open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

Справа 688/741/24

№ 3/688/341/24

Постанова

Іменем України

05 березня 2024 року м. Шепетівка

Суддя Шепетівського міськрайонного суду Хмельницької області Козачук С.В., з участю секретаря судового засідання Гошовської О.О., прокурора Яруша Р.Ф., особи, відносно якої вирішується питання про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , розглянувши матеріали справи, які надійшли від начальника Хмельницького управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки с. Кунів Ізяславського району Хмельницької області, громадянки України, з вищою освітою, розлученої, на утриманні одна неповнолітня дитина, зареєстрованої та проживаючої по АДРЕСА_1 , непрацюючої. (паспорт № НОМЕР_1 , виданий 17 листопада 2023 року органом 6812, РНОКПП НОМЕР_2 )

за ч.1ст.172-6Кодексу України про адміністративні правопорушення,

встановив:

Формулювання доведеного обвинувачення, стаття закону про адміністративну відповідальність, за якою кваліфіковано дії особи

ОСОБА_1 , яка наказом ГУНП в Хмельницькій області від 01.11.2023 року №341 о/с звільнена з посади старшого інспектора сектору кадрового забезпечення Шепетівського РУП ГУНП в Хмельницькій області відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 77 Закону України «Про Національну поліцію», будучи відповідно до підпункту «з» пункту 1 частини 1статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», примітки до ст. 172-6 КУпАП, суб`єктом відповідальності, на якого поширюється дія цьогоЗакону, в порушення вимог частини 2статті 45 Закону України «Про запобігання корупції», припинивши 01.11.2023 року діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, в порушення вимог абзацу 1 ч. 2 ст. 45 вказаного Закону, несвоєчасно, без поважних причин, 13.12.2023 року подала декларацію суб`єкта декларування, який припиняє діяльність, пов`язану із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування за період, який не був охоплений раніше поданими деклараціями, чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1ст. 172-6 КУпАП.

У судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину у вчиненні інкримінованого їй правопорушення не визнала, просила провадження в справі закрити у звязку з відсутністю в її діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 172-6 КУпАП. Зазначила, що була обізнана з вимогами законодавства щодо необхідності подачі декларації. Після звільнення, подала заяву з метою отримання довідки про доходи та планувала подати декларацію 27.11.2023 року, проте захворіла та вчасно декларацію не подала, оскільки перебувала на лікуванні.

Прокурор Яруш Р.Ф. в судовому засіданні просив визнати ОСОБА_1 винуватою у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП та накласти стягнення у виді штрафу у межах санкції ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

Заяви, клопотання, інші процесуальні дії

Справи надійшла до суду 15.02.2024 року та була призначена до розгляду на 14 год 00 хв 20.02.2024 року.

20.02.2024 року за клопотанням ОСОБА_1 для ознайомлення з матеріалами справи та запрошення захисника розгляд справи було відкладено до 11 год 30 хв 05.03.2024 року.

Докази на підтвердження встановлених судом обставин

Вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 172-6 КУпАП, підтверджується зібраними та дослідженими судом доказами, а саме даними: протоколу № 1/2024 про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією від 14.02.2024 року, яким зафіксовано подію; листа Національного агентства з питань запобігання корупції №47-01/2168-24 від 18.01.2024 року, яким встановлено несвоєчасність подання декларації ОСОБА_1 ; повідомлення Національного агентства про факт неподання чи несвоєчасного подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування №776/121/13-2023 від 13.12.2023 року; витягу з наказу №118 о/с від 25.03.2021 року про переміщення старшого лейтинанта поліції ОСОБА_1 на посаду старшого інспектора сектору кадрового забезпечення Шепетівського РУП ГУНП в Хмельницькій області; витягу з наказу №341 о/с від 01.11.2023 року про звільнення ОСОБА_1 з 01.11.2023 року у зв`язку із реалізацією дисциплінарного стягнення у вигляді звільнення зі служби, накладеного відповідно до Дисциплінарного статуту Національної поліції України; копії трудової книжки ОСОБА_1 серії НОМЕР_3 від 30.09.2014 року; витягу з офіційного сайту НАЗК з відомостями про послідовність дій користувача «Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування», які вчинила ОСОБА_1 за період з 01.11.2023 року по 16.01.2024 року; розписки ОСОБА_1 про отримання трудової книжки від 01.11.2023 року; рекомендацій для поліцейських, державних службовців та працівників поліції, які є суб`єктами декларування про дотримання окремих обмежень, передбачених ЗУ «Про запобігання корупції» при звільненні зі служби/роботи; довідки Управління кадрового забезпечення ГУНП в Хмельницькій області НП України №355/121/12-2024 від 01.02.2024 року; відомостей про ознайомлення особового складу Шепетівського РУП ГУНП в Хмельницькій області з службовою телеграмою ГУНП в Хмельницькій області «Про подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави за 2021-2022 роки» №409/121/13/01-2023 від 28.06.2023 року; відомостей про ознайомлення особового складу з вимогами ЗУ «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 року; відомостей про ознайомлення особового складу з Антикорупційною програмою НП України на 2022-2024 роки, затвердженою наказом НП України №1088 від 30.12.2021 року; відомостей про ознайомлення особового складу з роз`ясненнями НАЗК щодо застосування окремих положень ЗУ «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю в умовах воєнного стану (подання декларацій, повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, повідомлення про відкриття валютного рахунку в установі банку-неризидента, проведення перевірок) №4 від 07.03.2022 року; відомостей про ознайомлення особового складу з Рекомендаціями в частині дотримання заборон, передбачених ст. 54 ЗУ «Про запобігання корупції»; відомостей про ознайомлення особового складу Шепетівського РУП ГУНП в Хмельницькій області з службовою телеграмою ГУНП в Хмельницькій області «Про запобігання та врегулювання конфлікту інтересів під час проведення службових розслідувань стосовно поліцейських» №250/121/13/01-2023 від 25.04.2023 року; відомостей про ознайомлення особового складу Шепетівського РУП ГУНП в Хмельницькій області із листом Управління дотримання прав людини Національної поліції України № 1103/37/1/01-2023 від 14 квітня 2023 року та рішення Європейського суду з прав людини у справі «Клоков проти України»; відомостей про ознайомлення особового складу Шепетівського РУП ГУНП в Хмельницькій області із Пам`яткою про запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності працівників поліці під час проведення службових розслідувань, розгляді звернень громадян; відомостей про ознайомлення особового складу Шепетівського РУП ГУНП в Хмельницькій області із Рекомедаціями з окремих питань щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів під час проведення службових розслідувань стосовно поліцейських від 14.10.2022 року; відомостей про ознайомлення особового складу Шепетівського РУП ГУНП в Хмельницькій області з службовою телеграмою ГУНП в Хмельницькій області №321/121/13/01-2022 від 29.08.2022 року.

З наданої ОСОБА_1 довідки №12/12/1 від 12.12.2023 року вбачається, що вона з 27.11.2023 року по 12.12.2023 року перебувала на амбулаторному прийомі та лікуванні у лікарів-стоматологів Центру стоматології та імплантації ОСОБА_2 , який у тому числі був пов`язаний із необхідню високоінформативного обстеження пацієнтки (комп`ютерна томографія).

Мотиви суду щодо доведення обвинувачення

Заслухавши учасників справи, дослідивши матеріали справи, дійшла наступних висновків.

Згідно зістаттею 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Згідно ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції»правопорушення, пов`язане з корупцією це діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони, та обмеження, вчинене особою, зазначеною у ч.1 ст.3 цьогоЗакону, за яке законом встановлено кримінальну, адміністративну та/або цивільно-правову відповідальність.

Відповідно до підпункту «з» пункту 1 частини 1статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», суб`єктами, на яких поширюються дія цьогоЗакону, є поліцейські.

Як встановлено в суді та підтверджується матеріалами справи, ОСОБА_1 проходила службу в органах внутрішніх справ з 09.08.2014 року (наказ Львівського державного університету внутрішніх справ МВС України № 484 о/с від 04.08.2014 року) по 06.11.2015 року (наказ Львівського державного університету внутрішніх справ МВС України № 804 о/с від 06.11.2015 року) та в Національній поліції України з 07.11.2015 року (наказ Львівського державного університету внутрішніх справ МВС України № 836 о/с від 11.11.2015 року). Наказом начальника ГУНП в Хмельницькій області № 118 о/с від 25.03.2023 року переміщена на посаду старшого інспектора сектору кадрового забезпечення Шепетівського районного управління поліції ГУНП в Хмельницькій області з 01.04.2021 року. Відповідно до наказу начальника Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області від № 341 о/с 01.11.2023 року капітана поліції ОСОБА_1 на підставі п. 6 ч. 1 ст. 77 Закону України «Про Національну поліцію» звільнено зі служби в поліції у зв`язку із реалізацією дисциплінарного стягнення у вигляді звільнення зі служби, накладеного відповідно до Дисциплінарного статуту Національної поліції України.

Відповідно до записів, виконаних власноруч ОСОБА_1 , в рекомендаціях для поліцейських, які є суб`єктами декларування про дотримання окремих обмежень передбачених Законом України «Про запобігання корупції» при звільненні зі служби, остання була в повній мірі ознайомлена із вимогами які покладаються на неї.

Відповідно до статті 18 Закону України «Про Національну поліцію», одним із основних обов`язків поліцейського є неухильне дотримання положень Конституції України, законів України та інших нормативно-правових актів, що регламентують діяльність поліції, та Присяги поліцейського. Частиною 1 статті 59 цього ж Закону службу в поліції визнано державною службою особливого характеру, а частиною 1 статті 61, на поліцейських поширено обмеження, визначені Законом України «Про запобігання корупції».

Положеннями ч.ч. 1, 2 ст. 45 Закону № 1700-VII було передбачено, що особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а", "в" і "г" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов`язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - декларація), за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством. Особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а", "в" і "г" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, які припиняють діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями. Особи, які припинили діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або іншу діяльність, зазначену у підпунктах "а", "в" і "г" пункту 2 частини першої статті 3, зобов`язані наступного року після припинення діяльності подавати в установленому частиною першою цієї статті порядку декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Разом з цим, 12.10.2023 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану», яким було внесено зміни до ч. 2 ст. 45 Закону № 1700-VII та визначено, що особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а", "в"-"ґ" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, які припиняють діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, протягом 30 календарних днів з дня припинення відповідної діяльності подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями.

Також, вищевказаним Законом було внесено зміни до п. 2-7 розділу XIII «Прикінцеві положення» Закону № 1700-VII, і встановлено, що особи, які у 2022-2023 роках не подали декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, відповідно до статті 45 цього Закону, і кінцевий строк для подання яких настав до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану", подають такі декларації не пізніше 31 січня 2024 року. Суб`єкти декларування, зазначені у частинах сьомій - чотирнадцятій статті 45 цього Закону, подають відповідні декларації у строки, встановлені частинами сьомою - чотирнадцятою статті 45 цього Закону, якщо відповідні декларації не було подано раніше.

Таким чином, особи які звільнилися у період з 01.01.2023 року до 11.10.2023 року включно подають декларацію при звільненні за період, не охоплений раніше поданими деклараціями до 31.01.2024, а особи, які звільнились у період з 12.10.2023 до 31.12.2023 подають декларацію при звільненні за період, не охоплений раніше поданими деклараціями протягом 30 днів з дня припинення перебування на посаді / в статусі, що визначені ст. 3 Закону № 1700-VII.

Відповідно до п. 1 розділу II Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого наказом НАЗК № 448/21 від 23.07.2021 року, яке зареєстроване в Міністерстві юстиції України 29.07.2021 року за № 986/36608, із змінами, внесеними наказами НАЗК № 257/22 від 11.11.2022 року, № 282/23 від 06.12.2023 року, до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування включаються декларації, у тому числі виправлені декларації, що подаються відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».

Згідно з роз`ясненнями НАЗК щодо фінансової доброчесності: застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю (подання декларації, повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, повідомлення про відкриття валютного рахунку) №4 від 13.11.2023 року: декларація при звільненні - декларація, яка подається відповідно до абзацу 1 ч. 2 ст. 45 Закону протягом тридцяти календарних днів з дня припинення діяльності. Така декларація подається за період, який не був охоплений деклараціями, раніше поданими суб`єктом декларування, та містить інформацію станом на останній день такого періоду, яким є останній день здійснення діяльності, яка передбачає обов`язок подання декларації, перебування на посаді, яка зумовлює здійснення такої діяльності.

Під раніше поданими деклараціями розуміються декларації, що були подані до Реєстру, крім декларації кандидата на посаду (абз. 1-3 пп. 2 п. 2 розділу II Порядку № 449/21).

Днем припинення діяльності є останній день виконання функцій держави або місцевого самоврядування, або іншої діяльності, зазначеної у пп. «а», «в» - «ґ» п. 2 ч. 1 ст. З Закону, у тому числі перебування на посадах, зазначених у п. 1, пп. «а», «в» - «ґ» п. 2 ч. 1 ст. З Закону. Відлік строку подання декларації при звільненні починається з 00 годин 00 хвилин дня, наступного за днем припинення діяльності.

Таким чином, 01.11.2023 року є останнім днем виконання ОСОБА_1 функцій держави. Після цього в неї виник обов`язок подати декларацію при звільненні, за період не охоплений раніше поданими деклараціями, в строк не пізніше 00 год. 00 хв. 01.12.2023 року, однак в порушення вимог закону остання подала її лише 13.12.2023 року.

Згідно з роз`ясненнями Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ № 223-943/0/4-17 від 22.05.2017 року, конструктивною ознакою цього правопорушення є також несвоєчасне подання декларації без поважних на те причин. Під поважними причинами слід розуміти неможливість особи подати вчасно декларацію у зв`язку з хворобою, перебуванням особи на лікуванні, внаслідок стихійного лиха (повені, пожежі, землетрусу), технічних збоїв офіційного веб-сайту Національного агентства з питань запобігання корупції, витребуванням відомостей, необхідних для внесення в декларацію, перебуванням (триманням) під вартою тощо.

З поданого витягу з офіційного сайту НАЗК з відомостями про послідовність дій користувача «Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування», які вчинила ОСОБА_1 за період з 01.11.2023 року по 16.01.2024 року слідує, що у встановлений законодавством 30 дениий строк жодних дій щодо заповнення та подання необхідної декларації ОСОБА_1 вчинено не було.

Доказів щодо неможливості подати декларацію при звільненні в період часу з 01.11.2023 року по 27.11.2023 року ОСОБА_1 суду не надано, а доводи ОСОБА_1 про пропуск строку подання декларації з поважних причин з 27.11.2023 року до уваги судом не приймаються, оскільки з наданої довідки № 12/12/1 від 12.12.2023 року вбачається перебування ОСОБА_1 в період з 27.11.2023 по 12.12.2023 року на амбулаторному прийомі у лікарів стоматологів Центру стоматології та імплантації Respect Dental, що не становило будь-яких об`єктивних перешкод для подачі необхідної декларації. Таким чином, аргументи ОСОБА_1 суд визнає такими, що не ґрунтуються на законі, оскільки вони не є поважними причинами, за наявності яких виключається відповідальність за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

Відповідальність за несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування визначена ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

Відповідно до примітки до ст. 172-6 КУпАП суб`єктами правопорушень у цій статті (крім правопорушень, визначених частинами другою та третьою цієї статті, у частині неповідомлення або несвоєчасного повідомлення про суттєві зміни у майновому стані) є особи, які відповідно до частин першої та другої статті 45 Закону України "Про запобігання корупції" зобов`язані подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Відповідно до змісту диспозиції ч. 1 ст. 172-6 КУпАП з об`єктивної сторони протиправний намір цього адміністративного правопорушення реалізується у формі дії (несвоєчасне подання декларації) та бездіяльності (неподання декларації). При цьому, характеризуючою ознакою вчинення особою такого проступку є саме відсутність поважних причин несвоєчасного подання нею декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави.

На переконання суду, надані докази на підтвердження винуватості ОСОБА_1 є належними, допустимими і достовірними, оскільки отримані з передбачених законом джерел, у передбачений законом спосіб, зафіксовані у належній процесуальній формі, узгоджуються між собою.

Досліджені та перевірені судом обставини поза розумним сумнівом свідчать про винуватість ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

Жодних належних та допустимих доказів, які б спростовували винуватість ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, суду не надано.

Таким чином, оцінивши подані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю, суд дійшов висновку, що вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, доведена у повному обсязі.

Мотиви призначення стягнення

Згідно ч. 4 ст. 38 КУпАП адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом шести місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.

Правопорушення ОСОБА_1 було вчинено 13.12.2023 року, а виявлено 18.01.2024 року.

Відповідно до положень ст. 33 КУпАП при накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Згідно зі ст. 23 КУпАП адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

Враховуючи характер вчиненого правопорушення, особу ОСОБА_1 , яка раніше до адміністративної відповідальності не притягувалась, має на утриманні неповнолітню дитину, ступінь її вини, майновий стан, відсутність обставин, що пом`якшують та обтяжують відповідальність, суд вважає доцільним застосувати адміністративне стягнення щодо неї у виді штрафу в мінімальному розмірі, передбаченому санкцією ч. 1ст. 172-6 КУпАП.

Саме такий вид стягнення відповідатиме вимогам ст.33 КУпАП і буде необхідним й достатнім для досягнення визначеної ст.23 КУпАП мети виховного впливу та запобіганню вчинення ОСОБА_1 нових правопорушень.

Інші питання, які вирішує суд при розгляді даної справи

Згідно ст. 40-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення. Розмір і порядок сплати судового збору встановлюється законом.

Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення ставка судового збору встановлюється у розмірі 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Вичерпний перелік осіб, які звільняються від сплати судового збору, міститься у ст. 5 вказаного Закону.

У матеріалах справи про адміністративне правопорушення відсутні дані, які б підтверджували звільнення ОСОБА_1 від сплати судового збору, а відтак, з останньої на користь держави підлягає стягненню судовий збір в розмірі 605 грн. 60 коп.

Керуючись ст.ст. 33-35, 172-6 ч.1, 251, 280, 283, 284, 294 КУпАП, ст. 4 ч. 2 п. 5 Закону України «Про судовий збір», суддя -

постановив:

ОСОБА_1 визнати винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушенняі накласти на неї адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 850 (вісімсот п`ятдесят) гривень.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір в розмірі 605 (шістсот п`ять) гривень 60 копійок.

Постанову суду звернути до виконання протягом трьох місяців з дня набрання нею законної сили.

Постанова може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, захисником протягом десяти днів з дня винесення постанови до Хмельницького апеляційного суду через Шепетівський міськрайонний суд Хмельницької області.

Суддя: Світлана КОЗАЧУК

Джерело: ЄДРСР 117438451
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку