open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

02 лютого 2024 року № 320/14109/23

Київський окружний адміністративний суд у складі судді Білоноженко М.А., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити дії,-

в с т а н о в и в:

ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ) звернулась до Київського окружного адміністративного суду із позовом до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (03057, м. Київ, вул. Сім`ї Бродських, 19, код ЄДРПОУ 39369133), в якому просить суд:

визнати протиправною бездіяльність Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, яка полягає в ухиленні від розгляду по суті та прийнятті рішень по скаргам ОСОБА_1 від 10.11.2022, від 12.11.2022, від 22.11.2022, від 08.12.2022 та від 24.01.2023;

- зобов`язати Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг розглянути скарги ОСОБА_1 від 10.11.2022, від 12.11.2022, від 22.11.2022, від 08.12.2022 та від 24.01.2023 по суті, ухваливши відповідні рішення та повідомивши про них суб`єкта звернення у порядку, визначеному статтею 22 Закону України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг".

В обгрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначила, що відповідач своїх зобов`язань з установленого в державі порядку управління у сфері електропостачання не виконав, отримавши численні скарги позивача на порушення, здійснені постачальником електроенергії, не відреагував, відповідних рішень не прийняв, чим допустив протиправну бездіяльність.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 26.05.2023 (суддя Брагіна О.Є.) позовну заяву ОСОБА_1 залишено без руху та встановлено позивачу десятиденний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання копії даної ухвали.

Рішенням Вищої ради правосуддя від 26.09.2023 №925/0/15-23 ОСОБА_2 звільнено з посади судді Київського окружного адміністративного суду за власним бажанням.

Згідно з пунктами 2.3.3, 2.3.50 пункту 2.3 Положення про автоматизовану систему документообігу суду, підпункту 3.3.2 пункту 3.3 частини третьої Засад використання автоматизованої системи документообігу суду Київського окружного адміністративного суду призначено повторний автоматизований розподіл справ на підставі Розпорядження від 17.11.2023 №258-р/ка.

Відповідно до протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями, справу №320/14109/23 передано до розгляду судді Київського окружного адміністративного суду Білоноженко М.А.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 08 грудня 2023 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Відповідач, не погоджуючись із доводами позивача, надав відзив на позовну заяву, в якому вказав, що численні звернення позивача розглянуто відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Зауважив, що рішення про проведення перевірки суб`єкта господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг та про накладення санкцій приймаються колегіально членами НКРЕКП за результатом проведеного на засіданні голосування.

Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Позивач є власником житлового будинку з надвірними будівлями за адресою: АДРЕСА_2 , на підставі рішення Покровської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області від 16.02.2021 року № 27.

27 жовтня 2022 року відбулось аварійне спрацювання запобіжника приладу обліку електроенергії, внаслідок чого припинилось електропостачання вищезгаданого будинку.

Позивач неодноразово - 30.10.2022 року, 31.10.2022 року, 05.11.2022 року, 10.11.2022 року, 12.11.2022 року, 15.11.2022 року та 22.11.2022 року - зверталась до АТ «ДТЕК «Дніпровські електромережі», з метою усунення недоліків надання послуг з електропостачання та їх відновлення, але безрезультатно.

22.11.2022 року позивачу від AT «ДТЕК «Дніпровські електромережі» стало відомо, що вона нібито сама подала заявку про припинення електропостачання та з метою його відновлення має оплатити рахунок на підключення, проте позивач стверджує, що ніколи не відмовлялась від отримання послуг постачання електроенергії.

Враховуючи становище, що склалось позивач також неодноразово 10.11.2022 року, 12.11.2022 року, 22.11.2022 року, 08.12.2022 року, 24.01.2023 року зверталась зі скаргами до відповідача, з метою прийняття ним відповідного рішення в межах компетенції суб`єкта владних повноважень.

При цьому позивач надавала відповідачеві докази на обгрунтування своїх скарг, а саме: фотоматеріали та акт огляду приладу обліку електроенергії, складений юридичною особою, яка має на це відповідний дозвіл.

Проте, жодного рішення відповідачем по скаргам прийнято не було.

Вважаючи вказану бездіяльність відповідача протиправною, позивач звернулась до суду із даним позовом, при вирішенні якого суд виходить із наступного.

Відповідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов`язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг діє на підставі Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» № 1540-VIII від 22 вересня 2016 року (в редакції, чинній станом на час виникнення спірних правовідносин), відповідно до статті 1 якого Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - Регулятор), є постійно діючим центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, який утворюється Кабінетом Міністрів України. Регулятор є колегіальним органом, що здійснює державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб`єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

Стаття 2 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» № 1540-VIII від 22 вересня 2016 року визначає, що Регулятор здійснює державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб`єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг, зокрема:

1) у сфері енергетики: діяльності з виробництва, передачі, розподілу, постачання електричної енергії; діяльності з організації купівлі-продажу електричної енергії на ринку "на добу наперед" та внутрішньодобовому ринку, забезпечення купівлі електричної енергії за "зеленим" тарифом, трейдерської діяльності; діяльності з транспортування, розподілу, зберігання (закачування, відбору), надання послуг установки LNG, постачання природного газу; діяльності з транспортування нафти, нафтопродуктів та інших речовин трубопровідним транспортом;

2) у сфері комунальних послуг: діяльності з виробництва теплової енергії на теплогенеруючих установках, включаючи установки для комбінованого виробництва теплової та електричної енергії, транспортування її магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії в обсягах понад рівень, що встановлюється умовами та правилами провадження господарської діяльності (ліцензійними умовами); діяльності у сфері централізованого водопостачання та водовідведення в обсягах понад рівень, що встановлюється умовами та правилами провадження господарської діяльності (ліцензійними умовам).

Державне регулювання у сферах, визначених у частині першій цієї статті, здійснюється Регулятором відповідно до цього Закону, а також законів України "Про природні монополії", "Про ринок електричної енергії", "Про ринок природного газу", "Про трубопровідний транспорт", "Про комбіноване виробництво теплової та електричної енергії (когенерацію) та використання скидного енергопотенціалу", Про державне регулювання у сфері комунальних послуг", «Про теплопостачання", "Про питну воду та питне водопостачання", «Про енергетичну ефективність", інших актів законодавства, що регулюють відносини у відповідних сферах.

При цьому, відповідно до статті 3 названого Закону Регулятор здійснює державне регулювання шляхом:

1) нормативно-правового регулювання у випадках, коли відповідні повноваження надані Регулятору законом;

2) ліцензування діяльності у сферах енергетики та комунальних послуг;

3) формування цінової і тарифної політики у сферах енергетики та комунальних послуг та реалізації відповідної політики у випадках, коли такі повноваження надані Регулятору законом;

4) державного контролю та застосування заходів впливу;

5) використання інших засобів, передбачених законом.

Основними завданнями Регулятора є:

1) забезпечення ефективного функціонування та розвитку ринків у сферах енергетики та комунальних послуг;

2) сприяння ефективному відкриттю ринків у сферах енергетики та комунальних послуг для всіх споживачів і постачальників та забезпечення недискримінаційного доступу користувачів до мереж/трубопроводів;

3) сприяння інтеграції ринків електричної енергії, природного газу України з відповідними ринками інших держав, зокрема в рамках Енергетичного Співтовариства, співпраці з Радою регуляторів Енергетичного Співтовариства, Секретаріатом Енергетичного Співтовариства та національними регуляторами енергетики інших держав;

4) забезпечення захисту прав споживачів товарів, послуг у сферах енергетики та комунальних послуг щодо отримання цих товарів і послуг належної якості в достатній кількості за обґрунтованими цінами;

5) сприяння транскордонній торгівлі електричною енергією та природним газом, забезпечення інвестиційної привабливості для розвитку інфраструктури;

6) реалізація цінової і тарифної політики у сферах енергетики та комунальних послуг;

7) сприяння впровадженню заходів з енергоефективності, збільшенню частки виробництва енергії з відновлюваних джерел енергії та захисту навколишнього природного середовища;

8) створення сприятливих умов для залучення інвестицій у розвиток ринків у сферах енергетики та комунальних послуг;

9) сприяння розвитку конкуренції на ринках у сферах енергетики та комунальних послуг;

10) інші завдання, передбачені законом.

Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» № 1540-VIII від 22 вересня 2016 року, для ефективного виконання завдань державного регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Регулятор, зокрема, забезпечує захист прав та законних інтересів споживачів товарів (послуг), які виробляються (надаються) суб`єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, розгляд звернень таких споживачів та врегулювання спорів, надання роз`яснень з питань застосування нормативно-правових актів Регулятора.

Згідно з частино 1 статті 14 статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» № 1540-VIII від 22 вересня 2016 року основною формою роботи Регулятора як колегіального органу є засідання.

Відповідно до частини 4 статті 14 статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» № 1540-VIII від 22 вересня 2016 року Регулятор на своїх засіданнях:

1) розглядає та приймає рішення з питань, що належать до його компетенції;

2) розглядає і схвалює в межах своїх повноважень проекти актів законодавства, пропозиції стосовно вдосконалення законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг;

3) приймає нормативно-правові акти з питань, що належать до його компетенції;

4) затверджує щорічний звіт Регулятора;

5) затверджує регламент Регулятора;

6) розглядає справи про адміністративні правопорушення;

7) розглядає справи щодо видачі ліцензій та дотримання суб`єктами господарювання ліцензійних умов, а також щодо застосування санкцій за порушення ліцензійних умов та законодавства з питань державного регулювання діяльності суб`єктів природних монополій та суміжних ринків;

8) розглядає справи щодо зловживань на оптовому енергетичному ринку.

Абзацом 3 частини 5 статті 14 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» № 1540-VIII від 22 вересня 2016 року передбачено, що рішення Регулятора оформлюються постановами, крім рішень щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення контролю, які оформлюються розпорядженнями. Рішення Регулятора підписуються Головою.

Відповідно до частини 9 статті 14 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» № 1540-VIII від 22 вересня 2016 року рішення Регулятора є обов`язковими до виконання суб`єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг.

Під час розгляду справи судом встановлено, що до НКРЕКП надійшли звернення гр. ОСОБА_1 від 05.11.2022, від 12.11.2022, від 22.11.2022 щодо врегулювання взаємовідносин із Акціонерним товариством «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (далі - АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ») в частині заміни лічильника електричної енергії за адресою: вул. Б. Хмельницького, 25-А, с. Олексіївна, Нікопольський р-н. Дніпропетровської області.

Зазначені звернення були розглянуто відповідачем та листами від 25.11.2022 № 15360/17.3.1/7-22 та від 28.11.2022 № 15460/17.1.4/7-22 направлено запит до AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» з вимогою надати ґрунтовні пояснення, а також іншу інформацію, необхідну для встановлення фактичних обставин справи та врегулювання спірного питання.

Листом від 09.12.2022 № 39719/1001 AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»

надано пояснення на запити НКРЕКП із відповідними копіями підтверджуючих документів, також зазначило, що роботи зі встановлення лічильника електричної енергії та відновленню електропостачання будуть виконані після здійснення споживачем оплати робіт за заміну приладу обліку.

За результатами опрацювання усіх матеріалів НКРЕКП листом від 16.01.2023 № 472/17.3.1/9-23 надала відповідь позивачу, в якому, зокрема, було зобов`язано AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» за власний рахунок встановити лічильник, наданий споживачем, або вжити заходи щодо ремонту засобу комерційного обліку електричної енергії типу GAMA300 G3B.144 заводський № 04230086 споживача та в період здійснення ремонту забезпечити встановлення на об`єкті споживача засіб комерційного обліку з не гіршими технічними характеристиками. У разі належного підтвердження, щодо неможливості здійснення ремонту демонтованого ЗКО споживача, даний ЗКО має бути повернутий його власнику. Також НКРЕКП зобов`язала AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» максимально прискорити надання послуги із встановлення ЗКО та відновити електропостачання на об`єкті споживача (копія додається).

Листом від 16.02.2023 № 7843/1001 AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» повідомило НКРЕКП, що для здійснення ремонту приладу обліку електричної енергії типу GAMA300 G3B.144 заводський № 04230086 споживач не звертався. Також споживачу було запропоновано встановити прилад обліку, який не враховує генерацію електричної енергії.

Згодом, до НКРЕКП повторно надійшли звернення гр. ОСОБА_1 від 08.12.2022, від 24.01.2023, від 21.02.2023, від 03.03.2023, від 29.03.2023 щодо якості надання послуг комерційного обліку AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ».

Як свідчать матеріали справи, зазначені звернення були розглянуті НКРЕКП та листами від 30.03.2023 № 8778/17.3.1/9-23 та від 28.04.2023 № 10916/14.1.1/9-23 надано відповідь гр. ОСОБА_1 .

Разом з тим, листом від 28.04.2023 № 19974/1001 АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» повідомило НКРЕКП про готовність повернення коштів за раніше замовлені послуги по заміні трифазного електролічильника на замовлення сторонньої особи, яке буде здійснено на підставі письмової заяви гр. ОСОБА_1 , про що було повідомлено споживача листом від 27.04.2023 № 19868/1001.

Крім того, в зв`язку із численними зверненнями гр. ОСОБА_1 , НКРЕКП прийняла постанову від 12.07.2023 № 1280 «Про проведення позапланової невиїзної перевірки AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ». під час якої досліджувалися питання дотримання Товариством «вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії, зокрема вимог підпункту 1 частини третьої статті 46 Закону України «Про ринок електричної енергії», Кодексу комерційного обліку електричної енергії, у тому числі підпункту 6 пункту 2.5.4 глави 2.5 розділу II, пункту 5.8.6 глави 5.8 розділу V пункту 12.2.3 глави 12.2 розділу XII та підпункту 2 пункту 2.3 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії».

За результатами проведеної перевірки 26.09.2023 Регулятор на засіданні, яке проводилось у формі відкритого слухання, прийняв постанову № 1738 «Про застереження AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» щодо недопущення надалі недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії».

Таким чином, зауважуємо, суд вважає, що відповідачем у спосіб та у строки, визначені чинним законодавством, були надані відповіді на скарги позивача, а також на підставі численних звернень позивача проведено позапланову невиїзну перевірку Товариства, а отже в повній мірі здійснено захист прав позивача.

Щодо твердження позивача про те, що Регулятор «належного форуму для їх захисту не створив і не забезпечив, відповідних рішень, спрямованих на їх припинення не ухвалив, чим допустив потурання порушенню права позивача на мирне володіння майном», суд зазначає наступне.

Статтею 19 Закону про НКРЕКП встановлено, що Регулятор здійснює державний контроль за дотриманням суб`єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, та суб`єктами, що належать до особливої групи споживачів у розумінні Закону України «Про ринок електричної енергії», законодавства у відповідних сферах та ліцензійних умов шляхом проведення планових та позапланових виїзних, а також невиїзних перевірок відповідно до затверджених ним порядків контролю.

Перевірка проводиться на підставі рішення Регулятора.

За результатами перевірки складається акт у двох примірниках, який підписується членами комісії з перевірки.

Частиною третьою статті 22 Закону № 1540-VIII встановлено, що у разі виявлення денний строк з дня складення акта перевірки розглядає питання відповідальності суб`єкта, щодо якого здійснювалася перевірка, його посадових осіб на своєму засіданні та приймає рішення про застосування до суб`єкта, щодо якого здійснювалася перевірка, санкцій та/або застосування адміністративного стягнення до посадової особи такого суб`єкта.

Таким чином, рішення про проведення перевірки суб`єкта господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг та про накладення санкцій приймаються колегіально НКРЕКП за результатом проведеного на засіданні голосування.

Так, листом від 28.04.2023 № 10916/14.1.1/9-23 НКРЕКП повідомила гр. ОСОБА_1 про розгляд питання щодо проведення позапланової невиїзної перевірки АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» на підставі її звернень, а також, що з прийнятими рішеннями, у разі виявлення порушень AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» вимог нормативно-правових актів, вона зможе ознайомитися на офіційному вебсайті Регулятора.

12.07.2023 на засіданні Регулятора, яке проводилось у формі відкритого слухання, було прийнято постанову № 1280 «Про проведення позапланової невиїзної перевірки AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ».

За результатами проведеної перевірки складено Акт позапланової невиїзної перевірки від 29.08.2023 № 368, в якому зазначено, що комісією з перевірки встановлено, що AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» не дотримано термін заміни пошкодженого або несправного засобу комерційного обліку на засіб комерційного обліку з не гіршими технічними характеристиками, який становить один календарний місяць з дня виявлення такого порушення, на 85 календарних днів. Таким чином, AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» не мало законних підстав надавати Споживачу платну послугу із встановлення (монтажу) трифазного електролічильника на замовлення сторонньої особи на об`єкті Споживача для приведення стану існуючого обліку у відповідність до вимог Кодексу комерційного обліку електричної енергії.

До того ж, як зазначає відповідач, за інформацією гр. ОСОБА_1 у зверненні від 22.05.2023 (вх. НКРЕКП від 22.05.2023 № С-11815/23) АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» повернуло Споживачу незаконно стягнуті кошти за встановлення лічильника GAMA300 заводський № 02584660».

В своїх поясненнях до Акту № 368, надісланих листом від 13.09.2023 № 45385/1001, AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» також повідомило НКРЕКП про повернення гр. ОСОБА_1 грошових коштів у сумі 1 975 грн.

Отже, 26.09.2023 за результатами розгляду Акту № 368, Регулятор на засіданні, яке проводилось у формі відкритого слухання, прийняв постанову № 1738 «Про застереження AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» щодо недопущення надалі недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії».

З огляду на встановлені під час розгляду судом обставини справи, суд приходить до висновку про необґрунтованість заявлених позовних вимог та відсутності підстав для їх задоволення.

Відповідно до частини першої статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних справах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно із статею 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Частина перша статті 77 КАС України визначає, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Частина друга статті 77 КАС України передбачає, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, суд дійшов висновку, що у задоволенні позову необхідно відмовити повністю.

В зв`язку із відмовою у задоволенні позову, судові витрати між сторонами не розподіляються.

Керуючись статтями 6, 9, 73-76, 242, 243, 244, 245 КАС України, суд-

в и р і ш и в:

1.У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ) відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Білоноженко М.А.

Джерело: ЄДРСР 116742160
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку