open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 квітня 2024 року ЛуцькСправа № 140/18188/23

Волинський окружний адміністративний суд у складі судді Валюха В.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін адміністративну справу за позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Відділу державного нагляду (контролю) у Волинській області Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови,

ВСТАНОВИВ:

Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 (далі ФОП ОСОБА_1 ) звернувся з позовом до Відділу державного нагляду (контролю) у Волинській області Державної служби України з безпеки на транспорті (далі Відділ Укртрансбезпеки у Волинській області) про визнання протиправною та скасування постанови.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 23.03.2023 державними інспекторами Відділу державного нагляду (контролю) у Хмельницькій області Державної служби України з безпеки на транспорті (далі Відділ Укртрансбезпеки у Хмельницькій області) на 236 км АД Н-25 проведена перевірка належного позивачу на праві власності транспортного засобу (далі ТЗ) RENAULT, н.з. НОМЕР_1 під керуванням водія ОСОБА_2 , за результатами якої складено акт від 23.03.2023 №354962.

Перевіркою встановлено, що водій здійснював перевезення вантажу згідно з товарно-транспортною накладною (далі ТТН) серії ЮЧВ №650173 від 23.03.2023. Під час проведення перевірки повна маса транспортного засобу становить 42,7 т (згідно з ТТН) при дозволених для доріг загального значення 40 т, що на 6,75 % перевищує дозволену. Порушено вимоги пункту 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306 (далі ПДР).

08.05.2023 відповідач виніс постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №ПШ002084, якою постановлено стягнути з перевізника ОСОБА_1 штраф у сумі 8500грн за порушення законодавства про автомобільний транспорт, а саме за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм від 5 відсотків до 10 відсотків включно, відповідальність за яке передбачена абзацом чотирнадцятим частини першої статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 №2344-ІІІ (далі Закон № 2344-ІІІ).

Позивач вважає вказану постанову протиправною, з огляду на таке.

Так, на перевезення вантажу вантажовідправник 23.03.2023 виписав ТТН-ліс серії ЮЧВ №650173, яка не відповідає встановленим вимогам, оскільки у ній відсутній обов`язковий реквізит параметри ТЗ, зокрема маса брутто (вказано 0 т). Тим не менш, під час проведення перевірки на підставі зазначеної ТТН, оформленої з дефектами, було встановлено, що повна маса ТЗ становить 42,7 т при дозволених для доріг загального призначення 40 т, що на 6,75 % перевищує дозволену.

Однак, 23.03.2023 вантажовідправник самостійно виявив допущену ним при оформленні ТТН-ліс серії ЮЧВ №650173 помилку (а саме, що в цей документ не було внесено відомість в графу маса брутто), в результаті чого у вказану ТТН було внесено зміни із зазначенням відомостей маса брутто 35 т, та виправлену ТТН було відправлено поштою на адресу вантажоодержувача ТзОВ «Цунамі».

Під час розгляду справи позивач звертав увагу відповідача на те, що при оформленні ТТН вантажовідправник допустив помилку і вантаж (ліс-кругляк) об`ємом 17,7 м.куб. не може важити 29 тон, просив відкласти розгляд справи з метою додатково подати виправлену ТТН, проте відповідач розгляд справи не відклав та виніс оскаржувану постанову.

Після розгляду справи позивач звернувся до ТзОВ «Цунамі», де йому повідомили, що отримали виправлену ТТН та надали її примірник, та у реквізитах якої зазначено: «тип: вантажний автомобіль, загальна вага транспортного засобу 7,7 т, у т. ч. з вантажем 0 т, маса брутто 0 т; тип: причіп, загальна вага причіпу 6,5 т, у т.ч. з вантажем 27,3 т, маса брутто 35 т».

Позивач вказує, що вказані у виправленій ТТН-ліс параметри ТЗ, зокрема маса брутто 35 т, то є очевидним, що перевезення вантажу здійснювалося 23.03.2023 без перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм, у зв`язку із чим притягнення позивача до відповідальності за абзацом чотирнадцятим частини першої статті 60 Закону №2344-ІІІ є безпідставним.

Позивач просить визнати протиправною та скасувати постанову Відділу Укртрансбезпеки у Волинській області №ПШ 002084 від 08.05.2023 про застосування адміністративно-господарського штрафу.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 05.07.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за цим позовом, ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (а.с.26).

В поданому до суду відзиві на позовну заяву (а.с.28-35) представник відповідача ОСОБА_3 позов не визнала та просить відмовити у його задоволенні з підстав правомірності оскаржуваної постанови.

Вказує, що у спірному випадку було проведено документальний габаритно-ваговий контроль ТЗ та встановлено, що його повна маса становила 42,7 т, що вбачається із ТТН, інформація якої узгоджується із свідоцтвами про реєстрацію ТЗ (в частині маси без навантаження тягача та напівпричепа). Так, із ТТН серії НОМЕР_2 від 23.03.2023 видно, що вага тягача становить 7,7 т, вага напівпричепа без вантажу 6 т, вага напівпричепа з вантажем 35 т (вага вантажу: 35 т 6 т = 29 т). Отже, загальна маса ТЗ становила 7,7 + 6 + 29 = 42,7 т, тобто ТЗ перевищував дозволені вагові параметри на 2,7 т, що становить 6,75 у відсотковому еквіваленті.

Стосовно виправленої ТТН представник відповідача зазначає, що така ТТН містить ознаки підробки, з огляду на недостовірні відомості щодо ваги напівпричепу (6,5 т у виправленій ТТН, тоді як у свідоцтві про реєстрацію 6т). Вказана ТТН виготовлена після перевірки та є намаганням уникнути відповідальності. Крім того, навіть з виправленої ТТН вбачається, що загальна вага ТЗ становить 7,7 + 35 = 42,7 т.

Клопотання про проведення точного габаритно-вагового контролю водій ТЗ не заявив, та водій не був позбавлений права під час перевірки спростувати інформацію в частині ваги завантаженого ТЗ, але таким правом не скористався.

Інших заяв по суті справи чи клопотань про розгляд справи в судовому засіданні на адресу суду від учасників справи до суду не надходило.

Дослідивши письмові докази та письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд дійшов висновку, що в задоволенні позову необхідно відмовити з таких мотивів та підстав.

Судом встановлено, що відповідно до щотижневого графіку проведення рейдових перевірок (а.с.37), направлення на рейдову перевірку (перевірку на дорозі) від 17.03.2023 №004372 (а.с.36), посадовими особами Відділу Укртрансбезпеки у Хмельницькій області 23.03.2023 на 236 км АД Н-25 проведена рейдова перевірка, про що складено акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 23.03.2023 № 354962 (а.с.38).

Вказаним актом встановлено, що водій ОСОБА_2 транспортним засобом RENAULT/KRONE, н.з. НОМЕР_1 / НОМЕР_3 , здійснював перевезення вантажу згідно з ТТН-ліс серії ЮЧВ №650173 від 23.02.2023. Під час проведення перевірки встановлено, що повна маса ТЗ становить 42,7 т (згідно з ТТН) при дозволених для доріг загального значення 40 т, що на 6,75% перевищує дозволену. Порушено вимоги пункту 22.5 ПДР. Відповідальність за вказане порушення передбачена абзацом чотирнадцятим частини першої статті 60 Закону №2344-ІІІ.

В графі «пояснення водія про причини порушень» вказаного акту зазначено: «не бачу порушення, не згідний» (а.с.38).

Під час проведення перевірки була надана ТТН-ліс серії ЮЧВ №650173 від 23.03.2023, з якої видно, що вага тягача становить 7,7 т, вага напівпричепа 6 т, вага напівпричепа з вантажем 35 т (а.с.41), а також складені довідка №0059584 від 23.03.2023 про результати здійснення габаритно-вагового контролю (вид контролю документальний), у якому зафіксована повна маса ТЗ 42,7 т (а.с.39), та акт №0051953 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, де вказано, що повна фактична маса становить 42,7 т при нормативно допустимій 40 т (а.с.40).

04.04.2023 відповідач направив позивачу повідомлення про розгляд 24.04.2023 справи про порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт, виявлених під час рейдової перевірки, на якому також наявна відмітка про повідомлення щодо відкладення розгляду справи на 08.05.2023 (а.с.43).

Постановою начальника Відділу Укртрансбезпеки у Волинській області про застосування адміністративно-господарського штрафу від 08.05.2023 №ПШ 002084 з перевізника ОСОБА_1 стягнуто адміністративно-господарський штраф у сумі 8500 грн за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм від 5 відсотків до 10 відсотків включно, відповідальність за яке передбаченаабзацом чотирнадцятим частини першої статті 60 Закону №2344-ІІІ (а.с.45).

При вирішенні спору суд застосовує такі нормативно-правові акти.

Згідно із статтею 1 Закону №2344-ІІІ у цьому Законі наведені терміни вживаються в такому значенні:

автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами;

вантажні перевезення - перевезення вантажів вантажними автомобілями;

габаритно-ваговий контроль - контроль за проїздом великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів, що включає перевірку на відповідність встановленим законодавством нормативам вагових або габаритних параметрів таких транспортних засобів, наявності дозволу на рух за визначеними маршрутами, а також дотримання визначених у дозволі умов та режиму руху транспортних засобів;

рейдова перевірка (перевірка на дорозі) - перевірка транспортних засобів автомобільних перевізників на всіх видах автомобільних доріг на маршруті руху в будь-який час з урахуванням інфраструктури (автовокзали, автостанції, автобусні зупинки, місця посадки та висадки пасажирів, стоянки таксі і транспортних засобів, місця навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, зони габаритно-вагового контролю, інші об`єкти, що використовуються автомобільними перевізниками для забезпечення діяльності автомобільного транспорту) щодо дотримання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт.

За приписами частин сімнадцятої, вісімнадцятої статі 6 Закону №2344-ІІІ рейдові перевірки (перевірки на дорозі) дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом здійснюються шляхом зупинки транспортного засобу або без такої зупинки посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та його територіальних органів, які мають право зупиняти транспортний засіб у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України. У разі проведення позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі) автомобільний перевізник, що буде перевірятися, про час проведення перевірки не інформується.

Відповідно до частини дев`ятнадцятої статті 6 Закону №2344-ІІІ під час проведення рейдової перевірки (перевірки на дорозі) посадові особи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, мають право: здійснювати габаритно-ваговий контроль транспортних засобів.

Частиною двадцять першою статті 6 Закону №2344-ІІІ визначено, що порядок проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі) та порядок здійснення габаритно-вагового контролю визначаються Кабінетом Міністрів України.

За змістом частини четвертої статті 48 Закону №2344-ІІІ у разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше п`яти відсотків.

Згідно із абзацом чотирнадцятим частини першої статті 60 Закону № 2344-ІІІ за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за: перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм від 5 відсотків до 10 відсотків включно при перевезенні неподільного вантажу без відповідного дозволу або подільного вантажу - штраф у розмірі п`ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Пунктом 3 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2001 №30 (далі Правила №30), визначено, що транспортний засіб чи автопоїзд з вантажем або без вантажу вважається великоваговим, якщо максимальна маса або осьова маса перевищує хоча б один з параметрів, зазначених у пункті 22.5 Правил дорожнього руху.

Відповідно до пункту 4 Правил №30 рух великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі - дозвіл), виданим перевізникові уповноваженим підрозділом Національної поліції, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів.

За змістом пункту 22.5 ПДР рух транспортних засобів та їх составів допускається у разі, коли їх параметри не перевищують: фактичної маси: двовісний автомобіль (тягач) з трьохвісним напівпричепом максимальне значення для автомобільних доріг державного значення, тонн 40. Рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоча б один з їх габаритних та/або вагових параметрів перевищує нормативи, визначені цим пунктом, здійснюється відповідно доПравил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2001 р. №30 «Про проїзд великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами» (Офіційний вісник України, 2001 р., № 3, ст. 75).

Пунктом 14 Порядку проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 №1567 (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин; далі Порядок № 1567), передбачено, що рейдовою перевіркою (перевіркою на дорозі) є перевірка транспортних засобів автомобільних перевізників на всіх видах автомобільних доріг на маршруті руху в будь-який час з урахуванням інфраструктури (автовокзали, автостанції, автобусні зупинки, місця посадки та висадки пасажирів, стоянки таксі і транспортних засобів, місця навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, зони габаритно-вагового контролю, інші об`єкти, що використовуються автомобільними перевізниками для забезпечення діяльності автомобільного транспорту) щодо додержання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт.

За приписами пункту 15 Порядку №1567 під час проведення рейдової перевірки (перевірки на дорозі) перевіряється виключно: виконання водієм інших вимогПравил надання послуг пасажирського автомобільного транспортутаПравил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, інших нормативно-правових актів.

Відповідно до пункту 16 Порядку № 1567 рейдова перевірка (перевірка на дорозі) може проводитися однією посадовою особою Укртрансбезпеки. Габаритно-ваговий контроль проводиться двома посадовими особами Укртрансбезпеки або однією посадовою особою Укртрансбезпеки у разі залучення посадових осіб відповідного підрозділу Національної поліції, Укравтодору, власника (балансоутримувача) пункту габаритно-вагового контролю Під час проведення рейдової перевірки (перевірки на дорозі) можливе: здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів.

Згідно із пунктами 20, 21 Порядку №1567 виявлені під час рейдової перевірки (перевірки на дорозі) порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень автомобільним транспортом зазначаються в акті з посиланням на порушену норму. У разі виявлення в ході рейдової перевірки (перевірки на дорозі) транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовою особою (особами), що провела перевірку, складається акт за формою згідно з додатком 3.

Пунктами 25 - 27 Порядку №1567 передбачено, що справа про порушення розглядається в територіальному органі Укртрансбезпеки за місцезнаходженням автомобільного перевізника або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи автомобільного перевізника) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення. Справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи автомобільного перевізника. Про час і місце розгляду справи про порушення уповноважена особа автомобільного перевізника повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням або надсиланням на офіційну електронну адресу (за наявності). У разі неявки уповноваженої особи автомобільного перевізника справа про порушення розглядається без її участі. За наявності підстав керівник територіального органу Укртрансбезпеки або його заступник виносить постанову про застосування адміністративно-господарських штрафів, яка оформляється згідно з додатком 5.

Постановою Кабінету Міністрів України «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг» від 27.06.2007 №879 затверджено Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі Порядок №879).

Згідно із підпунктом 5-1 пункту 2 Порядку №879 терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:

документальний габаритно-ваговий контроль - визначення загальної маси транспортного засобу шляхом додавання власної маси транспортного засобу та маси вантажу.

Відповідно до пунктів 3, 6 Порядку №879 габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та уповноваженими підрозділами Національної поліції. Габаритно-ваговий контроль, крім документального, здійснюється виключно у зонах габаритно-вагового контролю посадовими особами та/або працівниками відповідних органів.

Пунктом 16 Порядку №879 визначено, що габаритно-ваговий контроль включає документальний та/або точний контроль.

Так, рейдовою перевіркою було встановлено, що водій ОСОБА_2 транспортним засобом RENAULT/KRONE, н.з. НОМЕР_1 / НОМЕР_3 , який належить позивачу, здійснював перевезення вантажу згідно з ТТН-ліс серії ЮЧВ №650173 від 23.02.2023. Під час проведення перевірки встановлено, що повна маса ТЗ становить 42,7 т (згідно з ТТН) при дозволених для доріг загального значення 40 т, що на 6,75% перевищує дозволену. Під час проведення рейдової перевірки фактично було проведено документальний габаритно-ваговий контроль на підставі ТТН-ліс серії ЮЧВ №650173 від 23.03.2023, з якої видно, що вага тягача становить 7,7 т, вага напівпричепа 6 т, вага напівпричепа з вантажем 35 т (а.с.41), тобто повна фактична маса становить 42,7 т при нормативно допустимій 40 т.

Суд звертає увагу, що у цій справі не оспорюється належність позивачу транспортних засобів, оскільки такі дійсно зареєстровані за ОСОБА_1 згідно із свідоцтвами про реєстрацію транспортного засобу (а.с.42, 42 зворот), як і не заперечується здійснення перевезення вантажу, про що позивач надав також договір на перевезення вантажів автомобільним транспортом від 04.01.2022 №01 (а.с.16-17).

Спір у цій справі виник стосовно того, що позивач як перевізник заперечує факт перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм при здійсненні перевезення 23.03.2023, стверджуючи, що фактична маса транспортного засобу становила 35т.

На думку суду, відповідач належними та допустимими доказами довів наявність у діях позивача як перевізника порушення, відповідальність за яке передбаченаабзацом чотирнадцятим частини першої статті 60 Закону №2344-ІІІ, з огляду на таке.

При вирішенні спору суд враховує, що під час рейдової перевірки було проведено документальний габаритно-ваговий контроль та на підставі відомостей, зазначених у ТТН-ліс серії ЮЧВ №650173 від 23.03.2023 (де вага тягача становить 7,7 т, вага напівпричепа - 6 т, вага напівпричепа з вантажем - 35 т) (а.с.41), було встановлено, що повна фактична маса становить 42,7 т при нормативно допустимій 40 т.

За змістом частин другої, третьої статті 48 Закону №2344-ІІІ документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів є для водія, зокрема, товарно-транспортна накладна. При оформленні товарно-транспортної накладної вантажовідправник зазначає такі обов`язкові реквізити, як транспортний засіб (марка, модель, тип, реєстраційний номер автомобіля, причепа/напівпричепа), його параметри із зазначенням довжини, ширини, висоти, загальної ваги, у тому числі з вантажем, та маси брутто.

Відповідно до частини другої статті 51-1 Закону №2344-ІІІ вантажовідправник зобов`язаний, зокрема, вносити до товарно-транспортної накладної або іншого визначеного законодавством документа на вантаж відомості про масу або габарити вантажу.

За приписами частини першої статті 49 Закону №2344-ІІІ водій транспортного засобу при внутрішньому перевезенні вантажів має право відмовлятися від прийняття для перевезення вантажу, який не відповідає встановленим вимогам або вимогам щодо пломбування вантажу, якщо відтиск пломби нечіткий або пломбу пошкоджено, а частиною першою статті 52 цього ж Закону визначено, що автомобільний перевізник має право: відмовитися від приймання вантажу для перевезення, якщо замовником не підготовлено вантаж чи необхідні документи або внесені без попереднього узгодження з ним зміни до реквізитів цих документів; відмовитися від перевезення вантажу, якщо замовник подає до перевезень вантаж, не обумовлений договором про перевезення, пакування вантажу не відповідає встановленим законодавством вимогам, ушкоджена тара або нечітким є відтиск пломби тощо.

Суд враховує, що водій ОСОБА_2 транспортним засобом RENAULT/KRONE, н.з. НОМЕР_1 / НОМЕР_3 , який належить позивачу, здійснював перевезення вантажу згідно з ТТН-ліс серії ЮЧВ №650173 від 23.02.2023.

Вказана ТТН-ліс серії ЮЧВ №650173 від 23.02.2023 є обов`язковим документом для здійснення внутрішніх перевезень вантажів, до якого були внесені такі обов`язкові реквізити, як параметри ТЗ із зазначенням загальної ваги, у тому числі з вантажем, та маси брутто. У цій ТТН-ліс серії ЮЧВ №650173 від 23.02.2023 відображені параметри ТЗ із зазначенням загальної ваги, у тому числі з вантажем, та маси брутто (вага тягача становить 7,7 т, вага напівпричепа - 6 т, вага напівпричепа з вантажем - 35 т), тобто, повна фактична маса становить 42,7 т при нормативно допустимій 40 т.

Проте, не зважаючи на те, що вантажовідправник вніс до ТТН-ліс серії ЮЧВ №650173 від 23.02.2023 відомості, з яких вбачається, що повна фактична маса становить 42,7 т при нормативно допустимій 40 т, водій та перевізник не відмовилися від прийняття для перевезення вантажу, який не відповідає встановленим вимогам, а прийняли для перевезення вантаж.

Суд відхиляє доводи позивача про те, що при оформленні ТТН-ліс серії ЮЧВ №650173 було допущено помилку, яку в подальшому було виправлено вантажовідправником, та необхідно брати до увагу виправлену ТТН-ліс серії ЮЧВ №650173, згідно з якою маса брутто становить 35 т (а.с.21), оскільки:

- виправлена ТТН-ліс серії ЮЧВ №650173 не була надана для проведення перевірки;

- у виправленій ТТН-ліс серії ЮЧВ №650173 (а.с.21) відображені недостовірні відомості щодо ваги напівпричепу: 6,5 т у виправленій ТТН, тоді як у свідоцтві про реєстрацію 6 т (а.с.42);

- навіть з виправленої ТТН вбачається, що загальна вага ТЗ з вантажем становить 7,7 + 35 = 42,7 т.

Крім того, з огляду на подання під час розгляду справи ще однієї ТТН-ліс серії ЮЧВ №650173 з іншими відомостями (а.с.44), суд розцінює такі дії позивача як намагання уникнути відповідальності за допущене порушення.

Отже, з урахуванням встановлених обставин справи та наведених норм чинного законодавства України, суд дійшов висновку, що оскаржувана постанова про застосування адміністративно-господарського штрафу №ПШ 002084 від 08.05.2023 винесена за наявності фактичних та правових підстав, є правомірною та такою, що прийнята відповідно до вимог частини другої статті 2 КАС України, доводи позивача про безпідставність застосування до нього адміністративно-господарського штрафу не знайшли свого підтвердження під час судового розгляду справи, у зв`язку із чим у задоволенні позовних вимог про визнання протиправною та скасування вказаної постанови необхідно відмовити.

Керуючись статтями 243 - 246, 262 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили в порядку та строки, визначені статтею 255 КАС України, та може бути оскаржене в апеляційному порядку у спосіб подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя В.М.Валюх

Джерело: ЄДРСР 118265485
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку