open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 червня 2023 року Справа№200/1501/23

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Трояновї О.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження (в письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області, Управління соціального захисту населення Покровської районної державної адміністрації Донецької області про визнання протиправними дії та стягнення разової грошової допомоги до 5 травня за 2022 рік

ВСТАНОВИВ:

Позивач, ОСОБА_1 звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Управління праці та соціального захисту населення Краматорської міської ради про визнання протиправними дії щодо не нарахування та невиплати щорічної разової грошової допомоги до 5 травня у 2022 році як учаснику бойових дій у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком у відповідності до статті 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; стягнення недоплаченої щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за 2022 рік, як учаснику бойових дій у розмірі 7 354 грн.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 17 квітня 2023 року відкрито провадження у справі у порядку спрощеного позовного провадження (в письмовому провадженні) без повідомлення учасників справи. Задоволено заяву позивача про поновлення строку. Визнано причини пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними та поновлено ОСОБА_1 строк звернення до адміністративного суду з позовом до Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області про визнання протиправними дії, та стягнення разової грошової допомоги до 5 травня за 2022 рік. Витребувано в Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області інформацію про нараховану та виплачену ОСОБА_1 разову грошову допомогу до 5 травня у 2022 році.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 26 травня 2023 року залучено Управління праці та соціального захисту населення Покровської райдержадміністрації Донецької області в якості в якості другого відповідача.

За правилами частини 1 статті 258 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі-КАС України) суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Сторони про відкриття провадження у справі були повідомлені судом належним чином за допомогою програмного забезпечення «Електронний суд».

Копію ухвали Донецького окружного адміністративного суду від 26 травня 2023 року та копію позовної заяви було направлено відповідачу 2 на офіційні електронні адреси:

« ІНФОРМАЦІЯ_1 » та « ІНФОРМАЦІЯ_2 » 01 червня 2023 року.

Так, в обґрунтування своїх позовних вимог, позивач зазначив, що має статус учасника бойових дій, та 26 грудня 2022 року звернувся до відповідача із заявою про здійснення виплати до 5 травня, та відповідачем було здійснено виплату 30.12.2022 року у розмірі 1 491 грн. Дії відповідача щодо не нарахування та невиплати щорічної разової грошової допомоги до 5 травня у 2022 році як учаснику бойових дій у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком у відповідності до статті 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» вважає протиправними, просив задовольнити позов.

Відповідачем 1, через канцелярію суду у встановлені судом строки, надано відзив на позовну заяву, відповідно до якого останній просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог. Зазначив, що у грудні 2022 року позивач звертався з приводу надання йому разової грошової допомоги до 5 травня як учаснику бойових дій. Частиною 1 статті 17-1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» встановлено, що щорічну виплату разової грошової допомоги до 5 травня в розмірах, передбачених статтями 12-16 цього Закону, здійснює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення, через відділення зв`язку або через установи банків (шляхом перерахування на особовий рахунок отримувача) пенсіонерам - за місцем отримання пенсії, а особам, які не є пенсіонерами, - за місцем їх проживання чи одержання грошового утримання. Частиною 2 статті 17-1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» військовослужбовцям, поліцейським, особам начальницького та рядового складу органів внутрішніх справ України, особам начальницького і рядового складу Державної кримінально-виконавчої служби України, які проходять службу (крім пенсіонерів), виплата разової грошової допомоги здійснюється шляхом перерахування коштів органами праці та соціального захисту населення на спеціальні рахунки військових частин, установ і організацій за місцем їх служби. Враховуючи наведене Управлінню соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області підставою для виплати вищезазначеної допомоги є списки про перебування на обліку, надані Управлінням пенсійного фонду, військкомату або іншої силової структури. У зв`язку з тим, що у 2022 році ОСОБА_1 в списках жодна структура не подавала, тому здійснити йому виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня в Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області не було правових підстав.

Відповідач 2 не скористався правом на подання відзиву на позовну заяву. Враховуючи положення ч. 6 ст. 162 КАС України суд дійшов висновку про розгляд справи за наявними матеріалами у справі.

Окрім того, позивачем подано до суду відповідь на відзив, в якому зазначив, що дізнався з листа ГУ НП в Донецькій області, що виплата до 5 травня не здійснена у повному обсязі, відповідно вимог діючого законодавства, саме УСЗН Покровської районної державної адміністрації Донецької області. Просив задовольнити позовні вимоги до відповідача 2.

Суд, розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив.

Позивач, ОСОБА_1 , громадянин України (паспорт № НОМЕР_1 , РНОКПП НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_1 ), має статус учасника бойових дій (дублікат посвідчення серії НОМЕР_3 від 26.12.2022 року).

Відповідач 1 - Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області (код ЄДРПОУ 25953161, адреса: 85302, Донецька обл., м. Покровськ, вул. Поштова, б.22) та відповідач 2 - Управління соціального захисту населення Покровської районної державної адміністрації Донецької області (код ЄДРПОУ 25967772, адреса: 85345, Донецька обл., Покровський р-н, смт. Гродівка, вулиця Донецька, будинок 97) у розумінні п. 7 ч. 1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України є суб`єктами владних повноважень, які в даних правовідносинах згідно ст. 43 Кодексу адміністративного судочинства України мають адміністративну процесуальну дієздатність.

На звернення позивача із заявою від 26 грудня 2022 року про виплату допомоги до 5 травня як учаснику бойових дій згідно ст. 13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», Управлінням соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області надано відповідь листом від 29.12.2022 року №П01-04/1513, відповідно до якої у 2022 році виплата разової грошової допомоги, передбаченої Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань» провадилась відповідно до «Порядку використання у 2022 році коштів державного бюджету, передбачених для виплати щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни і жертвам нацистських переслідувань», затвердженого ПКМУ №540 від 07.05.2022 року. Згідно зазначеного Порядку, отримувачі грошової допомоги, зокрема ті, що набули відповідного статусу згідно зі статтями 6,7,9,10,10-1, і 11 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» до 5 травня поточного року включно, яким не виплачено грошової допомоги станом на 1 липня, мають право звернутись щодо її виплати до місцевого органу соціального захисту населення за задекларованим/ зареєстрованим місцем проживання та отримати її до 30 вересня поточного року. Водночас повідомлено, що відповідно списку на виплату разової грошової допомоги, наданого Головним управлінням Національної поліції в Донецькій області до управління соціального захисту населення Покровської райдержадміністрації, позивачу буде здійснена виплата.

Відповідно до довідки, виданої Управлінням соціального захисту населення Покровської міської ради 19.04.2023 року, ОСОБА_1 у 2022 році не отримував виплату щорічної разової допомоги до 5 травня у зв`язку з відсутністю даних у списках, які надавались до управління згідно ПКМУ від 07 травня 2022 року №540 «Деякі питання виплати у 2022 році разової грошової допомоги, передбаченої Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань», та особисто не звертався.

На звернення позивача із запитом про надання публічної інформації Головним управлінням Національної поліції в Донецькій області надано відповідь листом від 05.06.2023 року №51зі/26/02-2023, відповідно до якої згідно до пункту 6 Порядку використання у 2022 році коштів державного бюджету, передбачених для виплати щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни і жертвам нацистських переслідувань, затвердженого Постановою №540, після надходження відповідного фінансування від УСЗН Покровської районної державної адміністрації в Донецькій області на рахунок ГУНП в Донецькій області, в грудні 2022 року на особистий картковий рахунок, відкритий в АТ «Приватбанк» було перераховано кошти в сумі 1 491,00 грн. (платіжне доручення від 29.12.2022 року №13825).

Відповідно до виписки з рахунку позивача від 03.04.2023 року № 67VUTCIT0OG15UTI, виданої АТ КБ «Приватбанк, 30.12.2022 року позивачу виплачено через Головне управління Національної поліції в Донецькій області разову грошову допомогу до 5 травня за 2022 рік у розмірі 1 491 грн.

Суд звертає увагу, що відповідачем 2 станом на дату розгляду справи не надано доказів донарахування та виплати невиплаченої частини разової грошової допомоги до 5 травня за 2022 рік позивачу.

Отже, як вбачається зі змісту позовної заяви та відзиву, спірним питанням у справі є правомірність виплати відповідачем 2 разової допомоги до 5 травня у розмірі, встановленому Постановою Кабінету Міністрів України від 07 травня 2022 року №540 «Деякі питання виплати у 2022 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" і "Про жертви нацистських переслідувань"».

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд виходить з наступного.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Відносини з приводу соціального захисту ветеранів війни як особливої окремої категорії громадян унормовані, насамперед, приписами Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (в редакції, чинній станом на дату виникнення спірних правовідносин).

Пільги учасникам бойових дій та особам, прирівняним до них, встановлені статтею 12 вказаного Закону.

Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» від 25.12.1998 року статтю 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» було доповнено частиною четвертою такого змісту: «Щорічно до 5 травня учасникам бойових дій виплачується разова грошова допомога у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком».

Пунктом 20 Розділу ІІ Закону України «Про державний бюджет України на 2008 рік» згадану вище норму права викладено в такій редакції: «Щорічно до 5 травня учасникам бойових дій виплачується разова грошова допомога у розмірі, який визначається Кабінетом Міністрів України в межах бюджетних призначень, встановлених законом про Державний бюджет України».

У подальшому, рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008р. №10-рп/2008 визнано неконституційними, зокрема, положення статті 67 розділу І, пунктів 2-4, 6-8, 10-18, підпункту 7 пункту 19, пунктів 20-22, 24-34, підпунктів 1-6, 8-12 пункту 35, пунктів 36-100 розділу «Внесення змін до деяких законодавчих актів України» та пункту 3 розділу «Прикінцеві положення» Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України».

Таким чином, на момент звернення заявника із заявою в 2022 році діяли положення ст. 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» від 25.12.1998 р., яка передбачала розмір допомоги до5 травня для учасників бойових дій - п`ять мінімальних пенсій за віком.

Поряд із цим, внаслідок законотворчої діяльності Верховної Ради України було створено іншу норму права, що регламентує ті самі відносини - п. 26 розділу VI Бюджетного кодексу України.

Так, відповідно до п. 26 розділу VI Бюджетного кодексу України, було визначено, зокрема, що норми і положення статей 12, 13, 14, 15 та 16 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявних фінансових ресурсів державного і місцевого бюджетів та бюджетів фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування.

На виконання зазначених приписів Бюджетного кодексу України з метою забезпечення виплати разової грошової допомоги ветеранам війни, особам, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань», Кабінетом Міністрів України щороку приймалися відповідні щодо окремого бюджетного року постанови, а саме: № 147 від 31.03.2015, № 141 від 02.03.2016, № 233 від 05.04.2017, № 170 від 14.03.2018, № 237 від 20.03.2019 та № 112 від 19.02.2020, якими визначався, зокрема, розмір та порядок виплати разової грошової допомоги учасникам бойових дій.

27.02.2020 року рішенням Конституційного Суду України №3-р/2020 було визнано неконституційним окреме положення п.26 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України у частині, яка передбачає, що норми і положення статей 12, 13, 14, 15 та 16 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявних фінансових ресурсів державного і місцевого бюджетів та бюджетів фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Відповідно до ч. 2 ст. 152 Конституції України закони, інші акти або їх окремі положення, що визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність, якщо інше не встановлено самим рішенням, але не раніше дня його ухвалення.

Враховуючи зазначене, з дня ухвалення рішення Конституційним Судом України №3-р/2020 положення п.26 розділу VI Бюджетного кодексу України у частині дії ст.13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та приписи ст.12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» у редакції п.20 Розділу ІІ Закону України «Про державний бюджет України на 2008 рік» не можуть запроваджувати правила призначення та виплати допомоги до 5 травня для осіб з інвалідністю внаслідок війни.

Таким чином, починаючи з 27.02.2020 року ані положення п.26 розділу VI Бюджетного кодексу України у частині дії ст. 13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», ані приписи ст. 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» у редакції п. 20 Розділу ІІ Закону України «Про державний бюджет України на 2008 рік» не можуть застосовуватися при призначенні та виплаті допомоги до 5 травня для учасників бойових дій.

Таким чином, на час виникнення спірних відносин Рішенням Конституційного Суду України від 27 лютого 2020 року №3-р/2020 відновлено дію частини четвертої статті 12 Закону№3551-XII у редакції Закону №367-ХІV, згідно з якою щорічно до 5 травня учасникам бойових дій виплачується разова грошова допомога у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком.

Водночас, Кабінет Міністрів України у Постанові №540 установив, що у 2022 році виплата разової грошової допомоги до 5 травня, передбачена Законом №3551-XII, учасникам бойових дій здійснюється в розмірі 1491,00 грн., тобто у розмірі меншому, ніж це передбачено статтею 12 цього Закону. Отже, на час виплати позивачу у 2022 році щорічної разової грошової допомоги до 5 травня одночасно діяли Закон №3551-XII і Постанова №540.

Виходячи із визначених у частині четвертій статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України загальних засад пріоритетності законів над підзаконними актами, для визначення розміру разової грошової допомоги до 5 травня учасникам бойових дій у 2022 році слід застосовувати не Постанову №540, а Закон №3551-XII, який має вищу юридичну силу.

Аналогічний правовий висновок викладено у постанові Верховного Суду від 13.06.2023 року у справі №560/8064/22.

Відповідно до частини першої статті 28 Закону України від 09 липня 2003 року №1058-IV «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» мінімальний розмір пенсії за віком встановлюється в розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом.

Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» № 1928-ІХ від 02 грудня 2021 року встановлено у 2022 році прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність з 1 січня 2022 року - 1934 грн.

Отже, розмір разової грошової допомоги до 5 травня учаснику бойових дій у 2022 році становить 9 670,00 грн (1 934 грн х 5). Сума недоотриманих позивачем коштів становить 8179,00 грн.

Таким чином, виплата позивачу в 2022 році разової грошової допомоги у сумі 1491,00 грн. не відповідає нормам статті 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та свідчить про порушення його прав на отримання такої допомоги у належному розмірі.

Відповідно до ч. 2 ст. 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Обираючи належний та ефективний спосіб захисту порушеного права позивача, суд враховуючи положення ч. 2 ст. 9 КАС України дійшов висновку вийти за межі позовних вимог, шляхом визнання протиправною бездіяльності Управління соціального захисту населення Покровської райдержадміністрації Донецької області щодо ненарахування та невиплати ОСОБА_1 разової грошової допомоги до 5-го травня за 2022 рік як учаснику бойових дій в розмірі 5 мінімальних пенсій за віком, та стягнення з відповідача 2 на користь позивача недоплаченої разової грошової допомоги до 5 травня за 2022 рік у розмірі 8 179,00 грн.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Згідно з нормами частини другої статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 5 КАС України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.

Відповідно до положень статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до вимог частин першої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Нормами частини другої зазначеної статті встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд, відповідно до положень частини п`ятої статті 77 КАС України, вирішує справу на підставі наявних доказів.

Відповідно до п. 10 ч. 2 ст. 245 КАС України при вирішенні справи по суті суд може задовольнити позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.

Враховуючи вищезазначене, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог.

Відповідно до ст. 139 КАС України розподіл судових витрат не здійснюється, оскільки позивач звільнений від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях, як учасник бойових дій.

На підставі вищевикладеного та керуючись Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області, Управління соціального захисту населення Покровської районної державної адміністрації Донецької області про визнання протиправними дії та стягнення разової грошової допомоги до 5 травня за 2022 рік - задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Управління праці та соціального захисту населення Покровської райдержадміністрації Донецької області щодо ненарахування та невиплати ОСОБА_1 разової грошової допомоги до 5-го травня за 2022 рік як учаснику бойових дій у розмірі 5 мінімальних пенсій за віком.

Стягнути з Управління соціального захисту населення Покровської райдержадміністрації Донецької області (код ЄДРПОУ 25967772, адреса: 85345, Донецька обл., Покровський р-н, смт. Гродівка, вулиця Донецька, будинок 97) на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_1 ) недоплачену разову грошову допомогу до 5-го травня за 2022 рік як учаснику бойових дій у розмірі 5 мінімальних пенсій за віком, з урахуванням раніше виплачених сум, а саме у розмірі 8 179,00 грн.

Рішення прийнято, складено та підписано в повному обсязі в нарадчій кімнаті 28 червня 2023 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: 1) на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду. Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Суддя О.В. Троянова

Джерело: ЄДРСР 111942748
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку