open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

10 жовтня 2023 року справа №520/13972/23

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Тітова О.М., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області Виконавчого комітету Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області про поновлення на посаді, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (с. Олійники, Красноградський район, Харківська область, 64510, код НОМЕР_1 ) звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області (вул. Шмідта, буд. 10,смт. Сахновщина,Красноградський район, Харківська область,64501, код ЄДРПОУ 04398301), Виконавчого комітету Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області (вул. Шмідта, буд. 10, смт. Сахновщина, Красноградський район, Харківська область, 64501) в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення XXIX сесії VIII скликання Сахновшинської селищної ради Красноградського району Харківської області від 07.04.2023 року « Про звільнення із займаної посади першого заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ОСОБА_1 » в частині визнання незадовільною роботу першого заступника Сахновщинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Завалія В.П.; звільнення ОСОБА_1 з посади першого заступника Сахновщинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів та виведення ОСОБА_1 зі складу виконавчого комітету Сахновшинської селищної ради VIII скликання;

- визнати протиправним та скасувати розпорядження голови Сахновшинської селищної ради Красноградського району Харківської області В. Суєцького від 11.05.2023 року за № 85-к « Про звільнення ОСОБА_1 » з посади першого заступника селищного голови Сахновшинської селищної ради Красноградського району Харківської області з 11 травня 2023 року;

- поновити ОСОБА_1 , на посаді першого заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Сахновшинської селищної ради Красноградського району Харківської області.

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що рішення XXIX сесії VIII скликання Сахновшинської селищної ради Красноградського району Харківської області від 07.04.2023 року та розпорядження голови Сахновшинської селищної ради Красноградського району Харківської області В. Суєцького від 11.05.2023 року за № 85-к «Про звільнення ОСОБА_1 » є протиправними та підлягають скасуванню.

Ухвалою суду відкрито спрощене провадження по справі та запропоновано відповідачу надати відзив на позов.

Представник відповідача подав до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що відповідач у спірних правовідносинах діяв згідно чинного законодавства.

Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022, затвердженого Законом України №2102-IX, у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану", введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. Враховуючи викладене, суд розглядає справу за наявності безпечних умов для життя та здоров`я учасників процесу, суддів та працівників суду.

Суддя у період з 03.07.2023 по 24.07.2023 перебував у відпустці.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.

Судом встановлено, що відповідно до рішення Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області від 04.12.2020 року за № 6-VІІІ «Про затвердження першого заступника Сахновщинського селищного голови», ОСОБА_1 , затверджено на посаду першого заступника голови Сахновщинської селищної ради Красноградського району.

На підставі розпорядження Сахновщинського селищного голови Красноградського району Харківської області від 17.12.2020 року за № 18-к «Про початок повноважень ОСОБА_1 на посаді першого заступника Сахновщинського селищного голови» визначено ОСОБА_1 з 18.12.2020 приступити до виконання повноважень на посаді першого заступника Сахновщинського селищного голови з посадовим окладом згідно із штатним розписом. Присвоєно першому заступнику Сахновщинського селищного голови 11 ранг посадової особи місцевого самоврядування в межах V категорії посад.

Рішенням XXIX сесії VIII скликання Сахновшинської селищної ради Красноградського району Харківської області від 07.04.2023 року за № 2285-УІІІ «Про звільнення із займаної посади першого заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ОСОБА_1 » відповідно до ст. 25 та пункту 3 ч.1 ст. 26 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування». ч.3 ст. 147-1 КЗпП України, зважаючи на невиконання у повному обсязі наданих законодавством та посадовою інструкцією повноважень, а також розглянувши заяву члена фракції ПП «Свропейська солідарність» ОСОБА_2 вирішено :

1. Визнати незадовільною роботу першого заступника Сахновщинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ОСОБА_1 .

2. За несумлінне виконання своїх посадових обов`язків звільнити із займаної посади першого заступника Сахновшинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ОСОБА_1 .

