open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

29 березня 2024 р. Справа № 120/17092/23

Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Жданкіної Наталії Володимирівни, розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (в письмовому провадженні) адміністративну за позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,

в с т а н о в и в :

До Вінницького окружного адміністративного суду звернувся ФОП ОСОБА_1 (далі - позивач) з адміністративним позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті (далі - відповідач) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії.

Позовні вимоги мотивовані протиправністю відмови відповідача у внесенні транспортного засобу автобусу Еталон А079.54, д.н.з. НОМЕР_1 , до Єдиного державного реєстру юридичних осіб-підприємців, як засіб провадження господарської діяльності ліцензіата ФОП ОСОБА_1 , з підстав спливу терміну дії сертифікату відповідності на транспортний засіб UA1.009.0084191.14.

Ухвалою від 28.11.2023 відкрито провадження в адміністративній справі та призначено її до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін. Даною ухвалою також надано відповідачу строк на подання відзиву.

13.12.2023 через систему "Елетронний суд" та 15.12.2023 засобами поштового зв`язку на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач просив відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі. Зокрема зазначив, що відповідно до абзацу сьомого частини другої статті 9 Закону №2344-ІІІ завданням ліцензування на автомобільному транспорті є забезпечення використання сертифікованих і дозволених для використання транспортних засобів. Згідно з частиною першою статті 20 Закону №2344-ІП, конструкція та технічний стан транспортних засобів, а також їх частини мають відповідати вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 22.12. 2010 №1166 «Про єдині вимоги до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються»

Статтею 21 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів» від 06.07.2005 № 2739-IV (далі - Закон № 2739- IV) визначено, що екологічні норми, методи випробувань, позначення рівня екологічних норм, процедури підтримання відповідного екологічного рівня колісних транспортних засобів протягом всього терміну їх експлуатації визначаються згідно з особливостями конструкції транспортних засобів відповідно до Угоди, з поправками 1995 року та доданих до неї Правил Європейської економічної комісії ООН у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері транспорту, дорожнього господарства, туризму та інфраструктури.

При цьому, згідно із статтею 3 Закону № 2739-ІV, документом, що засвідчує відповідність транспортних засобів вимогам технічних регламентів, є сертифікат або інший документ про підтвердження відповідності, виданий згідно із законодавством України, що вказує, якому саме рівню екологічних норм відповідає за конструкцією транспортний засіб («ЄВРО-2» - «ЄВРО-6» або іншому рівню). Позначення рівня екологічних норм, якому відповідає транспортний засіб, має бути внесено до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.

Позивач, 13.09.2023, подав до Укртрансбезпеки в електронній формі через Єдиний комплекс інформаційних систем Укртрансбезпеки (далі - ЄКІС) повідомлення про зміну даних № 230/7/2023 щодо внесення транспортного засобу - автобус ЕТАЛОН А-079.54, реєстраційний номер НОМЕР_1 , як засобу провадження господарської діяльності.

При цьому вищезазначеним ліцензіатом було долучено копію сертифікату відповідності на транспортний засіб автобус ЕТАЛОН А-079.54, реєстраційний номер НОМЕР_1 , термін дії якого сплив.

Згідно діючого законодавства позивач мав обов`язок при реєстрації транспортного засобу внести до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу рівень екологічної норми. В разі відсутності у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу таких даних, необхідно надати чинний сертифікат відповідності, що вказує, якому саме рівню екологічних норм відповідає транспортний засіб.

Оскільки Позивач надав копію сертифікату відповідності на транспортний засіб автобус ЕТАЛОН А-079.54, реєстраційний номер НОМЕР_1 , термін дії якого сплив, за результатом розгляду повідомлення про зміну даних від 13.09.2023 №230/7/2023 Укртрансбезпекою було прийнято рішення про відмову щодо внесення транспортного засобу - автобус ЕТАЛОН А-079.54, реєстраційний номер НОМЕР_1 , як засобу провадження господарської діяльності.

Крім того, відповідач зауважив, що після отримання від позивача необхідних документів, транспортний засіб автобус ЕТАЛОН А-079.54, реєстраційний номер НОМЕР_1 внесений до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців як засоби провадження господарської діяльності ліцензіат.

29.12.2023 позивачем подано відповідь на відзив, в якому останній наполягав на задоволенні заявлених позовних вимог. Окремо вказав, що предметом спору в даній справі є дії суб`єкта владних повноважень відповідача по справі Укртрансбезпеки щодо відмови у внесенні до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців як засоби провадження господарської діяльності ліцензіата транспортного засобу, д.н.з. НОМЕР_1 , із формулюванням - «термін дії сертифікату відповідності, копію якого долучено, сплив».

Отже, позивач вважає, що під час здійснення першої реєстрації транспортного засобу автобус, марки ЕТАЛОН А-079.54, д.н.з. НОМЕР_1 , було надано Сертифікат відповідності на транспортний засіб UA1.009.0084191.14, термін дії якого 20 серпня 2014 до 19 серпня 2015 року, на продукцію: автобуси А079. 53-0000040, А079.54-0000040 (клас III), виробник продукції Приватне акціонерне товариство «Чернігівський автозавод», яким підтверджено загальну характеристику дорожнього транспортного засобу, в тому числі і визначено рівень екологічних норм ЄВРО-4.

В контексті наведеного, позивач наголосив на тому, що жодних конструктивних змін транспортний засіб автобус, марки ЕТАЛОН А-079.54, д.н.з. НОМЕР_1 , з дати першої реєстрації в Україні не зазнав, а отже, під час послідуючого зміни власника діючим законодавством не вимагається наявності оновленого сертифіката відповідності, а тому вимога відповідача щодо надання актуального сертифікату відповідності, у зв`язку із закінченням терміну його дії є безпідставною та не ґрунтується на вимогах жодного нормативно-правового акту.

Інших заяв по суті справи від сторін спору до суду не надходило.

Розглянувши матеріали адміністративної справи, суд встановив наступне.

ФОП ОСОБА_1 є суб`єктом господарювання що провадить ліцензований вид господарської діяльність з перевезення пасажирів автобусами, що підтверджується Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, де визначено основний вид діяльності: 49.31 Пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення, та Ліцензією серії АЕ №572547.

13.09.2023 позивач подав до Укртрансбезпеки в електронній формі через Єдиний комплекс інформаційних систем Укртрансбезпеки (далі - ЄКІС) повідомлення про зміну даних № 230/7/2023 щодо внесення транспортного засобу - автобус ЕТАЛОН А-079.54, д.н.з. НОМЕР_1 , як засобу провадження господарської діяльності.

До заяви позивач долучив копію сертифікату відповідності UA1.009.0084191.14 на транспортний засіб автобус ЕТАЛОН А-079.54, реєстраційний номер НОМЕР_2 , терміном дії з 20.08.2014 до 19.08.2015.

За результатом розгляду поданого позивачем повідомлення про зміну даних від 13.09.2023 № 230/7/2023, органом ліцензування (відповідачем) прийнято рішення про відмову у внесенні змін в частині внесення до відомостей про транспортний засіб НОМЕР_1 , що використовуються для провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів ліцензіатом. Підставою відмови визначено: транспортний засіб НОМЕР_1 - термін дії сертифікату відповідності, копію якого долучено, сплив. Для підтвердження класу екологічності транспортного засобу позивачу запропоновано надати актуальний сертифікат. Звернуто увагу, що клас екологічності, вказаний у відомості про транспортний засіб, має відповідати класу екологічності у сертифікаті.

Не погоджуючись із отриманою відмовою та вважаючи її протиправною, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Визначаючись щодо заявлених позовних вимог, суд виходить із наступного.

Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII (далі - Закон № 222-VIII) регулює суспільні відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності, визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, встановлює уніфікований порядок їх ліцензування, нагляд і контроль у сфері ліцензування, відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування видів господарської діяльності.

Керуючись положеннями частини першої статті 9 Закону № 222-VIII ліцензіат зобов`язаний виконувати вимоги ліцензійних умов відповідного виду господарської діяльності, а здобувач ліцензії для її отримання - відповідати ліцензійним умовам.

Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 02.11.2015 № 1001, зі змінами (далі - Ліцензійні умови), визначається вичерпний перелік документів, що додаються до заяви на отримання ліцензії на право провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом.

Відповідно до підпункту 2 пункту 7 Ліцензійних умов, до заяви на отримання ліцензії додаються за підписом здобувача ліцензії або уповноваженої ним особи відомості про власні, орендовані, надані ліцензіату в кредит або лізинг транспортні засоби за формою згідно з додатком 3 (далі - відомості про транспортні засоби) та завірені заявником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та тимчасових реєстраційних талонів, якщо передбачено їх оформлення.

Згідно з підпунктом 2 пункту 16 Ліцензійних умов ліцензіат зобов`язаний повідомляти у письмовій або електронній (із застосуванням цифрового підпису) формі органу ліцензування про всі зміни даних (у тому числі розширення, звуження), зазначених у документах, що додавалися до заяви на отримання ліцензії (далі - повідомлення про зміну даних), протягом не пізніше ніж одного місяця з дня настання таких змін.

При цьому, згідно з підпунктом 6 пункту 16 Ліцензійних умов, ліцензіат зобов`язаний допускати до перевезень транспортні засоби, які відповідають вимогам пункту 27 Ліцензійних умов та інформацію про які подано органу ліцензування у відомостях про транспортні засоби.

Зазначаємо, що додаток 3 до Ліцензійних умов (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2022 № 368), передбачає надання, окрім іншого, відомостей щодо класу екологічності транспортного засобу.

Також подача відомостей про транспортні засоби з внесенням, зокрема, відомостей щодо класу екологічності транспортного засобу є обов`язковою вимогою для отримання ліцензії на право провадження видів господарської діяльності, які зазначені у пункті 4 Ліцензійних умов, а також при подачі до органу ліцензування повідомлення про зміну даних.

Згідно з пунктом 29 Ліцензійних умов, у разі коли ліцензіат у повідомленні про зміну даних подає інформацію про транспортний засіб, що не відповідає вимогам Ліцензійних умов, орган ліцензування таку заяву не розглядає.

Згідно з пунктом 29 Ліцензійних умов, у разі коли ліцензіат у повідомленні про зміну даних подає інформацію про транспортний засіб, що не відповідає вимогам Ліцензійних умов, орган ліцензування таку заяву не розглядає.

Вимоги до транспортних засобів здобувача ліцензії, ліцензіата визначені пунктом 27 Ліцензійних умов та передбачають, що до використання під час провадження господарської діяльності допускаються транспортні засоби, які: 1) зареєстровані відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 № 1388, із змінами (далі - Порядок № 1388); 2) є власністю ліцензіата та мають свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або надані ліцензіату в оренду, кредит, лізинг і мають свідоцтво про реєстрацію та тимчасовий реєстраційний талон, якщо передбачено їх оформлення; 3) пройшли обов`язковий технічний контроль та щодо яких складено протокол перевірки технічного стану транспортного засобу згідно з Порядком проведення обов`язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.0.2012 № 137, і технічний стан яких відповідає вимогам експлуатаційної безпечності (далі - Порядок № 137); 4) внесені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців як засоби провадження господарської діяльності ліцензіата, що відповідають Ліцензійним умовам.

Пунктом 10 Порядку № 1388 встановлено, що перша державна реєстрація транспортних засобів в Україні проводиться за умови відповідності конструкції і технічного стану певної марки (моделі) транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, обов`язковим вимогам правил та нормативів, що підтверджується сертифікатом відповідності, виданим згідно з порядком затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, або відомостями Державного реєстру сертифікатів відповідності транспортних засобів, виданих уповноваженими органами або органами із сертифікації, та реєстру виданих сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання, що формується за повідомленнями уповноважених органів, і сертифікатів відповідності нових транспортних засобів, виданих виробником.

Порядком №137 визначено, що підтвердження відповідності технічного стану транспортного засобу вимогам експлуатаційної безпечності здійснюється відповідно до Вимог до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методів такої перевірки, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 26.11.2012 № 710, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.12. 2012 за № 2169/22481.

Частиною першою статті 29 Закону України «Про дорожній рух» від 30.06.1993 № 3353-ХІІ регламентовано, що до участі у дорожньому русі допускаються транспортні засоби, конструкція і технічний стан яких відповідають вимогам діючих в Україні правил, нормативів, що мають сертифікат на відповідність цим вимогам, укомплектовані у встановленому порядку, а у разі, якщо транспортний засіб згідно з цим Законом підлягає обов`язковому технічному контролю, пройшов такий контроль.

Разом з тим, статтею 8 Закону України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 №2344-ІП (далі - Закон № 2344-ІІІ) визначено, що сертифікацію транспортних засобів, робіт, послуг на автомобільному транспорті здійснюють з метою, зокрема, запобігання використанню транспортних засобів, надання робіт, послуг, небезпечних для життя, здоров`я людей та довкілля.

Відповідно до абзацу сьомого частини другої статті 9 Закону № 2344-ІІІ завданням ліцензування на автомобільному транспорті є забезпечення використання сертифікованих і дозволених для використання транспортних засобів.

Згідно з частиною першою статті 20 Закону № 2344-ІІІ, конструкція та технічний стан транспортних засобів, а також їх частини мають відповідати вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 22.12.2010 № 1166 «Про єдині вимоги до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються» (зі змінами), у примітках додатку до Єдиних загальних вимог до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються, якої визначено, що документами, що засвідчують відповідність класифікації колісного засобу, є сертифікат типу, сертифікат відповідності, сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, які видані відповідно до законодавства, або інший документ про підтвердження відповідності, що визначає, якій категорії відповідає колісний засіб, виданий уповноваженими органами або органами із сертифікації, акредитованими відповідно до законодавства, призначеними Мінінфраструкгури.

Водночас інформуємо, що відповідно до положень частини першої статгі 34 Закону №2344-ІІІ, автомобільний перевізник повинен, серед іншого, виконувати вимоги цього Закону та інших законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері перевезення пасажирів та/чи вантажів.

Підпунктом 3 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2011 № 738 «Деякі питання сертифікації транспортних засобів, їх частин та обладнання» (зі змінами), визначається, що сертифікат відповідності видається: виробником або його уповноваженим представником - резидентом України (далі - виробник) на кожний транспортний засіб, тип якого відповідає вимогам єдиних технічних приписів (Правил Європейської економічної комісії ООН, що є додатками до Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року (далі - Угода)), що підтверджується сертифікатом типу транспортного засобу; уповноваженими органами або визначеними Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури органами із сертифікації, акредитованими відповідно до законодавства, на кожний новий транспортний засіб, який відповідає вимогам єдиних технічних приписів (Правил Європейської економічної комісії ООН, що є додатками до Угоди), але відповідність типу якого не підтверджена сертифікатом типу транспортного засобу, а також на той, що був у користуванні.

Механізм затвердження конструкції колісних транспортних засобів та процедура ведення та користування реєстром сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання і виданих виробниками сертифікатів відповідності транспортних засобів або обладнання визначається відповідно до Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання та Порядку ведення реєстру сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання і виданих виробниками сертифікатів відповідності транспортних засобів або обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 №521 (зі змінами).

Разом з тим, статтею 21 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів» від 06.07.2005 № 2739-IV (далі - Закон № 2739-IV) визначено, що екологічні норми, методи випробувань, позначення рівня екологічних норм, процедури підтримання відповідного екологічного рівня колісних транспортних засобів протягом всього терміну їх експлуатації визначаються згідно з особливостями конструкції транспортних засобів відповідно до Угоди, з поправками 1995 року та доданих до неї Правил Європейської економічної комісії ООН у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері транспорту, дорожнього господарства, туризму та інфраструктури.

При цьому згідно із статтею 3 Закону № 2739-ІV, документом, що засвідчує відповідність транспортних засобів вимогам технічних регламентів, є сертифікат або інший документ про підтвердження відповідності, виданий згідно із законодавством України, що вказує, якому саме рівню екологічних норм відповідає за конструкцією транспортний засіб («ЄВРО-2» - «ЄВРО-6» або іншому рівню). Позначення рівня екологічних норм, якому відповідає транспортний засіб, має бути внесено до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.

Судом встановлено, що позивач 13.09.2023 подав до Укртрансбезпеки в електронній формі через Єдиний комплекс інформаційних систем Укртрансбезпеки (далі - ЄКІС) повідомлення про зміну даних № 230/7/2023 щодо внесення транспортного засобу - автобус ЕТАЛОН А-079.54, д.н.з. НОМЕР_1 , як засобу провадження господарської діяльності.

При цьому вищезазначеним ліцензіатом було долучено копію сертифікату відповідності на транспортний засіб автобус ЕТАЛОН А-079.54, д.н.з. НОМЕР_1 , термін дії якого сплив.

Згідно діючого законодавства позивач мав обов`язок при реєстрації транспортного засобу внести до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу рівень екологічної норми. В разі відсутності у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу таких даних, необхідно надати чинний сертифікат відповідності, що вказує, якому саме рівню екологічних норм відповідає транспортний засіб.

В даному випадку, зміст доданого позивачем до позовної заяви свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу автобус ЕТАЛОН А-079.54, д.н.з. НОМЕР_1 не містить відомостей про рівень екологічної норми.

За наведених обставин, враховуючи відсутність в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу - автобус ЕТАЛОН А-079.54, д.н.з. НОМЕР_1 , відомостей про рівень екологічної норми, а також сплив терміну дії сертифікату відповідності на зазначений транспортний засіб, суд дійшов до переконання щодо обґрунтованості прийнятої відповідачем відмови у внесенні транспортного засобу - автобус ЕТАЛОН А-079.54, д.н.з. НОМЕР_1 , як засобу провадження господарської діяльності позивача.

Таким чином у зв`язку з встановленням обставин відсутності порушення з боку відповідача прав та законних інтересів позивача, суд приходить до переконання, що право особи порушено не було та, як наслідок, про відсутність правових підстав для задоволення заявлених позовних вимог.

Крім того, судом встановлено, що 03.10.2023 позивач повторно подав до Укртрансбезпеки в електронній формі через Єдиний комплекс інформаційних систем Укртрансбезпеки повідомлення про зміну даних, №764/10/2023. Повідомлення подано з урахуванням попередніх зауважень Укртрансбезпеки. До списку документів долучено копію сертифікату відповідності на транспортний засіб автобус ЕТАЛОН А-079.54, реєстраційний номер НОМЕР_1 від 07.10.2023.

Як повідомив представник відповідача у відзиві на позовну заяву та не заперечувалось позивачем у відповіді на відзив, оскільки пакет документів долучений до повідомлення повністю відповідав нормам діючого законодавства, вищезазначений транспортний засіб внесений до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців як засіб провадження господарської діяльності.

Відповідно до положень ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

В силу приписів ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили.

Перевіривши обґрунтованість доводів сторін та оцінивши зібрані у справі докази в їх сукупності, суд приходить до переконання, що у задоволенні позову належить відмовити.

Враховуючи положення статті 139 КАС України, позивач немає права на відшкодування понесених у цій справі судових витрат.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, -

в и р і ш и в :

В задоволенні адміністративного позову відмовити.

Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Інформація про учасників справи:

ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_3 )

Державна служба України з безпеки на транспорті (вул. Антоновича, 51, м. Київ, 03150, код ЄДРПОУ 39816845)

СуддяЖданкіна Наталія Володимирівна

Джерело: ЄДРСР 118039762
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку