open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 280/2965/23
Моніторити
Ухвала суду /06.02.2024/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /06.02.2024/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /18.01.2024/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.12.2023/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /30.11.2023/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /23.10.2023/ Третій апеляційний адміністративний суд Рішення /22.08.2023/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /24.05.2023/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /15.05.2023/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /15.05.2023/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /15.05.2023/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд
emblem
Справа № 280/2965/23
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /06.02.2024/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /06.02.2024/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /18.01.2024/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.12.2023/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /30.11.2023/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /23.10.2023/ Третій апеляційний адміністративний суд Рішення /22.08.2023/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /24.05.2023/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /15.05.2023/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /15.05.2023/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /15.05.2023/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

22 серпня 2023 року Справа № 280/2965/23 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі судді Стрельнікової Н.В., розглянувши в порядку письмового за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом:

за позовом ОСОБА_1

до Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача ОСОБА_2

про визнання протиправною відмови та зобов`язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 (далі - позивач) до Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району (далі відповідач), третя особа ОСОБА_2 , в якій позивач просить суд:

- визнати протиправною відмову від 07.11.2022 Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району у призначенні ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , компенсації фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 ;

- зобов`язати Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району повторно розглянути заяву ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 від 25.10.2022 про призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 з урахуванням висновків суду, наведених в мотивувальній частині цього судового рішення.

Позов обґрунтований тим, що позивач не погоджується із рішенням про призначення компенсації від 07.11.2022, яким йому відмовлено у наданні державної соціальної допомоги, оскільки сума балів індивідуальних потреб від 55 і вище. Позивач не погоджується з таким рішенням відповідача, зазначаючи про те, що ОСОБА_2 є особою похилого віку, інвалідом ІІ групи та згідно висновку ЛКК (за формою 080-4/о) №1541 від 13.09.2022 про наявність порушень функцій організму через які невиліковно хворі особи не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися і потребують соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , потребує отримання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі від фізичної особи. Позивач вважає, що саме наявність виданої форми первинної облікової документації № 080-2/о від 13.09.2022 засвідчує потребу ОСОБА_2 в соціальній послузі.

Відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, в якому Відповідач вимоги позову не визнає та стверджує що, висновок ЛКК (за формою 080-4/о) №1541 від 13.09.2022 про наявність порушень функцій організму через які невиліковно хворі особи не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися і потребують соціальної послуги з догляду на непрофесійній основу згідно якого ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , потребує отримання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі від фізичної особи, носить рекомендаційний характер. Відповідач заперечував проти позову.

Позивачем подана відповідь на відзив, у якому останній спростовує твердження Відповідача викладені у відзиві з посиланням на норми чинного законодавства та стверджує, що саме наявність виданої форми первинної облікової документації № 080-4/о засвідчує неможливість ОСОБА_2 самостійно пересуватися та самообслуговуватися, а також її потребу в соціальній послузі.

Ухвалою судді від 15.05.2023адміністративний позов залишено без руху.

19.05.2023позивачем усунено недоліки.

Ухвалою судді від 24.05.2023 відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін тапроведення судового засідання.

Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з`ясував наступне.

ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , є інвалідом ІІ групи, що підтверджується довідкою до акту огляду медико-соціальною експертною комісією серії 12 ААБ №652069 від 07.11.2019, пенсійним посвідченням № НОМЕР_1 від 18.03.2020 року з терміном дії довічно.

Згідно висновку ЛКК (за формою 080-4/о) №1541 від 13.09.2022 про наявність порушень функцій організму через які невиліковно хворі особи не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися і потребують соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , потребує отримання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі від фізичної особи.

Позивач, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , є онуком ОСОБА_2 , а саме сином її доньки ОСОБА_3 , що підтверджується, свідоцтвом про народження серії НОМЕР_2 та витягом з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про народження №00013323658.

25.10.2022 ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , відповідно до Порядку подання та оформлення документів для призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.09.2020 № 859, звернулися до Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району з відповідними заявами, а саме ОСОБА_1 подано заяву про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, а ОСОБА_2 , надано заяву про згоду отримувати соціальні послуги. Також, було надано та прийнято всі необхідні документи.

Згідно висновку, складеного головним спеціалістом М.Берестень та сімейним лікарем Л.Онищенко - за результатами комплексного визначення індивідуальних потреб встановлено, що ОСОБА_2 не потребує надання соціальних послуг з догляду, сума балів становить 81,5.

07.11.2022 року Відповідачем прийнято Рішення про призначення компенсації, згідно якого ОСОБА_1 не має права на державну соціальну допомогу, оскільки сума балів індивідуальних потреб, ОСОБА_2 , від 55 і вище.

Не погодившись із зазначеним рішенням Відповідача від 07.11.2022позивач звернувся до суду із даним позовом.

Судом досліджено документи наявні у даній справі.

При вирішенні спору по суті суд виходить з зазначеного вище та викладеного нижче.

Статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Розглядувані правовідносини регулюються приписами Закону України № 2671-VIII від 17.01.2019р. «Про соціальні послуги» (далі Закон № 2671-VIII).

Зокрема, відповідно до ст.1 Закону № 2671-VIII соціальні послуги - дії, спрямовані на профілактику складних життєвих обставин, подолання таких обставин або мінімізацію їх негативних наслідків для осіб/сімей, які в них перебувають. Особі/сім`ї можуть надаватися одна або одночасно декілька соціальних послуг. Порядок організації надання соціальних послуг затверджується Кабінетом Міністрів України.

Згідно з ч.ч.6 і 7 ст.13 Закону № 2671-VIII фізичні особи, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності, можуть надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі без проходження навчання та дотримання державних стандартів соціальних послуг отримувачам соціальних послуг з числа членів своєї сім`ї, які спільно проживають, пов`язані спільним побутом, мають взаємні права і обов`язки та є: 1) особами з інвалідністю I групи; 2) дітьми з інвалідністю; 3) громадянами похилого віку з когнітивними порушеннями; 4) невиліковно хворими, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися; 5) дітьми, яким не встановлено інвалідність, але які є хворими на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежні), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, дітьми, які отримали тяжку травму, потребують трансплантації органу, потребують паліативної допомоги. Перелік зазначених тяжких захворювань, розладів, травм, станів дітей, яким не встановлено інвалідність, затверджує Кабінет Міністрів України.

Фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності, виплачується компенсація за догляд.

Відповідно до ст.21 Закону № 2671-VIII рішення про надання чи відмову у наданні соціальних послуг за рахунок бюджетних коштів приймає структурний підрозділ з питань соціального захисту населення уповноважених органів системи надання соціальних послуг, передбачених пунктами 2 і 3 частини першої статті 11 цього Закону.

Рішення про надання чи відмову у наданні соціальних послуг приймається протягом 10 робочих днів з дня одержання заяви, звернення, повідомлення про надання соціальних послуг за результатами оцінювання потреб особи/сім`ї у соціальних послугах. Рішення про відмову у наданні соціальної послуги може бути оскаржено у судовому порядку.

Згідно з Порядком подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, затв. постановою КМ України № 859 від 23.09.2020р. «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі» (далі Порядок №859):

п.1 - Цей Порядок встановлює механізм призначення і виплати компенсації за догляд (далі - компенсація), що призначається фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності на непрофесійній основі, без проходження навчання та дотримання державних стандартів соціальних послуг (далі - фізична особа, яка надає соціальні послуги) особам із числа членів своєї сім`ї, які спільно з нею проживають, пов`язані спільним побутом, мають взаємні права та обов`язки (далі - соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі) та є: особами з інвалідністю I групи; дітьми з інвалідністю; громадянами похилого віку з когнітивними порушеннями; невиліковно хворими, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися; дітьми, яким не встановлено інвалідність, але які є хворими на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, дітьми, які отримали тяжку травму, потребують трансплантації органів, потребують паліативної допомоги відповідно до переліку тяжких захворювань, розладів, травм, станів, що дають право на одержання державної допомоги на дитину, якій не встановлено інвалідність, надання такій дитині соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1161.

п.2. - Компенсація не призначається: 1) фізичним особам, які надають соціальні послуги особам, зазначеним у пункті 1 цього Порядку, якщо такі особи отримують: соціальні послуги з догляду вдома, паліативного, стаціонарного догляду; виплати на догляд відповідно до Законів України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування», «;Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю», «;Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», «;Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» (крім осіб з інвалідністю з дитинства I групи); 2) фізичним особам, які надають соціальні послуги та отримують допомогу на догляд відповідно до Закону України «Про психіатричну допомогу»; 3) фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності на професійній основі. п.6. - Для отримання компенсації фізичною особою, яка надає соціальні послуги, подаються до уповноваженого органу заява про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі та документи/відомості у паперовій або електронній формі, зазначені в пункті 7 цього Порядку.

Особою/законним представником особи, яка потребує надання соціальних послуг, подається заява про згоду отримувати соціальні послуги.

п.14 - Компенсація призначається з місяця звернення за нею, якщо протягом місяця з дня звернення подано всі необхідні документи. Рішення про призначення компенсації або про відмову в її наданні приймається уповноваженим органом протягом 10 днів з дати подання документів, зазначених у пункті 7 цього Порядку, і наступного дня після його прийняття надсилається фізичній особі, яка надає соціальні послуги.

Наказом Міністерства охорони здоров`я України № 407 від 09.03.2021р. «Про затвердження форм первинної облікової документації та інструкцій щодо їх заповнення, що використовуються у закладах охорони здоров`я» затверджено форму первинної облікової документації № 080-4/о «Висновок про наявність порушення функцій організму через які невиліковно хворі особи не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися і потребують соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі» та інструкцію щодо її заповнення.

Згідно Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 080-4/о «Висновок про наявність порушення функцій організму через які невиліковно хворі особи не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися і потребують соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі» висновок надається закладами охорони здоров`я усіх рівнів надання медичної допомоги (п.2).

Висновок надається особі або законному представнику особи, яка потребує надання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі відповідно до Порядку подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 року № 859 (п.4). У пункті 4 Висновку вказуються рекомендовані соціальні послуги: денного догляду, догляду вдома, паліативного догляду вдома; отримання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі від фізичної особи (п.7).

Висновок призначений для надання до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчих органів міської, міста обласного значення, районної в місті (у разі утворення) ради, сільської, селищної, міської ради об`єднаної територіальної громади за місцем проживання/перебування особи, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, або до структурного підрозділу, що визначений договором про співробітництво територіальних громад для вирішення питання призначення особі соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі (п.9).

Предметом розглядуваного спору є оскарження відмови (рішення) Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району у призначенні компенсації фізичній особі ОСОБА_1 , який надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, ОСОБА_2 , відповідно до рішення про призначення компенсації від 07.11.2022, так як сума балів індивідуальних потреб ОСОБА_2 становить від 55 і вище, через що ОСОБА_2 , на думку Відповідача, не потребує надання соціальних послуг.

Так, згідно висновку ЛКК (за формою 080-4/о) №1541 від 13.09.2022 про наявність порушень функцій організму через які невиліковно хворі особи не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися і потребують соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , потребує отримання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі від фізичної особи.

Як слідує із приписів п.14 Порядку подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, затв. постановою КМ України № 859 від 23.09.2020р. «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі», для підтвердження факту спільного проживання з особою, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, та догляду за нею складається акт про проведення обстеження сім`ї фахівцями уповноваженого органу. Форма акту про проведення обстеження сім`ї затверджується Мінсоцполітики.

Якщо фізична особа надає соціальні послуги за місцем проживання/перебування особи, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, але має інше зареєстроване місце проживання, обстеження сім`ї для встановлення факту догляду є обов`язковим.

Наказом Міністерства соціальної політики України № 37 від 29.01.2021р. «Про затвердження форм документів, необхідних для призначення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі» затверджено форму акту про проведення обстеження сім`ї.

При цьому основними положеннями такого акту є відомості про те, що особа, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі: проживає / не проживає разом із фізичною особою, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі; періодичні надання соціальних послуг та висновок-рекомендація про призначення (не призначення) компенсації фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

Таким чином, питання наявності порушень функцій організму, через які невиліковно хворі особи не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися, і потребують соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі, не можуть вирішуватися під час складання акта про проведення обстеження сім`ї.

За таких умов висновок відповідача про те, що ОСОБА_2 не потребує надання соціальних послуг є помилковим, сформований всупереч Порядку подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, затв. постановою КМ України № 859 від 23.09.2020р. «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі», а також із порушенням наказу Міністерства соціальної політики України № 37 від 29.01.2021р. «Про затвердження форм документів, необхідних для призначення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі».

Водночас, саме наявність виданої форми первинної облікової документації № 080-4/о «Висновок про наявність порушення функцій організму через які невиліковно хворі особи не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися і потребують соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі» засвідчує неможливість ОСОБА_2 самостійно пересуватися та самообслуговуватися, а також її потребу в соціальній послузі.

Підсумовуючи викладене, суд приходить до переконливого висновку про те, що відмова Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району у формі рішення від 07.11.2022 у призначенні ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , компенсації фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , не ґрунтується на вимогах закону, оскільки відповідачем помилково оцінено стан ОСОБА_2 , оскаржуване рішення не містить інформації, яким чином відповідач дійшов висновку, що остання не потребує догляду, оскільки матеріли справи містять висновок ЛКК (за формою 080-4/о) №1541 від 13.09.2022 про те, що ОСОБА_2 потребує отримання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі від фізичної особи.

Належна мотивація рішення, її обсяг і ступінь залежить від конкретних обставин, які були предметом обговорення, але у будь-якому випадку має показувати, приміром, що доводи/пояснення позивача взято до уваги і, що важливо, давати розуміння чому і чим керувався відповідач, та які мотиви прийнятого рішення.

Суд вважає, що прийняття будь-яким суб`єктом владних повноважень певного рішення лише на основі внутрішнього переконання та суб`єктивного ставлення до ситуації/події, проте без належного підкріплення цього рішення підставами для його існування, не може бути легітимізовано та може призвести до можливих зловживань та порушити принципи належного урядування та верховенства права.

Суд також враховує правову позицію, що міститься, зокрема у постановах Верховного Суду від 10.09.2020р. у справі № 806/965/17 та від 27.09.2021р. у справі № 380/8727/20, відповідно до якої у разі, якщо суб`єкт владних повноважень використав надане йому законом право на прийняття певного рішення за наслідками звернення особи, але останнє визнане судом протиправним з огляду на його невідповідність чинному законодавству, при цьому особою дотримано усіх визначених законом умов, то суд вправі зобов`язати суб`єкта владних повноважень прийняти певне рішення. Якщо ж таким суб`єктом на момент прийняття рішення не перевірено дотримання особою усіх визначених законом умов або при прийнятті такого рішення суб`єкт дійсно має дискреційні повноваження, то суд повинен зобов`язати суб`єкта владних повноважень до прийняття рішення з урахуванням оцінки суду.

За таких обставин, суд вважає, що рішення відповідачем прийнято протиправно та його належить скасувати , оскільки воно не відповідає вимогам встановленим до рішення суб`єкта власних повноважень відповідно до ст.2 КАС України, оскільки є необґрунтованим.

З огляду на викладене вище, позовні вимоги позивача є обґрунтованими і підлягають задоволенню. Доводи відповідача не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.

Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи (ч.1ст.132 КАС України).

Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1ст.143 КАС України).

Оскільки відповідачем у справі було Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району, то за рахунок його бюджетних асигнувань мають бути стягнуті на користь позивача понесені ним судові витрати у вигляді сплаченого судового збору у сумі 1073 грн. 60 коп.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9,77,132,139,143,243-246,263 КАС України, суд,

ВИРІШИВ:

Позовну заяву задовольнити.

Визнати протиправною відмову від 07.11.2022 Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району (бул. Вiнтера 14, м. Запоріжжя, 69096; код ЄДРПОУ 37573796) у призначенні ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РПОКПП НОМЕР_3 ) компенсації фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Зобов`язати Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району повторно розглянути заяву ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 від 25.10.2022 про призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 з урахуванням висновків суду, наведених в мотивувальній частині цього судового рішення.

Стягнути на корить ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району судові витрати у вигляді сплаченого судового збору у сумі 1073 грн. 60 коп.

Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Н.В. Стрельнікова

Джерело: ЄДРСР 113018576
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку