open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

Справа № 455/2244/23

Провадження № 3/455/7/2024

ПОСТАНОВА

Іменем України

25 квітня 2024 року м. Старий Самбір

СТАРОСАМБІРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

у складі судді Титова А.О.,

за участю секретаря судового засідання Гавриляк О.Б.,

за участю:

Особи, яка притягається до адміністративної відповідальності - ОСОБА_1 ,

захисника - адвоката Чернянського Р.І.

розглянувши матеріали справи про адміністративне правопорушення, які надійшли з Відділення поліції №1 Самбірського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області, про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , адреса: АДРЕСА_1 , (далі за текстом - Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності),

за ч.1 ст.130 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі за текстом - КУпАП),

ВСТАНОВИВ:

Зміст протоколу про адміністративне правопорушення

З протоколу про адміністративне правопорушення серії ААД №548799 від 13.10.2023 року вбачається, що Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, 13.10.2023 року о 20:39 годині в м. Старий Самбір по вул. Дрогобицькій Самбірського району Львівської області керувала автомобілем марки «RENAULT TRAFIC», номерний знак « НОМЕР_1 », в стані алкогольного сп`яніння, огляд проводився на місці зупинки за допомогою приладу «Драгер», результат огляду 0,74 проміле, чим порушила п.2.9 «а» Правил дорожнього руху, за що відповідальність передбачена ч.1 ст.130 КУпАП.

Правова позиція Особи, що притягається до адміністративної відповідальності та захисника

ОСОБА_1 в судовому засіданні вину у вчиненні адміністративного правопорушення не визнала та надала пояснення наступного змісту.

Близько 21:00 години 13.10.2023 ОСОБА_1 на своєму автомобілі поверталась додому, і коли вже припаркувалась біля будинку, вона побачила, що позаду неї на узбіччі зупинився поліцейський автомобіль. Поліцейський, який підійшов до неї попросив пред`явити документи, що воно і зробила, після цього поліцейський повідомив, що ОСОБА_1 порушила вимоги Правил дорожнього руху, оскільки перевозила дітей без автокрісел та склав відповідну постанову. Після цього працівники поліції поїхали з місця, а ОСОБА_1 зібрала дітей та пішла додому до будинку, залишивши автомобіль на місці.

Десь через годину часу, ОСОБА_1 побачила, що біля будинку світять проблискові маячки. Вона зібрала дітей на вийшла на вулицю до свого автомобілю, де побачила працівників поліції, які повідомили їй, що годину тому вони повинні були провести її огляд на стан алкогольного сп`яніння, на що ОСОБА_2 погодилась. Один з поліцейських фіксував огляд на мобільний телефон. ОСОБА_1 не погодилась з результатами огляду, однак підписала акт огляду на стан сп`яніння, оскільки не хотіла сперечатись з працівниками поліції. Проїхати в медичний заклад їй не пропонували.

Захисник в судовому засіданні заявив клопотання про закриття провадження у справі в обґрунтування якого вказував, зокрема, що у даному випадку: 1) матеріали відеофіксації, додані працівниками поліції до протоколу про адміністративне правопорушення є недопустимими доказами з огляду на їх фрагментарність та здійснення з мобільного телефону; 2) не було вчасно проведено повірку спеціального технічного засобу - алкотестеру, який проводився огляд на стан сп`янння; 3) відсутні докази керування транспортним засобом Особою, що притягається до адміністративної відповідальності перед проведенням огляду на стан сп`янння; 4) ОСОБА_1 не були роз`яснені її право пройти огляд у медичному закладі.

Такі обставини на думку захисника вказують на недопустимість представлених суду доказів, у зв`язку з чим, сторона захисту просить провадження у справі про адміністративне правопорушення закрити у зв`язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.

Джерела права

Конституція України

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (Стаття 19 Конституції України).

Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь (Стаття 62 Конституції України).

Адміністративна відповідальність в Україні та процедура притягнення до неї ґрунтується на конституційних принципах, в тому числі, і закріпленої в статті 62 Конституції України презумпції невинуватості (Рішення Конституційного Суду України від 22.12.2010 № 23-рп/2010).

Закон України «Про дорожній рух», Правила дорожнього руху

Учасники дорожнього руху зобов`язані знати і неухильно дотримуватись вимог Закону, Правил дорожнього руху та інших нормативних актів з питань безпеки дорожнього руху. Юридичні та фізичні особи, винні в порушенні законодавства про дорожній рух, відповідних правил, нормативів і стандартів, несуть відповідальність згідно з законодавством України (абзац 1 частини 5 статті 14, стаття 53 Закону України «Про дорожній рух»).

Водієві забороняється керувати транспортним засобом у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції (підпункт «а» пункту 2.9 Правил дорожнього руху).

Водій повинен на вимогу поліцейського пройти в установленому порядку медичний огляд з метою встановлення стану алкогольного сп`яніння (пункт 2.5 Правил дорожнього руху).

Кодекс України про адміністративні правопорушення

Частиною 1 статті 130 КУпАП, серед іншого, передбачена адміністративна відповідальність за керування транспортними засобами особами в стані алкогольного сп`яніння, а також за відмову особи, яка керує транспортним засобом, від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан алкогольного сп`яніння.

Завданням КУпАП є охорона прав і свобод громадян, власності, конституційного ладу України, прав і законних інтересів підприємств, установ і організацій, встановленого правопорядку, зміцнення законності, запобігання правопорушення, виховання громадян у дусі точного і неухильного додержання Конституції і законів України, поваги до прав, честі і гідності інших громадян, до правил співжиття, сумлінного виконання своїх обов`язків, відповідальності перед суспільством (стаття 1 КУпАП).

Ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності. Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом (частини 1 - 3 статті 7 КУпАП).

Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи (частина 1 статті 251 КУпАП).

Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі або в режимі фотозйомки (відеозапису), які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, безпеки на автомобільному транспорті та паркування транспортних засобів, актом огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами (частина 1 статті 251 КУпАП).

Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу (частина 2 статі 251 КУпАП).

Огляд водія на стан, зокрема, алкогольного сп`яніння проводиться поліцейським з використанням спеціальних технічних засобів. Під час проведення огляду осіб поліцейський застосовує технічні засоби відеозапису, а вразі неможливості застосування таких засобів огляд проводиться у присутності двох свідків. Матеріали відеозапису обов`язково долучаються до протоколу про адміністративне правопорушення (частина 2 статті 266 КУпАП).

У разі незгоди водія на проведення огляду на стан, зокрема, алкогольного сп`яніння, поліцейським з використанням спеціальних технічних засобів або в разі незгоди з його результатами огляд проводиться в закладах охорони здоров`я (частина 3 статті 266 КУпАП).

Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі відсутності події і складу адміністративного правопорушення (пункт 1 статті 247 КУпАП).

Інструкція про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції

Процедура проведення огляду водіїв транспортних засобів на стан, зокрема, алкогольного сп`яніння визначена Інструкцією про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, затвердженою наказом МВС України № 1452/735 від 09 листопада 2015 року (далі за текстом - Інструкція №1452/735).

Огляд на стан сп`яніння проводиться: поліцейським на місці зупинки транспортного засобу з використанням спеціальних технічних засобів, дозволених до застосування МОЗ та Держспоживстандартом (далі - спеціальні технічні засоби); лікарем закладу охорони здоров`я (у сільській місцевості за відсутності лікаря - фельдшером фельдшерсько-акушерського пункту, який пройшов спеціальну підготовку) (пункт 6 розділу І Інструкції №1452/735).

Перед проведенням огляду на стан сп`яніння поліцейський інформує особу, яка підлягає огляду на стан сп`яніння, про порядок застосування спеціального технічного засобу та на її вимогу надає сертифікат відповідності та свідоцтво про повірку робочого засобу вимірювальної техніки (пункт 5 розділу ІІ Інструкції №1452/735).

У разі відмови водія транспортного засобу від проходження огляду на стан сп`яніння на місці зупинки транспортного засобу або його незгоди з результатами огляду, проведеного поліцейським, такий огляд проводиться в найближчому закладі охорони здоров`я, якому надано право на його проведення відповідно до статті 266 Кодексу України про адміністративні правопорушення (пункт 7 розділу І Інструкції №1452/735).

Закон України «Про національну поліцію»

Національна поліція України (поліція) - це центральний орган виконавчої влади, який служить суспільству шляхом забезпечення охорони прав і свобод людини, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку (частина 1 статті 1 Закону України «Про національну поліцію»).

Поліція відповідно до покладених на неї завдань, серед іншого, регулює дорожній рух та здійснює контроль за дотриманням Правил дорожнього руху його учасниками (пункт 11 частини 1 статті 23 Закону України «Про національну поліцію»).

Поліція для виконання покладених на неї завдань вживає заходів реагування на правопорушення, визначені Кодексом України про адміністративні правопорушення та Кримінальним процесуальним кодексом України, на підставі та в порядку, визначених законом (частина 1 статті 30 Закону України «Про національну поліцію»).

Поліція для охорони прав і свобод людини, запобігання загрозам публічній безпеці і порядку або припинення їх порушення також застосовує в межах своєї компетенції поліцейські превентивні заходи та заходи примусу, визначені цим Законом (частина 1 статті 30 Закону України «Про національну поліцію»).

Поліція може застосовувати, зокрема, такі превентивні заходи як застосування технічних приладів і технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, засобів фото- і кінозйомки, відеозапису (пункт 9 частини 1 статті 31 Закону України «Про національну поліцію»).

Поліція для виконання покладених на неї завдань та здійснення повноважень, визначених законом, може застосовувати технічні прилади, технічні засоби та спеціалізоване програмне забезпечення зокрема, фото- і відеотехніку, у тому числі техніку, що працює в автоматичному режимі, технічні прилади та технічні засоби з виявлення та/або фіксації правопорушень (пункт 1 частини 1 статті 40 Закону України «Про національну поліцію»).

Технічні прилади та технічні засоби, передбачені пунктом 1 частини 1 статті 40 Закону України «Про національну поліцію» поліція може закріплювати на однострої, у/на безпілотних літальних апаратах, службових транспортних засобах, суднах чи інших плавучих засобах, у тому числі тих, що не мають кольорографічних схем, розпізнавальних знаків та написів, які свідчать про належність до поліції, а також монтувати/розміщувати їх по зовнішньому периметру доріг і будівель (частина 2 статті 40 Закону України «Про національну поліцію»).

Інструкція із застосування органами та підрозділами поліції технічних приладів і технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, засобів фото- і кінозйомки, відеозапису

Відповідно до пункту 9 частини першої статті 31, статті 40 Закону України «Про Національну поліцію», з метою забезпечення організації застосування органами та підрозділами поліції технічних приладів і технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, засобів фото- і кінозйомки, відеозапису - наказом Міністерства Внутрішніх справ 18 грудня 2018 року № 1026 затверджено Інструкцію із застосування органами та підрозділами поліції технічних приладів і технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, засобів фото- і кінозйомки, відеозапису (далі за текстом - Інструкція №1026).

Інструкція регулює застосування органами, підрозділами поліції технічних приладів і технічних засобів, що мають функції автоматичної фото- і кінозйомки, відеозапису, засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, доступ до відеозаписів працівників поліції та інших осіб, порядок зберігання, видачу та приймання технічних приладів і технічних засобів, а також зберігання, видалення та використання інформації, отриманої з цих приладів (пункт 1 розділу І Інструкції №1026).

За змістом пункту 1 Розділу І Інструкції №1026, її вимоги поширюються на здійснення заходів реагування поліції на правопорушення, визначені Кодексом України про адміністративні правопорушення.

Застосування працівниками поліції технічних приладів і технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, здійснюється з метою, серед іншого, попередження, виявлення або фіксування правопорушення (пункт 2 розділу І Інструкції №1026).

В Інструкції терміни вживаються у таких значеннях (пункт 3 розділу І Інструкції №1026):

відеореєстратор - пристрій, призначений для запису, зберігання та відтворення відеоінформації;

кінозйомка та відеозапис - процеси фіксації динамічних властивостей об`єктів, подій, явищ за допомогою кіно- або відеокамери. Кінозйомка проводиться на фотоматеріалах, відеозапис - на цифрових носіях інформації;

портативний відеореєстратор - пристрій, призначений для запису, зберігання та відтворення відеоінформації, технічні характеристики та особливості конструкції якого дають змогу закріпити його на форменому одязі поліцейського;

Під час здійснення повноважень поліцейськими портативний відеореєстратор закріплюється на його форменому одязі на грудях (ближче до плечового суглоба) так, щоб не створювати перешкод діям поліцейського. У випадках, пов`язаних з необхідністю якісної фіксації подій, поліцейські можуть тримати портативний відеореєстратор у руках. Дозволяється закріплення портативного відеореєстратора на екіпіруванні (шоломі) або зброї, якщо їх конструкцією передбачені відповідні кріплення (пункт 4 розділу ІІ Інструкції №1026).

Включення портативного відеореєстратора відбувається з моменту початку виконання службових обов`язків та/або спеціальної поліцейської операції, а відеозйомка ведеться безперервно до її завершення, крім випадків, пов`язаних з виникненням у поліцейського особистого приватного становища (відвідування вбиральні, перерви для приймання їжі тощо). У процесі включення портативного відеореєстратора поліцейський переконується в точності встановлених на пристрої дати та часу (пункт 5 розділу ІІ Інструкції №1026).

Відеореєстратор може бути встановлений усередині салону службового транспортного засобу та/або зовні для максимальної фіксації навколишньої обстановки та/або внутрішньої частини салону в спосіб, що не заважає огляду водія (пункт 1 розділу ІІІ Інструкції №1026).

Під час виконання своїх повноважень поліцейським забороняються: (1) самовільне видалення відеозаписів з носіїв відеозапису, заміна цих носіїв, зміна їх системної дати та часу; (2) примусове виключення відеореєстраторів, у тому числі на вимогу сторонніх осіб; (3) перешкоджання здійсненню фото- і кінозйомки, відеозапису; (4) використання носіїв відеозапису у випадках, не пов`язаних із здійсненням ними повноважень поліції; (5) копіювання, передання інформації з відповідних носіїв стороннім особам (пункт 1 розділу VII Інструкції №1026).

Поліцейський забезпечує належне виконання вимог цієї Інструкції (пункт 2 розділу VII Інструкції №1026).

Оцінка судом обставин справи з урахуванням вищевикладених вимог чинного законодавства, мотиви та висновки суду

До протоколу про адміністративне правопорушення працівниками поліції додані наступні відеофайли:

1) MOVI7837 - в якому містяться матеріали відеофіксації портативного реєстратора, встановленого у службовому автомобілі поліції, на яких зафіксовано обставини зупинки транспортного засобу;

2) 01951@2023101400112410 - з матеріалами відеофіксації портативного реєстратора, розміщеного на однострої поліцейського, на яких містяться обставини вручення ОСОБА_1 постанови про накладення адміністративного стягнення по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху;

3) VID_20231013_205242 - з матеріалами відеофіксації огляду ОСОБА_1 на стан алкогольного сп`яніння з використанням спеціального технічного засобу - алкотестеру "Drager"; при цьому відеозапис (1) не містить у собі типового для відеозаписів здійснених за допомогою портативного реєстратора штампу із датою та часом здійснення відеозапису, (2) відеозапис здійснений у вертикальному форматі, що також є непритаманним для відеозаписів, здійснених за допомогою портативного реєстратора, (3) крім того, як пояснювала ОСОБА_1 , такий відеозапис проводився поліцейським за допомогою мобільного телефону - а тому, цей відеозапис на переконання суду здійснений не за допомогою приладу, передбаченого Інструкцією №1026.

В цьому аспекті, суд звертає увагу на те, що з правового аналізу вищевикладених положень чинного законодавства - Конституції України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Закону України "Про національну поліцію", Інструкції із застосування органами та підрозділами поліції технічних приладів і технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, засобів фото- і кінозйомки, відеозапису вбачається наступне.

Так, в якості реагування на правопорушення, працівники поліції з метою, зокрема, фіксації правопорушень можуть застосовувати такий вид поліцейських превентивних заходів як застосування технічних приладів і технічних засобів, що мають функції відеозапису. Такі технічні засоби відеофіксації поліцейський отримує при виході на службу у відповідному підрозділі поліції. Відеореєстратор встановлюється у службовому транспортному засобі, а портативний відеореєстратор закріплюється на однострої поліцейського.

У процесі включення портативного відеореєстратора поліцейський переконується в точності встановлених на пристрої дати та часу. В ході експлуатації портативного відеореєстратора поліцейський не допускає його розряджання.

Використання працівниками поліції інших технічних приладів, що мають функцію відеозапису, окрім відеореєстратора та портативного відеореєстратора, тобто таких приладів, які не передбачені Інструкцією (службових планшетів, власних мобільних телефонів працівників поліції та таке інше) - виходить за межі процедури застосування органами поліції превентивних заходів, передбачених статтями 31 та 40 Закону України «Про Національну поліцію», а тому, з огляду на приписи статі 19 Конституції України - не допускається, що в свою чергу свідчить про недопустимість відеозаписів, здійснених за допомогою таких приладів як доказів у справі про адміністративне правопорушення.

Таким чином, відеозапис, здійснений працівниками поліції за допомогою приладу, не передбачено положеннями Інструкції №1026 (зокрема - власних мобільних телефонів працівників поліції, службових планшетів, тощо) свідчить про отримання цього доказу з порушенням процедури фіксування обставин адміністративного правопорушення шляхом здійснення органами поліції превентивних заходів, передбачених статтями 31 та 40 Закону України «Про Національну поліцію».

За наведених обставин, матеріали відеофіксаці, що містяться у відеофайлі VID_20231013_205242 - визнаються судом недопустимим доказом.

Аналогічні за своїм змістом висновки щодо недопустимості доказів, отриманих з використанням приладів, що мають функції відеозапису, не передбачених Інструкцією знаходять своє відображення в сучасній судовій практиці, зокрема, в постановах Сьомого апеляційного адміністративного суду від 21.07.2021 року у справі №679/625/21, Полтавського апеляційного суду від 02.12.2022 року у справі № 539/1689/22, Тернопільського апеляційного суду від 23.12.2021 року у справі №595/1636/21, Запорізького апеляційного суду від 27.07.2021 року у справі 321/199/21, Одеського апеляційного суду від 20.05.2022 року у справі №495/78/22, Дніпровського апеляційного суду від 20.07.2021 року у справі №209/1475/21, Чернігівського апеляційного суду від 21.08.2021 року у справі № 748/1645/19 та інших.

Крім того, суд звертає увагу на те, що з матеріалів справи вбачається, що при врученні ОСОБА_1 постанови про накладення адміністративного стягнення по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, вказана подія фіксувалась поліцейським за допомогою портативного відеореєстратора, закріпленого на однострої поліцейського (відеофайл 01951@2023101400112410).

З метою повного та всібічного з`ясування обставин справи, судом постановою від 22.11.2023 було витребувано від Відділення поліції №1 Самбірського РВП ГУНП у Львівській області всі наявні відеозаписи, які здійснювались працівниками поліції при складанні протоколу серії ААД №548799 від 13.10.2023 року про адміністративне правопорушення, передбачене частиною 1 статті 130 КУпАП щодо ОСОБА_1 , однак на виконання вказаної постанови до суду повторно скеровано носій з вищевказаними відеозаписами, що були додані до протоколу без додавання додаткових матеріалів відеофіксації.

Також, суд звертає увагу на те, що із системного аналізу статті 266 КУпАП та пункту 7 розділу І Інструкції №1452/735 вбачається, що визначений порядок огляду водіїв на стан сп`яніння передбачає певний алгоритм дій працівників поліції під час проведення такого огляду. Зокрема, працівник поліції має запропонувати водієві пройти огляд, який проводиться поліцейським з використанням спеціальних технічних засобів, а у разі незгоди водія на проведення такого огляду на стан сп`яніння або в разі незгоди з його результатами, поліцейський має запропонувати провести огляд на стан сп`яніння в закладах охорони здоров`я.

Однак у даному випадку, після проходження огляду ОСОБА_1 огляду на стан алкогольного сп`яніння, поліцейський одразу повідомляє, що остання перебуває у стані алкогольного сп`яніння, та те, що на неї буде складено адміністративний протокол. На цьому відеозапис закінчується. Думка ОСОБА_1 щодо її згоди або незгоди з результатами проведеного огляду - не з`ясовувалась, право на проходження огляду у медичному закладі у разі незгоди з результатами огляду проведеного з використанням технічного засобу як до, так і після його проведення огляду - не повідомлялось, що в свою чергу вказує на недотримання при проведенні огляду положень статті 266 КУпАП та пункту 7 розділу І Інструкції №1452/735.

За наведених обставин, враховуючи вищенаведені вимоги Конституції України про те, що обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях, а усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь, приймаючи до уваги вимоги КУпАП про те, що ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановленому законом та про здійснення провадження в справах про адміністративні правопорушення на основі суворого додержання законності, з огляду на вищезгадані порушення вимог КУпАП, Інструкції про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, Інструкції із застосування органами та підрозділами поліції технічних приладів і технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, засобів фото- і кінозйомки, відеозапису - суд дійшов висновку про те, що, матеріали справи не доводять винуватість водія у вчинені адміністративного правопорушення передбаченого частиною 1 статті 130 КУпАП, а притягнення водія за таких обставин до адміністративної відповідальності суперечитиме як вимогам статті 62 Конституції України, так і вимогам частин 1 та 2 статті 7 КУпАП, у зв`язку з чим, провадження у справі підлягає закриттю на підставі пункту 1 частини 1 статті 247 КУпАП - за відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.

Керуючись статтею 283, 284, 287 КУпАП, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Провадження у справі про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності, передбаченої частиною 1 статі 130 КУпАП - закрити на підставі пункту 1 частини 1 статті 247 КУпАП.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги та може бути оскаржена протягом десяти днів до Львівського апеляційного суду через Старосамбірський районний суд Львівської області.

Суддя Титов А.О.

Джерело: ЄДРСР 118861130
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку