open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

19 вересня 2023 року м. Ужгород№ 260/4259/23 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Луцович М.М., розглянувши в письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (пл. Народна, буд. 4, м. Ужгород, Закарпатська область, 88008, код ЄДРПОУ 20453063) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області з такими вимогами:

1) визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області;

2) зобов`язати ГУ ПФ України в Закарпатській області зробити перерахунок пенсії - призначити одноразову грошову допомогу відповідно до пункту 7.1 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» для педагогічних працівників, які працювали на посадах, які дають право на пенсію за вислугу років та виходять на пенсію за віком і яким надано право на виплату грошової допомоги у розмірі їх 10 місячних пенсій станом на день її призначення.

В обгрунтування позовних вимог позивач зазначає, що з 20.01.2023 отримує пенсію за віком відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 №1058-IV. Позивач звернулася до ГУ ПФУ у Закарпатській області із заявою про призначення та виплату грошової допомоги в розмірі десяти місячних пенсій. З листа ГУ ПФУ у Закарпатській області позивачу стало відомо, що відповідач прийняв рішення про відмову у перерахунку пенсії №072250007037 від 09.03.2023 та відмовив їй у виплаті одноразової грошової допомоги у розмірі десяти пенсій з тих підстав, що період роботи в Чопській музичній школі з 16.08.1982 по 01.11.2022 неможливо зарахувати до стажу роботи, який дає право на виплату одноразової грошової допомоги, оскільки музична школа не відноситься до закладів освіти, а відноситься до позашкільних навчальних закладів. Позивачка вважає такі дії органу пенсійного фонду протиправними, з метою належного захисту своїх прав просить суд зобов`язати ГУ ПФУ у Закарпатській області призначити та виплатити їй вищевказану грошову допомогу.

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 09 червня 2023 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

Відповідач позов не визнає, представник відповідача подала відзив на позовну заяву, згідно якого просить суд відмовити в задоволенні позову ОСОБА_1 в повному обсязі. Заперечення відповідача зводяться до того, що позивач працювала викладачем в Чопській музичній школі з 16.08.1982 по 01.11.2022, що належать до позашкільних навчальних закладів. Оскільки посада викладача не передбачена Переліком №909, тому відсутні підстави для зарахування періодів роботи у цьому закладі до спеціального стажу, який дає право на пенсію за вислугу років та на виплату грошової допомоги в розмірі десяти місячних пенсій, передбаченої пунктом п.7-1 розділу ХV Прикінцевих положень Закону №1058-IV.

Відповідно до положень ч.5 ст.262, ч.1 ст.263 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.

Суд зазначає, що судове рішення у справі, постановлене у письмовому провадженні, складено у повному обсязі відповідно до ч.4 ст.243 КАС України, з врахуванням положень ст.263 КАС України.

Згідно з ч.5 ст.250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.

Відповідно до записів трудової книжки серія НОМЕР_2 від 16.08.1982 ОСОБА_1 :

- з 16.08.1982 по 27.09.2000 працювала на посаді викладача по класу скрипки у Ясінянській музичній школі (записи №1-2);

- з 02.10.2000 по 12.09.2005 працювала викладачем по класу скрипки в Чопській дитячій музичній школі (записи №3-5);

- з 13.09.2005 по 20.01.2023/день призначення пенсії за віком працювала на посаді викладача по класу скрипки у Батівській дитячій музичній школі, в подальшому Батівська дитяча школа мистецтв Батівської селищної ради Берегівського району Закарпатської області (записи № 6-11).

З 20.01.2023 ОСОБА_1 призначено пенсію за віком відповідно до статті 26 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування». Загальний/страховий стаж на день призначення пенсії за віком становив 43 роки 11 місяців 01 день.

02.03.2023 ОСОБА_1 звернулася до ГУ ПФУ у Закарпатській області із заявою про виплату їй грошової допомоги у розмірі десяти місячних пенсій станом на день її призначення відповідно п.7-1 розділу ХV Прикінцевих положень Закону №1058-IV.

Листом №0700-0305-8/14899 від 28.03.2023 відповідач повідомив позивача про прийняття рішення про відмову у перерахунку пенсії №072250007037 від 09.03.2023, а саме: відмову у виплаті одноразової грошової допомоги у розмірі десяти місячних пенсій з таких підстав, що згідно трудової книжки та довідок №43 від 02.12.2022, №74-д від 05.12.2022, а також №17 від 01.09.2022, працювала на посаді викладача з 16.08.1982 по 01.11.2022 в музичній та дитячій школі мистецтв в позашкільних навчальних закладах. Оскільки вищевказана посада відсутня в переліку посад, затвердженого Постановою №909, права на призначення грошової допомоги в розмірі десяти місячних пенсій ОСОБА_1 немає.

Вважаючи протиправним рішення про відмову у перерахунку пенсій №072250007037 від 09.03.2023, позивач звернулася до суду з цим адміністративним позовом.

Вирішуючи адміністративний спір по суті, суд зазначає наступне.

Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страхових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел визначає Закон України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 №1058-IV (далі Закон № 1058-IV).

Пунктом 71 розділ XV «Прикінцеві положення» Закону №1058-IV визначено, що особам, які на день досягнення пенсійного віку, передбаченого статтею 26 цього Закону, працювали в закладах та установах державної або комунальної форми власності на посадах, робота на яких дає право на призначення пенсії за вислугу років відповідно до пунктів "е"-"ж" статті 55 Закону України «Про пенсійне забезпечення», і мають страховий стаж (для чоловіків - 35 років, для жінок - 30 років) на таких посадах, а також якщо вони до цього не отримували будь-яку пенсію, при призначенні пенсії за віком виплачується грошова допомога, яка не підлягає оподаткуванню, у розмірі їх десяти місячних пенсій станом на день її призначення. Виплата зазначеної грошової допомоги здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України. Порядок обчислення стажу, який дає право на призначення грошової допомоги, та механізм виплати цієї допомоги встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України №1191 від 23.11.2011 затверджений Порядок обчислення страхового стажу, що дає право на призначення грошової допомоги, та її виплати, котрий визначає умови обчислення страхового стажу, що дає право на призначення грошової допомоги відповідно до пункту 7-1 розділу XV "Прикінцеві положення" Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" (далі Порядок №1191).

Згідно з пунктом 2 цього Порядку до страхового стажу, що визначає право на виплату грошової допомоги, зараховуються періоди роботи в закладах та установах державної та комунальної форми власності на посадах, робота на яких дає право на призначення пенсії за вислугу років відповідно до пунктів "е" і "ж" статті 55 Закону України "Про пенсійне забезпечення", що передбачені: переліком закладів і установ освіти, охорони здоров`я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 4 листопада 1993 р. N909 "Про перелік закладів і установ освіти, охорони здоров`я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років".

Кабінет Міністрів України прийняв постанову №909 від 04.11.1993, відповідно до якої затвердив Перелік закладів і установ освіти, охорони здоров`я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років. Відповідно до цієї постанови до переліку посад, які дають право на пенсію за вислугою років, віднесено роботу:

- у загальноосвітніх навчальних закладах, військових загальноосвітніх навчальних закладах, музичних і художніх школах на посаді, зокрема, викладача;

- у закладах і установах освіти позашкільних навчальних закладах: директори, їх заступники з навчально-виховної, навчальної, виховної роботи, завідуючі відділами (лабораторіями, кабінетами), художні керівники, керівники гуртків, секцій, студій та інших форм гурткової роботи.

Частина перша статті 10 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 №2145-VIII визначає невід`ємними складниками системи освіти такі: дошкільна освіта; повна загальна середня освіта; позашкільна освіта; спеціалізована освіта; професійна (професійно-технічна) освіта; фахова передвища освіта; вища освіта; освіта дорослих, у тому числі післядипломна освіта.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про позашкільну освіту» від 22.06.2000 №1841-ІІІ (далі Закон №1841-ІІІ) система позашкільної освіти - освітня підсистема, що включає державні, комунальні, приватні заклади позашкільної освіти; інші заклади освіти як центри позашкільної освіти (заклади загальної середньої освіти незалежно від підпорядкування, типів і форм власності, в тому числі школи соціальної реабілітації, міжшкільні навчально-виробничі комбінати, заклади професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої); гуртки, секції, клуби, культурно-освітні, спортивно-оздоровчі, науково-пошукові об`єднання на базі закладів загальної середньої освіти, навчально-виробничих комбінатів, закладів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої; клуби та об`єднання за місцем проживання незалежно від підпорядкування, типів і форм власності; культурно-освітні, фізкультурно-оздоровчі, спортивні та інші заклади освіти, установи; фонди, асоціації, діяльність яких пов`язана із функціонуванням позашкільної освіти; відповідні органи управління позашкільною освітою і науково-методичні установи; інші суб`єкти освітньої діяльності, що надають освітні послуги у системі позашкільної освіти.

Відповідно до статті 12 Закону №1841-ІІІ:

- заклади позашкільної освіти можуть функціонувати у формі центрів, комплексів, палаців, будинків, клубів, станцій, кімнат, студій, шкіл мистецтв, малих академій мистецтв (народних ремесел), малих академій наук, мистецьких шкіл, спортивних шкіл, дитячо-юнацьких спортивних шкіл олімпійського резерву, фізкультурно-спортивних клубів за місцем проживання, фізкультурно-оздоровчих клубів осіб з інвалідністю, спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл олімпійського резерву, дитячих стадіонів, дитячих бібліотек, дитячих флотилій, галерей, бюро, оздоровчих закладів, що здійснюють позашкільну освіту (частина третя);

- заклади позашкільної освіти можуть бути комплексними, профільними та спеціалізованими. Профільні заклади позашкільної освіти організовують роботу за певним напрямом позашкільної діяльності. До профільних закладів позашкільної освіти належать центри, клуби туристсько-краєзнавчої, науково-технічної, еколого-натуралістичної, спортивно-оздоровчої, художньо-естетичної творчості, військово-патріотичного спрямування, станції юних туристів, натуралістів, техніків, школи мистецтв, початкові спеціалізовані мистецькі навчальні заклади, дитячо-юнацькі спортивні школи, оздоровчі заклади, туристські бази (частина четверта);

- профільні заклади позашкільної освіти організовують роботу за певним напрямом позашкільної діяльності. До профільних закладів позашкільної освіти належать центри, клуби туристсько-краєзнавчої, науково-технічної, еколого-натуралістичної, спортивно-оздоровчої, художньо-естетичної творчості, військово-патріотичного спрямування, станції юних туристів, натуралістів, техніків, школи мистецтв, початкові спеціалізовані мистецькі навчальні заклади, дитячо-юнацькі спортивні школи, оздоровчі заклади, туристські бази (частина четверта).

Абзацом 5 частини четвертої статті 21 Закону №1841-ІІІ визначено, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти мають право на пенсію за вислугою років за наявності педагогічного стажу роботи не менше ніж 25 років.

Частиною другою за Закону №1841-ІІІ визначено, що перелік посад педагогічних працівників системи позашкільної освіти встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 14.06.2000 №963 затверджений Перелік посад педагогічних та науково-педагогічних працівників, відповідно до якого посада викладача всіх спеціальностей у позашкільних закладах належить до посад педагогічних працівників.

Постановою Кабінету Міністрів України №433 від 06.05.2001 затверджений Перелік типів позашкільних навчальних закладів. Відповідно до пункту 6 цього Переліку, в редакції чинній на дату призначення позивачці пенсії, до позашкільних навчальних закладів належать: початкові спеціалізовані мистецькі навчальні заклади (школи естетичного виховання: музичні, художні, хореографічні, театральні, хорові, мистецтв та інші).

Постановою Кабінету Міністрів України №78 від 31.01.2001 «Про реалізацію окремих положень частини першої статті 57 Закону України "Про освіту" затверджений Порядок виплати надбавок за вислугу років педагогічним та науково-педагогічним працівникам навчальних закладів і установ освіти. Згідно з пунктом 2 цього Порядку до стажу педагогічної роботи для виплати надбавки за вислугу років педагогічних та науково-педагогічних працівників (далі - стаж педагогічної роботи) зараховується час роботи на посадах, передбачених переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 р. N963.

Вирішуючи спір по суті, судом встановлено, що визначальними умовами для виплати особі одноразової грошової допомоги є досягнення пенсійного віку та наявність страхового стажу на посадах в закладах та установах державної та комунальної форми власності, робота на яких дає право на призначення пенсії за вислугу років пунктів "е"-"ж" статті 55 Закону України «Про пенсійне забезпечення» (при цьому якщо до цього особа не отримувала будь-яку пенсію) для жінок - 30 років на таких посадах.

Відповідно до частини п`ятої статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Велика Палата Верховного Суду сформувала висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах від 30.01.2019 у справі №876/5312/17, від 13.02.2019 у справі №233/4308/17 такого змісту: «ураховуючи наявність у національному законодавстві правових «прогалин» щодо захисту прав людини та основних свобод, зокрема, у сфері пенсійного забезпечення викладачів у позашкільних закладах освіти, визначених у Конвенції, а також з метою реалізації положень ст. 46 Конституції України щодо недопущення обмеження конституційного права громадян на достатній життєвий рівень громадян України, що потребують додаткових гарантій соціального захисту з боку держави, Велика Палата Верховного Суду дійшла висновку, що викладачі позашкільних навчальних закладів, які входять до структури освіти України, мають право отримання пенсії за вислугу років».

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду з аналогічних правовідносин дійшов висновку, що право особи на отримання грошової допомоги у розмірі десяти місячних пенсій пов`язується з наявністю у неї необхідного спеціального страхового стажу роботи на певних визначених законодавством посадах й вихід на пенсію саме з цих посад в закладах та установах державної та комунальної форми власності, а також неотримання такою особою до моменту виходу на пенсію за віком відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» будь-якого іншого виду пенсії; при цьому на спірні правовідносини розповсюджується також дія Переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників, який затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 року №963 (постанови від 22.03.2019 у справі № 682/2177/17, від 19.03.2019 у справі № 466/5637/17).

За обставин цієї справи ОСОБА_1 з 20.01.2023 отримує пенсію за віком; загальний/страховий стаж на день призначення пенсії за віком становив 43 роки 11 місяців 01 день, до цього часу вона не отримувала будь-яку пенсію.

ГУ ПФУ у Закарпатській області не зарахувало до спеціального стажу роботи, який дає право на призначення пенсії за вислугу років періоди роботи позивачки з 16.08.1982 по 01.11.2022 на посаді викладача у музичній та дитячій школі мистецтв з тих мотивів, що посада викладача у позашкільному навчальному закладі відсутня у Переліку найменування посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 04.11.1993 №909.

Оцінюючи такі аргументи відповідача суд вказує, що відповідно до записів трудової книжки ОСОБА_1 з 16.08.1982 по 27.09.2000 працювала на посаді викладача по класу скрипки у Ясінянській музичній школі (записи №1-2), з 02.10.2000 по 12.09.2005 працювала викладачем по класу скрипки в Чопській дитячій музичній школі (записи №3-5), з 13.09.2005 по 20.01.2023/день призначення пенсії за віком працювала на посаді викладача по класу скрипки у Батівській дитячій музичній школі, в подальшому Батівська дитяча школа мистецтв Батівської селищної ради Берегівського району Закарпатської області (записи № 6-11).

У Переліку найменування посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років, визначеному постановою КМУ від 04.11.1993 №909 до переліку посад, які дають право на пенсію за вислугою років, віднесено роботу на посаді викладача у музичних школах. Таким чином відповідач протиправно не зарахував період роботи позивача з 16.08.1982 по 01.11.2022 (це 40 років 1 місяць 23 дні) до стажу позивача, що дає право на пенсію за вислугу років відповідно до пункту «е» статті 55 Закону №1788-ХІІ.

Систему початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів становлять школи естетичного виховання такі як: музичні, художні, хореографічні, театральні, хорові, мистецтв та інші, які належать до позашкільних навчальних закладах. Відповідно до статті 10 Закону України «Про освіту» складниками системи освіти, поряд з іншими, є позашкільна освіта. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №963 від 14.06.2000 посада викладача всіх спеціальностей у позашкільних закладах належить до посад педагогічних працівників.

Наведені вище міркування щодо застосування релевантних норм права дозволяють суду дійти висновку, що посада викладача у школі мистецтв належить до посад педагогічних працівників позашкільного навчального закладу. Отже, період роботи позивачки на посаді викладача по класу скрипки з 16.08.1982 по 01.11.2022 підлягає зарахуванню до її стажу, що дає право на пенсію за вислугу років відповідно до пункту «е» статті 55 Закону №1788-ХІІ. Суд не бере до уваги посилання відповідача на те, що право на призначення грошової допомоги регулюється виключно постановою Кабінету Міністрів України №909 від 04.11.1993, оскільки у цій справі визначальним є факт роботи позивача на посаді педагогічного працівника. Такі висновки суду відповідають правовій позиції Верховного Суду у складі колегій суддів Касаційного адміністративного суду, викладеній в постанові від 22.05.2018 у справі № 308/5434/17, Великої Палати Верховного Суду, викладеній в постанові від 30.01.2019 у справі №876/5312/17.

Отже, відповідач необґрунтовано не врахував зазначені вище періоди на посаді викладача по класу скрипки до спеціального страхового стажу роботи на посадах, робота на яких дає право на призначення пенсії за вислугу років.

З огляду на викладені мотиви суд дійшов висновку, що ГУ ПФУ у Закарпатській області протиправно відмовило ОСОБА_1 у виплаті грошової допомоги у розмірі десяти місячних пенсій станом на день її призначення, оскільки відповідач необґрунтовано не зарахував стаж роботи, що дає право на пенсію за вислугу років.

З метою належного виконання рішення суду Головне управління Пенсійного фонду України у Закарпатській області повинно зарахувати ОСОБА_1 до стажу, який дає право на призначення пенсії за вислугу років відповідно до пункту «е» статті 55 Закону України «Про пенсійне забезпечення», такі періоди: з 16.08.1982 по 27.09.2000 на посаді викладача по класу скрипки у Ясінянській музичній школі, з 02.10.2000 по 12.09.2005 на посаді викладача по класу скрипки в Чопській дитячій музичній школі, з 13.09.2005 по 20.01.2023 (день призначення пенсії за віком) на посаді викладача по класу скрипки у Батівській дитячій музичній школі, в подальшому Батівська дитяча школа мистецтв Батівської селищної ради Берегівського району Закарпатської області.

Завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень. Відповідно до пункту 10 частини другої статті 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів. Відповідно до пункту 1 частини шостої статті 246 КАС України у разі необхідності в резолютивній частині рішення також вказується про порядок і строк його виконання.

Відповідно до приписів частини першої статті 139 КАС України та враховуючи висновок суду про задоволення позовних вимог ОСОБА_1 , суд стягує на користь позивача суму сплаченого нею судового збору за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись ст.ст. 19-20,25-26,90,139,229,241-246,250-255,295 КАС України, суд,-

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (пл. Народна, буд. 4, м. Ужгород, Закарпатська область, 88008, код ЄДРПОУ 20453063) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області №072250007037 від 09.03.2023 про відмову у перерахунку пенсії.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України у Закарпатській області зарахувати ОСОБА_1 до стажу, який дає право на призначення пенсії за вислугу років відповідно до пункту «е» статті 55 Закону України «Про пенсійне забезпечення» такі періоди: з 16.08.1982 по 27.09.2000 на посаді викладача по класу скрипки у Ясінянській музичній школі, з 02.10.2000 по 12.09.2005 на посаді викладача по класу скрипки в Чопській дитячій музичній школі, з 13.09.2005 по 20.01.2023 (день призначення пенсії за віком) на посаді викладача по класу скрипки у Батівській дитячій музичній школі, в подальшому Батівська дитяча школа мистецтв Батівської селищної ради Берегівського району Закарпатської області.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України у Закарпатській області нарахувати та виплатити ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) передбачену пунктом 7-1 розділу XV «Прикінцеві положення» Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» грошову допомогу, яка не підлягає оподаткуванню, у розмірі десяти місячних пенсій станом на день призначення ОСОБА_1 пенсії за віком.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (пл. Народна, буд. 4, м. Ужгород, Закарпатська область, 88008, код ЄДРПОУ 20453063) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) судові витрати у вигляді судового збору в розмірі 1073,60 грн. (одна тисяча сімдесят три гривні 60 копійок).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

СуддяМ.М. Луцович

Джерело: ЄДРСР 113596841
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку