open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 травня 2024 рокум. ПолтаваСправа № 440/2682/24

Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Слободянюк Н.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання дій та бездіяльності протиправними, зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 /надалі - позивач, ОСОБА_1 / звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до ІНФОРМАЦІЯ_1 /надалі - відповідач/ про:

- визнання протиправною бездіяльності ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо неприйняття рішення за наслідком розгляду заяви ОСОБА_1 , датованої 15 січня 2024 року, про оформлення відстрочки від призову на військову службу;

- визнання протиправними дій ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо мобілізації ОСОБА_1 до Збройних Сил України на підставі Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 року "Про введення воєнного стану в Україні у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України;

- зобов`язання ІНФОРМАЦІЯ_1 прийняти рішення, яким оформити ОСОБА_1 відстрочку від призову за мобілізацією на підставі абзацу 11 частини першої статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" /а.с. 1-11/.

Позов обґрунтований тим, що 15 січня 2024 року позивач звернувся до відповідача із заявою про оформлення відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації відповідно до абзацу 11 частини першої статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», оскільки він має одного із своїх батьків, а саме: матір, із числа осіб з інвалідністю II групи, яка потребує догляду та фізичної допомоги у забезпеченні життєдіяльності. До вказаної заяви позивачем додано необхідні документи в нотаріально засвідчених копіях. Листом ІНФОРМАЦІЯ_2 №10/4/1480 від 28 лютого 2024 року у відповідь на вищевказану заяву повідомлено, що з матеріалів, доданих до заяви, не надається можливим однозначно встановити відсутність інших осіб, зобов`язаних здійснювати догляд (утримання) відповідно до закону, у його випадку такими особами є інші працездатні діти. Ці обставини можуть бути підтверджені наданням Повного витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про народження дітей його матері, а тому необхідно усунути вище вказані недоліки (довести відсутність інших осіб, які можуть такий догляд здійснювати) та долучити до заяви відповідні документи. Окрім того, 27 лютого 2024 року позивачу було вручено повістку на відправку № 158, якою йому наказано о 02.00 год. 05 березня 2024 року з`явитися за адресою : АДРЕСА_1 , другий відділ ІНФОРМАЦІЯ_2 , хоча своєї згоди бути призваним на військову службу він не надавав. Бездіяльність відповідача стосовно неприйняття рішення про оформлення позивачу відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, а також дії відповідача щодо мобілізації позивача до Збройних Сил України без його згоди, позивач вважає протиправними, у зв`язку з чим і звернувся до суду з цим позовом.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 11 березня 2024 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи, витребувано докази.

Відповідач позов не визнав та у відзиві на позовну заяву /а.с. 44-45/ зазначив, що позивач перебуває на військовому обліку у ІНФОРМАЦІЯ_2 з 27 жовтня 2008 року. Для реалізації свого права на відстрочку позивач звернувся з заявою (зареєстрована 15 січня 2024 року вх. № 338) до ІНФОРМАЦІЯ_2 та надав завірені копії документів для отримання відстрочки від призову на військову службу відповідно до абзацу 11 частини першої статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію». Зі змісту доданих до заяви на відстрочку завірених копій документів вбачається, що ОСОБА_1 має матір ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , яка є особою з інвалідністю II групи відповідно до довідки МСЕК №101808 серія 12ААГ, виданої головою Полтавської обласної радіологічної МСЕК, якій протипоказана важка та середньоважка праця та психоемоційні навантаження. Листом за вих. №10/4/1480 від 28 лютого 2024 року спеціалістами ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_1 не відмовили в отриманні відстрочки, а лише повідомили, що відстрочка від призову під час мобілізації може надаватись за даною підставою за певної умови, а саме: відсутності інших працездатних осіб, зобов`язаних відповідно до закону їх утримувати (підтвердити факт наявності чи відсутності інших повнолітніх дітей особи з інвалідністю). З матеріалів, доданих до заяви, не є можливим однозначно встановити відсутність інших осіб, зобов`язаних утримувати особу з інвалідністю відповідно до закону. Позивач не надав до заяви підтверджуючих документів про наявність або відсутність працездатних осіб, а саме: дітей, зобов`язаних відповідно до закону утримувати матір ОСОБА_2 . Позивач не усунув вищевказаних недоліків для отримання відстрочки від мобілізації відповідно до абзацу 11 частини першої статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», а тому йому було вручено повістку на відправку на 05 березня 2024 року. Замість усунення недоліків та отримання відстрочки від мобілізації позивач звернувся з цим позовом до суду.

Справу розглянуто судом за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін відповідно до пункту 1 частини шостої статті 12 та частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося на підставі частини четвертої статті 229 КАС України.

Дослідивши письмові докази, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , є громадянином України, що підтверджується копією паспорта громадянина України серії НОМЕР_1 /а.с. 12-14/.

Відповідно до свідоцтва про народження серії НОМЕР_2 від 14 липня 1989 року /а.с. 60/ ОСОБА_1 є сином ОСОБА_3 (батько) та ОСОБА_2 (мати).

ОСОБА_3 , який є батьком позивача, помер ІНФОРМАЦІЯ_5 , що підтверджуються копією свідоцтва про смерть серії НОМЕР_3 від 07 травня 2013 року /а.с. 51/.

Відповідно до довідки до акта огляду МСЕК серії 12 ААГ №101808 від 23 червня 2023 року /а.с. 50/ ОСОБА_2 після повторного огляду встановлено другу групу інвалідності з 05 червня 2023 року безтерміново, причина інвалідності - загальне захворювання, протипоказано: важка та середньої важкості фізична праця, психоемоційні навантаження.

Згідно з пенсійним посвідченням серії НОМЕР_4 від 12 липня 2023 року /а.с. 63/ ОСОБА_2 є пенсіонером та отримує пенсію по інвалідності.

ОСОБА_1 звернувся до начальника другого відділу ІНФОРМАЦІЯ_1 із заявою від 15 січня 2024 року (за вх. №338 від 15 січня 2024 року) /а.с. 49/, у якій просив оформити йому відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації відповідно до абзацу 11 частини першої статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», оскільки він має матір із числа осіб з інвалідністю II групи і не має інших працездатних осіб, які можуть її утримувати і доглядати.

До заяви додано підтверджуючі документи: копію паспорта (5 аркушів) /а.с. 56-58/; копію картки платника податків (1 аркуш) /а.с. 59/; копію свідоцтва про народження (1 аркуш) /а.с. 60/; копію паспорта матері ОСОБА_2 (3 аркуші) /а.с. 61-62/; копію картки платника податків матері ОСОБА_2 (1 аркуш) /а.с. 64/; копію довідки до акта огляду МСЕК (1 аркуш) /а.с. 50/; копію пенсійного посвідчення матері (1 аркуш) /а.с. 63/; копію свідоцтва про смерть батька (1 аркуш) /а.с. 51/; довідку про склад сім`ї (1 аркуш) /а.с. 52/; акт обстеження матеріал-побутових умов проживання (1 аркуш) /а.с. 53/.

Листом ІНФОРМАЦІЯ_1 №10/4/1480 від 28 лютого 2024 року /а.с. 46/ ОСОБА_1 у відповідь на його заяву про надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації повідомлено, що другим відділом ІНФОРМАЦІЯ_2 розглянуто його заяву щодо надання відстрочки від мобілізації на підставі абзацу 11 частини першої статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію». З матеріалів, доданих до заяви, не надається можливим однозначно встановити відсутність інших осіб, зобов`язаних здійснювати догляд (утримання) відповідно до закону. У його випадку такими особами є інші працездатні діти. Ці обставини можуть бути підтверджені наданням Повного витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про народження дітей його матері. Розглянувши надані матеріли, вимушені повідомити наступне: з огляду на бажання отримати відстрочку від мобілізації ОСОБА_1 , недопущення позбавлення права ОСОБА_2 на отримання відповідного догляду, необхідно усунути вище вказані недоліки (довести відсутність інших осіб, які можуть такий догляд здійснювати) та долучити до заяви відповідні документи. В разі усунення вказаних недоліків, він матиме право на відстрочку відповідно до абзацу 11 частини першої статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».

Начальником другого відділу ІНФОРМАЦІЯ_1 виписано на ім`я ОСОБА_1 повістку на відправку №158 /а.с. 35/, якою наказано йому о 2:00 05 березня 2024 року з`явитися за адресою: АДРЕСА_1 , другий відділ ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Вважаючи, що відповідачем допущена протиправна бездіяльність щодо неприйняття рішення за наслідком розгляду заяви від 15 січня 2024 року про оформлення відстрочки від призову на військову службу та вчинені протиправні дії щодо мобілізації позивача до Збройних Сил України на підставі Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 року, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам та доводам учасників справи, які мають значення для правильного вирішення спору, суд виходить з наступного.

Згідно з частинами першою та другою статті 17 Конституції України захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу. Оборона України, захист її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності покладаються на Збройні Сили України.

Статтею 65 Конституції України визначено, що захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів є обов`язком громадян України. Громадяни відбувають військову службу відповідно до закону.

Згідно з пунктом 20 частини першої статті 106 Конституції України Президент України приймає відповідно до закону рішення про загальну або часткову мобілізацію та введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях у разі загрози нападу, небезпеки державній незалежності України.

Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року №2102-IX, введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.

Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №69/2022 "Про загальну мобілізацію" оголошено загальну мобілізацію на території Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Київської, Кіровоградської, Луганської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернівецької, Чернігівської областей, міста Києва.

Указом Президента України від 14 березня 2022 року №133/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб.

Указом Президента України від 18 квітня 2022 року № 259/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-IX, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб.

Указом Президента України від 17 травня 2022 року № 341/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", затвердженим Законом України № 2263-IX від 22 травня 2022 року, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб.

Указом Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року №2500-IX, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб.

Указом Президента України від 07 листопада 2022 року № 757/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", затвердженим Законом № 2738-IX від 16 листопада 2022 року, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 21 листопада 2022 року строком на 90 діб.

Указом Президента України від 06 лютого 2023 року № 58/2023 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", затвердженим Законом № 2915-IX від 07 лютого 2023 року, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб.

Указом Президента України від 01 травня 2023 року № 254/2023 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", затвердженим Законом № 3057-IX від 02 травня 2023 року, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 20 травня 2023 року строком на 90 діб.

Указом Президента України від 26 липня 2023 року № 451/2023 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", затвердженим Законом № 3275-IX від 27 липня 2023 року, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 18 серпня 2023 року строком на 90 діб.

Указом Президента України від 06 листопада 2023 року № 734/2023 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", затвердженим Законом № 3429-IX від 08 листопада 2023 року, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 16 листопада 2023 року строком на 90 діб.

Указом Президента України від 05 лютого 2024 року № 49/2024 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", затвердженим Законом від 06 лютого 2024 року № 3564-IX, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 14 лютого 2024 року строком на 90 діб.

Закон України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" від 21 жовтня 1993 року №3543-XII /надалі - Закон №3543-XII/ встановлює правові основи мобілізаційної підготовки та мобілізації в Україні, визначає засади організації цієї роботи, повноваження органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, а також обов`язки підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності (далі - підприємства, установи і організації), повноваження і відповідальність посадових осіб та обов`язки громадян щодо здійснення мобілізаційних заходів.

За визначенням, наведеним у статті 1 Закону №3543-XII, мобілізація - комплекс заходів, здійснюваних з метою планомірного переведення національної економіки, діяльності органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій на функціонування в умовах особливого періоду, а Збройних Сил України, інших військових формувань, Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту - на організацію і штати воєнного часу. Мобілізація може бути загальною або частковою та проводиться відкрито чи приховано.

Відповідно до абзацу 11 частини першої статті 23 Закону №3543-XII не підлягають призову на військову службу під час мобілізації військовозобов`язані, які мають дружину (чоловіка) із числа осіб з інвалідністю та/або одного із своїх батьків чи батьків дружини (чоловіка) із числа осіб з інвалідністю I чи II групи за умови, що такі особи з інвалідністю не мають інших працездатних осіб, зобов`язаних відповідно до закону їх утримувати.

За визначенням, наведеним у статті 1 Закон України "Про зайнятість населення" від 05 липня 2012 року № 5067-VI, працездатні особи - особи віком від 16 років, які проживають на території України і за станом здоров`я здатні до активної трудової діяльності.

За змістом пункту 9 Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 року №154, територіальні центри комплектування та соціальної підтримки відповідно до покладених на них завдань, у тому числі: оформлюють та видають військово-облікові документи призовникам, військовозобов`язаним та резервістам; розглядають звернення військовослужбовців, працівників та членів їх сімей, а також громадян з питань, що належать до компетенції територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, а також ведуть прийом громадян, які звертаються із зазначених питань, видають необхідні довідки та інші документи.

Як визначено абзацом дев`ятим пункту 11 цього Положення, районні територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, крім функцій, зазначених у пункті 9 цього Положення, зокрема, оформляють для військовозобов`язаних, резервістів відстрочки від призову під час мобілізації та в особливий період і воєнний час, які надаються в установленому порядку, а також ведуть їх спеціальний облік.

У цій справі спір стосується наявності підстав для надання позивачу відстрочки від призову під час мобілізації відповідно до абзацу 11 частини першої статті 23 Закону №3543-XII у зв`язку з необхідністю здійснення постійного догляду за матір`ю позивача, яка є особою з інвалідністю II групи та потребує догляду та фізичної допомоги у забезпеченні життєдіяльності.

Зі змісту норми абзацу 11 частини першої статті 23 Закону №3543-XII слідує, що право на відстрочку від призову під час мобілізації мають військовозобов`язані, які мають одного із своїх батьків із числа осіб з інвалідністю I чи II групи, за умови, що такі особи з інвалідністю не мають інших працездатних осіб, зобов`язаних відповідно до закону їх утримувати.

Відповідно до частини другої статті 51 Конституції України повнолітні діти зобов`язані піклуватися про своїх непрацездатних батьків.

Статтею 202 Сімейного кодексу України визначено, що повнолітні дочка, син зобов`язані утримувати батьків, які є непрацездатними і потребують матеріальної допомоги.

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» від 01 липня 2010 року № 2398-VI відомості про народження фізичної особи та її походження, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть підлягають обов`язковому внесенню до Державного реєстру актів цивільного стану громадян та Єдиного державного демографічного реєстру в обсязі, визначеному Законом України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус".

За визначенням, наведеним у статті 11 цього Закону, державний реєстр актів цивільного стану громадян - це державна електронна інформаційна система, яка містить відомості про акти цивільного стану, зміни, що вносяться до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання та відомості про видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану і про видачу витягів з нього.

Фізична особа по досягненні 16-річного віку має право на отримання витягу з Реєстру стосовно відомостей про себе та про своїх родичів за умови пред`явлення паспорта або паспортного документа і документів, що підтверджують родинні стосунки /пункт 13 Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 року №1064/.

У листі №10/4/1480 від 28 лютого 2024 року відповідач зазначив, що з матеріалів, доданих ОСОБА_1 до заяви, не надається можливим однозначно встановити відсутність інших осіб, зобов`язаних здійснювати догляд (утримання) відповідно до закону, зокрема наявність чи відсутність інших працездатний дітей у його матері. Ці обставини можуть бути підтверджені наданням витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про народження дітей його матері. В разі усунення вказаних недоліків, матиме право на відстрочку відповідно до абзацу 11 частини першої статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».

Оскільки до заяви від 15 січня 2024 року позивачем не додано доказів, які б свідчили про відсутність інших осіб, які відповідно до закону зобов`язані утримувати його матір - ОСОБА_2 , суд погоджується з доводами відповідача, викладеними у листі №10/4/1480 від 28 лютого 2024 року.

Посилання позивача на допущення відповідачем бездіяльності щодо неприйняття відповідачем рішення про надання відстрочки від призову або відмову у наданні відстрочки від призову за результатами розгляду його заяви від 15 січня 2024 року суд відхиляє як безпідставне, оскільки законодавством не визначено форму прийняття уповноваженим органом рішення щодо надання відстрочки/відмови у наданні відстрочки від мобілізації, а також не унормовано обов`язку РТЦК здійснювати його оформлення у формі «рішення», у зв`язку з чим судом не встановлено порушень прав позивача внаслідок повідомлення про результати розгляду його заяви від 15 січня 2024 року листом ІНФОРМАЦІЯ_1 №10/4/1480 від 28 лютого 2024 року.

Крім того, суд враховує, що листом ІНФОРМАЦІЯ_1 №10/4/1480 від 28 лютого 2024 року йому повідомлено про спосіб усунення недоліку в оформленні його заяви та про можливість надання йому відстрочки від призову від військової служби у разі усунення ним недоліку у такий спосіб.

З огляду на вищевикладене, позовні вимоги про визнання протиправною бездіяльності ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо неприйняття рішення за наслідком розгляду заяви ОСОБА_1 , датованої 15 січня 2024 року, про оформлення відстрочки від призову на військову службу, та зобов`язання ІНФОРМАЦІЯ_1 прийняти рішення, яким оформити ОСОБА_1 відстрочку від призову за мобілізацією на підставі абзацу 11 частини першої статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" задоволенню не підлягають.

При цьому суд зазначає, що позивач не позбавлений права на повторне звернення до відповідача із надання відповідних відомостей, що підтверджують відсутність інших працездатних осіб, які відповідно до закону зобов`язані утримувати його матір - ОСОБА_2 .

Відповідно до положень пункту 47 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1487, у разі отримання розпоряджень районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки (додаток 13, для призовників - додаток 17 до Положення про підготовку і проведення призову громадян України на строкову військову службу та прийняття призовників на військову службу за контрактом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 березня 2002 р. N 352) щодо оповіщення призовників, військовозобов`язаних та резервістів про їх виклик до районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки керівники (голови) державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій зобов`язані, зокрема, вручити призовникам, військовозобов`язаним та резервістам повістки про явку за викликом до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки, органу СБУ, підрозділу Служби зовнішньої розвідки (за наявністю).

З огляду на положення цієї норми та ту обставину, що до заяви від 15 січня 2024 року та у подальшому на усунення недоліку в оформленні заяви позивачем не надано документів на підтвердження факту відсутності інших працездатних осіб, які відповідно до закону зобов`язані утримувати його матір - ОСОБА_2 , суд доходить висновку, що дії ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо мобілізації ОСОБА_1 до Збройних Сил України на підставі Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 року шляхом видачі йому повістки є правомірними.

Таким чином, позов задоволенню не підлягає.

Підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 6-9, 72-77, 211, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Відмовити у задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , ідентифікаційний номер НОМЕР_5 ) до ІНФОРМАЦІЯ_1

Інформація заборонена для загального доступу згідно з пунктом чотири частини першої статті 7 Закону України "Про доступ до судових рішень"

про визнання дій та бездіяльності протиправними, зобов`язання вчинити певні дії.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною восьмою статті 18, частинами сьомою-восьмою статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя Н.І. Слободянюк

Джерело: ЄДРСР 118957499
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку