open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 145/866/24

Провадження №3/145/399/2024

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04.06.2024 смт Тиврів

Суддя Тиврівського районного суду Вінницької області Копилова Л. В. , розглянувши матеріали, що надійшли від Центрально-Західного міжрегіонального управління державної служби з питань праці про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , мешканця АДРЕСА_1 , працюючого директором ТОВ "Олена",

за ч.1 ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

В С Т А Н О В И В :

18.04.2024 о 17:00 год. під час здійснення заходу нагляду державного контролю виявлено, що ОСОБА_1 будучи директором ТОВ "Олена", що розташоване м. Гнівань, вул. Побузька, буд. 70, порушив вимоги ч. 1 ст. 7 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану». В ТОВ "Олена" не забезпечено достовірний облік виконуваної працівником роботи, відсутні табелі обліку робочого часу.

Також порушено ч. 1 ст. 10 Закону України "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стан". Не дотримано вимоги ч.1, ст. 10 Закону України № 2136 щодо виплати заробітної плати працівнику на умовах, визначених трудовим договором.

Наказом №8 від 08.08.2018 "Про строки виплати заробітної плати", який затвердженого директором ТОВ «Олена» ОСОБА_1 та погодженого з уповноваженим представником від трудового колективу, встановлено строки для виплати заробітної плати: за першу половину місяця - 18 числа; за другу половину місяця не пізніше 7 днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата.

Відповідно наданих документів для здійснення заходу нагляду державного контролю, письмового пояснення директора ТОВ «Олена», ОСОБА_1 , зазначено про те, що заборгованість заробітної плати з листопада 2023 перед 5 працівниками зазначеного підприємства становить 98,3 тис. грн, в.т.ч., пекарям ТОВ «Олена»- ОСОБА_2 - 19200,49 тис.грн, ОСОБА_3 - 22218,00 тис.грн, ОСОБА_4 - 22218,00 тис. грн, ОСОБА_5 - 19200,49 тис.грн, ОСОБА_6 - 15486,82 тис.грн. Зведеними відомостями сум для зарахування на картрахунки №12 від 24.05.2023, в сумі 5393,50 грн, за квітень 2023, №13 від 29.05.2023 в сумі 10787,00 тис.грн, за травень 2023 №14 від 20.06.2023 в сумі 5393,50 грн, за травень 2023 №15 від 23.06.2023 в сумі 5393,50 грн, за травень 2023 №17 від 27.06.2023 в сумі 5393 тис.грн, за травень 2023 №18 від 17.07.2023 в сумі 5393,50 грн, за червень 2023 №19 від 21.07.2023, в сумі 5393,50 грн, за червень 2023 №20 від 24.07.2023 в сумі 5393,50 грн., за червень 2023 №23 від 25.08.2023 в сумі 5393,50 грн., за липень 2023 №24 від 19.10.2023 в сумі 5393,50 грн, за вересень 2023 №25 від 20.10.2023 в сумі 5393,50 грн, за вересень 2023 №26 від 30.10.2023 в сумі 5393,50 грн, за вересень 2023 №27 від 24.11.2023 в сумі 5393,50 грн, за жовтень 2023 №28 від 28.11.2023 в сумі 5393,50 грн, за жовтень 2022 №29 від 30.11.2023, виплачена заробітна плата працівникам в сумі 10787,00 грн, за жовтень 2023.

Банківськими виписками всього коштів на розрахунковому рахунку підприємства за листопад 2023 - 40,5 тис грн. Використано на виплату заробітної плати - 21,6 тис.грн, сплачено податків - 16,8 тис.грн. Інші видатки з постачальниками і кредиторами - 0,3 тис.грн.

За грудень 2023 всього коштів на розрахунковому рахунку - 1,0 тис.грн. Використано на виплату заробітної плати - 0,0 тис.грн. Сплачено податків - 0,2 тис.грн. Інші видатки з постачальниками і кредиторами - 0,2 тис.грн.

За січень 2024 всього коштів на розрахунковому рахунку - 0,0 тис.грн. Використано на виплату заробітної плати - 0,0 тис.грн. Сплачено податків - 0,0 тис.грн. Інші видатки з постачальниками і кредиторами - 0,0 тис.грн.

За лютий 2024 всього коштів на розрахунковому рахунку - 0,0 тис.грн. Використано на виплату заробітної плати - 0,0 тис.грн. Сплачено податків - 0,0 тис.грн. Інші видатки з постачальниками і кредиторами - 0,0 тис.грн.

За березень 2024 всього коштів на розрахунковому рахунку - 0,0 тис.грн. Використано на виплату заробітної плати - 0,0 тис.грн. Сплачено податків - 0,0 тис.грн. Інші видатки з постачальниками і кредиторами- 0,0 тис. грн.

За квітень 2024 всього коштів на розрахунковому рахунку - 0,0 тис.грн. Використано на виплату заробітної плати - 0,0 тис.грн. Сплачено податків - 0,0 тис.грн. Інші видатки з постачальниками і кредиторами - 0,0 тис. грн.

Довідкою про використання коштів підприємства з листопада 2023 по квітень 2024, контрольними показниками, всього надходжень на розрахунковий рахунок зазначеного підприємства - 41,7 тис.грн. Використано на виплату заробітної плати - 21,6 тис.грн, або 51,8 %. Сплачено податків та обов`язкових платежів - 17,0 тис.грн. Інші видатки - 0,5 тис. грн.

Семи працівникам зазначеного підприємства за березень 2024 не виплачена заробітна плата в сумі 18338,62 грн, чим не дотримано вимоги ч.1, ст. 10 ЗУ №2136 стосовно виплати заробітної плати працівнику на умовах, визначених трудовим договором.

Письмово, директор ТОВ «Олена» ОСОБА_1 , зазначив про те, що заборгованість із виплати заробітної плати перед працівниками підприємства виникла в зв`язку з важким фінансово-господарським становищем, в.т.ч. враховуючи військовий стан в країні зменшився попит на збут продукції.

Згідно наданих документів, наказом №12 від 23.11.2023, звільнена з роботи, з посади пекаря, за угодою сторін, згідно п.1 ст.36 КЗпП України, з 24.11.2023, ОСОБА_7 ..

Письмово, директор ТОВ «Олена» ОСОБА_1 , вказав про те, що письмовою заявою пекар ОСОБА_7 з проханням звільнити її з роботи за угодою сторін, згідно п.1 ст. 36 КЗпП України, не зверталась.

Письмово, ОСОБА_1 , зазначив про те, що ОСОБА_7 , під час перебування в трудових відносинах не перебувала в основній щорічній відпустці.

Відомістю нарахування заробітної плати за листопад 2023 пекарю ОСОБА_7 , не проведена грошова компенсація за всі дні не використаних щорічних відпусток, чим не дотримано вимоги ст. 83 КЗпП України.

Видатковим касовим ордером №1 від 30.11.2023, ОСОБА_7 , під особистий підпис отримали заробітну плату в сумі 5393,50 грн., чим не дотримано ст. 116 КЗпП України, якою зазначено про те, що заробітну плату звільненому з роботи працівникові необхідно виплатити в день звільнення. Законом України від 19.07.2022 № 2352-ІХ, внесено зміни до КЗпП України, в.т.ч., ч.1 ст.47 КЗпП України, якою визначено про те, що в день звільнення роботодавець зобов`язаний видати працівникові копію наказу (розпорядження) про звільнення, письмове повідомлення про нараховані та виплачені йому суми при звільненні, згідно статті 116 КЗпП України провести з ним розрахунок.

Зазначені вимоги звільненому з роботи працівникові ОСОБА_7 , не забезпечено.

Не дотримано ст. 117 КЗпП України, якою зазначено про те, що в разі не виплати працівникові всіх належних коштів в день звільнення, працівникові виплачується середній заробіток за весь час затримки по день фактичного розрахунку.

Порушено абз.4 ч.1 ст. 12 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану». Згідно наданих документів, наказом №12 від 23.11.2023, звільнена з роботи, з посади пекаря, за угодою сторін, згідно п.1 ст. 36 КЗпП України, з 24.11.2023, ОСОБА_7

Письмово, директор ТОВ «Олена», ОСОБА_1 , вказав про те, що з письмовою заявою пекар ОСОБА_7 , із проханням звільнити її з роботи за угодою сторін, згідно п.1 ст.36 КЗпП України, не зверталась.

Письмово, ОСОБА_1 , зазначив про те, що ОСОБА_7 , під час перебування в трудових відносинах не перебувала в основній щорічній відпустці.

Відомістю нарахування заробітної плати за листопад 2023 пекарю ОСОБА_7 , не проведена грошова компенсація за всі дні не використаних щорічних відпусток, чим не дотримано вимоги ст. 83 КЗпП України.

В судове засідання ОСОБА_1 не з`явився, хоча про дату і час слухання справи повідомлений в порядку встановленому законом, заяв про відкладення розгляду справи не надано, про причини неявки до суду, не повідомлено, а тому вважаю за необхідне розглядати справу у його відсутності відповідно до ст.268 КУпАП.

Вина ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення підтверджується протоколом про адміністративне правопорушення №ЦЗ/ВН/8773/096/П/ПТ від 18.04.2024, актом від 18.04.2024, приписом про усунення виявлених порушень законодавства про працю №ЦЗ/ВН/8773/096/П від 18.04.2024, письмовими поясненнями ОСОБА_1 та іншими матеріалами справи.

Частиною першою статті 41 КУпАП передбачена адміністративна відповідальність за порушення встановлених термінів виплати пенсій, стипендій, заробітної плати, виплата їх не в повному обсязі, терміну надання посадовими особами підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та фізичними особами - підприємцями працівникам, у тому числі колишнім, на їхню вимогу документів стосовно їх трудової діяльності на даному підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи - підприємця, необхідних для призначення пенсії (про стаж, заробітну плату тощо), визначеного Законом України "Про звернення громадян", або надання зазначених документів, що містять недостовірні дані, порушення терміну проведення атестації робочих місць за умовами праці та порядку її проведення, а також інші порушення вимог законодавства про працю.

Враховуючи вищенаведене та особу, яка притягується до адміністративної відповідальності, характер вчиненого правопорушення, ступінь вини, вважаю за доцільне накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення, передбачене ч.1 ст. 41 КУпАП, у виді штрафу.

Відповідно до ст.40-1 КУпАП України судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення. Тому з ОСОБА_1 слід стягнути на користь держави 605 грн. 60 коп. судового збору.

Керуючись ст.ст. 41, 280, 283, 284, 287, 289, 291, 40-1 КУпАП,

П О С Т А Н О В И В :

Визнати винним ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення, передбаченого ч.1 ст.41 КУпАП і накласти на нього адміністративне стягнення за цією статтею у виді штрафу у розмірі 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 510 (п`ятсот десять) грн. 00 коп., які стягнути на р/рахунок №UA038999980313010106000002894, одержувач ГУК у Він.обл./смт Тиврів/21081100; банк одержувача - Казначейство України (ел.адм.подат.), ЄДРПОУ 37979858, код доходу 21081100, найменування коду класифікації доходів бюджету - адміністративні штрафи та інші санкції.

Стягнути із ОСОБА_1 на користь Державної судової адміністрації України судовий збір в розмірі 605,60 грн. на р/рахунок №UA908999980313111256000026001, отримувач коштів ГУК у м. Києві/м.Київ 22030106, банк одержувача - Казначейство України, код за ЄДРПОУ 37993783, код класифікації доходів бюджету 22030106.

Постанова може бути оскаржена до Вінницького апеляційного суду через Тиврівський районний суд протягом десяти днів з дня її винесення.

Суддя Копилова Л. В.

Строк пред`явлення постанови до виконання три місяці з моменту її винесення.

Джерело: ЄДРСР 119514852
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку