рішення
25.06.2011
Рішення
26.04.2011
Рішення
24.02.2011
Рішення
22.02.2011
Рішення
27.01.2011
Рішення
18.01.2011
Рішення
27.12.2010
Рішення
07.12.2010
Рішення
29.11.2010
Рішення
11.11.2010
Рішення
11.11.2010
Рішення
21.10.2010
Ухвала суду
28.09.2010
Ухвала суду
28.09.2010
Рішення
13.04.2010
Рішення
16.03.2010
Рішення
25.02.2010
Рішення
23.02.2010
Рішення
28.01.2010
Рішення
23.12.2009
Ухвала суду
23.12.2009
Рішення
14.12.2009
Постанова
14.12.2009
Постанова
13.11.2009
Ухвала суду
19.10.2009
Рішення
21.09.2009
Ухвала суду
01.09.2009
Ухвала суду
28.08.2009
Постанова
11.08.2009
Ухвала суду
22.07.2009
Ухвала суду
08.07.2009
Ухвала суду
17.06.2009
Рішення
11.06.2009
Ухвала суду
27.05.2009
Ухвала суду
27.05.2009
Ухвала суду
20.05.2009
Постанова
29.04.2009
Ухвала суду
07.04.2009
Ухвала суду
24.03.2009
Рішення
04.03.2009
Ухвала суду
02.03.2009
Ухвала суду
16.02.2009
Ухвала суду
16.02.2009
Ухвала суду
04.06.2008
Ухвала суду
04.06.2008
Рішення
04.06.2008
Рішення
19.05.2008
Рішення
13.05.2008
Рішення
13.05.2008
Рішення
25.04.2008
Рішення
14.04.2008
Рішення
03.04.2008
Ухвала суду
03.04.2008
Рішення
17.03.2008
Рішення
12.02.2008
Рішення
Вправо
Справа № 26/37
Моніторити
Ухвала суду /24.11.2021/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /08.10.2021/ Господарський суд м. Києва Рішення /07.09.2011/ Вищий господарський суд України Рішення /25.06.2011/ Вищий господарський суд України Рішення /26.04.2011/ Вищий господарський суд України Рішення /24.02.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /22.02.2011/ Львівський апеляційний господарський суд Рішення /27.01.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /18.01.2011/ Львівський апеляційний господарський суд Рішення /27.12.2010/ Господарський суд м. Києва Рішення /07.12.2010/ Львівський апеляційний господарський суд Рішення /29.11.2010/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /11.11.2010/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /11.11.2010/ Господарський суд Івано-Франківської області Ухвала суду /21.10.2010/ Господарський суд Івано-Франківської області Ухвала суду /28.09.2010/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /28.09.2010/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /13.04.2010/ Господарський суд Львівської області Рішення /16.03.2010/ Господарський суд Львівської області Рішення /25.02.2010/ Вищий господарський суд України Рішення /23.02.2010/ Господарський суд Львівської області Рішення /28.01.2010/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /23.12.2009/ Господарський суд м. Києва Рішення /23.12.2009/ Господарський суд м. Києва Постанова /14.12.2009/ Донецький апеляційний господарський суд Постанова /14.12.2009/ Донецький апеляційний господарський суд Ухвала суду /13.11.2009/ Донецький апеляційний господарський суд Рішення /19.10.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /21.09.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /01.09.2009/ Господарський суд Донецької області Постанова /28.08.2009/ Донецький апеляційний господарський суд Ухвала суду /11.08.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /22.07.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /08.07.2009/ Донецький апеляційний господарський суд Рішення /17.06.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /11.06.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /27.05.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /27.05.2009/ Господарський суд Донецької області Постанова /20.05.2009/ Київський апеляційний господарський суд Ухвала суду /29.04.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /07.04.2009/ Господарський суд Донецької області Рішення /24.03.2009/ Господарський суд Львівської області Ухвала суду /04.03.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /02.03.2009/ Господарський суд Львівської області Ухвала суду /16.02.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /16.02.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /04.06.2008/ Господарський суд Донецької області Рішення /04.06.2008/ Господарський суд Донецької області Рішення /04.06.2008/ Господарський суд Донецької області Рішення /19.05.2008/ Господарський суд Донецької області Рішення /13.05.2008/ Господарський суд Львівської області Рішення /13.05.2008/ Господарський суд Львівської області Рішення /25.04.2008/ Господарський суд Львівської області Рішення /14.04.2008/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /03.04.2008/ Господарський суд Донецької області Рішення /03.04.2008/ Господарський суд Донецької області Рішення /17.03.2008/ Господарський суд Донецької області Рішення /12.02.2008/ Господарський суд Донецької області
emblem
Справа № 26/37
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /24.11.2021/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /08.10.2021/ Господарський суд м. Києва Рішення /07.09.2011/ Вищий господарський суд України Рішення /25.06.2011/ Вищий господарський суд України Рішення /26.04.2011/ Вищий господарський суд України Рішення /24.02.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /22.02.2011/ Львівський апеляційний господарський суд Рішення /27.01.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /18.01.2011/ Львівський апеляційний господарський суд Рішення /27.12.2010/ Господарський суд м. Києва Рішення /07.12.2010/ Львівський апеляційний господарський суд Рішення /29.11.2010/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /11.11.2010/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /11.11.2010/ Господарський суд Івано-Франківської області Ухвала суду /21.10.2010/ Господарський суд Івано-Франківської області Ухвала суду /28.09.2010/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /28.09.2010/ Господарський суд Івано-Франківської області Рішення /13.04.2010/ Господарський суд Львівської області Рішення /16.03.2010/ Господарський суд Львівської області Рішення /25.02.2010/ Вищий господарський суд України Рішення /23.02.2010/ Господарський суд Львівської області Рішення /28.01.2010/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /23.12.2009/ Господарський суд м. Києва Рішення /23.12.2009/ Господарський суд м. Києва Постанова /14.12.2009/ Донецький апеляційний господарський суд Постанова /14.12.2009/ Донецький апеляційний господарський суд Ухвала суду /13.11.2009/ Донецький апеляційний господарський суд Рішення /19.10.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /21.09.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /01.09.2009/ Господарський суд Донецької області Постанова /28.08.2009/ Донецький апеляційний господарський суд Ухвала суду /11.08.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /22.07.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /08.07.2009/ Донецький апеляційний господарський суд Рішення /17.06.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /11.06.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /27.05.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /27.05.2009/ Господарський суд Донецької області Постанова /20.05.2009/ Київський апеляційний господарський суд Ухвала суду /29.04.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /07.04.2009/ Господарський суд Донецької області Рішення /24.03.2009/ Господарський суд Львівської області Ухвала суду /04.03.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /02.03.2009/ Господарський суд Львівської області Ухвала суду /16.02.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /16.02.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /04.06.2008/ Господарський суд Донецької області Рішення /04.06.2008/ Господарський суд Донецької області Рішення /04.06.2008/ Господарський суд Донецької області Рішення /19.05.2008/ Господарський суд Донецької області Рішення /13.05.2008/ Господарський суд Львівської області Рішення /13.05.2008/ Господарський суд Львівської області Рішення /25.04.2008/ Господарський суд Львівської області Рішення /14.04.2008/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /03.04.2008/ Господарський суд Донецької області Рішення /03.04.2008/ Господарський суд Донецької області Рішення /17.03.2008/ Господарський суд Донецької області Рішення /12.02.2008/ Господарський суд Донецької області

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Шевченка 16, м. Івано-Франківськ, 76000, тел. 77-96-83

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 листопада 2010 р. Справа № 26/37

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Кобрин О. М.,

при секретарі судового засідання Каркузаєвій Н. Ш.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи

за позовом Державної екологічної інспекції в Львівській області

вул. Стрийська, 98, м. Львів, 79026

до відповідача Державного підприємства "Івано-Франківський військовий

ліспромкомбінат"

вул. Ребета, 6, м. Івано-Франківськ, 76014

про відшкодування збитків завданих державі, внаслідок порушення вимог

природоохоронного законодавства.

За участю представників сторін:

від позивача: Нирка М.М. - юрисконсульт, (довіреність №03-3820 від 30.11.09);

від відповідача: Мацелюх Г.З. - юрисконсульт, (довіреність №757 від 27.10.10).

ВСТАНОВИВ: До господарського суду Івано-Франківської області звернулась Державна екологічна інспекція в Львівській області із позовною заявою (вх.№4264 від 27.09.10) до Державного підприємства “Івано-Франківський військовий ліспромкомбінат” про відшкодування збитків, завданих державі, внаслідок порушення вимог природоохоронного законодавства в сумі 62 641,00 грн.

Ухвалою суду від 28.09.10 було порушено провадження та призначено справу до розгляду.

В судовому засіданні 21.10.10 представником відповідача подано заперечення на позов та документи, що підтверджують такі заперечення. Представник позивача не з'явився, хоча про час і місце розгляду справи був повідомлений належним чином.           

Ухвалою суду розгляд справи було відкладено на 11.11.10.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги в повному обсязі, посилаючись на те, що відповідачем було допущено незаконну вирубку лісу, про що складено акт. Розрахунок збитків в сумі 62 641,00 грн. здійснено на підставі Такс для обчислення розміру шкоди, заподіяної лісу, що затверджені Постановою КМУ №665 від 28.07.08.

Представник відповідача проти позову заперечував, посилаючись на відсутність вини підприємства у незаконних рубках, що відбулись на території Старицького військового лісгоспу.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши докази, вислухавши думку сторін, суд встановив, що 21 липня 2010 року Державним інспектором охорони навколишнього природного середовища Львівської області Вітковським В.Ф., із залученням помічника військового прокурора Львівського гарнізону Бойко П.Г., в присутності в.о. начальника Старицького військового лісгоспу Наумко М.С., на вимогу військової прокуратури Львівського гарнізону №2773 від 05.07.10 була проведена позапланова перевірка дотримання вимог природоохоронного законодавства у Старицькому військовому лісгоспі (смт.Старичі, Яворівський р-н, Львівська обл.), що є структурним підрозділом ДП “Івано-Франківський ліспромкомбінат”, про що складено акт №85.

Суть правопорушення природоохоронного законодавства, що зафіксовано у Акті (а.с.8), полягає в наступному. В кварталі №55, виділ 11.25 Верблянського лісництва Старицького військового лісгоспу на площі 1,6 га було проведено незаконну вирубку 217 дерев. Факт проведення рубки було зафіксовано у польовій переліковій відомості самовільно зрізаних дерев 7 травня 2010 року (а.с.11). Однак відповідачем даний факт у книзі обліку лісопорушень не зафіксований. Протокол про лісопорушення не складений, що є порушенням п.3 ст.91 Лісового кодексу України, ст. 254 КупАП та посадових обов'язків працівників підприємства. 2 червня 2010 року Старицький військовий лісгосп для узаконення вказаної вирубки виписав лісорубний квиток (а.с.10). Оскільки дерева в кількості 217 штук були вирубані до виписки лісорубного квитка, дану рубку слід вважати незаконною. Відповідно до Розрахунку шкоди, заподіяної лісу, внаслідок незаконної вирубки 217 дерев в кв.55 Верблянського лісництва Старицького військового лісгоспу, що складена на підставі польової перелікової відомості самовільно зрізаних дерев від 07.05.10 (а.с.7), розмір шкоди становить 62 641 грн. Розрахунок проведений у відповідності до Такс для обчислення розміру шкоди, заподіяної лісу, що затверджені Постановою КМУ №665 від 28.07.08 з врахуванням індексації.

Заперечуючи позовні вимоги, відповідач вказав, що ДП “Івано-Франківський лісопромисловий комбінат” створений наказом Міністра оборони України №104 від 20.05.93 і є складовою частиною Збройних сил України. У поясненнях представник відповідача зазначив, що Старицький військовий лісгосп входить до складу ДП “Івано-Франківський лісопромисловий комбінат” та є постійним лісокористувачем на землях Верблянського лісництва, що підтверджує вказане у позовній заяві. По суті заперечення позовних вимог відповідач вказує на склад правопорушення та посилається на спільний лист Державного комітету лісового господарства України та Міністерства навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України, виданого в 1999 році (а.с.17), відповідно до якого стягнення за самовільну рубку застосовуються до осіб, що безпосередньо здійснили ці порушення і вина їх визначена у встановленому законом порядку; застосування такс до підприємств, установ, організацій і громадян, що здійснюють охорону лісових насаджень, крім випадків, коли встановлено, що вони безпосередньо скоїли такі порушення, є неправомірним. Окрім того, відповідачем подано копію листа №117 від 07.05.10 №117 (а.с.18), адресованого начальнику 2 сектору 2 відділу Управління ВКР СБУ у Західному регіоні капітану Костишину Р.С., яким направлено Акт огляду ділянок місцевості, на яких виявлено факти незаконної рубки лісу (а.с.19). Доказів відправлення даного листа та акту відповідачем не надано.

Відповідно до статті 16 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" державне управління в галузі охорони навколишнього природного середовища здійснюють Кабінет Міністрів України, ради та їх виконавчі і розпорядчі органи, а також спеціально уповноважені на те державні органи по охороні навколишнього природного середовища і використанню природних ресурсів та інші державні органи відповідно до законодавства України.

Спеціально уповноваженими державними органами управління в галузі охорони навколишнього природного середовища і використання природних ресурсів у республіці є спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань екології та природних ресурсів, його органи на місцях та інші державні органи, до компетенції яких законодавством України та Автономної Республіки Крим віднесено здійснення зазначених функцій.

Відповідно до статті 20 цього Закону спеціально уповноваженим органам державного управління у галузі охорони навколишнього природного середовища та використання природних ресурсів надано право звертатися до господарського суду з позовами про відшкодування збитків і втрат, заподіяних у результаті порушення законодавства про охорону навколишнього природного середовища.

Державна екологічна інспекція в Львівській області є спеціальним підрозділом Мінприроди, який підзвітний та підконтрольний в частині здійснення державного контролю Державній екологічній інспекції.

Відповідно до Положення про Державну екологічну інспекцію в Львівській області, затвердженого Наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища 19.02.2007 р. №55, до основних завдань інспекції належить здійснення контролю за додержанням вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища; має право складати акти перевірок та подавати позови про відшкодування втрат і збитків, завданих унаслідок порушення вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища.

Законом України “Про державний бюджет на 2010 рік” (п.49 ст.6 та п.7 ст.47) визначено, що грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, зараховуються до спеціального фонду державного та місцевих бюджетів. Оскільки шкода була заподіяна на території Старичівської селищної ради, позивачем було правильно визначено орган, що уповноважений на отримання коштів.

Враховуючи зазначене, господарський суд вважає правомірним звернення саме Державної екологічної інспекції в Львівській області до суду з позовом про відшкодування втрат і збитків, завданих внаслідок порушення вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища, а позивач є саме тим органом, що уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

Відповідно до ст. 69 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»шкода, заподіяна внаслідок порушення законодавства про охорону навколишнього природного середовища, підлягає компенсації, як правило, в повному обсязі без застосування норм зниження розміру стягнення та незалежно від збору за забруднення навколишнього природного середовища та погіршення якості природних ресурсів.

Факт здійснення незаконної рубки підтверджується Актом №85 від 21.07.10. Відповідачем не було подано жодних доказів, які б спростовували факти, викладені у акті. Як з'ясовано в судовому засіданні, даний Акт відповідачем не оскаржувався.

Відповідно до Роз'яснення ВАСУ №02-5/744 від 27.06.01 “Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням законодавства про охорону навколишнього природного середовища” (п.1.6.) вирішуючи спір про відшкодування шкоди, заподіяної навколишньому природному середовищу, господарському суду слід виходити з презумпції вини правопорушника (статті 440 та 442 Цивільного кодексу). Отже, позивач не повинен доводити наявність вини відповідача у заподіянні шкоди навколишньому природному середовищу, навпаки, відповідач повинен довести, що у діях його працівників відсутня вина у заподіянні шкоди.

Як встановлено матеріалами справи (а.с.18), лісова ділянка кварталу №55 Верблянського лісництва згідно матеріалів лісокористування входить до складу Старицького військового лісгоспу, що в свою чергу входить до ДП “Івано-Франківський ліспромкомбінат”. Відповідно до довідки з ЄДРПОУ основним видом діяльності відповідача є діяльність в сфері оборони і лісівництво та лісозаготівлі (а.с.16). Отже, у відповідності до визначень Лісового кодексу відповідач є постійним лісокористувачем.

У відповідності до вимог ст. 19 Лісового кодексу України визначено, що постійні лісокористувачі зобов‘язані забезпечувати охорону, захист, відтворення, підвищення продуктивності лісових насаджень, посилення їх корисних властивостей, підвищення родючості ґрунтів, вживати інших заходів відповідно до законодавства на основі принципів сталого розвитку. Статтею 89 Лісового кодексу України встановлено, що охорону і захист лісів здійснює лісова охорона постійних користувачів.

Згідно положень ст. 90 вищезазначеного Кодексу основними завданнями державної лісової охорони є: здійснення державного контролю за додержанням лісового законодавства, забезпечення охорони лісів від пожеж, незаконних рубок, захист від шкідників і хвороб, пошкодження внаслідок антропогенного та іншого шкідливого впливу.

Відповідно до п.6.1 Роз'яснення ВАСУ №02-5/744 від 27.06.01 “Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням законодавства про охорону навколишнього природного середовища” (п.6.1.2.) у вирішенні спорів щодо відшкодування шкоди, заподіяної порушенням вимог лісового законодавства у випадках встановлення контролюючими органами при проведенні перевірок дотримання природоохоронного законодавства на підвідомчій лісовому господарству території факту правопорушення, вчиненого невстановленими особами, судам необхідно виходити з того, що обов'язки із: забезпечення охорони, захисту, відтворення, підвищення продуктивності лісових насаджень; дотримання правил і норм використання лісових ресурсів; ведення лісового господарства на основі матеріалів лісовпорядкування, здійснення використання лісових ресурсів способами, які забезпечують збереження оздоровчих і захисних властивостей лісів, а також створюють сприятливі умови для їх охорони, захисту та відтворення, відповідно до статті 19 Лісового кодексу України покладено на постійних лісокористувачів.

У відповідності до вимог ст. 1166 ЦК України, ст. 69 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»та ст. 105 Лісового Кодексу України - майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала. Особи, які нанесли шкоду навколишньому природному середовищу порушенням природоохоронного законодавства несуть цивільну відповідальність і зобов‘язані в повному обсязі відшкодувати нанесену ними шкоду. Правовою підставою відшкодування шкоди є склад цивільного правопорушення, необхідними елементами якого є: шкода, протиправна поведінка, причиновий зв`язок між шкодою і протиправною поведінкою, вина.

В даному випадку лісокористувачем –ДП “Івано-Франківський ліспромкомбінат”- не забезпечено охорону і збереження закріплених лісів, допущено їх незаконну рубку, яку користувачем не було зафіксовано - а саме не було складено протоколу, не внесено запису до книги обліку лісопорушень, натомість для узаконення рубки 02.06.10 видано лісорубний квиток, чим спричинено матеріальну шкоду лісовим угіддям.

У відповідності до ст. 107 Лісового кодексу України, визначено, що підприємства, установи, організації та громадяни зобов‘язані відшкодовувати шкоду, заподіяну ними лісу внаслідок порушення лісового законодавства, у розмірах і порядку, визначених законодавством України.

Відповідно до п.6.1 Роз'яснення ВАСУ №02-5/744 від 27.06.01 “Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням законодавства про охорону навколишнього природного середовища” у вирішенні спорів про відшкодування шкоди, заподіяної лісопорушеннями, господарським судам слід враховувати, що розмір такої шкоди має обчислюватися згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.96 №1464 "Про такси для обчислення розміру шкоди, заподіяної лісовому господарству". Слід зазначити, що дана Постанова КМУ втратила чинність і на даний час діє нова Постанова КМУ №665 від 23.07.08 “Про затвердження такс для обчислення розміру шкоди, заподіяної лісу”.

У відповідності до останньої позивачем було здійснено розрахунок шкоди, заподіяної лісу внаслідок незаконної вирубки 217 дерев в кварталі 55 Верблянського лісництва Старицького військового лісгоспу на суму 62 641 грн.

За таких обставин, дослідивши матеріали справи, оцінивши докази, встановивши дійсні обставини справи, на підставі норм чинного законодавства України, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог в повному обсязі.

Відповідно до ст.49 ГПК судові витрати слід покласти на відповідача.

Керуючись ст. 124 Конституції України, ст.ст. 49, 82-84, Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Державної екологічної інспекції в Львівській області до Державного підприємства "Івано-Франківський військовий ліспромкомбінат" про відшкодування збитків завданих державі, внаслідок порушення вимог природоохоронного законодавства задовольнити.

Стягнути з Державного підприємства "Івано-Франківський військовий ліспромкомбінат" (вул. Ребета, 6, м. Івано-Франківськ, 76014) і.к. 08033772 на користь держави в особі Державної екологічної інспекції в Львівській області (вул. Стрийська, 98, м. Львів, 79026) і.к.34943022 збитки в розмірі 62 641,00 грн. (шістдесят дві тисячі шістсот сорок одну гривню 00 коп.) на спеціальний рахунок Старичівської селищної ради (р/р 33115131700733 в УДК у Яворівському районі, і.к. 23949356, МФО 825014, код платежу 24062100) в рахунок відшкодування збитків, заподіяних державі, внаслідок порушень вимог природоохоронного законодавства.

Стягнути в дохід Державного бюджету України 626,41 грн. (шістсот двадцять шість гривень 41 коп.) державного мита.

Стягнути в дохід Державного бюджету України 236,00 грн. (двісті тридцять шість гривень 00 коп.) витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.

Накази видати після набрання рішенням законної сили.

Відповідно до ст.85 Господарського процесуального кодексу України, рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Суддя Кобрин О.М.

повне рішення складено 15.11.10

Джерело: ЄДРСР 13185762
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку