open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

30.04.2024

Справа № 721/346/24

Провадження № 3/721/248/2024

П О С Т А Н О В А

Іменем України

Суддя Путильського районного суду Чернівецької області Стефанко У.Д., розглянувшиу відкритомусудовому засіданнісмт.Путила матеріали справипро адміністративне правопорушення зач.1ст.164-5КУпАП, які надійшли з ВП №1(смт.Путила)Вижницького РВПГУНП вЧернівецькій області відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_1 , працює лісником ДП "Путильський лісгосп",

У С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 26.02.2024 року о 12 год. 00 хв. в с. Рипень по вул. Головній перевозив транспортним засобом ВАЗ 2121 тютюнові вироби марки "Marble" без марок акцизного збору встановленого зразка в кількості 140 (сто сорок) пачок. Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1ст. 164-5 КУпАП.

В судовому засіданні ОСОБА_1 вину визнав, зазначив що працює лісником у Путильському Лісовому господарстві, не являється посадовою особою підприємства-виробника, імпортером чи продавцем тютюнових виробів.

Суд вивчивши матеріали справи про адміністративне правопорушення, заслухавши ОСОБА_1 , всебічно, повно і об`єктивно з`ясувавши обставини справи в їх сукупності, дійшов висновку, що у діях ОСОБА_1 відсутній склад адміністративного правопорушення, передбачений ч. 1 ст. 164-5КУпАПвідсутній.

Відповідно до ч. 1 ст. 164-5КУпАП адміністративна відповідальність настає за зберігання або транспортування алкогольних напоїв чи тютюнових виробів з підробленими чи фальсифікованими марками акцизного податку посадовими особами підприємств - виробників, імпортерів і продавців таких товарів.

Тобто, передбачене правопорушення у своєму складі має спеціального суб`єкта: посадові особи підприємств - виробників, імпортерів і продавців, а також спеціальний безпосередній об`єкт товари (алкогольні напої чи тютюнові вироби) з підробленими чи фальсифікованими марками акцизного податку.

За змістом протоколу відомості про зайнятість ОСОБА_1 відсутні, відомості про походження виявленої продукції не здобуті. Згідно досліджених матеріалів справи, відомості про те, що ОСОБА_1 є посадовою особою підприємств виробників, імпортерів і продавців тютюнових виробів у матеріалах справи відсутні.

Отже, ОСОБА_1 не являється суб`єктом правопорушення, суть якого зазначено у протоколі та яке кваліфіковано за ч. 1 ст. 164-5КУпАП, у справі відсутні відомості та докази на підтвердження обставин, що мають значення для справи.

У зв`язку із чим суд констатує, що ОСОБА_1 не є суб`єктом адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 164-5КУпАП.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у зв`язку із відсутністю події і складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 164-5КУпАП.

Крім цього, відповідно до ч. 6ст. 283 КУпАП, постанова по справі повинна містити вирішення питання про вилучені речі і документи, а також вказівку про порядок і строк її оскарження.

Згідност. 265 КУпАПречі і документи, що є знаряддям або безпосереднім об`єктом правопорушення, виявлені під час затримання, особистого огляду або огляду речей, вилучаються посадовими особами органів, зазначених у статтях234-1,234-2,244-4,262і264цьогоКодексу. Вилучені речі і документи зберігаються до розгляду справи про адміністративне правопорушення у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України за погодженням із Державною судовою адміністрацією України, а після розгляду справи, залежно від результатів її розгляду, їх у встановленому порядку конфіскують, або повертають володільцеві, або знищують, а при оплатному вилученні речей - реалізують.

Відповідно до ст.ст.1,5 Закону України «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», продукція, під час маркування якої порушено встановлені законодавством вимоги щодо умови маркування та (або) до змісту і повноти інформації, відноситься до неякісної і небезпечної продукції й підлягає обов`язковому вилученню з обігу.

Таким чином, оскільки тютюнові вироби, які були добровільно видані ОСОБА_1 згідно протоколу добровільної видачі від 26.02.2024 року, не мають марок акцизного збору, тобто є продукцією, під час маркування якої порушено встановлені законодавством вимоги щодо умови маркування та (або) до змісту і повноти інформації, та відносяться до неякісної і небезпечної продукції, яка вилучена з обігу, а відтак підлягають знищенню.

Керуючись ст.ст.23,33,247,268,280,283-285 КУпАП, суддя,-

П О С Т А Н О В И В:

Провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 164-5 КУпАП закрити на підставі п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП.

Тютюнові вироби у кількості 140 (сто сорок) пачок, які вилучені згідно протоколу добровільної видачі від 26.02.2024 року - знищити.

Постанова може бути оскаржена до Чернівецького апеляційного суду через Путильський районний суд Чернівецької області протягом десяти днів з днявинесення постанови.

Суддя Уляна СТЕФАНКО

Джерело: ЄДРСР 118696262
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку