open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, місто Львів, вулиця Личаківська, 128

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12.06.2024 Справа № 914/811/24

Господарський суд Львівської області в складі судді Бортник О. Ю. за участі секретаря судового засідання Свистуна П.О. розглянув у відкритому судовому засіданні справу за позовом: Керівника Жовківської окружної прокуратури, м. Жовква,

в інтересах держави в особі позивача: Кам`янка-Бузької міської ради, м. Кам`янка-Бузька,

до відповідача: Головного управління Держгеокадастру у Львівській області, м. Львів,

про усунення перешкод в користуванні та розпорядженні земельною ділянкою водного фонду шляхом скасування державної реєстрації земельної ділянки

За участі представників:

від прокуратури: Леонтьєва Н.Т. - прокурор,

від позивача: Маценко О.О. - представник,

від відповідача : Сусяк О.А. - представник.

Встановив: до Господарського суду Львівської області звернувся з позовом Керівник Жовківської окружної прокуратури, м. Жовква, в інтересах держави в особі Кам`янка-Бузької міської ради, м. Кам`янка-Бузька, до Головного управління Держгеокадастру у Львівській області, м. Львів, про усунення перешкод у користуванні та розпорядженні земельною ділянкою водного фонду шляхом скасування вчиненої 26.09.2018р. у Державному земельному кадастрі державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером № 4622110100:19:000:0056 площею 17,9539га.

Стислий виклад позиції керівника прокуратури.

Позовні вимоги мотивовані тим, що за результатами вивчення Жовківською окружною прокуратурою даних Публічної кадастрової карти України, зокрема накладенням аналітичного шару «умовна прибережна захисна смуга» на базовий шар «ортофотоплан» в кадастровому поділі, виявлено, що земельна ділянка кадастровий № 4622110100:19:000:0056 площею 17,9539 га розташована впритул до ріки Західний Буг та їй присвоєно категорію землі сільськогосподарського призначення.

В результаті такої держаної реєстрації цієї земельної ділянки порушено водоохоронну зону уздовж річки Західний Буг, а землі в межах прибережної захисної смуги сформовано як землі сільськогосподарського призначення. Вказаним створено перешкоду власнику в ефективному використанні вказаної ділянки як земель водного фонду. Без скасування державної реєстрації земельної ділянки, землі водного фонду будуть обліковуватись як землі сільськогосподарського призначення, а відтак на них не буде поширюватись режим обмеженої господарської діяльності.

Прокурор стверджує, що земельна ділянка з кадастровим номером № 4622110100:19:000:0056 не може існувати у встановлених межах, її державна реєстрація повинна бути скасована та створено новий об`єкт (об`єкти) земельних відносин з іншим цільовим призначенням.

На думку прокурора, з метою реального поновлення прав Кам`нка-Бузької міської ради державна реєстрація земельної ділянки з кадастровим номером 4622110100:19:000:0056 підлягає скасуванню.

Стислий виклад позиції позивача.

Позивач у додаткових поясненнях у справі від 26.04.2024р. (Вх. № 11518/24 від 29.04.2024р.), сформованих у системі «Електронний суд», підтримує позов прокурора та просить його задовольнити.

Позивач зазначає, що з метою реального поновлення прав держави, державна реєстрація земельної ділянки з кадастровим номером 4622110100:19:000:0056 площею 17,9539 га підлягає скасуванню.

Стислий виклад заперечень відповідача, викладених у відзиві на позовну заяву.

Відповідач у відзив на позовну заяву від 23.04.2024 р., який подано через систему «Електронний суд», просить суд у задоволенні позову відмовити повністю. Заперечуючи проти позову відповідач вказує на те, що за інформацією Відділу № 1 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Львівській області, земельна ділянка з кадастровим номером 4622110100:19:000:0056 внесена до Національної кадастрової системи на підставі Технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок 26.09.2018р. Розробник документації ЛРФ ДП ЦДЗК ЛМР виробничий відділ, сертифікований інженер землевпорядник ОСОБА_1 Земельна ділянка знаходиться за адресою: Львівська область, Кам`янка-Бузький район, за межами м. Кам`янка-Бузька, відноситься до земель запасу сільськогосподарського призначення, склад угідь сіножаті. На земельну ділянку, відповідно до документації, встановлені обмеження на площу 17,9539 га (прибережно-захисна смуга). Прибережні захисні смуги встановлюються на земельних ділянках усіх категорій земель, крім земель морського і внутрішнього водного транспорту. Паспорт річки Західний Буг не розроблявся.

Крім цього, відповідач зазначає, що власник згаданої земельної ділянки не звертався щодо зміни цільового призначення земельної ділянки, яке здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення. Жодного рішення щодо зміни цільового призначення земельної ділянки з кадастровим номером 4622110100:19:000:0056 площею 17,9539 га. уповноваженим органом не приймалося, а державна реєстрація земельної ділянки, в тому числі скасування державної реєстрації є виключною компетенцією Державного кадастрового реєстратора.

Стислий виклад відповіді прокуратури на відзив.

У відповіді на відзив прокурор зазначає, що з інформації з інформаційно-телекомунікаційної системи «Автоматизована система Державного земельного кадастру», земельна ділянка з кадастровим номером 4622110100:19:000:0056 площею 17,9539 га розташована в межах прибережної захисної смуги річки Західний Буг. Такі відомості є загальновідомими та не потребують доказування. Землі зайняті поверхневими водами, природними водоймами (озера), водотоками (річки, струмки), штучними водоймами (водосховища, ставки), каналами й іншими водними об`єктами, та землі прибережних захисних смуг є землями водного фонду України, на які поширюється окремий порядок надання й використання.

Також прокурор зазначає, що державна реєстрація земельної ділянки скасовується державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію й у разі ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки.

Стислий виклад додаткових пояснень прокуратури щодо обґрунтування інтересу держави та наявності порушень законного інтересу позивача при вжиття представницьких повноважень у справі.

Прокурор вказує на те, що порушення інтересів держави полягає у тому, що спірна земельна ділянка, яка знаходиться в межах прибережної захисної смуги річки Західний Буг, не може існувати та використовуватись як землі сільськогоподарського призначення. Звернення прокурора до суду в цих спірних правовідносинах спрямоване на припинення незаконної діяльності органу державної виконавчої влади, який повинен законно діяти в інтересах власника землі.

Процесуальні дії у справі.

Позовна заява залишалась без руху. У зв`язку з усуненням недоліків позовної заяви ухвалою суду відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання. Підготовче засідання у справі відкладалось, з підстав, зазначених в ухвалі суду. Ухвалою суду закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.

Мотивувальна частина рішення.

Враховуючи зміст позовної заяви, характер спірних правовідносин між учасниками справи, до переліку обставин, які є предметом доказування у справі, належить доказування існування обставин, які свідчать про незаконну державну реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером 4622110100:19:000:0056 площею 17,9539 га., вчинену 26.09.2018р. у Державному земельному кадастрі.

До предмета доказування сторони, котра має у справі протилежний процесуальний інтерес, належить доказування існування фактів, які спростовують наведені вище обставини.

Вичерпний перелік доказів, якими прокурор та сторони підтверджують наявність обставин, що є предметом доказування у справі, зазначено ними у додатках до позовної заяви, відзиву, відповіді на відзив та додаткових пояснень.

Беручи до уваги характер спірних правовідносин, вірогідність наявних у матеріалах справи та перевірених судом доказів, застосовуючи викладені нижче норми права та вважаючи встановленими наведені нижче обставини, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню повністю, виходячи з такого.

Приписами ч. 1 ст. 15 ЦК України встановлено право кожної особи на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

Відповідно до ст.ст. 13, 14 Конституції України земля, водні ресурси є об`єктом права власності Українського народу, від імені якого права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією. Земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Згідно з ст. 19 ЗК України (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), відповідно до цільового призначення, всі землі України поділяються на землі сільськогосподарського призначення, житлової та громадської забудови, природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення, лісового та водного фонду, промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

Відповідно до ч.-ч. 1, 2, 7 ст. 20 ЗК України (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земельних ділянок державної або комунальної власності провадиться Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та передачу цих ділянок у власність або надання у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення.

Приписами ч. 1 ст. 58 ЗК України та ст. 4 Водного Кодексу України до земель водного фонду належать. зокрема землі, зайняті прибережними захисними смугами вздовж морів, річок та навколо водойм, а також землі, виділені під смуги відведення для них; береговими смугами водних шляхів.

Відтак, до земель водного фонду України відносяться землі, на яких хоча й не розташовані об`єкти водного фонду, але за своїм призначенням вони сприяють функціонуванню і належній експлуатації водного фонду, виконують певні захисні функції.

Чинним законодавством встановлено особливий правовий режим використання земель водного фонду.

Статтею 59 ЗК України передбачено обмеження щодо набуття таких земель у приватну власність та встановлено можливість використання таких земель для визначених цілей на умовах оренди.

Землі водного фонду взагалі не можуть передаватись у приватну власність, крім випадків, передбачених законодавством (ч.4 ст. 84 ЗК України).

Нормами частини другої ст. 59 ЗК України передбачено випадки передачі земель водного фонду до приватної власності, зокрема громадян.

Громадянам та юридичним особам органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування із земель водного фонду можуть передаватися на умовах оренди земельні ділянки прибережних захисних смуг, смуг відведення і берегових смуг водних шляхів, а також озера, водосховища, інші водойми, болота та острови для сінокосіння, рибогосподарських потреб, культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, проведення науково-дослідних робіт тощо (ч. 4 ст. 59 ЗК України).

Згідно з ст. 60 ЗК України та ст. 88 Водного Кодексу України уздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм з метою охорони поверхневих водних об`єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності у межах водоохоронних зон виділяються земельні ділянки під прибережні захисні смуги. Правовий режим прибережних смуг визначається статтями 60, 62 ЗК України та статтями 1, 88, 90 Водного Кодексу України.

Так, згідно зі ст. 61 ЗК України та ст. 89 ВК України прибережні захисні смуги є природоохоронною територією з режимом обмеженої господарської діяльності.

Відповідно до ст. 60 ЗК України та ст. 88 ВК України прибережні захисні смуги встановлюються по обидва береги річок та навколо водойм уздовж урізу води (у меженний період) шириною:

- для малих річок, струмків і потічків, а також ставків площею менш як 3 гектари - 25 метрів;

- для середніх річок, водосховищ на них, водойм, а також ставків площею понад 3 гектари - 50 метрів;

- для великих річок, водосховищ на них та озер - 100 метрів.

Отже, прибережна захисна смуга - це частина водоохоронної зони визначеної законодавством ширини вздовж річки, моря, навколо водойм, на якій встановлено особливий режим.

З огляду на наведене, положення ч.1 ст. 83, ч.1 ст. 84, ст. 122 ЗК України, ст.-ст. 1, 2, 6, 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» земля як основне національне багатство, що перебуває під особливою охороною держави, водні ресурси є об`єктами права власності Українського народу, а органи державної влади та органи місцевого самоврядування здійснюють права власника від імені народу, в тому числі й тоді, коли приймають рішення щодо розпорядження землями державної чи комунальної власності.

15.08.2018р. Головним управлінням Держгеокадастру у Львівській області прийнято наказ № 13-4361/16-18-СГ «Про надання згоди на поділ земельних ділянок» (далі- Наказ) яким надано згоду Львівській регіональній філії ДП «Центр державного земельного кадастру» на поділ земельних ділянок, зокрема земельної ділянки площею 38,3778 га (кадастровий № 4622110100:19:000:0040), розташованої на території Кам`янка-Бузької міської об`єднаної територіальної громади.

На підставі цього наказу Львівською регіональною філією ДП «Центр державного земельного кадастру» розроблено технічну документацію із землеустрою щодо поділу земельних ділянок сільськогосподарського призначення, зокрема щодо земельної ділянки кадастровий №4622110100:19:000:0040 (далі Технічна документація).

З пояснювальної записки до Технічної документації вбачається, що такою передбачено здійснити поділ земельної ділянки площею 38,3778 га (кадастровий № 4622110100:19:000:0040) з подальшим присвоєнням земельним ділянкам кадастрових номерів та внесення відомостей про земельні ділянки до автоматизованої системи Державного земельного кадастру, а також державної реєстрації прав на земельні ділянки відповідно до вимог законодавства.

Як вбачається з переліку обмежень і сервітутів у використанні земельної ділянки долученого до Технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності (за межами несених пунктів) на території Кам`янка-Бузької міської об`єднаної територіальної громади Кам`янка-Бузького району Львівської області на земельну ділянку площею 17,9539 га, встановлено наступні обмеження: код 05.02 Прибережна захисна смуга вздовж річок, навколо водойм та на островах - 17,9539 га.

За результатами поділу земельної ділянки кадастровий № 4622110100:19:000:0040 площею 38,3778 га утворилось дві земельні ділянки сільськогосподарського призначення відомості про які внесені до Державного земельного кадастру, а саме: земельна ділянка з кадастровим номером 4622110100:19:000:0056 площею 17,9539 га та земельна ділянка з кадастровим номером 4622110100:19:000:0055 площею 20,4239 га.

Відповідно до Витягу з публічної кадастрової карти України (а.с. 68) земельна ділянка з кадастровим № 4622110100:19:000:0056 площею17,9539 га розташована в межах прибережної захисної смуги річки Західний Буг.

Згідно з інформацією, яка наявна у Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку інформації, що створений прокурором за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру, на підставі заяви Головного управління Держгеокадастру у Львівській області про державну реєстрацію земельної ділянки (реєстраційний № ЗВ-9703929912018 від 26.09.2018) зареєстровано земельну ділянку кадастровий № 4622110100:19:000:0056; адреса земельної ділянки Львівська область, Кам`янка-Бузький район, за межами м. Кам`янка-Бузька; категорія земель землі сільськогосподарського призначення; вид використання землі сільськогосподарського призначення; цільове призначення 16.00; площа 17,9539 га; форма власності Інформація про зареєстроване право в Державному земельному кадастрі відсутня.

У відомостях про державну реєстрацію земельної ділянки зазначено: орган, який зареєстрував земельну ділянку - Відділ у Кам`янка-Бузькому районі Головного управління Держгеокадастру у Львівській області; дата державної реєстрації земельної ділянки 26.09.2018.

Відомості щодо державної реєстрації прав на земельну ділянку кадастровий № 4622110100:19:000:0056 площею 17,9539 га у державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав на нерухоме майно, Державному реєстрі Іпотек, Єдиному реєстрі заборон відчуження об`єктів нерухомого майна відсутні (інформаційна довідка 368473265 від 05.03.2024р).

З листа Басейного управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну № 09/1615 від 10.11.2023р. вбачається, що паспорт річки Західний Буг не розроблявся. Річка Західний Буг згідно з ст.79 ВК України належить до категорії середніх річок. Відповідно до ст. 88 ВК України прибережні захисні смуги встановлюються по берегах річок (у меженний період) шириною для середніх річок 50 метрів, якщо крутизна схилів перевищує три градуси, мінімальна ширина прибережної захисної смуги подвоюється.

Департаментом екології та природних ресурсів Львівської облдержадміністрації від 09.11.2023р. повідомлено Жовківську окружну прокуратуру про те, що погодження документації із землеустрою на земельну ділянку з кадастровим № 4622110100:19:000:0056 площею 17,9539 га в межах прибережної захисної смуги річки Західний Буг департаментом не здійснювалося.

З листа Кам`янка-Бузької міської ради № 2181/03-15 від 14.11.2023р. вбачається, що технічна документація щодо земельної ділянки кадастровий № 4622110100:19:000:0056 площею 17,9539 га розроблена Львівською регіональною філією Державного підприємства ЦДЗК ЛМР виробничий підрозділ 13.08.2018, право комунальної власності на вказану земельну ділянку не зареєстровано.

Суд встановив, що земельна ділянка кадастровий № 4622110100:19:000:0056 площею 17,9539 га розташована в межах прибережної захисної смуги річки Західний Буг і тому належить до такої категорії земель як землі водного фонду. Вказана земельна ділянка помилково віднесена при державній реєстрації до земель сільськогосподарського призначення.

В результаті державної реєстрації земельної ділянки кадастровий № 4622110100:19:000:0056 площею 17,9539 га порушено вимоги Земельного Кодексу України щодо визначення цільового призначення земельної ділянки, яка належить до водоохоронної зону уздовж річки Західний Буг.

Згідно з ст. 391 Цивільного кодексу України власник майна має право вимагати усунення перешкод у здійсненні ним права користування та розпоряджання своїм майном.

Спеціальним законом, який установлює правові, економічні та організаційні основи діяльності у сфері Державного земельного кадастру, є Закон України «Про Державний земельний кадастр».

Статтями 16, 25 Закону України «Про Державний земельний кадастр» передбачено, що кадастровий номер скасовується лише у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки. Також, у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки закривається і відповідна Поземельна книга.

Отже, з метою реального поновлення прав держави, державна реєстрація земельної ділянки з кадастровим номером № 4622110100:19:000:0056 підлягає скасуванню.

Земельна ділянка припиняє існування як об`єкт цивільних прав, а її державна реєстрація скасовується в разі скасування державної реєстрації земельної ділянки на підставі судового рішення внаслідок визнання незаконною такої державної реєстрації (ч. 13 ст. 79-1 Земельного кодексу України).

Ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки допускається виключно з одночасним припиненням таким рішенням усіх речових прав, їх обтяжень, зареєстрованих щодо земельної ділянки (за наявності таких прав, обтяжень). Державна реєстрація земельної ділянки скасовується державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі, зокрема ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки, яке набрало законної сили в установленому законодавством порядку. У разі скасування державної реєстрації з цієї підстави, Державний кадастровий реєстратор у десятиденний строк повідомляє про це особу, за заявою якої здійснено державну реєстрацію земельних ділянок, а в разі наявності зареєстрованих речових прав на неї - суб`єктів таких прав. Відомості про земельну ділянку у разі скасування її державної реєстрації набувають статусу архівних за рішенням Державного кадастрового реєстратора, відображаються на кадастровій карті в архівному шарі даних геоінформаційної системи та зберігаються в Державному земельному кадастрі постійно разом з відомостями про відповідного Державного кадастрового реєстратора, дату та час набуття статусу архівних такими відомостями (п. 114 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051).

Таким чином, органом, що уповноважений на усунення наведеного вище порушення шляхом скасування державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером №4622110100:19:000:0056 є Головне управління Держгеокадастру у Львівській області.

Власник земельної ділянки може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків (ч. 2 ст. 152 ЗК України).

Перелік способів захисту земельних прав викладений у ч. 3 ст. 152 Земельного кодексу України, якою, зокрема передбачено і застосування інших, передбачених законом способів.

За таких обставин, обраний прокурором спосіб захисту порушених прав держави є ефективним, відповідає змісту порушеного права та інтересу, призведе до реального відновлення інтересів держави у спірних правовідносинах, який узгоджується з положеннями ст. 16 ЦК України та ст. 152 ЗК України, а саме скасування державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером № 4622110100:19:000:0056 як об`єкта цивільних прав.

Згідно з ст. 131-1 Конституції України на прокуратуру покладено функції представництва інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.

Відповідно до ч. 3,4 ст. 53 ГПК України у визначених законом випадках прокурор звертається з позовною заявою, бере участь у розгляді справ за його позовами, а також може вступити за своєю ініціативою у справу, провадження у якій відкрито за позовом іншої особи. Прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, у позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, у чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

Статтею 23 Закону України «Про прокуратуру» передбачено, що представництво прокуратурою інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави, у випадках, передбачених законом.

Порушення інтересів держави полягало в тому, що земельна ділянка з кадастровим номером 4622110100:19:000:0056 не може існувати в межах прибережної захисної смуги річки Західний Буг як землі сільськогосподарського призначення, її державна реєстрація повинна бути скасована та створено новий об`єкт (об`єкти) земельних відносин з іншим цільовим призначенням.

Прокуратурою повідомлено Кам`янка-Бузьку міську раду про виявлені порушення, однак, вказаний орган самостійно не звернувся до суду з позовом.

З огляду на вище наведені обставини, суд доходить висновку про задоволення позовних вимог прокурора.

Враховуючи, що позовні вимоги задоволено у повному обсязі, судовий збір на підставі ст. 129 ГПК України покладається на відповідача.

Керуючись ст.ст. 2, 3, 13, 74, 76, 77, 78, 79, 86, 129, 236, 238, 240, 241, 242, 327 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Позов Керівника Жовківської окружної прокуратури (80300, м.Жовква, вул.Св. Трійці,10, код ЄДРПОУ 02910031), поданий в інтересах держави в особі позивача: Кам`янка-Бузької міської ради (80400, Львівська область, Львівський район, м. Кам`янка-Бузька, вул.Шевченка,2, код ЄДРПОУ 04056196) до Головного управління Держгеокадастру у Львівській області (79019, м. Львів, пр. В.Чорновола, 4, код ЄДРПОУ 39769942) задовольнити повністю.

Усунути Кам`янка-Бузькій міській раді Львівського району Львівської області (80400, Львівська область, Львівський район, м. Кам`янка-Бузька, вул. Шевченка,2, код ЄДРПОУ 04056196) перешкоди у користуванні та розпорядженні земельною ділянкою водного фонду шляхом скасування вчиненої 26.09.2018 у Державному земельному кадастрі державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 4622110100:19:000:0056 площею 17,9539 га.

Стягнути з Головного управління Держгеокадастру у Львівській області (79019, м. Львів, пр. В. Чорновола, 4; код ЄДРПОУ 39769942) на користь Львівської обласної прокуратури (код ЄДРПОУ 02910031; поштовий індекс 79005, Львівська обл., м. Львів, пр-т Шевченка, буд. 17/19) 2422,40 грн. судового збору.

Накази видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення Господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

На рішення господарського суду може бути подано апеляційну скаргу безпосередньо до Західного апеляційного господарського суду протягом 20 днів з дня складення повного тексту рішення.

Повний текст рішення складено 14.06.2024 р.

СуддяБортник О.Ю.

Джерело: ЄДРСР 119740584
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку