open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 580/3193/23 Суддя (судді) першої інстанції: Валентина ТИМОШЕНКО

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 жовтня 2023 року м. Київ

Колегія суддів Шостого апеляційного адміністративного суду у складі:

судді-доповідача Аліменка В.О.,

суддів Бєлової Л.В., Кучми А.Ю.

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу ІНФОРМАЦІЯ_1 на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 04 липня 2023 р. у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И Л А:

До Черкаського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1, в якій просив:

- визнати протиправними дії ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо відмови у видачі нової довідки про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 для проведення з 01.08.2021 перерахунку його пенсії, з урахуванням складових грошового забезпечення: посадового окладу в розмірі 9806,40 грн.; окладу за військовим званням майор 1725,20 грн.; надбавки за вислугу років 4903,20 грн.; надбавки за особливості проходження служби 14729,75 грн.; надбавки за службу в умовах режимних обмежень 1470,96 грн.; надбавки за кваліфікацію 490,32 грн.; надбавки військовослужбовцям за службу в Силах спеціальних операцій ЗСУ 1816 грн.; премії 8825,76 грн.

- зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_1 видати ОСОБА_1 нову довідку про розмір грошового забезпечення для проведення з 01.08.2021 перерахунку його пенсії, з урахуванням складових грошового забезпечення: посадового окладу в розмірі 9806,40 грн.; окладу за військовим званням майор 1725,20 грн.; надбавки за вислугу років 4903,20 ірн.; надбавки за особливості проходження служби 14729,75 грн.; надбавки за службу в умовах режимних обмежень 1470,96 грн.; надбавки за кваліфікацію 490,32 грн.; надбавки військовослужбовцям за службу в Силах спеціальних операцій ЗСУ 1816 грн.; премії 8825,76 грн.

Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 04 липня 2023 року позовні вимоги задоволено.

Не погоджуючись із зазначеним судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції як таке, що ухвалене з порушенням норм матеріального і процесуального права, та прийняти нове судове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог.

Розгляд справи проведено у порядку письмового провадження на підставі пункту 3 частини 1 статті 311 Кодексу адміністративного судочинства України.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з таких підстав.

Як вбачається з матеріалів справи, рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 24 серпня 2022 року, яке залишене без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 20.02.2023, у справі №580/2860/22 зобов`язано ІНФОРМАЦІЯ_1 підготувати та надати Головному управлінню Пенсійного фонду України в Черкаській області нову довідку про грошове забезпечення щодо ОСОБА_1 з урахуванням усіх складових грошового забезпечення для проведення з 01.08.2021 перерахунку його пенсії відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 №144 «Про перерахунок пенсій особам, звільненим із розвідувальних органів» та копію зазначеної довідки видати ОСОБА_1 .

ІНФОРМАЦІЯ_1 виготовлено довідку від 21.03.2023 №ФР45259 про розмір грошового забезпечення за нормами чинними на 17.07.2021, із зазначенням відомостей про розміри основних та щомісячних додаткових видів грошового забезпечення для проведення перерахунку пенсії з 01.08.2021 відповідно до постанови КМУ від 23.02.2022 №144.

В довідці зазначені такі показники:

- посадовий оклад в розмірі 5992,00 грн;

- оклад за військовим званням майор 1340 грн;

- надбавка за вислугу років 2961,00 грн (50%);

- надбавка за особливості проходження служби 6644,95 грн (65%);

- надбавка за службу в умовах режимних обмежень 888,30 грн (15%);

- надбавка за кваліфікацію 296,10 грн (5%);

- премія 1776,60 грн (30%).

Представник позивача звернувся з адвокатським запитом від 27.03.2023 про надання публічної інформації про складові виготовленої довідки 21.03.2023 №ФР45259 та запитом про надання публічної інформації від 13.04.2023.

Відповідач листами №6/8/5/ФР45259/0484 від 04.04.2023 та №6/8/5/ФР45259/1899 від 25.04.2023 повідомив про відсутність підстав для видачі нової довідки та зазначив, що довідка про розмір грошового забезпечення від 21.03.2023 №ФР45259 видана для перерахунку пенсії з 01.08.2021 відповідно до ПКМУ №144, а грошове забезпечення визначене згідно діючих нормативно-правових актів, наявних керівних документів та в межах повноважень ІНФОРМАЦІЯ_1.

Вважаючи таку відмову протиправною, позивач звернувся до суду за захистом своїх порушених прав.

Надаючи правову оцінку фактичним обставинам справи, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції з огляду на таке.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

26.02.2022 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 №144 «Про перерахунок пенсій особам, звільненим із розвідувальних органів» (далі - Постанова №144).

Пунктом 1 Постанови №144 визначений обов`язок перерахувати з 1 серпня 2021 р. пенсії, призначені за нормами Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (далі - Закон), особам із числа військовослужбовців розвідувальних органів (крім військовослужбовців строкової служби) виходячи з визначеного постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2017 р. № 704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" (Офіційний вісник України, 2017 р., № 77, ст. 2374) розміру грошового забезпечення за відповідними (прирівняними) посадами військовослужбовців з урахуванням:

посадового окладу, окладу за військовим званням і надбавки за вислугу років - у розмірах, установлених на дату набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 14 липня 2021 р. № 729 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2017 р. № 704" (Офіційний вісник України, 2021 р., № 58, ст. 3610) (далі - дата виникнення права на перерахунок пенсії) за відповідною (прирівняною) посадою та відповідним військовим званням;

надбавок за почесне звання "заслужений"/"народний", службу в умовах режимних обмежень та спортивні звання, доплат за науковий ступінь доктора філософії (кандидата наук)/доктора наук, вчене звання, інших щомісячних надбавок і доплат, що мають постійний характер і були фактично встановлені особі, - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України на дату виникнення права на перерахунок пенсії;

надбавки за особливості проходження служби, щомісячної премії, що мають постійний характер, - у середніх розмірах виходячи із фактично виплачених сум за липень 2021 р. починаючи з дати виникнення права на перерахунок пенсії (з розрахунку за місяць) за відповідною посадою (посадами) в тому державному органі, з якого особа звільнилася у зв`язку з виходом на пенсію.

Додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, що скасовані чи такі, що не виплачувалися з дати виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами), під час перерахунку пенсій не враховуються.

При цьому, слід враховувати, що постановою Кабінету Міністрів України від 14 липня 2021 р. № 729 (далі - Постанова №729) внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2017 р. №704 (далі - Постанова №704), шляхом підвищення складових грошового забезпечення працівників розвідувальних органів.

Відповідно до п. 4 Постанови №704 установлено, що посадові оклади військовослужбовців розвідувальних органів (крім військовослужбовців строкової військової служби) встановлюються відповідно до розмірів посадових окладів, установлених цією постановою для відповідних посад військовослужбовців Збройних Сил (додаток 2), із коефіцієнтом:

- для військовослужбовців кадрового складу - 1,8;

- для військовослужбовців, які не належать до кадрового складу, - 1,4.

Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 24 серпня 2022 року встановлено, що згідно з довідкою Військової частини НОМЕР_1 від 09.10.2002 №648 підтверджується, що позивач до часу звільнення зі Збройних Сил України в 2002 році проходив службу у 3 окремому полку спеціального призначення на посаді старшого помічника начальника оперативно-планового відділення, військово-облікова спеціальність 0941003 - розвідник.

В розумінні п. 10 ст. 1 Закону України «Про розвідку» 17 вересня 2020 року № 912-IX співробітник кадрового складу - співробітник розвідувального органу, який за посадою, що він займає в цьому органі, виконує посадові (службові) обов`язки, безпосередньо пов`язані з організацією, здійсненням та забезпеченням розвідувальної діяльності.

Згідно з ч. 1 ст. 28 Закону України «Про розвідку» співробітниками розвідувальних органів є військовослужбовці та державні службовці кадрового складу, а також військовослужбовці, державні службовці та працівники, які не належать до кадрового складу цих органів. Перелік посад кадрового складу розвідувального органу визначається Президентом України.

Отже, співробітником кадрового складу розвідувального органу вважається співробітник, який виконує посадові (службові) обов`язки, безпосередньо пов`язані з організацією, здійсненням та забезпеченням розвідувальної діяльності, тобто розвідник.

Згідно довідки Черкаського обласного військового комісаріату від 16.08.2002 №ФР-45259 позивач проходив службу в кадрах Збройних Сил з 05.08.1983 по 27.06.2002.

З наведеного вбачається та встановлено рішенням суду, що позивач займався безпосередньо розвідувальною діяльністю, що прямо вказано у вищенаведеній довідці від 09.10.2002 №648, мав відповідний доступ до державної таємниці, військове звання - майор, отримував надбавку за знання іноземної мови та стрибки з парашутом, займав керівну посаду в розвідувальній частині, тому є військовослужбовцем кадрового складу розвідувальних органів.

Посада позивача відноситься до 18 тарифного розряду Тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів посадових окладів військовослужбовців, згідно з Додатком 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2017 р. № 704, що не заперечується відповідачем та зазначено в попередньо виданій довідці №ФР45259 від 21.07.2020, а тому посадовий оклад збільшується на тарифний коефіцієнт 2,4, який відповідає 18 тарифному розряду. Окрім цього, оклад збільшується на коефіцієнт для військовослужбовців кадрового складу - 1,8.

21.02.2018 Кабінет Міністрів України прийняв Постанову № 103 "Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб" (далі - Постанова № 103).

Пунктом 1 Постанови № 103 передбачено, що перерахунок пенсій, призначених згідно із Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" до 1 березня 2018 р. (крім пенсій, призначених згідно із Законом особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) та поліцейським), з урахуванням розміру окладу за посадою, військовим (спеціальним) званням, відсоткової надбавки за вислугу років за відповідною або аналогічною посадою, яку особа займала на дату звільнення із служби (на дату відрядження для роботи до органів державної влади, органів місцевого самоврядування або до сформованих ними органів, на підприємства, в установи, організації, вищі навчальні заклади), що визначені станом на 1 березня 2018 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2017 року № 704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб".

Постановою № 704, зокрема, затверджено: тарифну сітку розрядів і коефіцієнтів посадових окладів військовослужбовців з числа осіб рядового, сержантського і старшинського складу, офіцерського складу (крім військовослужбовців строкової військової служби), осіб рядового і начальницького складу згідно з додатком 1; схему тарифних коефіцієнтів за військовим (спеціальним) званням військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби), осіб рядового і начальницького складу згідно з додатком 14.

Пунктом 4 Постанови № 704 в редакції, чинній до прийняття Постанови № 103, визначено, що розміри посадових окладів, окладів за військовими (спеціальними) званнями військовослужбовців, осіб рядового та начальницького складу визначалися шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року (але не менше 50 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленого законом на 1 січня календарного року), на відповідний тарифний коефіцієнт згідно з додатками 1, 12, 13, 14.

Згідно з п. 6 Постанови № 103, внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України, що додаються. Так, до Постанови № 704 були внесені зміни, внаслідок яких п. 4 Постанови № 704 викладено у новій редакції, а саме: 4. Установити, що розміри посадових окладів, окладів за військовими (спеціальними) званнями військовослужбовців, осіб рядового та начальницького складу визначаються шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 01 січня 2018 року, на відповідний тарифний коефіцієнт згідно з додатками 1, 12, 13 і 14.

Пункт 6 постанови КМУ № 103 втратив чинність у зв`язку із набранням законної сили постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 29.01.2020 у справі №826/6453/18.

Тобто, саме з 29.01.2020 була відновлена дія п. 4 постанови КМУ № 704 у первісній редакції, котра визначала розміри посадових окладів, окладів за військовими (спеціальними) званнями військовослужбовців, осіб рядового та начальницького складу шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, а не на 01 січня 2018 року.

Таким чином, саме з 29.01.2020 - з дня набрання чинності судовим рішенням у справі № 826/6453/18 виникли підстави для перерахунку пенсій, призначених згідно із Законом №2262-ХІІ, з урахуванням розміру посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням та відсоткової надбавки за вислугу років, а також додаткових видів грошового забезпечення, оскільки з цієї дати позивач має право на отримання пенсії, виходячи з розміру складових, розрахованих згідно з Постановою № 704 у відповідності до вимог статей 43 і 63 Закону № 2262-ХІІ.

Враховуючи викладене, грошове забезпечення позивача має бути перераховане в сторону збільшення шляхом множення прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 01 січня 2021 року на відповідний тарифний коефіцієнт.

Аналогічні висновки викладені Верховним Судом у постановах від 02 серпня 2022 року у справі №440/6017/21, та від 12 вересня 2022 року у справі №500/1813/21.

Підсумовуючи наведене, враховуючи, що прожитковий мінімум для працездатних осіб станом на 01.01.2021 становив 2270 грн., до 18-го тарифного розряду застосовується тарифний коефіцієнт 2,4, а також додатково коефіцієнт для військовослужбовців розвідувальних органів кадрового складу - 1,8, відповідно розмір посадового окладу позивача повинен становити 9806,40 грн. (2270х2,4х1,8).

Відповідно оклад за військовим званням майор повинен становити 0,76 від прожиткового мінімуму згідно з Додатком 14 до Постанови №704, у розмірі 1725,20 грн. (2270х0,76); надбавка за вислугу років 4903,20 грн. (9806,40х50%), згідно пп. 1 п. 6 Постанови №704; надбавка за службу в умовах режимних обмежень 1470,96 грн. (2270х15%); надбавка за кваліфікацію 490,32 грн. (2270х5%).

Вказані відсоткові розміри виплат не є спірними, оскільки вказані відповідачем у довідці від 21.03.2023, однак їх розрахунок відповідач протиправно провів виходячи з посадового окладу, обрахованого з прожиткового мінімуму станом на 01.03.2018.

Щодо належного розрахунку надбавки за особливості проходження служби та премії необхідно зазначити, що згідно положень Постанови №144 надбавки за особливості проходження служби, щомісячної премії, що мають постійний характер враховуються у середніх розмірах виходячи із фактично виплачених сум за липень 2021 р. починаючи з дати виникнення права на перерахунок пенсії (з розрахунку за місяць) за відповідною посадою (посадами) в тому державному органі, з якого особа звільнилася у зв`язку з виходом на пенсію.

Відповідач вважає, що довідки військової частини НОМЕР_2 від 07.04.2023 №631/16/15/127, яка є правонаступником військової частини НОМЕР_3 , з якої звільнений позивач зі служби, не слід враховувати, оскільки дані довідки видані за прирівняною посадою без фактичного отриманням позивачем складових такого грошового забезпечення.

Колегія суддів зазначає, що таке твердження відповідача є безпідставним, оскільки норми Постанови №144 чітко передбачають, що надбавки за особливості проходження служби, щомісячної премії, що мають постійний характер враховуються у середніх розмірах виходячи із фактично виплачених сум за липень 2021 р., в тому державному органі, з якого особа звільнилася у зв`язку з виходом на пенсію.

Згідно з довідкою військової частини НОМЕР_2 від 07.04.2023 №631/16/15/127, яка є правонаступником військової частини НОМЕР_3 , з якої звільнений зі служби позивач, розмір надбавки за особливості проходження служби за липень 2021 року складає 87,8%, дана надбавка розраховується із суми посадового окладу, окладу за військове звання та надбавки за вислугу років. Розмір премії за 18 тарифним розрядом за липень 2021 року становить 90% від посадового окладу, незалежно від підрозділу, в якому проходить службу військовослужбовець.

Оскільки середні розміри надбавки за особливості проходження служби та премії у військовій частині НОМЕР_2 , яка є правонаступником військової частини НОМЕР_3 , з якої звільнений зі служби позивач, складають 87,8% та 90% - відповідно, тому позивач має право на включення до довідки цих складових у наведених розмірах.

Щодо твердження відповідача, що позивач не проходив службу у Силах ССО та не виконував обов`язки передбачені для військовослужбовців Сил ССО, суд зазначає, що на момент проходження (звільнення) зі служби у в/ч НОМЕР_3 полк СпП (спеціального призначення) входив до складу Сухопутних військ ЗС України (витяг з наказу Головнокомандуючого Сухопутних військ ЗСУ №97 від 30.05.2002).

Військова частина НОМЕР_3 (нова назва НОМЕР_4 ) 3-й окремий полк СпП (спеціального призначення) в якому проходив військову службу позивач, на даний час полк імені ОСОБА_2 , входить до складу ССО (Сил спеціальних операцій) ЗС України перебуває в підпорядкуванні 4-1 служби Спеціальної розвідки Головного управління розвідки Міністерства оборони України.

Згідно з додатком 15 Постанови №704 військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), які займають посади в командуванні Сил спеціальних операцій Збройних Сил, в управліннях (згідно із штатом) центрів спеціального призначення (центрів спеціальних операцій) та навчально-тренувальних центрів, виплачується надбавка в розмірі 80% від прожиткового мінімуму, що становить 1816 грн. (2270х80%).

Отже, переведення військової частини НОМЕР_3 (нова назва НОМЕР_4 ) до іншого роду військ, не виключає, а навпаки передбачає є право позивача на отримання наведеної надбавки, оскільки ключовим є те, що додаткові види грошового забезпечення згідно Постанови №144 визначаються виходячи із фактично виплачених сум за липень 2021 рік, в тому державному органі, з якого особа звільнилася у зв`язку з виходом на пенсію.

З огляду на викладене, а також враховуючи зазначені обставини колегія суддів, погоджуєтьчя з висновками суду першої інстанції про визнання протиправними дій відповідача щодо відмови у видачі нової довідки про грошове забезпечення ОСОБА_1 з урахуванням складових грошового забезпечення для проведення з 01.08.2021 перерахунку його пенсії: посадового окладу в розмірі 9806,40 грн.; окладу за військовим званням майор 1725,20 грн. (2270х0,76); надбавки за вислугу років 4903,20 грн. (9806,40х50%); надбавки за особливості проходження служби 14729,75 грн. ((9806,40+1725,2+4903,2)х87,8%); надбавки за службу в умовах режимних обмежень 1470,96 грн. (2270х15%); надбавки за кваліфікацію 490,32 грн. (2270х5%); надбавки військовослужбовцям за службу в Силах спеціальних операцій ЗСУ 1816 грн. (2270х80%); премії 8825,76 грн. (9806,40х90%) та зобов`язання відповідача скласти та видати позивачеві нову довідку про розмір грошового забезпечення із зазначенням всіх наведених складових грошового забезпечення.

Посилання апеляційної скарги зазначені вище висновки не спростовують та не свідчать про наявність підстав для скасування оскаржуваного рішення суду, позаяк не містять аргументованих доводів на спростування правомірності висновку суду першої інстанції у взаємозв`язку з обставинами справи, та не свідчать про порушення судом першої інстанції при розгляді справи норм матеріального або процесуального права.

Згідно з п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень, обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення.

Згідно з практикою Європейського суду з прав людини, очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах.

Щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд, що і вчинено судом у даній справі.

Перевіривши мотивування судового рішення та доводи апеляційної скарги, відповідно до вимог ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод щодо справедливого судового розгляду, врахувавши ст. 6 КАС України, відповідно до якої суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції дійшов правильного висновку про задоволення позовних вимог.

Повноваження суду апеляційної інстанції за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення встановлені статтею 315 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС).

Відповідно до пункту першого частини першої статті 315 КАС за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

За змістом частини першої статті 316 КАС суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Оскільки судове рішення ухвалене судом першої інстанції з додержанням норм матеріального і процесуального права, на підставі правильно встановлених обставин справи, а доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, то суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а оскаржуване судове рішення - без змін.

Керуючись ст. ст. 242-244, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325 КАС України, колегія суддів, -

П О С Т А Н О В И Л А :

Апеляційну скаргу ІНФОРМАЦІЯ_1 - залишити без задоволення, а рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 04 липня 2023 року - без змін.

Постанова набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена в порядку та строки, встановлені ст.ст. 328, 329 КАС України.

Суддя-доповідач В.О. Аліменко

Судді Л.В. Бєлова

А.Ю. Кучма

Джерело: ЄДРСР 114136793
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку