open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

Справа № 758/14180/23

3/758/232/24

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 травня 2024 року м. Київ

Суддя Подільського районного суду м. Києва Казмиренко Л.В., розглянувши матеріали, що надійшли із Енергетичної митниці Державної митної служби України про притягнення до відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , директора ТОВ «Осоіл»,

за ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України,

за участю представника Енергетичної митниці - Носко Ю.Ю.,

захисників - адвокатів Гречка Л.П., Кононенко О.С.,

встановив:

16.12.2022 через пункт пропуску "Ягодин - Дорогуск" митного поста "Ягодин" Волинської митниці з Латвійської Республіки на митну територію України на адресу ТОВ «ОСОІЛ» (станом на дату складення протоколу - Україна, 02099, м. Київ, вул. Бориспільська, буд. 1, код ЄДРПОУ 40242647) ввезено товар «Gasoline» вагою 21,290 тон, у кількості 28,643 тис. л при 15о С, вартістю 17 713,28 Євро.

Переміщення товару через митний кордон України було здійснено на підставі наступних документів: товаротранспортна накладна CMR від 13.12.2022 №LV-CWD-131222/01; рахунок (commercial invoice) від 13.12.2022 №BP 598/2022, із зазначеною назвою товару як «Gasoline regular 95, Light, 3, II (D/E), KN code 27101245»; сертифікат якості від 04.11.2022 №160855_4783502; зовнішньоекономічний контракт від 31.10.2022 №CWD-OS-12/2022 та доповнення до нього від 13.12.2022 № 7.

Згідно з відомостями, зазначеними в наданих до митних органів документах, на митну територію України ввезено товар «Нафтопродукти, одержані з бітумінозних порід (мінералів), легкі дистиляти, бензин EN228, з технічними характеристиками: масова частка сірки-3,6мг/кг, октанове число, яке визначається по дослідному методу (RON) - 95,2» походженням з Литва.

З метою підтвердження назви товару до митних органів надано (commercial invoice) від 13.12.2022 №BP 598/2022, із зазначеною назвою товару як «Gasoline regular 95, Light, 3, II (D/E), KN code 27101245».

Відповідно до відомостей зазначених в сертифікаті (паспорті) якості від 04.11.2022 №160855_4783502, товар виготовлений підприємством Public Company «Orlen Lietuva» та відповідає вимогам (стандарту) LST EN 228:2012+А1:2017.

Відповідно до умов зазначеного зовнішньоекономічного контракту, продавцем та відправником товару виступає латвійське підприємство SIA CWD (VIENIBAS GATVE 109.RIGA, LV1058 reg. NO. 51503013461), одержувачем та покупцем є ТОВ «ОСОІЛ».

Зазначений товар 17.12.2022 агентом з митного оформлення ФОП ОСОБА_2 відповідно до договору про надання послуг по декларуванню та митному оформленню вантажів від 27.05.2022 № 27/05/2022 був заявлений до митного оформлення та випущений у вільний обіг у відділі митного оформлення «Львів» митного поста «Західний» Енергетичної митниці за митною декларацією типу «ІМ 40 ТН» № 22UA903050051203U0.

Згідно умов контракту від 31.10.2022 №CWD-OS-12/2022, укладеного між ТОВ «ОСОІЛ» в особі директора ОСОБА_1 (покупець) та латвійським підприємством «SIA CWD» в особі директора ОСОБА_3 (продавець), продавець зобов`язується передати у власність, а покупець оплатити та прийняти світлі нафтопродукти. Якість товару підтверджується сертифікатом якості, виданим продавцем.

Відповідно до вимог ст. 198 Митного кодексу України митному органу в пункті пропуску через державний кордон України згідно із статтею 335 цього Кодексу подаються документи, що містять відомості про товари, достатні для їх ідентифікації.

Нормами ст. 335 Митного кодексу України встановлено, що під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України декларант, уповноважена ним особа або перевізник залежно від виду транспорту, яким здійснюється перевезення товарів, надають митному органу в паперовій або електронній формі документи та відомості зокрема, що підтверджують дотримання обмежень, які виникають у зв`язку із застосуванням захисних заходів. Незалежно від виду транспорту, яким здійснюється переміщення товарів, під час прибуття товарів у пункт пропуску через державний кордон України надаються документи (відомості) або їх реквізити, у тому числі засобами інформаційних технологій (або у вигляді електронного документа), які підтверджують дотримання заборон та/або обмежень згідно із законами України.

Постановами Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з російської федерації» та від 09.04.2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з російської федерації» заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації.

Відповідно до положень пункту 8 розділу «Вимоги щодо обігу палива на ринку» Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі Технічний регламент), «кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (паспорт якості) палива».

Пунктом 5 Технічного регламенту до припинення або скасування воєнного стану в Україні та протягом наступних 90 календарних днів передбачено введення в обіг палив, які ввозяться на митну територію України з держав - членів ЄС та інших держав (крім палива походженням з російської федерації та республіки білорусь та/або палива, власниками якого є юридичні особи, які зареєстровані на території російської федерації та республіки білорусь, або кінцевими бенефіціарами яких є російська федерація та республіка білорусь, фізичні та юридичні особи, стосовно яких застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції»), на підставі документа, що підтверджує відповідність нафтопродуктів вимогам цього Технічного регламенту, виданого іноземним суб`єктом господарювання або органом з оцінки відповідності мовою оригіналу, що підтверджує відповідність нафтопродуктів стандартам EN 228 (бензин автомобільний) або їх аналогів.

З метою дотримання вищезазначених заборон та обмежень, посадовими особами ТОВ «ОСОІЛ» під час переміщення товару через митний кордон України до митних органів, з метою підтвердження відомостей про фізико-хімічні показники товару, відповідності нафтопродукту стандартам EN 228 (бензин автомобільний) і його ідентифікації, надано документ про якість, а саме сертифікат (паспорт) якості від 04.11.2022 №160855_4783502, який містить відповідні штампи (печатки) заводу виробника - «Orlen Lietuva».

Також з метою підтвердження виробництва зазначеного товару в Литовській Республіці до митних органів України надано декларації про походження товару (заява про країну походження товару, зроблена у зв`язку з вивезенням товару виробником, продавцем, експортером (постачальником) або іншою компетентною особою на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, який стосується товару, а саме рахунок-фактура від 13.12.2022 №BP 598/2022, в яких зазначено, що країна походження товару - Литва.

З метою здійснення перевірки законності ввезення товару ««Нафтопродукти, одержані з бітумінозних порід (мінералів), легкі дистиляти, бензин EN228, з технічними характеристиками: масова частка сірки-3,6мг/кг, октанове число, яке визначається по дослідному методу (RON) - 95,2» на митну територію України з наданням сертифікату (паспорту) якості від 04.11.2022 №160855_4783502, в тому числі ввезеного товару за митною декларацією від 17.12.2022 №22UA903050051203U0 Енергетичною митницею листом від 17.01.2023 №7.6-3/7.6-20.1/26/4/159 були направлені проекти запитів до митних органів Латвійської та Литовської Республік.

Відповідно до інформації та копій документів, наданих митними органами Латвійської Республіки (лист Держмитслужби від 15.06.2023 № 26/26-04/7.6/1430) відправником товару є латвійське підприємство «SIA CWD» (VIENIBAS GATVE 109.RIGA, LV1058 reg. NO. 51503013461), одержувачем товару в Україні є ТОВ «ОСОІЛ», відвантаження товару безпосередньо здійснювало підприємство SIA PARS TERMINALS, яке являється вільною зоною та має дозвіл авторизованого вантажовідправника.

Крім того повідомлено, що товар (бензин А92) завантажений на судно «Manas» в Естонській Республіці (порт Мууга) та доставлений в Рижський порт і розміщений на зберігання на території вільної зони SIA «Pars Terminals» з наданням суднових маніфестів від 22.05.2022 та від 26.05.2022, відповідно до яких переміщувався товар «Gasoline Regular Euro 92».

Також митними органами Латвійської Республіки надано документи, в тому числі і рахунок (INVOICE) від 13.12.2022 №BP 598/2022, в якому у графі «найменування/опис» товару відсутній запис «regular 95, Light, 3, II (D/E)», відсутня графа «KN code 27101245», та зазначено країна походження Європейський Союз.

Відповідно договору про надання послуг по декларуванню та митному оформленню вантажів від 27.05.2022 № 27/05/2022, замовник ТОВ «ОСОІЛ» надає виконавцю ФО-П ОСОБА_4 всі необхідні документи для митного оформлення товару. Згідно з п.п. 4.2 зазначеного договору, Замовник несе повну відповідальність згідно законодавства України за достовірність інформації про заявлений вантаж у наданих Виконавцю документах.

Отже, з метою дотримання встановлених законодавством України з питань митної справи заборон та обмежень, ідентифікації товару при його переміщенні через митний кордон України, директором ТОВ «ОСОІЛ» гр. ОСОБА_1 було надано митним органам документи, а саме сертифікат якості від 04.11.2022 № 160855_4783502, що містить відомості про фізико-хімічні показники товару та рахунок (INVOICE) від 13.12.2022 №BP598/2022 (в якому у графі «найменування/опис» заявлено «Gasoline regular 95, Light, 3, II (D/E), KN code 27101245») що містить відомості щодо найменування товару, які не відповідають відомостям про товар, в частині марки товару (бензин А92) наданої митними органами Латвійської Республіки.

Відповідно до частини другої ст. 459 Митного кодексу України суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Пунктом 43 частини 1 статті 4 МКУ визначено, що посадові особи підприємств - керівники та інші працівники підприємств (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за додержання такими підприємствами вимог, встановлених цим Кодексом, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.

Згідно з даними картки обліку особи, яка здійснює операції з товарами, директором ТОВ «ОСОІЛ» є громадянин ОСОБА_1 .

Відповідно до ст. 65 Господарського кодексу України керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і вирішує питання діяльності підприємства.

Згідно з інформацією розміщеною в АСМО «Інспектор» ПІК «Провадження в справах про ПМП» Держмитслужби встановлено, що гр. ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушень, відповідальність за які передбачена ст. 482, 483 Митного кодексу України не притягувався.

Таким чином, в діях директора ТОВ «ОСОІЛ» ОСОБА_1 наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч.1 ст.483 Митного кодексу України, а саме переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, які містять неправдиві відомості щодо найменування (марки) товару та відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТЗЕД.

У судовому засіданні представник митного органу Носко Ю.Ю. підтримала протокол про адміністративне правопорушення, просила ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, та застосувати основне і додаткове стягнення, передбачені частиною 1 статтею 483 Митного кодексу України, у вигляді штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил із стягненням вартості товару, оскільки конфіскація товару неможлива через випуск у вільний обіг.

Захисники ОСОБА_1 адвокати Кононенко О.С., Гречка Л.П. просили провадження у справі закрити за відсутністю складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 Митного кодексу України з підстав, зазначених у письмових запереченнях.

Також зазначили, що відповідно до умов Контракту обов`язок надати сертифікат якості та інвойс на партію товару покладений саме на компанію «SIA CWD» як продавця товару, а ОСОБА_1 ані як керівник, ані як фізична особа сертифікат якості від 04.11.2022 року № 160855_4783502 не отримував. Товар було пропущено Волинською митницею через митний кордон та оформлено без будь-яких зауважень.

Від представника митного органу Носко Ю.Ю. надійшли письмові заперечення на пояснення сторони захисту. Зазначила, що ТОВ «ОСОІЛ», яке є імпортером бензину на митну територію України та пред`являє документи митним органам, повинен додержуватись вимог законодавства, виконувати митні правила України. Директор ТОВ «ОСОІЛ» ОСОБА_1 відповідно до ст. 65 Господарського кодексу України як керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і вирішує питання діяльності підприємства. Тому саме директор є суб`єктом даного правопорушення. Статтею 302 МК України визначено вибірковість митного контролю. З метою перевірки законності ввезення товару на митну територію України з надання сертифікату (паспорту) якості від 04.11.2022 року №160855_4783502, в тому числі ввезеного товару за митною декларацією від 17.12.2022 №22UA903050051203U0 Енергетичною митницею листом від 17.01.2023 року №7.6-3/7.6-20.1/26/4/159 було направлено проєкти до митних органів Латвійської та Литовської Республік. Відповідно до інформації та копій документів, наданих митними органами Латвійської Республіки відправником товару є відправником товару виступає латвійське підприємство SIA CWD (VIENIBAS GATVE 109.RIGA, LV1058 reg. NO. 51503013461), одержувачем та покупцем є ТОВ «ОСОІЛ», відвантаження товару безпосередньо здійснювало підприємство SIA PARS TERMINALS, яке являється вільною зоною та має дозвіл авторизованого вантажовідправника. Крім того повідомлено, що товар (бензин А92) завантажений на судно «Manas» в Естонській Республіці (порт Мууга) та доставлений в Ризький порт і розміщений на зберігання на території вільної зони SIA «Pars Terminals» з наданням суднових маніфестів від 22.05.2022 та від 26.05.2022 відповідно до яких переміщувався товар «Gasoline Regular Euro 92». Директор ТОВ «ОСОІЛ» ОСОБА_1 (імпортер) чітко розумів та усвідомлював характер протиправної дії (надання митному органу сертифікату якості від 04.11.2022), який є єдиним документом, що містить відомості про фізико-хімічні показники, які впливають на класифікацію товару. Його дії характеризуються умисною формою вини.

Заслухавши пояснення представника Енергетичної митниці, захисників особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, вивчивши матеріали справи, суд дійшов наступного висновку.

Судом встановлено, що між SIA CWD, Латвія, продавець та LLC «OSOIL», Україна, Покупець, укладено Контракт № CWD-OS-12/2022 від 31.10.2022 року купівлі-продажу нафтопродуктів.

Переміщення товару через митний кордон України було здійснено на підставі наступних документів: товаротранспортна накладна CMR від 13.12.2022 №LV-CWD-131222/01; рахунок (commercial invoice) від 13.12.2022 №BP 598/2022, із зазначеною назвою товару як «Gasoline regular 95, Light, 3, II (D/E), KN code 27101245»; сертифікат якості від 04.11.2022 №160855_4783502; зовнішньоекономічний контракт від 31.10.2022 №CWD-OS-12/2022 та доповнення до нього від 13.12.2022 № 7.

Згідно з відомостями, зазначеними в наданих до митних органів документах, на митну територію України ввезено товар «Нафтопродукти, одержані з бітумінозних порід (мінералів), легкі дистиляти, бензин EN228, з технічними характеристиками: масова частка сірки-3,6мг/кг, октанове число, яке визначається по дослідному методу (RON) - 95,2» походженням з Литва.

З метою підтвердження назви товару до митних органів надано (commercial invoice) від 13.12.2022 №BP 598/2022, із зазначеною назвою товару як «Gasoline regular 95, Light, 3, II (D/E), KN code 27101245».

Відповідно до відомостей зазначених в сертифікаті (паспорті) якості від 04.11.2022 №160855_4783502, товар виготовлений підприємством Public Company «Orlen Lietuva» та відповідає вимогам (стандарту) LST EN 228:2012+А1:2017.

Матеріалами справи встановлено, що при митному оформленні взяття проб (зразків) товарів відібрано не було.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 318 МК України митному контролю підлягають усі товари, транспортні засоби комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України.

Під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України декларант, уповноважена ним особа або перевізник подає митному органу документи та відомості, необхідні для митного контролю, передбачені ст. 335 МК України.

Згідно положень ч. 8 ст. 264 МК України з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Так, відповідно до ст. 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об`єктивних і суб`єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.

Тобто при складанні протоколу про порушення митних правил враховуються ознаки складу правопорушення, які мають узгоджуватись з диспозицією статті, до відповідальності за якою притягується особа. У іншому випадку відсутність однієї із ознак складу правопорушення виключає можливість притягнення особи до відповідальності.

Згідно з ч. 1 ст. 483 МК України відповідальність настає за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Отже, основним безпосереднім об`єктом є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України.

З метою здійснення перевірки законності ввезення товару ««Нафтопродукти, одержані з бітумінозних порід (мінералів), легкі дистиляти, бензин EN228, з технічними характеристиками: масова частка сірки-3,6мг/кг, октанове число, яке визначається по дослідному методу (RON) - 95,2» на митну територію України з наданням сертифікату (паспорту) якості від 04.11.2022 №160855_4783502, в тому числі ввезеного товару за митною декларацією від 17.12.2022 №22UA903050051203U0 Енергетичною митницею листом від 17.01.2023 №7.6-3/7.6-20.1/26/4/159 були направлені проекти запитів до митних органів Латвійської та Литовської Республік.

Як зазначено у протоколі про адміністративне правопорушення «Відповідно до інформації та копій документів, наданих митними органами Латвійської Республіки (лист Держмитслужби від 15.06.2023 № 26/26-04/7.6/1430) відправником товару є латвійське підприємство «SIA CWD» (VIENIBAS GATVE 109.RIGA, LV1058 reg. NO. 51503013461), одержувачем товару в Україні є ТОВ «ОСОІЛ», відвантаження товару безпосередньо здійснювало підприємство SIA PARS TERMINALS, яке являється вільною зоною та має дозвіл авторизованого вантажовідправника.

Крім того повідомлено, що товар (бензин А92) завантажений на судно «Manas» в Естонській Республіці (порт Мууга) та доставлений в Рижський порт і розміщений на зберігання на території вільної зони SIA «Pars Terminals» з наданням суднових маніфестів від 22.05.2022 та від 26.05.2022 відповідно до яких переміщувався товар «Gasoline Regular Euro 92».

Тобто, представник Енергетичної митниці як доказ на підставу складеного протоколу про порушення митних правил посилається на відповідь, надану митними органами Латвійської Республіки від 20.05.2023 року, однак доказів того, що це саме цей товар, який був ввезений на адресу ТОВ «ОСОІЛ» і стосується укладеного вище Контракту, судом не встановлено і суду не надано.

У вказаному Листі є абзац про те, що товар є «Бензин А92», надійшов на морському судні з Естонії в Ризький порт 22.05.2022 та 26.05.2022 року, проте чи стосується вказана інформація особи, відносно якої складено протокол, судом не встановлено.

Натомість, при дослідженні судом матеріалів справи, судом також встановлено наступне.

Згідно п. 6 постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» від 03 червня 2005 року №8, документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

Як вбачається з матеріалів справи, при митному оформленні товару декларантом були подані всі документи, передбачені як обов`язкові, які були оформлені у встановленому чинним законодавством порядку та містили всі реквізити, необхідні для ідентифікації товару.

Докази того, що у документах, поданих митному органу, містились неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТЗЕД, а саме - сертифіката якості від 04 листопада 2022 року №160855_4783502, відсутні.

Згідно ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У відповідності до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що грунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Згідно ч. 3 ст. 62 Конституції України усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.

Згідно зі ст. 7 КУпАП, ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

Відповідно до ст. 489 МК України, посадова особа при розгляді справи про порушення митних правил зобов`язана з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно ст. 491 МК України, підставами для порушення справи про порушення митних правил є:1) безпосереднє виявлення посадовими особами митного органу порушення митних правил;2) офіційні письмові повідомлення про вчинення особою порушення митних правил, отримані від правоохоронних органів, а також органів, що проводять заходи офіційного контролю;3) офіційні письмові повідомлення про вчинення порушення митних правил, отримані від митних та правоохоронних органів іноземних держав, а також від міжнародних організацій.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

На підставі викладеного, керуючись ст. 247, 283, 284, 294 КУпАП, ст. 458 Митного кодексу України, суд

постановив :

Провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України закрити у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

Постанова може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом десяти днів з дня винесення постанови до Київського апеляційного суду через Подільський районний суд міста Києва.

Суддя Л. В. Казмиренко

Джерело: ЄДРСР 119062164
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку