open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 922/5010/21
Моніторити
Ухвала суду /01.07.2024/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /24.06.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /19.06.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /14.06.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /11.06.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /10.06.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /07.06.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /07.06.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /30.05.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /30.05.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /28.05.2024/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /23.05.2024/ Господарський суд Харківської області Постанова /15.05.2024/ Східний апеляційний господарський суд Постанова /15.05.2024/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /08.05.2024/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /02.05.2024/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /15.04.2024/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /26.03.2024/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /19.03.2024/ Східний апеляційний господарський суд Рішення /16.02.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /26.01.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /15.01.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /12.01.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /04.01.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /24.05.2023/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /18.05.2023/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /01.03.2023/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /17.02.2023/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /21.12.2022/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /06.12.2022/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /11.08.2022/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /27.12.2021/ Господарський суд Харківської області
emblem
Справа № 922/5010/21
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /01.07.2024/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /24.06.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /19.06.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /14.06.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /11.06.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /10.06.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /07.06.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /07.06.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /30.05.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /30.05.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /28.05.2024/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /23.05.2024/ Господарський суд Харківської області Постанова /15.05.2024/ Східний апеляційний господарський суд Постанова /15.05.2024/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /08.05.2024/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /02.05.2024/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /15.04.2024/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /26.03.2024/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /19.03.2024/ Східний апеляційний господарський суд Рішення /16.02.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /26.01.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /15.01.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /12.01.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /04.01.2024/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /24.05.2023/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /18.05.2023/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /01.03.2023/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /17.02.2023/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /21.12.2022/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /06.12.2022/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /11.08.2022/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /27.12.2021/ Господарський суд Харківської області

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під`їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-14, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41

_______________________________________________________________________

УХВАЛА

"11" червня 2024 р. м. ХарківСправа № 922/5010/21

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Калантай М.В.

при секретарі судового засідання Почуєвій А.А.

розглянувши заяву Комунального підприємства "Харківводоканал" від 07.06.2024

про розстрочку виконання рішення у справі

за позовом Акціонерного товариства "Харківобленерго", м.Харків до Комунального підприємства "Харківводоканал", м.Харків про стягнення 140 039 684,42грн. за участю представників:

від позивача (стягувача): Квіцінська А.І.

від відповідача (боржника): Матофій Р.М.

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Господарського суду Харківської області від 16.02.2024, залишеним без змін постановою Східного апеляційного господарського суду від 15.05.2024 у даній справі, задоволено позовні вимоги Акціонерного товариства "Харківобленерго" (надалі - позивач, стягувач) до Комунального підприємства "Харківводоканал" (надалі- відповідач, боржник); з відповідача на користь позивача стягнуто 140039684,42 грн. вартості електричної енергії, 150072,15 грн. витрат, пов`язаних з проведенням експертизи, 794500,00 грн. судового збору.

07 червня 2024 року від Комунального підприємства "Харківводоканал" надійшла заява від 07.06.2024 про розстрочку виконання рішення суду у порядку ст.331 ГПК України, в якій він просить суд розстрочити виконання рішення Господарського суду Харківської області від 16.02.2024 у справі № 922/5010/21 рівними частинами строком на 1 рік, згідно чинного законодавства.

Дана заява мотивована тим, що КП "Харківводоканал" є єдиним підприємством у галузі централізованого водопостачання та водовідведення у м.Харкові та його віднесено до об`єктів критичної інфраструктури, у зв`язку із чим спеціальним розпорядженням Харківської військової адміністрації від 06.06.2023 № 249 В підприємство боржника визначено критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період і таким, що має важливе значення для задоволення потреб територіальних громад Харківської області. Боржник вказує, що навіть тимчасове зупинення діяльності його підприємства негативно вплине на життєдіяльність регіону та може призвести до невиправних наслідків в умовах воєнного стану. При цьому, КП "Харківводоканал" не має можливості виконати рішення суду у даній справі шляхом повної сплати заборгованості, оскільки на даний час кошти, які надходять на рахунки підприємства за надані послуги з водопостачання і водовідведення, не забезпечують передбачені тарифом потреби підприємства, необхідні для виконання виробничих планових програм, аварійних робіт, які кратно збільшилися у зв`язку з влучанням в об`єкти підприємства (170 об`єктів зазнали руйнуванню та пошкодження). Збитки завдані підприємству з урахуванням обстрілів досягають 2 млрд. грн. Усі наявні у підприємства кошти витрачаються у першочерговому порядку на відновлення роботи його об`єктів задля недопущення зупинки виробничо-технічного процесу. В той же час Указом Президента України від 07.11.2023 № 737/2023 "Щодо додаткових заходів із посилення стійкості функціонування енергетичної системи та підготовки національної економіки до роботи в осінньо-зимовий період 2023/24 року" передбачено спеціальні заходи щодо бюджетного фінансування погашення заборгованості підприємств критичної інфраструктури у т.ч. підприємств водопостачання за спожиту електричну енергію перед постачальниками "останньої надії" та постачальниками універсальних послуг. Вказане, за умов надання розстрочки, створить можливість для КП "Харківводоканал" за рахунок вивільнених коштів, погасити заборгованість перед АТ "Харківобленерго".

Ухвалою Господарського суду Харківської області від 07.06.2024 у даній справі дану заяву прийнято та призначено її до розгляду в судовому засіданні з повідомленням учасників справи на 11.06.2024.

10 червня 2024 року від Акціонерного товариства "Харківобленерго" надійшло заперечення на заяву про розстрочку виконання рішення, в якому стягувач просить відмовити у задоволенні заяви боржника, посилаючись на її необґрунтованість. Стягувач зауважує, що між скрутним становищем боржника внаслідок запровадження в країні агресії російської федерації на територію України, на які посилається в своїй заяві боржник, та неналежним виконанням зобов`язання не має причинно-наслідкового зв`язку, боржником не надано сертифікату ТПП. На даний час боржник не виконує взяті на себе зобов`язання вже майже 9 років, оскільки спірна заборгованість виникла починаючи з серпня 2015 року, і, відповідно, стягувач до цього часу не може отримати свої кошти. При цьому, АТ "Харківобленерго" також гостро відчуває на собі фінансово-економічні наслідки бойових дій. Обсяг надходжень коштів за надані послуги з розподілу електричної енергії з початку збройної агресії з боку рф ледве вистачає на основні витрати АТ "Харківобленерго" (виплата заробітної плати працівникам, закупівля сировини та матеріалів для виконання аварійно-відновлювальних робіт у наслідок обстрілів та бомбардувань). Дефіцит коштів обумовлений зниженням обсягів розподіленої електричної енергії, збільшенням технологічних витрат електроенергії, що не покривається затвердженими тарифами на послуги з розподілу електричної енергії, та зростанням дебіторської заборгованості. Досить тривалий час гостро стоїть питання щодо наявної заборгованості комунальних підприємств м. Харкова, у тому числі і КП "Харківводоканал", за спожиту до 01.01.2019 електричну енергії та її зростання за розподілену електроенергію. Так, станом на 01.05.2024 загальна заборгованість комунальних підприємств м. Харкова складає 2 328,7 млн. грн. (за постачання та розподіл електричної енергії, компенсації реактивної електроенергії та з урахуванням штрафних санкцій). Окремо стягувач зауважує, що у своїй заяві про розстрочення виконання рішення суду боржником не наведено графіку (із зазначенням конкретних дат), якого боржник мав на меті дотримуватися у разі розстрочення виконання рішення.

У судовому засіданні 11.06.2024 представник боржника підтримав доводи, викладені в його заяві про розстрочку виконання рішення, та просив суд її задовольнити.

Представник стягувача у даному засіданні проти задоволення вказаної заяви боржника заперечила, з підстав, викладених у раніше поданих запереченнях.

Розглянувши заяву боржника про розстрочку виконання рішення, суд зазначає наступне.

Відповідно до частини 1 статті 331 ГПК України за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання.

Згідно з частиною 3 статті 331 ГПК України підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочки або розстрочки виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

Отже виконання рішення суду може бути розстрочене у випадку доведення відповідачем наявності обставин, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

У даному випадку надані боржником докази свідчать, що він не має можливості виконати рішення у даній справі.

Так, звітами про фінансові результати (звітами про сукупний дохід) зафіксовані збитки позивача, які станом на 31.12.2022 складали 683 732 тис.грн., за 9 місяців 2023 року - 400 001 тис. грн. Зі звіту про фінансові результати за 1 квартал 2024 року (форма 2) вбачається збільшення собівартості продукції за звітний період в порівнянні за аналогічний період попереднього року (2023) на 114511тис.грн. Фінансовий результат від оперативної діяльності складає збитки у розмірі 294434тис.грн. Чистий фінансовий результат складає збиток у розмірі 260552 тис.грн. Збитки підприємства станом на 31.03.2024 становлять 1973117тис.грн.

Такий фінансовий стан КП "Харківводоканал" об`єктивно свідчить про неможливість виконання рішення у даній справі шляхом одночасної сплати на користь стягувача 140984256,57грн. (140039684,42 грн. вартості електричної енергії + 150072,15 грн. витрат, пов`язаних з проведенням експертизи + 794500,00 грн. судового збору).

Відповідно до частини 4 статті 331 ГПК України, вирішуючи питання про відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення, суд також враховує: 1)ступінь вини відповідача у виникненні спору; 2) стосовно фізичної особи - тяжке захворювання її самої або членів її сім`ї, її матеріальний стан; 3) стихійне лихо, інші надзвичайні події тощо.

У зв`язку з цим, суд зазначає наступне.

КП "Харківводоканал" є єдиним підприємством у галузі централізованого водопостачання та водовідведення у м.Харкові. Відповідно до Статуту підприємства метою його діяльності є здійснення виробничої, науково-дослідної роботи та комерційної діяльності для повного та якісного задоволення потреб населення, суб`єктів господарювання в комунальних послугах, забезпечення групового, індивідуального водопостачання, водовідведення споживачів м.Харкова, а також, Харківської області (52 населених пункти), здійснення заходів забезпечення екологічної обстановки України та ін.

Крім того, відповідно до ст. 1 Закону України "Про трубопровідний транспорт" КП "Харківводоканал" є суб`єктом трубопровідного транспорту, що обслуговує промислові трубопроводі водопровідні, каналізаційні мережі та розподільчі трубопроводи водопостачання. Каналізація є системою житлово-комунального господарства, яка забезпечує екологічну безпеку технічного та господарського питного водокористування міста. Підтримання в належному стані означених систем в період воєнного стану, регулярних ракетних обстрілів вимагає додаткових коштів.

Враховуючи особливий виробничо-технологічний статус КП "Харківводоканал" та його значимість для життєзабезпечення регіону, боржника віднесено до об`єктів критичної інфраструктури, у зв`язку із чим спеціальним розпорядженням Харківської обласної військової адміністрації від 06.06.2023 No 249 В КП "Харківводоканал" визначене критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період і таким, що має важливе значення для задоволення потреб територіальних громад Харківської області.

Згідно з ч. 1 ст. 4 Закону України від 16.11.2021 № 1882 "Про критичну інфраструктуру" захист критичної інфраструктури є складовою частиною забезпечення національної безпеки України. Одним із завдань формування і реалізації державної політики у сфері захисту критичної інфраструктури є попередження кризових ситуацій, що порушують безпеку критичної інфраструктури.

КП "Харківводоканал", у порядку та на умовах визначених Договором на виконання мобілізаційного завдання від 06.02.2023 №77, укладеного з Харківською районною державною адміністрацією (Замовник), є Виконавцем мобілізаційних завдань на надання комунальних послуг для забезпечення функціонування національної економіки в особливий період (задоволення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань, правоохоронних органів із спеціальним статусом, Держспецтрансслужби, Держзв`язку, сил цивільного захисту, забезпечення системи життєзабезпечення населення, виконання робіт з технічного прикриття об`єктів водопровідно-каналізаційного господарства).

Серед споживачів КП "Харківводоканал" також є заклади охорони здоров`я, заклади освіти, об`єкти інфраструктури міста (транспорту, зв`язку, тощо), та 18 (вісімнадцять) об`єктів, що включені до "Переліку об`єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 № 83, які розташовані у місті Харкові.

Враховуючи викладене, суд вважає обґрунтованими доводи боржника, що зупинення діяльності КП "Харківводоканал" негативно вплине на життєдіяльність регіону та може призвести до невиправних наслідків в умовах воєнного стану.

Суд також враховує, що основним джерелом формування майна КП "Харківводоканал" є доходи отриманні за надані послуги централізованого водопостачання та водовідведення, а вартість цих послуг нараховується за тарифами встановленими Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

При цьому, чинні тарифи на послуги, які надає підприємство боржника, встановлені постановою НКРЕКП від 22.12.2021 № 2894 "Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення Комунальному підприємству "Харківводоканал".

Як зазначає боржник, незважаючи на підвищення вартості енергоносіїв, палива, тощо, зазначені тарифи до цього часу не переглядалися, проте підприємство навіть в цих обсягах не отримує грошових коштів. Так структурою діючих тарифів, було передбачено отримання доходів КП "Харківводоканал":

- за період січень-грудень 2022 року у сумі 1 936 889, 9 тис. грн.., тоді як фактична оплата послуг за вказаний період склала 939 673,7 тис.грн, тобто 48,5%, відповідно дефіцит складає 997 216 тис.грн.

- за період січень-листопад 2023 року у сумі 1 797 048,5 тис. грн., тоді як фактична оплата послуг за вказаний період склала 1 325 363,2 тис грн., тобто 73,8 %, дефіцит складає 471 685, 3 тис. грн.

Тобто за період з початку 2022 по листопад 2023 позивач недоотримав 1,46млрд. грн.

Як зазначалося вище, зі звіту про фінансові результати за 1 квартал 2024 року (форма 2) вбачається наявність у КП "Харківводоканал" збитків у розмірі 1973117тис.грн.

Боржник посилається на те, що кошти, які надходять на рахунки підприємства за надані послуги з водопостачання і водовідведення, не забезпечують передбачені тарифом потреби підприємства, необхідні для виконання виробничих планових програм, аварійних робіт, які кратно збільшилися у зв`язку з влучанням в об`єкти підприємства (170 об`єктів зазнали руйнуванню та пошкодження). Збитки завдані підприємству з урахуванням обстрілів досягають 2 млрд. грн. Вказана сума збитків не є співмірною навіть до суми усіх витрат на виробництво, які закладено у тариф на послугу централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, які складають 2,3 млрд грн. Лише за останній час витрати для термінового відновлення пошкодженого майна та улаштування захисних споруд становлять 56 047,0 тис.грн., виплати заробітної плати, сплати податків, придбання матеріалів, ПММ та іншого необхідного для забезпечення надання послуг з водопостачання та водовідведення мешканцям міста Харкова та області.

Зростання вартості основних статей витрат комунальних послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення та падіння обсягів споживання більш як на 30% вимагає термінового коригування тарифів, встановлення економічно обґрунтованих тарифів, зростання яких у 2024 році має становити 120% - на централізоване водопостачання та 100% - на централізоване водовідведення. Однак, статус території м. Харкова, як прирівняної до території можливих активних бойових дій, з урахуванням постійних ракетних обстрілів, морально унеможливлює перекладання економічних проблем, викликаних війною, на мешканців, які залишаються проживати на вказаній території.

В той же час, незважаючи на вкрай складні умови роботи, пов`язаними з обстрілами та руйнуваннями, напруженість з кадровим складом, гострий дефіцит коштів, підприємство боржника оперативно виконує аварійно-відновлювальні роботи на пошкоджених та знищених об`єктах та забезпечують цілодобовий режим надання водопостачання та водовідведення споживачам - для м. Харкова та населених пунктів Харківської області, підтримуючи у робочому стані системи водопостачання та водовідведення. Усі наявні у боржника кошти витрачаються у першочерговому порядку на відновлення роботи його об`єктів задля недопущення зупинки виробничо-технічного процесу.

Постановою Кабінету міністрів України від 05 березня 2022 р. № 206 "Деякі питання оплати житлово-комунальних послуг в період воєнного стану" встановлено, що в умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 "Про введення воєнного стану в Україні", Кабінет Міністрів України та до припинення чи скасування воєнного стану в Україні забороняється: нарахування та стягнення неустойки (штрафів, пені), інфляційних нарахувань, процентів річних, нарахованих на заборгованість, утворену за несвоєчасне та/або неповне внесення населенням плати за житлово-комунальні послуги; припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг населенню у разі їх неоплати або оплати не в повному обсязі.

Додатковим фактором, що вплинув на фінансовий стан боржника, є необхідне в умовах воєнного стану рішення виконавчого комітету Харківської міської ради №163 від 08.06.2022 "Про деякі питання оплати житлово-комунальних та транспортних послуг в умовах воєнного стану", відповідно до якого вирішено комунальним підприємствам міста Харкова здійснити заходи щодо припинення стягнення плати за надані послуги фізичним особами громадянами України-споживачам за абонентське обслуговування за відповідні послуги.

Зазначені законодавчі зміни, рішення органів місцевого самоврядування та ситуація в регіоні також негативно вплинуло на інтенсивність надходження грошових коштів на рахунки підприємства боржника.

Вищевикладені обставини підтверджують доводи боржника про те, що поточний фінансовий стан підприємства є наслідком як дії обставин непереборної сили, юридично оформлених введенням воєнного стану, так і регуляторних актів Держави та місцевої влади.

У зв`язку з цим, а також з огляду на значний розмір стягнутої у даній справі заборгованості, суд вважає за можливе розстрочити виконання рішення у даній справі для надання можливості боржнику накопичити необхідні кошти та виконати свої зобов`язання перед стягувачем, не припиняючи своєї господарської діяльності як об`єкта критичної інфраструктури.

Можливість такого накопичення боржник підтверджує наступним.

Наразі боржником вживається комплекс заходів спрямованих на погашення заборгованості в сфері енергетики, зокрема, відбувається узгодження всіх умов з територіальною комісією з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах для врегулювання кредиторської заборгованості за спожиту електричну енергію у тому числі за період, який входить у предмет позову у цій справі.

Також Указом Президента України від 07.11.2023 № 737/2023 "Щодо додаткових заходів із посилення стійкості функціонування енергетичної системи та підготовки національної економіки до роботи в осінньо-зимовий період 2023/24 року" передбачено спеціальні заходи щодо бюджетного фінансування погашення заборгованості підприємств критичної інфраструктури у т.ч. підприємств водопостачання за спожиту електричну енергію перед постачальниками "останньої надії" та постачальниками універсальних послуг. Вказане, за умов надання розстрочки, створить можливість для КП "Харківводоканал" за рахунок вивільнених коштів, погасити заборгованість перед АТ "Харківобленерго".

КП "Харківводоканал" вчиняє комплекс дій для отримання гарантованих державою коштів як для забезпечення виконання статутних завдань, так і для розрахунку з кредиторами. Так, розрахунковий обсяг з різниці в тарифах на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення на сьогодні становить 1 817,0 млн грн, з них затверджений територіальною комісією 91,9 млн грн не погашено. Тобто, боржник розраховує на отримання від держави належних грошових коштів в якості субвенції, що сприятиме покращенню фінансового становища. Означені обставини вказують на можливість реального виконання судового рішення протягом часу розстрочки, тобто реальний намір та можливість боржника виконати судове рішення. Як зазначає боржник, 28.12.2021, за рахунок субвенції, платіжним дорученням №6 було погашено заборгованість перед АТ "Харківобленерго" у розмірі 301960636,00грн.

Також слід наголосити, що надання розстрочки виконання рішення у даній справі забезпечить можливість його реального виконання без доведення підприємства боржника до банкрутства, а саме КП "Харківводоканал" за таких умов буде мати можливість вжити всіх вичерпних заходів для погашення заборгованості перед кредиторами.

В свою чергу, заходи з примусового стягнення всієї суми заборгованості суттєво погіршать майнове становище боржника та можуть створити реальну загрозу повного зупинення виробничої діяльності відповідача з доведенням підприємства до стану банкрутства, і як наслідок, до неспроможності КП "Харківводоканал" здійснювати фінансування власної виробничої діяльності для забезпечення нормального функціонування єдиної технологічної системи водопостачання та водовідведення, що матиме надзвичайні наслідки екологічного, санітарно-епідемічного та соціального характеру для всього Харківського регіону, особливо в умовах воєнного стану.

Заперечення стягувача проти задоволення заяви боржника про розстрочку виконання рішення спростовуються вищевикладеними обставинами.

У своїй заяві боржник просить розстрочити виконання рішення від 16.02.2024 у справі № 922/5010/21 рівними частинами строком на 1 рік, згідно чинного законодавства.

Так, частиною 5 статті 331 ГПК України визначено, що розстрочення та відстрочення виконання судового рішення не може перевищувати одного року з дня ухвалення такого рішення, ухвали, постанови.

Згідно з частиною 5 статті 240 ГПК України датою ухвалення рішення є дата його проголошення (незалежно від того, яке рішення проголошено - повне чи скорочене). Датою ухвалення рішення, ухваленого за відсутності учасників справи, є дата складення повного судового рішення.

Таким чином, виконання рішення від 16.02.2024 у даній справі згідно з чинним законодавством може бути розстрочене на строк до 16.02.2025.

У зв`язку з цим, а також враховуючи період часу, що вже минув до моменту розгляду судом питання щодо надання розстрочки, суд вважає за необхідне розділити загальну суму заборгованості (140984256,57грн.) на 9 щомісячних платежів зі сплатою до 16-го числа кожного місяця періоду розстрочення.

Відповідно до частини 7 статі 331 ГПК України про відстрочення або розстрочення виконання судового рішення, встановлення чи зміну способу та порядку його виконання або відмову у вчиненні відповідних процесуальних дій постановляється ухвала, яка може бути оскаржена.

Керуючись статтями 234, 240, 331 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Заяву Комунального підприємства "Харківводоканал" від 07.06.2024 про розстрочку виконання рішення задовольнити.

Розстрочити виконання рішення Господарського суду Харківської області від 16.02.2024 у справі № 922/5010/21 шляхом сплати щомісячних платежів за наступним графіком:

до 16.06.2024 - 15 664917,40 грн.;

до 16.07.2024 - 15 664917,40 грн.;

до 16.08.2024 - 15 664917,40 грн.;

до 16.09.2024 - 15 664917,40 грн.;

до 16.10.2024 - 15 664917,40 грн.;

до 16.11.2024 - 15 664917,40 грн.;

до 16.12.2024 - 15 664917,40 грн.;

до 16.01.2025 - 15 664917,40 грн.;

до 16.02.2025 - 15 664917,37 грн.

Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення.

Апеляційна скарга на ухвалу суду може бути подана до Східного апеляційного господарського суду протягом десяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або у разі вирішення питання без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повної ухвали.

Повна ухвала складена 17.06.2024.

Суддя Калантай М.В.

Джерело: ЄДРСР 119805563
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку