open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 червня 2024 року ЛуцькСправа № 140/4646/24

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Ковальчука В.Д.,

розглянувши за правилами спрощеного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області про визнання бездіяльності Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області щодо відмови ОСОБА_1 зарахувати до пільгового стажу роботи один місяць служби за три, під час проходження військової служби в особливий період (безпосередня участь в бойових діях) з 03.05.2015 року по 31.08.2015 року, з 09.09.2015 по 05.12.2015, з 31.03.2016 по 27.05.2016, з 06.06.2016 по 28.10.201, з 29.03.2017 но 14.07.2017, з 29.07.2017 по 28.10.2017. з 16.03.2018 по 11.04.2018, з 02.05.2018 по 20.09.2018 до страхового та пільгового стажу для призначення пенсії за вислугу років відповідно до ст. 12 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби» відповідно до заяви про призначення пенсії від 24.01.2022 року, зобов`язання Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області зарахувати до спеціального та пільгового стажу роботи ОСОБА_1 один місяць служби за три, під час проходження військової служби в особливий період з 03.05.2015 року по 31.08.2015 року, з 09.09.2015 по 05.12.2015, з 31.03.2016 по 27.05.2016, з 06.06.2016 по 28.10.201, з 29.03.2017 но 14.07.2017, з 29.07.2017 по 28.10.2017. з 16.03.2018 по 11.04.2018, з 02.05.2018 по 20.09.2018 під час призначення пенсії відповідно до заяви про призначення пенсії від 24.01.2022 року, зобов`язання Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області призначити, нарахувати та виплатити ОСОБА_1 пенсію за вислугу років відповідно до ст. 12 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби», із зарахуванням до вислуги років для призначення такої пенсії часу проходження служби з 03.05.2015 року по 31.08.2015 року, з 09.09.2015 по 05.12.2015, з 31.03.2016 по 27.05.2016, з 06.06.2016 по 28.10.201, з 29.03.2017 но 14.07.2017, з 29.07.2017 по 28.10.2017. з 16.03.2018 по 11.04.2018, з 02.05.2018 по 20.09.2018, протягом якою ОСОБА_1 брав участь в антитерористичній операції, на пільгових умовах один місяць служби за три місяці, відповідно до заяви про призначення пенсії від 24.01.2022 року.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивач перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Харківській області та отримує пенсію за віком, як учасник бойових дій згідно Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування». Пенсію обчислено з урахуванням страхового стажу 34 роки 7 місяців.

Вважає протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області та такими, що порушують його законні права з огляду на таке.

24.01.2022 позивач звертався до відповідача з заявою та доданими документами щодо призначення йому пенсії.

Відповідно до посвідчення серії НОМЕР_1 під 20.10.2015 року має статус учасника бойовик дій та безпосередньо брав участь у бойових діях в зоні АТО з 03.05.2015 року по 31.08.2015 року, з 09.09.2015 по 05.12.2015, з 31.03.2016 по 27.05.2016, з 06.06.2016 по 28.10.2016, з 29.03.2017 по 14.07.2017, з 29.07.2017 по 28.10.2017. з 16.03.2018 по 11.04.2018, з 02.05.2018 по 20.09.2018 - 2 роки 1 місяць і 20 днів, що підтверджується довідкою про безпосередню участь в АТО від 14.19.2018 №4061 та довідкою від 21.01.2022 №177, військовим квитком, посвідченням УБД, що дає право па призначення пільгової пенсії на пільгових умовах.

Всі ці документи позивач надавав в пенсійний фонд. Позивач зазначив, що при визначені вислуги років для призначення пенсії за вислугу років відповідно до п. «б» ст. 12 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільненні з військової служби та деяких інших осіб» відповідач зобов`язаний був зарахувати на пільгових умовах один місяць служби за три місяці час проходження служби, протягом якого позивач брав участь в антитерористичній операції (всього 2 роки 1 місяць 20 днів, повинні зараховуватися до його страхового та пільгового стажу із розрахунку місяць служби за три, тобто 6 років 3 місяці).

Із зарахуванням вказаного періоду на пільгових умовах його вислуга років становила понад 14 календарних роки, що свідчить про те, що він набув право на призначення пенсії за вислугу років відповідно до п. «б» ст. 12 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб».

Саме такий висновок зробив Верховний Суд у своїх Постановах від 3 березня 2021 року, у справі № 805/3923/18-а та від 14.04.2021 у справі №480/4241/18.

На момент звернення до пенсійного фонду з заявою про призначення пенсії, у позивача було достатньо стажу для призначення йому пенсії за вислугу років у відповідності до п.«б» ст. 12 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб», що підтведжується довідкою ІНФОРМАЦІЯ_1 №177 від 21.01.2022 року, відповідно до якої військовий стаж позивача на 21,01.2022 рік становив понад 14 років, якщо враховувати місяць служби за три в період участі в АТО.

Однак, відповідач не зарахував до його страхового та пільгового стажу місяць служби за три .

Позивач повторно звернувся до відповідача щодо призначення йому пенсії з 24.01.2022 за вислугу років відповідно до п. «б» ст. 12 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб».

Листом від 17.04.2024 відповідач надав позивачу відповідь, що період військової служби з березня 2015 року по вересень 2018 року зарахований до страхового стажу відповідно до статті 24 Закону за даними, що містяться у системі персоніфікованого обліку, в одинарному розмірі.

Позивач вважає відмову у призначенні пенсії за вислугу років протиправною, оскільки станом на день призначення пенсії вислуга років в пільговому обчисленні становила понад 14 років, а тому він набув право на призначення пенсії за вислугу років відповідно до пункту б частини першої статті 12 Закону 2262-ХІІ.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 30.04.2024 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі за вказаним позовом та ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) .

Відповідач у наданий судом строк відзиві на позов не надав.

Дослідивши письмові докази, а також пояснення, викладені учасниками справи у заявах по суті справи, суд встановив такі обставини.

Судом встановлено, що ОСОБА_1 перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Харківській області та отримує пенсію за віком, як учасник бойових дій згідно Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування». Пенсію обчислено з урахуванням страховою стажу 34 роки 7 місяців.

24.01.2022 позивач звертався до відповідача з заявою та доданими документами щодо призначення йому пенсії.

Відповідно до посвідчення серії НОМЕР_1 під 20.10.2015 року має статус учасника бойовик дій та безпосередньо брав участь у бойових діях в тоні АТО з 03.05.2015 року по 31.08.2015 року, з 09.09.2015 по 05.12.2015, з 31.03.2016 по 27.05.2016, з 06.06.2016 по 28.10.2016, з 29.03.2017 по 14.07.2017, з 29.07.2017 по 28.10.2017. з 16.03.2018 по 11.04.2018, з 02.05.2018 по 20.09.2018 - 2 роки 1 місяць і 20 днів, що підтверджується довідкою про безпосередню участь в АТО від 14.19.2018 №4061 та довідкою від 21.01.2022 №177, військовим квитком, посвідченням НОМЕР_2 .

На думку позивача при визначені вислуги років для призначення пенсії за вислугу років відповідно до п. «б» ст. 12 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільненні з військової служби та деяких інших осіб» відповідач зобов`язаний був зарахувати на пільгових умовах один місяць служби за три місяці час проходження служби, протягом якого позивач брав участь в антитерористичній операції (всього 2 роки 1 місяць 20 днів, повинні зараховуватися до його страхового та пільгового стажу із розрахунку місяць служби за три, тобто 6 років 3 місяці).

Із зарахуванням вказаного періоду на пільгових умовах його вислуга років становила понад 14 календарних роки, що свідчить про те, що він набув право на призначення пенсії за вислугу років відповідно до п. «б» ст. 12 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб».

Однак, відповідач не зарахував до його страхового та пільгового стажу місяць служби за три.

Позивач повторно звернувся до відповідача щодо призначення йому пенсії з 24.01.2022 за вислугу років відповідно до п. «б» ст. 12 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб».

Листом від 17.04.2024 відповідач надав позивачу відповідь, що період військової служби з березня 2015 року по вересень 2018 року зарахований до страхового стажу відповідно до статті 24 Закону за даними, що містяться у системі персоніфікованого обліку, в одинарному розмірі.

Позивач вважає відмову у призначенні пенсії за вислугу років протиправною, оскільки станом на день звернення за призначенням пенсії 24.01.2022, вислуга років в пільговому обчисленні становила понад 14 років, він набув право на призначення пенсії за вислугу років відповідно до пункту б частини першої статті 12 Закону 2262-ХІІ, а тому звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Закон України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (далі Закон № 2262) визначає умови, норми і порядок пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, осіб начальницького і рядового складу Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом.

Згідно п. "а" ст. 1-2 Закону № 2262 право на пенсійне забезпечення на умовах цього Закону мають звільнені зі служби особи офіцерського складу, прапорщики і мічмани, військовослужбовці надстрокової служби та військової служби за контрактом.

Приписами пункту б ч. 1 ст. 12 Закону № 2262 передбачено, що пенсія за вислугу років призначається особам з числа військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової служби) рядового, сержантського, старшинського та офіцерського складу, іншим особам, зазначеним упунктах "б"-"д", "з" статті 1-2цього Закону, в разі досягнення ними на день звільнення зі служби 45-річного віку, крім осіб, зазначених участині третійстатті 5 цього Закону, за наявності у них страхового стажу 25 років і більше, з яких не менше ніж 12 календарних років і 6 місяців становить військова служба або служба в органах внутрішніх справ, Національній поліції, на посадах начальницького складу в Національному антикорупційному бюро України, Службі судової охорони, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції, Бюро економічної безпеки України чи Державній кримінально-виконавчій службі України.

Відмовляючи позивачу у переведенні на пенсію за вислугу років та призначаючи пенсію у січні 2022 року відповідач обрахував позивачу період військової служби у календарному обчисленні.

Суд вважає рішення відповідача протиправним з огляду на наступне.

Відповідно до ст. 17 Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби і військової служби за контрактом, іншим особам, зазначеним у пунктах б - д статті 1-2 цього Закону, які мають право на пенсію за цим Законом, до вислуги років для призначення пенсії зараховуються, зокрема, військова служба.

Згідно зі ст. 2 Закону України Про військовий обов`язок і військову службу, військова служба є державною службою особливого характеру, яка полягає у професійній діяльності придатних до неї за станом здоров`я і віком громадян України, іноземців та осіб без громадянства, пов`язаній із обороною України, її незалежності та територіальної цілісності. Час проходження військової служби зараховується громадянам України до їх страхового стажу, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби.

Пунктом 6 ст. 2 вказаного Закону визначені види військової служби, до яких належить, зокрема військова служба за призовом під час мобілізації, на особливий період.

Відповідно до абз. 2 п.1 ст. 8 Закону України Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей, час перебування громадян України на військовій службі зараховується до їх страхового стажу, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби. Час проходження строкової військової служби та військової служби за призовом осіб офіцерського складу, а також час проходження військової служби в особливий період, що оголошується відповідно до Закону України Про оборону України, зараховуються до стажу роботи, що дає право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах, якщо на момент призову на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу в особливий період, що оголошується відповідно до Закону України "Про оборону України", особа навчалася за фахом у професійно-технічному навчальному закладі, працювала за професією або займала посаду, що дає право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах. Час навчання в професійно-технічному навчальному закладі, час проходження строкової військової служби, а також час проходження військової служби в особливий період, що оголошується відповідно до Закону України "Про оборону України", які зараховуються до стажу роботи, що дає право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах, не повинні перевищувати наявного стажу роботи, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах. Час проходження військовослужбовцями військової служби в особливий період, що оголошується відповідно до Закону України "Про оборону України", зараховується до їх вислуги років, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби на пільгових умовах у порядку, який визначається Кабінетом Міністрів України.

Статтею 17-1 Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб визначено, що порядок обчислення вислуги років та визначення пільгових умов призначення пенсій особам, які мають право на пенсію за цим Законом, встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Статтею 17 Закону N 2262-XII визначено види служби та періоди часу, які зараховуються до вислуги років для призначення пенсії, а статтею 17-1 Закону 2262-XII встановлено саме порядок обчислення вислуги років та визначення пільгових умов призначення пенсій особам, які мають право на пенсію за цим законом. У свою чергу, вказаною нормою передбачено, що цей період та пільгові умови встановлюються саме Кабінетом Міністрів України.

Отже, Законом N 2262-XII передбачені пільгові умови для призначення пенсій за вислугу років, які встановлюються урядом, шляхом прийняття підзаконних нормативно-правових актів.

Постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 року № 393 затверджено Порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, поліцейським та членам їхніх сімей.

Вказана постанова є підзаконним нормативно-правовим актом, мета якого конкретизувати нормативне регулювання з метою вирішення питань, що виникають з приводу призначення пенсії за вислугу років, зокрема, і на пільгових умовах.

Таким чином, основним актом, на підставі якого здійснюється обчислення періоду проходження військової служби для зарахування його до стажу є Закон №2262-XII. Пільгове обчислення періоду проходження військової служби є похідним від визначальної підстави і може визначатись іншими підзаконними нормативно-правовими актами, зокрема, Постановою №393. Можливість пільгового обчислення вказаного періоду пов`язується, насамперед, зі спеціальним статусом, якого особи набули в результаті виконання відповідної роботи, яка визначена у законодавчому порядку.

Правові висновки застосування статті 12 Закону №2262-ХІІ, щодо наявності у осіб права на пенсію за вислугою років з врахуванням пільгового стажу викладені у постановах Верховного Суду від 03.03.2021 у справі №805/3923/18-а, від 16.03.2021 №826/16811/18.

Також, Верховний Суд в складі Судової палати з розгляду справ щодо захисту соціальних прав Касаційного адміністративного суду у постанові від 14.04.2021 по справі №480/4241/18 зробив наступні правові висновки:

- в цілях Закону №2262 календарна вислуга - це вислуга, яка складається з повної кількості календарних днів відповідного періоду (календарний рік - 365 календарних днів, календарний місяць - 30 календарних днів).

- для призначення пенсій за вислугу років за Законом №2262-ХІІ календарна вислуга років може бути зарахована на пільгових умовах відповідно до Порядку №393.

Згідно з ч. 4 ст. 17 Закону № 2262-XII при призначенні пенсій особам, які мають право на пенсію за цим Законом, враховуються тільки повні роки вислуги років або страхового стажу без округлення фактичного розміру вислуги років чи страхового стажу в бік збільшення.

Порядок обчислення вислуги років та визначення пільгових умов призначення пенсій особам, які мають право на пенсію за цим Законом, встановлюється Кабінетом Міністрів України (ст. 17-1 Закону № 2262-XII).

Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб затверджений постановою правління Пенсійного фонду України від 30.01.2007 року № 3-1, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 15.02.2007 року за № 135/13404, (далі - Порядок № 3-1).

Згідно п. 6 Порядку № 3-1 (в редакції, чинній на момент звернення позивача із заявою про призначення пенсії та винесення оскаржуваного рішення) днем звернення за призначенням пенсії є день подання до відповідного органу, що призначає пенсії, письмової заяви про призначення пенсії з усіма необхідними для вирішення цього питання документами, а в разі пересилання заяви і документів поштою дати їх відправлення.

Згідно з п. 16 Порядку № 3-1 при прийманні документів для призначення пенсії орган, що призначає пенсії: перевіряє правильність оформлення заяви й подання про призначення пенсії, відповідність викладених у них відомостей про особу даним паспорта та документам про стаж;

здійснює попередню перевірку змісту і належного оформлення представлених документів;

перевіряє правильність копій відповідних документів, фіксує й засвідчує виявлені розходження (…)

Оскільки призначення пенсії за Законом №2262 відбувається органами Пенсійного фонду України, тому саме пенсійний орган перевіряє підстави призначення пенсії за вислугу років відповідно до нормативно-правових актів, які є чинними на час призначення такої пенсії.

Згідно з Постановою № 393 у редакції постанови Кабінету Міністрів України (чинній на момент звернення позивача із заявою про оформлення та направлення документів для призначення пенсії), установлено, що для призначення пенсій за вислугу років відповідно до Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб особам з числа військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової служби) рядового, сержантського, старшинського та офіцерського складу, особам, зазначеним у пунктах б - д, ж і з ст. 1-2 такого Закону, до вислуги років для призначення пенсій особам, зазначеним вабзаці першому пункту 1цієї постанови, зараховується на пільгових умовах:

а) один місяць служби за три місяці:

участь у бойових діях у воєнний час;

Як встановлено судом, на момент призначення пенсії в січні 2024 року вислуга років позивача складала календарна 10 рік 01 місяць 24 дні на військовій службі, пільгова 04 роки 02 місяці на військовій службі, у пільговому обчисленні понад 14 років, з урахуванням норм Порядку №393.

Отже, на момент звернення до пенсійного фонду з заявою про призначення пенсії, у позивача було достатньо стажу для призначення йому пенсії за вислугу років у відповідності до п.«б» ст. 12 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб», що підтведжується довідкою ІНФОРМАЦІЯ_1 №177 від 21.01.2022 року, відповідно до якої військовий стаж позивача на 21,01.2022 рік становив понад 14 років, з врахуванням місяць служби за три в період участі в АТО.

Таким чином, відповідач при розгляді заяви позивача від 24.01.2022 з поданими документами про призначення пенсії, мав би призначити позивачу пенсію за вислугу років та повинен був врахувати календарну вислугу років позивача, виходячи з пільгового стажу у розмірі 14 роки 03 місяців 24 дні.

Тобто, з урахуванням зазначеного правового висновку, позивач має право на призначення пенсії за вислугу років у відповідності до п.«б» ст. 12 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб».

Вказаний висновок також зазначений Верховним Судом у постанові від 29.11.2021 по справі №620/2938/20.

Відповідно до частини третьої статті 50 Закону №2262-ХІІ пенсія за минулий час при несвоєчасному зверненні призначається з дня виникнення права на пенсію, але не більш як за 12 місяців перед зверненням за пенсією.

Разом з тим, з матеріалів пенсійної справи вбачається, що позивач звернувся із заявою про призначення пенсії 24.01.2022, відтак має право на призначення пенсії з 24.01.2022.

Згідно з частиною першою статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Відповідно до частини другої статті 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, з урахуванням правових висновків Верховного Суду, статей 9, 245 КАС України, встановлених обставин справи та наведених норм чинного законодавства України, суд дійшов висновку про задоволення позову ОСОБА_1 шляхом визнання протиправною відмову Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області щодо зарахування ОСОБА_1 до пільгового стажу роботи один місяць служби за три, під час проходження військової служби в особливий період (безпосередня участь в бойових діях) з 03.05.2015 року по 31.08.2015 року, з 09.09.2015 по 05.12.2015, з 31.03.2016 по 27.05.2016, з 06.06.2016 по 28.10.201, з 29.03.2017 но 14.07.2017, з 29.07.2017 по 28.10.2017, з 16.03.2018 по 11.04.2018, з 02.05.2018 по 20.09.2018 та до страхового та пільгового стажу для призначення пенсії за вислугу років відповідно до ст. 12 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, зобов`язання Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області призначити, нарахувати та виплатити ОСОБА_1 з 24.01.2022 пенсію за вислугу років відповідно до ст. 12 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби», із зарахуванням до вислуги років для призначення такої пенсії часу проходження служби з 03.05.2015 року по 31.08.2015 року, з 09.09.2015 по 05.12.2015, з 31.03.2016 по 27.05.2016, з 06.06.2016 по 28.10.2016, з 29.03.2017 но 14.07.2017, з 29.07.2017 по 28.10.2017. з 16.03.2018 по 11.04.2018, з 02.05.2018 по 20.09.2018, протягом якою ОСОБА_1 брав участь в антитерористичній операції, на пільгових умовах один місяць служби за три місяці, відповідно до заяви про призначення пенсії від 24.01.2022.

Керуючись статтями 243, 245, 246, 257, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправною відмову Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області щодо зарахування ОСОБА_1 до пільгового стажу роботи один місяць служби за три, під час проходження військової служби в особливий період (безпосередня участь в бойових діях) з 03.05.2015 року по 31.08.2015 року, з 09.09.2015 по 05.12.2015, з 31.03.2016 по 27.05.2016, з 06.06.2016 по 28.10.201, з 29.03.2017 но 14.07.2017, з 29.07.2017 по 28.10.2017, з 16.03.2018 по 11.04.2018, з 02.05.2018 по 20.09.2018 та до страхового та пільгового стажу для призначення пенсії за вислугу років відповідно до ст. 12 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб відповідно до заяви про призначення пенсії від 24.01.2022.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області призначити, нарахувати та виплатити ОСОБА_1 з 24.01.2022 пенсію за вислугу років відповідно до ст. 12 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби», із зарахуванням до вислуги років для призначення такої пенсії часу проходження служби з 03.05.2015 року по 31.08.2015 року, з 09.09.2015 по 05.12.2015, з 31.03.2016 по 27.05.2016, з 06.06.2016 по 28.10.2016, з 29.03.2017 но 14.07.2017, з 29.07.2017 по 28.10.2017. з 16.03.2018 по 11.04.2018, з 02.05.2018 по 20.09.2018, протягом якою ОСОБА_1 брав участь в антитерористичній операції, на пільгових умовах один місяць служби за три місяці, відповідно до заяви про призначення пенсії від 24.01.2022.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_3 ).

Відповідач: Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області (61022, м. Харків, Майдан Свободи, Держпром, 3 під`їзд, 2 поверх, код ЄДРПОУ 14099344).

Суддя В.Д. Ковальчук

Джерело: ЄДРСР 119687327
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку