open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

Справа № 309/5666/23

Провадження № 1-кс/309/465/24

У Х В А Л А

про застосування запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання

18 червня 2024 року м. Хуст

Слідчий суддя Хустського районного суду ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , старшого слідчого СВ Хустського РУП ГУНП України в Закарпатській області ОСОБА_4 , захисника ОСОБА_5

розглянувши клопотання старшого слідчого СВ Хустського РУП ГУНП України в Закарпатській області ОСОБА_4 про застосування запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання відносно ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, уродженки с.Майдан, Міжгірського району, Закарпатської області, зареєстрованої за адресою АДРЕСА_1 , з вищою освітою, одруженої, начальника відділу-державного реєстратора відділу "Центру надання адміністративних послуг" Колочавської сільської ради, раніше не судимої, підозрюваної у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2, 3 ст. 358, ч.1,3 ст. 362 КК України,-

В С Т А Н О В И В:

Клопотання про застосування запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання відповідає вимогам ст. 184 КПК.

Клопотання надійшло до суду «18» червня 2024 року.

Підозрюваний з`явився в судове засідання 18 червня 2024 року о 14 год. 00 хв.

Підозрювана ОСОБА_6 отримала клопотання 18 червня 2024 року.

В обґрунтування клопотання про обрання запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання зазначено про те, що в ході досудового розслідування встановлено, що ОСОБА_6 згідно розпорядження голови Колочавської сільської ради №72-р від 01.03.2021 призначена на посаду начальника відділу-державного реєстратора відділу "Центру надання адміністративних послуг" Колочавської сільської ради, якій, як державному реєстратору - державним підприємством «Національні інформаційні системи» надано логін та пароль доступу до інформаційної мережі Міністерства юстиції України для здійснення відповідних дій у межах повноважень, визначених нормативно-правовими актами, що регламентують функціонування Єдиних та Державних реєстрів Міністерства юстиції України, та відповідно отримала ідентифікатор доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Згідно посадової інструкції «начальника відділу-державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Колочавської сільської ради», затвердженої головою Колочавської сільської ради 01.03.2021 ОСОБА_6 , як державний реєстратор у своїй роботі керується Конституцією України, Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про господарські товариства», «Про адміністративні послуги», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», указами і розпорядженнями Президента України, постановами Верховної Ради України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України та інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями Колочавської сільської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови, іншими нормативними актами, положенням та регламентом ЦНАП. Держаний реєстратор зобов`язаний: приймати на державну реєстрацію та перевіряти документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації. Проводити реєстраційну дію за відсутності підстав для зупинення розгляду заяви про реєстрацію речових прав та їх обтяжень та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Вести Державний реєстр речових прав на нерухоме майно та оформляти належним чином реєстраційні справи. Надавати відомості із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у терміни та у спосіб, передбачені чинним законодавством.

Відповідно пункту 1 частини 3 статті 10 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» в редакції Закону від 23.03.2023 ( далі Закону) державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями.

Згідно з пунктом 2 частини 3 статті 10 Закону державний реєстратор перевіряє документи на наявність підстав для проведення реєстраційних дій, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення.

Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» в редакції Закону від 23.03.2023 Державний реєстратор самостійно приймає рішення за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав.

Згідно статті 1 ЗУ «Про інформацію» документ це матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі. Абзацом 4 цієї ж статті передбачено, що інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді.

Згідно пункту 3 «Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127: Державна реєстрація прав та облік безхазяйного нерухомого майна проводяться з прийняттям рішень державним реєстратором прав на нерухоме майно (далі - державний реєстратор), які формуються за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) в електронній формі з накладенням кваліфікованого електронного підпису. Для створення кваліфікованого електронного підпису використовуються виключно засоби кваліфікованого електронного підпису, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.

Рішення державного реєстратора у день його прийняття є доступним для використання заявником на Єдиному державному вебпорталі електронних послуг (далі - Портал Дія) чи іншій інформаційній системі, за допомогою якої заявником подавалися документи для державної реєстрації прав.

Моментом отримання заявником рішення державного реєстратора для цілей цього Порядку вважається день, з якого таке рішення є доступним для використання заявником на Порталі Дія та/або іншій інформаційній системі, за допомогою якої заявником подавалися документи для державної реєстрації прав.

Рішення державного реєстратора за бажанням заявника, а також за зверненням посадових осіб державних органів, органів місцевого самоврядування у зв`язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом, може бути надано у паперовій формі шляхом його друку за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав на аркушах паперу форматом А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків, проставлення підпису та печатки державного реєстратора.

Рішення державного реєстратора у паперовій або електронній формі мають однакову юридичну силу та містять обов`язкове посилання на Державний реєстр прав.

Відповідно до ст. 5 Закону України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями (далі Закон № 851) електронний документ документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов`язкові реквізити документа.

Склад та порядок розміщення обов`язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством.

Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму.

Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.

Статтею 1 Закону № 851 визначено, що обов`язковий реквізит електронного документа обов`язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили.

Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (частина друга ст. 6 Закону № 851).

Згідно з ст. 7 Закону № 851 оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов`язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги».

У разі надсилання електронного документа кільком адресатам або його зберігання на кількох електронних носіях інформації кожний з електронних примірників вважається оригіналом електронного документа.

Якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу.

Згідно п. 81-2. «Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127 ( в редакції Постанови від 23.08.2016) (далі (Порядку) для державної реєстрації права власності та права постійного користування на земельну ділянку, права на яку набуваються шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у постійне користування із земель державної або комунальної власності, подається рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у власність чи надання у постійне користування або про затвердження документації із землеустрою щодо формування земельної ділянки та передачу її у власність чи надання у постійне користування.

Відповідно до пункту 81-9 Порядку - державна реєстрація права комунальної власності на земельні ділянки державної власності, що розташовані за межами населених пунктів і право державної власності на які зареєстроване у Державному реєстрі прав, у випадках, передбачених пунктом 24 розділу X Перехідні положення Земельного кодексу України, проводиться на підставі Закону України від 28 квітня 2021 р. № 1423-IX Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин.

Згідно з підпунктом В пункту 24 розділу X Перехідні положення Земельного кодексу України землями комунальної власності територіальних громад вважаються всі землі державної власності, розташовані за межами населених пунктів у межах таких територіальних громад, крім земель лісогосподарського призначення;

Так, наказом Державного агентства лісових ресурсів України від 21.10.2021 № 675 припинено державне підприємство «Верхньогірське лісове господарство» шляхом реорганізації, а саме приєднання до державного підприємства «Міжгірське лісове господарство». В свою чергу, ДП «Міжгірське лісове господарство», як правонаступник ДП «Верхньогірське лісове господарство», на праві постійного користування володіє земельними ділянками лісогосподарського призначення площею 14444,00 га., на підставі планово-картографічних матеріалів лісовпорядкування. Частина з вказаних земель орієнтовною площею близько 9 000,00 га знаходиться в межах територій Міжгірської ОТГ володільцем яких є ДП «Міжгірське лісове господарство», правонаступником якого с ДП «Ліси України».

Розпорядженням Закарпатської обласної військової адміністрації від 10.10.2022 № 648 «Про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель», державному підприємству «Міжгірське лісове господарство» надано дозвіл на розроблення з урахуванням вимог державних стандартів, норм і правил у сфері землеустрою технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель лісогосподарського призначення загальною орієнтовною площею 14000 га, що розташовані за межами населеного пункту на території Пилипецької та Міжгірської територіальних громад Хустського району Закарпатської області.

Відповідно до наказу Державного агентства лісових ресурсів України від 28.10.2022 № 848 «Про припинення державного підприємства «Міжгірське лісове господарство та затвердження складу Комісії з припинення», ДП «Міжгірське ЛГ» реорганізовано шляхом приєднання до ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ».

Наказом Державного агентства лісових ресурсів України від 18.01.2023 № 158 «Про затвердження передавального акту державного підприємства «Міжгірське лісове господарство» затверджено передавальний акт про передачу майна, прав та обов`язків від ДП «Міжгірське ЛГ» до ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ».

Пунктом п.5 постанови КМУ від 07.09.2022 «Деякі питання реформування управління лісової галузі» визначено, що державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України» є правонаступником: майна, прав та обов`язків спеціалізованих державних лісогосподарських підприємств, які належать до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів, що реорганізуються; права постійного користування земельними ділянками лісогосподарського призначення, затверджених матеріалів лісовпорядкування, затверджених розрахункових лісосік, затверджених поділів лісів на категорії, виділених особливо захисних лісових ділянок спеціалізованих державних лісогосподарських підприємств, які належать до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів, що реорганізуються.

Таким чином, ДП «Ліси України» є постійним лісокористувачем земель лісогосподарського призначення, що перебували в користуванні ДП «Міжгірське ЛГ».

В свою чергу, 05 січня 2023 року на позачерговій сесії VIII скликання Міжгірською селищною радою Хустського району Закарпатської області (надалі Міжгірська селищна рада прийнято рішення № 1026 «Про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель» (надалі рішення Міжгірської селищної ради Хустського району Закарпатської області №1026 від 05.01.2023), яким надано дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель лісогосподарського призначення, загальною орієнтовною площею 9000 га, розташованих на території Міжгірської територіальної громади Хустського району, Закарпатської області.

В ході реалізації даного рішення Міжгірської селищної ради Хустського району Закарпатської області №1026 від 05.01.2023 розроблено технічну документацію із землеустрою, якою в межах перебуваючих у постійному користуванні ДП «Ліси України» земель лісогосподарського призначення, сформовано 31 земельну ділянку для ведення лісового господарства і пов`язаних з ним послуг (код згідно КВЦПЗ - 09.01)»:

№2122484800:04:001:0029; №2122484800:04:001:0028; №2122484800:04:002:0019; №2122480600:02:001:0007; №2122480600:02:001:0006; №2122480600:02:001:0012; №2122480600:02:001:0003; №2122480600:02:001:0005; №2122480600:02:001:0004; №2122481200:03:005:0005; №2122481200:03:005:0001; №2122481200:03:005:0004; №2122481200:03:004:0001; №2122484800:04:004:0001; №2122481200:03:001:0007; №2122481200:03:001:0006; №2122483300:02:002:0030; №2122483300:02:002:0037; №2122483300:02:002:0031; №2122483300:02:002:0033; №2122483300:02:002:0027; №2122483300:02:002:0035; №2122483300:02:002:0032; №2122482800:03:001:0017; №2122482800:03:001:0015; №2122482800:03:001:0024; №2122482800:03:001:0019; №2122482800:03:001:0023; №2122482800:03:001:0021; №2122482800:03:001:0022; №2122482800:03:001:0017

23 березня 2023 року рішенням позачергової сесії VIII- го скликання №1056 Міжгірської селищної ради затверджено технічну документацію із землеустрою вказані 31 земельну ділянку для ведення лісового господарства і пов`язаних з ним послуг (код згідно КВЦПЗ - 09.01)». Даним рішенням не вирішувалось питання передачі у власність чи зміну прав власності на зазначені у рішенні земельні ділянки, відповідно воно не породжувало жодних правових підстав для припинення, зміни чи виникнення прав власності.

В свою чергу, у період з 23.09.2023 по 07.04.2023 державний реєстратор Колочавської сільської ради ОСОБА_6 прийняла від голови Міжгірської селищної ради ОСОБА_7 31 заяву про державну реєстрацію за Міжгірською селищною радою права комунальної власності на земельні ділянки для ведення лісового господарства і пов`язаних з ним послуг (код згідно КВЦПЗ - 09.01)» за кадастровими номерами:№2122484800:04:001:0029; №2122484800:04:001:0028; №2122484800:04:002:0019; №2122480600:02:001:0007; №2122480600:02:001:0006; №2122480600:02:001:0012; №2122480600:02:001:0003; №2122480600:02:001:0005; №2122480600:02:001:0004; №2122481200:03:005:0005; №2122481200:03:005:0001; №2122481200:03:005:0004; №2122481200:03:004:0001; №2122484800:04:004:0001; №2122481200:03:001:0007; №2122481200:03:001:0006; №2122483300:02:002:0030; №2122483300:02:002:0037; №2122483300:02:002:0031; №2122483300:02:002:0033; №2122483300:02:002:0027; №2122483300:02:002:0035; №2122483300:02:002:0032; №2122482800:03:001:0017; №2122482800:03:001:0015; №2122482800:03:001:0024; №2122482800:03:001:0019; №2122482800:03:001:0023; №2122482800:03:001:0021; №2122482800:03:001:0022; №2122482800:03:001:0017 які сформовані на землях лісогосподарського призначення, що перебувають у постійному користуванні ДП «Ліси України».

Тобто станом, на 29.03.2023 не існувало правових підстав для зміни чи виникнення права власності на землі лісогосподарського призначення розташовані на території Міжгірської територіальної громади, які перебували у постійному користуванні ДП «Ліси України». Відповідно всі заяви, щодо проведення реєстраційних дій спрямованих на зміну права власності на вказані землі підлягали відмові, відповідно до статті 24 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зокрема:

- пункту 1, так як заявлене речове право не підлягає державній реєстрації відповідно до цього Закону, а саме а. 2 ч.2 ст. 28 Закону, яким передбачено, що державна реєстрація права власності на земельні ділянки державної чи комунальної власності проводиться з обов`язковим урахуванням пунктів 3 та 4 розділу II" Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності". В свою чергу абзацом 3 підпунктом "а" пункту 4 Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності" визначено, що земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні органів державної влади, державних підприємств, установ, організацій залишаються у державній власності.

- пункту 3, оскільки подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом, зокрема ч.1 ст.22 Закону, згідно якої документи, що подаються для державної реєстрації прав, повинні відповідати вимогам, встановленим цим Законом та іншими нормативно-правовими, тобто в тому числі Земельному кодексу України, в редакції Закону від 28 квітня 2021 р. з урахуванням ЗУ № 1423-IX Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин, яким внесені зміни до розділу X Перехідні положення Земельного кодексу України . Згідно з підпунктом В пункту 24 розділу X Перехідні положення Земельного кодексу України землями комунальної власності територіальних громад вважаються всі землі державної власності, розташовані за межами населених пунктів у межах таких територіальних громад, крім земель лісогосподарського призначення. Разом з цим, ч.2 ст. 149 Земельного кодексу України визначено, що вилучення земельних ділянок здійснюється за письмовою згодою землекористувачів, а в разі незгоди землекористувачів - у судовому порядку.

- Пункту 4, позаяк подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження, зокрема рішенням позачергової сесії VIII- го скликання №1056 Міжгірської селищної ради від 23 березня 2023 року затверджено виключно технічну документацію із землеустрою на вказані 31 земельну ділянку для ведення лісового господарства і пов`язаних з ним послуг (код згідно КВЦПЗ - 09.01)». Даним рішенням не вирішувалось питання передачі у власність чи зміну прав власності на зазначені у рішенні земельні ділянки, відповідно воно не породжувало жодних правових підстав для припинення, зміни чи виникнення прав власності;

Однак ОСОБА_6 , діючи як державний реєстратор Колочавської сільської ради, достовірно знаючи про відсутність будь-яких правових підстав для проведення державної реєстрації за Міжгірською селищною радою права комунальної власності на земельні ділянки за кадастровими номерами №2122484800:04:001:0029; №2122484800:04:001:0028; №2122484800:04:002:0019; №2122480600:02:001:0007; №2122480600:02:001:0006; №2122480600:02:001:0012; №2122480600:02:001:0003; №2122480600:02:001:0005; №2122480600:02:001:0004; №2122481200:03:005:0005; №2122481200:03:005:0001; №2122481200:03:005:0004; №2122481200:03:004:0001; №2122484800:04:004:0001; №2122481200:03:001:0007; №2122481200:03:001:0006; №2122483300:02:002:0030; №2122483300:02:002:0037; №2122483300:02:002:0031; №2122483300:02:002:0033; №2122483300:02:002:0027; №2122483300:02:002:0035; №2122483300:02:002:0032; №2122482800:03:001:0017; №2122482800:03:001:0015; №2122482800:03:001:0024; №2122482800:03:001:0019; №2122482800:03:001:0023; №2122482800:03:001:0021; №2122482800:03:001:0022; №2122482800:03:001:0017, які перебували у державній власності та постійному користуванні ДП «Ліси України» та достовірно знаючи, що вказані земельні ділянки є землями лісогосподарського призначення про що прямо зазначено у рішенні позачергової сесії VIII- го скликання №1056 Міжгірської селищної ради від 23 березня 2023 року, усвідомлюючи свій обов`язок відмовити у проведенні державної реєстрації, , порушуючи вимоги власної посадової інструкції затвердженої 01.03.2021, реалізуючи свій злочинний умисел, спрямований складання та видачу завідомо підроблених офіційних документів, які посвідчують певні факти, що мають юридичне значення та надають певні права, а саме рішень про державну реєстрацію прав усвідомлюючи протиправність своїх дій, перебуваючи в приміщенні центру надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради, за АДРЕСА_2 у період з 04 по 07 квітня 2023 року за допомогою отриманих ідентифікаторів доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, шляхом складання та видачі у вказаному реєстрі завідомо неправдивих офіційних електронних документів, а саме рішеннь про державну реєстрацію права комунальної власності за Міжгірською селищною радою земельних ділянок за кадастровими номерами №2122484800:04:001:0029; №2122484800:04:001:0028; №2122484800:04:002:0019; №2122480600:02:001:0007; №2122480600:02:001:0006; №2122480600:02:001:0012; №2122480600:02:001:0003; №2122480600:02:001:0005; №2122480600:02:001:0004; №2122481200:03:005:0005; №2122481200:03:005:0001; №2122481200:03:005:0004; №2122481200:03:004:0001; №2122484800:04:004:0001; №2122481200:03:001:0007; №2122481200:03:001:0006; №2122483300:02:002:0030; №2122483300:02:002:0037; №2122483300:02:002:0031; №2122483300:02:002:0033; №2122483300:02:002:0027; №2122483300:02:002:0035; №2122483300:02:002:0032; №2122482800:03:001:0017; №2122482800:03:001:0015; №2122482800:03:001:0024; №2122482800:03:001:0019; №2122482800:03:001:0023; №2122482800:03:001:0021; №2122482800:03:001:0022; №2122482800:03:001:0017, які державній реєстрації не підлягали згідно Закону України від 28 квітня 2021 р. № 1423-IX Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин, оскільки даний Закон прямо забороняв державну реєстрацію права власності за Міжгірською селищною радою вказаних земельних ділянок лісогосподарського призначення, та з метою надання вказаним електронним книгам статусу офіційних документів, підписала їх шляхом накладення особистого електронного цифрового підпису, чим видала в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень завідомо підроблені офіційні електронні документи - рішення на підставі яких до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень внесено записи про державну реєстрацію права комунальної власності за Міжгірською селищною радою земельних ділянок за кадастровим номерами №2122484800:04:001:0029; №2122484800:04:001:0028; №2122484800:04:002:0019; №2122480600:02:001:0007; №2122480600:02:001:0006; №2122480600:02:001:0012; №2122480600:02:001:0003; №2122480600:02:001:0005; №2122480600:02:001:0004; №2122481200:03:005:0005; №2122481200:03:005:0001; №2122481200:03:005:0004; №2122481200:03:004:0001; №2122484800:04:004:0001; №2122481200:03:001:0007; №2122481200:03:001:0006; №2122483300:02:002:0030; №2122483300:02:002:0037; №2122483300:02:002:0031; №2122483300:02:002:0033; №2122483300:02:002:0027; №2122483300:02:002:0035; №2122483300:02:002:0032; №2122482800:03:001:0017; №2122482800:03:001:0015; №2122482800:03:001:0024; №2122482800:03:001:0019; №2122482800:03:001:0023; №2122482800:03:001:0021; №2122482800:03:001:0022; №2122482800:03:001:0017, які державній реєстрації за комунальними громадами не підлягали.

07.05.2024 ОСОБА_6 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч.2 ст. 358 КК України, тобто складання чи видача державним реєстратором завідомо підроблених офіційних документів, які посвідчують певні факти, що мають юридичне значення та надають певні права; ч.3 ст. 358 КК України, тобто складання чи видача державним реєстратором завідомо підроблених офіційних документів, які посвідчують певні факти, що мають юридичне значення та надають певні права, вчинені повторно; ч.1 ст. 362 КК України, тобто несанкціоновані дії з інформацією, яка оброблюється в автоматизованих системах, вчинені особою, яка має право доступу до неї, а саме несанкціонована зміна інформації, яка оброблюється в автоматизованих системах, вчинені особою, яка має право доступу до неї та ч.3 ст. 362 КК України, тобто несанкціоновані дії з інформацією, яка оброблюється в автоматизованих системах, вчинені особою, яка має право доступу до неї, а саме несанкціонована зміна інформації, яка оброблюється в автоматизованих системах, вчинені особою, яка має право доступу до неї, вчинена повторно.

Обґрунтованість підозри ОСОБА_6 у інкримінованому кримінальному правопорушенні на даний час підтверджується: рішеннями Міжгірської селищної ради Хустського району Закарпатської області, інформацією та витягами з Єдиного реєстру речових прав не нерухоме майно, а також іншими документами зібраними в ході досудового розслідування.

Запобіжний захід є одним із заходів забезпечення кримінального провадження.

Підставою для застосування заходу забезпечення кримінального провадження є наявність обґрунтованої підозри щодо вчинення кримінального правопорушення відповідного ступеню тяжкості.

Згідно ч. 3 ст. 132 КПК України застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що :

1)існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження;

2)потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який йдеться в клопотанні слідчого, прокурора;

3)може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертаються з клопотанням.

Так, ОСОБА_6 обґрунтовано підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення (злочину), який належить до категорії тяжких і за який їй може бути призначено покарання у вигляді позбавлення волі на строк до шести років.

Згідно п. 4 ч. 1 ст. 184 КПК України під час досудового розслідування встановлено наявність ризиків, передбачених у ст. 177 КПК України, а саме: можливість переховуватись від органів досудового розслідування та суду; перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином, безпосередньо ухилятись від викликів для проведення слідчих дій.

Слідчий в клопотанні посилається на те, що з метою запобігання вчинення підозрюваною ОСОБА_6 будь-яку з вищевказаних дій, виникла необхідність у застосуванні заходу забезпечення кримінального провадження, а саме обрання їй запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання. Крім цього, за допомогою застосування до ОСОБА_6 заходу забезпечення кримінального провадження запобіжного заходу у виді особистого зобов`язання, може бути виконане завдання досудового розслідування, щодо встановлення та з`ясування всіх обставин вчиненого нею кримінального правопорушення.

В судовому засіданні прокурор ОСОБА_3 просив суд задовольнити клопотання, посилаючись на наведені в клопотанні обставини.

Старший слідчий СВ Хустського РУП ГУНП України в Закарпатській області ОСОБА_4 підтримав подане клопотання, просив його задовольнити виходячи з обставин наведених в клопотанні.

Захисник ОСОБА_5 не заперечив щодо застосування відносно підозрюваної запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання

Підозрювана ОСОБА_6 не заперечила щодо застосування відносно неї запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання.

Заслухавши думку прокурора, слідчого, захисника, підозрюваної, вивчивши копії матеріалів, якими обґрунтовується необхідність застосування запобіжного заходу, слідчий суддя приходить до висновку про можливість задовольнити клопотання про обрання запобіжного заходу відносно ОСОБА_6 .

У відповідності до ст.194 КПК України під час розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу суд зобов`язаний встановити, чи доводять надані докази сторонами кримінального провадження обставини, які свідчать про наявність обґрунтованої підозри у вчиненні підозрюваним кримінального правопорушення; наявність підстав вважати, що існує хоча б один із ризиків, передбачених ст.177 КПК України, на які вказує слідчий; недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання ризику або ризикам, зазначеним у клопотанні.

З врахуванням наданих до клопотання доказів, суд приходить до висновку про наявність обґрунтованої підозри у вчиненні ОСОБА_6 кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2, 3 ст. 358, ч.1,3 ст. 362 КК України.

Враховуючи вагомість наявних доказів про вчинення підозрюваною ОСОБА_6 кримінального правопорушення, тяжкість покарання, яке може бути їй призначене у разі визнання підозрюваної винуватою, її вік, сімейний стан, приходжу до висновку про необхідність застосування до підозрюваної запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання.

Керуючись вимогами ст.ст. 176 179, 184, 193,194 КПК України, слідчий суддя -

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання старшого слідчого СВ Хустського РУП ГУНП України в Закарпатській області ОСОБА_4 про застосування запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання відносно ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, уродженки с.Майдан, Міжгірського району, Закарпатської області, зареєстрованої за адресою АДРЕСА_1 , з вищою освітою, одруженої, начальника відділу-державного реєстратора відділу "Центру надання адміністративних послуг" Колочавської сільської ради, раніше не судимої, підозрюваної у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2, 3 ст. 358, ч.1,3 ст. 362 КК України - задовольнити.

У зв`язку з обранням запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання ОСОБА_6 , покласти на неї обов`язки:

- прибувати до слідчого, прокурора та суду за першою вимогою;

Роз`яснити, що в разі невиконання покладених на неї обов`язків до неї може бути застосовано більш жорсткий запобіжний захід і може бути накладено грошове стягнення в розмірі від 0,25 до 2 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Контроль за виконанням особистого зобов`язання здійснює слідчий, а якщо справа перебуває в провадженні суду, прокурор.

Ухвала слідчого судді набирає законної сили з моменту оголошення.

Ухвала може бути оскаржена до Закарпатського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня оголошення.

Слідчий суддя

Хустськогорайонного суду: ОСОБА_1

Джерело: ЄДРСР 119807307
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку