open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

Справа № 560/3340/24

РІШЕННЯ

іменем України

11 квітня 2024 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Шевчука О.П. розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Міністерства юстиції України про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивачка звернулась до суду з позовом до Міністерства юстиції України в якому просить визнати бездіяльність Міністерства юстиції України щодо виділення коштів згідно розрахунку потреби в коштах, наданого Центрально-Західним міжрегіональним управлінням з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції листом від 23.10.2023 року за №8968/4.2-2023 для виплати ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги у зв`язку зі смертю ОСОБА_2 протиправною. Зобов`язати Міністерство юстиції України вчинити дії щодо виділення коштів згідно розрахунку потреби в коштах, наданого Центрально-Західним міжрегіональним управлінням з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції листом від 23.10.2023 року за №8968/4.2-2023 для виплати ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги у зв`язку зі смертю ОСОБА_2 .

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 11 серпня 2023 року по справі №560/6501/23 зобов`язано Центрально-Західне міжрегіональне управління з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції повторно розглянути заяву ОСОБА_1 про перегляд рішення щодо виплати одноразової грошової допомоги у зв`язку зі смертю ОСОБА_2 , переглянути та перерахувати розмір одноразової грошової допомоги згідно з п. п.1 п.1 ст.97 Закону України "Про національну поліцію", та провести виплату відповідної різниці грошових сум з урахуванням раніше виплачених коштів. Вказує, що на виконання рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 11.08.2023 року Центрально-Західним міжрегіональним управлінням з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції, прийняте рішення про виплату одноразової грошової допомоги ОСОБА_1 з урахуванням раніше виплачених сум та разом з висновком, розрахунком потреби у коштах в розмірі 1135000, 00 грн. та усіма необхідними документами 23.10.2023 року листом за №8968/4.2-2023 направлено до Міністерства юстиції України для вирішення фінансування. Однак, Міністерство юстиції України не виділило у двомісячний строк кошти згідно розрахунку потреби в коштах, наданого Центрально-Західним міжрегіональним управлінням з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції листом від 23.10.2023 року за №8968/4.2-2023 для виплати ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги у зв`язку зі смертю ОСОБА_2 , чим вчинило бездіяльність якою порушило її право на отримання соціальної виплати гарантованої державою.

Ухвалою суду відкрито провадження в адміністративній справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Від відповідача на адресу суду надійшов відзив, в якому останній просить відмовити в задоволенні позовних вимог. Вказує, що до Міністерства від Управління надійшли матеріали щодо виділення асигнувань для виплати одноразової грошової допомоги ОСОБА_1 у зв`язку із смертю її чоловіка ОСОБА_2 , які були надіслані листами від 23.10.2023 № 8968/4.2-2023, від 25.10.2023 № 9140/4.2-2023, від 31.10.2023 № 9395/4.2-2023 та від 02.02.2024 № 1037/4.2-2024.

Виходячи зі змісту отриманих документів, Міністерством було встановлено, що протоколом засідання комісії Центрально-Західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції з розгляду питань щодо призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), поранення або інвалідності осіб рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби України від 20.10.2023 року № 10-23 на виконання рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 11.08.2023 року у справі № 560/6501/23, щодо перерахунку ОГД у зв`язку із смертю ОСОБА_2 , було здійснено перерахунок розміру одноразової грошової допомоги та встановлено повести виплату різниці грошових сум з урахуванням раніше виплачених коштів. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 статті 97 Закону України «Про національну поліцію» (надалі - Закон) дружині померлого ОСОБА_1 було встановлено виплату в розмірі 1 135 000 грн.

Однак, згідно отриманих матеріалів Управлінням було призначено виплату лише дружині померлого чим самим порушило вимоги частини 2 статті 98 Закону та не врахувало рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 11.08.2023 року у справі № 560/6501/23, яке було прийнято в інтересах неповнолітньої дитини.

Оскільки, подані Управлінням матеріали щодо виплата ОГД лише ОСОБА_1 (дружина) суперечили нормам чинного законодавства України, Міністерство своїм листом від 14.02.2024 року вих. № 23896/168113-32-23/16.3.2 отримані від Управління матеріали було повернуто Центрально-Західному міжрегіональному управлінню з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції для приведення їх у відповідність до законодавства та встановлено термін усунення недоліків. Погодившись із висновками Міністерства, Управління протоколом від 20.02.2024 року № 3-24 внесло зміни до протоколу від 20.10.2023 року № 10-23, який було направлено листом від 21.02.2024 року № 1572/4.2-2024.

Враховуючи те, що рішення про виплату ОГД було прийнято 20.02.2024 року, тому в разі наявності законних підстав для виплати ОГД та відповідності отриманих від Управління матеріалів Міністерством до 20.04.2024 року будуть виділені асигнування для проведення виплат. Виходячи з вищенаведеного, Міністерство діяло у межах та у спосіб, передбачений чинним законодавством України.

Від відповідача надійшло клопотання про зупинення розгляду справи до розгляду Верховним Судом справи №560/6501/23.

Дослідивши подане клопотання відповідача, суд зазначає, що підстави для його задоволення відсутні, оскільки рішення Хмельницького окружного адміністративного суду №560/6501/23 набрало законної сили згідно постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 09 жовтня 2023 року. Ухвалою Верховного Суду від 25 березня 2024 року відкрито касаційне провадження по справі № 560/6501/23, однак не зупинено виконання оскаржуваного рішення суду по цій справі відповідно до ст.375 КАС України, а тому підстав передбачених у статті 236 КАС України для зупинення провадження у справі, немає.

Дослідивши наявні в матеріалах справи належні та допустимі докази у їх взаємозв`язку та сукупності, суд дійшов наступних висновків.

Суд встановив, що 24 жовтня 2018 внаслідок дорожньо-транспортної пригоди старший оперуповноважений оперативного відділу державної установи "Шепетівська виправна колонія № 98" майор внутрішньої служби ОСОБА_2 отримав важкі тілесні ушкодження, несумісні з життям, внаслідок яких він помер 30.11.2018 у приміщенні КНП "Хмельницька обласна лікарня".

Дорожньо-транспортна пригода була кваліфікована як така, що сталась внаслідок порушення ОСОБА_3 вимог п. п. 10.1, 11.16 Правил дорожнього руху України затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 №1306. Було встановлено, що вказані порушення перебувають у прямому причинному зв`язку із виникненням дорожньо-транспортної пригоди та її наслідками.

Постановою військово - лікарської комісії Держаної установи "ТМО МВС України по Хмельницькій області" від 09.07.2019 №25 встановлено, що загибель ОСОБА_2 пов`язана з виконанням ним службових обов`язків.

19 липня 2021 відповідно до наказу начальника Управління вирішено виплатити одноразову грошову допомогу у зв`язку із смертю ОСОБА_2 під час проходження служби відповідно до п. 2 п.п. 1 статті 97 Закону України "Про Національну поліцію" дружині ОСОБА_1 та неповнолітньому сину ОСОБА_4 в сумі 283 750 грн.; батькам ОСОБА_5 в сумі 141 875 грн.; ОСОБА_6 в сумі 141 875 грн.

У подальшому вироком Хмельницького міськрайонного суду від 13.10.2022 у справі № 686/5524/21, що набрав законної сили 14.07.2022, було встановлено, що смерть ОСОБА_2 настала внаслідок протиправних дій третіх осіб.

Позивач звернулась до відповідача з заявою про перегляд рішення щодо призначення одноразової грошової допомоги та здійснення виплати на підставі п.п. 1 пункту 1 статті 97 та підпункту 1 пункту 1 статті 99 Закону України "Про Національну поліцію". 31 березня 2023 відповідач повідомив, що Комісією на підставі п. 2 частини 1 статті 99 Закону України "Про Національну поліцію" уже було прийняте рішення про призначення вищевказаної допомоги та здійснено виплату, відтак право на отримання допомоги реалізоване у повному обсязі.

Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 11 серпня 2023 року по справі №560/6501/23, яке набрало законної сили згідно постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 09 жовтня 2023 року зобов`язано Центрально-Західне міжрегіональне управління з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції повторно розглянути заяву ОСОБА_1 про перегляд рішення щодо виплати одноразової грошової допомоги у зв`язку зі смертю ОСОБА_2 , переглянути та перерахувати розмір одноразової грошової допомоги згідно з п. п.1 п.1 ст.97 Закону України "Про національну поліцію", та провести виплату відповідної різниці грошових сум з урахуванням раніше виплачених коштів.

На виконання рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 11.08.2023 року Центрально-Західним міжрегіональним управлінням з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції, прийняте рішення про виплату одноразової грошової допомоги ОСОБА_1 з урахуванням раніше виплачених сум та разом з висновком, розрахунком потреби у коштах в розмірі 1135000, 00 грн. та усіма необхідними документами 23.10.2023 року листом за №8968/4.2-2023 направлено до Міністерства юстиції України для вирішення фінансування.

Однак, Міністерство юстиції України не виділило у двомісячний строк кошти згідно розрахунку потреби в коштах, наданого Центрально-Західним міжрегіональним управлінням з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції листом від 23.10.2023 року за №8968/4.2-2023 для виплати ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги у зв`язку зі смертю ОСОБА_2 .

Не погоджуючись з такою бездіяльністю відповідача, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд враховує наступне.

Правові основи організації та діяльності Державної кримінально-виконавчої служби України, її завдання та повноваження визначає Закон України "Про Державну кримінально-виконавчу службу України" від 23.06.2005 №2713-IV (далі - Закон №2713).

Згідно ч. 5 ст. 23 Закону №2713 на осіб рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої служби поширюється соціальний захист поліцейських, визначений Законом України "Про Національну поліцію", а також порядок і умови проходження служби, передбачені для поліцейських. Умови і розміри грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу та оплати праці працівників кримінально-виконавчої служби визначаються Кабінетом Міністрів України.

Правові засади організації та діяльності Національної поліції України, статус поліцейських, а також порядок проходження служби в Національній поліції України визначено Законом України від 02.07.2015 № 580-VIII "Про Національну поліцію".

Порядок та умови виплати одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) чи втрати працездатності поліцейського встановлюються Міністерством внутрішніх справ України (частина 2 статті 97 Закону України "Про Національну поліцію").

Згідно з ч. 1 ст. 97 Закону України "Про Національну поліцію" одноразова грошова допомога в разі загибелі (смерті), визначення втрати працездатності поліцейського (далі - одноразова грошова допомога) є соціальною виплатою, гарантованою допомогою з боку держави, яка призначається і виплачується особам, які за цим Законом мають право на її отримання, у разі:

1) загибелі поліцейського, що настала внаслідок протиправних дій третіх осіб, або під час учинення дій, спрямованих на рятування життя людей або усунення загрози їхньому життю, чи в ході участі в антитерористичній операції, під час захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України або смерті поліцейського внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого за зазначених обставин;

2) смерті поліцейського, що настала під час проходження ним служби в поліції;

3) визначення поліцейському інвалідності, що настала внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час виконання ним службових обов`язків, пов`язаних із виконанням повноважень та основних завдань міліції або поліції, чи участі в антитерористичній операції, захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, протягом шести місяців після звільнення його з поліції внаслідок причин, зазначених у цьому пункті;

4) визначення поліцейському інвалідності внаслідок захворювання, поранення (контузії, травми або каліцтва), пов`язаних з проходженням ним служби в органах внутрішніх справ або поліції, протягом шести місяців після звільнення його з поліції внаслідок причин, зазначених у цьому пункті;

5) отримання поліцейським поранення (контузії, травми або каліцтва) під час виконання ним службових обов`язків, пов`язаних із здійсненням повноважень та основних завдань міліції або поліції, чи участі в антитерористичній операції, захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, наслідком якого є часткова втрата працездатності без визначення йому інвалідності;

6) отримання поліцейським поранення (контузії, травми або каліцтва), пов`язаного із проходженням служби в органах внутрішніх справ або поліції, наслідком якого є часткова втрата працездатності без визначення йому інвалідності.

Відповідно до пунктів 1, 2 ч. 1 статті 99 Закону України "Про Національну поліцію" розміри одноразової грошової допомоги поліцейським, а в разі їх загибелі (смерті) - особам, які за цим Законом мають право на її отримання, визначаються виходячи з розміру прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, в якому прийнято рішення про виплату:

1) загибелі (смерті) поліцейського (пункт 1) - 750 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, в якому прийнято рішення про виплату;

2) смерті поліцейського (пункт 2) - 250 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, в якому прийнято рішення про виплату.

Згідно з частиною 2 статті 97 Закону України "Про Національну поліцію" порядок та умови виплати одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) чи втрати працездатності поліцейського встановлюються Міністерством внутрішніх справ України.

Відповідно до частини п. 1 ч. 3 статті 100 Закону України "Про Національну поліцію" виплата одноразової грошової допомоги особам, які мають право на її отримання в разі загибелі (смерті) працівника поліції, якщо поліцейський на день загибелі (смерті) займав посаду в державному органі, установі, організації або у вищому навчальному закладі, які виконують роботи в інтересах держави та її безпеки, із залишенням його на службі в поліції, здійснюється в порядку, визначеному цією статтею. Відповідно до частини ч. 4 статті 100 цього ж Закону одноразова грошова допомога у випадках, зазначених у частині другій цієї статті, призначається і виплачується за останнім місцем проходження служби поліцейським.

Хмельницький окружний адміністративний суд у справі №560/6501/23 прийняв рішення від 11 серпня 2023 року, яким адміністративний позов ОСОБА_1 задовольнив частково. Визнав протиправними дії Центрально-Західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції щодо повернення без розгляду матеріалів про перерахунок та виплату одноразової грошової допомоги у зв`язку із смертю ОСОБА_2 . Зобов`язав Центрально-Західне міжрегіональне управління з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції повторно розглянути заяву ОСОБА_1 про перегляд рішення щодо виплати одноразової грошової допомоги у зв`язку зі смертю ОСОБА_2 переглянути та перерахувати розмір одноразової грошової допомоги згідно з п. п. 1 п. 1 ст. 97 Закону України "Про національну поліцію", та провести виплату відповідної різниці грошових сум з урахуванням раніше виплачених коштів.

Вказане рішення набрало законної сили згідно постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 09.10.2023.

Згідно ч. 4 статті 78 КАСУ зазначено, що обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Механізм оформлення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) чи втрати працездатності поліцейських центрального органу управління поліції, територіальних органів поліції, міжрегіональних територіальних органів Національної поліції, установ та організацій, що належать до сфери управління Національної поліції України, поліцейських в т. ч. слухачів та курсантів вищих навчальних закладів із специфічними умовами навчання, які здійснюють підготовку поліцейських, поліцейських, відряджених до інших органів державної влади, установ, організацій визначено Порядком та умовами виплати одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) чи втрати працездатності поліцейського, що затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України від 11.01.2016 №4 (далі - Порядок №4)

Згідно з пунктами 2, 3 розділу ІІІ Порядку №4 посадові особи органів поліції, навчальних закладів у межах своїх повноважень повинні сприяти особам, які мають право на призначення і отримання одноразової грошової допомоги відповідно до законодавства України, в отриманні та оформленні ними документів, необхідних для своєчасного ухвалення рішення про призначення і виплату зазначеної допомоги. Заява (рапорт) про виплату одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) чи втрати працездатності поліцейського подається керівнику органу поліції, навчального закладу за останнім місцем проходження служби поліцейським або за останнім місцем проходження поліцейським служби перед відрядженням до інших органів. У разі коли такий орган (заклад, установу) ліквідовано, заява подається до органу (закладу, установи) за місцем зберігання особової справи.

Згідно з пунктом 5 розділу ІV Порядку №4 виділення коштів органам поліції для виплати одноразової грошової допомоги здійснюється бухгалтерською службою центрального органу управління поліції шляхом розподілу асигнувань в межах коштів, передбачених державним бюджетом для Національної поліції України на зазначені цілі.

Виплата одноразової грошової допомоги закладами освіти здійснюється в межах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисах на зазначені цілі.

Відповідно пункту 7 розділу ІV Порядку №4 одноразова грошова допомога виплачується в порядку черговості відповідно до дати прийняття рішення про її призначення, але не пізніше двох місяців із дня прийняття зазначеного рішення, а в разі надходження коштів пізніше цього терміну - протягом п`яти робочих днів після їх надходження, в межах та за рахунок коштів, передбачених державним бюджетом на утримання органів поліції або закладів освіти.

На виконання рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 11.08.2023 року Центрально-Західним міжрегіональним управлінням з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції, прийняте рішення про виплату одноразової грошової допомоги ОСОБА_1 з урахуванням раніше виплачених сум та разом з висновком, розрахунком потреби у коштах в розмірі 1135000, 00 грн. та усіма необхідними документами 23.10.2023 року листом за №8968/4.2-2023 направлено до Міністерства юстиції України для вирішення фінансування.

Однак, Міністерство юстиції України не виділило у двомісячний строк кошти згідно розрахунку потреби в коштах, наданого Центрально-Західним міжрегіональним управлінням з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції листом від 23.10.2023 року за №8968/4.2-2023 для виплати ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги у зв`язку зі смертю ОСОБА_2 , чим вчинило бездіяльність якою порушило її право на отримання соціальної виплати гарантованої державою.

Враховуючи наведене вище, суд вважає, що така бездіяльність Міністерства юстиції України щодо виділення коштів згідно розрахунку потреби в коштах, наданого Центрально-Західним міжрегіональним управлінням з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції листом від 23.10.2023 року за №8968/4.2-2023 для виплати ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги у зв`язку зі смертю ОСОБА_2 є протиправною.

А тому, враховуючи рішення Хмельницького окружного адміністративного суду, яке набрало законної сили, суд вважає за необхідне зобов`язати Міністерство юстиції України вчинити дії щодо виділення коштів згідно розрахунку потреби в коштах, наданого Центрально-Західним міжрегіональним управлінням з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції листом від 23.10.2023 року за №8968/4.2-2023 для виплати ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги у зв`язку зі смертю ОСОБА_2 .

Що стосується клопотання про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення, суд враховує наступне.

Згідно з позицією Великої Палати Верховного Суду сформованої в ухвалі від 20.06.2018 року у справі № 800/592/17, встановлення судового контролю за виконанням судового рішення, шляхом зобов`язання суб`єкта владних повноважень подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення, можливо і після ухвалення судового рішення по суті спору на підставі окремо поданої заяви.

Отже, позивач не позбавлений можливості звернутися із клопотанням про встановлення судового контролю після прийняття судом рішення у справі, у разі існування ризику його не виконання.

Окремо необхідно вказати, що суд може встановити судовий контроль за виконанням рішення суб`єктом владних повноважень - відповідачем у справі, а, отже, під час прийняття рішення у справі наділений відповідним правом, а не обов`язком.

Такий контроль здійснюється судом шляхом зобов`язання надати звіт про виконання судового рішення, розгляду поданого звіту на виконання судового рішення, а у разі неподання такого звіту - встановленням нового строку для подання звіту та накладанням штрафу.

При цьому, зазначені процесуальні дії є диспозитивним правом суду, яке може використовуватися в залежності від наявності об`єктивних обставин, які підтверджуються належними та допустимими доказами.

Аналогічну правову позицію висловив Верховний Суд у додатковій постанові від 31.07.2018 року по справі № 235/7638/16-а та в ухвалі від 23 квітня 2019 року у справі № 805/516/18-а.

На час постановляння рішення судом не встановлено об`єктивних обставин чи пересторог щодо можливого невиконання судового рішення суб`єктом владних повноважень.

Згідно з ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Оскільки, відповідач не довів правомірність дій та відмови, позов ОСОБА_1 до Міністерства юстиції України необхідно задовольнити в повному обсязі.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Міністерства юстиції України про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії - задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Міністерства юстиції України щодо виділення коштів згідно розрахунку потреби в коштах, наданого Центрально-Західним міжрегіональним управлінням з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції листом від 23.10.2023 року за №8968/4.2-2023 для виплати ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги у зв`язку зі смертю ОСОБА_2 .

Зобов`язати Міністерство юстиції України вчинити дії щодо виділення коштів згідно розрахунку потреби в коштах, наданого Центрально-Західним міжрегіональним управлінням з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції листом від 23.10.2023 року за №8968/4.2-2023 для виплати ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги у зв`язку зі смертю ОСОБА_2 .

Стягнути на користь ОСОБА_1 судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1211 (одна тисяча двісті одинадцять) грн. 20 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Міністерства юстиції України.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 ) Відповідач:Міністерство юстиції України (вул. Січових Стрільців, буд. 73,Київ 1,01001 , код ЄДРПОУ - 00015622)

Головуючий суддя О.П. Шевчук

Джерело: ЄДРСР 118302486
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку