open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

№ 2а-4465/10/2370

20.10.2010 р. м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Трофімової Л.В.,

при секретарі –Левчуку А.С.,

за участю представника позивача Татаринова О.С. –за довіреністю, розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Черкаського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом приватного підприємства «Канівавтотранс»до Державної адміністрації автомобільного транспорту Міністерства транспорту та зв’язку України про зобов’язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

До Черкаського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом приватного підприємства «Канівавтотранс»до Державної адміністрації автомобільного транспорту Міністерства транспорту та зв’язку України в якому просить зобов’язати вчинити дії, а саме: 1) зобов’язати Державну адміністрацію автомобільного транспорту Міністерства транспорту та зв’язку України внести до дозволу серії АВ №000973 від 17 червня 2009 року по рейсу № 257/258 транспортні засоби за маршрутом Канів-Київ:БАЗ А079.23 д.н.з. АВ 7808 АТ; БАЗ А079.23 д.н.з. СА 6890 АТ; І-VAN А07 А1-60 д.н.з. АІ 1694 СІ; I-VAN А07 А1-63 д.н.з. АА 1062 ІО; I-VAN А07 А1-63 д.н.з. СА 2902 ВВ; БАЗ А079.25 д.н.з. АА 8932 НМ;БАЗ А 079.23 д.н.з. СА 4601 ВА; 2) зобов’язати Державну адміністрацію автомобільного транспорту Міністерства транспорту та зв’язку України внести до дозволу серії АВ №000392 від 02 березня 2009 року по рейсу № 159/160 транспортні засоби за маршрутом Канів-Київ: 3) БАЗ А079.23 д.н.з. АВ 7808 АТ; БАЗ А079.23 д.н.з. СА 6890 АТ; I-VAN А07 А1-60 д.н.з. АІ 1694 СІ; I-VAN А07 А1-63 д.н.з. АА 1062 ІО; I-VAN А07 А1-63 д.н.з. СА 2902 ВВ; БАЗ А079.25 д.н.з. АА 8932 НМ; БАЗ А 079.23 д.н.з. СА 4601 ВА; 3) зобов’язати Державну адміністрацію автомобільного транспорту Міністерства транспорту та зв’язку України внести до дозволу серії АВ №000392 від 02 березня 2009 року по рейсу № 229/230 транспортні засоби за маршрутом Канів-Київ: БАЗ А079.23 д.н.з. АВ 7808 АТ; БАЗ А079.23 д.н.з. СА 6890 АТ; I-VAN А07 А1-60 д.н.з. АІ 1694 СІ; I-VAN А07 А1-63 д.н.з. АА 1062 ІО; I-VAN А07 А1-63 д.н.з. СА 2902 ВВ; БАЗ А079.25 д.н.з. АА 8932 НМ; БАЗ А 079.23 д.н.з. СА 4601 ВА; 4) зобов’язати Державну адміністрацію автомобільного транспорту Міністерства транспорту та зв’язку України внести до дозволу серії АВ №000392 від 02 березня 2009 року по рейсу № 231/232 транспортні засоби за маршрутом Канів-Київ: БАЗ А079.23 д.н.з. АВ 7808 АТ; БАЗ А079.23 д.н.з. СА 6890 АТ; I-VAN А07 А1-60 д.н.з. АІ 1694 СІ; I-VAN А07 А1-63 д.н.з. АА 1062 ІО; I-VAN А07 А1-63 д.н.з. СА 2902 ВВ; БАЗ А079.25 д.н.з. АА 8932 НМ; БАЗ А 079.23 д.н.з. СА 4601 ВА; 5) зобов’язати Державну адміністрацію автомобільного транспорту Міністерства транспорту та зв’язку України внести до дозволу серії АВ №000391 від 02 березня 2009 року по рейсу № 233/234 транспортні засоби за маршрутом Канів-Київ: БАЗ А079.23 д.н.з. АВ 7808 АТ; БАЗ А079.23 д.н.з. СА 6890 АТ; I-VAN А07 А1-60 д.н.з. АІ 1694 СІ; I-VAN А07 А1-63 д.н.з. АА 1062 ІО; I-VAN А07 А1-63 д.н.з. СА 2902 ВВ; БАЗ А079.25 д.н.з. АА 8932 НМ; БАЗ А 079.23 д.н.з. СА 4601 ВА; 6) зобов’язати Державну адміністрацію автомобільного транспорту Міністерства транспорту та зв’язку України внести до дозволу серії АВ №000392 від 02 березня 2009 року по рейсу № 259/260 транспортні засоби, а маршрутом Канів-Київ: БАЗ А079.23 д.н.з. АВ 7808 АТ; БАЗ А079.23 д.н.з. СА 6890 АТ; I-VAN А07 А1-60 д.н.з. АІ 1694 СІ; I-VAN А07 А1-63 д.н.з. АА 1062 ІО; I-VAN А07 А1-63 д.н.з. СА 2902 ВВ; БАЗ А079.25 д.н.з. АА 8932 НМ; БАЗ А 079.23 д.н.з. СА 4601 ВА; Богдан А09201 д.н.з. СА 6429 АЕ замінити на Богдан А091 д.н.з. СА 0183 АА; 7) зобов’язати Державну адміністрацію автомобільного транспорту Міністерства транспорту та зв’язку України внести до дозволу серії АВ №000392 від 02 березня 2009 року по рейсу № 475/476 транспортні засоби за маршрутом Канів-Київ: БАЗ А079.23 д.н.з. АВ 7808 АТ; БАЗ А079.23 д.н.з. СА 6890 АТ; I-VAN А07 А1-60 д.н.з. АІ 1694 СІ; I-VAN А07 А1-63 д.н.з. АА 1062 ІО; I-VAN А07 А1-63 д.н.з. СА 2902 ВВ; БАЗ А079.25 д.н.з. АА 8932 НМ; БАЗ А 079.23 д.н.з. СА 4601 ВА; 8) зобов’язати Державну адміністрацію автомобільного транспорту Міністерства транспорту та зв’язку України внести до дозволу серії АВ №000392 від 02 березня 2009 року по рейсу № 423/424 транспортні засоби за маршрутом Канів-Київ: БАЗ А079.23 д.н.з. АВ 7808 АТ; БАЗ А079.23 д.н.з. СА 6890 АТ; I-VAN А07 А1-60 д.н.з. АІ 1694 СІ; I-VAN А07 А1-63 д.н.з. АА 1062 ІО; I-VAN А07 А1-63 д.н.з. СА 2902 ВВ; БАЗ А079.25 д.н.з. АА 8932 НМ; БАЗ А 079.23 д.н.з. СА 4601 ВА; 9) зобов’язати Державну адміністрацію автомобільного транспорту Міністерства транспорту та зв’язку України внести до дозволу серії АВ №000392 від 02 березня 2009 року по рейсу № 287/288 транспортні засоби за маршрутом Канів-Київ: БАЗ А 079.25 д.н.з. АА 8932 НМ (дві зірки); БАЗ А 079.23 д.н.з. СА 4601 ВА (дві зірки); I-VAN А07 А1-63 д.н.з. СА 2902 ВВ; 10) зобов’язати Державну адміністрацію автомобільного транспорту Міністерства транспорту та зв’язку України внести до дозволу від 03 липня 2010 року по рейсу № 121/122 транспортні засоби за маршрутом Канів-Харків: БАЗ А 079.25 д.н.з. АА 8932 НМ (дві зірки); БАЗ А 079.23 д.н.з. СА 4601 ВА (дві зірки); 11) зобов’язати Державну адміністрацію автомобільного транспорту Міністерства транспорту та зв’язку України внести до дозволу від 29 липня 2010 року по рейсу № 157/158 транспортні засоби за маршрутом Канів-Умань: БАЗ А 079.20 д.н.з. СА 0817 АМ (дві зірки); БАЗ А 079.25 д.н.з. АА 8932 НМ (дві зірки); БАЗ А 079.23 д.н.з. СА 4601 ВА (дві зірки).

Обгрунтовуючи вимоги позивач зазначав, що на підставі ліцензії від 05.01.2010 року серії АВ №504452 до 04.01.2015 року позивач має право здійснювати послуги щодо перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування відповідно до наданих відповідачем дозволів на рейси №№ 159/160, 229/230, 257/258, 231/232, 233/234, 259/260, 287/288, 475/476, 423/424 за маршрутом Канів-Київ, 121/122 за маршрутом Канів-Харків, 157/158 за маршрутом Канів-Умань. У зв’язку з оновленням рухомого складу позивач неодноразово звертався до відповідача з прохання внести до дозволів на виконання рейсів додаткові транспортні засоби, проте отримав відповідь тільки стосовно окремих транспортних засобів.

Представник позивача позовні вимоги підтримав повністю, обґрунтовуючи їх тим, що відповідачем, незважаючи на припис (а.с.81,82, 92,93,94) п.19 дозволів (дозвіл та витяги з нього підлягають переоформленню у разі внесення змін і доповнень до умов організації перевезень або показників якості обслуговування пасажирів, а також в інших випадках та у порядку встановлених Мінтрансзв’язку ) не здійснено заходів реагування на звернення щодо внести додаткових транспортних засобів оновленого рухомого складу до дозволів на виконання рейсів. Представник позивача додатково мотивовано позицію тим, що пунктом 3.6 Наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 07 травня 2010 року № 279 «Про затвердження форми дозволу на перевезення пасажирів на міжобласних маршрутах загального користування, порядку його видачі та анулювання»зафіксовано, що до витягу з дозволу на перевезення вноситься така інформація, як: найменування, ідентифікаційний номер згідно з ДРФО або код згідно з ЄДРПОУ та місцезнаходження (місце проживання) перевізника; назва маршруту; номери рейсів; режим руху (приміські маршрути) або порядок здійснення перевезень (міжміські маршрути); термін дії дозволу на перевезення; дата видачі дозволу на перевезення; дата видачі витягу з дозволу на перевезення; розклад руху автобусів на маршруті (міжміські маршрути або приміські маршрути з кількістю оборотних рейсів до 40 включно протягом доби) або інтервали руху протягом доби (приміські маршрути з кількістю відправлень більше 40 протягом доби); перелік транспортних засобів із зазначенням реєстраційних номерів, серії та номера ліцензійної картки кожного автобуса (міжміські маршрути, приміські маршрути з кількістю оборотних рейсів до 20 включно протягом доби) або із зазначенням марки транспортних засобів, допустимого року їх виготовлення (приміські маршрути з кількістю оборотних рейсів більше 20 протягом доби), які можуть використовуватися для перевезення пасажирів на маршруті. Однією із обов’язкових інформацій, яка вказується у витягу з дозволу є перелік транспортних засобів із зазначенням реєстраційних номерів, серії та номера ліцензійної картки.

Відповідач належним чином повідомлений про дату, час та місце судового розгляду справи у судове засідання не з’явився, представників не направив, про причину неявки не повідомив, заперечення на позов не надав, а тому суд вирішив провести розгляд справи за його відсутності на підставі наявних матеріалів справи.

Позивач –приватне підприємство «Канівавтотранс»(ідентифікаційний код 33282691) зареєстрований як суб’єкт підприємницької діяльності виконавчим комітетом Канівської міської ради Черкаської області 10.12.2004р. (а.с.99) та перебуває на обліку в органах державної податкової служби з 15.12.2004р. (а.с.98) як платник податків та платежів до бюджету. Позивачу для здійснення статутної діяльності (а.с.103) –надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом відповідно до видів робіт, визначених Законом України «Про автомобільний транспорт»видано ліцензію від 15.12.2009р. №50Л (АВ №504452) Головавтотрансінспекцією Міністерства транспорту та зв’язку України (а.с.97) до 04.01.2015 року.

Станом на час розгляду справи відповідачем –Державною адміністрацією автомобільного транспорту не надано відповіді на звернення позивача про внесення до дозволів на виконання рейсів додаткових транспортних засобів, а тому позивач просить в судовому порядку зобов’язати відповідача вчинити дії.

Заслухавши пояснення та доводи представника позивача, розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд прийшов до висновку, що позов не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Спеціальним законом, що визначає засади організації та діяльності автомобільного транспорту є Закон України від 05.04.2001р. № 2344-III "Про автомобільний транспорт", у якому ст. 31 «відносини автомобільного перевізника, що здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування» визначено, що відносини автомобільного перевізника, що здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування приміських та міжміських, які виходять за межі території області (міжобласні маршрути), із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування визначаються дозволом органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування на обслуговування автобусних маршрутів, у якому встановлюються: перелік маршрутів загального користування (рейсів), які буде обслуговувати автомобільний перевізник, умови організації перевезень, показники якості транспортного обслуговування населення, термін роботи автомобільного перевізника. Форму дозволу, порядок його видачі та анулювання визначає центральний орган виконавчої влади з питань автомобільного транспорту.

У Порядку видачі та анулювання дозволу на перевезення пасажирів на міжобласних маршрутах загального користування (наказ Міністерства транспорту та зв'язку від 07.05.2010р. № 279 "Про затвердження форми дозволу на перевезення пасажирів на міжобласних маршрутах загального користування, порядку його видачі та анулювання"), розробленому відповідно до статті 31 Закону України "Про автомобільний транспорт" , що визначає процедуру видачі та анулювання дозволу на перевезення пасажирів на приміських та міжміських автобусних маршрутах загального користування, які виходять за межі території області (міжобласні маршрути) терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про автомобільний транспорт", Правилах надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.97 N 176, Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 N 1081.

Відповідно до п. 3.5 Порядку до дозволу на перевезення вноситься така інформація:

найменування, ідентифікаційний номер згідно з ДРФО або код згідно з ЄДРПОУ та місцезнаходження (місце проживання) перевізника; назва маршруту (маршрутів); номери рейсів; режим руху (приміські маршрути) або порядок здійснення перевезень (міжміські маршрути); термін дії дозволу на перевезення; умови організації перевезень; показники якості транспортного обслуговування; додаткові умови організації перевезень пасажирів (відповідно до умов обслуговування за рішенням конкурсного комітету); умови анулювання та переоформлення дозволу на перевезення; дата видачі дозволу на перевезення, а також на підставі п.3.6 Порядку до витягу з дозволу на перевезення вносяться: найменування, ідентифікаційний номер згідно з ДРФО або код згідно з ЄДРПОУ та місцезнаходження (місце проживання) перевізника; назва маршруту; номери рейсів; режим руху (приміські маршрути) або порядок здійснення перевезень (міжміські маршрути); термін дії дозволу на перевезення; дата видачі дозволу на перевезення; дата видачі витягу з дозволу на перевезення; розклад руху автобусів на маршруті (міжміські маршрути або приміські маршрути з кількістю оборотних рейсів до 40 включно протягом доби) або інтервали руху протягом доби (приміські маршрути з кількістю відправлень більше 40 протягом доби); перелік транспортних засобів із зазначенням реєстраційних номерів, серії та номера ліцензійної картки кожного автобуса (міжміські маршрути, приміські маршрути з кількістю оборотних рейсів до 20 включно протягом доби) або із зазначенням марки транспортних засобів, допустимого року їх виготовлення (приміські маршрути з кількістю оборотних рейсів більше 20 протягом доби), які можуть використовуватися для перевезення пасажирів на маршруті.

Вказаним Порядком передбачено випадки внесення змін до дозволу на перевезення, серед них: у разі зміни реквізитів автомобільного перевізника (найменування, ідентифікаційний номер згідно з ДРФО або код згідно з ЄДРПОУ та місцезнаходження (місце проживання) перевізника), які вносяться до дозволу на перевезення та витягу з нього, відповідні документи переоформлюються протягом 10 днів з дня надходження звернення автомобільного перевізника (п.3.7); у разі змін шляху проходження маршруту, графіку руху, передбачених пунктами 20 - 22 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.97 N 176, дозвіл та витяг з нього переоформлюються протягом 10 днів з дня прийняття відповідного рішення (п.3.8).

Згідно зі ст.11 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше, як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог. Визначення обсягу вимог, що підлягають судовому захисту, є диспозитивним правом позивача.

Дослідивши за матеріалами справи наведені у позові і поясненнях доводи, суд доходить до висновку про їх безпідставність, оскільки у листах –зверненнях (а.с.119,120,121,122) йшлося про оновлення рухомого складу як причини внесення додаткових транспортних засобів у дозволи, а не про випадки визначені п.3.7,п.3.8 Порядку.

У рішенні Конституційного Суду України №3-рп/99, згідно з яким під поняттям «орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах»розуміється орган державної влади чи орган місцевого самоврядування, якому законом надано повноваження органу виконавчої влади, тобто це –орган, на який державою покладено обов’язок щодо здійснення конкретної діяльності у відповідних правовідносинах, спрямованої на захист інтересів держави. Відповідно до п.4 Постанови КМ України від 03.09.2008, № 771 "Деякі питання Державної адміністрації автомобільного транспорту" Державтотрансадміністрація відповідно до покладених на неї завдань: 1) організовує в межах своїх повноважень роботу з виконання вимог законодавства щодо забезпечення безпеки дорожнього руху; 2) узагальнює практику застосування законодавства про автомобільний транспорт, розробляє пропозиції щодо його вдосконалення та вносить їх в установленому порядку Мінтрансзв'язку; 3) забезпечує відповідно до законодавства державне регулювання у сфері автомобільного транспорту; 4) розробляє проекти нормативно-правових актів з питань регулювання діяльності автомобільного транспорту; 5) бере участь у формуванні державної економічної, інвестиційної політики у сфері автомобільного транспорту; 6) за дорученням Мінтрансзв'язку бере в установленому порядку участь у діяльності міжнародних організацій та забезпечує виконання зобов'язань, що випливають з членства в таких організаціях; 7) проводить моніторинг ринку послуг, що надаються автомобільним транспортом, та сприяє розвиткові конкуренції; 8) формує мережу автобусних маршрутів загального користування в міжнародному сполученні; 9) забезпечує: організацію перевезень на міжнародних та міжміських і приміських автобусних маршрутах загального користування, які виходять за межі території області (міжобласні маршрути); реалізацію державної політики у сфері міжнародних автомобільних перевезень пасажирів і вантажів, готує в установленому порядку проекти відповідних міжнародних договорів, бере за дорученням Мінтрансзв'язку участь в роботі міжурядових комісій і міжнародних організацій з питань автомобільних перевезень та забезпечує виконання положень міжнародних договорів; формування і ведення реєстру міжнародних та міжміських і приміських автобусних маршрутів загального користування, які виходять за межі території області (міжобласних маршрутів); визначення мережі та затвердження паспортів міжнародних та міжміських і приміських автобусних маршрутів, які виходять за межі території області (міжобласних маршрутів), а також погодження розкладу руху автобусів на міжміських автобусних маршрутах у межах території області; проведення конкурсу на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які виходять за межі території області; захист прав споживачів послуг, що надаються автомобільним транспортом, відповідно до законодавства; підготовку пропозицій щодо формування тарифної політики у сфері автомобільного транспорту; 10) бере участь у проведенні в установленому порядку стандартизації та сертифікації автотранспортних засобів, робіт (послуг), що виконуються (надаються) автомобільним транспортом; 11) погоджує в установленому порядку нормативну документацію на транспортні засоби та бере участь в роботі комісій з питань постановлення на виробництво їх нових зразків; 12) організовує наукове забезпечення реалізації основних напрямів розвитку сфери автомобільного транспорту, ефективної і безпечної його діяльності, визначення соціальних стандартів якості його роботи; 13) сприяє в межах своїх повноважень зменшенню шкідливого впливу наслідків діяльності автомобільного транспорту на навколишнє природне середовище, здійсненню заходів з енергозбереження; 14) визначає тематику науково-дослідних робіт, спрямованих на розв'язання найважливіших проблем сфери автомобільного транспорту, сприяє впровадженню досягнень науки і техніки, нових технологій та передового досвіду, міжнародних стандартів; 15) вживає заходів для забезпечення належної оплати праці, вдосконалення соціально-трудових відносин на підприємствах, в установах та організаціях автомобільного транспорту, вживає заходів для забезпечення їх висококваліфікованими працівниками; 16) забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, контроль за її збереженням в апараті Державтотрансадміністрації; 17) забезпечує виконання завдань з мобілізаційної підготовки та мобілізації у сфері автомобільного транспорту; 18) бере у межах своїх повноважень участь у забезпеченні підготовки єдиної транспортної системи до сталого функціонування в особливий період; 19) розглядає і вносить пропозиції Мінтрансзв'язку щодо створення, реорганізації та ліквідації державних підприємств автомобільного транспорту; 20) координує у межах своїх повноважень діяльність територіальних органів Мінтрансзв'язку; 21) здійснює інші функції, що випливають з покладених на неї завдань.

Частиною 2 статті 71 КАС України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Оскільки відповідачем заперечення на позов не надано суд, з’ясувавши норми матеріального права дійшов висновку, що позивач безпідставно вимагає здійснити дії щодо внесення змін у дозволи на перевезення у спосіб, що не регламентований нормативно-правовими актами.

Судом встановлено, що Порядок видачі та анулювання дозволу на перевезення пасажирів на міжобласних маршрутах загального користування (наказ Міністерства транспорту та зв'язку від 07.05.2010р. № 279 "Про затвердження форми дозволу на перевезення пасажирів на міжобласних маршрутах загального користування, порядку його видачі та анулювання"), розроблений відповідно до статті 31 Закону України "Про автомобільний транспорт" визначає перелік підстав для видачі, внесення змін і анулювання дозволу на перевезення, а відповідач з огляду на принцип законності і керуючись ч.2 ст.19 Конституції України –не зобов’язаний приймати рішення у спосіб не встановлений законами щодо врегулювання спірних правовідносин.

Разом з тим, суд звертає увагу, що реалізація права на інформацію громадянами, юридичними особами і державою не повинна порушувати громадські, політичні, економічні, соціальні, духовні, екологічні та інші права, свободи і законні інтереси інших громадян, права та інтереси юридичних осіб та кожному громадянину забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених законами України (ст.9 «право на інформацію»Закону).

З’ясовуючи чи належить задовольнити позовні вимоги(чи відмовити у їх задоволенні) щодо визнання за заявою позивача протиправної бездіяльності відповідача стосовно: ненадання позивачу письмового повідомлення про можливість задоволення запиту про можливість внесення змін до дозволу на перевезення, порушення строків надання відповіді позивачу, спонукання відповідача задовольнити вимоги позивача щодо документів (дозволів та витягів) суд дійшов до висновку, що з урахуванням системного аналізу норм права щодо принципів діяльності Державтотрансадміністрація Мінтрансзв’язку, повноважень і відповідальності за неналежне виконання обов’язків, а також взаємозалежності та пов’язаності цих вимог, у їх задоволенні належить відмовити повністю, оскільки відповідач –діяв у межах наданих повноважень та у спосіб визначений Законом України"Про автомобільний транспорт".

Відповідно до вимог частини 1 статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, а ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені у позовній заяві доводи позивача є такими, що не підлягають задоволенню і підстави для задоволення позову відсутні.

Оскільки судове рішення ухвалене не на користь сторони, яка не є суб’єктом владних повноважень, сплачений судовий збір згідно статті 94 КАС України поверненню з бюджету не підлягає.

Керуючись ст. ст. 86, 94, 159-163, 254 КАС України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні адміністративного позову приватного підприємства «Канівавтотранс»до Державної адміністрації автомобільного транспорту Міністерства транспорту та зв’язку України про зобов’язання вчинити дії відмовити повністю.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, що може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня складання постанови у повному обсязі. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання апеляційної скарги обчислюється з дня отримання копії постанови.

Повний текст постанови виготовлено 25 жовтня 2010 року.

Суддя Л.В.Трофімова

Джерело: ЄДРСР 11838446
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку