МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 березня 2024 р. № 400/1917/24 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Величка А.В., розглянув у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу
за позовомОСОБА_1 в інтересах сина ОСОБА_2 , АДРЕСА_1 , до відповідачаУправління соціального захисту населення Очаківської міської ради, вул. Старофортечна, 10, м. Очаків, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, 57508, провизнання відмови,оформлену листом від 01.02.2024 року № 133/08-05 протиправною; зобов`язання вчинити певні дії,ВСТАНОВИВ:
До Миколаївського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 в інтересах сина ОСОБА_2 (далі - позивач) до Управління соціального захисту населення Очаківської міської ради (далі - відповідач) про:
- визнання протиправною та скасування відмови Управління соціального захисту населення Очаківської міської ради, яка оформлена листом від 01.02.2024 року №133/08-05 за підписом начальника управління Любові Савчук щодо призначення та виплати ОСОБА_1 в інтересах рідного сина ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ) грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»;
- зобов`язання Управління соціального захисту населення Очаківської міської ради призначити та виплатити ОСОБА_1 в інтересах рідного сина ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ) виплату грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що він є громадянином України. ІНФОРМАЦІЯ_2 у позивача народився син ОСОБА_2 , що підтверджується свідоцтвом про народження серії НОМЕР_1 від 20.06.2023 року. Позивач звернувся до відповідача із заявою від 26.01.2024 року про призначення йому компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка", однак відповідач листом №133/08-05 від 01.02.2024 року повідомив позивача про відмову у призначенні позивачу компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка". На думку позивача такі дії відповідача щодо відмови в призначенні позивачу компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" є протиправними, тому позивач звернувся до суду з даною позовною заявою.
Ухвалою від 05.03.2024 року Миколаївський окружний адміністративний суд відкрив провадження у справі №400/1917/24 та ухвалив розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до ст. 262 КАС України.
До канцелярії Миколаївського окружного адміністративного суду від Управління соціального захисту населення Очаківської міської ради надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач просив відмовити у задоволенні позову в повному обсязі. Заперечуючи проти позову, відповідач послався на те, що у спірних правовідносинах відповідач діяв згідно з нормами чинного законодавства. Відповідач зазначив, що грошова компенсація одноразової грошової допомоги «Пакунок малюка», у відповідності до Закону України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» та Постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 року за №744 «Деякі питання реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка», призначається, якщо звернення за нею надійшло не пізніше, ніж через 12 місяців з дня народження дитини отримувача. Водночас, позивачем пропущено строк звернення за грошовою компенсацією вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка".
Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
ОСОБА_1 є громадянином України, що підтверджується паспортом громадянина серії НОМЕР_2 .
З 2021 року позивач проживав у цивільному шлюбі із ОСОБА_3 . 28.05.2022 року остання народила від нього дитину, яку в органах реєстрації актів цивільного стану зареєстрували, однак у відомостях про батька дитину вказали іншу особу на підставі ч. 1 ст. 135 СК України.
Рішенням Очаківського міськрайонного суду Миколаївської області суду від 16.05.2023 року у справі №483/261/23 визнано ОСОБА_1 батьком ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , актовий запис про народження № 54 від 07 червня 2022 року, вчинений Очаківським відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Миколаївському районі Миколаївської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса); зобов`язано Очаківський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Миколаївському районі Миколаївської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) внести зміни до актового запису № 54 від 07 червня 2022 року про народження ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , а саме змінити дані в графі «батько», вказавши батьком дитини - ОСОБА_1 .
Очаківським відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Миколаївському районі Миколаївської області було повторно видано свідоцтво про народження ОСОБА_2 (серія НОМЕР_1 ) на підставі актового запису про народження №54, складеного 07 червня 2022 року.
У свідоцтві вказано інформацію про батька, а саме - громадянин України ОСОБА_1 .
Позивач звернувся до Управління соціального захисту населення Очаківської міської ради із заявою від 26.01.2024 року про призначення йому компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка".
Відповідач листом №133/08-05 від 01.02.2024 року повідомив позивача про відмову в призначенні ОСОБА_1 компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка". Відмова відповідача мотивована тим, що звернення позивача за призначенням компенсації надійшло 26.01.2024 року, а дитина народилася 28.05.2022 року, що свідчить про пропуск позивачем 12-місячного строку для подання заяви на отримання вказаної допомоги.
Позивач не погоджується з діями відповідача щодо відмови у призначенні йому компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка", вважає такі дії відповідача протиправними, тому звернувся до суду з даною позовною заявою.
Надаючи правову оцінку відносинам, які склались між сторонами спору, суд зазначає наступне.
Згідно із положеннями частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Статтею 3 Конституції України закріплено визнання найвищою соціальною цінністю в України людини, її життя і здоров`я, честі і гідності, недоторканності і безпеки, відповідальність держави перед людиною за свою діяльність та головний обов`язок держави щодо утвердження і забезпечення прав і свобод людини.
Відповідно до ч.1 ст.46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Закон України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» № 2811-ХІІ від 21.11.1992 (далі за текстом - Закон України № 2811-ХІІ) відповідно до Конституції України встановлює гарантований державою рівень матеріальної підтримки сімей з дітьми шляхом надання державної грошової допомоги з урахуванням складу сім`ї, її доходів та віку дітей і спрямований на забезпечення пріоритету державної допомоги сім`ям з дітьми у загальній системі соціального захисту населення.
Відповідно до цього Закону призначаються такі види державної допомоги сім`ям з дітьми як, зокрема, допомога у зв`язку з вагітністю та пологами; допомога при народженні дитини, одноразова натуральна допомога "пакунок малюка" (п.п. 1, 2 ч. 1 ст. 3 Закону).
Статтею 5 Закону України № 2811-ХІІ встановлено, що допомога у зв`язку з вагітністю та пологами (крім допомоги у зв`язку з вагітністю та пологами жінкам, зазначеним у частині другій статті 4 цього Закону), допомога при народженні дитини, допомога при усиновленні дитини, допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, допомога на дітей одиноким матерям, допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідність, призначається і виплачується органами соціального захисту населення за місцем проживання батьків (усиновлювачів, опікуна, піклувальника).
Видача отримувачу одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" проводиться у закладі охорони здоров`я (пологовому будинку або пологовому відділенні, перинатальному центрі, неонатальному центрі тощо) незалежно від форми власності та підпорядкування працівником, уповноваженим на це адміністрацією відповідного закладу.
У разі відсутності у закладі охорони здоров`я (пологовому будинку або пологовому відділенні, перинатальному центрі, неонатальному центрі тощо) одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" її видача проводиться органами соціального захисту населення за місцем проживання або перебування отримувача на підставі його особистої письмової заяви.
Згідно з ст. 6 Закону України № 2811-ХІІ документи, необхідні для призначення державної допомоги сім`ям з дітьми, розглядаються органом, що призначає та здійснює виплату державної допомоги, протягом 10 днів з дня звернення.
Документи, необхідні для надання одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка", готує адміністрація закладу охорони здоров`я відповідно до потреби.
Про призначення державної допомоги чи про відмову в її наданні із зазначенням причини відмови та порядку оскарження цього рішення орган, що призначає і здійснює виплату державної допомоги сім`ям з дітьми, видає чи надсилає заявникові письмове повідомлення протягом 5 днів після прийняття відповідного рішення.
Відповідно до ст. 10 Закону України № 2811-ХІІ допомога при народженні дитини за цим Законом надається одному з батьків дитини (опікуну), який постійно проживає разом з дитиною.
Одноразова допомога, призначена опікуну, вважається власністю дитини.
Згідно з приписами ст. 11 зазначеного Закону, допомога батькам при народженні дитини призначається на підставі свідоцтва про народження дитини. Опікунам зазначена допомога призначається на підставі рішення про встановлення опіки.
Для призначення допомоги при народженні дитини до органу праці та соціального захисту населення за умови пред`явлення паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, та свідоцтва про народження дитини подається одним з батьків (опікуном), з яким постійно проживає дитина, заява за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення, та копія свідоцтва про народження дитини.
Даний перелік документів є вичерпним.
Допомога при народженні дитини призначається за умови, якщо звернення за її призначенням надійшло не пізніше дванадцяти місяців з дня народження дитини.
Статтею 11-1 встановлено, що одноразова натуральна допомога "пакунок малюка" є безповоротною адресною соціальною допомогою сім`ям, в яких народилася живонароджена дитина, а в разі відсутності обох батьків - родичам, які у встановленому законом порядку забирають дитину з пологового будинку або з іншого закладу охорони здоров`я, усиновлювачам, патронатним вихователям, прийомним батькам, батькам-вихователям, опікунам новонародженої дитини.
Комплектування одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" здійснюється згідно з переліком дитячих товарів, затвердженим центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері соціального захисту.
Відповідно до ст. 12 Закону України №2811-ХІІ одноразова натуральна допомога "пакунок малюка" надається у строк, що не перевищує 30 календарних днів з дня народження дитини у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Для організації бюджетного фінансування вартість одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" становить три розміри прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років, встановленого законом на дату оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, та не зараховується до розміру допомоги, передбаченої частиною першою цієї статті.
Порядок та умови реалізації пілотного проекту "Монетизація одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" у 2020-2021 роках, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 р. № 744 (далі за текстом - Порядок № 744), визначають механізм реалізації пілотного проєкту "Монетизація одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" у 2020-2021 роках, що передбачає перерахування грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" (далі - грошова компенсація) на поточний рахунок із спеціальним режимом використання батьків, у яких народилася дитина, а в разі їх відсутності - патронатних вихователів, прийомних батьків, батьків-вихователів, опікунів новонародженої дитини, відкритий в акціонерному товаристві комерційний банк "ПриватБанк" (далі - спеціальний рахунок).
Пунктом 2 Порядку № 744 встановлено, що право на отримання грошової компенсації мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які разом з дитиною на законних підставах проживають на території України, є її батьками, патронатними вихователями, прийомними батьками, батьками-вихователями, опікунами (якщо батьки відмовилися від новонародженої дитини в пологовому будинку (відділенні), перинатальному, неонатальному центрі) (далі - отримувач) і забезпечують належні умови для догляду за нею та її виховання.
Згідно з ч. 2 п. 6 Порядку № 744 грошова компенсація призначається, якщо звернення за нею надійшло не пізніше ніж через 12 місяців з дня народження дитини.
Пунктом 7 Порядку № 744 передбачено, що для призначення грошової компенсації отримувач подає (надсилає) структурному підрозділу з питань соціального захисту населення, виконавчому органу сільської, селищної, міської ради об`єднаної територіальної громади (далі - виконавчий орган місцевої ради): заяву за формою згідно з додатком у паперовій або електронній формі із зазначенням реквізитів спеціального рахунка; документи (відомості) у паперовій або електронній формі, зазначені у пунктах 8 і 9 цих Порядку та умов.
Відповідно до п. 8 Порядку №744 до заяви у паперовій формі отримувач додає такі документи: 1) копію свідоцтва про народження дитини. У разі народження дитини за кордоном та відсутності свідоцтва про народження, виданого органом державної реєстрації актів цивільного стану України, - копію свідоцтва про народження дитини, виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку, якщо інше не передбачено законом або міжнародним договором України, згоду на обов`язковість якого надано Верховною Радою України, разом з перекладом українською мовою. Вірність перекладу або справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально; 2) копію посвідки на постійне проживання/посвідчення біженця/довідки про звернення за захистом в Україні (для іноземця та особи без громадянства)/посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту; 3) копію документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті громадянина України); 4) копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу місцевої ради або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною); 5) копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини в сім`ю патронатного вихователя (для патронатного вихователя); 6) копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім`ї; 7) довідку з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" (у разі народження дитини у пологовому будинку в 2020 році).
Як вбачається з оскаржуваної відмови відповідача та матеріалів справи, позивачу відмовлено у призначенні та виплаті грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», у зв`язку з тим, що заяву подано більш ніж через 12 місяців після народження дитини.
Як встановлено судом, у січні 2024 року позивач звернувся до відповідача із заявою про призначення компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».
Відповідач відмовив позивачу у призначенні вказаної виплати, оскільки позивач пропустив 12-місячний строк для звернення до органу соціального захисту з відповідною заявою.
З приводу пропуску позивачем строку на подання до органу соціального захисту заяви на призначення компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», суд зазначає наступне.
Статтею 8 Закону України «Про охорону дитинства» визначено, що кожна дитина має право на рівень життя, достатній для її фізичного, інтелектуального, морального, культурного, духовного і соціального розвитку.
Відповідно до ч. 7 ст. 7 Сімейного кодексу України дитина має бути забезпечена можливістю здійснення її прав, установлених Конституцією України, Конвенцією про права дитини, іншими міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.
Згідно ст. 3 Конвенції про права дитини, що ратифікована постановою Верховної Ради України від 27 лютого 1991 року № 789-ХІІ, в усіх діях щодо дітей, незалежно від того, здійснюються вони державними чи приватними установами, що займаються питаннями соціального забезпечення, судами, адміністративними чи законодавчими органами, першочергова увага приділяється якнайкращому забезпеченню інтересів дитини. Держави-учасниці зобов`язуються забезпечити дитині такий захист і піклування, які необхідні для її благополуччя, беручи до уваги права й обов`язки її батьків, опікунів чи інших осіб, які відповідають за неї за законом, і з цією метою вживають всіх відповідних законодавчих і адміністративних заходів.
Натуральна допомога «пакунок малюка» за своєю природою є допомогою самій дитині, а не її батькам. І даний адміністративний позов фактично заявлений в інтересах дитини для її належного матеріального забезпечення.
Крім того, наслідки взагалі будь-якої правової поведінки батьків дитини об`єктивно не можуть бути визнані вагомими причинами для позбавлення самої дитини потенційно належних їй грошових виплат від Держави України, у разі належності до громадянства цієї країни.
Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 14 лютого 2018 року у справі № 591/610/16-а, від 07.04.2020 року у справі №226/450/17.
Відповідно до частини 5 статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
При цьому, передбачене ч. 2 п. 6 Порядку № 744, положення, що грошова компенсація призначається, якщо звернення за нею надійшло не пізніше ніж через 12 місяців з дня народження дитини, не дає підстав стверджувати, що даний термін є присічним та не може бути поновленим при наявності поважних причин.
Суд зауважує, що Указом Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022, затвердженого Законом України № 2102-IX, у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану», введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, який неодноразово було продовжено та який триває й дотепер.
З матеріалів справи судом встановлено, що з 2021 року позивач проживав у цивільному шлюбі із ОСОБА_3 , яка не є резидентом України. 28.05.2022 року остання народила від нього дитину, яку в органах реєстрації актів цивільного стану зареєстрували, однак у відомостях про батька дитину вказали іншу особу на підставі ч. 1 ст. 135 СК України.
Рішенням Очаківського міськрайонного суду Миколаївської області суду від 16.05.2023 року у справі №483/261/23 визнано ОСОБА_1 батьком ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , актовий запис про народження № 54 від 07 червня 2022 року, вчинений Очаківським відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Миколаївському районі Миколаївської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса); зобов`язано Очаківський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Миколаївському районі Миколаївської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) внести зміни до актового запису № 54 від 07 червня 2022 року про народження ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , а саме змінити дані в графі «батько», вказавши батьком дитини - ОСОБА_1 .
Очаківським відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Миколаївському районі Миколаївської області було повторно видано свідоцтво про народження ОСОБА_2 (серія НОМЕР_1 ) на підставі актового запису про народження №54, складеного 07 червня 2022 року. У свідоцтві вказано інформацію про батька, а саме - громадянин України ОСОБА_1 .
Разом з тим, з 17.01.2022 року ОСОБА_1 перебуває на військовій службі і по теперішній час. Вказане підтверджується довідкою ВЧ НОМЕР_3 від 19.02.2024 року.
Отже, позивач мав об`єктивні перешкоди своєчасно звернутися до органу соціального захисту впродовж 12 місяців після народження дитини з поважних причин.
Суд зазначає, що неможливість своєчасного звернення одним з батьків до органу, який здійснює призначення допомоги при народженні дитини, не може призводити до порушення інтересів дитини.
Згідно ст. 6 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини. Звернення до адміністративного суду для захисту прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується. Забороняється відмова в розгляді та вирішенні адміністративної справи з мотивів неповноти, неясності, суперечливості чи відсутності законодавства, яке регулює спірні відносини.
У даній справі сам факт існування у позивача права на отримання соціальної допомоги при народженні дитини не оспорюється сторонами та передбачено діючим законодавством.
Більш того, у листі відповідача №133/08-05 від 01.02.2024 року про відмову позивачу у призначенні компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" не вбачається інших підстав для відмови, окрім пропуску 12-місячного строку для звернення.
Також, судом встановлено, що згідно довідки КНП "Багатопрофільна лікарня Веснянської, Нечаянської, Радсадівської сільських рад Миколаївського району Миколаївської області" вбачається, що ОСОБА_3 не отримала натуральну допомогу "Пакунок малюка". Отже, враховуючи положення статті 5 Закону України "Про державну допомогу сім`ям з дітьми", позивач має право на отримання такої допомоги в органах соціального захисту населення.
Таким чином, беручи до уваги необхідність захисту прав та інтересів малолітньої дитини, яка є громадянином України, і перед якою держава Україна має певні зобов`язання, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Відповідно до частини 1, 2 статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи вищевикладене, позовна заява підлягає задоволенню.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Судові витрати по справі відсутні.
Керуючись статтями 2, 9, 72, 76, 77, 78, 80, 120, 139, 241-246, 255, 291, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
1. Позов ОСОБА_1 в інтересах сина ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_4 ) до Управління соціального захисту населення Очаківської міської ради (вул. Старофортечна, 10, м. Очаків, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, 57508, ідентифікаційний код 24783001) про визнання відмови,оформлену листом від 01.02.2024 року № 133/08-05 протиправною; зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.
2. Визнати протиправною та скасувати відмову Управління соціального захисту населення Очаківської міської ради, яка оформлена листом від 01.02.2024 року №133/08-05, щодо призначення та виплати ОСОБА_1 грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».
3. Зобов`язати Управління соціального захисту населення Очаківської міської ради призначити та виплатити ОСОБА_1 грошову компенсацію вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».
4. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Суддя А.В. Величко