3. Вивести ОСОБА_1 зі складу виконавчого комітету Сахновшинської селищної ради VIII скликання.

4. Сахновщинському селищному голові В. Сусцькому видати розпорядження про звільнення з займаної посади першого заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ОСОБА_1 та забезпечити розрахунок з ним при звільненні.

Розпорядженням голови Сахновщинської селищної ради Харківської області В.Суєиького від 11.05.2023 за № 85-к «Про звільнення ОСОБА_1 » відповідно до рішення XXIX сесії Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області VІІІ скликання від 07.04.2023 № 2285-УІІІ «Про звільнення із займаної посади першого заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Завалія В.П.», ст. 42 Закону України від 21.05.1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» , ОСОБА_1 звільнено з посади першого заступника селищного голови Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області з 11 травня 2023 року, з виплатою грошової компенсації за 20 календарних днів невикористаної щорічної відпустки.

Вважаючи розпорядження голови Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області від 11.05.2023 за № 85-к та рішення XXIX сесії VIII скликання Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області від 07.04.2023 про звільнення ОСОБА_1 з займаної посади першого заступника Сахновщинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів незаконними, протиправними та такими, що порушує права позивача у сфері публічно-правових відносин під час проходження служби в органах місцевого самоврядування, останній звернувся до суду з цим позовом

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає наступне.

Згідно із частиною третьою статті 140 Конституції України місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради і а їх виконавчі органи.

Відповідно до частини другої статті 4 Європейської Хартії місцевого самоврядування м. Страсбург, 15 жовтня 1985 року (Хартію ратифіковано Законом № 452/97-ВР від 15.07.97), органи місцевого самоврядування в межах закону мають повне право вільно вирішувати будь-яке питання, яке не вилучене зі сфери їхньої компетенції і вирішення якого не доручене жодному іншому органу.

Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування відповідно до Конституції України визначає Закон України від 21 травня 1997 №280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні".

Відповідно до частини першої статті 10 Закону України "Про місцеве самоврядування" сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Згідно із статтею 25 Закону України "Про місцеве самоврядування" сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Частиною п`ятою статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування" визначено, що сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.

Частинами дванадцятою, тринадцятою, п`ятнадцятою та шістнадцятою статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування" встановлено, що cесія ради є повноважною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу ради. Пропозиції щодо питань на розгляд ради можуть вноситися сільським, селищним, міським головою, постійними комісіями, депутатами, виконавчим комітетом ради, головою місцевої державної адміністрації, головою районної, обласної ради, загальними зборами громадян. Отже, депутат селищної ради має право вносити питання на розгляд селищної ради, у тому числі призначення та звільнення заступника голови ради.

Відповідно до ст. 74 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» органи та посадові особи місцевого самоврядування несуть відповідальність за свою діяльність перед територіальною громадою, державою, юридичними і фізичними особами.

Згідно ч. 2 ст. 75 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» - Територіальна громада у будь-який час може достроково припинити повноваження органів та посадових осіб місцевого самоврядування, якщо вони порушують Конституцію або закони України, обмежують права і свободи громадян, не забезпечують здійснення наданих їм законом повноважень.

Відповідно до статті 1 Закону України від 07 червня 2001 року № 2493-III "Про службу в органах місцевого самоврядування" служба в органах місцевого самоврядування - це професійна, на постійній основі діяльність громадян України, які займають посади в органах місцевого самоврядування, що спрямована на реалізацію територіальною громадою свого права на місцеве самоврядування та окремих повноважень органів виконавчої влади, наданих законом.

Відповідно до частини першої статті 2 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" посадовою особою місцевого самоврядування є особа, яка працює в органах місцевого самоврядування, має відповідні посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій і отримує заробітну плату за рахунок місцевого бюджету.

За змістом статті 3 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" посадами в органах місцевого самоврядування є: виборні посади, на які особи обираються на місцевих виборах; виборні посади, на які особи обираються або затверджуються відповідною радою; посади, на які особи призначаються сільським, селищним, міським головою, головою районної, районної у місті, обласної ради на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.

Статтею 4 ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування» передбачено, що служба в органах місцевого самоврядування здійснюється на таких основних принципах, зокрема, підконтрольності, підзвітності, персональної відповідальності за порушення дисципліни і неналежне виконання службових обов`язків; самостійності кадрової політики в територіальній громаді.

За частиною першою статті 10 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" прийняття на службу в органи місцевого самоврядування здійснюється: на посади заступників сільського, селищного, міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради шляхом затвердження відповідною радою.

Відповідно до частини першої статті 20 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» на сесіях місцевої ради депутати місцевої ради на основі колективного і вільного обговорення розглядають і вирішують питання, віднесені до відання відповідної ради.

З урахуванням наведених вище норм законодавства, суд зазначає, що посада першого заступника голови селищної ради належить до посад місцевого самоврядування, яка затверджується рішенням ради прийнятим на пленарному засіданні.

За приписами чинного законодавства, заступник селищного голови несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень, і при їх здійсненні є відповідальним перед відповідною радою. При цьому, саме довіра є базовим принципом (передумовою) правової природи таких взаємовідносин.

У контексті спірних правовідносин треба зауважити, що затвердження на посаду першого заступника селищного голови є результатом волевиявлення депутатів цієї ради, які так само можуть достроково припинити повноваження на цій посаді.

Також, суд зазначає, що як затвердження на вказану посаду, так і припинення повноважень на цій посаді є передусім результатом волевиявленням депутатів цієї ради.

Щодо дострокового припинення повноважень першого заступника селищного голови, для цього повинні бути певні вагомі підстави, передумови, які в сукупності призвели до того, що депутати селищної ради вимагають обговорення цього питання на пленарному засіданні ради. Власне такі обставини і є предметом обговорення на засіданні ради, перед тим як почнеться голосування.

Водночас вже безпосередньо під час голосування мотиви, якими керувалися депутати селищної ради, коли голосували "за" чи "проти" дострокового припинення повноважень заступника селищного голови, є суто їхнім переконанням, вимагати обґрунтовувати чи пояснювати яке (при вирішенні питання про правомірність спірного рішення) немає підстав.

Схожі правові висновки зазначені в постанові Верховного Суду від 02 липня 2020 року у справі № 806/1159/18.

Частиною третьою статті 1471 Кодексу законів про працю України встановлено, що працівники, які займають виборні посади, можуть бути звільнені тільки за рішенням органу, який їх обрав, і лише з підстав, передбачених законодавством.

Діяльність виконавчого комітету селищної ради, до складу якого входить посада заступника (першого заступника) селищного голови, ґрунтується на принципі підконтрольності, підзвітності та відповідальності перед такою радою. Підзвітність, підконтрольність та відповідальність виконавчого комітету перед селищною радою як принцип діяльності органів місцевого самоврядування передбачає, що селищна рада наділена повноваженнями оцінювати ефективність роботи виконавчого комітету та виконання його посадовими особами своїх повноважень та покладених на них завдань і застосовувати до них заходи відповідальності, зокрема у будь-який час розпустити виконавчий комітет ради, достроково припинити повноваження селищного голови та внести зміни до персонального складу виконавчого комітету селищної ради, якщо визнає, що такий орган (особи) не забезпечують здійснення наданих їм законом повноважень. При цьому, за правовим висновком Верховного Суду, викладеним у постанові від 24 квітня 2020 року у справі № 539/1931/17, з огляду на правовий статус заступника міського (в даному разі селищного) голови та передбачені законодавством особливості проходження служби в органах місцевого самоврядування, при визначенні підстав і критеріїв звільнення з посади відповідна рада наділена широкою свободою розсуду.

Таким чином, питання обрання та звільнення заступника голови селищної ради відноситься до виключних повноважень відповідної ради, тобто є її дискреційними повноваженнями. А тому, суд при розгляді цієї справи по суті спору не може здійснювати повторну перевірку роботи першого заступника голови селищної ради щодо належного чи неналежного здійснення наданих йому повноважень, допущення ним у своїй діяльності порушень законодавства України, прав і свобод громадян, як і не може будь-яким чином переоцінювати позицію (волевиявлення) депутатів селищної ради, які проголосували за необхідність дострокового припинення повноважень першого заступника голови селищної ради ОСОБА_1 , також суд зазначає, що не вправі своїм рішенням підміняти відповідний орган місцевого самоврядування у цьому питанні.

Суд звертає увагу, що спірне рішення Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області може бути перевірене адміністративним судом лише на предмет законності та легітимності, а не доцільності його прийняття.

Також суд зазначає, що оскаржуване рішення селищної ради не відноситься до нормативно-правових, а є актом індивідуальної дії.

Верховний Суд у постанові від 06 лютого 2020 року у справі № 420/718/19 зазначив що внутрішньо-організаційними є акти, які приймаються з метою організації та впорядкування роботи суб`єктів владних повноважень, тобто це акти, які стосуються кадрових питань, а також інші акти у тому разі, якщо вони обмежуються внутрішньою організацією роботи суб`єкта владних повноважень та відповідних посадових осіб. Враховуючи те, що проект рішення стосувався внутрішньо-організаційного (кадрового) питання щодо дострокового припинення повноважень, яке вирішується виключно депутатами ради, проект такого рішення не підлягає обов`язковому оприлюдненню.

Як встановлено з протоколу № 29 другого пленарного засідання XXIX сесії VIII скликання Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області від 07 квітня 2023 року депутат ОСОБА_2 скористався наданими йому Законом України «Про статус депутатів місцевих рад» правами та звернувся від імені фракції ПП «Європейська солідарність» із заявою про необхідність звільнення із посади першого заступника селищного голови ОСОБА_3 . Після цього, головуючий поставив на голосування заяву ОСОБА_2 від імені депутатської фракції ПП «Європейська солідарність» щодо включення до порядку денного XXIX сесії VIII скликання питання про звільнення із займаної посади першого заступника селищного голови ОСОБА_3 . Проголосували за 14, проти 1, утримались 2. Рішення було прийнято. Після оголошення результатів таємного голосування по питанню про звільнення із займаної посади першого заступника селищного голови ОСОБА_3 на голосування шляхом таємного голосування стало відомо, що за звільнення проголосували 14 депутатів, проти -1 та 2 утрималось. Всього на пленарному засіданні селищної ради присутніх було 17 депутатів. Рішення було прийнято.

Вказані вище обставини свідчать про незадоволеність більшості депутатів Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області роботою першого заступника Сахновщинського селищного голови ОСОБА_1 ..

Щодо позовних вимог позивача про визнання протиправним та скасування розпорядження Сахновщинського селищного голови Красноградського району Харківської області В. Суєцького від 11.05.2023 року за № 85-к «Про звільнення ОСОБА_1 », з посади першого заступника Сахновщинського селищного голови з 11 травня 2023 року, суд зазначає, що оскаржуване розпорядження винесено виключно на виконання рішення ХХІХ сесії VIII скликання Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області від 07.04.2023 року «Про звільнення із займаної посади першого заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ОСОБА_1 » тобто не є самостійним актом індивідуальної дії, оскільки є похідним від обов`язкового для учасників правовідносин рішення селищної ради, у зв`язку із чим вказана вимога не підлягає задоволенню.

Щодо твердження позивача про відсутність підстав прийняття рішення радою про дострокове припинення його повноважень, вважаємо, що такі твердження хибні, оскільки під час другого пленарного засідання XXIX сесії VIII скликання Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області 07 квітня 2023 року присутніми громадянами було неодноразово вказано на незадовільну роботу позивача. Підтвердженням цього є протокол № 29 другого пленарного засідання XXIX сесії VIII скликання Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області від 07 квітня 2023 року.

Зі змісту вищезазначеного протоколу стає відомо, що під час пленарного засідання XXIX сесії VIII Сахновщинської селищної ради як вже зазначено були скарги присутніх громадян. Зокрема, депутат селищної ради ОСОБА_2 , звернув увагу на проблеми землекористування в громаді, зазначивши, що земельні ділянки обробляються не офіційно, податки не платяться, а також йому не дали оформити землю. Депутат ОСОБА_2 , відзначив, що це є наслідками поганої роботи керівництва селищної ради, першого заступника Валерія Завалія. Також під час пленарного засідання сесії слово попросив громадянин ОСОБА_4 . В ході свого виступу гр. ОСОБА_4 , звернувся із скаргою, що не отримав можливості оформити вчасно земельну ділянку, яка оформлена на дружину, заявив, що звернувся до селищної ради за отриманням права законно обробляти землю, проте права цього йому не дали. Також гр. ОСОБА_4 , стверджував, що позивач, перший заступник селищного голови Завалій В.П., для вирішення питання вимагав гроші в розмірі 200 тис. грн. Крім того, під час пленарного засідання сесії слово для виступу попросив гр ОСОБА_5 , який повідомив, що в січні 2023 року подав заяву на укладення договору щодо надання дозволу на викуп земельної ділянки. За словами гр. ОСОБА_5 , за підписання договору ОСОБА_1 вимагав 10 000 грн. (протокол № 29 додається).

Вищезазначеними фактами обґрунтовують необхідність негайного включення питання звільнення позивача ОСОБА_1 , з посади першого заступника селищного голови, та спростовують твердження позивача, про те, що єдиним доводом негайного включення питання звільнення позивача до порядку денного є лише заява депутата ОСОБА_2 . Також слід відзначити, що вищезазначені факти стали відомими під час пленарного засідання, а тому вони не могли стати предметом негайного реагування.

Також судом не встановлено факт того, що при розгляді питання сесією Сахновщинською селищною ради Красноградського району Харківської області про дострокове припинення повноваження першого заступника селищного голови ОСОБА_1 та звільнення його з посади було проведено з порушенням процедури та порядку його розгляду.

З огляду на заяви громадян а також на те, що більшість від загального складу депутатів селищної ради у визначений законом спосіб висловились про неналежне виконання своїх зобов`язань позивачем, то прийняття депутатами рішення про звільнення позивача є цілком обґрунтованим, оскільки продовження виконання своїх обов`язків заступника голови селищної ради, якого не підтримує більшість депутатського корпусу суперечитиме засадам місцевого самоврядування, які відповідно до статті 4 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» ґрунтуються на принципі виборності як представницьких органів селищних рад. Подальше перебування на посаді позивача є неможливим та таким, що негативно позначається на діяльності органу місцевого самоврядування, підриваючи довіру населення до його представників.

Враховуючи викладене, суд не вбачає підстав для визнання протиправними та скасування рішення XXIX сесії VIII скликання Сахновшинської селищної ради Красноградського району Харківської області від 07.04.2023 року та розпорядження голови Сахновшинської селищної ради Красноградського району Харківської області В. Суєцького від 11.05.2023 року за № 85-к «Про звільнення ОСОБА_1 ».

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням зазначеного, суд, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України, приходить до висновку про наявність правових підстав для відмови у задоволенні адміністративного позову.

Розподіл судових витрат здійснити у відповідності до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративний позов ОСОБА_1 (с. Олійники, Красноградський район, Харківська область, 64510, код НОМЕР_1 ) до Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області (вул. Шмідта, буд. 10,смт. Сахновщина,Красноградський район, Харківська область,64501, код ЄДРПОУ 04398301), Виконавчого комітету Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області (вул. Шмідта, буд. 10, смт. Сахновщина, Красноградський район, Харківська область, 64501) про поновлення на посаді - відмовити.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

СуддяО.М. Тітов

Джерело: ЄДРСР 114059056
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку