open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

Справа № 761/45375/23

Провадження № 1-кс/761/29394/2023

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11.12.2023рік м. Київ

Слідчий суддя Шевченківського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві клопотання старшого детективавідділу детективівГоловного підрозділудетективів Бюроекономічної безпекиУкраїни ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів,

В С Т А Н О В И В :

До Шевченківського районного суду міста Києва надійшло погоджене з прокурором клопотання детектива про тимчасовий доступ до речей та документів, які зберігаються у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в якому вказано, що ІНФОРМАЦІЯ_2 , під процесуальним керівництвом Офісу Генерального прокурора, здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №72023000500000055 від 21.08.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

Відповідно до матеріалів ІНФОРМАЦІЯ_3 (далі ІНФОРМАЦІЯ_4 ) вбачається, що службові особи ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 », ЄДРПОУ НОМЕР_1 , за попередньою змовою зі службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ЄДРПОУ НОМЕР_2 , ФОП ОСОБА_4 , РНОКПП НОМЕР_3 , та групою невстановлених на даний час осіб, у період з 2022 року по теперішній час при здійсненні фінансово-господарських операцій та зовнішньо-економічної діяльності з придбання та реалізації різного виду товарів, зокрема у нерезидентів, порушуючи Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму» (далі Закон), забезпечуючи здійснення транзитних, безпідставних операцій між підконтрольною групою юридичних осіб, використовуючи схему підміни номенклатури товарів без реального відображення в податковому та бухгалтерського обліках таких операцій, умисно ухилились від сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), що входять в систему оподаткування, що призвело до фактичного ненадходження до бюджету коштів в особливо великих розмірах.

Так, Держфінмоніторингом від AT « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (МФО НОМЕР_4 ) отримано повідомлення щодо зупинення на підставі ч. 1 ст. 23 Закону фінансової операції, проведеної 31.07.2023 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) у сумі 22 188400 грн., пов`язаної із спробою перерахування власних коштів з рахунку № НОМЕР_5 , відкритого у цьому ж банку, на власний рахунок № НОМЕР_6 , відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_7 ).

За результатами діяльності Держфінмоніторингу та аналізу зібраної інформації відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону прийнято рішення про подальше зупинення вказаної фінансової операції.

Держфінмоніторингом виявлено наступні ознаки підозрілості фінансово-господарської діяльності:

- компаніями ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » імпортовано, за період з 29.10.2022 по 22.06.2023, від групи турецьких компаній товару (пряжі, одягу, взуття, текстилю, фурнітури) на загальну фактурну вартість 94,27 млн грн. Однак, сплачено було лише 13,30 млн. грн., компанією ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на користь компанії « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (Туреччина). Невиконання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » умов договору, укладеного з « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (Туреччина), згідно з яким поставки здійснюються після 100% передоплати;

- відтермінування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » розрахунку з компанією « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (Туреччина) за поставлений товар на 365 днів, в той час як договори, за загальним правилом, укладаються з нерезидентами на умовах 100% передоплати. Крім того, ФОП ОСОБА_4 (контрагент ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ») як офіційний представник « ІНФОРМАЦІЯ_9 » здійснює 100 % передоплату;

- у контрактах та додаткових угодах, підпис і печатка ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ідентичні за місцем розміщенням та нахилом кута, що може свідчити про використання факсиміле. Крім того, виявлено відмінність підписів директора у вказаних контрактах та видаткових накладних;

- компанії мають ознаки фіктивності (спільний посадово-засновницький склад в особі ОСОБА_5 , незначний статутний капітал, відсутність сайту або будь-якої іншої інформації для формування такого широкого кола контрагентів, велику кількість КВЕД, відсутність платежів, пов`язаних з виплатою заробітної плати, зміна кінцевих бенефіціарних власників та адреси за короткий проміжок часу існування;

- орендарі, що надають майно в оренду компанії ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » не володіють ним. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » зареєстрована в м. Рівному, однак склади в м. Чернівці (оплата за цей склад не здійснювалась) та м. Львів;

- колишні кінцеві бенефіціарні власники компаній ОСОБА_6 та ОСОБА_7 є директорами та засновниками великої кількості компаній. Так, за інформацією, ІНФОРМАЦІЯ_10 ОСОБА_7 , а також підприємства де він є засновником, директором, бухгалтером, здійснювали операції, що можуть бути пов`язані з підозрою в легалізації (відмиванню) доходів.

З огляду на викладене, ухвалою слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва від 04.09.2023 у справі №761/31403/23 накладено арешт на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та грошові кошти у сумі 22 188400 грн.

Досудовим розслідування на теперішній час встановлено, що директором, засновником та кінцевим бенефіціарним власником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » є ОСОБА_5 .

Крім того, Держфінмоніторингом від суб`єктів фінансового моніторингу отримано 7 повідомлень щодо фінансових операцій, проведених за участю ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та ОСОБА_5 , за період з 09.02.2023 по 02.06.2023 на загальні суми 0,36 млн. дол. США (еквівалент 13,23 млн. грн.) та 2,02 млн. грн., що в загальному гривневому еквіваленті складає 15,25 млн. грн., в тому числі 2 повідомлення стосовно підозрілої діяльності по рахунках ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 ».

Також, Держфінмоніторингом отримано від банківських установ інформацію про відмову від підтримання ділових відносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та ОСОБА_8 на підставі ст. 15 Закону.

За результатами аналізу інформації, отриманої від банківських установ, ІНФОРМАЦІЯ_11 та мережі Інтернет, Держфінмоніторингом, виявлена частина товарної складової схеми, яка вірогідно направлена на надання професійною мережею, у т.ч. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », послуг з ухилення від сплати податків.

Частина товарної складової схеми - товарні потоки, пов`язані з отриманням ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », за період з 29.10.2022 по 22.06.2023, від групи турецьких компаній продукції (пряжа, одяг, взуття, текстиль, фурнітура), зокрема: «Zubeyir Grup Endustriyel Imalat Sanayi ve Ticaret LTD», « ІНФОРМАЦІЯ_12 », « ІНФОРМАЦІЯ_13 », та « ІНФОРМАЦІЯ_14 », на загальну фактурну вартість в еквіваленті 80,97 млн. грн. (різниця між вартістю поставленого товару та сплачених коштів), що може вказувати на один з видів загальновідомої «скрутки» товарів, що використовується в схемах ухилення від сплати податків.

Підтвердженням функціонування саме цієї схеми є виявлення імпортних поставок другою групою українських компаній (в т.ч. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 ») при відсутності оплати цих товарів безпосередньо останніми на користь постачальників (третя група нерезидентів (група турецьких компаній).

Крім того, АБ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » при проведенні аналізу виявлено наступні критерії сумнівності: транзитність, ненадання інформації для проведення належної перевірки, відсутня оплата обов`язкових платежів, які притаманні звичайній господарській діяльності, невідповідність змісту прибуткових та видаткових операцій та відмовлено від підтримання ділових відносин на підставі ст. 15 Закону.

Крім цього, відповідно доінформації АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » виявлено факти щодо підозрілої фінансової діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », а саме: операції носять ознаки транзиту - тривалий час спостерігається аналогічна тенденція щодо обсягу дебетових та кредитових фінансових операцій за рахунками клієнта протягом одного дня (незвично швидке проходження коштів через рахунок, тобто незначне сальдо на початок та кінець дня та великі щоденні обороти коштів за рахунком; надходження за товар (невизначений). Видатки також за товар (невизначений), поодинокі платежі за одяг та текстиль; по рахунку відсутні обов`язкові платежі, які притаманні звичайній господарській діяльності.

Таким чином є достатні підстави вважати про наявність частини схемної операції, яка забезпечує незаконне виведення безготівкових коштів підприємств реального сектору економіки у тіньовий неконтрольований державою обіг, минаючи при цьому систему оподаткування, що призводить до ненадходження податків до бюджету Держави коштів в особливо великих розмірах через здійснення транзитних операцій між групою юридичних осіб.

Отже, загальна сума коштів, не сплачених за поставлений товар складає 80,97 млн грн.

У ході огляду податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » встановлено, що товариство у період з 30.10.2022 по 11.11.2022 здійснило операції із імпорту товарно-матеріальних цінностей (далі - ТМЦ) на митну територію України, за результатом чого сформувало ліміт в СЕО ПДВ у розмірі 5297 719,33 грн.

Проведеним оглядом Єдиного реєстру податкових накладних встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » не здійснило реалізацію імпортованих ТМЦ.

Крім того, встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » не орендує офісних або складських приміщень та не має їх у власності, що ставить під сумнів наявність залишків ТМЦ, ввезених ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » на митну територію України.

Також встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » не декларує наявність автотранспортних засобів та не здійснює придбання транспортних послуг.

Враховуючи вищевикладене, є підстави вважати, що особами, відповідальними за діяльність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », здійснено реалізацію імпортованих ТМЦ за готівкові кошти без відображення у податковій звітності, та таким чином здійснено ухилення від сплати податків в особливо великому розмірі.

Окрім цього, у ході огляду податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » встановлено, що товариство у період з 20.01.2023 по 08.07.2023 здійснило операції із ввезення ТМЦ (одяг, трикотажна продукція тощо) на митну території України на загальну суму близько 132,46 млн. грн.

Крім того, на митній території України ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » здійснило придбання ТМЦ та послуг на загальну суму близько 57,56 млн. грн., із яких придбано картонно-паперову продукцію (гофропрокладка, гофрокороб, гофролист, гофроящик) на загальну суму понад 53,41 млн. грн.

У той же час ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » подано до реєстрації податкові накладні щодо реалізації на митній території України ТМЦ на суму понад 124,23 млн грн., серед яких ТМЦ із номенклатурою «гофрокороб», «гофролист», «гофропрокладка» - на загальну суму близько 70,26 млн. грн., зокрема на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_18 » (попередня назва - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 »), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_21 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_22 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ФОП ОСОБА_4 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 », ФОП ОСОБА_9 , ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_29 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 », ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_32 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 », ТОВ НВП « ІНФОРМАЦІЯ_34 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 », «ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_38 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 », ФОП ОСОБА_10 .

Отже, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » здійснюється часткова заміна номенклатури товару шляхом виписки та реєстрації податкових накладних щодо реалізації картонно-паперової продукції за рахунок ліміту в СЕО ПДВ, сформованого за рахунок імпорту одягу та трикотажної продукції.

З огляду на вищевикладене, є підстави вважати, що особами, відповідальними за діяльність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), організовано та забезпечено функціонування стійкої злочинної схеми, суть якої полягає у реалізації імпортованих ТМЦ за готівкові кошти без відображення даних операцій у податковій звітності та формуванні схемного податкового кредиту за рахунок ліміту в СЕО ПДВ, сформованого за рахунок ввезення ТМЦ на митну територію України.

22.08.2023, в рамках кримінального провадження скеровано запит про створення аналітичного продукту до ІНФОРМАЦІЯ_41 за вих. № 9.4/4.5/5482-23 від 22.08.2023.

Від ІНФОРМАЦІЯ_41 від 25.08.2023 надійшла службова записка з аналітичним продуктом (№9.3/3.3.4/5753-23 від 25.08.2023) відповідно до якого встановлено наступне.

В ході проведення аналітичного дослідження здійснених фінансово-господарських операцій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » в особі ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_8 ), вбачається здійснення операцій з реалізації товарно-матеріальних цінностей за готівкові кошти, без відображення даних операцій з реалізації товарів в ЄРПН, податковій та фінансовій звітності за досліджуваний період, чим порушено:

п. 44.1 ст. 44, ст. 185, ст. 187, п. 200.1 ст. 200, п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу, п. 1 ст. 9 Закону України від 16.07.99 № 996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», в результаті чого занижені (не відображені) показники, зазначені у Розділі І « ІНФОРМАЦІЯ_42 » податкової декларації з ПДВ, а саме не зазначено в повному обсязі значення «Обсягу постачання (без податку на додану вартість)» (колонка А) в розмірі 80970 000 грн та «Суму податку на додану вартість» (колонка Б) в розмірі 16194 000 грн, в результаті чого занижено суму податкових зобов`язань з податку на додану вартість в розмірі 16194 000 грн;

п. 44.1 ст. 44, п. 49.2 ст. 49, пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України, п. 21 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 15 «Дохід», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 29.11.1999 № 290, в результаті чого занижено (не відображено) показник, зазначений у Розділі І «Дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за правилами бухгалтерського обліку» в розмірі 80970 000 грн та Розділі 19 «Податок на прибуток, нарахований за результатами останнього (звітного) податкового періоду (рядок 17 рядок 18)» в розмірі 14574 600 грн.

У зв`язку з викладеним, виникла необхідність у перевірці проведених операцій за участю вказаних вище юридичних осіб на предмет їх проведення, відношення до операцій, пов`язаних із легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, аналізу руху коштів по рахунках, а також встановлення джерел походження грошових коштів, які на них надходили та підтвердження фактів проведених операцій по взаємовідносинам між ними та документального підтвердження руху коштів по рахунках підприємств.

Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин кримінального провадження, необхідно отримати тимчасовий доступ до всіх документів щодо відкриття та обслуговування розрахункових рахунків ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) НОМЕР_9 , НОМЕР_10 , та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) НОМЕР_11 , які містять банківську таємницю та перебувають у розпорядженні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_7 ).

Детектив ОСОБА_3 у судове засідання не прибув, але до суду надійшло клопотання стосовно розгляду клопотання за його відсутності, вказавши що клопотання підтримує та просить задовольнити.

Вивчивши клопотання та додані до нього копії матеріалів кримінального провадження, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Положеннями ст. 132 КПК України передбачено, що заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом. Застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора.

Для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.

Згідно вимог ч.1 та 2 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

За змістом п. 2 ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

У відповідності з вимогами ч. 7 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 62 Закону України «Про банки та банківську діяльність» інформація щодо юридичних та фізичних осіб, що становить банківську таємницю, розкривається банками за рішенням суду.

Враховуючи зміст клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя вважає, що отримані документи та інформація, може бути використана під час досудового розслідування кримінального провадження за №72023000500000055 від 21.08.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, як докази у вказаному кримінальному провадженні.

Отже, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню.

Керуючись вимогами ст. ст.132, 159 164КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання старшого детективавідділу детективівГоловного підрозділудетективів Бюроекономічної безпекиУкраїни ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів - задовольнити.

Надати дозвіл слідчим у кримінальному провадженні №72023000500000055від 21.08.2023- детективам (старшим детективам) Бюро економічної безпеки України: ОСОБА_3 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , тимчасовий доступ (з можливістю вилучення копій) до документів щодо відкриття та обслуговування розрахункових рахунків ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) НОМЕР_9 , НОМЕР_10 , та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) НОМЕР_11 , з моменту їх відкриття до моменту винесення ухвали слідчим суддею, відкритих в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_7 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , а саме:

справи по юридичному оформленню вказаних рахунків (документація, що свідчить про звернення для відкриття і закриття рахунку, зокрема договору про розрахунково-касове обслуговування, картки із зразками підписів посадових осіб і відбитку печатки підприємства, копій документів, що засвідчують посадових осіб підприємства, договори на розрахункове обслуговування з використанням системи «Клієнт-Банк», акту встановлення програмного комплексу «Клієнт-Банк», а також документів по його технічному обслуговуванню);

документів (реєстр, штафель або виписки), щодо руху грошових коштів по рахункам: за період з моменту відкриття по день постановлення ухвали слідчим суддею (з вказівкою призначення платежів, найменування відправника/одержувача, коду в ЄДРПОУ відправника/одержувача, рахунків і реквізитів відправника і одержувача, номера і дати документа, дебету і кредиту, залишку на кінець операційного дня) на паперовому і електронному носіях інформації;

довіреності ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), які уповноважують фізичних або юридичних осіб на здійснення операцій з грошовими коштами, що знаходяться на вищезгаданих розрахункових рахунках, які мали юридичну силу в період з моменту відкриття рахунку по день постановлення ухвали слідчим суддею;

платіжних доручень ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), (далі клієнт) на списання грошових коштів з вказаних розрахункових рахунків, за період з моменту відкриття рахунку по день постановлення ухвали слідчим суддею;

документів (касові ордери, грошові чеки та інші), у яких відображені підстави і операції по переказу грошових коштів з вказаних рахунків, а також подальшому їх зняттю і отриманню у касі вказаної банківської установи за період з моменту відкриття рахунку по день постановлення ухвали слідчим суддею;

вхідної і вихідної кореспонденції між банківською установою і клієнтом банку;

інформації про користування клієнтом системою «клієнт-банк» для перевірки стану рахунку і перерахування грошових коштів з поточного рахунку (протоколи обміну інформацією, LOG-файли) за період з моменту відкриття рахунку по день постановлення ухвали слідчим суддею, з вказівкою IP-адрес комп`ютерів, з яких відбувалося з`єднання з системою;

документів, які містять інформацію про проведення фінансового моніторингу по операціях клієнта з наданням підтверджуючих документів, які були одержані від клієнта в ході його проведення;

кредитних і депозитних справ вказаного клієнта, включаючи договорів, додаткових угод, заяв і довіреності, анкет, договорів застави, поручительства, документів по уступці права вимоги за кредитним договором, рух коштів по кредитним та депозитним рахункам, і інших документів кредитної і депозитної справи;

документів, підтверджуючих факт придбання і продажу вказаними клієнтами цінних паперів, валюти (договорів, актів прийому-передачі, звітів і інше);

завірених копій вищезгаданих документів, у разі вилучення їх оригіналів співробітниками інших правоохоронних органів;

платіжних доручень та меморіальних ордерів, які свідчать про надходження та використання коштів по рахунках, відкритих за агентськими договорами ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), в тому числі за участю інших банківських установ, з дня укладення договору (відкриття рахунків) по день постановлення ухвали слідчим суддею, на паперовому і електронному носіях інформації;

зави на зняття грошових коштів (переведення на корпоративних рахунок), видаткових касових ордерів на отримання готівки, грошових чеків з контрольною маркою на отримання готівки, доручень, інших документів щодо отримання грошових коштів по рахунках, відкритих за агентськими договорами ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), з дня укладення договору (відкриття рахунків) по день постановлення ухвали слідчим суддею, на паперовому і електронному носіях інформації;

документи про рух грошових коштів по рахунках, відкритих за агентськими договорами між ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), за період часу з моменту відкриття по день постановлення ухвали слідчим суддею (з вказівкою призначення платежів, найменування відправника/одержувача, коду в ЄДРПОУ відправника/одержувача, рахунків і реквізитів відправника і одержувача, номера і дати документа, дебету і кредиту, залишку на кінець операційного дня) на паперовому і електронному носіях інформації

договорів щодо автоматизованого обслуговування поточних рахунків з обов`язковим зазначенням ІР-адрес з яких були зроблені сеанси зв`язку, дати, часу та номерів телефонів з яких було зроблено дзвінки.

Строк дії ухвали не може перевищувати 2 (двох) місяців з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

11 грудня 2023 року

Джерело: ЄДРСР 115658595
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку