open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 204/970/24

Провадження № 3/204/718/24 р.

КРАСНОГВАРДІЙСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

49006, м. Дніпро, проспект Пушкіна 77-б тел. (056) 371 27 02, inbox@kg.dp.court.gov.ua

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 березня 2024 року суддя Красногвардійського районного суду м. Дніпропетровська Самсонова В.В., за участю: секретаря судового засідання Зайченко О.В., прокурора Західної окружної прокуратури міста Дніпра Дніпропетровської обласної прокуратури Красюк І.В. захисника Шпакової Т.С., Македонського І.О., розглянувши справу про адміністративне правопорушення, що надійшла з Управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України, відносно:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, працюючого генеральним директором Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» ДМР, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 ,

про притягнення до адміністративної відповідальності відповідно до ч. 1 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-

В С Т А Н О В И В:

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 75 від 25 січня 2024 року, 25 травня 2023 року генеральний директор Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради ОСОБА_1 видав наказ №23е «Про преміювання», відповідно до якого, керуючись Положеннями про преміювання працівників підприємства, Колективним договором, наказом по підприємству від 23.01.2023 року №62 та виконання постанови КМУ від 13.01.2023 року №28 «Деякі питання оплати праці медичних, фармацевтичних працівників та фахівців з реабілітації державних та комунальних закладів охорони здоров`я», з метою недопущення невиправданого зрівняння в оплаті праці медичних, фармацевтичних працівників та фахівців з реабілітації - встановив розмір диференційованої премії у травні 2023 року працівникам підприємства, у тому числі і собі, як лікарю-хірургу дитячому (внутрішньому суміснику). У той же час ОСОБА_1 під час видання наказу про наявність у нього реального конфлікту інтересів ні Національне агентство з питань запобігання корупції, ні інший визначений законом орган (посадову особу), до повноважень якого належить звільнення (ініціювання звільнення) особи з посади - Дніпровського міського голову не повідомляв, що підтверджується листом НАЗК (вх. №2859 від 09.11.2023 року), листом Департаменту охорони здоров`я населення Дніпропетровської міської ради (вх. №2924 від 16.11.2023 року) та листом КНП Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради (вх. №2760 від 30.10.2023 року). Заходи щодо врегулювання наявного реального конфлікту інтересів не вживались. Таким чином, ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді генерального директора комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради та будучи, згідно п.п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону «Про запобігання корупції», суб`єктом на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» не пізніше наступного робочого дня, а саме 26.05.2023 року, з моменту видання наказу №23е від 22.05.2023 року «Про преміювання», відповідно до якого встановив собі, як лікарю-хірургу дитячому, розмір диференційованої премії за результатами роботи в травні 2023 року в розмірі 8300 грн, не повідомив, у встановленому законом випадку та порядку, про наявність у нього реального конфлікту інтересів ні Національне агентство з питань запобігання корупції, ні інший визначений законом орган (посадову особу), до повноважень якого належить звільнення (ініціювання звільнення) особи з посади - Дніпровського міського голову, чим вчинив правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-7 КУпАП.

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 93 від 25 січня 2024 року, 27 квітня 2022 року генеральний директор Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради ОСОБА_1 видав наказ №15е «Про преміювання», відповідно до якого, керуючись Положеннями про преміювання працівників підприємства, Колективним договором, наказом по підприємству від 23.01.2023 року №62 та виконання постанови КМУ від 13.01.2023 року №28 «Деякі питання оплати праці медичних, фармацевтичних працівників та фахівців з реабілітації державних та комунальних закладів охорони здоров`я», з метою недопущення невиправданого зрівняння в оплаті праці медичних, фармацевтичних працівників та фахівців з реабілітації - встановив розмір диференційованої премії у квітні 2022 року працівникам підприємства, у тому числі і собі, як лікарю-хірургу дитячому (внутрішньому суміснику). У той же час ОСОБА_1 під час видання наказу про наявність у нього реального конфлікту інтересів ні Національне агентство з питань запобігання корупції, ні інший визначений законом орган (посадову особу), до повноважень якого належить звільнення (ініціювання звільнення) особи з посади - Дніпровського міського голову не повідомляв, що підтверджується листом НАЗК (вх. №2859 від 09.11.2023 року), листом Департаменту охорони здоров`я населення Дніпропетровської міської ради (вх. №2924 від 16.11.2023 року) та листом КНП Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради (вх. №2760 від 30.10.2023 року). Заходи щодо врегулювання наявного реального конфлікту інтересів не вживались. Таким чином, ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді генерального директора комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради та будучи, згідно п.п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону «Про запобігання корупції», суб`єктом на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» не пізніше наступного робочого дня, а саме 28.04.2022 року, з моменту видання наказу №15е від 27 квітня 2022 року «Про преміювання», відповідно до якого встановив собі, як лікарю-хірургу дитячому, розмір диференційованої премії за результатами роботи в квітні 2022 року в розмірі 8300 грн, не повідомив, у встановленому законом випадку та порядку, про наявність у нього реального конфлікту інтересів ні Національне агентство з питань запобігання корупції, ні інший визначений законом орган (посадову особу), до повноважень якого належить звільнення (ініціювання звільнення) особи з посади - Дніпровського міського голову, чим вчинив правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-7 КУпАП.

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 87 від 25 січня 2024 року, 27 січня 2022 року генеральний директор Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради ОСОБА_1 видав наказ №3е «Про преміювання», відповідно до якого, керуючись Положеннями про преміювання працівників підприємства, Колективним договором, наказом по підприємству від 23.01.2023 року №62 та виконання постанови КМУ від 13.01.2023 року №28 «Деякі питання оплати праці медичних, фармацевтичних працівників та фахівців з реабілітації державних та комунальних закладів охорони здоров`я», з метою недопущення невиправданого зрівняння в оплаті праці медичних, фармацевтичних працівників та фахівців з реабілітації - встановив розмір диференційованої премії у січні 2022 року працівникам підприємства, у тому числі і собі, як лікарю-хірургу дитячому (внутрішньому суміснику). У той же час ОСОБА_1 під час видання наказу про наявність у нього реального конфлікту інтересів ні Національне агентство з питань запобігання корупції, ні інший визначений законом орган (посадову особу), до повноважень якого належить звільнення (ініціювання звільнення) особи з посади - Дніпровського міського голову не повідомляв, що підтверджується листом НАЗК (вх. №2859 від 09.11.2023 року), листом Департаменту охорони здоров`я населення Дніпропетровської міської ради (вх. №2924 від 16.11.2023 року) та листом КНП Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради (вх. №2760 від 30.10.2023 року). Заходи щодо врегулювання наявного реального конфлікту інтересів не вживались. Таким чином, ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді генерального директора комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради та будучи, згідно п.п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону «Про запобігання корупції», суб`єктом на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» не пізніше наступного робочого дня, а саме 28.01.2022 року, з моменту видання наказу №3е від 27.01.2022 року «Про преміювання», відповідно до якого встановив собі, як лікарю-хірургу дитячому, розмір диференційованої премії за результатами роботи в січні 2022 року в розмірі 8300 грн, не повідомив, у встановленому законом випадку та порядку, про наявність у нього реального конфлікту інтересів ні Національне агентство з питань запобігання корупції, ні інший визначений законом орган (посадову особу), до повноважень якого належить звільнення (ініціювання звільнення) особи з посади - Дніпровського міського голову, чим вчинив правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-7 КУпАП.

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 85 від 25 січня 2024 року, 26 вересня 2023 року генеральний директор Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради ОСОБА_1 видав наказ №48е «Про преміювання», відповідно до якого, керуючись Положеннями про преміювання працівників підприємства, Колективним договором, наказом по підприємству від 23.01.2023 року №62 та виконання постанови КМУ від 13.01.2023 року №28 «Деякі питання оплати праці медичних, фармацевтичних працівників та фахівців з реабілітації державних та комунальних закладів охорони здоров`я», з метою недопущення невиправданого зрівняння в оплаті праці медичних, фармацевтичних працівників та фахівців з реабілітації - встановив розмір диференційованої премії у вересні 2023 року працівникам підприємства, у тому числі і собі, як лікарю-хірургу дитячому (внутрішньому суміснику). У той же час ОСОБА_1 під час видання наказу про наявність у нього реального конфлікту інтересів ні Національне агентство з питань запобігання корупції, ні інший визначений законом орган (посадову особу), до повноважень якого належить звільнення (ініціювання звільнення) особи з посади - Дніпровського міського голову не повідомляв, що підтверджується листом НАЗК (вх. №2859 від 09.11.2023 року), листом Департаменту охорони здоров`я населення Дніпропетровської міської ради (вх. №2924 від 16.11.2023 року) та листом КНП Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради (вх. №2760 від 30.10.2023 року). Заходи щодо врегулювання наявного реального конфлікту інтересів не вживались. Таким чином, ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді генерального директора комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради та будучи, згідно п.п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону «Про запобігання корупції», суб`єктом на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» не пізніше наступного робочого дня, а саме 27.09.2023 року, з моменту видання наказу №48е від 26.09.2023 року «Про преміювання», відповідно до якого встановив собі, як лікарю-хірургу дитячому, розмір диференційованої премії за результатами роботи в вересні 2023 року в розмірі 8300 грн, не повідомив, у встановленому законом випадку та порядку, про наявність у нього реального конфлікту інтересів ні Національне агентство з питань запобігання корупції, ні інший визначений законом орган (посадову особу), до повноважень якого належить звільнення (ініціювання звільнення) особи з посади - Дніпровського міського голову, чим вчинив правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-7 КУпАП.

В судовому засіданні ОСОБА_1 провину у вчиненні адміністративного правопорушення не визнав. Суду пояснив, що він дійсно тривалий час працює на посаді генерального директора Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради, а також за сумісництвом працює на неповну ставку на посаді лікаря-хірурга дитячого. Він є доктором наук та є кваліфікованим робітником. Накази про преміювання були видані ним на виконання відповідних постанов КМУ стосовно усіх без виключення працівників закладу, на яких розповсюджується дія відповідних постанов КМУ, а не тільки відносно нього або окремої групи працівників. Не виконувати постанови КМУ він не міг. Розмір премій був розрахований за повністю виконану місячну (годинну) норму праці, а у разі не виконання місячної норми праці - у розмірі, розрахованому пропорційно до відпрацьованого часу. На розмір премій впливати він не міг. Накази про преміювання були погоджені профспілкою, про що наявна відповідна віза профкому на самих наказах, він накази підписує, а розрахунок премій здійснює бухгалтерія. Просив закрити провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно нього у зв`язку з відсутністю в його діях події і складу адміністративного правопорушення.

В судовому засіданні адвокат Шпакова Т.С. заявила клопотання про закриття проваджень про адміністративні правопорушення. В обґрунтування своїх клопотань зазначила, що відповідно до Розпорядження Дніпровського міського голови № 10-30/7-рк від 30 липня 2021 року - з 30 липня 2021 року ОСОБА_1 було призначено на посаду генерального директора Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради за контрактом. Відповідно до наказу № 1325ос від 28 грудня 2021 року ОСОБА_1 приступив до роботи за сумісництвом з відпрацювання у вільний від основної роботи час з 04 січня 2022 року по 23 грудня 2022 року з виплатою в межах затвердженого фонду оплати праці на 2022 рік на неповну ставку посади лікаря - хірурга дитячого відділення реконструктивно-пластичної хірургії новонароджених та дітей, з посадовим окладом 13520,00 грн. Відповідно до наказу № 10ос-тр від 09 січня 2023 року ОСОБА_2 приступив до роботи за сумісництвом з відпрацювання у вільний від основної роботи час з 11 січня 2023 року по 31 травня 2023 року з виплатою в межах затвердженого фонду оплати праці на 2023 рік на 0,25 ставки посади лікаря-хірурга дитячого відділення реконструктивно-пластичної хірургії новонароджених та дітей, з посадовим окладом 13936,00 грн. Будучи генеральним директором КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарні матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва», ОСОБА_1 зобов`язаний діяти в межах норм чинного законодавства та положень комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарні матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва», в тому числі колективного трудового договору. Згідно пп.16 п.6 Трудового контракту з генеральним директором КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» ДМР від 30.07.2021 року дотримуватися гарантій оплати праці, встановлених законодавством, створити систему стимуляцій та мотивацій персоналу. Згідно пп. 27 п.6 Трудового контракту з генеральним директором КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» ДМР від 30 липня 2021 року виконувати інші завдання та обов`язки, встановлені єдиними кваліфікаційними вимогами, що встановлюються МО3 та законодавством. 22 грудня 2021 року Головою первинної профспілкової організації комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарні матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» та Генеральним директором комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім.проф. М.Ф.Руднєва» ДМР було затверджено Колективний договір між роботодавцем та трудовим колективом комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради по забезпеченню економічного та соціального розвитку трудового колективу і захист прав працівників на 2022-2024 року. Згідно п. 3.1.1. Колективного договору КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднева» ДМР, форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифи, коефіцієнти, посадові оклади, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних виплат та розмір гарантійних виплат, у тому числі при наданні платних медичних послуг, встановлюються Роботодавцем самостійно з дотриманням норм і гарантій у відповідності до Кодексу законів про працю України, Закону України «Про оплату праці» та інших законодавчих актів України. Оплата праці здійснюється у відповідності до Положення про оплату праці (додаток 1). Згідно п.3.1.1. Колективного договору КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» ДМР, розмір заробітної плати працівника підприємства за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної заробітної плати, встановлений законодавством України. У разі укладення трудового договору про роботу на умовах неповного робочого часу, а також при невиконанні працівником у повному обсязі місячної (годинної) норми праці, мінімальна заробітна плата виплачується пропорційно до виконаної норми праці. Згідно п.3.1.5. Колективного договору КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» ДМР, нарахування заробітної плати проводиться відповідно до штатного розпису та згідно затвердженого фінансового плану підприємства на відповідний рік у відповідності до вимог ст. 95 К3пП України, ст. 15 Закону України «Про оплату праці». Згідно п.3.1.7. Колективного договору КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» ДМР, формування посадових окладів, їх підвищення, доплати, надбавки, порядок виплати матеріальної допомоги визначено Положенням про оплату праці. Згідно п.3.3.1. Колективного договору КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» ДМР, Профспілковий комітет зобов`язується здійснювати контроль за дотриманням Роботодавцем законодавства про оплату праці. Згідно п. 1.6 Положення про оплату праці до Колективного договору КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» ДМР, визначення розміру заробітної плати проводиться у всіх випадках окремо за основною посадою і при роботі за сумісництвом, та розраховується, виходячи з розміру гарантованої виплати, яка встановлена Роботодавцем, та не може бути менша за розмір мінімальної заробітної плати, визначеної законодавством України за кожною з зайнятих посад пропорційно відпрацьованому часу. Розмір гарантованої виплати встановлюється Роботодавцем в розмірі законодавчо встановленої мінімальної заробітної плати. Згідно п. 2 Додатку 1П до Положення про оплату праці Схема визначення посадових окладів працівників підприємства відповідно до тарифних коефіцієнтів, посадовий оклад не може бути нижче розміру мінімальної заробітної плати, встановленого чинним законодавством України. Згідно п. 2 Додатку 1П до Положення про оплату праці, Схема визначення посадових окладів працівників підприємства відповідно до тарифних коефіцієнтів, посадові оклади визначаються шляхом множення розміру гарантованої виплати на відповідні тарифні коефіцієнти, які зазначені в пунктах 4-8 Додатку 1. Розмір гарантованої виплати встановлюється Роботодавцем в розмірі законодавчо встановленої мінімальної заробітної плати. Протягом терміну дії Колективного договору розмір гарантованої виплати може бути переглянутий Роботодавцем з обов`язковим погодженням цього питання з Профспілковим комітетом за умов внесення змін до законодавства. Постановою Кабінету Міністрів України № 2 від 12 січня 2022 року «Деякі питання оплати праці медичних працівників закладів охорони здоров`я» встановлені розміри нарахованої заробітної плати медичним працівникам закладів охорони здоров`я державної або комунальної форми власності за повністю виконану місячну (годинну) норму праці у межах фонду оплати праці на 2022 рік у розмірі: на рівні не менше 20000 гривень лікарям (крім лікарів-інтернів) та професіоналам з вищою немедичною освітою, які допущені до медичної діяльності в закладах охорони здоров`я; на рівні не менше 13500 гривень для посад молодших спеціалістів з медичною освітою (фахових молодших бакалаврів), фахівцям з початковим рівнем (короткий цикл) вищої медичної освіти, першим (бакалаврський) рівнем вищої медичної освіти і магістрів з медсестринства. Зазначений мінімальний розмір заробітної плати медичних працівників був також встановлений і на 2023 рік постановою КМУ від 13 січня 2023 року № 28 «Деякі питання оплати праці медичних, фармацевтичних працівників та фахівців з реабілітації державних та комунальних закладів охорони здоров`я». В подальшому постановою КМУ від 12 травня 2023 року № 482 встановлено мінімальний розмір оплати праці в межах фонду оплати праці на період воєнного стану, але не довше 31 грудня 2023 року, для медичних, фармацевтичних працівників, фахівців з реабілітації та молодшого медичного персоналу за виконану у повному обсязі місячну (годинну) норму праці, які безпосередньо надають спеціалізовану та екстрену медичну допомогу та виконують свої обов`язки в державних і комунальних закладах охорони здоров`я, які уклали з НСЗУ договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій: на територіях можливих бойових дій, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграції, для яких не визначена дата припинення можливості бойових дій, мінімальний розмір оплати праці встановлюється в межах фонду оплати праці на рівні не менше: 23000 гривень для осіб, які займають лікарські посади у закладах охорони здоров`я (крім лікарів-інтернів), посади фармацевтів у закладах охорони здоров`я (крім фармацевтів-інтернів), посади професіоналів у галузі охорони здоров`я у закладах охорони здоров`я та посади професіоналів з вищою немедичною освітою у сфері охорони здоров`я; 15500 гривень для осіб, які займають посади у закладах охорони здоров`я, віднесені єдиними кваліфікаційними вимогами до посад фахівців (крім лікарів-інтернів та фармацевтів-інтернів). Зазначені рішення Уряду знаходяться у вільному доступі та доведені для виконання керівникам усіх державних та комунальних закладів охорони здоров`я. Окремо зазначила, що в постанові КМУ від 13 січня 2023 року № 28 «Деякі питання оплати праці медичних, фармацевтичних працівників та фахівців з реабілітації державних та комунальних закладів охорони здоров`я» було вказано, що вона стосується лікарень де витрати на оплату праці не перевищують 85 %. 3 огляду на це, надає довідку головного бухгалтера КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» яка підтверджує, що витрати лікарні в 2023 році не перевищували 85%. Таким чином, зазначеними рішеннями КМУ покладено обов`язок на керівників державних та комунальних закладів охорони здоров`я забезпечити виплату заробітної плати медичному персоналу не менш, ніж у наведеному вище розміру. При цьому, посадові оклади, визначені за тарифним розрядом, урядом переглянуті не були, що свідчить про наявність неузгодженості між розміром посадового окладу медичних працівників та мінімальним рівнем заробітної плати, гарантованим державою. Згідно розділу ІІ Преміювання працівників до Колективного договору КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» ДМР, преміювання працівників підприємства здійснюється - диференційована премія. Диференційована премія може виплачуватися у випадках внесення змін до чинного законодавства щодо встановлення певного рівня заробітної плати окремих категорій працівників з метою недопущення невиправданого порівняння в оплаті праці працівникам. Розмір та порядок виплати такої премії визначається керівником наказом по підприємству. Починаючи з січня 2022 року на виконання наведених вище рішень уряду, наказами по закладу проводилася доплата до рівня мінімального розміру оплати праці, встановленого зазначеними постановами КМУ, всім працівникам, на яких розповсюджується дія цих постанов, з урахуванням диференціації між категоріями у вигляді встановлення диференційованої премії. 3 огляду на наведені обставини, вирішення питання про виплату надбавки (диференційованої премії), а також визначення її розміру, обумовлене необхідністю виконання постанов КМУ від 12 січня 2022 року № 2, від 13 січня 2023 року № 28, від 12 травня 2023 року № 482, якими нормативно встановлені мінімальні розміри заробітної плати медичного персоналу, з обов`язком керівника закладу охорони здоров?я, а не його правом, що виключає наявність у нього дискреційних повноважень щодо прийняття рішення про виплату цієї надбавки та визначення її розміру. При цьому, вищезазначені нормативно-правові акти КМУ, а також умови колективного договору та Положення про оплату праці, виключають можливість керівника закладу охорони здоров`я діяти на власний розсуд при визначенні розміру заробітної плати працівника та розміру її складових (встановити або не встановити надбавку, визначати той чи інший розмір надбавки) та передбачають чіткі умови, за наявності яких встановлюється мінімальний розмір заробітної плати медичного персоналу, що обумовлює фіксований розмір такої надбавки у відсотковому значенні. З огляду на викладене вище, було постановлено наказ КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Рудиева» ДМР від 27 січня 2022 року № 78 яким, постановлено наступне: «З 01 січня 2022 року щомісяця проводити доплату до заробітної плати медичним працівникам підприємства шляхом надання диференційованої премії. 2. Доплати проводити усім медичним працівникам підприємства, зазначеним у п.1.1. Постанови КМУ від 12 січня 2022 року № 2 «Деякі питання оплати праці медичних працівників закладів охорони здоров`я», крім медичних працівників з генерального директора, медичного директора та заступників медичного директора. Розрахунок диференційованої премії здійснювати шляхом співставлення мінімального посадового окладу по підприємству (лікаря без категорії, сестри медичної (брата медичного) без категорії та мінімального рівня заробітної плати встановленого постановою КМУ від 12 січня 2022 року № 2 за повністю виконану місячну (годинну) норму праці (для лікаря та біологів 20 000 грн.; для головної медичної сестри (головного медичного брата), сестер медичних старших (братів медичних старших) всіх найменувань, сестер медичних старших (братів медичних) всіх найменувань, акушерки (акушера), старшої акушерки (старшого акушера), статистика медичного, лаборанта (медицина), старшого лаборанта, рентгенолаборанта 13 500). Станом на 01 січня 2022 року розмір диференційованої премії за повністю відпрацьований місяць становить: для лікаря та біолога 8300 грн.; для головної медичної сестри (головного медичного брата), сестер медичних старших (братів медичних старших) всіх найменувань, сестер медичних старших (братів медичних) всіх найменувань, акушерки (акушера), старшої акушерки (старшого акушера). статистика медичного, лаборанта (медицина), старшого лаборанта, рентгенолаборанта 5 115 грн. 6. Диференціація заробітної плати проводиться виключно в межах фонду оплати праці на відповідний період.». В подальшому, зазначений наказ коригувався з урахуванням змін постанови КМУ були також прийняті накази: Наказ Про внесення змін та доповнень від 27 січня 2022 року № 78, від 26 жовтня 2022 року № 312; Наказ Про проведення доплат медичним, фармацевтичним працівникам та фахівцям з реабілітації № 62 від 23 січня 2023 року; Наказ Про внесення змін та доповнень від 31 травня 2023 року № 167. В подальшому, 1) згідно наказу КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім.проф. М.Ф.Руднєва» ДМР від 27 січня 2023 року № 02e «Про преміювання», керуючись Положенням про преміювання працівників підприємства, Колективним договором, та на виконання постанови КМУ від 13 січня 2023 року № 28 «Деякі питання оплати праці медичних працівників закладів охорони здоров`я», з метою недопущення невиправданого зрівняння в оплаті праці медичних працівників, виплатити у січні 2023 року диференційовану премію у розмірі 8300,00 грн. за повністю виконану місячну (годинну) норму праці, а у разі не виконання місячної норми праці - у розмірі, розрахованому пропорційно до відпрацьованого часу (нижче в наказі вказано перелік всіх працівників лікарні). 2) згідно наказу КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім.проф. М.Ф.Руднєва» ДМР від 27 січня 2022 року № 3е «Про преміювання», керуючись Положенням про преміювання працівників підприємства, Колективним договором, та на виконання постанови КМУ від 12 січня 2022 року № 2 «Деякі питання оплати праці медичних працівників закладів охорони здоров`я», з метою недопущення невиправданого зрівняння в оплаті праці медичних працівників, виплатити у січні 2022 року диференційовану премію у розмірі 8300,00 грн. за повністю виконану місячну (годинну) норму праці, а у разі не виконання місячної норми праці - у розмірі, розрахованому пропорційно до відпрацьованого часу (нижче в наказі вказано перелік всіх працівників лікарні). Якщо проаналізувати зміст вказані вище накази КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім.проф. М.Ф. Руднєва» ДМР «Про преміювання» у взаємозв`язку із вищенаведеними обставинами та постановами КМУ, також підтверджують відсутність у ОСОБА_1 дискреційних повноважень щодо прийняття рішення про виплату цієї диференційованої премії та визначення її розміру, про що свідчить наступні обставини: накази містять посилання як на правову підставу на наведені відповідні постанови КМУ від 12 січня 2022 року № 2, 13 січня 2023 року № 28 та від 12 січня 2023 року № 2 «Деякі питання оплати праці медичних працівників закладів охорони здоров`я». Накази видано стосовно усіх без виключення працівників закладу, на яких розповсюджується дія відповідних постанов КМУ, а не тільки ОСОБА_1 або окремої групи працівників. Накази містять сталий розмір диференційованої премії, розрахований за повністю виконану місячну (годинну) норму праці, а уразі не виконання місячної норми праці у розмірі, розрахованому пропорційно до відпрацьованого часу. Для працівників з однаковими критеріями розрахунку заробітної плати (посадовий оклад з урахуванням підвищень за завідування, старшинство, оперативне втручання, за шкідливі умови праці) диференційована премія є однаковою, у розмірі, розрахованому пропорційно до відпрацьованого часу. Однакова диференційована премія встановлювалася щомісяця, з січня 2022 року, з урахуванням початку дії постанови КМУ від 12 січня 2022 року № 2 «Деякі питання оплати праці медичних працівників закладів охорони здоров`я», задля забезпечення виплати заробітної плати у гарантованому державою розмірі за виконану місячну (годинну) норму праці. Накази було погоджено з профспілкою, про що наявна відповідна віза профкому на самих наказах (підпис, печатка Голови профспілки). Тобто, це не є особистим рішенням Македонського , а наказ видано на виконання постанови КМУ з урахуванням положень колективного договору та погоджено профспілкою. Згідно довідки головного бухгалтера згідно наказу № 02 від 27 січня 2023 року, за погодженням з первинною профспілковою організацією, КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» ДМР, лікарям відділення реконструктивно-пластичної хірургії новонароджених та дітей КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» ДМР, з урахуванням фактично відпрацьованого часу, було здійснено нарахування та виплата диференційованої премії. Якщо проаналізувати зазначену довідку, то вбачається, що розмір диференційованої премії ОСОБА_1 становив лише 2075 грн. (а не 8300 грн., як вказано в наказі), оскільки нарахування для всіх лікарів здійснювалось однаково з урахуванням єдиної бази для всіх 8300 грн. згідно відпрацьованого ними часу. При цьому, розмір диференційованої премії ОСОБА_1 є майже найменшим серед інших лікарів. Згідно довідок головного бухгалтера, за погодженням з первинною профспілковою організацією, КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» ДМР, лікарям відділення реконструктивно-пластичної хірургії новонароджених та дітей КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» ДМР, з урахуванням фактично відпрацьованого часу, було здійснено нарахування та виплата диференційованої премії. Якщо проаналізувати зазначені довідки то вбачається, що розмір диференційованої премії ОСОБА_1 становив лише 2075,00 грн. (а не 8300 грн., як вказано в наказах), оскільки нарахування для всіх лікарів здійснювалось однаково з урахуванням єдиної бази для всіх 8300 грн. згідно відпрацьованого ними часу. При цьому, розмір диференційованої премії ОСОБА_1 є майже самим найменшим серед інших лікарів. 3 огляду на це, при встановленні керівником КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім.проф. М.Ф.Руднєва» ДМР ОСОБА_1 диференційованої премії, в тому числі і відносно лікаря хірурга - дитячого, у нього відсутня дискреція, оскільки вказані норми с імперативними, a визначений законодавством мінімальний розмір заробітної працівника сфери охорони здоров`я - фіксованим. І при підписанні наведених вище наказів із встановленням диференційованої премії у директора КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім.проф. М.Ф.Руднєва» ДМР ОСОБА_1 відсутні дискреційні повноваження, а тому приватний інтерес керівника закладу не може впливати на його об`єктивність при вчиненні зазначеної дії, адже дискреційні повноваження відсутні. На аналогічне застосування норм права в подібних правовідносинах орієнтує і НАЗК у Методичних рекомендаціях № 13 «Щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» від 21 жовтня 2022 року. Аналогічні роз`яснення НАЗК зазначені в роз`ясненнях НАЗК від 12 січня 2024 року № 2. Відсутність умов реального конфлікту інтересів виключає в діях ОСОБА_1 склад адміністративних правопорушень, що йому інкримінуються відповідно до протоколів, оскільки в нього не виник передбачений законом обов`язок повідомити про наявність реального конфлікту інтересів, що виключає склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-7 КУпАП.

Прокурор Красюк І.В. в судовому засіданні просила визнати ОСОБА_2 винним у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-7 та застосувати до нього адміністративне стягнення за вчинення адміністративних правопорушень з урахуванням приписів ст. 36 КУпАП в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. В своєму висновку зазначила, що відповідно до Розпорядження Дніпровського міського голови № 10-30/7-рк від 30.07.2021 - з 30.07.2021 ОСОБА_1 було призначено на посаду генерального директора Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради за контрактом. Відповідно до наказу №1325ос від 28.12.2021 - ОСОБА_1 приступив до роботи за сумісництвом з відпрацюванням у вільний від основної роботи час з 04.01.2022 по 23.12.2022 року з виплатою в межах затвердженого фонду оплати праці на 2022 рік на 0,25 ставки посади лікаря-хірурга дитячого відділення реконструктивно-пластичної хірургії новонароджених та дітей, з посадовим окладом 13 520,00 грн. Пунктом 5.1. додатку 1 до Колективного договору між роботодавцем та трудовим колективом КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» Дніпровської міської ради по забезпеченню економічного та соціального розвитку трудового колективу і захисту прав працівників передбачено, що преміювання працівників підприємства проводиться у межах фонду оплати праці, згідно умов «Положення про преміювання». Розмір премії працівника залежить від особистого внеску в загальні результати роботи підрозділу, підприємства і граничними розмірами не обмежується. Відповідно до Положення про преміювання - преміювання працівників здійснюється за досягнення високої ефективності та якості роботи, за впровадження нових методів лікування, застосування у роботі досягнень науки та передових методів праці, у тому числі при наданні платних медичних послуг населенню. Премія може виплачуватись також з метою заохочення працівників до високопродуктивної та високоякісної роботи. Диференційована премія може виплачуватись у випадках внесення змін до чинного законодавства щодо встановлення певного рівня заробітної плати окремих категорій працівників, з метою недопущення невиправданого зрівняння в оплаті праці працівникам. Розмір та порядок виплати такої премії визначається керівником наказом по підприємству. Відповідно до п.2.3. Методичних рекомендацій НАЗК №13 від 21.10.2022 приватний інтерес може впливати на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, вчинення чи не вчинення дій лише під час реалізації службових/представницьких повноважень, що є дискреційними. При цьому, дискреція - це можливість діяти на власний розсуд, обираючи з декількох різних варіантів, рішень. Так, дійсно Постановами КМУ №2 від 12.01.2022 року та №28 від 1.3.01.2023 року передбачено відповідні доплати працівникам закладів охорони здоров`я. Втім, зазначені доплати не є фіксованими та як було вже зазначено - розмір та порядок виплати такої премії визначається керівником наказом по підприємству. Таким чином у ОСОБА_1 наявні суперечності між приватним майновим інтересом та повноваженнями генерального директора, як розпорядника бюджетних коштів, що впливає на упередженість при прийнятті рішення щодо визначення собі розміру премії, як внутрішньому суміснику. В той же час, ОСОБА_1 , під час видання наказів, діючи в умовах реального конфлікту інтересів, про наявність у нього реального конфлікту інтересів ні Національне з питань запобігання корупції ні інший визначений законом орган (посадову особу) до повноважень якого належить звільнення (ініціювання звільнення) особи з посади - Дніпровського міського голову не повідомив, що підтверджується відповідними листами, які містяться в додатках. Враховуючи вищезазначене вважає, що в діях ОСОБА_1 наявний склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-7 КУпАП. Просила суд притягнути до відповідальності ОСОБА_1 за ч.1 ст. 172-7 КУпАП та накласти стягнення у виді штрафу 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян - 1700 грн.

Вислухавши пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , його адвоката, а також думку прокурора, дослідивши матеріали справи та оцінивши наявні докази у їх сукупності, суддя приходить до наступних висновків.

Згідно ч. 9 ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків, що закріплено у статті 10 КУпАП.

Частина 1 статті 172-7 КУпАП передбачає адміністративну відповідальність за неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.

При цьому, відповідно до примітки до статті 172-7 КУпАП суб`єктом правопорушень у цій статті є особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 Закону України «Про запобігання корупції». У цій статті під реальним конфліктом інтересів слід розуміти суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання вказаних повноважень.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про запобігання корупції» правопорушення, пов`язане з корупцією - діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною участині першійстатті 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність; потенційний конфлікт інтересів - наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об`єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень; реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень; приватний інтерес - будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.

Аналіз термінів «потенційний інтерес» та «реальний інтерес», які містяться у ч.1 ст.1 Закону, дає можливість констатувати, що потенційний конфлікт інтересів відрізняється від реального тим, що при потенційному конфлікті встановлюється лише наявність, існування приватного інтересу особи, що може вплинути на об`єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, тоді як при реальному конфлікті інтересів існуюча суперечність між наявним приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями безпосередньо впливає (вплинула) на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання вказаних повноважень. Крім того, це також визначає ступінь впливу цієї суперечності на прийняття рішення чи вчинення дії, який повинен мати об`єктивний вираз, а також часовий взаємозв`язок між прийняттям рішення та наявністю певних ознак, що мають місце при цьому. Тобто для встановлення факту реального конфлікту інтересів недостатньо констатувати існування приватного інтересу, який потенційно може вплинути на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, а слід безпосередньо встановити, що приватний інтерес наявний, він суперечить службовим чи представницьким повноваженням, така суперечність не може вплинути, а реально впливає на об`єктивність чи неупередженість прийняття рішень чи вчинення дій.

Таким чином, для встановлення наявності факту прийняття рішення, вчинення чи не вчинення дії в умовах реального конфлікту інтересів та розмежування реального і потенційного конфлікту інтересів для кваліфікації рішення як такого, що прийняте в умовах реального конфлікту інтересів, необхідно встановити наявність обов`язкової сукупності таких юридичних фактів, як: наявність у правопорушника факту приватного інтересу, який має бути чітко сформульований та визначений; наявність факту суперечності між приватним інтересом і службовими чи представницькими повноваженнями із зазначенням того, в чому саме ця суперечність знаходить свій вияв або вплив на прийняття рішення; наявність повноважень на прийняття рішення, наявність факту реального впливу суперечності між приватним та службовим чи представницьким інтересом на об`єктивність або неупередженість рішення. Без наявності хоча б одного із зазначених фактів із цієї сукупності реальний конфлікт інтересів не виникає, а тому встановлення таких обставин в обов`язковому порядку має бути відображено у протоколі про правопорушення, пов`язане з корупцією.

Отже, беручи до уваги диспозиції ст. 172-7 КУпАП та п. 2 примітки до цієї статті, порушення вимог стосовно запобігання та врегулювання конфлікту інтересів можуть полягати: у неповідомленні особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів - наявної суперечності між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання вказаних повноважень (ч. 1 ст. 172-7 КУпАП).

Тобто, для констатації наявності або відсутності у діях чи бездіяльності особи події та складу вищевказаного адміністративного правопорушення необхідно визначити, чи мав місце за даних обставин по справі, власне, реальний конфлікт інтересів.

Відповідно до ст. 280 КУпАП обставинами, що підлягають з`ясуванню при розгляді справи про адміністративне правопорушення є: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Встановлено, що розпорядженням Дніпровського міського голови № 10-30/7-рк від 30 липня 2021 року «Про призначення ОСОБА_1 » ОСОБА_1 з 30 липня 2021 року було призначено на посаду генерального директора Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради за контрактом.

Відповідно до наказу № 1325 ос від 28 грудня 2021 року ОСОБА_1 приступив до роботи за сумісництвом з відпрацювання у вільний від основної роботи час з 04 січня 2022 року по 23 грудня 2022 року з виплатою в межах затвердженого фонду оплати праці на 2022 рік на 0,25 ставки посади лікаря-хірурга дитячого відділення реконструктивно-пластичної хірургії новонароджених та дітей, з посадовим окладом 13 520,00 грн.

Відповідно до наказу № 10 ос-тр від 09 січня 2023 року ОСОБА_2 приступив до роботи за сумісництвом з відпрацювання у вільний від основної роботи час з 11 січня 2023 року по 31 травня 2023 року з виплатою в межах затвердженого фонду оплати праці на 2023 рік на 0,25 ставки посади лікаря-хірурга дитячого відділення реконструктивно-пластичної хірургії новонароджених та дітей, з посадовим окладом 13 936,00 грн.

Комунальне некомерційне підприємство «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради є закладом охорони здоров`я комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає послуги вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги будь-яким особам у порядку та на умовах, установлених законодавством України та Статутом, власником даного підприємства є територіальна громада міста Дніпра в особі Дніпровської міської ради, а також воно підпорядковане, підзвітне та підконтрольне департаменту охорони здоров`я населення Дніпровської міської ради, про що зазначено у Статуті Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради (нова редакція), затвердженому наказом департаменту охорони здоров`я населення Дніпровської міської ради від 15 вересня 2023 року № 532.

У пункті 4.1 вказаного Статуту Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради (нова редакція) зазначено, що Підприємство є юридичною особою публічного права.

Відповідно до п.п .«а» п.2 ч.1 ст.3 Закону України «Про запобігання корупції» особами, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, є, зокрема, посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені у пункті 1частини першої цієї статті.

При цьому, у статті 1 Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що посадовою особою юридичної особи публічного права є голова та член наглядової ради, ради директорів, виконавчого органу, комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), ліквідатор, керівник, заступник керівника, головний бухгалтер, корпоративний секретар такої юридичної особи публічного права, а також особа, яка здійснює повноваження одноосібного виконавчого органу, та її заступники, голова та члени іншого органу управління юридичної особи (крім консультативного), якщо утворення такого органу передбачено законом або статутом юридичної особи публічного права.

Згідно з пунктом 7.2 Статуту Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради (нова редакція), поточне керівництво (оперативне управління) Підприємством здійснює керівник підприємства генеральний директор, який призначається на посаду та звільняється з неї на підставі розпорядження міського голови.

Отже, ОСОБА_1 є суб`єктом, на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» та є суб`єктом відповідальності за адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією.

Відповідно до пунктів 2, 3, 4 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції», особи, зазначені у п. 2 ч. 1 ст. 3 цього Закону, зобов`язані, зокрема, повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно; не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів, вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

Згідно зі статтею 41 Закону України «Про запобігання корупції», особи, зазначені у пункті 1, підпункті «а» пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, діють неупереджено, незважаючи на приватні інтереси, особисте ставлення до будь-яких осіб, на свої політичні погляди, ідеологічні, релігійні або інші особисті погляди чи переконання.

Суб`єктивна сторона корупційного діяння характеризується тим, що воно вчинюється лише з корисливих спонукань. Особа, яка вчинила таке корупційне діяння, усвідомлює, що вона незаконно використовує свої службові повноваження та незаконно одержує у зв`язку з цим певні матеріальні блага для себе чи близьких осіб. Тобто, навіть при наявності суперечності між приватними інтересами особами та її службовими повноваженнями, обов`язковим є встановлення можливості впливу такої суперечності на об`єктивність або упередженість прийняття рішень, а також на вчинення чи не вчинення дій під час виконання наданих службових повноважень. При цьому конфлікт інтересів повинен бути реальним (очевидним) і передбачуваним. Тобто, конфлікт інтересів має місце тоді, коли вказана суперечність фактично вплинула чи могла вплинути на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, на вчинення чи не вчинення дій під час виконання наданих особі службових повноважень.

Таким чином, хоча статтею 28 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено обов`язок особи повідомляти про наявність у неї потенційного чи реального конфлікту інтересів, проте адміністративна відповідальність за ч. 1 ст. 172-7 настає лише за неповідомлення особою у встановлених законом випадках про наявність у неї реального конфлікту інтересів та за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Обов`язковим елементом складу адміністративних правопорушень, передбачених частинами 1 статті 172-7 КУпАП, є наявність умов реального конфлікту інтересів, що прямо передбачено диспозицією цієї статті.

Реальний конфлікт інтересів передбачає не тільки наявність приватного інтересу, але ж і його суперечність із дискреційними повноваженнями конкретної особи - суб`єкта вчинення корупційного правопорушення.

У пункті 2.3 Методичних рекомендацій Національного агентства з питань запобігання корупції № 13 від 21 жовтня 2022 року «Щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції» роз`яснено, що приватний інтерес може впливати на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, вчинення чи невчинення дій лише під час реалізації службових/представницьких повноважень, що є дискреційними. При цьому, дискреція - це можливість діяти на власний розсуд, обираючи з декількох різних варіантів дій, рішень. Ознаки дискреційних повноважень, які, зокрема: дають змогу на власний розсуд оцінювати певний юридичний факт, а також обирати одну з декількох можливих форм реагування на нього; надають можливість на власний розсуд обирати міру публічно-правового впливу щодо фізичних та юридичних осіб, його вид, розмір, спосіб реалізації; дають змогу особі обрати форму реалізації своїх повноважень; наділяють особу правом повністю або частково визначати порядок здійснення юридично значущих дій, у тому числі строк та послідовність їх здійснення.

Дискреційне повноваження може полягати у виборі діяти чи бездіяти, а якщо діяти - у виборі варіанта рішення чи дії серед варіантів, що прямо чи опосередковано закріплені в законі. Важливою ознакою такого вибору є те, що він здійснюється без необхідності узгодження варіанта вибору із будь-ким.

У пункті 7.5.6 Статуту Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради (нова редакція) закріплено, що керівник Підприємства у межах своєї компетенції, зокрема, видає накази та інші акти.

26 вересня 2023 року Генеральним директором Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради було підписано наказ № 48е «Про преміювання», в якому, керуючись положенням про преміювання працівників підприємства, Колективним договором, наказом по підприємству від 27 січня 2022 року № 78 та на виконання постанови КМУ від 12 січня 2022 року № 2 «Деякі питання оплати праці медичних працівників закладів охорони здоров`я», з метою недопущення невиправданого зрівняння в оплаті праці медичних працівників, визначено виплатити у вересні 2023 року диференційовану премію у розмірі 8300,00 грн. за повністю виконану місячну (годинну) норму праці, а у разі не виконання місячної норми праці - у розмірі, розрахованому пропорційно до відпрацьованого часу, працівникам підприємства, в тому числі ОСОБА_1 - лікарю-хірургу дитячому.

27 січня 2022 року Генеральним директором Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради було підписано наказ № 3е «Про преміювання», в якому, керуючись положенням про преміювання працівників підприємства, Колективним договором, наказом по підприємству від 27 січня 2022 року № 78 та на виконання постанови КМУ від 12 січня 2022 року № 2 «Деякі питання оплати праці медичних працівників закладів охорони здоров`я», з метою недопущення невиправданого зрівняння в оплаті праці медичних працівників, визначено виплатити у січні 2022 року диференційовану премію у розмірі 8300,00 грн. за повністю виконану місячну (годинну) норму праці, а у разі не виконання місячної норми праці - у розмірі, розрахованому пропорційно до відпрацьованого часу, працівникам підприємства, в тому числі ОСОБА_1 - лікарю-хірургу дитячому.

27 квітня 2022 року Генеральним директором Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради було підписано наказ № 15е «Про преміювання», в якому, керуючись положенням про преміювання працівників підприємства, Колективним договором, наказом по підприємству від 27 січня 2022 року № 32е та на виконання постанови КМУ від 12 січня 2022 року № 2 «Деякі питання оплати праці медичних працівників закладів охорони здоров`я», з метою недопущення невиправданого зрівняння в оплаті праці медичних працівників, визначено виплатити у квітні 2022 року диференційовану премію у розмірі 8300,00 грн. за повністю виконану місячну (годинну) норму праці, а у разі не виконання місячної норми праці - у розмірі, розрахованому пропорційно до відпрацьованого часу, працівникам підприємства, в тому числі ОСОБА_1 - лікарю-хірургу дитячому.

25 травня 2023 року Генеральним директором Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради було підписано наказ № 23е «Про преміювання», в якому, керуючись положенням про преміювання працівників підприємства, Колективним договором, наказом по підприємству від 27 січня 2022 року № 78 та на виконання постанови КМУ від 26 жовтня 2022 року № 312 «Деякі питання оплати праці медичних працівників закладів охорони здоров`я», з метою недопущення невиправданого зрівняння в оплаті праці медичних працівників, визначено виплатити у травні 2023 року диференційовану премію у розмірі 8300,00 грн. за повністю виконану місячну (годинну) норму праці, а у разі не виконання місячної норми праці - у розмірі, розрахованому пропорційно до відпрацьованого часу, працівникам підприємства, в тому числі ОСОБА_1 - лікарю-хірургу дитячому.

Зі змісту протоколів про адміністративне правопорушення № 75, № 93, № 87, № 85 від 25 січня 2024 року вбачається, що ОСОБА_1 ставиться в вину те, що він, підписавши вищевказані накази про преміювання, в тому числі про виплату йому як лікарю-хірургу дитячому диференційованої премії, вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-7 КУпАП, а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.

У пункті 8 Трудового контракту з генеральним директором Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради від 30 липня 2021 року закріплено, що керівник має право, серед іншого: видавати у межах своїх повноважень накази та розпорядження, обов`язкові для всіх підрозділів та працівників підприємства; розпоряджатись коштами підприємства в межах обсягів та у порядку, визначеному законодавством та фінансовим планом підприємства; визначати розмір заробітної плати, застосовувати заходи заохочення та накладати на працівників дисциплінарні стягнення відповідно до законодавства.

Одночасно з цим, у пункті 6 даного Трудового контракту також закріплено, що керівник підприємства зобов`язаний, зокрема, вживати заходів до своєчасної та у повному обсязі виплати заробітної плати та недопущення утворення заборгованості з неї, а також дотримуватися гарантій оплати праці, встановлених законодавством, створити систему стимулів та мотивації персоналу, а пункт 21 цього Трудового контракту передбачає відповідальність керівника за недотримання вимог законодавства про працю та охорону праці на підприємстві.

У розділі ІІІ Колективного договору між роботодавцем та трудовим колективом комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради по забезпеченню економічного та соціального розвитку трудового колективу і захисту прав працівників на 2022-2024 роки визначено, що форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні коефіцієнти, посадові оклади, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочень, компенсаційних виплат та розмір гарантійних виплат, у тому числі при надані платних медичних послуг, встановлюються роботодавцем самостійно з дотриманням норм і гарантій у відповідності до Кодексу законів про працю України, Закону України «Про оплату праці» та інших законодавчих актів України. Оплата праці здійснюється у відповідності до «Положення про оплату праці» (Додаток 1) (п.п. 3.1.1). Роботодавець зобов`язується застосовувати до працівників передбачені цим Колективним договором заходи матеріального стимулювання з метою посилення мотивації до праці та підвищення впливу матеріального стимулювання на якість і культуру медичного обслуговування, зростання продуктивності праці, якісного та вчасного виконання інших видів робіт, які забезпечують діяльність Підприємства, відповідно до «Положення про преміювання» (Додаток 2) (п.п. 3.2.10.).

Як вбачається із п. 1.3 Положення про оплату праці, яке є додатком 1 до вищевказаного Колективного договору, оплата праці працівників здійснюється за фактично відпрацьований час, виходячи з посадового окладу, з урахуванням підвищень, доплат та надбавок, передбачених діючим законодавством та Положенням про оплату праці.

Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання оплати праці медичних працівників закладів охорони здоров`я» № 2 від 12 січня 2022 було внесено зміну у додаток 3 до Типової форми договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 року №410 «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» та, серед іншого, визначено, що заробітна плата медичного працівника закладу охорони здоров`я державної або комунальної форми власності за повністю виконану місячну (годинну) норму праці встановлюється у розмірі: неменше ніж 20000 гривень для лікарів (крім лікарів-інтернів), професіоналів з вищою немедичною освітою, які допущені до медичної діяльності в закладах охорони здоров`я; не менше ніж 13500 гривень для посад молодших спеціалістів з медичною освітою (фахових молодших бакалаврів), фахівців з початковим рівнем (короткий цикл) вищої освіти, першим (бакалаврський) рівнем вищої медичної освіти і магістрів з медсестринства.

Зазначений мінімальний розмір заробітної плати медичних працівників був також встановлений і на 2023 рік постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання оплати праці медичних, фармацевтичних працівників та фахівців з реабілітації державних та комунальних закладів охорони здоров`я» від 13 січня 2023 № 28, згідно з пунктом 1 якої установлено, що в державних та комунальних закладах охорони здоров`я, які одержали ліцензію на право провадження господарської діяльності з медичної практики: мінімальний розмір оплати праці медичних, фармацевтичних працівників та фахівців з реабілітації за виконану у повному обсязі місячну (годинну) норму праці установлюється в межах фонду оплати праці на рівні не менше: 20000 гривень для осіб, які займають лікарські посади у закладах охорони здоров`я (крім лікарів-інтернів), посади фармацевтів у закладах охорони здоров`я (крім фармацевтів-інтернів), посади професіоналів у галузі охорони здоров`я у закладах охорони здоров`я та посади професіоналів з вищою немедичною освітою у сфері охорони здоров`я; 13500 гривень для осіб, які займають посади у закладах охорони здоров`я, віднесені єдиними кваліфікаційними вимогами до посад фахівців (крім лікарів-інтернів та фармацевтів-інтернів).

Зазначеними рішеннями Кабінету Міністрів України покладено обов`язок на керівників державних та комунальних закладів охорони здоров`я забезпечити виплату заробітної плати медичному персоналу не менш, ніж у наведеному вище розмірі.

При цьому, посадові оклади, визначені за тарифним розрядом, Урядом переглянуті не були, що свідчить про наявність неузгодженості між розміром посадового окладу медичних працівників та мінімальним рівнем заробітної плати, гарантованим державою.

Згідно пояснень ОСОБА_1 та його захисника, на виконання вищенаведених постанов Кабінету Міністрів України наказами генерального директора щомісячно проводилася доплата до рівня мінімального розміру оплати праці, встановленого зазначеними постановами Кабінету Міністрів України, всім працівникам, на яких розповсюджується дія цих постанов, з урахуванням диференціації у вигляді встановлення премії у розмірі 8300,00 грн. за повністю виконану місячну (годинну) норму праці, а у разі не виконання місячної норми праці - у розмірі, розрахованому пропорційно до відпрацьованого часу. При цьому, сума доплат розраховувалась бухгалтерією підприємства, мала різний розмір для кожного премійованого працівника в залежності від посадових окладів працівників та пропорційно до відпрацьованого часу та в будь-якому випадку не могла перевищувати 8300,00 грн.

З огляду на наведені обставини, очевидним є висновок про те, що вирішення питання про виплату диференційованої премії, а також визначення її розміру, було обумовлено саме обов`язком виконання постанов Кабінету Міністрів України від 12 січня 2022 року № 2, 26 жовтня 2022 року № 312 та від 13 січня 2023 № 28, якими були нормативно встановлені мінімальні розміри заробітної плати медичного персоналу. При цьому, вирішення питання про виплату цієї диференційованої премії в даному випадку було обов`язком керівника закладу охорони здоров`я, а не його правом, що виключає наявність у нього дискреційних повноважень щодо прийняття рішення про виплату цієї премії та визначення її розміру.

Вищезазначені постанови Кабінету Міністрів України, а також умови Колективного договору та Положення про оплату праці, виключають можливість керівника закладу охорони здоров`я діяти на власний розсуд при визначенні розміру заробітної плати працівника та розміру її складових (встановити або не встановити премію, визначати той чи інший розмір премії) та передбачають чіткі умови, за наявності яких встановлюється мінімальний розмір заробітної плати медичного персоналу, що обумовлює фіксований розмір такої премії в залежності від посадових окладів працівників та пропорційно до відпрацьованого часу.

Аналіз змісту спірних наказів Генерального директора Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради про преміювання у взаємозв`язку із вищенаведеними обставинами справи та постановами Кабінету Міністрів України, також підтверджує відсутність у ОСОБА_1 дискреційних повноважень щодо прийняття рішення про виплату цієї премії та визначення її розміру. Всі без виключення накази містять посилання як на правову підставу на наведені вище відповідні постанови КМУ, накази видані стосовно усіх без виключення працівників закладу, на яких розповсюджується дія відповідних постанов КМУ, а не тільки відносно ОСОБА_1 або окремої групи працівників, для працівників з однаковими критеріями розрахунку заробітної плати розмір премії є однаковим. Премії встановлювалися щомісяця задля забезпечення виплати заробітної плати у гарантованому державою розмірі за виконану місячну (годинну) норму праці.

З урахування викладеного, суддя приходить до висновку, що при встановленні Генеральним директором Комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради ОСОБА_1 премій, в тому числі і собі як лікарю-хірургу дитячому, у нього відсутня дискреція, оскільки норми вищезазначених постанов Кабінету Міністрів України є імперативними, а визначений законодавством мінімальний розмір заробітної плати працівника сфери охорони здоров`я - фіксованим. Тому, на переконання суду, приватний інтерес генерального директора не може впливати на його об`єктивність при вчиненні зазначеної дії, адже дискреційні повноваження відсутні.

Крім того, згідно з розділом ІІ Положення про преміювання працівників комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради, яке є додатком 2 до вищевказаного Колективного договору, преміювання працівників здійснюється на підставі спільного рішення керівника підприємства та Профспілкового комітету за поданням керівників структурних підрозділів, шляхом видання наказу роботодавця.

Отже, згідно з даним Положенням про преміювання, дискреція визначення розміру премії особисто керівнику підприємства не належить, так як є спільним рішенням керівника підприємства та Профспілкового комітету за поданням керівників структурних підрозділів.

При цьому, суддя звертає увагу, що на всіх наявних в матеріалах справи наказах про преміювання (№ 48е від 26.09.2023 року, № 3е від 27 січня 2022 року, № 15е від 27 квітня 2022 року, № 23е від 25 травня 2023 року) міститься погодження з Первинною профспілковою організацією комунального некомерційного підприємства «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпровської міської ради.

Зазначене додатково свідчить про те, що в усіх випадках ОСОБА_2 самостійно рішень про преміювання працівників, в тому числі і стосовно себе як лікаря-хірурга дитячого, не приймав, а тому не діяв на власний розсуд. Отримавши у встановленому порядку погодження щодо розміру премій, ОСОБА_1 не діяв в умовах реального конфлікту інтересів, оскільки відповідне повноваження не було дискреційним.

Сукупність досліджених під час розгляду справи доказів свідчить про відсутність в даному випадку дискреційних повноважень у ОСОБА_1 щодо прийняття рішення про виплату диференційованої премії, в тому числі собі як лікарю-хірургу дитячому, а не як генеральному директору підприємства, а також щодо визначення її розміру, що виключає наявність умов реального конфлікту інтересів при підписанні наказів «Про преміювання» № 48е від 26.09.2023 року, № 3е від 27 січня 2022 року, № 15е від 27 квітня 2022 року, № 23е від 25 травня 2023 року.

За відсутності реального конфлікту інтересів у ОСОБА_1 не виникало обов`язку повідомляти про наявність у нього такого конфлікту та він мав право приймати рішення (визначення розміру диференційованої премії собі як лікарю-хірургу дитячому та видання наказу № 48е від 26.09.2023 року, № 3е від 27 січня 2022 року, № 15е від 27 квітня 2022 року, № 23е від 25 травня 2023 року «Про преміювання»), про що зазначено у протоколах про адміністративні правопорушення.

Оскільки під час розгляду справи не встановлено у ОСОБА_1 наявності умов реального конфлікту інтересів, це як наслідок свідчить і про відсутність у ОСОБА_1 обов`язку повідомити про наявність у нього реального конфлікту інтересів, що виключає склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-7 КУпАП.

Згідно з вимогами статті 7 КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу у зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності. Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом.

Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.

Також слід зазначити, що обвинувачення особи у вчиненні нею адміністративного правопорушення не може ґрунтуватися на припущеннях, і таку особу може бути притягнуто до встановленої законом відповідальності лише за умови доведення у ході судового розгляду винуватості особи у вчиненні адміністративного правопорушення.

Частиною 3 статті 62 Конституції України визначено, що обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.

Зазначене узгоджується і з правовою позицією ЄСПЛ, згідно якої «доказування, зокрема, має випливати із сукупності ознак чи неспростовних презумпцій, достатньо вагомих, чітких та узгоджених між собою, а за відсутності таких ознак не можна констатувати, що винуватість особи доведено поза розумним сумнівом» (рішення від 14 лютого 2008 року у справі «Кобець проти України» (Kobets v. Ukraine), п. 43 (з відсиланням на п. 282 рішення у справі «Авшар проти Туреччини» (Avsar v. Turkey).

Розумним є сумнів, який ґрунтується на певних обставинах та здоровому глузді, випливає зі справедливого та зваженого розгляду усіх належних та допустимих відомостей, визнаних доказами, або з відсутності таких відомостей і є таким, який змусив би особу втриматися від прийняття рішення у питаннях, що мають для неї найбільш важливе значення.

Враховуючи викладене, дослідивши повно та всебічно матеріали справи про адміністративне правопорушення слід констатувати, що вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-7 є недоведеною, а факт наявності у ОСОБА_1 реального конфлікту інтересів, про який він був зобов`язаний повідомити у встановленому законом порядку, а також факт вчинення ОСОБА_1 дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів не знайшов свого підтвердження у судовому засіданні та був спростований наявними в матеріалах справи доказами, у зв`язку з чим приходжу до висновку, що в його діях відсутня подія і склад адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-7.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у зв`язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.

З огляду на викладене, оскільки в діях ОСОБА_1 відсутня подія і склад адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-7 провадження у даній справі про адміністративне правопорушення підлягає закриттю на підставі п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 7, 9, 172-7, 247, 251, 268, 277, 278, 280, 283, 294 КУпАП, Законом України «Про запобігання корупції»,

П О С Т А Н О В И В:

Справу про адміністративне правопорушення у відношенні ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , про притягнення його до адміністративної відповідальності відповідно до ч. 1 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення - закрити за відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.

Постанова може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником або прокурором у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 7 та частиною першою статті 287 КУпАП протягом десяти днів з дня винесення постанови до Дніпровського апеляційного суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. Постанова може бути пред`явлена до виконання протягом трьох місяців з дня її винесення. В разі оскарження постанови перебіг строку давності зупиняється до розгляду скарги.

Суддя В.В. Самсонова

Джерело: ЄДРСР 117841461
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку