open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

Справа № 569/14326/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 вересня 2023 року м.Рівне

Рівненський міський суд Рівненської області

в складі судді - Галінської В.В.

секретар судового засідання - Калетинець Т.В.

учасники справи:

позивач ОСОБА_1

відповідач Вараський районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки

розглянувши у відкритому судовому засіданні в спрощеному порядку справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Вараського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки про скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач ОСОБА_1 звернувся до Рівненського міського суду Рівненської області із позовом до Вараського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки про визнання протиправною та скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення №439 від 25 липня 2023 року, просить скасувати постанову, що винесена за ч. 2 ст. 210 КУпАП у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення, оскільки не відмовлявся від проходження медичного огляду, мав намір пройти його за місцем проживання, де знаходиться його історія хвороби та у передбачені для цього строки.

Позовні вимоги обгрунтовані тим, що постановою № 439 від 25 липня 2023 року тимчасово виконуючого обов`язки начальника Вараського районного територіального центру комплектації та соціальної підтримки ОСОБА_2 його притягнуто до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 210 КУпАП за порушення п.п. 4 п. 1 Додатку 2 до Порядку Правил військового обліку призовників та військовозобов`язаних, що виразилося у відмові мною у проходженні військово - лікарської комісії. Однак наведені в постанові фактичні дані вчиненого правопорушення не відповідають дійсним обставинам справи. Вказав, що 25 липня 2023 року, пересуваючись власним авто, при в`їзді до міста Вараш, він був затриманий службовцями ІНФОРМАЦІЯ_1 та доставлений до територіального центру. Після вручення повістки з вимогою з`явитися 27.07.2023 до ІНФОРМАЦІЯ_1 службовці територіального центру відвезли позивача до медичного закладу в м. Вараш для проходження медичного обстеження. Там він їм пояснив, що має намір пройти військово - лікарську комісію за місцем проживання, де знаходиться його історія хвороби, і у встановлені строки. Однак, вони вимагали проходити медичне обстеження саме у Вараші і саме в цей день. Після цього склали відносно нього протокол та винесли постанову про притягнення до адміністративної відповідальності. Зазначає також, що частина 2 ст. 210 КУпАП передбачає відповідальність за повторне порушення законодавства про військовий облік, однак відомості про попереднє притягнення його до відповідальності в постанові відсутні. Таким чином, вважає, що дії працівників територіального центру порушують його права та законні інтереси та суперечать принципу невинуватості.

Представником відповідача начальником Вараського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки ОСОБА_3 подано до суду відзив на позовну заяву ОСОБА_1 , в якому просить відмовити в задоволенні позову, оскільки дії працівників РТЦК та СП були правомірними. 25 липня 2023 року посадовими особами Вараського РТЦК та СП па блокпості при в`їзді до міста Вараш було здійснено перевірку облікових даних військовозобов`язаного ОСОБА_1 , після чого було запропоновано проїхати до ІНФОРМАЦІЯ_1 (для їх уточнення). Вараський РТЦК та СПІ відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №154 від 23 лютого 2022 року «Про затвердження Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки» не наділений повноваженнями щодо затримки людей. Оскільки 07 квітня 2023 року відбулися зміни до постанови Кабінету Міністрів України №154 від 23 лютого 2022 року «Про затвердження Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки», розширили повноваження ТЦК згідно абзацу 11 пункту 9, щодо завдань та функцій ТЦК та СП, а саме: здійснюють заходи оповіщення та призову громадян (крім військовозобов`язаних та резервістів СБУ та Служби зовнішньої розвідки); на військову службу за призовом осіб офіцерського складу; на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період (зарахованих до військового оперативного резерву); на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період (незалежно від місця їх перебування на військовому обліку).

?Після уточненнявійськово-обліковихданих позивача,а такожуточнення щодонаявності підставвід відстрочкивід призовуна військовуслужбу підчас мобілізаціїстало відомо,що Позивачне звертавсядо ТЦКта СПдля проходженняВЛК,та немає жоднихпідстав длявідстрочки.Якщо увійськовозобов`язаного немаєпричин навідстрочку,то наступнийетап післяуточнення данихв ТЦКта СП-проходження військово-лікарської комісії(ВЛК).Після чогопосадовими особамибуло виписанонаправлення напроходження BJIKдля визначенняступеня придатностідо військовоїслужби.Позивач від проходження ВЛК категорично відмовився, аргументуючи, що хоче проходити ВЛК в місті Рівне. У зв`язку з чим 25 липня 2023 року посадовою особою ІНФОРМАЦІЯ_1 було складено протокол про адміністративне правопорушення №439 від 25.07.2023 року, в якому зазначено, що позивач порушив п.п.4 п.1 Додатку 2 до Порядку Правил військового обліку призовників та військовозобов`язаних затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 року №1487, а саме ОСОБА_1 25.07.2023 року направлений ІНФОРМАЦІЯ_2 на проходження ВЛК з метою визначення придатності до військової служби в Збройних Силах України, але проходити ВЛК відмовився. Правопорушення передбачене ч.2 ст.210 КУпАП скоєне позивачем, було виявлено під час дії особливого періоду. З 17.03.2014 року в Україні діє особливий період, після оприлюднення указу Президента України від 17.03.2014 року №303/2014 «Про часткову мобілізацію» та по даний час, тому порушення кваліфікується за частиною другою статті 210 КУпАП. Відповідно цього ж дня була винесена постанова про накладення адміністративного стягнення.

Ухвалою суду від 11 серпня 2023 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження за правилами розгляду позовного провадження окремих категорій термінових адміністративних справ відповідно до ст.ст. 268, 269 КАС України у судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін, призначено судове засідання для розгляду справи по суті на 29 серпня 2023 року, визначено відповідачу строк для подання відзиву.

В судове засідання позивач ОСОБА_1 не з`явився, подав до суду заяву, в якій просить справу слухати в й ого відсутність, позовні вимоги підтримує повністю, з підстав, що зазначені у позовній заяві, просить їх задовольнити повністю.

Представник відповідача Вараського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки в судове засідання не з`явився.

Відповідно до ч.3 ст.268 КАС неприбуття у судове засідання учасника справи, повідомленого відповідно до положень цієї статті, не перешкоджає розгляду справи у судах першої та апеляційної інстанцій.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з"ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об"єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

З матеріалівсправи встановлено,що 25липня 2023року тимчасово виконуючим обов`язки начальника Вараського РТЦК та СП ОСОБА_2 винесено постанову про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 210 КУпАП у виді штрафу у розмірі 1700 гривень. У постанові вказано, що ОСОБА_1 порушив п.п.4 п. 1 Додатку 2 до Порядку правил військового обліку призовників та військовозобов`язаних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 року №1487, що тягне за собою відповідальність згідно Закону України, а саме ОСОБА_1 25.07.2023 року направлений Вараським РТЦКСП на проходження військово-лікарської комісії з метою визначення придатності до проходження військової служби в Збройних Силах України, проходити військово-лікарську комісію громадянин ОСОБА_1 відмовився. Правопорушення виявлено 25.07.2023 року під час дії особливого періоду.

Згідно з ч. 2ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Під час провадження у справах про адміністративні правопорушення, для реалізації даного конституційного принципу, у відповідності до ст.ст.7, 245 КУпАП, ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності. Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом. Додержання вимог закону при застосуванні заходів впливу за адміністративні правопорушення забезпечується систематичним контролем з боку вищестоящих органів і посадових осіб, правом оскарження, іншими встановленими законом способами. Завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Згідно із ч. 2 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

У зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України та з метою забезпечення оборони держави, підтримання бойової і мобілізаційної готовності Збройних Сил України та інших військових формувань, Указом Президента України №69/2022 від 24 лютого 2022 року, оголошено загальну мобілізацію протягом 90 діб із дня набрання чинності цим Указом. Указами Президента України строки проведення загальної мобілізації неодноразово продовжено, зокрема, Указом Президента №255/2023 від 01 травня 2023 року з 20 травня 2023 року на 90 діб.

Станом на день складення оскаржуваної постанови, строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 20 травня 2023 року строком на 90 діб згідно з Указом Президента№ 254/2023від 01.05.2023 року.

Військовий обов`язок установлюється з метою підготовки громадян України до захисту Вітчизни, забезпечення особовим складом Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також правоохоронних органів спеціального призначення, посади в яких комплектуються військовослужбовцями.

Нормативно-правовим актом, який здійснює правове регулювання відносин між державою і громадянами України у зв`язку з виконанням ними конституційного обов`язку щодо захисту Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України є, зокрема,Закони України «Про військовий обов`язок і військову службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію`та «Про оборону».

Відповідно до статті 1 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», особливий період - період функціонування національної економіки, органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, Збройних Сил України, інших військових формувань, сил цивільного захисту, підприємств, установ і організацій, а також виконання громадянами України свого конституційного обов`язку щодо захисту Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, який настає з моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої мобілізації чи з моменту введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях та охоплює час мобілізації, воєнний час і частково відбудовний період після закінчення воєнних дій.

Згідно з ч. 10 ст. 1 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» громадяни України, які приписані до призовних дільниць або перебувають у запасі Збройних Сил України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України чи проходять службу у військовому резерві, зобов`язані, серед іншого, прибувати за викликом районного (об`єднаного районного), міського (районного у місті, об`єднаного міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки; проходити медичний огляд та лікування в лікувально - профілактичних закладах згідно з рішеннями комісії з питань приписки, призовної комісії або військово-лікарської комісії відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки, закладів охорони здоров`я Служби безпеки України, а у Службі зовнішньої розвідки України - за рішенням керівників відповідних підрозділів або військово-лікарської комісії Служби зовнішньої розвідки України; виконувати правила військового обліку, встановлені законодавством.

Взяттю на військовий облік військовозобов`язаних державними органами, підприємствами, установами та організаціями підлягають громадяни, придатні за станом здоров`я до проходження військової служби в мирний або воєнний час, які не досягли граничного віку перебування в запасі Збройних Сил.

Особливості проходження медичного обстеження військовозобов`язаними та резервістами під час мобілізації, на особливий період визначаються Міністерством оборони України спільно з Міністерством охорони здоров`я України.

Відповідно до п.1.1 розділу ІІ Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України, що затверджений наказом Міністра оборони України 14.08.2008 № 402 (надалі Положення) медичний огляд проводиться ВЛК з метою визначення придатності, зокрема, до військової служби допризовників, призовників, військовозобов`язаних, резервістів (кандидатів у резервісти).

Відповідно доп.1.4Розділу ІІПоложення медичнийогляд громадян,зазначених упункті 1.2розділу Iцього Положеннята допризовників,проводиться впорядку,визначеному таблицею,відповідно доп.10якої резервісти,військово-зобов`язані,які призиваютьсята проходятьвоєнні навчальні(перевірочні)та спеціальнізбори осібрядового сержантського,старшинського таофіцерського складу;призиваються тапроходять військовуслужбу запризовом підчас мобілізації,на особливийперіодпроходять медичний огляд у ВЛК ТЦК та СП, гарнізонні (госпітальні) ВЛК.

Відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону України «Про мобілізаційну підготовку га мобілізацію» посадові особи, винні в порушенні законів України та інших нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації, а також громадяни за невиконання своїх обов`язків щодо мобілізаційної підготовки та мобілізації несуть відповідальність згідно із законом.

Також, згідно з п.22 Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов`язаних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.12.2016 № 921, призовники і військовозобов`язані, а також посадові особи, винні в порушенні вимог Порядку і Правил військового обліку призовників і військовозобов`язаних несуть відповідальність згідно із законом.

Правилами військового обліку призовників і військовозобов`язаних (далі - Правила) передбачено, що призовники і військовозобов`язані повинні, зокрема: перебувати на військовому обліку за місцем проживання у районних (міських) військових комісаріатах (військовозобов`язані СБУ - у Центральному управлінні або регіональних органах СБУ), за місцем роботи (навчання) на підприємствах, в установах, організаціях, виконавчих органах сільських, селищних та міських рад, а також у разі тимчасового вибуття за межі України за місцем консульського обліку в дипломатичних установах України; прибувати за викликом районних (міських) військових комісаріатів (органів СБУ) на збірні пункти, призовні дільниці у строки, зазначені в отриманих ними документах (мобілізаційних розпорядженнях, повістках або розпорядженнях районних (міських) військових комісаріатів (органів СБУ)) для взяття на військовий облік та визначення призначення на воєнний час, оформлення військово-облікових документів, приписки, проходження медичного огляду, направлення на підготовку з метою здобуття або вдосконалення військово-облікової спеціальності, призову на військову службу або на збори військовозобов`язаних; проходити медичний огляд та лікування в лікувально-профілактичних закладах згідно з рішеннями комісії з питань приписки, призовної комісії або військово - лікарської комісії районних (міських) військових комісаріатів.

Відповідно до п. 3 Правил, призовники і військовозобов`язані за порушення встановлених пунктами 1 і 2 цього додатка, а також за порушення законодавства про військовий обов`язок і військову службу, про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, умисне псування військово-облікових документів чи втрату їх з необережності, неявку за викликом до районних (міських) військових комісаріатів (органів СБУ) без поважних причин, за несвоєчасне повідомлення обліковому органу, де перебувають на військовому обліку, даних про зміну їх сімейного стану, стану здоров`я (після тривалого лікування хвороби та (або) хвороби, яка спричинила часткову (повну) втрату працездатності), адреси місця проживання (перебування), освіти, місця роботи і посадипритягуються до адміністративної відповідальності у порядку, визначеномуКодексом України про адміністративні правопорушення.

Відповідно до ч. 1 ст. 210 КУпАП порушення призовниками, військовозобов`язаними, резервістами правил військового обліку тягне за собою відповідальність, відповідно до ч. 2 цієї ж статті, за якою позивача і притягнуто до відповідальності, повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, а також вчинення такого порушення в особливий період тягне за собою відповідальність у виді штрафу від п`ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Виходячи з змісту вказаного закону, диспозиція ст. 210КУпАП є бланкетною, а тому при вирішенні питання про притягнення до адміністративної відповідальності за цією статтею потрібно посилатись до конкретних правил і норм, які регулюють механізм організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів

Відповідно доп.п.4п.1Правил військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів додатку 2 до Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1487 призовники, військовозобов`язані та резервісти повинні проходити медичний огляд та лікування в закладах охорони здоров`я згідно з рішеннями комісій з питань приписки, призовних комісій або військово-лікарських комісій районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, закладів охорони здоров`я СБУ, а у Службі зовнішньої розвідки за рішенням керівників відповідних підрозділів або військово-лікарської комісії Служби зовнішньої розвідки.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 72 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Частиною 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідно до вимог статті 7 КУпАП, ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності. Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом.

Згідно ст.251КУпАП доказами по справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган чи посадова особа встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото-і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото-і кінозйомки, відеозапису, а також іншими документами.

Як вбачається із матеріалів справи, ОСОБА_1 . Вараським РТЦК та СП вручено повістку про з`явлення в АДРЕСА_1 на 27.07.2023 року на 08 год. відповідно до ч. 10 ст. 1 ЗУ «Про військовий обов`язок та військову службу».

Доказів того, що 25.07.2023 року ОСОБА_1 направлено Вараським РТЦКСП на проходження ВЛК з метою визначення придатності до проходження військової служби і ОСОБА_1 відмовився від її проходження матеріали справи не містять, представником відповідача до відзиву не подані. Протокол про адміністративне правопорушення №439 від 25.07.2023 року не є доказом у справі, а лише документом, у якому зафіксовані обставини, що стали підставою для його складання.

Таким чином, винесення щодо ОСОБА_1 постанови №439 про накладення адміністративного стягнення, передбаченого ч. 2 ст. 210 КУпАП, та притягнення його до відповідальності є передчасним, оскільки позивач зобов`язаний був з`явитись у ТЦК та СП 27.07.2023 року на 08 год. в м. Рівне, по вул. Грабник, 2.

Повноваження адміністративного суду у справах з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб"єктів владних повноважень щодо притягнення до адміністративної відповідальності, визначені ст. 286 КАС України.

Частиною 3 ст. 286 КАС України передбачено вичерпний перелік рішень які має право прийняти місцевий загальний суд як адміністративний за наслідками розгляду справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб"єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності, а саме: 1) залишити рішення суб"єкта владних повноважень без змін, а позовну заяву без задоволення; 2) скасувати рішення суб"єкта владних повноважень і надіслати справу на новий розгляд до компетентного органу (посадової особи); 3) скасувати рішення суб"єкта владних повноважень і закрити справу про адміністративне правопорушення; 4) змінити захід стягнення в межах, передбачених нормативним актом про відповідальність за адміністративне правопорушення, з тим, однак, щоб стягнення не було посилено.

Враховуючи, що відповідачем не надано доказів на підтвердження законності та обґрунтованості оскаржуваної постанови, суд приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню, оскаржувану постанову про накладення адміністративного стягнення по справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 слід скасувати, а провадження у справі закрити.

Стаття 132 КАС України визначає види судових витрат, згідно з якою судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов"язаних з розглядом справи.

Позивачем при подачі позову сплачено судовий збір у розмірі 536,80 грн.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Відповідно до пункту 8 статті 1 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» (зі змінами, відомості Верховної Ради України (ВВР), 1992, № 27, ст.385, введено в дію Постановою ВР № 2233-XII від 25.03.92, ВВР, 1992, № 27, ст.386) положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки затверджується Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 7 Положення територіальні центри комплектування та соціальної підтримки Автономної Республіки Крим, областей, м. Києва та Севастополя є юридичними особами публічного права, мають самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Казначейства.

Районні територіальні центри комплектування та соціальної підтримки є відокремленими підрозділами відповідних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки Автономної Республіки Крим, областей, м. Києва та Севастополя.

Отже, судовий збір підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань Рівненського обласного ТЦК та СП, відокремленим підрозділом якого є відповідач.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 2, 6, 72-77, 90, 241-243, 245, 246, 250, 295-297, 371 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 до Вараського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки про скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення - задовольнити.

Скасувати постанову про накладення адміністративного стягнення передбаченого ч. 2 ст. 210 КУпАП від 25 липня 2023 року відносно ОСОБА_1 та закрити провадження у справі.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з Рівненського обласного ТЦК та СП на користь ОСОБА_1 судовий збір в розмірі 536 (п`ятсот тридцять шість) грн. 80 коп.

Апеляційна скарга на рішення може бути подана безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом 10 днів з дня його проголошення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Сторони по справі:

позивач: ОСОБА_1 , АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 .

Відповідач: Вараський районний територіальний центр комплектації та соціальної підтримки, м. Вараш, м-н Перемоги, 21А.

Повне судове рішення складене 15 вересня 2023 року.

Суддя -

Джерело: ЄДРСР 113510139
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку