open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 766/4908/24

н/п 3/766/4680/24

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 червня 2024 року року Херсонський міський суд Херсонської області у складі:

Головуючого судді Іванцової Н.К.,

за участю секретаря Березняк А.А.,

прокурора Гришко І.Ф.,

захисника Бескоровайного В.О.,

особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 ,

розглянувши матеріали адміністративної справи, що надійшли з Управління стратегічних розслідувань в Херсонській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_1 , за ч. 2 ст. 172-7, ч. 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративне правопорушення,-

встановив:

На підставі наказу начальника Чорнобаївської сільської військової адміністрації Херсонського району Херсонської області від 01.02.2023 № 17 «Про прийняття на роботу за контрактом директора комунального підприємства», ОСОБА_1 призначено на посаду директора комунального підприємства «Чорнобаївський господар» Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області (далі-Підприємство) за контрактом, укладеним 01.02.2023 між ОСОБА_1 та начальником Чорнобаївської сільської військової адміністрації Херсонського району Херсонської області.

Відповідно до п. 4.5.3. Статуту підприємтсва, директор Підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси перед усіма юридичними та фізичними особами, розпоряджається майном, укладає угоди, в тому числі трудові, видає доручення, відкриває в банках розрахункові та інші рахунки, користується правом розпорядженням коштами, затверджує штат підприємства, видає накази, обов`язкові для всі працівників підприємства.

Відповідно до п. 1 розділу «Загальні положення» контракту, укладеного 01.02.2023 між ОСОБА_1 та начальником Чорнобаївської сільської військової адміністрації Херсонського району Херсонської області (далі - Контракт), керівник Підприємства зобов`язується здійснювати поточне і (оперативне) управління (керівництво) підприємством, забезпечувати його прибуткову діяльність, ефективне використання і зберігання закріпленого за підприємством комунального майна.

21.07.2023 між ОСОБА_1 , як директором комунального підприємства «Чорнобаївський господар» Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області (Замовник) та ОСОБА_2 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір від 21.07.2023 № 17, відповідно до п.1.1. якого, Замовник в особі директора Підприємства ОСОБА_1., який діє на підставі Статуту, доручає Виконавцю - ОСОБА_1 виконати роботи (надати послуги) машиніста трактора МТЗ, який в свою чергу бере на себе зобов`язання їх виконати в період часу з 21.07.2023 до 31.07.2023 року.

Відповідно до п. 2.1. вказаного договору, за виконану роботу Замовник сплачує Виконавцю винагороду, згідно Акту виконаних робіт, з урахуванням необхідних податків та внесків. В подальшому, відповідно до Акту приймання - здачі за договором № 17 від 31.07.2023, ОСОБА_2 отримав грошові кошти з сумі 1795 гривень в готівковій формі.

У даному випадку у ОСОБА_1 виник приватний (майновий) інтерес, який був зумовлений сімейними стосунками та полягав у можливості забезпечити отримання доходу близькою йому особи, а саме батьком.

Перед прийняттям рішення про укладення ОСОБА_1 з його батьком ОСОБА_2 цивільно-правового договору від 21.07.2023 № 17 ОСОБА_1 усній формі повідомляв свого безпосереднього керівника - начальника Чорнобаївської сільської військової адміністрації Херсонського району Херсонської області ОСОБА_3 , який при цьому не вжив жодних заходів, спрямованих на врегулювання реального конфлікту інтересів, який виник у ОСОБА_1 , у зв`язку з укладенням вищевказаного договору.

Указані обставити та той факт, що в даному випадку реальний конфлікт інтересів врегульовано не було підтвердив у своїх поясненнях начальник Чорнобаївської сільської військової адміністрації Херсонського району Херсонської області ОСОБА_3 .

Заходи щодо врегулювання конфлікту інтересів у вигляді здійснення зовнішнього контролю під час виконання повноважень та прийняття рішень стосовно близької особи - ОСОБА_1 було вжито лише 26.07.2023 року, тобто через 5 днів після прийняття рішення про укладення відповідного договору.

Таким чином, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду директора комунального підприємства «Чорнобаївський господар» Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області, будучи наділеним повноваженнями самостійно вирішувати питання діяльності Підприємства, без доручення діяти від його імені, представляти його інтереси перед юридичними і фізичними особами, укладати угоди, в тому числі трудові, розпоряджатися його коштами, діючи на засадах єдиноначальності, достовірно знаючи про наявність у нього реального конфлікту інтересів про який він повідомив, але який не був врегульований належним чином, маючи обов`язок відповідно до ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів, прийняв таке рішення, підписавши цивільно-правовий договір від 21.07.2023 № 17, відповідно до п.1.1. якого, Замовник в особі директора Підприємства ОСОБА_1., який діє на підставі Статуту, доручає Виконавцю в особі його батька ОСОБА_2 виконати роботи (надати послуги) машиніста трактора МТЗ, який в свою чергу бере на себе зобов`язання їх виконати.

Крім того, згідно наказу директора комунального підприємства «Чорнобаївський господар» Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області від 01.03.2020 №19 «Про переведення посад», ОСОБА_1 призначено на посаду заступника директора комунального підприємства «Чорнобаївський господар» Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області.

В подальшому, згідно розпорядження голови Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області від 02.05.2022 № 128-в «Про надання відпустки директору КП «Чорнобаївський господар» ОСОБА_4 », директору Підприємства ОСОБА_4 надано відпустку за власний рахунок, без збереження заробітної плати з 15 травня 2022 року до закінчення військових дій. На період відпустки ОСОБА_4 обов`язки директора Підприємства покладено на заступника директора Підприємства ОСОБА_1 з наданням йому права підпису на банківських, касових, бухгалтерських та інших фінансових документах й договорах (угодах), ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді заступника директора - тимчасово виконуючого обов`язки директора комунального підприємства «Чорнобаївський господар» Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області, є посадовою особою юридичної особи публічного права.

Відповідно до п. 5 листа комунального підприємства «Чорнобаївський господар» Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області від 08.02.2024 № 6, на Підприємстві працює рідний брат ОСОБА_1 - ОСОБА_5 , якого з 01.03.2019 на підставі наказу директора Підприємства від 28.02.2019 № 20 «Про прийняття на роботу» було призначено на посаду слюсаря 4 розряду.

Таким чином, ОСОБА_5 є близькою особою ОСОБА_1 в розумінні ст.1 Закону України «Про запобігання корупції».

Так, відповідно до наказу тимчасово виконуючого обов`язки директора комунального підприємства, підписаного особисто ОСОБА_1 , від 25.12.2022 № 20 «Про преміювання», його рідному братові ОСОБА_5 в грудні 2022 року було нараховано та виплачено премію в розмірі 12000 гривень, які в подальшому ОСОБА_5 були отримані в готівковій формі.

Перед прийняттям вищевказаного рішення про преміювання ОСОБА_1 в усній формі повідомляв свого безпосереднього керівника - начальника Чорнобаївської сільської військової адміністрації Херсонського району Херсонської області ОСОБА_3 , який при цьому не вжив жодних заходів, спрямованих на врегулювання реального конфлікту інтересів, який виник у ОСОБА_1 , у зв`язку з преміюванням рідного брата ОСОБА_5 .

Указані обставити та той факт, що в даному випадку реальний конфлікт інтересів врегульовано не було підтвердив у своїх поясненнях начальник Чорнобаївської сільської військової адміністрації Херсонського району Херсонської області ОСОБА_3 .

Відповідно до пояснень начальника Чорнобаївської сільської військової адміністрації Херсонського району Херсонської області ОСОБА_3 , секретаря Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області ОСОБА_6., листів двох вищевказаних установ від 22.02.2024 та 13.02.2024 № 01- 20/345, підписаних ОСОБА_3 та ОСОБА_6 відповідно, реальний конфлікт інтересів, який виник у ОСОБА_1 , у зв`язку з прийняттям ним рішення у вигляді підписання ним наказу від 25.12.2022 № 20 «Про преміювання», яким було премійовано його рідного брата ОСОБА_5 , врегульовано не було.

Статтею 28 Закону України «Про запобігання корупції» встановлено, що особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини 1 статті 3 цього Закону, зобов`язані не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Разом з тим, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду заступника директора та тимчасово виконуючи обов`язки директора комунального підприємства «Чорнобаївський господар» Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області, будучи наділеним повноваженнями самостійно розпоряджатися коштами підприємства та видавати накази, обов`язкові для виконання всіма працівниками підприємства, достовірно знаючи про наявність у нього реального конфлікту інтересів про який він повідомив, але який не був врегульований належним чином, маючи обов`язок відповідно до п. З ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів, прийняв таке рішення шляхом винесення та підписання наказу тимчасово виконуючого обов`язки директора комунального підприємства «Чорнобаївський господар» Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області від 25.12.2022 №20 «Про преміювання», яким ОСОБА_1 в грудні 2022 року в тому числі преміював близьку йому особу - рідного брата ОСОБА_5 з нагоди святкування Різдвяних та новорічних свят та за сумлінне виконання своїх обов`язків в сумі 12000 гривень, залишивши контроль за виконанням наказу за собою.

Постановою від 24.06.2024 року справи про адміністративні правопорушення за ч. 2 ст. 172-7 КУпАП (справа №766/4908/24, провадження №3/766/4680/24), ч. 2 ст. 172-7 КупАП (справа №766/4909/24, провадження №3/766/4681/24) стосовно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , про притягнення до адміністративної відповідальності, об`єднано в одне провадження. Об`єднаній справі присвоєний №766/4908/24, провадження №3/766/4680/24.

22.04.2024 року на електронну адресу Херсонського міського суду Херсонської області від адвоката Бескоровайного В.О. надійшли клопотання про закриття справи про адміністративне правопорушення, які були підтримані ним під час судового розгляду. У зазначених клопотаннях зазначив, ОСОБА_1 , як керівник підприємтсва, уклавши цивільно-правовий договір із батьком, сплатив останньому погодину мінімальну заробітну плату, не завишену. Зазначив, що чинним законодавством не передбачено адміністративної відповідальності за неповідомлення особою про наявність у неї потенційного конфлікту інтересів, а також за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах потенційного конфлікту інтересів. Також вказав, що виконавець по цивільно-правовому договору повинен був мати навики водіння трактором МТЗ, мати водійське посвідчення, інших претендентів на підписання договору не було, тому виникла необхідність укласти правочин саме з ОСОБА_2 . Також зазначив, що 01 березня 2019 року на підставі наказу директора Підприємства було призначено на посаду слюсаря 4 розряду ОСОБА_5 , який є рідним братом ОСОБА_1 . Пояснив, що 25 грудня 2022 року на зборах трудового колективу було прийнято рішення про преміювання працівників КП «Чорнобаївський господар», в тому числі і ОСОБА_5 . Розуміючи свій обов`язок, перед прийняттям вищевказаного рішення про преміювання та не маючи корисливих мотивів, ОСОБА_1 в усній формі повідомляв свого безпосереднього керівника, начальника Чорнобаївської сільської військової адміністрації Херсонського району Херсонської області ОСОБА_3 . Просив провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 2 ст. 172-7 та ч. 2 ст. 172-7 КУпАП об`єднати в одне провадження та закрити за відсутності в його діях складу адміністративного правопорушення.

В судовому засіданні прокурор Гришко І.Ф. зазначила про наявність в діях ОСОБА_1 складу адміністративних правопорушень, передбачених ч.2 ст.172-7 і ч.2 ст.172-7 КУпАП, та наполягала на притягненні ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за їх вчинення.

ОСОБА_1 в судовому засіданні вину не визнав, підтримав позицію захисника.

Заслухавши учасників, дослідивши матеріали справи про адміністративне правопорушення, суд дійшов наступного висновку.

Згідно зі ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

За приписами ст.252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Відповідно до вимог статті 245 КУпАП, завданням провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Статтею 280 КУпАП встановлено, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно ч.2 ст.7 КУпАП, провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

Відповідно до статті 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління, і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Згідно зі статтею 10 КУпАП, адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції» правопорушення, пов`язане з корупцією - діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною у ч.1 ст. 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.

Відповідно протоколу № 2/2024 про вчинення адміністративного правопорушення ОСОБА_1 , обіймаючи посаду директора комунального підприємства «Чорнобаївський господар» Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області, будучи наділеним повноваженнями самостійно вирішувати питання діяльності Підприємства, без доручення діяти від його імені, представляти його інтереси перед юридичними і фізичними особами, укладати угоди, в тому числі трудові, розпоряджатися його коштами, діючи на засадах єдиноначальності, достовірно знаючи про наявність у нього реального конфлікту інтересів про який він повідомив, але який не був врегульований належним чином, маючи обов`язок відповідно до ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів, прийняв таке рішення, підписавши цивільно-правовий договір від 21.07.2023 № 17, відповідно до п.1.1. якого, Замовник в особі директора Підприємства ОСОБА_1., який діє на підставі Статуту, доручає Виконавцю в особі його батька ОСОБА_2 виконати роботи (надати послуги) машиніста трактора МТЗ, який в свою чергу бере на себе зобов`язання їх виконати.

Відповідно протоколу № 1/2024 про вчинення адміністративного правопорушення ОСОБА_1 , обіймаючи посаду заступника директора та тимчасово виконуючи обов`язки директора комунального підприємства «Чорнобаївський господар» Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області, будучи наділеним повноваженнями самостійно розпоряджатися коштами підприємства та видавати накази, обов`язкові для виконання всіма працівниками підприємства, достовірно знаючи про наявність у нього реального конфлікту інтересів про який він повідомив, але який не був врегульований належним чином, маючи обов`язок відповідно до п. З ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів, прийняв таке рішення шляхом винесення та підписання наказу тимчасово виконуючого обов`язки директора комунального підприємства «Чорнобаївський господар» Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області від 25.12.2022 №20 «Про преміювання», яким ОСОБА_1 в грудні 2022 року в тому числі преміював близьку йому особу - рідного брата ОСОБА_5 з нагоди святкування Різдвяних та новорічних свят та за сумлінне виконання своїх обов`язків в сумі 12000 гривень, залишивши контроль за виконанням наказу за собою.

На підтвердження вини ОСОБА_1 , у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 172-7, ч. 2, ст. 172-7 КУпАП надані наступні докази:

-протокол № 2/2024 про адміністративне правопорушення, від 29.03.2024 року, в якому викладені обставини вчиненого адміністративного правопорушення;

-запит Управління стратегічних розслідувань в Херсонській області про надання інформації від 17.01.2024 року № 187/55/120/03-2024;

-відповідь на запит КП «Чорнобаївський господар» від 08.02.2024 року №6, у якому зазначено, що в травні 2022 року в усній формі в приміщенні сільської ради голову Чорнобаївської сільської ради в присутності секретаря сільської ради ОСОБА_6, про те, що на підприємстві працюють рідний брат ОСОБА_5 (слюсар) та батько ОСОБА_2 (тракторист) та зазначено список близьких осіб, які працюють або працювали на підприємстві протягом 2022-2024 років: брат - ОСОБА_5 , брат - ОСОБА_8 , батько - ОСОБА_2 ;

-наказ №17 від 01.02.2023 року про прийняття на роботу за контрактом директора комунального підприємства;

-контракт з керівником комунального підприємства «Чорнобаївський господар», що належить до спільної власності територіальної громади села Чорнобаївка, Білозерського району, Херсонської області від 01.02.2023 року;

-статут комунального підприємства «Чорнобаївський господар» Херсонської області Херсонського району;

-цивільно правовий договір №17 від 21.07.2023 року укладений між ОСОБА_1 , як директором комунального підприємства «Чорнобаївський господар» Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області (Замовник) та ОСОБА_2 (Виконавець), відповідно до п.1.1. якого, Замовник в особі директора Підприємства ОСОБА_1., який діє на підставі Статуту, доручає Виконавцю - ОСОБА_1 виконати роботи (надати послуги) машиніста трактора МТЗ, який в свою чергу бере на себе зобов`язання їх виконати в період часу з 21.07.2023 до 31.07.2023;

-акт приймання-здачі робіт за договором №17 від 31 липня 2023 року, за яким ОСОБА_2 отримав грошові кошти з сумі 1795,00 гривень в готівковій формі;

-запит Управління стратегічних розслідувань в Херсонській області про надання інформації від 02.02.2024 року № 332/55/120/01-2024;

-відповідь на запит Чорнобаївської сільської ради, у якій зазначено, що з метою врегулювання конфлікту інтересів щодо директора КП «Чорнобаївський господар» ОСОБА_1 були запроваджені заходи зовнішнього врегулювання конфлікту інтересів та вказано, що ОСОБА_1 повідомляв в усній формі про наявний конфлікт інтересів щодо роботи на підприємстві близьких осіб;

-наказ №34 від 13.02.2023 року та наказ №386 від 26.07.2023 року про застосування заходів зовнішнього врегулювання конфлікту інтересів, яким зобов`язано ОСОБА_1 в тому числі:

1.вжити заходи для недопущення виникнення реального конфлікту інтересів у зв`язку зі спільною роботою з близькою особою;

2.повідомляти уповноваженого працівника про необхідність вчинення дій стосовно близької особи не пізніше трьох робочих днів до запланованої дати;

3.у разі виникнення реального конфлікту інтересів не пізніше наступного робочого дня повідомити про це начальника Чорнобаївської сільської військової адміністрації та уповноваженого працівника;

4.не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;

-розпорядження Чорнобаївської сільської ради від 01.01.2023 року про питання господарської діяльності на території Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області;

-наказ №17 від 01.02.2023 року про прийняття на роботу за контрактом директора комунального підприємства;

-запит Управління стратегічних розслідувань в Херсонській області про надання інформації від 02.02.2024 року № 350/55/120/01-2024;

-відповідь на запит Чорнобаївської сільської військової адміністрації від 22.02.2024 року № 01-20/345, у якій зазначено, що під час укладання контракту з ОСОБА_1 . адміністрації було відомо про наявність конфлікту інтересів, щодо роботи на підприємстві близьких осіб (рідного брата - ОСОБА_5 ), у зв`язку з наявністю вакансії, що потребувала термінового заміщення та браком кадрів ОСОБА_1 було запропоновано на посаду тракториста прийняти ОСОБА_2 , батька, що є близькою особою директора КП «Чорнобаївський господар»;

-пояснення ОСОБА_1 від 13.02.2024 року;

-пояснення ОСОБА_9 від 13.02.2024 року;

-пояснення ОСОБА_3 від 22.02.2024 року;

-пояснення ОСОБА_6 від 22.02.2024 року;

-запит Управління стратегічних розслідувань в Херсонській області про надання інформації від 06.02.2024 року № 363/55/120/01-2024;

-відповідь на запит НАЗК;

-запит Управління стратегічних розслідувань в Херсонській області про надання інформації від 14.02.2024 року № 442/55/120/01-2024;

-відповідь на запит щодо актових записів про народження;

-протокол №1/2024 про адміністративне правопорушення від 29.03.2024 року;

-виписка з наказу №19 від 01.03.2020 року про переведення посад;

-посадова інструкція заступника директора КП «Чорнобаївський господар»;

-розпорядження голови Чорнобаївської сільської ради від 02.05.2022 року про надання відпустки;

-наказ № 20 від 28.02.20219 року про прийняття на роботу;

-колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом КП «Чорнобаївський господар» на 2020 - 2023;

-положення про оплату праці й преміювання;

-положення про порядок преміювання працівників підприємства до ювілейних дат і професійних свят;

-наказ від 25.12.2022 року про преміювання;

-протокол зборів трудового колективу КП «Чорнобаївський господар»;

-відомість зарплати співробітникам.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції» близькі особи - члени сім`ї суб`єкта, зазначеного у частині першій статті 3 цього Закону, а також чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний та двоюрідний брати, рідна та двоюрідна сестри, рідний брат та сестра дружини (чоловіка), племінник, племінниця, рідний дядько, рідна тітка, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, батько та мати дружини (чоловіка) сина (дочки), усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням зазначеного суб`єкта.

Відповідно до інформації відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Херсонській області Управління державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства Юстиції України (м. Одеса) від 16.02.2024 року № 11415/06.3-29, ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 є батьком ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , що свідчить про те, що ОСОБА_2 є близькою особою ОСОБА_1 у розумінні ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції».

Також, відповідно до інформації відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Херсонській області Управління державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства Юстиції України (м. Одеса) від 16.02.2024 № 11415/06.3-29, ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 є батьком ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 та ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , що свідчить про те, що ОСОБА_5 є близькою особою ОСОБА_1 у розумінні ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції».

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції» реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Приватний інтерес - будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.

Згідно з ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» особи, зазначені у пунктах 1,2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов`язані:

- вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;

- повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно;

- не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;

- вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

Суд кваліфікує дії ОСОБА_1 за ч. 2 ст. 172-7 КУпАП, як вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

З урахуванням обставин вчинення адміністративних правопорушень, їх характеру та наслідків, суд вважає за необхідне притягнути ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 172-7 КУпАП у вигляді штрафу у розмірі двісті неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 3400,00 грн, за ч. 2 ст. 172-7 КУпАП у вигляді штрафу у розмірі двісті неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 3400,00 грн, на підставі ч. 2 ст. 36 КУпАП, визначити остаточне адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі двісті неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 3400,00 грн.

Відповідно до ст.40-1 КУпАП, судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення, у зв`язку з чим на вимогу п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» з ОСОБА_1 підлягає стягненню судовий збір у розмірі 605,60 грн.

На підставі викладеного та керуючись ст. 23, ч. 2 ст. 172-7, ст. ст. 251, 256, 283, 284 КУпАП, -

постановив:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 172-7 КУпАП у вигляді штрафу у розмірі двісті неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 3400,00 грн, за ч. 2 ст. 172-7 КУпАП у вигляді штрафу у розмірі двісті неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 3400,00 грн, на підставі ч. 2 ст. 36 КУпАП, визначити остаточне адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі двісті неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 3400,00 грн.

(Номер рахунку (IBAN): UA668999980313010106000021451, Одержувач ГУК у Херсонській обл./Херсонській ра-он 21081100, Код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37959517, Банк отримувач Казначейство України (ЕАП), Код класифікації доходів бюджету: 21081100)

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , на користь держави судовий збір у розмірі 605,60 грн.

(Отримувач коштів: ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, Код отримувача(код за ЄДРПОУ) - 37993783, Банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), Рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001, Код класифікації доходів бюджету: 22030106).

Роз`яснити ОСОБА_1 , що згідно ст. 307 КУпАП штраф має бути сплачений не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження такої постанови не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.

У разі несплати штрафу в установлений законом строк постанова про адміністративне стягнення згідно із ст. 308 КУпАП буде надіслана для примусового виконання до відділу Державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцем знаходження його майна в порядку, встановленому законом.

У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується: подвійний розмір штрафу, визначеного у відповідній статті цього Кодексу; витрати на облік зазначених правопорушень. Розмір витрат на облік правопорушень визначається Кабінетом Міністрів України.

Постанова у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена до Херсонського апеляційного суду через Херсонський міський суд Херсонської області особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом 10 (десяти) днів з дня винесення постанови.

У разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним розглядати скаргу.

Постанова може бути пред`явлена до виконання протягом трьох місяців.

СуддяН. К. Іванцова

Джерело: ЄДРСР 120145868
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку