open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 140/551/23
Моніторити
Ухвала суду /29.04.2024/ Волинський окружний адміністративний суд Волинський окружний адміністративний суд Постанова /04.04.2024/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /26.02.2024/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /26.02.2024/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /29.01.2024/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.12.2023/ Волинський окружний адміністративний суд Волинський окружний адміністративний суд Постанова /28.11.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.10.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.10.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.08.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /21.07.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /03.07.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.06.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.06.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.06.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.06.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Рішення /26.04.2023/ Волинський окружний адміністративний суд Волинський окружний адміністративний суд Рішення /26.04.2023/ Волинський окружний адміністративний суд Волинський окружний адміністративний суд Ухвала суду /23.01.2023/ Волинський окружний адміністративний суд Волинський окружний адміністративний суд
emblem
Справа № 140/551/23
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /29.04.2024/ Волинський окружний адміністративний суд Волинський окружний адміністративний суд Постанова /04.04.2024/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /26.02.2024/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /26.02.2024/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /29.01.2024/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.12.2023/ Волинський окружний адміністративний суд Волинський окружний адміністративний суд Постанова /28.11.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.10.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.10.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.08.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /21.07.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /03.07.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.06.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.06.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.06.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.06.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Рішення /26.04.2023/ Волинський окружний адміністративний суд Волинський окружний адміністративний суд Рішення /26.04.2023/ Волинський окружний адміністративний суд Волинський окружний адміністративний суд Ухвала суду /23.01.2023/ Волинський окружний адміністративний суд Волинський окружний адміністративний суд
Єдиний державний реєстр судових рішень

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 листопада 2023 рокуЛьвівСправа № 140/551/23 пров. № А/857/9611/23

Колегія суддів Восьмого апеляційного адміністративного суду в складі:

головуючого судді:Улицького В.З.

суддів:Кузьмича С.М., Матковської З.М.

розглянувши у порядку письмового провадження м. Львові апеляційну скаргу Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області на рішення Волинського окружного адміністративного суду від 26.04.2023 року (рішення ухвалене у м. Луцьку судом у складі головуючого судді Волдінера Ф.А.) у справі за позовом ОСОБА_1 до Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії,-

ВСТАНОВИЛА:

У січні 2023 року позивач звернувся до суду з адміністративним позовом до Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача ОСОБА_2 , ОСОБА_3 про визнання протиправною бездіяльність Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області щодо не включення заступників сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Підгайцівської сільської ради ОСОБА_2 та ОСОБА_3 до складу виконавчого комітету, шляхом неприйняття рішення «Про внесення змін до рішення сільської ради від 15.12.2020 №2/8 «Про утворення виконавчого комітету Підгайцівської сільської ради восьмого скликання, затвердження персонального та кількісного складу виконкому», зобов`язання Підгайцівську сільську раду Луцького району Волинської області включити до складу виконавчого комітету заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Підгайцівської сільської ради за посадою ОСОБА_2 , шляхом прийняття рішення «Про внесення змін до рішення сільської ради від 15.12.2020 №2/8 «Про утворення виконавчого комітету Підгайцівської сільської ради восьмого скликання, затвердження персонального та кількісного складу виконкому», зобов`язання Підгайцівську сільську раду Луцького району Волинської області включити до складу виконавчого комітету заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Підгайцівської сільської ради за посадою ОСОБА_3 , шляхом прийняття рішення «Про внесення змін до рішення сільської ради від 15.12.2020 №2/8 «Про утворення виконавчого комітету Підгайцівської сільської ради восьмого скликання, затвердження персонального та кількісного складу виконкому».

Позивач позовні вимоги мотивував тим, що належним та ефективним способом захисту інтересів територіальної громади, виборців виборчого округу від виявлених порушень законності, що впливає на законну діяльність Підгайцівської сільської ради буде обов`язок Підгайцівської сільської ради включити до складу виконавчого комітету заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Підгайцівської сільської ради ОСОБА_2 та ОСОБА_3 за посадами, шляхом прийняття рішення «Про внесення змін до рішення сільської ради від 15.12.2020 №2/8 «Про утворення виконавчого комітету Підгайцівської сільської ради восьмого скликання, затвердження персонального та кількісного складу виконкому». Просив позов задоволити.

Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 26.04.2023 року адміністративний позов задоволено частково. Визнано протиправною бездіяльність Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області щодо не включення заступників сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Підгайцівської сільської ради ОСОБА_2 та ОСОБА_3 до складу виконавчого комітету Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області. Зобов`язано Підгайцівську сільську раду Луцького району Волинської області включити до складу виконавчого комітету заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Підгайцівської сільської ради за посадою ОСОБА_2 . Зобов`язано Підгайцівську сільську раду Луцького району Волинської області включити до складу виконавчого комітету заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Підгайцівської сільської ради за посадою ОСОБА_3 . У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Рішення суду першої інстанції оскаржила Підгайцівська сільська рада Луцького району Волинської області. Вважає, що оскаржуване рішення прийняте з помилковим застосуванням норм матеріального та процесуального права та підлягає скасуванню з підстав викладених у апеляційній скарзі. Просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову, якою у задоволені адміністративного позову відмовити.

Заслухавши доповідача, перевіривши матеріали справи, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційну скаргу апелянта слід залишити без задоволення з наступних підстав.

Згідно ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до ст.242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом. При виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду. Якщо одна із сторін визнала пред`явлену до неї позовну вимогу під час судового розгляду повністю або частково, рішення щодо цієї сторони ухвалюється судом згідно з таким визнанням, якщо це не суперечить вимогам статті 189 цього Кодексу.

Згідно ст.316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Судом першої інстанції встановлено, що 04.12.2020 на сесії 8-го скликання Підгайцівської сільської ради, рішенням №1/2. набули повноважень депутати Підгайцівської сільської ради, серед котрих ОСОБА_2 та ОСОБА_3 .

Також прийнято рішення № 1/10 про затвердження ОСОБА_2 та ОСОБА_3 на посаді заступників сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Підгайцівської сільської ради з 10.12.2020.

Рішенням сесії 8-го скликання від 15.12.2020 № 2/8 «Про утворення виконавчого комітету Підгайцівської сільської ради восьмого скликання, затвердження персонального та кількісного складу виконкому» за пропозицією сільського голови, був створений виконавчий комітет ради у кількості 21 чоловік та затверджено його персональний склад. При цьому, ОСОБА_2 та ОСОБА_3 до складу виконавчого комітету включені не були.

На порядок денний позачергової сесії 8-го скликання Підгайцівської сільської ради 24.06.2021 було, серед інших, винесено питання про внесення змін до рішення сільської ради від 15.12.2020 № 2/8 «Про утворення виконавчого комітету Підгайцівської сільської ради восьмого скликання, затвердження персонального та кількісного складу виконкому». З протоколу позачергової сесії 8-го скликання Підгайцівської сільської ради № 8 від 24.06.2021 вбачається, що рішення з цього питання прийнято не було.

Згідно витягу з реєстру територіальної громади від 08.12.2022 позивач є жителем Підгайцівської територіальної громади з 08.12.2022.

Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначено Законом України «Про місцеве самоврядування» від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР (далі Закон № 280/97).

Згідно статті 2 Закону № 280/97 місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

Відповідно до статті 3 Закону № 280/97 громадяни України реалізують своє право на участь у місцевому самоврядуванні за належністю до відповідних територіальних громад; будь-які обмеження права громадян України на участь у місцевому самоврядуванні залежно від їх раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, терміну проживання на відповідній території, за мовними чи іншими ознаками забороняються.

Будь-який з членів відповідної територіальної громади має право оскаржити відповідні дію, бездіяльність чи рішення суб`єкта владних повноважень (органу місцевого самоврядування) у суді, оскільки порушення принципів та засад місцевого самоврядування, як форми участі в житті громади її членів, неминуче призводить до порушення прав кожного жителя відповідного територіального утворення.

Таким чином, доводи відповідача та третіх осіб про те, що оскаржувані дії (бездіяльність) Підгайцівської сільської ради не порушують права та інтереси позивача не заслуговують на увагу, оскільки суперечать самому змісту поняття «місцеве самоврядування», як його визначено спеціальним законом.

Відповідно до частини другою статті 122 КАС України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Для визначення початку перебігу строку для звернення до суду необхідно встановити час, коли позивач дізнався або повинен був дізнатись про порушення своїх прав, свобод та інтересів.

Апеляційним судом встановлено, що позивач є членом Підгайцівської територіальної громади з 08.12.2022, а, відтак, саме з цього моменту в позивача виникло право на участь в у місцевому самоврядуванні цієї громади, а отже і право на судовий захист своїх прав та інтересів як учасника громади.

Відтак, незалежно від того коли позивач дізналась або мала дізнатись про протиправну поведінку відповідача, правосуб`єктність у спірних правовідносинах в неї з`явилась 08.12.2022.

Позивач ОСОБА_1 звернулась до суду 18.01.2023, тобто в межах шестимісячного строку звернення до суду встановленого процесуальним законом.

Згідно статті 5 Закону № 280/97 система місцевого самоврядування включає: територіальну громаду; сільську, селищну, міську раду; сільського, селищного, міського голову; виконавчі органи сільської, селищної, міської ради; районні та обласні ради, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст; органи самоорганізації населення.

Статтею 45 Закону № 280/97 передбачено, що сільська, селищна, міська, районна в місті (у разі її створення), районна, обласна рада складається з депутатів, які обираються жителями відповідного села, селища, міста, району в місті, району, області на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.

Статтею 49 Закону № 280/97 встановлено, що повноваження депутата ради починаються з моменту офіційного оголошення відповідною територіальною виборчою комісією на сесії ради рішення про підсумки виборів та визнання повноважень депутатів і закінчуються в день першої сесії ради нового скликання. Повноваження депутата можуть бути припинені достроково у випадках, передбачених законом.

Відповідно до частин першої та другої статті 51 Закону № 280/97 виконавчим органом сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради є виконавчий комітет ради, який утворюється відповідною радою на строк її повноважень. Кількісний склад виконавчого комітету визначається відповідною радою. Персональний склад виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради затверджується радою за пропозицією сільського, селищного, міського голови, районної у місті ради - за пропозицією голови відповідної ради.

Частиною третьою статті 51 Закону № 280/97 передбачено, що виконавчий комітет ради утворюється у складі відповідно сільського, селищного, міського голови, районної у місті ради - голови відповідної ради, заступника (заступників) сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, а також керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, інших осіб.

Згідно частини сьомої статті 51 Закону № 280/97 на осіб, які входять до складу виконавчого комітету ради і працюють в ньому на постійній основі, поширюються вимоги щодо обмеження сумісності їхньої діяльності з іншою роботою (діяльністю), установлені цим Законом для сільського, селищного, міського голови.

Частиною четвертою статті 12 Закону № 280/97 установлено, що сільський, селищний, міський голова не може бути депутатом будь-якої ради, суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, в тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої роботи у позаробочий час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток.

До складу виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради не можуть входити депутати відповідної ради, крім секретаря ради (частина дев`ята статті 51 Закону № 280/97).

Статтями 1, 2 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» від 11 липня 2002 року № 93-IV (далі Закон № 93-IV) передбачено, що статус депутата місцевої ради визначається Конституцією України, цим Законом та іншими законами України.

Депутат сільської, селищної, міської, районної у місті, районної, обласної ради (далі - депутат місцевої ради) є представником інтересів територіальної громади села, селища, міста чи їх громад, який відповідно до Конституції України і закону про місцеві вибори обирається на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування на строк, встановлений Конституцією України.

Частинами першою та другою статті 4 Закону № 93-IV установлено, що депутат місцевої ради набуває свої повноваження в результаті обрання його до ради відповідно до Закону України «Про вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів».

Повноваження депутата місцевої ради починаються з дня відкриття першої сесії відповідної ради з моменту офіційного оголошення підсумків виборів відповідною територіальною виборчою комісією і закінчуються в день відкриття першої сесії цієї ради нового скликання, крім передбачених законом випадків дострокового припинення повноважень депутата місцевої ради або ради, до складу якої його обрано.

Пунктом 4 частини першої статті 5 Закону № 93-IV повноваження депутата місцевої ради припиняються достроково за наявності перелічених підстав, засвідчених офіційними документами, без прийняття рішення відповідної ради у разі обрання або призначення його на посаду, зайняття якої згідно з Конституцією України і законом не сумісне з виконанням депутатських повноважень.

Депутат місцевої ради здійснює свої повноваження, не пориваючи з виробничою або службовою діяльністю.

Депутат місцевої ради, обраний секретарем сільської, селищної, міської ради, головою, заступником голови районної, обласної, районної у місті ради, працює у відповідній раді на постійній основі і не може суміщати свою службову діяльність з іншою роботою, у тому числі на громадських засадах (за винятком викладацької, наукової та творчої у позаробочий час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачено законом (частини перша та друга статті 6 Закону № 93-IV).

Згідно статті 7 Закону № 93-IV депутат місцевої ради, який перебуває на посаді керівника місцевого органу виконавчої влади чи на іншій посаді, на яку поширюються вимоги Конституції та законів України щодо обмеження сумісництва, не може поєднувати свою службову діяльність на цій посаді з посадою сільського, селищного, міського голови, секретаря сільської, селищної, міської ради, голови та заступника голови районної у місті, районної, обласної ради, а також з іншою роботою на постійній основі в радах, їх виконавчих органах та апараті.

Відповідно до частини третьої статті 51 Закону № 280/97 виконавчий комітет ради утворюється у складі відповідно сільського, селищного, міського голови, районної у місті ради - голови відповідної ради, заступника (заступників) сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, а також керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, інших осіб.

Приписи статті 53 Закону № 280/97, якими встановлено, що основною формою роботи виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради є його засідання. Засідання виконавчого комітету скликаються відповідно сільським, селищним, міським головою (головою районної у місті ради), а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цієї функції - заступником сільського, селищного, міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (районної у місті ради - заступником голови ради) в міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць і є правомочними, якщо в них беруть участь більше половини від загального складу виконавчого комітету.

Тобто, ще в одній статті Закону № 280/97 прямо визначено обов`язок заступника голови з питань діяльності виконавчих органів ради вчиняти у визначених випадках організаційні питання діяльності виконавчого комітету.

Таким чином, особа, яка займає посаду заступника міського голови з питань роботи виконавчих органів ради, має входити до складу виконавчого комітету міської ради за законом в силу займаної посади без отримання згоди останнього на таке включення.

Суд звертає увагу, що ОСОБА_2 та ОСОБА_3 не заперечували проти затвердження їх на посадах заступників сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Підгайцівської сільської ради з 10.12.2020, тим самим надали свою згоду на роботу в системі виконавчих органів місцевого самоврядування.

Таким чином, апеляційний суд вважає про обґрунтованість позовних вимог в частині протиправності бездіяльності Підгайцівської сільської ради, яка полягає в невключенні заступників сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Підгайцівської сільської ради ОСОБА_2 та ОСОБА_3 до складу виконавчого комітету. Протиправна поведінка була допущена відповідачем від моменту виникнення спірних правовідносин, тобто при прийнятті 15.12.2020 рішення № 2/8 «Про утворення виконавчого комітету Підгайцівської сільської ради восьмого скликання, затвердження персонального та кількісного складу виконкому», а 24.06.2021 коли, як стверджує позивач, на порядок денний позачергової сесії 8-го скликання Підгайцівської сільської ради було винесено питання про внесення змін до рішення сільської ради від 15.12.2020 № 2/8. Відтак, позовна вимога про визнання протиправності бездіяльності Підгайцівської сільської ради в цій частині до задоволення не підлягає.

Оскільки судом першої інстанції правомірно встановлено протиправну поведінку відповідача у даній справі, належним способом захисту порушених прав та інтересів позивача є задоволення позовних вимог про зобов`язання Підгайцівської сільської ради включити до складу виконавчого комітету заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів за посадою ОСОБА_2 та ОСОБА_3 .

Разом з тим, суд першої інстанції правомірно не задоволив позовні вимоги в частині зобов`язання Підгайцівської сільської ради вчинити вказані дії шляхом прийняття рішення «Про внесення змін до рішення сільської ради від 15.12.2020 №2/8 «Про утворення виконавчого комітету Підгайцівської сільської ради восьмого скликання, затвердження персонального та кількісного складу виконкому».

За таких обставин, оскільки форма та спосіб реалізації органом місцевого самоврядування своїх владних повноважень належить до його виключної компетенції, але при цьому така реалізація повинна здійснюватися виключно на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України, зокрема Законом України «Про місцеве самоврядування».

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Узагальнюючи наведене, суд апеляційної інстанції переконаний, що судом першої інстанції надано належну оцінку наявним у справі доказам, а їх достатня кількість та взаємний зв`язок у сукупності дали змогу суду першої інстанції зробити вірний висновок про наявність підстав для часткового задоволення адміністративного позову.

Враховуючи викладене, колегія суддів не вбачає підстав для скасування рішення суду першої інстанції.

З наведеного вбачається, що доводи апеляційної скарги являються безпідставними та необґрунтованими та не спростовують висновків суду першої інстанції, правова оцінка доказів дана вірно, а відтак у задоволенні апеляційної скарги слід відмовити.

Керуючись ст. ст. 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, колегія суддів,-

ПОСТАНОВИЛА:

Апеляційну скаргу Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області залишити без задоволення, а рішення Волинського окружного адміністративного суду від 26.04.2023 року у справі №140/551/23 без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом другим частини п`ятоїстатті 328 КАС України, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя В. З. Улицький судді С. М. Кузьмич З. М. Матковська

Джерело: ЄДРСР 115247613
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку