open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
7 Справа № 300/4869/22
Моніторити
emblem
Справа № 300/4869/22
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Постанова /21.12.2023/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /14.12.2023/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /04.07.2023/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /09.06.2023/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /17.05.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Постанова /17.05.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.05.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.03.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.03.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /06.02.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Рішення /23.12.2022/ Івано-Франківський окружний адміністративний суд Івано-Франківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.11.2022/ Івано-Франківський окружний адміністративний суд Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Єдиний державний реєстр судових рішень

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 травня 2023 рокуЛьвівСправа № 300/4869/22 пров. № А/857/1603/23

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Коваля Р. Й.,

суддів Гуляка В. В.,

Ільчишин Н. В.,

розглянувши у письмовому провадженні у м. Львові апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 23 грудня 2022 року (ухвалене у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження у м. Івано-Франківську суддею Григоруком О. Б.) в справі № 300/4869/22 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Територіального управління Служби судової охорони у Івано-Франківській області про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання до вчинення дій,

В С Т А Н О В И В:

У вересні 2022 року ОСОБА_1 (далі також - позивач) звернулася до Івано-Франківського окружного адміністративного суду із позовом до Територіального управління Служби судової охорони у Івано-Франківській області (далі також - відповідач, ТУ ССО у Івано-Франківській області), в якому просила:

- визнати протиправною бездіяльність щодо ненарахування та невиплати їй додаткової винагороди, передбаченої постановою Кабінету Міністрів України "Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану" від 28.02.2022 № 168 та зобов`язати нарахувати та виплатити їй суми такої винагороди, починаючи з 24.02.2022 по день звільнення - 09.08.2022;

- визнати протиправною бездіяльність щодо ненарахування та невиплати їй доплати за службу в нічний час в розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час за період з 24.02.2022 по 15.07.2022 включно та зобов`язати нарахувати та виплатити їй доплату за службу в нічний час в розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час за період з 24.02.2022 по 15.07.2022;

- визнати протиправною бездіяльність щодо ненарахування та невиплати їй грошової компенсації за невикористані календарні дні додаткової відпустки учаснику бойових дій за 2022 рік та зобов`язати нарахувати та виплатити їй грошову компенсацію за невикористані календарні дні додаткової відпустки учаснику бойових дій за 2022 рік.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 23.09.2022 відкрито провадження в цій адміністративній справі №300/3694/22 за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Ухвалою суду від 23.11.2022 зупинено провадження в справі № 300/3694/22 до набрання чинності рішенням Верховного Суду у зразковій справі № 260/3564/22.

24.11.2022 до суду надійшло клопотання позивача про роз`єднання позовних вимог.

29.11.2022 суд ухвалою роз`єднав позовні вимоги.

Ухвалив позовні вимоги ОСОБА_1 до ТУ ССО у Івано-Франківській області про визнання протиправною бездіяльності щодо ненарахування та невиплати додаткової винагороди, передбаченої постановою Кабінету Міністрів України "Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану" від 28.02.2022 № 168 та зобов`язання нарахувати та виплатити суми такої винагороди, починаючи з 24.02.2022 по день звільнення - 09.08.2022 - розглядати в межах провадження адміністративної справи № 300/3694/22.

Виділив в самостійне провадження позовні вимоги ОСОБА_1 до ТУ ССО у Івано-Франківській області про:

- визнання протиправною бездіяльності щодо ненарахування та невиплати доплати за службу в нічний час в розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час за період з 24.02.2022 по 15.07.2022 включно та зобов`язання нарахувати та виплатити доплату за службу в нічний час в розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час за період з 24.02.2022 по 15.07.2022;

- визнання протиправною бездіяльності щодо ненарахування та невиплати грошової компенсації за невикористані календарні дні додаткової відпустки учаснику бойових дій за 2022 рік та зобов`язання нарахувати та виплатити грошову компенсацію за невикористані календарні дні додаткової відпустки учаснику бойових дій за 2022 рік.

Виділеному самостійному провадженню було присвоєно Єдиний унікальний номер судової справи № 300/4869/22.

Ухвалою суду від 29.11.2022 поновлено провадження у даній справі № 300/4869/22.

Позовні вимоги мотивовані тим, що на час прийняття наказу про виключення позивача зі списків особового складу Управління, відповідач протиправно не провів усіх необхідних розрахунків щодо виплати грошової компенсації за невикористані календарні дні додаткової відпустки учаснику бойових дій за 2022 рік, чим порушено вимоги статті 24 Закону України "Про відпустки" та статті 83 Кодексу законів про працю України. Щодо нарахування та виплати доплати за службу в нічний час обґрунтовано тим, що відповідач протиправно не здійснив нарахування та виплату позивачу доплати за службу в нічний час в розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час за період з 24.02.2022 по 15.07.2022, чим порушив вимоги пункту 2 частини 4 постанови Кабінету Міністрів України "Про грошове забезпечення співробітників Служби судової охорони" від 03.04.2019 № 289, якою установлено виплачувати доплату за службу в нічний час співробітникам Служби судової охорони - в розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час. Водночас зазначено, що призначення позивача до служби в нічний час у спірний період підтверджується витягами з наказів по особовому складу та витягами з відомостей обліку особового складу ТУ ССО у Івано-Франківській області, витягами з бойових розрахунків ТУ ССО у Івано-Франківській області.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 23 грудня 2022 року у задоволенні позову відмовлено.

Не погодившись із цим рішенням, його оскаржила ОСОБА_1 , яка вважає, що рішення суду першої інстанції винесене за невідповідності висновків суду обставинам справи, неповного з`ясуванням обставин, що мають значення для справи, з порушенням норм матеріального і процесуального права. Тому просила скасувати рішення суду першої інстанції і ухвалити нове рішення про задоволення позовних вимог.

Вимоги апеляційної скарги обґрунтовані тим, що у випадку звільнення співробітника ССО йому виплачується компенсація за всі невикористані дні відпустки, як основної так і додаткової. Зазначає, що вона не використала як учасник бойових дій додаткову відпустку у 2022 році, тому набула право на отримання грошової компенсації за таку невикористану додаткову відпустку, у зв`язку із звільненням зі служби. При цьому посилання суду першої інстанції на Закон України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» суперечить нормам матеріального права, оскільки відповідно до частини 3 статті 1 цього Закону визначено, що у період дії воєнного стану не застосовуються норми законодавства про працю, законів України «Про державну службу», «Про службу в органах місцевого самоврядування», інших законодавчих актів, що регулюють діяльність державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування у частині відносин, врегульованих цим Законом. А оскільки зазначеним законом не врегульовано, не встановлено обмежень та заборони щодо грошової компенсації за невикористані календарні дні додаткової відпустки учаснику бойових дій, то в даних спірних відносинах відмова в задоволені позовних вимог на підставі Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» є протиправною.

Щодо доплати за службу в нічний час зазначає, що така доплата є однією з спеціальних умов особливого характеру проходження служби у ССО, а тому є обов`язковою до виплати. Постановою № 168 не встановлено заборон та обмежень щодо здійснення нарахувань цієї доплати.

Звертає також увагу на те, що судом першої інстанції не досліджено і не прийнято до уваги надані витяги наказів від 24.02.2022 № 79 о/с та від 26.02.2022 № 81 о/с, відповідно до яких вона була призначена в оперативну групу для перевірки організації несення служби в судах, органах та установах системи правосуддя.

Відповідач подав відзив на апеляційну скаргу, в якому просив залишити апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін. Відзив, зокрема, обґрунтовано тим, що законодавством України про відпустки, окрім Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей", який не поширюється на співробітників Служби судової охорони, не встановлено грошової компенсації за невикористані календарні дні додаткової відпустки учасникам бойових дій при звільненні. Щодо нарахування та виплати доплати за службу в нічний час аргументував відсутністю підстав для нарахування та виплати доплати за службу в нічний час відповідно пункту 2 частини 4 постанови Кабінету Міністрів України "Про грошове забезпечення співробітників Служби судової охорони" від 03.04.2019 № 289 за період з 24.02.2022 по 15.07.2022, оскільки позивач як співробітник ССО не була залучена до охорони судів, органів та установ системи правосуддя, доплата за яку врегульована пунктом 4 розділу ІІ Порядку виплати грошового забезпечення співробітникам Служби судової охорони, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України 26.08.2020 № 384, тобто при виконанні прямих функціональних обов`язків у мирний час відповідно.

Відповідно до частини четвертої статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у зв`язку з розглядом справи у письмовому провадженні фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Суд апеляційної інстанції відповідно до статті 308 КАС України переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла переконання, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню з таких підстав.

Судом встановлено, що згідно наказу начальника ТУ ССО у Івано-Франківській області по особовому складу від 15.11.2019 № 29о/с ОСОБА_1 прийнята на службу до ССО та з 15 листопада 2019 року призначена на посаду начальник служби документального забезпечення ТУ ССО у Івано-Франківській області (а. с. 11).

Наказом начальника ТУ ССО у Івано-Франківській області по особовому складу від 05.08.2022 позивача звільнено зі служби в ССО з 09 серпня 2022 року відповідно до Положення про проходження служби співробітниками Служби судової охорони за пп. 2 п. 2 розділу XII (через хворобу) (а. с. 13, 14).

Позивач отримала статус та посвідчення учасника бойових дій серії НОМЕР_1 від 24.09.2015, додаткову пільгову відпустку учасника бойових дій за 2022 рік не використовувала (а. с. 12).

На підставі Законів України "Про основи національного спротиву", "Про правовий режим воєнного стану", "Про національну безпеку України", "Про судоустрій і статус суддів", з метою залучення Служби судової охорони і територіальних управлінь Служби судової охорони до виконання завдань територіальної оборони для забезпечення відсічі агресії російської федерації, наказом Командувача Сил територіальної оборони Збройних сил України "Про визначення завдань Службі судової охорони" від 07.03.2022 № 10, Службі Судової охорони та територіальним управлінням Служби судової охорони, визначено такі завдання: участь у підготовці громадян до національного спротиву; участь у забезпеченні умов для безпечного функціонування органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування та органів військового управління; участь у здійсненні заходів щодо тимчасової заборони або обмеження руху транспортних засобів і пішоходів поблизу та в межах зон/районів надзвичайних ситуацій та/або ведення воєнних (бойових) дій; участь у забезпеченні заходів громадської безпеки і правопорядку в населених пунктах; участь у боротьбі з диверсійно-розвідувальними силами, іншими збройними формуваннями агресора (противника) та не передбаченими законами України воєнізованими або збройними формуваннями (а. с. 24, 25).

З метою забезпечення участі ССО у виконанні заходів територіальної оборони в умовах воєнного стану, наказом начальника ТУ ССО у Івано-Франківській області від 12.03.2022 №11ВС "Про прийняття під охорону об`єкта" з 05.03.2022 прийнято під цілодобову охорону приміщення Державної установи "Територіальне медичне об`єднання МВС України по Івано-Франківській області", що розташоване за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. А. Сахарова, 11 (а.с.25, 27).

Відповідно до пункту 1 наказу начальника ТУ ССО у Івано-Франківській області від 04.05.2022 № 22ВС "Про виконання бойового розпорядження", на виконання завдань щодо участі у забезпеченні організації охорони, підтримання громадської безпеки і порядку в будівлях критичної інфраструктури, взято під цілодобову охорону силами та засобами територіального управління ССО у Івано-Франківській області ряд об`єктів в м. Івано-Франківську, серед них: з 05.03.2022 Державну установу "Територіальне медичне об`єднання МВС України по Івано-Франківській області" (вул. А. Сахарова, 11) (а. с. 26).

У спірний період з 24.02.2022 по 15.07.2022 позивач призначалась до служби в нічний час, що підтверджується відповідними витягами з наказів ТУ ССО у Івано-Франківській області по особовому складу, зокрема:

- наказ від 24.02.2022 № 79о/с - призначена в оперативну групу для перевірки організації несення служби в судах, органах та установах системи правосуддя з добовою зміною наряду з 08 години 00 хвилин 24 лютого 2022 до 08 години 00 хвилин 25 лютого 2022 року (а. с. 27);

- наказ від 26.02.2022 № 81о/с - призначена в оперативну групу для перевірки організації несення служби в судах, органах та установах системи правосуддя з добовою зміною наряду з 08 години 00 хвилин 26 лютого 2022 до 08 години 00 хвилин 27 лютого 2022 року (а. с. 28).

Відповідно до щоденних наказів ТУ ССО у Івано-Франківській області по особовому складу (а. с. 28 - 52), витягів з Відомостей обліку особового складу ТУ ССО у Івано-Франківській області (а. с. 52 - 70) та витягів з Бойових розрахунків ТУ ССО у Івано-Франківській області (а. с. 70 - 84), позивач призначалась на службу в нічний час на охорону об`єкта критичної інфраструктури взятого відповідачем під цілодобову охорону, а саме в Державну установу "Територіальне медичне об`єднання МВС України по Івано-Франківській області" (вул. А. Сахарова, 11):

- наказ від 09.03.2022 № 94 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 09 березня 2022 року до 08 години 00 хвилин 10 березня 2022 року;

- наказ від 13.03.2022 № 98 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 13 березня 2022 року до 08 години 00 хвилин 14 березня 2022 року;

- наказ від 15.03.2022 № 104 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 15 березня 2022 року до 08 години 00 хвилин 16 березня 2022 року;

- наказ від 17.03.2022 № 106 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 17 березня 2022 року до 08 години 00 хвилин 18 березня 2022 року;

- наказ від 19.03.2022 № 109 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 19 березня 2022 року до 08 години 00 хвилин 20 березня 2022 року;

- наказ від 21.03.2022 № 112 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 21 березня 2022 року до 08 години 00 хвилин 22 березня 2022 року;

- наказ від 23.03.2022 № 114 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 23 березня 2022 року до 08 години 00 хвилин 24 березня 2022 року;

- наказ від 25.03.2022 № 116 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 25 березня 2022 року до 08 години 00 хвилин 26 березня 2022 року;

- наказ від 27.03.2022 № 118 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 27 березня 2022 року до 08 години 00 хвилин 28 березня 2022 року;

- наказ від 29.03.2022 № 120 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 29 березня 2022 року до 08 години 00 хвилин 30 березня 2022 року;

- наказ від 31.03.2022 № 125 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 31 березня 2022 року до 08 години 00 хвилин 01 квітня 2022 року;

- наказ від 02.04.2022 № 128 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 02 квітня 2022 року до 08 години 00 хвилин 03 квітня 2022 року;

- наказ від 04.04.2022 № 131 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 04 квітня 2022 року до 08 години 00 хвилин 05 квітня 2022 року;

- наказ від 06.04.2022 № 133 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 06 квітня 2022 року до 08 години 00 хвилин 07 квітня 2022 року;

- наказ від 08.04.2022 № 136 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 08 квітня 2022 року до 08 години 00 хвилин 09 квітня 2022 року;

- наказ від 10.04.2022 № 138 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 10 квітня 2022 року до 08 години 00 хвилин 11 квітня 2022 року;

- наказ від 12.04.2022 № 141 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 12 квітня 2022 року до 08 години 00 хвилин 13 квітня 2022 року;

- наказ від 14.04.2022 № 145 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 14 квітня 2022 року до 08 години 00 хвилин 15 квітня 2022 року;

- наказ від 16.04.2022 № 149 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 16 квітня 2022 року до 08 години 00 хвилин 17 квітня 2022 року;

- наказ від 18.04.2022 № 151 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 18 квітня 2022 року до 08 години 00 хвилин 19 квітня 2022 року;

- наказ від 20.04.2022 № 154 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 20 квітня 2022 року до 08 години 00 хвилин 21 квітня 2022 року;

- наказ від 22.04.2022 № 160 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 22 квітня 2022 року до 08 години 00 хвилин 23 квітня 2022 року;

- наказ від 24.04.2022 № 162 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 24 квітня 2022 року до 08 години 00 хвилин 25 квітня 2022 року;

- наказ від 26.04.2022 № 164 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 26 квітня 2022 року до 08 години 00 хвилин 27 квітня 2022 року;

- наказ від 28.04.2022 № 167 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 28 квітня 2022 року до 08 години 00 хвилин 29 квітня 2022 року;

- наказ від 30.04.2022 № 172 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 30 квітня 2022 року до 08 години 00 хвилин 01 травня 2022 року;

- наказ від 02.05.2022 № 174 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 02 травня 2022 року до 08 години 00 хвилин 03 травня 2022 року;

- наказ від 04.05.2022 № 175 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 04 травня 2022 року до 08 години 00 хвилин 05 травня 2022 року;

- наказ від 06.05.2022 № 177 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 06 травня 2022 року до 08 години 00 хвилин 07 травня 2022 року;

- наказ від 08.05.2022 № 180 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 08 травня 2022 року до 08 години 00 хвилин 09 травня 2022 року;

- наказ від 10.05.2022 № 183 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 10 травня 2022 року до 08 години 00 хвилин 11 травня 2022 року;

- наказ від 12.05.2022 № 188 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 12 травня 2022 року до 08 години 00 хвилин 13 травня 2022 року;

- наказ від 14.05.2022 № 190 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 14 травня 2022 року до 08 години 00 хвилин 15 травня 2022 року;

- наказ від 16.05.2022 № 194 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 16 травня 2022 року до 08 години 00 хвилин 17 травня 2022 року;

- наказ від 18.05.2022 № 196 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 18 травня 2022 року до 08 години 00 хвилин 19 травня 2022 року;

- наказ від 20.05.2022 № 199 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 20 травня 2022 року до 08 години 00 хвилин 21 травня 2022 року;

- наказ від 03.06.2022 № 223 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 03 червня 2022 року до 08 години 00 хвилин 04 червня 2022 року;

- наказ від 22.06.2022 № 250 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 22 червня 2022 року до 08 години 00 хвилин 23 червня 2022 року;

- наказ від 24.06.2022 № 257 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 24 червня 2022 року до 08 години 00 хвилин 25 червня 2022 року;

- наказ від 26.06.2022 № 259 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 26 червня 2022 року до 08 години 00 хвилин 27 червня 2022 року;

- наказ від 28.06.2022 № 262 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 28 червня 2022 року до 08 години 00 хвилин 29 червня 2022 року;

- наказ від 02.07.2022 № 270 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 02 липня 2022 року до 08 години 00 хвилин 03 липня 2022 року;

- наказ від 04.07.2022 № 273 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 04 липня 2022 року до 08 години 00 хвилин 05 липня 2022 року;

- наказ від 06.07.2022 № 275 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 06 липня 2022 року до 08 години 00 хвилин 07 липня 2022 року;

- наказ від 08.07.2022 № 278 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 08 липня 2022 року до 08 години 00 хвилин 09 липня 2022 року;

- наказ від 10.07.2022 № 281 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 10 липня 2022 року до 08 години 00 хвилин 11 липня 2022 року;

- наказ від 12.07.2022 № 285 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 12 липня 2022 року до 08 години 00 хвилин 13 липня 2022 року;

- наказ від 14.07.2022 № 288 о/с - зміна наряду з 20 години 00 хвилин 14 липня 2022 року до 08 години 00 хвилин 15 липня 2022 року.

Позивач звернулась до ТУ ССО у Івано-Франківській області з рапортом від 15.07.2022, в якому серед іншого просила нарахувати та виплатити доплату за службу в нічний час в розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час починаючи з 24.02.2022 (а. с. 13), та заявою від 09.08.2022, в якій, серед іншого, просила нарахувати та виплатити доплату за службу в нічний час в розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час за період з 24.02.2022 по 15.07.2022 та грошову компенсацію за невикористані календарні дні додаткової відпустки учаснику бойових дій за 2022 рік (а. с. 14, 15).

За результатом розгляду рапорту від 15.07.2022 та заяви від 09.08.2022 відповідач відповіддю від 05.09.2022 № 40.06-400 відмовив позивачу зокрема у нарахуванні та виплаті доплати за службу в нічний час в розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час за період з 24.02.2022 по 15.07.2022 та грошової компенсації за невикористані календарні дні додаткової відпустки учаснику бойових дій за 2022 рік. Зазначив, що законодавством України про відпустки, окрім Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей", який не поширюється на співробітників ССО, не встановлено грошової компенсації за невикористані календарні дні додаткової відпустки учасникам бойових дій при звільненні. Також зазначив, що згідно зі щоденними наказами Управління по особовому складу від 24.02.2022 по 15.07.2022 та відповідно до бойових розпоряджень позивач залучалась до виконання бойових завдань на об`єктах критичної інфраструктури та не залучалась до охорони судів, органів та установ системи правосуддя в нічний час (а. с. 16, 17).

Вважаючи, що відповідач у цьому випадку допустив протиправну бездіяльність, позивач звернулася з цим адміністративним позовом до суду.

Відмовляючи у задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з того, що додаткова відпустка учасникам бойових дій, встановлена пунктом 12 статті 12 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", статтею 16-2 Закону України "Про відпустки" не належить до врегульованого Законом України "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану" та статтею 24 Закону України "Про відпустки" вичерпного переліку відпусток за які у разі звільнення працівнику у період дії воєнного стану йому виплачується грошова компенсація.

Щодо доплати в нічний час у розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час зазначив, що ця доплата виплачується співробітникам Служби судової охорони, які виконують в нічний час саме службові обов`язки, передбачені частиною першою статті 162 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та іншими нормативно-правовими актами, які визначають порядок проходження служби співробітниками ССО; при цьому, підставами для виконання службових обов`язків у нічний час є щоденні накази Служби або територіальних управлінь Служби по особовому складу, в яких зазначаються співробітники, які залучаються до охорони судів, органів та установ системи правосуддя.

Враховуючи те, що позивач як співробітник ССО не була залучена до охорони судів, органів та установ системи правосуддя, а здійснювала несення служби по охороні громадського порядку на території та в приміщенні об`єкта критичної інфраструктури, водночас додаткова винагорода і є тією доплатою за несення служби у добовому/півдобовому режимі, суд вважав, що відсутні підстави для нарахування та виплати позивачу доплати за службу в нічний час в розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час, передбаченої пунктом 2 частини 4 постанови Кабінету Міністрів України "Про грошове забезпечення співробітників Служби судової охорони" від 03.04.2019 № 289, за період з 24.02.2022 по 15.07.2022.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з такого.

Згідно зі статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно зі статтею 5 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» учасниками бойових дій є особи, які брали участь у виконанні бойових завдань по захисту Батьківщини у складі військових підрозділів, з`єднань, об`єднань всіх видів і родів військ Збройних Сил діючої армії (флоту), у партизанських загонах і підпіллі та інших формуваннях як у воєнний, так і у мирний час.

Відповідно до пункту 12 статті 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» учасникам бойових дій (статті 5, 6) надаються такі пільги: використання чергової щорічної відпустки у зручний для них час, а також одержання додаткової відпустки із збереженням заробітної плати строком 14 календарних днів на рік.

Згідно статті 4 Закону України «Про відпустки» установлюються такі види відпусток:

1) щорічні відпустки:

- основна відпустка (стаття 6 цього Закону);

- додаткова відпустка за роботу із шкідливими та важкими умовами праці (стаття 7 цього Закону);

- додаткова відпустка за особливий характер праці (стаття 8 цього Закону);

- інші додаткові відпустки, передбачені законодавством;

2) додаткові відпустки у зв`язку з навчанням (статті 13, 14 і 15 цього Закону);

3) творча відпустка (стаття 16 цього Закону);

3-1) відпустка для підготовки та участі в змаганнях (стаття 16-1 цього Закону);

4) соціальні відпустки:

- відпустка у зв`язку з вагітністю та пологами (стаття 17 цього Закону);

- відпустка для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку (стаття 18 цього Закону);

- відпустка у зв`язку з усиновленням дитини (стаття 18-1 цього Закону);

- додаткова відпустка працівникам, які мають дітей або повнолітню дитину-особу з інвалідністю з дитинства підгрупи А I групи (стаття 19 цього Закону);

5) відпустки без збереження заробітної плати (статті 25, 26 цього Закону).

Законодавством, колективним договором, угодою та трудовим договором можуть установлюватись інші види відпусток.

Статтею 16-2 Закону України «Про відпустки» визначено, що учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності, особам з інвалідністю внаслідок війни, статус яких визначений Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», особам, реабілітованим відповідно до Закону України «Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років», із числа тих, яких було піддано репресіям у формі (формах) позбавлення волі (ув`язнення) або обмеження волі чи примусового безпідставного поміщення здорової людини до психіатричного закладу за рішенням позасудового або іншого репресивного органу, надається додаткова відпустка із збереженням заробітної плати тривалістю 14 календарних днів на рік.

Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» №64/2022 від 24.02.2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 2102-IX від 24.02.2022, введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.

Указом Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб.

Указом Президента України від 18.04.2022 № 259/2022 продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб.

Указом Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб.

Указом Президента України від 12.08.2022 № 573/2022 продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб.

Указом Президента України від 07.11.2022 № 757/2022 продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 21 листопада 2022 року строком на 90 діб.

Тобто, спірні правовідносини щодо отримання грошової компенсації за невикористані календарні дні додаткової відпустки учаснику бойових дій за 2022 рік у зв`язку із звільненням позивача з 09 серпня 2022 року виникли у період дії воєнного стану в Україні.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.

Особливості проходження державної служби, служби в органах місцевого самоврядування, особливості трудових відносин працівників усіх підприємств, установ, організацій в Україні незалежно від форми власності, виду діяльності і галузевої належності, представництв іноземних суб`єктів господарської діяльності в Україні, а також осіб, які працюють за трудовим договором, укладеним з фізичними особами (далі - працівники), у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» визначає Закон України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану».

Частиною 3 статті 1 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» визначено, що у період дії воєнного стану не застосовуються норми законодавства про працю, законів України «Про державну службу», «Про службу в органах місцевого самоврядування», інших законодавчих актів, що регулюють діяльність державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування у частині відносин, врегульованих цим Законом.

Відповідно до частини 1 статті 12 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» у разі звільнення працівника у період дії воєнного стану йому виплачується грошова компенсація відповідно до статті 24 Закону України «Про відпустки», якою передбачено, що у разі звільнення працівника йому виплачується грошова компенсація за всі не використані ним дні щорічної відпустки, а також додаткової відпустки працівникам, які мають дітей або повнолітню дитину - особу з інвалідністю з дитинства підгрупи А I групи.

Отже, у разі звільнення працівника у період дії воєнного стану йому виплачується грошова компенсація за всі невикористані ним дні щорічної відпустки та за всі не використані ним дні додаткової відпустки працівникам, які мають дітей або повнолітню дитину - особу з інвалідністю з дитинства підгрупи А I групи.

Позивач вважає, що додаткова відпустка для учасника бойових дій відноситься до інших додаткових відпусток, передбачених законодавством, що входять до щорічних відпусток згідно пункту 1 частини першої статті 4 Закону України «Про відпустки», а тому за неї повинна бути виплачена компенсація.

Колегія суддів з такими доводами скаржника не погоджується, оскільки відпустка учасникам бойових дій передбачена статтею 16-2 Закону України «Про відпустки», яка включена до Розділу ІІІ «Додаткові відпустки у зв`язку з навчанням. Творча відпустка. Відпустка для підготовки для участі в змаганнях. Додаткова відпустка окремим категоріям громадян та постраждалим учасникам Революції Гідності», що виключає її віднесення до щорічних, які передбачені Розділом ІІ цього Закону.

Враховуючи наведене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що додаткова відпустка учасникам бойових дій, встановлена пунктом 12 статті 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», статтею 16-2 Закону України «Про відпустки» не належить до врегульованого Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» та статтею 24 Закону України «Про відпустки» вичерпного переліку відпусток за які у разі звільнення працівнику у період дії воєнного стану йому виплачується грошова компенсація.

Щодо визнання протиправною бездіяльності відповідача щодо ненарахування та невиплати доплати позивачу за службу в нічний час в розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час за період з 24.02.2022 по 15.07.2022 включно та зобов`язання нарахувати та виплатити доплату за службу в нічний час в розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час за період з 24.02.2022 по 15.07.2022, колегія суддів зазначає таке.

Відповідно до частини першої статті 160 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» підтримання громадського порядку в суді, припинення проявів неповаги до суду, а також охорону приміщень суду, органів та установ системи правосуддя, виконання функцій щодо державного забезпечення особистої безпеки суддів та членів їхніх сімей, працівників суду, забезпечення у суді безпеки учасників судового процесу здійснює Служба судової охорони.

Служба судової охорони є державним органом у системі правосуддя для забезпечення охорони та підтримання громадського порядку в судах (частина 1 статті 161 Закону України «Про судоустрій і статус суддів»).

У свою чергу, відповідно до частини першої статті 162 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» служба судової охорони: 1) забезпечує пропуск осіб до будинків (приміщень) судів, органів та установ системи правосуддя та на їх територію транспортних засобів; 2) забезпечує підтримання та реагує на порушення громадського порядку при розгляді справ судом, вживає заходів до припинення проявів неповаги до суду; 3) здійснює заходи з охорони, забезпечення недоторканності та цілісності приміщень судів, органів і установ системи правосуддя, недоторканності та цілісності розташованого у таких приміщеннях майна, запобігання, недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього; 4) здійснює заходи із запобігання загрозам особистій безпеці суддів, членів їх сімей, працівників суду, а також у суді - учасників судового процесу, виявлення та нейтралізації таких загроз; вживає у разі надходження від судді відповідної заяви необхідних заходів для забезпечення безпеки судді, членів його сім`ї; 5) реагує в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов`язані із посяганням на суддів, членів їх сімей, працівників суду, учасників судового процесу.

У відповідності до частини 1 статті 162-1 до працівників Служби судової охорони належать особи, яким присвоєно спеціальні звання співробітників Служби судової охорони, державні службовці та особи, які уклали трудовий договір із Службою судової охорони.

Відповідно до частини другої статті 165 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» грошове забезпечення співробітників Служби судової охорони виплачується у розмірах, що встановлюються Кабінетом Міністрів України на рівні не нижчому, ніж установлений для поліцейських, і повинно стимулювати до комплектування Служби судової охорони кваліфікованими співробітниками.

Пунктом 2 частини 4 постанови Кабінету Міністрів України «Про грошове забезпечення співробітників Служби судової охорони» від 03.04.2019 № 289 установлено виплачувати доплату за службу в нічний час співробітникам Служби судової охорони - в розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час.

Частиною 2 постанови Кабінету Міністрів України «Про грошове забезпечення співробітників Служби судової охорони» від 03.04.2019 № 289 визначено, що порядок виплати грошового забезпечення співробітникам Служби судової охорони затверджується Державною судовою адміністрацією.

Відповідно до пункту 34 розділу ІІ Порядку виплати грошового забезпечення співробітникам Служби судової охорони, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України 26.08.2020 №384 співробітникам, які виконують службові обов`язки в нічний час, виплачується доплата за службу в нічний час у розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час.

Годинна ставка обчислюється шляхом ділення місячного посадового окладу на кількість годин фактичного часу служби з урахуванням норми тривалості службового часу за відповідний місяць при 40-годинному робочому тижні.

Службою в нічний час вважається виконання співробітниками службових обов`язків у період з 22.00 до 06.00.

Підставами для виконання службових обов`язків у нічний час є щоденні накази Служби або територіальних управлінь Служби по особовому складу, в яких зазначаються співробітники, які залучаються до охорони судів, органів та установ системи правосуддя.

Нарахування доплати здійснюється за фактичний час несення служби в нічний час, зазначений в довідці обліку несення співробітниками служби в нічний час (додаток 1 до цього Порядку), яка складається на підставі щоденних наказів Служби або територіальних управлінь Служби по особовому складу відповідно до фактичного часу несення служби в нічний час та надається до фінансового підрозділу центрального органу управління Служби або територіального управління Служби до 05 числа поточного місяця за минулий.

Співробітникам, що залучалися до служби в нічний час, виплата доплати за службу в нічний час за минулий місяць здійснюється одночасно з виплатою грошового забезпечення за поточний місяць.

З наведеного видно, що доплата за службу в нічний час у розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час виплачується співробітникам ССО, які виконують в нічний час саме службові обов`язки, передбачені частиною першою статті 162 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та іншими нормативно-правовими актами, які визначають порядок проходження служби співробітниками ССО; при цьому, підставами для виконання службових обов`язків у нічний час є щоденні накази Служби або територіальних управлінь Служби по особовому складу, в яких зазначаються співробітники, які залучаються до охорони судів, органів та установ системи правосуддя.

Згідно наказів від 24.02.2022 № 79о/с, від 26.02.2022 № 81о/с позивач була призначена в оперативну групу для перевірки організації несення служби в судах, органах та установах системи правосуддя з добовою зміною наряду з 08 години 00 хвилин 24 лютого 2022 до 08 години 00 хвилин 25 лютого 2022 року та з 08 години 00 хвилин 26 лютого 2022 до 08 години 00 хвилин 27 лютого 2022 року.

Колегія суддів вважає, що зазначене несення служби було пов`язане з виконанням службових обов`язків щодо охорони судів, органів та установ системи правосуддя, а тому за таку службу необхідно здійснити доплату у розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час.

Щодо решти часу несення служби в нічний час, колегія суддів зазначає, що з метою забезпечення участі ССО у виконанні заходів територіальної оборони в умовах воєнного стану, наказом начальника ТУ ССО у Івано-Франківській області від 12.03.2022 № 11ВС «Про прийняття під охорону об`єкта» з 05.03.2022 прийнято під цілодобову охорону приміщення Державної установи «Територіальне медичне об`єднання МВС України по Івано-Франківській області», що розташоване за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. А. Сахарова, 11 (а. с. 25, 27).

Відповідно до пункту 1 наказу начальника ТУ ССО у Івано-Франківській області від 04.05.2022 № 22ВС «Про виконання бойового розпорядження», на виконання завдань щодо участі у забезпеченні організації охорони, підтримання громадської безпеки і порядку в будівлях критичної інфраструктури, взято під цілодобову охорону силами та засобами ТУ ССО у Івано-Франківській області ряд об`єктів в м. Івано-Франківську, серед них: з 05.03.2022 Державну установу «Територіальне медичне об`єднання МВС України по Івано-Франківській області» (вул. А. Сахарова, 11) (а. с. 26).

У спірний період з 09.03.2022 по 15.07.2022 позивач призначалась до служби в нічний час, що підтверджується відповідними витягами з наказів ТУ ССО у Івано-Франківській області по особовому складу (а. с. 27, 28) та відповідно до щоденних наказів ТУ ССО у Івано-Франківській області по особовому складу (а. с. 28 - 52), витягів з Відомостей обліку особового складу ТУ ССО у Івано-Франківській області (а. с. 52 - 70) та витягів з Бойових розрахунків ТУ ССО у Івано-Франківській області (а. с. 70 - 84), позивач призначалась на службу в нічний час на охорону об`єкта критичної інфраструктури взятого відповідачем під цілодобову охорону, а саме в Державну установу «Територіальне медичне об`єднання МВС України по Івано-Франківській області» (вул. А. Сахарова, 11).

За результатом розгляду рапорту від 15.07.2022 та заяви від 09.08.2022 відповідач відповіддю від 05.09.2022 № 40.06-400 відмовив позивачу у нарахуванні та виплаті доплати за службу в нічний час в розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час за спірний період з обґрунтувань, що згідно з щоденними наказами Управління по особовому складу від 24.02.2022 по 15.07.2022 та відповідно до бойових розпоряджень позивач залучалась до виконання бойових завдань на об`єктах критичної інфраструктури та не залучалась до охорони судів, органів та установ системи правосуддя в нічний час (а. с. 16, 17).

Разом з тим, суд звертає увагу на те, що зі змісту вказаних наказів слідує, що позивача було призначено для півдобового (добового) несення служби по охороні громадського порядку на території та в приміщенні об`єкта критичної інфраструктури для виконання завдань територіальної оборони для забезпечення відсічі агресії російської федерації, а не по охороні судів, органів та установ системи правосуддя.

Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану» від 28.02.2022 № 168 на виконання Указів Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні» та № 69 «Про загальну мобілізацію» Кабінет Міністрів України установив, що на період дії воєнного стану співробітникам Служби судової охорони виплачується додаткова винагорода в розмірі до 30 000 гривень пропорційно в розрахунку на місяць. Виплата такої додаткової винагороди здійснюється на підставі наказів командирів (начальників).

Отже, у зв`язку із введенням воєнного стану в Україні, на виконання Указів Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» та № 69 «Про загальну мобілізацію», Кабінетом Міністрів України була прийнята постанова № 168, якою і передбачено виплату додаткової винагороди за здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації.

Тобто, при виконанні завдань по охороні громадського порядку на території та в приміщенні об`єкта критичної інфраструктури, позивач як співробітник ТУ ССО у Івано-Франківській області виконувала обов`язки, які не покладалися на таких осіб в умовах мирного часу, а тому саме додаткова винагорода, передбачена Постановою № 168, і є тією доплатою за добове/півдобове несення служби.

Відтак, враховуючи те, що позивач як співробітник ССО не була залучена до охорони судів, органів та установ системи правосуддя, а здійснювала несення служби по охороні громадського порядку на території та в приміщенні об`єкта критичної інфраструктури, водночас додаткова винагорода і є тією доплатою за несення служби у добовому/півдобовому режимі, тому суд вважає, що відсутні підстави для нарахування та виплати позивачу доплати за службу в нічний час в розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час, передбаченої пунктом 2 частини 4 постанови Кабінету Міністрів України "Про грошове забезпечення співробітників Служби судової охорони" від 03.04.2019 № 289, за період з 09.03.2022 по 15.07.2022.

Згідно зі статтею 317 КАС України підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є: 1) неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи; 2) недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; 3) невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; 4) неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.

З огляду на викладене, доводи апеляційної скарги є суттєвими і складають підстави для висновку невідповідність всіх висновків суду фактичним обставинам справи, що призвело до неправильного вирішення справи, через що рішення суду першої інстанції підлягає скасуванню з прийняттям постанови про часткове задоволення позову.

Керуючись ст. ст. 308, 311, 315, 317, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 задовольнити частково.

Рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 23 грудня 2022 року в адміністративній справі № 300/4869/22 скасувати і прийняти постанову, якою позов ОСОБА_1 задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Територіального управління Служби судової охорони у Івано-Франківській області щодо ненарахування та невиплати ОСОБА_1 доплати за службу в нічний час в розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час згідно наказів від 24.02.2022 №79о/с, від 26.02.2022 №81о/с.

Зобов`язати Територіальне управління Служби судової охорони у Івано-Франківській області нарахувати та виплатити ОСОБА_1 доплату за службу в нічний час в розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час згідно наказів від 24.02.2022 №79о/с, від 26.02.2022 №81о/с.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає оскарженню в касаційному порядку, крім випадків, передбачених пунктом 2 частини п`ятої статті 328 КАС України.

Головуючий суддя Р. Й. Коваль судді В. В. Гуляк Н. В. Ільчишин

Джерело: ЄДРСР 111014248
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку