open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 192/1448/24

Провадження № 3/192/592/24

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 червня 2024 року суддя Солонянського районного суду Дніпропетровської області Тітова О.О., розглянувши в селищі Солоне Дніпропетровської області справу про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , керівника СФГ «КАЛИНА», юридична адреса: Дніпропетровська область, Солонянський район, с.Олександропіль,

- за ч. 1 ст. 163-2 КУпАП, -

ВСТАНОВИВ:

З ГУ ДПС у Дніпропетровській області до суду надійшов матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 163-2 КУпАП керівника СФГ «КАЛИНА» ОСОБА_1 .

Згідно з протоколом про адміністративне правопорушення №40025/04-36-04-09/30831949 від 04 червня 2024 року ОСОБА_1 як керівник СФГ «КАЛИНА» вчинив правопорушення несвоєчасне надання платіжних доручень на перерахування належних до сплати сум єдиного податку четвертої групи по терміну сплати 01.08.2022, 31.10.2022. Порушено пп.295.9.2 п. 295.2 ст. 295 Податкового Кодексу України та ч.1 ст. 163-2 КУпАП.

Особа, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 в суд не з`явився, про розгляд справи повідомлений належним чином, клопотань про відкладення розгляду справи до суду не надходило. За таких обставин, відповідно до ст.268 КУпАП, суд вважає можливим розглянути справу у відсутність особи, щодо якої складено протокол.

Суд, вивчивши матеріали справи про адміністративне правопорушення, приходить до висновку про закриття провадження у справі з наступних підстав.

Як вбачаєтьсяз протоколупро адміністративнеправопорушення №40025/04-36-04-09/30831949від 04червня 2024року ОСОБА_1 притягується доадміністративної відповідальностіза вчиненняправопорушення передбаченогоч.1ст.163-2 КУпАП, як керівник СФГ «КАЛИНА».

Відповідно до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото - і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.

В порушення зазначеної норми, особою, яка склала протокол про адміністративне правопорушення докази перебування ОСОБА_1 на посаді керівника СФГ «КАЛИНА» з метою підтвердження того, що станом на час вчинення правопорушення саме він був відповідальним за здійснення розрахунків зі сплати податків, суду не надані, що позбавляє можливості визначитись із належністю ОСОБА_1 як суб`єкту правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-2 КУпАП.

Відповідно до Розділу ІІ Інструкції з оформлення податковими органами матеріалів про адміністративні правопорушення, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України № 566 від 02 липня 2016 року «Про затвердження Інструкції з оформлення податковими органами матеріалів про адміністративні правопорушення» ( далі Інструкція), у разі вчинення однією особою кількох адміністративних правопорушень протоколи складаються окремо щодо кожного з вчинених правопорушень. Посадові особиподаткових органівпри виявленніадміністративного правопорушенняскладають протоколпро адміністративнеправопорушення (далі Протокол)на бланкуза формоюзгідно здодатком1доцієї Інструкції. ЗмістПротоколу повиненвідповідати вимогам,викладеним устатті256КУпАП. У разіненадання особою,яка притягаєтьсядо адміністративноївідповідальності,документів дляскладання Протоколувикористовуються відомостіпро такуособу,наявні уДержавному реєстріфізичних осіб платниківподатків. У Протоколі під час його складання обов`язково зазначається статтяКУпАП,згідно зякою передбаченоадміністративну відповідальність.При викладенніобставин правопорушенняу Протоколівказуються місцета часйого вчинення,суть адміністративногоправопорушення,які самепротиправні діїчи бездіяльністьвчинила особа,стосовно якоїскладається Протокол,та якіположення законодавствапорушено.Якщо єсвідки правопорушеннята потерпілі,до Протоколувносяться їхпрізвища,імена тапо батькові(занаявності),а такожмісце проживання. До Протоколу долучаються матеріали, що підтверджують факт вчинення адміністративного правопорушення, та документи, що можуть свідчити про обставини, які пом`якшують або обтяжують відповідальність особи (за наявності). Кожний документ повинен мати свої реквізити (дату, назву, підписи тощо), містити достовірну інформацію та відповідати вимогам законодавства України про адміністративні правопорушення.

Також в протоколі № 40025/04-36-04-09/ НОМЕР_2 про адміністративне правопорушення від 04 червня 2024 року вказано декілька періодів, починаючи з 2022 року, в яких було вчинені правопорушення, а тому протокол складено без дотримання вимог вказаної Інструкції.

Враховуючи,що законодавство України про адміністративні правопорушення має каральну направленість (тяготіє до кримінального), тому з урахуванням принципів і загальних засад КУпАП, практики Європейського Суду по правах людини, передбачається принцип презумпції невинуватості особи, поки її винуватість не буде доведена у встановленому законом порядку.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ст.7КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу у зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом.

Відповідно до п.1 ст.247 КУпАП відсутність події і складу адміністративного правопорушення є обставинами, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення. За таких обставин, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю.

Враховуючи, що особою, якою складено протокол про адміністративне правопорушення, не надано доказів того, що ОСОБА_1 є керівником СФГ «КАЛИНА», протокол складено з порушенням Інструкції, провадження в справі необхідно закрити на підставі п.1 ст. 247 КУпАП.

Враховуючи викладене, керуючись п.1 ст.247 КУпАП, суд

ПОСТАНОВИВ:

Провадження по справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч.1 ст. 163-2 КУпАП закрити на підставі п.1 ст.247 КУпАП.

Постанова може бути оскаржена до Дніпровського апеляційного суду через Солонянський районний суд Дніпропетровської області протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя О.О.Тітова

Джерело: ЄДРСР 119881944
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку