Справа № 646/8731/23
№ провадження 3/646/4260/2023
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
19.12.2023 м. Харків
Суддя Червонозаводського районного суду м.Харкова Сіренко Ю.Ю., розглянувши матеріали, які надійшли від Департаменту стратегічних розслідувань 7-е управління з обслуговування в Харківській області про притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки ст. Новомалоросійська Виселківського району Краснодарського краю рф, РНОКПП: НОМЕР_1 , громадянки України, працюючої головним бухгалтером Комунального закладу «Харківський музичний фаховий коледж ім. Б.М. Лятошинського» Харківської обласної ради, зареєстрованої та проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 ,
за вчинення правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-7, ч. 2 ст.172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
в с т а н о в и в :
З сьомого управління з обслуговування Харківської області Департаменту стратегічних розслідувань надійшли протоколи про адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, а саме про вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст.172-7, ч. 2 ст.172-7 КУпАПвідносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Постановою Червонозаводського районного суду м.Харкова від 19 грудня 2023 року протоколи про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за ч.1 ст.172-7, ч.2 ст.172-7 КУпАП, на підставіст.36 КУпАПоб`єднано в одне провадження.
Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення №898 від 22.11.2023 ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді головного бухгалтера Комунального закладу «Харківський музичний фаховий коледж ім. Б.М. Лятошинського» Харківської обласної ради (далі - Коледж), являючись згідно з п. п. а п. 2 ч. 1 ст. З Закону № 1700-VII суб`єктом, на якого поширюється дія вказаного Закону, діючи умисно, на власну користь, усупереч службовим повноваженням, маючи приватний інтерес, у порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону № 1700-VII перед визначенням розміру надбавки директору Коледжу ОСОБА_2 , у якої знаходиться в прямому підпорядкуванні, підписанням пропозиції у вигляді листа від 26.12.2022 № 171 та поданням цієї пропозиції до Департаменту культури і туризму Харківської обласної державної (військової) адміністрації, не повідомила у встановленому цим Законом порядку безпосереднього керівника, а саме: директора Коледжу ОСОБА_2 , про наявність у неї реального конфлікту інтересів, чим вчинила правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 1727КУпАП.
Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення від №899 від 22.11.2023 ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді головного бухгалтера Комунального закладу «Харківський музичний фаховий коледж ім. Б.М. Лятошинського» Харківської обласної ради (далі - Коледж), являючись згідно з п. п. а п. 2 ч. 1 ст. З Закону № 1700-VII суб`єктом, на якого поширюється дія вказаного Закону, діючи умисно, на власну користь, усупереч службовим повноваженням, маючи приватний інтерес, у порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону № 1700-VII, в умовах реального конфлікту інтересів 26.12.2022 вчинила дії. а саме: на власний розсуд визначила розмір надбавки директору Коледжу ОСОБА_2 , у якої знаходиться в прямому підпорядкуванні, власноруч відписала пропозицію у вигляді листа від 26.12.2022 № 171 та подала цю пропозицію до Департаменту культури і туризму Харківської обласної державної (військової) адміністрації, чим вчинила правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 2 ст. 1727 КУпАП.
Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення від №900 від 22.11.2023 ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді головного бухгалтера Комунального закладу «Харківський музичний фаховий коледж їм. Б.М. Лятошинського» Харківської обласної ради (далі - Коледж), являючись згідно з п. п. а п. 2 ч. 1 ст. З Закону № 1700-VII суб`єктом, на якого поширюється дія вказаного Закону, діючи умисно, на власну користь, усупереч службовим повноваженням, маючи приватний інтерес, у порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону № 1700-VII перед визначенням розміру надбавки директору Коледжу ОСОБА_2 , у якої знаходиться в прямому підпорядкуванні, підписанням пропозиції у вигляді листа від 05.01.2022 № 01 та поданням цієї пропозиції до Департаменту культури і туризму Харківської обласної державної адміністрації, не повідомила у встановленому цим Законом порядку безпосереднього керівника, а саме: директора Коледжу ОСОБА_2 , про наявність у неї реального конфлікту інтересів, чим вчинила правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 1727КУпАП.
Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення від №901 від 22.11.2023 ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді головного бухгалтера Комунального закладу «Харківський музичний фаховий коледж їм. Б.М. Лятошинського» Харківської обласної ради (далі - Коледж), являючись згідно з п. п. а п. 2 ч. 1 ст. З Закону № 1700-VII суб`єктом, на якого поширюється дія вказаного Закону, діючи умисно, на власну користь, усупереч службовим повноваженням, маючи приватний інтерес, у порушення вимог п. 3 ч. 1 ст. 28 Закону № 1700-VII в умовах реального конфлікту інтересів 05.01.2022 вчинила дії, а саме: на власний розсуд визначила розмір надбавки директору Коледжу ОСОБА_2 , у якої знаходиться в прямому підпорядкуванні, власноруч підписала пропозицію у вигляді листа від 05.01.2022 №01 та подала цю пропозицію до Департаменту культури і туризму Харківської обласної державної адміністрації, чим вчинила правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 2 ст. 1727 КУпАП.
ОСОБА_1 свою провину у вчиненні всіх адміністративних правопорушень, передбачених ч.ч.1, 2ст. 172-7 КУпАП, за обставин вказаних у протоколах про адміністративне правопорушення визнала.
Прокурор надав суду висновок щодо наявності ознак адміністративних правопорушень, пов`язаних з корупцією за ч.1,ч.2ст. 172-7 КУпАПв діях ОСОБА_1 , де зазначив, що остання під час визначення безпосередньому керівнику розміру надбавки мала дискреційні повноваження при визначенні такого розміру, але в силу безпосереднього підпорядкування директору Коледжу ОСОБА_2 , що впливало на її об`єктивність та неупередженість, також вчинила дії в умовах реального конфлікту інтересів, порушила вимоги п.2 ч.1 ст.28 Закону №1700-УІІ, що призвело до вчинення нею правопорушень, пов`язаних з корупцією.
Суд, дослідивши матеріали справи про адміністративне правопорушення, проаналізувавши норми законодавства України, приходить до наступного.
Відповідальність за ч.1ст. 172-7 КУпАПпередбачена за неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.
Відповідальність за ч.2ст. 172-7 КУпАПпередбачена за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.
Учасниками справи не оспорювалось доведення обставин перебування ОСОБА_3 на посаді, яка відноситься до п.п. «а» п.2 ч.1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції»(далі - Закон) та щодо його належності до суб`єктів декларування і відповідальності за правопорушення, пов`язані з корупцією.
Для встановлення наявності факту прийняття рішення, вчинення чи не вчинення дії в умовах реального конфлікту інтересів для кваліфікації рішення як такого, що прийняте в умовах реального конфлікту інтересів, необхідно встановити наявність обов`язкової сукупності таких юридичних фактів, як: наявність у правопорушника факту приватного інтересу, який має бути чітко сформульований та визначений; наявність факту суперечності між приватним інтересом і службовими чи представницькими повноваженнями із зазначенням того, в чому саме ця суперечність знаходить свій вияв або вплив на прийняття рішення; наявність повноважень на прийняття рішення, наявність факту реального впливу суперечності між приватним та службовим чи представницьким інтересом на об`єктивність або неупередженість рішення.
Відповідно до наказу директора Комунального закладу «Харківський музичний фаховий коледж ім. Б.М. Лятошинського» Харківської обласної ради №77-к від 12.07.2021 ОСОБА_1 переведена на посаду головного бухгалтера з 12.07.2021.
Відповідно до п.п.1.2, 1.3 р.1 Посадової інструкції головного бухгалтера Коледжу «Головний бухгалтер» належить до категорії «Керівники». Призначення на посаду головного бухгалтера та звільнення з неї здійснюється наказом директора коледжу з дотриманням вимог Кодексу законів про працю України.
Згідно з приміткою до ст. 172-7КУпАП суб`єктом правопорушень у цій статті є особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 Закону України «Про запобігання корупції».
Відповідно до п. п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону № 1700-VII посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, віднесено до суб`єктів, на яких поширюється дія цього Закону.
Таким чином, ОСОБА_1 , будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, яка не зазначена у п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону № 1700-VII, є суб`єктом, на якого поширюється дія цього Закону.
Відповідно до п. п. 1 - 4 ч. 1 ст. 28 Закону № 1700-VII особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов`язані: 1)вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів; 2)повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно; 3)не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів; 4)вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.
Згідно з рішенням V сесії Харківської обласної ради VIIІ скликання від 10.06.2021 № 166-VIІI ОСОБА_2 призначено на посаду директора Коледжу Харківською обласною радою 10.07.2021 з нею укладено контракт № 381 строком на 5 років, з 01.07.2020 до 01.07.2026.
Відповідно до абз. 5 п. 3 наказу Міністерства культури України «Про впорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифної сітки» від 18.10.2005 № 745 преміювання керівників установ, закладів та організацій культури, установлення їм надбавок та доплат до посадових окладів, надання матеріальної допомоги здійснюються за рішенням органу вищого рівня у межах наявних коштів на оплату праці.
Відповідно до абз. 5 п. З наказу Міністерства культури України «Про впорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифні сітки» від 18.10.2005 № 745 преміювання керівників установ, закладів та організацій культури, установлення їм надбавок та доплат до посадових окладів, надані матеріальної допомоги здійснюються за рішенням органу вищого рівня у меж; наявних коштів на оплату праці.
Згідно з п. 5.1 р. V Контракту з керівником, за виконання обов`язків передбачених цим контрактом, Керівнику нараховується заробітна плата, виходячи з установлених Керівнику розмірів сум:
а) посадового окладу, у межах, затверджених штатним розписом Коледжу, відповідно до чинного законодавства України;
б) надбавок:
- за складність, напруженість в роботі - до 50 % від посадового окладу межах фонду заробітної плати за рішенням галузевого органу управління Харківської державної адміністрації.
Відповідно до п. 12 р. 5 Колективного договору між роботодавцем та профспілковим комітетом Комунального закладу «Харківський музичний фаховий коледж ім. Б.М. Лятошинського» Харківської обласної ради на 2019 - 2024 роки. Директор за погодженням з профспілковим комітетом здійснює преміювання працівників Коледжу за досягненні успіхи в роботі відповідно до Положення про преміювання педагогічного, навчально-допоміжного персоналу та інших співробітників Коледжу (додаток № 3), щорічно педагогічних працівників - відповідно до Положення про щорічну грошову винагороду педагогічним працівникам коледжу (додаток № 4).
Згідно з п.п. 3.1., 3.2., 3.3. р. 3 Посадової інструкції головного бухгалтера Коледжу встановлено, що головний бухгалтер має право діяти від імені бухгалтерії підприємства, представляти інтереси Коледжу у взаємовідносинах із структурними підрозділами та іншими організаціями з господарсько-фінансових та інших питань. У межах своєї компетенції підписувати та візувати документи. Самостійно вести листування з іншими організаціями з питань, які належать до компетенції бухгалтерії та не вимагають рішень директора.
Згідно до листа від 05.01.2022 №01 за підписом заступника директора ОСОБА_4 , головного бухгалтера Клєніної Л., секретаря Педагогічної ради Поташевої Т., представника профкому Фрід С., було подано прохання до Департаменту культури і туризму Харківської обласної державної (військової) адміністрації встановити з 01.01.2022 по 31.12.2022 директору Коледжу ОСОБА_2 надбавку у розмірі 50 відсотків посадового окладу, на підставі чого винесено відповідний наказ від 11.01.2022 №12 Департаменту культури і туризму Харківської обласної державної (військової) адміністрації .
Згідно до листа від 26.12.2022 №171 за підписом заступника директора з навчально-методичної роботи Лупандіної М., головного бухгалтера Клєніної Л., секретаря Педагогічної ради Поташевої Т., представника профкому Ущаповського Р., було подано прохання до Департаменту культури і туризму Харківської обласної державної (військової) адміністрації встановити з 01.01.2023 по 31.12.2023 директору Коледжу ОСОБА_2 надбавку у розмірі 50 відсотків посадового окладу, на підставі чого винесено відповідний наказ від 30.01.2023 №09 Департаменту культури і туризму Харківської обласної державної (військової) адміністрації .
Наказом заступника директора з навчально-методичної роботи Зареченської А. від 17.01.2022 №09-к директорові коледжу ОСОБА_2 було встановлено надбавку за складність та напруженість у роботі у розмірі 50% посадового окладу з 01 січня по 31 грудня 2022 року в межах фонду заробітної плати.
Наказом заступника директора з навчально-методичної роботи Лупандіної М. від 01.02.2023 №11-к директорові коледжу ОСОБА_2 було встановлено надбавку за складність та напруженість у роботі у розмірі 50% посадового окладу з 01 січня по 31 грудня 2023 року в межах фонду заробітної плати.
Відповідно до наказів директора Коледжу Єфременко О.О. від 17.01.2022 № 8- к, від 15.02.2022 № 15/1-к, 18.04.2022 № 18-к, від 23.05.2022 № 20-к, від 22.06.2022 № 33-к, від 21.07.2022 № 64-к, від 26.08.2022 № 96-к, від 20.09.2022 № 125/1-к, від 19.10.2022 №136-к, від 17.11.2022 № 141-к, 19.12.2022 № 153-к, від 17.01.2023 № 07- к, від 16.02.2023 № 12-к, від 21.03.2023 № 23-к, від 24.04.2023 № 28-к, від 19.05.2023 № 34-к та від 21.06.2023 № 51-к матеріально заохочено головного бухгалтера Коледжу ОСОБА_1 .
Частиною 1 статті 1 вищевказаного Закону надано визначення понять «приватний інтерес» та «реальний конфлікт інтересів».
Так, приватний інтересце будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.
Реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
За приписами частини першоїстатті 28 Закону України «Про запобігання корупції»особи, зазначені упунктах 1,2частини першоїстатті 3 цього Закону, зобов`язані:
1) вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;
2) повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно;
3) не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;
4) вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтерес
У разі існування в особи сумнівів щодо наявності в неї конфлікту інтересів вона має право звернутися за роз`ясненням до Національного агентства. У разі якщо особа не отримала підтвердження про відсутність конфлікту інтересів, вона діє відповідно до вимог, передбачених у цьому розділі Закону (ч.5ст.28 цього Закону).
У наданих Національним агентством з питань запобігання корупції Методичних рекомендаціях від 21.10.2022р. №13 «Щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції» зазначається, зокрема, про схильність, як правило, підпорядкованих працівників діяти в інтересах керівника. Це зумовлено тим, що у разі прийняття рішення на користь керівника, підпорядкована особа може розраховувати або на його лояльне ставлення, додаткове матеріальне заохочення, або на уникнення негативної реакції керівника, застосування дисциплінарного стягнення/ініціювання дисциплінарного стягнення щодо підпорядкованого працівника тощо. Своєю чергою, керівник прагнутиме віддячити підлеглому працівнику, який задовольнив приватний інтерес керівника
Таким чином, директор Коледжу ОСОБА_2 , у якої ОСОБА_1 перебуває у прямому підпорядкуванні, одноосібно матеріально заохочує головного бухгалтера ОСОБА_1 .
В той же час ОСОБА_1 реалізовувала дискреційні повноваження (тобто можливість діяти на власний розсуд, обираючи з декількох різних варіантів дій та рішень) під час визначення розміру премії директорові коледжу у пропозиції, яка надана нею Департаменту культури і туризму ХОДА, у формі листа від 05.01.2022р. №01 та від 26.12.2022 № 171.
Такі обставини свідчать про наявність приватного інтересу у ОСОБА_1 , який полягає у тому, що будучу у прямому підпорядкуванні у директора коледжу та діючи на користь керівника, вона може розраховувати на лояльне ставлення директора до себе, додаткове матеріальне заохочення тощо.
І ці обставини свідчать про наявність у ОСОБА_1 реального конфлікту інтересів, який полягає у суперечності між її вищевказаним приватним інтересом та її службовими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, - у даному випадку, з приводу визначення розміру премії директорові коледжу та подання відповідної пропозиції Департаменту.
З урахуванням цих обставин ОСОБА_1 повинна була повідомити директора коледжу про наявність у неї реального конфлікту інтересів згідно з приписами п.2 ч.1ст.28 Закону України «Про запобігання корупції».
Разом з тим, згідно з інформацією коледжу, наданою у додатку до листа від 09.11.2023р. №108, ОСОБА_1 не повідомляла безпосереднього керівника про реальний конфлікт інтересів в період з 01.01.2022р. по 09.11.2023р.
Крім того, ОСОБА_1 не зверталася до НАЗК з метою отримання роз`яснень щодо наявності у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів, що підтверджується листом НАЗК від 14.11.2023р.
Таким чином, ОСОБА_1 вчинила адміністративне правопорушення, передбачене ч.1ст.172-7 КУпАП, а саме, неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.
Окрім зазначеного, ОСОБА_1 визначила на власний розсуд розмір премії директорові коледжу, у прямому підпорядкуванні якої знаходиться, маючи у даному питанні приватний інтерес за обставин, як вони наведені вище.
Таким чином, ОСОБА_1 вчинила адміністративне правопорушення, передбачене ч.2ст.172-7 КУпАП, а саме, вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.
Відповідно до ст.36 КУпАП при вчиненні однією особою двох або більше адміністративних правопорушень адміністративне стягнення накладається за кожне правопорушення окремо.
Якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.
Згідно з ст.38 КУпАП адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через два місяці з дня його виявлення, за винятком випадків, коли справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду (судді).
Якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частинах третій шостій цієї статті.
Адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 212- 15, 212- 21 цього Кодексу, може бути накладено протягом шести місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.
З матеріалів справи вбачається, що датою виявлення корупційних правопорушень є момент складання протоколів відносно ОСОБА_1 , а саме: 22.11.2023, оскільки після з`ясування всіх необхідних даних і отримання пояснень, уповноваженою особою на складання протоколу про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією встановлено ознаки складу правопорушення, передбаченого ч.ч. 1, 2ст. 172-7 КУпАПз наступним складенням відповідних протоколів про адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією.
Тобто кінцевим строком притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за датою виявлення корупційного правопорушення є 22.05.2024.
Також з матеріалів справи встановлено, що датами вчинення правопорушень є 05.01.2022 та 26.12.2022.
Тобто кінцевим строком притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за датою вчинення є 05.01.2024 та 26.12.2024.
При визначенні виду і міри адміністративного стягнення ОСОБА_1 суд бере до уваги характер та ступінь суспільної небезпеки вчиненого, фактичні обставини справи, особу порушника і вважає, що адміністративне стягнення повинно бути накладене на неї у вигляді штрафу в межах санкції, встановленої за адміністративне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.
Відповідно до ст.40-1КУпАП судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.
Керуючись ст. ст.33-35,36,40-1,172-7,283,284 Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законом України «Про запобігання корупції»,
П О С Т А Н О В И В:
Визнати винною ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстровану та проживаючу за адресою: АДРЕСА_1 , у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, за протоколом про адміністративне правопорушення №898 від 22.11.2023 та накласти на неї адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить у сумі 1700 (одна тисяча сімсот) гривень 00 копійок.
Визнати винною ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстровану та проживаючу за адресою: АДРЕСА_1 , у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, за протоколом про адміністративне правопорушення №899 від 22.11.2023 та накласти на неї адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить у сумі 3400 (три тисячі чотириста) гривень 00 копійок.
Визнати винною ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстровану та проживаючу за адресою: АДРЕСА_1 , у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, за протоколом про адміністративне правопорушення №900 від 22.11.2023 та накласти на неї адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить у сумі 1700 (одна тисяча сімсот) гривень 00 копійок.
Визнати винною ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстровану та проживаючу за адресою: АДРЕСА_1 , у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, за протоколом про адміністративне правопорушення №901 від 22.11.2023 та накласти на неї адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить у сумі 3400 (три тисячі чотириста) гривень 00 копійок.
Призначити ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , остаточно адміністративне стягнення за адміністративні правопорушення, передбачені ч. 1 ст. 172-7, ч. 2 ст.172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, у вигляді штрафу у розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить у сумі 3400 (три тисячі чотириста) гривень 00 копійок.
Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , в дохід держави судовий збір у розмірі 536 (п`ятсот тридцять шість) гривень 80 копійок.
Строк пред`явлення до виконання постанови в частині стягнення штрафу 3 місяці.
Строк пред`явлення до виконання постанови в частині стягнення судового збору 3 місяці.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного суду протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя - Ю.Ю. Сіренко