open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 344/5495/23
Моніторити
emblem
Справа № 344/5495/23
Єдиний державний реєстр судових рішень

Справа № 344/5495/23

Провадження № 1-кп/344/816/23

ВИРОК

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 липня 2023 року м.Івано-Франківськ

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області в складі:

головуючої судді: ОСОБА_1

з участю: секретаря судового засідання ОСОБА_2

прокурора ОСОБА_3

захисника ОСОБА_4 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Івано-Франківську матеріали спеціального судового провадження в кримінальному провадженні з обвинувальним актом щодо:

ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки та жительки АДРЕСА_1 , громадянки України, ідентифікаційний номер - невідомий, раніше не судимої,

у вчиненні злочину, передбаченого ч.3 ст.111-1 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_5 , як громадянка України вчинила: пропаганду у закладах освіти незалежно від типів та форм власності з метою сприяння здійсненню збройної агресії проти України, встановленню та утвердженню тимчасової окупації частини території України, уникненню відповідальності за здійснення державою-агресором збройної агресії проти України, а також дії спрямовані на впровадження стандартів освіти держави-агресора у закладах освіти, за наступних обставин.

Так, відповідно до Конституції України, Україна є суверенною і незалежною державою. Суверенітет України поширюється на всю її територію, яка в межах існуючого кордону є цілісною і недоторканною. Перебування на території України підрозділів збройних сил інших держав з порушенням процедури, визначеної Конституцією та законами України, Гаазькими конвенціями 1907 року, IV Женевською конвенцією 1949 року, а також всупереч Меморандуму про гарантії безпеки у зв`язку з приєднанням України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї 1994 року, Договору про дружбу, співробітництво і партнерство між Україною і російською федерацією 1997 року та іншими міжнародно-правовими актами є окупацією частини території суверенної держави Україна та міжнародним протиправним діянням з усіма наслідками, передбаченими міжнародним правом.

Всупереч вказаним нормам міжнародного гуманітарного права президент російської федерації та інші невстановлені на цей час досудовим розслідуванням представники влади країни-агресора, діючи всупереч вимогам п.п.1, 2 Меморандуму про гаранти безпеки у зв`язку з приєднанням України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї від 05.12.1994, принципам Заключного акту Наради з безпеки та співробітництва в Європі від 01.08.1975 та вимогам ч.4 ст. 2 статуту ООН і Декларації Генеральної Асамблеї Організації Об`єднаних Націй від 09.12.1981 №36/103 від 16.12.1970 №2734 (ХХV) від 21.12.1965 №2131 (ХХ), від 14.12.19674 №3313 (ХХІХ), спланували, підготували і розв`язали агресивну війну та воєнний конфлікт проти України, та віддали відповідні накази на вторгнення підрозділів збройних сил російської федерації на територію України з метою її незаконного збройного захоплення й подальшої військової окупації.

24.02.2022 року військовослужбовці збройних сил чи інших військових формувань російської федерації, шляхом збройної агресії із застосуванням зброї, військової техніки та артилерії, з нанесенням ракетних та авіаційно-бомбових ударів по військовій і цивільній інфраструктурі, незаконно вторглись на територію України через державні кордони України в Донецькій, Запорізькій, Житомирській, Київській, Луганській, Сумській, Харківській, Херсонській та Чернігівській областях, та здійснили збройний напад на дежавні органи влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, військові частини, інші об`єкти військової та цивільної інфраструктури, які мають важливе народногосподарське й оборонне значення, після чого на початку березня 2022 року здійснили військову окупацію частини території України, в тому числі й с.Микільське Херсонського району Херсонської області.

Згідно із прембулою Закону України Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України від 15.04.2022 №1207-VІІ (далі Закон №1207-VІІ) збройна агресія російської федерації розпочалася з неоголошених і прихованих вторгень на територію України підрозділів збройних сил та інших силових відомств російської федерації, а також шляхом організації та підтримки терористичної діяльності, а 24.02.2022 переросла в повномаштабне збройне вторгнення на суверенну територію України, російська федерація вчиняє військову агресію проти України та здійснює тимчасову окупацію частини її території за допомогою збройних формувань російської федерації, що складаються з регулярних з`єднань і підрозділів, підпорядкованих Міністерству оборони російської федерації (далі міністерство оборони), підрозділів та спеціальних формувань, підпорядкованих іншим силовим відомствам російської федерації, їхніх радників, інструкторів та іррегулярних незаконних збройних формувань, озброєних банд та груп найманців, створених, підпорядкованих, керованих та фінансованих російською федерацією, а також за допомогою окупаційної адміністрації російської федерації, яку складають її державні органи і структури, функціонально відповідальні за управління тимчасово окупованими територіями України, та підконтрольні російській федерації самопроголошені органи, які узурпували виконання владних функцій на тимчасово окупованих територіях України.

Відповідно до положень ч.1 ст. 1 Закону №1207-VІІ, тимчасово окупована територія російською федерацією територія України (далі тимчасово окупована територія) є невід`ємною частиною території України, на яку поширюється дія Конституції України та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.

Тимчасова окупація російською федерацією територій України, визначених ч.1 ст. 9 Закону №1207-VІІ, незалежно від її тривалості, є незаконною і не створює для російської федерації жодних територіальних прав. За державою Україна, територіальними громадами сіл, селищ і міст, розташованих на тимчасово окупованій території, органами державної влади, органами місцевого самоврядування та іншими суб`єктами публічного права зберігається право власності, інші речові права на майно, в тому числі на нерухоме майно, включаючи земельні ділянки, що знаходяться на тимчасово окупованій території.

Тимчасово окупованою територією відповідно до п.7 ч.1 ст. 1-1 Закону №1207-VІІ, є частина території України, в межах якої збройні формування російської федерації та окупаційна адміністрація російської федерації встановили й здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування рф встановили і здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації.

Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України №75 від 25.04.2022 Про затвердження Переліку територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) станом на 25 квітня 2022 року, 39 територіальних громад Херсонської області внесені до вказаного переліку територіальних громад, розташованих в районі проведення воєнних дій або які перебували в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні).

Після окупації с.Микільське Херсонського району Херсонської області, представниками збройних формувань російської федерації фактично узурповано всі владні повноваження на тимчасово окупованій території населеного пункту шляхом збройного захоплення адміністративних будівель органів державної влади та місцевого самоврядування, встановлення інституту військових комендатур, запровадження тотального контролю та жорсткого управління в усіх сферах життєдіяльності громади, фактичної ліквідації приватної власності, свободи слова, пересування та волевиявлення, а також шляхом повсякденного залякування населення, застосування фізичного і психологічного впливу до окремих категорій суспільства та верств населення.

Так, положеннями п.6 ч.1 ст. 1-1 Закону №1207-VІІ визначено, що окупаційна адміністрація російської федерації, це сукупність державних органів і структур російської федерації, функціонально відповідальних за управління тимчасово окупованими територіями та підконтрольних рф самопроголошених органів, які узурпували виконання владних повноважень на тимчасово окупованих територіях та які виконували чи виконують властиві органам державної влади чи органам місцевого самоврядування функції на тимчасово окупованій території України, в тому числі органи, організації, підприємства та установи, включаючи правоохоронні та судові органи, нотаріусів та суб`єктів адміністративних послуг.

Після повномаштабного вторгнення на територію України, російська федерація грубо порушуючи ст.ст. 3, 34 Женевської конвенції про захист цивільного населення під час війни, ст. 9 Міжнародного пакту про громадянські та політичні права, ст. 5 Європейської конвенції з прав людини, особливо активно впроваджує експансію в культурно-освітній сфері на тимчасово окупованих українських землях. Основні завдання, які ставить окупаційна адміністрація перед середніми освітніми закладами, - навчання та виховання дітей із захоплених регіонів в російському дусі, їх примусова асиміляція з російським народом з подальшою інтеграцією. Державне російське інформаційне агенство оприлюднило доктрину щодо України, в якій стверджується, що необхідно перевиховати населення шляхом впровадження цензури, репресій та придушення проукраїнських державницьких позицій в освіті та культурі, вилучити навчальні матеріали і заборонити усі навчальні програми, які мають український зміст тощо.

Здійснюючи діяльність в ідеологічному ключі русского мира, проводячи системну політику русифікації українців, грубо порушуючи ст. 29 Конвенції ООН про права дитини, окупаційна адміністрація в першу чергу вчиняє дії на побудову освітнього процесу за російськими стандартами та російськими програмами; вилучення української мови та всіх українознавчих дисциплін (історії, літератури, суспільствознавства, тощо) зі шкільних програм; запровадження вивчення російської мови, історії Росії, географії Росії та місцевого регіону (Криму, Донбасу) тощо; мілітаризацію освіти дітей та молоді; схиляння до співпраці педагогічних працівників; переслідування учителів, які публічно виявляють свою українську національну ідентичність.

Громадянка України ОСОБА_5 , перебуваючи на тимчасово окупованій території Херсонської області, в липні 2022 року, усвідомлюючи суспільну небезпеку своїх дій, діючи умисно, всупереч інтересам держави Україна, її суверенітету й територіальній цілісності, з метою сприяння здійсненню збройної агресії проти України, встановленню та утвердженню тимчасової окупації частини території України, уникненню відповідальності за здійснення державою-агресором збройної агресії проти України, добровільно, без будь якого примусу прийняла пропозицію представників окупаційної адміністрації рф щодо впровадження стандартів освіти держави-агресора у закладах освіти на тимчасово окупованій території.

На виконання домовленостей з представниками окупаційної адміністрації в серпні 2022 року ОСОБА_5 , перебуваючи на тимчасово окупованій території в с.Микільське Херсонського району Херсонської області, добровільно зайняла посаду директора государственного бюджетного образовательного учереждения Херсонской области Никольская школа Белозерского муниципального округа. З метою впровадження стандартів освіти держави-агресора у закладах совіти на тимчасово окупованій території, ОСОБА_5 у період з 01 по 06 серпня 2022 року пройшла курси підвищення кваліфікації в федеральном государственном учреждении дополнительного профессионального образования Академии реализации государственной политики и профессионального развития работником образования Министерства просвещения Росийской Федерации, розташованого в м.Москві за програмою Школа современного учителя русского языка и литературы» та отримала посвідчення про підвищення кваліфікації № НОМЕР_1 , реєстраційний номер у-169308/б.

Крім того, у серпні 2022 року ОСОБА_5 пройшла курси підвищення кваліфікації по додатковій професійній програмі Организация учебно-воспитательного процесса в современных образовательных учереждениях в контексте федерального государственного образовательного стандарта та 15.08.2022 року отримала посвідчення про підвищення кваліфікації реєстраційний номер НОМЕР_2 .

У період з липня по 11 листопада 2022 року ОСОБА_5 , перебуваючи на посаді директора государственного бюджетного образовательного учереждения Херсонской области Никольская школа Белозерского муниципального округа, виконуючи організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, умисно, з політичних мотивів, впроваджувала та забезпечувала відповідність рівня освіти в школі стандартам освіти держави-агресора, здійснювала пропаганду у вказаному закладі освіти з метою сприяння здійсненню збройної агресії проти України, встановленню та утвердженню тимчасової окупації частини території України, уникненню відповідальності за здійснення державою-агресором збройної агресії проти України, яка виразилась у вилученні української мови та всіх українознавчих дисциплін з шкільної програми, запровадженні вивчення російської мови, історії та географії Росії, мілітаризації освіти дітей та молоді; схилянні до співпраці педагогічних працівників; переслідуванні вчителів, які публічно виявляють свою українську національну ідентичність.

Обвинувачена ОСОБА_5 будучи обізнаною, що стосовно неї розпочато кримінальне провадження, винесено повідомлення про підозру, в судове засідання не з`явилася, хоча належним чином повідомлялася про час та місце розгляду справи шляхом публікування повісток у засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження, а саме у газеті «Урядовий кур`єр» та на веб-сайті Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області в розділі «Новини» (http://ifm.if.court.gov.ua/). Відповідно до вимог ч.3 ст.323 КПК України, ухвалою суду від 07.06.2023 року було призначено спеціальне судове провадження. Належний захист прав обвинуваченої було забезпечено участю захисника.

Захисник адвокат ОСОБА_4 в судовому засіданні проти правильності кваліфікації дій обвинуваченої ОСОБА_5 органом досудового розслідування не заперечив та просив застосувати міру покарання згідно вимог закону.

Дослідивши всі докази по кримінальному провадженню, суд вважає, що вина обвинуваченої ОСОБА_5 доводиться сукупністю письмових доказів, які були предметом дослідження в ході судового розгляду справи.

Як вбачається із рапорту старшого оперуповноваженого Верховинського РВ УСБУ в Івано-Франківській області підполковника Василя ПОТЯК від 03.11.2022 року, ним, в ході оперативно-службової діяльності отримано інформацію щодо сприянння громадянкою України у встановленні та утвердженні російської окупаційної влади на тимчасово окупованій території Херсонської області, спрямованої на впровадження стандартів освіти держави-агресора у навчальних закладах. Встановлено, що обвинувачена ОСОБА_5 з часу збройного конфлікту (повномаштабного вторгнення збройних сил та інших військових формувань російської федерації з 24.02.2022), введення воєнного стану в Україні (відповідно до Указів Президента України №64/2022, №133/2022, №259/2022) підтримує російську окупаційну владу. Зокрема, обвинувачена ОСОБА_5 під час російської окупації, будучи директором Микільського ліцею Дар`ївської територіальної громади Херсонського району Херсонської області, добровільно погодилася на співпрацю з окупаційною владою та з вересня 2022 року сприяє впровадженню російських стандартів освіти у Микільському ліцеї, очоливши так зване государственное бюджетное образовательное учреждение Херсонской области Никольская школа Белозерского муниципального округа. З цією метою обвинувачена ОСОБА_5 підібрала 17 педагогічних працівників, котрі в подальшому пройшли так звану перепідготовку в тимчасово окупованому Криму, та організувала прийняття від громадян заяв на навчання дітей у вказаному вище незаконному закладі освіти російської окупаційної влади (а.с. 96, 97 том 1).

Відповідно до Акту огляду всесвітньої мережі Інтернет, а саме електронної інформації, що знаходиться у вільному доступі стосовно громадянки України ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки та зареєстрованої АДРЕСА_1 від 27.10.2022 року, старший оперуповноважений Верховинського РВ УСБУ в Івано-Франківській області підполковник ОСОБА_6 , в службовому кабінеті №3 Верховинського РВ УСБ України в Івано-Франківській області, з використанням службової ЕОМ інвентарний №11373174, провів огляд сторінки з публікаціями відносно вказаної особи. Перейшовши на першу публікацію під назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 відкривається інформація про відкриття окупантами закладу государственное бюджетное образовательное учреждение Херсонской области Никольская школа Белозерского муниципального округа, який очолила обвинувачена ОСОБА_5 . У публікації під назвою ІНФОРМАЦІЯ_3 викладена інформація, що обвинувачена ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , очолила так зване государственное бюджетное образовательное учреждение Херсонской области Никольская школа Белозерского муниципального округа, якого в жодних реєстрах, в тому числі і російських немає, як і Білозерського муніципального округу. Далі зазначається, що обвинувачена ОСОБА_5 очолила ліцей в 2019 році та викладає в ньому російську мову і літературу, є спеціалістом вищої категорії. Під її керівництвом готові працювати 17 учителів, які вже прошли так звану перепідготовку в окупованому Криму. Від батьків прийнято вже близько 258 заяв на зарахування дітей до даного навчального закладу. У публікації під назвою ІНФОРМАЦІЯ_4 » відкривається сторінка по ІНФОРМАЦІЯ_5 , на якій зображено керівний склад даного навчального закладу, де виявлено фото обвинуваченої ОСОБА_5 із зазначенням її колишньої посади заступник директора школи по виховній роботі, вчитель української мови та літератури (а.с. 104-112 том 1).

Із переглянутого в судовому засіданні оптичного диску із відео, наданим ОСОБА_7 встановлено, що обвинувачена ОСОБА_5 на початку навчального року під російською окупаційною владою також дає інтерв`ю, в якому зазначає, що школа підготовлена до нового навчального року і з 01 вересня буде відкрита не тільки для місцевих дітей, а і для дітей із сусідніх населених пунктів, яким буде організовано підвіз. Від батьків поступило вже 258 заяв на зарахування дітей до очолюваного нею навчального закладу. У школі будуть навчатися діти з інших населених пунктів, яких будуть підвозити на навчання, оскільки там школи не відкрились. У школі зроблено ремонт, очікується завезення підручників. Вчителі школи їздять на курси в Євпаторію, в Інститут безперервної освіти. У подальшому будуть курси, семінари (а.с. 133 том 1).

Відповідно до протоколу пред`явлення особи для впізнання за фотознімками від 13.12.2022 року із фототаблицею до нього, свідок ОСОБА_7 на фотознімку під №2 впізнала особу жіночої статі обвинувачену ОСОБА_5 , яку знає особосто. У такому самому вигляді та одязі як на фото, обвинувачена ОСОБА_5 давала інтерв`ю біля Микільського ліцею російському пропагандистському каналу, яке вона бачила у мережі інтернет (а.с. 134-138 том 1).

Згідно протоколу огляду від 30.11.2022 року всесвітньої мережі Інтернет, а саме електронної інформації, що знаходиться у вільному доступі в мережі Інтернет стосовно громадянки України ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки та зареєстрованої АДРЕСА_1 , старший оперуповноважений Верховинського РВ УСБУ в Івано-Франківській області підполковник ОСОБА_6 , в службовому кабінеті №3 Верховинського РВ УСБ України в Івано-Франківській області, з використанням службової ЕОМ інвентарний №11373174, провів огляд сторінки з публікаціями відносно вказаної особи. Перейшовши на першу публікацію під назвою ІНФОРМАЦІЯ_6 міститься інформація щодо переходу на бік ворога в селі Микільське Дар`ївської територіальної громади Херсонського району директорок ліцею і дитячого закладу дошкільної освіти. В публікації зазначено, що так зване государственное бюджетное образовательное учреждение Херсонской области Никольская школа Белозерского муниципального округа очолила обвинувачена ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , якого в жодних реєстрах, в тому числі російських, немає. Також не існує ніякого Белозерского муниципального округа. У піблікації під назвою ІНФОРМАЦІЯ_7 (з відеоматеріалом з даного приводу) з прямовою мовою обвинуваченої ОСОБА_5 викладена інформація, що школа підготовлена до нового навчального року і з 01 вересня буде відкрита не тільки для місцевих дітей, а і для дітей із сусідніх населених пунктів, яким буде організовано підвіз. На відео, яке триває понад 3 хв., обвинувачена ОСОБА_5 як керівник навчального закладу розповідає на російській мові, що від батьків поступило вже 258 заяв на зарахування дітей до очолюваного нею навчального закладу. У школі будуть навчатися діти з інших населених пунктів, яких будуть підвозити на навчання, оскільки там школи не відкрились. У школі зроблено ремонт, очікується завезення підручників. Вчителі школи їздять на курси в Євпаторію, в Інститут безперервної освіти. У подальшому будуть курси, семінари. На відзнятій під час відеосюжету табличці на фасаді школи спостерігається, що заклад на час зйомки уже називається - Государственное бюджетное образовательное учреждение Херсонской области Никольская школа Белозерского муниципального округа Министерства образования і науки Херсонской области (а.с. 139-145 том 1).

Відповідно до протоколу пред`явлення особи для впізнання за фотознімками від 03.12.2022 року із фототаблицею до нього, свідок ОСОБА_8 на фотознімку під №2 впізнала особу жіночої статі обвинувачену ОСОБА_5 , яку знає особосто. У такому самому вигляді та одязі як на фото, обвинувачена ОСОБА_5 давала інтерв`ю біля Микільського ліцею російському пропагандистському каналу, яке вона бачила у мережі інтернет (а.с. 146-150 том 1).

Як вбачається із протоколу тимчасвого доступу до речей і документів від 28.12.2022 року, проведеного у приміщенні УСБ України у Вінницькій області за участю (в присутності) тимчасово виконуючого обов`язки директора Микільського ліцею Дар`ївської сільської ради Херсонського району Херсонської області ОСОБА_9 , старшим слідчим в особливо важливих справах УСБ України в Івано-Франківській області підполковником поліції Святославом МЕЛЬНИКОМ було вилучено:

- удостоверение о повышении квалификации 150000134206, регистрационный номер у-169308/б, город Москва, дата выдачи 2022, виданий на ім`я ОСОБА_5 про проходження підвищення кваліфікації в організації Академия реализации государственной политики и профессионального развития работников образования Министерства просвещения Российской Федерации, на 1 арк.;

- удостоверение о повышении квалификации, регистрационный номер 0000019, город Херсон, дата выдачи 15.08.2022 года, виданий на ім`я ОСОБА_5 про проходження підвищення кваліфікації в організації Академия непрерывного образования Херсонской области Департамента образования и науки Херсонской области, на 1 арк.;

- акт приема-передачи денежних средств, г.Херсон, 22 сентября 2022 года, про передачу ОСОБА_5 , як директору ГБОУ Херсонской области Никольская школа Белозерского муниципального округа, грошових коштів в сумі 390 000 рублів (триста девяносто тысяч рублей) від особи Начальник отдела финансового обеспечения Главный бухгалтер Министерства образования и науки Херсонской области ОСОБА_10 , на 1 арк.;

- паперову папку з написом Академия минпросвещения россии та зображенням на ній, в тому числі герба російської федерації і географічної території, у вигляді складених двох аркушів;

- зошит у кольоровій обкладинці з написом на ньому Зошит з дисципліни крос-культурний (... одне слово) 3 курс 3 група Кривенкової Ганни, в якому з 01.08.2022 наявні записи про освоєння тем підвищення кваліфікації та з зазначенням на внутрішній стороні обкладинки російських номерів телефонів і ПІБ осіб, на 33 аркушах (враховуючи аркуші обкладинки). Перший внутрішній аркуш зошита перебуває у вирваному стані (а.с. 153-156 том 1).

Суд вважає безпосередньо досліджені докази належними, допустимими, достовірними, і в сукупності достатніми для належної правової оцінки дій обвинуваченої та визнання її винуватості.

Неможливість проведення допиту обвинуваченої ОСОБА_5 ,жодним чином не впливає на повноту судового розгляду і на переконання суду щодо доведеності «поза розумним сумнівом» винуватості обвинуваченої ОСОБА_5 у вчиненні інкримінованого їй злочину, оскільки сукупність безпосередньо досліджених в судовому засіданні доказів прямо і опосередковано свідчить про вчинення нею інкримінованого злочину.

Таким чином, в процесі судового розгляду було достовірно встановлено, що обвинувачена ОСОБА_5 , будучи громадянкою України, перебуваючи на тимчасово окупованій території Херсонської області, в липні 2022 року, усвідомлюючи суспільну небезпеку своїх дій, діючи умисно, всупереч інтересам держави Україна, її суверенітету й територіальній цілісності, з метою сприяння здійсненню збройної агресії проти України, встановленню та утвердженню тимчасової окупації частини території України, уникненню відповідальності за здійснення державою-агресором збройної агресії проти України, добровільно, без будь якого примусу прийняла пропозицію представників окупаційної адміністрації рф щодо впровадження стандартів освіти держави-агресора у закладах освіти на тимчасово окупованій території.

Вказані обставини в повній мірі знайшли своє підтвердження в ході судового розгляду.

Отже, оцінюючи всі зібрані по справі докази в сукупності за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин кримінального правопорушення, керуючись законом, оцінюючи кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення, суд приходить до висновку, що дії обвинуваченої ОСОБА_5 слід кваліфікувати за ч.3 ст.111-1 КК України, оскільки вона вчинила: пропаганду у закладах освіти незалежно від типів та форм власності з метою сприяння здійсненню збройної агресії проти України, встановленню та утвердженню тимчасової окупації частини території України, уникненню відповідальності за здійснення державою-агресором збройної агресії проти України, а також дії спрямовані на впровадження стандартів освіти держави-агресора у закладах освіти.

При призначенні обвинуваченій покарання суд враховує ступінь тяжкості вчиненого злочину, особу винної.

Обставин, що пом`якшують чи обтяжують покарання обвинуваченої ОСОБА_5 судом не встановлено.

З врахуванням згаданих вище обставин, думки захисника та прокурора, суд вважає за необхідне призначити обвинуваченій ОСОБА_5 покарання в межах санкції ч.3 ст.111-1 КК України, у виді позбавлення волі з позбавленням права обіймати посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, у закладах освіти незалежно від типів та форм власності.

Відповідно до вимог ст. 374 КПК України, суд переконався, що стороною обвинувачення, під час здійснення спеціального досудового розслідування та спеціального судового провадження (in absentia) були використані всі передбачені законом можливості для дотримання прав обвинуваченої. Також, суд пересвідчився, що існували процесуальні підстави для здійснення спеціального досудового та судового провадження, про що є відповідні рішення суду, у яких наведені належні мотиви і достатні обґрунтування. Також, судом забезпечено публікацію повісток про виклик обвинуваченої у засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження, а копії процесуальних документів, що підлягають врученню обвинуваченій були вручені її захиснику. З урахуванням чого суд та сторона обвинувачення дотрималась усіх гарантій, встановлених Кримінальним процесуальним кодексом України для забезпечення правосуддя у межах розгляду даного кримінального провадження.

Процесуальних витрат, речових доказів у кримінальному провадженні немає.

На підставі наведеного, керуючись ч.15 ст. 615, ст.ст. 368, 370, 374, 375 КПК України, суд,-

У Х В А Л И В :

ОСОБА_5 визнати винною у вчиненні злочину, передбаченого ч.3 ст. 111-1 КК України, та призначити покарання 3 (три) роки позбавлення волі позбавленням права обіймати посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, у закладах освіти незалежно від типів та форм власності строком на 15 (п`ятнадцять) років.

Строк відбуття покарання обвинуваченій ОСОБА_5 рахувати з моменту її затримання.

Учасники судового провадження мають право отримати в суді копію вироку суду.

Інформацію про вирок опублікувати у засобах масової інформації загальнодержавної сфери, а саме у газеті «Урядовий кур`єр» та на веб-сайті Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області (http://ifm.if.court.gov.ua/).

Вирок набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. Вирок може бути оскаржено до Івано-Франківського апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення, шляхом подачі апеляційної скарги через Івано-Франківський міський суд.

Суддя ОСОБА_11

Джерело: ЄДРСР 112221947
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку