open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

Справа№751/172/22

Провадження №2-а/751/28/22

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 грудня 2022 року місто Чернігів

Новозаводський районний суд міста Чернігова

у складі: головуючого-судді Яременко І.В.,

секретаря Курган В.О.,

з участю представника позивача - Сухаревського В.М.,

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Київської митниці Державної митної служби України про визнання протиправними та скасування постанов у справі про адміністративне правопорушення,

В С Т А Н О В И В:

06.01.2022 ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Київської митниці Державної митної служби України, в якому просить визнати протиправними та скасувати постанови №5874/10000/21; № 5875/10000/21; № 5876/10000/21; № 5877/10000/21; № 5878/10000/21; № 5879/10000/21; № 5880/10000/21; № 5881/10000/21; № 5882/10000/21 від 28.12.2021 щодо притягнення його до адміністративної відповідальності за ст. 485 МК України; стягнути на його користь з Київської митниці ДержмитслужбиУкраїни за рахунок бюджетних асигнувань суму сплаченого судового збору у розмірі 4465,80 грн (а.с.1-11).

Заявлені вимог мотивує тим, що 16.12.2021 щодо нього, генерального директора ТОВ «Чернігівський автозавод», складено протоколи про порушення митних правил №5874/10000/21; № 5875/10000/21; № 5876/10000/21; № 5877/10000/21; № 5878/10000/21; № 5879/10000/21; № 5880/10000/21; № 5881/10000/21; № 5882/10000/21 від 16.12.2021 за ст. 485 МК України. На підставі вказаних протоколів 28.12.2021 Київською митницею Державної митної служби України винесено постанови у справах про порушення митних правил, відповідно до яких його визнано винним у вчиненні порушень митних правил, передбачених ст. 485 МК України, та накладені адміністративні стягнення у вигляді штрафів у розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів, що становить 15694,59 грн, 15694,59 грн, 15694,59 грн, 15694,59 грн, 750,00 грн, 3972,00 грн, 2931,60 грн, 2048,9 грн та 1027,56 грн відповідно. Вважає, що оскаржувані постанови є необґрунтованими, винесені без об`єктивного, повного та належного дослідження всіх обставин, що мали значення для розгляду справи про порушення митних правил, а також винесені з порушенням встановленого порядку розгляду справи. Зазначає, що в його діях відсутній склад правопорушення, передбаченого ст. 485 МК України. Так, митні оформлення товарів за митними деклараціями від 03.01.2019, 11.09.2018, 24.09.2018, 19.10.2018, 11.02.2019, 06.12.2019 здійснювались залученими на договірних засадах ТОВ «МБЦ», Чернігівською регіональною торгово-промисловю палатою та ТОВ «Альянс ПК ЛТД» через уповноважених осіб ОСОБА_2 та ОСОБА_3 , які визначали вартість товарів. На момент митного оформлення товарів за митними деклараціями особам, уповноваженим на декларування товарів, повідомлена відома інформація та надані належним чином оформлені підтверджуючі документи, які були у розпорядженні декларанта TOB «Чернігівський автозавод». Вказує, що надаючи наявні документи щодо вартості транспортно-експедиційних послуг, він діяв добросовісно, без жодного умислу щодо заявлення неправдивих відомостей про товар та зниження митної вартості, оскільки пред`явив особам, уповноваженим на декларування товарів, для митного оформлення всі документи, які були надані залученим до перевезення експедиторами для підтвердження вартості понесених транспортних витрат, що свідчить про відсутність в його діях умислу на вчинення правопорушення, передбаченого ст. 485 МК України. На момент митного оформлення товарів у ТОВ «Чернігівський автозавод» не було і не могло бути актів здачі-приймання робіт, які надані залученими експедиторами вже після надання всього обсягу послуг, а саме після закінчення митного оформлення товарів та їх доставки до місця призначення. При цьому складові транспортних витрат митної вартості товару, визначені на підставі довідок про транспортні витрати, які надані експедиторами ТОВ «Транс-Сервіс-1», ФОП ОСОБА_4 та ДП МЕП «Юкрейн Парсел Сервіс». Йому не було відомо про існування інших складових транспортних витрат до кордону України, які не були зазначені в довідках про транспортні витрати, але пізніше були зазначені експедиторами в актах здачі-приймання виконаних робіт. Таким чином, відповідач в оскаржуваних постановах не з`ясував наявність чи відсутність складу правопорушення, передбаченого ст. 485 МК України, саме на момент митного оформлення товарів за вищевказаними митними деклараціями. Крім того, відповідачем порушено встановлений порядок розгляду справи про порушення митних правил шляхом обмеження його прав, передбачених ст. 498 МК України. Протоколи не були надіслані у встановленому порядку, а отримані після розгляду справ та прийняття оскаржуваних постанов. У зв`язку з необ`єктивним і не повним провадженням у справі, безпідставним недопущенням до участі в розгляді справи шляхом неповідомлення своєчасно про дату та час розгляду справи, а також допущення обмежень інших прав та відсутністю у його діях ознак і складу правопорушення, передбаченого ст. 485 МК України, вважає оскаржувані постанови протиправними та такими, що підлягають скасуванню.

Ухвалою судді від 11.01.2022 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

01.02.2022 від позивача на адресу суду надійшло клопотання про розгляд справи з повідомленням (викликом) сторін.

Ухвалою судді від 03.02.2022 вирішено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін.

14.02.2022 від представника відповідача Київської митниці надійшли відзиви на позовну заяву, згідно яких просив залишити позов без задоволення. Зазначає, що керівником ТОВ «Чернігівський автозавод» ОСОБА_1 не надано всіх необхідних документів, які потрібні для декларування товарів за митними деклараціями №UA100290/2019/063983 від 06.12.2019, №UA100290/2019/051532 від 11.02.2019, №UA125010/2018/010009 від 19.10.2018, №UA125010/2018/009148 від 24.09.2018, №UA125010/2018/008717 від 11.09.2018, №UA125010/2019/000062 від 03.01.2019, №UA125010/2019/000061 від 03.01.2019, №UA125010/2019/000059 від 03.01.2019, №UA125010/2019/000057 від 03.01.2019, у зв`язку з чим не включено в повному обсязі суми вартості транспортно-експедиційних послуг, як складової митної вартості ввезеного товару до митної вартості експедиторської винагороди за організацію перевезення товару на митну територію України, що призвело до заниження податкових зобов`язань зі сплати мита та ПДВ. Крім того, вказують, що відповідно до положень ст. 269 МК України позивачем не внесені зміни до вищевказаних митних декларацій, що призвело до зменшення розміру митних платежів. Про розгляд справи ОСОБА_1 повідомлено належним чином. Вважає, що постанови в справах про порушення митних правил відносно позивача винесені з дотриманням митного законодавства.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

03.01.2019 особою, уповноваженою на декларування товарів ТОВ «МБЦ», до відділу митного оформлення Київської митниці ДМС подано митну декларацію типу ІМ 40 ДЕ №UA 125010/2019/000057 на товар «Самохідні вагони пасажирські трамвайні із зовнішнім джерелом електроживлення: вагон трамвая бувший у використанні, 1985 року випуску, марка Tatra, номер шасі НОМЕР_1 , ступінь зносу 72%.

Згідно митної декларації продавець товару - SIA "BALTIC LOCO GROUP" 91-26, Riga, LV-1001, Latvia. Одержувач - TOB «Чернігівський автозавод», 14007, м. Чернігів, пр-т Миру, буд. 312. Згідно графи 20 митної декларації умови поставки товару - FCA LV Riga, згідно графи 18, 25 вантаж переміщувався на вантажному автомобілі НОМЕР_2 / НОМЕР_3 .

На підтвердження митної вартості товару та для митного оформлення подано міжнародну товарно-транспортну накладну CMR №0000809, інвойс BLGR-18-0037 від 20.12.2018, відповідно до яких загальна вартість вказаного вантажу становить 8300,00 Євро.

Відповідно довідки про транспортні витрати, виданої ТОВ «Транс-Сервіс-1» від 27.12.2018, вартість транспортних витрат для доставки вантажу автомобілем НОМЕР_2 / НОМЕР_3 для компанії ТОВ «Чернігівський автозавод» за маршрутом Рига(Латвія)-п/п «Нові Яриловичі» (кордон України) складає 55000,00 грн (відстань: Рига (Латвія)-п/п «Нові Яриловичі» - 850км). Автомобільне перевезення здійснюється за CMR-страхуванням. Вартість страхування вантажу входить у вартість перевезення.

Згідно з актом виконання робіт (надання послуг) № 759 від 04.01.2019 від експедитора-перевізника TOB «Транс-Сервіс-1», загальна вартість робіт з міжнародних послуг перевезення по маршруту м. Рига - Чернігів, за замовленням ТОВ «Чернігівський автозавод» становить 95670,79 грн без ПДВ.

03.01.2019 особою уповноваженою на декларування товарів ТОВ «МБЦ», до відділу митного оформлення Київської митниці ДМС подано митну декларацію типу ІМ 40 ДЕ №UA 125010/2019/000059 на товар «Самохідні вагони пасажирські трамвайні із зовнішнім джерелом електроживлення: вагон трамвая бувший у використанні, 1977 року випуску, марка Tatra, номер шасі НОМЕР_4 , ступінь зносу 78%.

Згідно митної декларації продавець товару - SIA "BALTIC LOCO GROUP" 91-26, Riga, LV-1001, Latvia. Одержувач - TOB «Чернігівський автозавод», 14007, м. Чернігів, пр-т Миру, буд. 312. Згідно графи 20 митної декларації умови поставки товару - FCA LV Riga, згідно графи 18, 25 вантаж переміщувався на вантажному автомобілі НОМЕР_5 / НОМЕР_6 .

На підтвердження митної вартості товару та для митного оформлення подано міжнародну товарно-транспортну накладну CMR №0000120, інвойс BLGR-18-0036 від 20.12.2018, відповідно до яких загальна вартість вказаного вантажу становить 8300,00 Євро.

Відповідно довідки про транспортні витрати, виданої ТОВ «Транс-Сервіс-1» від 27.12.2018, вартість транспортних витрат для доставки вантажу автомобілем НОМЕР_5 / НОМЕР_6 для компанії ТОВ «Чернігівський автозавод» за маршрутом Рига(Латвія)-п/п «Нові Яриловичі» (кордон України) складає 55000,00 грн (відстань: Рига (Латвія)-п/п «Нові Яриловичі» - 850км). Автомобільне перевезення здійснюється за CMR-страхуванням. Вартість страхування вантажу входить в вартість перевезення.

Згідно з актом виконання робіт (надання послуг) № 760 від 04.01.2019 від експедитора-перевізника TOB «Транс-Сервіс-1», загальна вартість робіт з міжнародних послуг перевезення по маршруту м. Рига - Чернігів, за замовленням ТОВ «Чернігівський автозавод» становить 95670,79 грн без ПДВ.

03.01.2019 особою уповноваженою на декларування товарів ТОВ «МБЦ», до відділу митного оформлення Київської митниці ДМС подано митну декларацію типу ІМ 40 ДЕ №UA 125010/2019/000061 на товар «Самохідні вагони пасажирські трамвайні із зовнішнім джерелом електроживлення: вагон трамвая бувший у використанні, 1977 року випуску, марка Tatra, номер шасі НОМЕР_7 , ступінь зносу 78%.

Згідно митної декларації продавець товару - SIA "BALTIC LOCO GROUP" 91-26, Riga, LV-1001, Latvia. Одержувач - TOB «Чернігівський автозавод», 14007, м. Чернігів, пр-т Миру, буд. 312. Згідно графи 20 митної декларації умови поставки товару - FCA LV Riga, згідно графи 18, 25 вантаж переміщувався на вантажному автомобілі НОМЕР_8 / НОМЕР_9 .

На підтвердження митної вартості товару та для митного оформлення подано міжнародну товарно-транспортну накладну CMR №0000925, інвойс BLGR-18-0035 від 20.12.2018, відповідно до яких загальна вартість вказаного вантажу становить 8300,00 Євро.

Відповідно довідки про транспортні витрати, виданої ТОВ «Транс-Сервіс-1» від 27.12.2018, вартість транспортних витрат для доставки вантажу автомобілем НОМЕР_8 / НОМЕР_9 для компанії ТОВ «Чернігівський автозавод» за маршрутом Рига(Латвія)-п/п «Нові Яриловичі» (кордон України) складає 55000,00 грн (відстань: Рига (Латвія)-п/п «Нові Яриловичі» - 850км). Автомобільне перевезення здійснюється за CMR-страхуванням. Вартість страхування вантажу входить в вартість перевезення.

Згідно з актом виконання робіт (надання послуг) № 763 від 04.01.2019 від експедитора-перевізника TOB «Транс-Сервіс-1», загальна вартість робіт з міжнародних послуг перевезення по маршруту м. Рига - Чернігів, за замовленням ТОВ «Чернігівський автозавод» становить 95670,79 грн без ПДВ.

03.01.2019 особою уповноваженою на декларування товарів ТОВ «МБЦ», до відділу митного оформлення Київської митниці ДМС подано митну декларацію типу ІМ 40 ДЕ №UA 125010/2019/000062 на товар «Самохідні вагони пасажирські трамвайні із зовнішнім джерелом електроживлення: вагон трамвая бувший у використанні, 1985 року випуску, марка Tatra, номер шасі НОМЕР_10 , ступінь зносу 72%.

Згідно митної декларації продавець товару - SIA "BALTIC LOCO GROUP" 91-26, Riga, LV-1001, Latvia. Одержувач - TOB «Чернігівський автозавод», 14007, м. Чернігів, пр.-т Миру, буд. 312. Згідно графи 20 митної декларації умови поставки товару - FCA LV Riga, згідно графи 18, 25 вантаж переміщувався на вантажному автомобілі НОМЕР_11 / НОМЕР_12 .

На підтвердження митної вартості товару та для митного оформлення подано міжнародну товарно-транспортну накладну CMR №0000810, інвойс BLGR-18-0038 від 20.12.2018, відповідно до яких загальна вартість вказаного вантажу становить 8300,00 Євро.

Відповідно довідки про транспортні витрати, виданої ТОВ «Транс-Сервіс-1» від 27.12.2018, вартість транспортних витрат для доставки вантажу автомобілем НОМЕР_11 / НОМЕР_12 для компанії ТОВ «Чернігівський автозавод» за маршрутом Рига(Латвія)-п/п «Нові Яриловичі» (кордон України) складає 55000,00 грн (відстань: Рига (Латвія)-п/п «Нові Яриловичі» - 850км). Автомобільне перевезення здійснюється за CMR-страхуванням. Вартість страхування вантажу входить в вартість перевезення.

Згідно з актом виконання робіт (надання послуг) № 762 від 04.01.2019 від експедитора-перевізника TOB «Транс-Сервіс-1», загальна вартість робіт з міжнародних послуг перевезення по маршруту м. Рига - Чернігів, за замовленням ТОВ «Чернігівський автозавод» становить 95670,79 грн без ПДВ.

11.09.2018 особою уповноваженою на декларування товарів ТОВ «МБЦ», до відділу митного оформлення Київської митниці ДМС подано митну декларацію типу ІМ 40 ДЕ №UA 125010/2018/008717 на товар «Кондиціонери, в яких вологість не регулюється окремо, призначені для використання в моторних транспортних засобах (для автобусів А08120), тип SAFKAR ES421XW, кількість 3 шт.; монтажний комплект, призначений для монтажу кондиціонерів типу SAFKAR ES421XW в моторних транспортних засобах (для автобусів А08120), 10 комплектів.

Згідно митної декларації продавець товару - SAFKAR EGE SOGUTMACILIK KLIMA SOGUK HAVA TESISLERI IHR. ITH. SAN. ve TIC.AS. Turkey, Izmir, industrial zone Ulukent, 10001str, № 15Туреччина. Одержувач - TOB «Чернігівський автозавод», 14007, м. Чернігів, пр-т Миру, буд. 312. Згідно графи 20 митної декларації умови поставки товару - FCA TR Ulukent, Izmir, згідно графи 18, 25 вантаж переміщувався на вантажному автомобілі НОМЕР_13 / НОМЕР_14 .

На підтвердження митної вартості товару та для митного оформлення подано міжнародну товарно-транспортну накладну CMR №092653, інвойс ESG2018000000096 від 03.09.2018, відповідно до яких загальна вартість вказаного вантажу становить 15300,00 Євро.

Відповідно довідки про транспортні витрати, виданої ТОВ «Асстра Україна» від 04.09.2018 № 20180903-0098, вартість транспортних витрат для доставки вантажу автомобілем НОМЕР_13 / НОМЕР_14 за маршрутом Izmir (Turkey) - м. Чернігів (Україна) складає 66689,00 грн, в тому числі за маршрутом:

- Izmir (Turkey) - митний кордон Рені складає 42567,45 грн,

- митний кордон Рені - пункт призначення м. Чернігів (Україна) складає 21851,29 грн.

Експедиційні витрати складають 2270,26 грн, у т.ч. ПДВ 20% - 378,38 грн (у т.ч. 1500,00 грн по інотериторії та 770,27 грн по території України).

Згідно з актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 20180903-0098-22 від 11.09.2018 від директора TOB «Асстра Україна», загальна вартість робіт з міжнародних послуг перевезення по маршруту Izmir (Turkey) - с. Мартусовка (Україна), за замовленням ТОВ «Чернігівський автозавод» становить 6310,63 грн без ПДВ.

24.09.2018, особою уповноваженою на декларування товарів ТОВ «МБЦ», до відділу митного оформлення Київської митниці ДМС подано митну декларацію типу ІМ 40 ДЕ №UA 125010/2018/009148 на товар «Кондиціонери, в яких вологість не регулюється окремо, призначені для використання в моторних транспортних засобах (для автобусів А08120 в кабіні водія), тип SF K7600, у комплекті з арматурою кріплення, шлангами та кабелями для підключення до живлення, кількість 4 шт.

Згідно митної декларації продавець товару - JMN 40, 02-644 Warsawa, ul. Odynca 59 m. 43 Польща. Одержувач - TOB «Чернігівський автозавод», 14007, м. Чернігів, пр.-т Миру, буд. 312. Згідно графи 20 митної декларації умови поставки товару - FCA PL Warsawa, згідно графи 18, 25 вантаж переміщувався на вантажному автомобілі НОМЕР_15 .

На підтвердження митної вартості товару та для митного оформлення подано міжнародну товарно-транспортну накладну CMR №247205, інвойс B012018000000049 від 21.09.2018, відповідно до яких загальна вартість вказаного вантажу становить 6880,00 Доларів США.

25.09.2018 головним державним інспектором Добровольським О.А. складено аркуш коригування митної декларації від 24.09.2018 для відображення нових відомостей про товари, що стали відомі після закінчення їх митного оформлення.

Згідно з актом здачі-приймання виконаних послуг від 26.09.2018 від перевізника ФОП ОСОБА_4 , транспортні послуги автомобілем Mercedes Benz Sрrinter, д.н.з. НОМЕР_15 за маршрутом: м. Варшава (Польща) - п/п Дорогуськ (Польща) - п/п Ягодин (Україна) - 3000,00 грн; п/п Ягодин (Україна) - м. Чернігів (Україна) - 6500,00 грн; наднормовий простій автомобіля - 6620,00 грн. Загальна вартість виконаних робіт (наданих послуг) складає 16120,00 грн без ПДВ.

19.10.2018, особою уповноваженою на декларування товарів ТОВ «МБЦ», до відділу митного оформлення Київської митниці ДМС подано митну декларацію типу ІМ 40 ДЕ №UA 125010/2018/010009 на товар «Кондиціонери, в яких вологість не регулюється окремо, призначені для використання в моторних транспортних засобах (для автобусів А08120 в кабіні водія), тип SF K7600, у комплекті з арматурою кріплення, шлангами та кабелями для підключення до живлення, кількість 4 шт.

Згідно митної декларації продавець товару - JMN 40, 02-644 Warsawa, ul. Odynca 59 m. 43 Польща. Одержувач - TOB «Чернігівський автозавод», 14007, м. Чернігів, пр.-т Миру, буд. 312. Згідно графи 20 митної декларації умови поставки товару - FCA PL Warsawa, згідно графи 18, 25 вантаж переміщувався на вантажному автомобілі НОМЕР_15 .

На підтвердження митної вартості товару та для митного оформлення подано міжнародну товарно-транспортну накладну CMR №247251, інвойс B012018000000056 від 18.10.2018, відповідно до яких загальна вартість вказаного вантажу становить 6880,00 Євро.

Згідно з актом здачі-приймання виконаних послуг від 19.10.2018 від перевізника ФОП ОСОБА_4 , транспортні послуги автомобілем Mercedes Benz Sрrinter, д.н.з. НОМЕР_15 за маршрутом: м. Варшава (Польща) - п/п Дорогуськ (Польща) - п/п Ягодин (Україна) - 3000,00 грн; п/п Ягодин (Україна) - м. Чернігів (Україна) - 6500,00 грн; наднормовий простій автомобіля - 3257,00 грн; збільшення ваги вантажу понад заявлену - 1629,00 грн. Загальна вартість виконаних робіт (наданих послуг) складає 14386,00 грн без ПДВ.

11.02.2019, особою уповноваженою на декларування товарів Чернігівської регіональної торгово-промислової палати, до відділу митного оформлення Київської митниці ДМС подано митну декларацію типу ІМ 40 АА №UA100290/2019/051532 на товар «Контрольний електронний пристрій для тестування електронних систем автобусів ASHOK: BST-2K Тестер-арт. FN201100 -7 шт.; фільтр палива для двигунів внутрішнього згоряння для промислового складання моторних транспортних засобів (групи 8702) : головний фіотр - фільтрувальний елемент - арт. FHN00400 - 40 шт.

Згідно митної декларації продавець товару - ASHOK LEYLAND LIMITED No.1, Sardar Patel Road, Guindy, Chennai-600 032 Індія. Одержувач - TOB «Чернігівський автозавод», 14007, м. Чернігів, пр.-т Миру, буд. 312. Згідно графи 20 митної декларації умови поставки товару - FOB IN Bangalore, згідно графи 25 вантаж переміщувався повітряним судном.

На підтвердження митної вартості товару та для митного оформлення подано авіаційну вантажну накладну 406CGN50201454 від 01.02.2019, інвойс 22104587 від 28.01.2019, відповідно до яких загальна вартість вказаного вантажу становить 4038,62 Доларів США.

Відповідно довідки, виданої ДП МЕП «Юкрейнієн Парсел Сервіс» від 04.02.2019 № 00041/10, консолідований тариф на послуги по обробці та експрес-доставці міжнародного експрес-відправлення з Індії складає 15660,04 грн.

Згідно з актом надання послуг № 2735 від 11.02.2019 від директора ТОВ «Нова Пошта», за замовленням ТОВ «Чернігівський автозавод», загальна вартість робіт з міжнародних послуг перевезення по маршруту Київ-Чернігів, Індія-Київ, складає 19250,00 грн без ПДВ.

06.12.2019, особою уповноваженою на декларування товарів ТОВ «АЛЬЯНС ПК ЛТД», до відділу митного оформлення Київської митниці ДМС подано митну декларацію типу ІМ 40 АА №UA100290/2019/063983 на товар «Контрольний електронний пристрій для тестування електронних систем автобусів ASHOK: діагностичний пристрій KIT-COMMON -арт. FN201100 - 3 шт.

Згідно митної декларації продавець товару - ASHOK LEYLAND LIMITED No.1, Sardar Patel Road, Guindy, Chennai-600 032 Індія. Одержувач - TOB «Чернігівський автозавод», 14007, м. Чернігів, пр.-т Миру, буд. 312. Згідно графи 20 митної декларації умови поставки товару - FOB IN Bangalore, згідно графи 25 вантаж переміщувався повітряним судном.

На підтвердження митної вартості товару та для митного оформлення подано авіаційну вантажну накладну 406CGN51935343 від 03.12.2019, інвойс ТN1999001387 від 28.11.2019, відповідно до яких загальна вартість вказаного вантажу становить 1471,53 Доларів США.

Відповідно довідки, виданої ДП МЕП «Юкрейнієн Парсел Сервіс» від 04.12.2019 № 000706/10, консолідований тариф на послуги по обробці та експрес-доставці міжнародного експрес-відправлення з Індії складає 2937,42 грн.

Згідно з актом надання послуг № 41964 від 09.12.2019 від представника ТОВ «Нова Пошта», за замовленням ТОВ «Чернігівський автозавод», загальна вартість робіт з міжнародних послуг перевезення по маршруту Київ-Чернігів, Індія-Київ, складає 4691,67 грн без ПДВ.

Відділом проведення митного аудиту Північної митниці Держмитслужби в період з 11.05.2021 по 22.06.2021 проводилась документальна планова виїзна перевірка дотримання ТОВ «Чернігівський автозавод» вимог законодавства України з питань державної митної справи за період діяльності з 01.03.2018 по 31.01.2021, відповідно до програми, затвердженої наказом про призначення перевірки.

За результатами проведення перевірки складено Акт від 30.06.2021 № 11/7.11-19-12/32601556, що не оспорюється сторонами.

Зі змісту наданих документів слідує, що перевіркою встановлено порушення повноти декларування ТОВ «Чернігівський автозавод» складових митної вартості: витрат на транспортування товарів за умовами поставки FCA, EXW, FOB.

За вказаними фактами відносно позивача ОСОБА_1 , керівника ТОВ «Чернігівський автозавод», державним інспектором оперативного відділу № 1 управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Київської митниці складено протокол про порушення митних правил №5874/10000/21 від 16.12.2021 за ст. 485 МК України - за дії, що призвели до заниження податкових зобов`язань зі сплати мита та ПДВ на суму 5231,53 грн під час митного оформлення товарів за митною декларацією №UA125010/2019/000057 від 03.01.2019.

Постановою заступника начальника Київської митниці від 28.12.2021 у справі про порушення митних правил №5874/10000/21, ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України, та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 300% несплаченої суми митних платежів, що складає 15694,59 грн.

16.12.2021 відносно позивача ОСОБА_1 , керівника ТОВ «Чернігівський автозавод», державним інспектором оперативного відділу № 1 управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Київської митниці складено протокол про порушення митних правил №5875/10000/21 за ст. 485 МК України - за дії, що призвели до заниження податкових зобов`язань зі сплати мита та ПДВ на суму 5231,53 грн під час митного оформлення товарів за митною декларацією №UA125010/2019/000059 від 03.01.2019

Постановою заступника начальника Київської митниці від 28.12.2021 у справі про порушення митних правил №5875/10000/21, ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України, та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 300% несплаченої суми митних платежів, що складає 15694,59 грн.

16.12.2021 відносно позивача ОСОБА_1 , керівника ТОВ «Чернігівський автозавод», державним інспектором оперативного відділу № 1 управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Київської митниці складено протокол про порушення митних правил №5876/10000/21 за ст. 485 МК України - за дії, що призвели до заниження податкових зобов`язань зі сплати мита та ПДВ на суму 5231,53 грн під час митного оформлення товарів за митною декларацією №UA125010/2019/000061 від 03.01.2019

Постановою заступника начальника Київської митниці від 28.12.2021 у справі про порушення митних правил №5876/10000/21, ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України, та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 300% несплаченої суми митних платежів, що складає 15694,59 грн.

16.12.2021 відносно позивача ОСОБА_1 , керівника ТОВ «Чернігівський автозавод», державним інспектором оперативного відділу № 1 управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Київської митниці складено протокол про порушення митних правил №5877/10000/21 за ст. 485 МК України - за дії, що призвели до заниження податкових зобов`язань зі сплати мита та ПДВ на суму 5231,53 грн під час митного оформлення товарів за митною декларацією №UA125010/2019/000062 від 03.01.2019.

Постановою заступника начальника Київської митниці від 28.12.2021 у справі про порушення митних правил №5877/10000/21, ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України, та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 300% несплаченої суми митних платежів, що складає 15694,59 грн.

16.12.2021 відносно позивача ОСОБА_1 , керівника ТОВ «Чернігівський автозавод», державним інспектором оперативного відділу № 1 управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Київської митниці складено протокол про порушення митних правил №5878/10000/21 за ст. 485 МК України - за дії, що призвели до заниження податкових зобов`язань зі сплати ПДВ на суму 250,00 грн під час митного оформлення товарів за митною декларацією №UA125010/2018/008717 від 11.09.2018

Постановою заступника начальника Київської митниці від 28.12.2021 у справі про порушення митних правил №5878/10000/21, ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України, та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 300% несплаченої суми митних платежів, що складає 750,00 грн.

16.12.2021 відносно позивача ОСОБА_1 , керівника ТОВ «Чернігівський автозавод», державним інспектором оперативного відділу № 1 управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Київської митниці складено протокол про порушення митних правил №5879/10000/21 за ст. 485 МК України - за дії, що призвели до заниження податкових зобов`язань зі сплати ПДВ на суму 1324,00 грн під час митного оформлення товарів за митною декларацією №UA125010/2018/009148 від 24.09.2018

Постановою заступника начальника Київської митниці від 28.12.2021 у справі про порушення митних правил №5879/10000/21, ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України, та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 300% несплаченої суми митних платежів, що складає 3972,00 грн.

16.12.2021 відносно позивача ОСОБА_1 , керівника ТОВ «Чернігівський автозавод», державним інспектором оперативного відділу № 1 управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Київської митниці складено протокол про порушення митних правил №5880/10000/21 за ст. 485 МК України - за дії, що призвели до заниження податкових зобов`язань зі сплати ПДВ на суму 977,20 грн під час митного оформлення товарів за митною декларацією №UA125010/2018/010009 від 19.10.2018

Постановою заступника начальника Київської митниці від 28.12.2021 у справі про порушення митних правил №5880/10000/21, ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України, та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 300% несплаченої суми митних платежів, що складає 2931,60 грн.

16.12.2021 відносно позивача ОСОБА_1 , керівника ТОВ «Чернігівський автозавод», державним інспектором оперативного відділу № 1 управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Київської митниці складено протокол про порушення митних правил №5881/10000/21 за ст. 485 МК України - за дії, що призвели до заниження податкових зобов`язань зі сплати ПДВ на суму 682,99 грн під час митного оформлення товарів за митною декларацією №UA100290/2019/051532 від 11.02.2019

Постановою заступника начальника Київської митниці від 28.12.2021 у справі про порушення митних правил №5881/10000/21, ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України, та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 300% несплаченої суми митних платежів, що складає 2048,97 грн.

16.12.2021 відносно позивача ОСОБА_1 , керівника ТОВ «Чернігівський автозавод», державним інспектором оперативного відділу № 1 управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Київської митниці складено протокол про порушення митних правил №5882/10000/21 за ст. 485 МК України - за дії, що призвели до заниження податкових зобов`язань зі сплати ПДВ на суму 342,52 грн під час митного оформлення товарів за митною декларацією №UA100290/2019/063983 від 06.12.2019

Постановою заступника начальника Київської митниці від 28.12.2021 у справі про порушення митних правил №5882/10000/21, ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України, та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 300% несплаченої суми митних платежів, що складає 1027,56 грн.

Відповідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частин 1, 2 ст. 526 МК України справа про порушення митних правил розглядається в присутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності за це правопорушення, та/або її представника. Про час та місце розгляду справи про порушення митних правил митним органом цей орган інформує особу, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, поштовим відправленням з повідомленням про вручення, якщо це не було зроблено під час вручення зазначеній особі копії протоколу про порушення митних правил.

Частиною 4 ст. 526 МК України визначено, що справа про порушення митних правил може бути розглянута за відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності за це правопорушення, лише у випадках, якщо є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про перенесення розгляду справи.

Суд враховує, що особі, до якої застосовується адміністративна санкція, повинно бути забезпечено право завчасно знати про час та місце розгляду справи. Це право є гарантією реалізації інших прав - на участь в розгляді справи про правопорушення митних, висловлення заперечень, надання доказів, захист тощо.

Законодавство покладає обов`язок щодо своєчасного повідомлення особи про час та місце розгляду справи на уповноважену посадову особу. Зміст цього обов`язку не вичерпується надсиланням тексту відповідного повідомлення, оскільки саме лише надсилання, без отримання, не свідчить про поінформованість особи про час та місце розгляду справи, а отже робить це право недієвим.

Обов`язок доказування цієї обставини несе уповноважена посадова особа. Такий обов`язок вважається виконаним, якщо особа, яка притягується до відповідальності, знає (поінформована) про час та місце розгляду справи за три дні до дати розгляду справи.

Повідомлення має на меті забезпечення участі особи у розгляді уповноваженим державним органом справи про адміністративне правопорушення.

Такий висновок узгоджується з правовою позицією, що міститься у постанові Верховного Суду від 17 вересня 2020 року у справі №685/1153/17.

З матеріалів справи вбачається, що митницею розгляд справ призначений на 23.12.2021 на 10 год 00 хв.

Однак, у матеріалах справи відсутні підтвердження завчасного вручення позивачу копій протоколу, у якому зазначено дату та час розгляду справи про адміністративне правопорушення.

Разом із тим, оскаржувані рішення відповідачем постановлені 28.12.2021. Доказів про своєчасне сповіщення про місце і час розгляду справи позивача на 28.12.2021 відповідачем не надано.

Отже, відповідач не забезпечив дотримання порядку притягнення особи до відповідальності та дотримання прав особи, яка притягується до відповідальності.

За нормами ст. 489 МК України посадова особа при розгляді справи про порушення митних правил зобов`язана з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Стаття 458 Митного кодексу України визначає, що порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Диспозиція статті 485 МК України передбачає адміністративну відповідальність за заявлення в митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру неправдивих відомостей щодо істотних умов зовнішньоекономічного договору (контракту), ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача товару, неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості, та/або надання з цією ж метою органу доходів і зборів документів, що містять такі відомості, або несплату митних платежів у строк, встановлений законом, або інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів, а так само використання товарів, стосовно яких надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у зв`язку з якими було надано такі пільги.

Отже, з об`єктивної сторони склад правопорушення митних правил, передбаченого ст. 485 МК України, характеризується наявністю дій, а з суб`єктивної - у формі умислу. Склад адміністративного правопорушення, що визначений ст. 485 МК України передбачає спеціальну протиправну мету дій декларанта щодо заявлення неправдивих відомостей, а саме, неправомірне звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру, і наявність спеціальної протиправної мети в диспозиції вказаної норми свідчить про те, що зазначене правопорушення може бути вчинене з умисною формою вини.

Відповідно до ст. 262 МК України товари, що переміщуються через митний кордон України, декларуються органу доходів і зборів, який здійснює митне оформлення цих товарів.

Згідно з ч. 1 ст. 257 МК України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії або їх електронні (скановані) копії, засвідчені електронним цифровим підписом декларанта або уповноваженої ним особи.

Частиною 5 статті 265 МК України передбачено, що декларант може здійснювати декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення самостійно або уповноважувати інших осіб на здійснення декларування від свого імені.

Відповідно до ч. 1 ст. 266 МК України декларант зобов`язаний: 1) здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; 2) на вимогу органу доходів і зборів пред`явити товари, транспортні засоби комерційного призначення для митного контролю і митного оформлення; 3) надати органу доходів і зборів передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей; 4) у випадках, визначених цим Кодексом та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу X цього Кодексу; 5) у випадках, визначених цим Кодексом та іншими законами України, сплатити інші платежі, контроль за справлянням яких покладено на органи доходів і зборів.

Частиною 8 ст. 257 МК України визначено перелік відомостей, які вносяться до митної декларації декларантом.

Зокрема, відповідно до пп. а п. 5, п. 6 ч. 8 ст. 257 МК України, до декларації декларантом вносяться відомості про найменування, відомості про нарахування митних та інших платежів, а також про застосування заходів гарантування їх сплати.

Відповідно до ч. 8 ст. 264 МК України з моменту прийняття органом доходів і зборів митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Частиною 4, 5 статті 266 МК України визначено, що у разі самостійного декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення декларантом передбачену цим Кодексом відповідальність за вчинення порушення митних правил у повному обсязі несе декларант. Особа, уповноважена на декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення від імені декларанта, має такі самі обов`язки, права і несе таку саму відповідальність, що й декларант.

Відповідно до ч. 2 ст. 269 МК України, внесення змін до митної декларації, прийнятої митним органом, допускається до моменту завершення митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до заявленого митного режиму, а також протягом трьох років з дня завершення їх митного оформлення. Зміни повинні стосуватися лише товарів, транспортних засобів комерційного призначення, зазначених у митній декларації.

Відповідно до ст. 49 МК України Митною вартістю товарів, які переміщуються через митний кордон України, є вартість товарів, що використовується для митних цілей, яка базується на ціні, що фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари.

Частиною 1 ст. 52 МК України встановлено, що заявлення митної вартості товарів здійснюється декларантом або уповноваженою ним особою під час декларування товарів у порядку, встановленому розділом VIII Митного кодексу України та главою 8 МК України.

Згідно з п. 5, 6 ч. 10 ст. 58 МК України при визначенні митної вартості до ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за оцінювані товари, додаються такі витрати (складові митної вартості), якщо вони не включалися до ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті, зокрема, витрати на транспортування оцінюваних товарів до аеропорту, порту або іншого місця ввезення на митну територію України та витрати на навантаження, вивантаження та обробку оцінюваних товарів, пов`язані з їх транспортуванням до аеропорту, порту або іншого місця ввезення на митну територію України.

Митні декларації від 03.01.2019 №UA125010/2019/000057, від 03.01.2019 №UA125010/2019/000059, від 03.01.2019 №UA125010/2019/000061, від 03.01.2019 №UA125010/2019/000062, від 11.09.2018 №UA125010/2018/008717, від 24.09.2018 №UA125010/2018/009148, від 19.10.2018 №UA125010/2018/010009, від 11.02.2019 №UA100290/2019/051532, від 06.12.2019 №UA100290/2019/063983 від імені декларанта, генерального директора ТОВ «Чернігівський автозавод» ОСОБА_1 подавались особами, уповноваженими на декларування товарів ТОВ «МБЦ», Чернігівської регіональної торгово-промислової палати, ТОВ «Альянс ПК ЛТД» Токовенко О.В. та Пожогіним А.В. Указаними особами зазначена вартість транспортно-експедиційних витрат по міжнародному перевезенню вантажу на підставі довідок ТОВ «Транс-Сервіс-1» від 27.12.2018, ТОВ «Асстра Україна» від 04.09.2018 № 20180903-0098, ТОВ «Юкрейнієн Парсел Сервис» від 04.02.2019 № 00041/10 та від 04.12.2019 № 000706/10, в яких визначені вказані витрати та останні надали з цією метою митному органу зазначені документи.

Разом з тим, акти виконання робіт (надання послуг) від 04.01.2019 № 759, № 760, № 763, № 762, акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 11.09.2018 № 20180903-0098-22, від 26.09.2018 № 111, від 19.10.2018 № 126, акти надання послуг від 11.02.2019 № 2735, від 09.12.2019 № 41964, у яких визначена вартість транспортно-експедиційних витрат по міжнародному перевезенню вантажу, у тому числі вартість експедиторської винагороди за організацію перевезення товару на митну територію України видані після подачі вказаних митних декларацій.

Крім того, строк, передбачений п. 2 ст. 269 МК України, на внесення змін до митної декларації на момент винесення оскаржуваних постанов не сплинув.

За змістом ст. 485 Митного кодексу України склад вказаного порушення обумовлює наявність в діях декларанта особливої мети, а саме ухилення від сплати податків та зборів, або зменшення їх розміру, що обумовлює обов`язкове подання неправдивих відомостей, з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру.

У даному випадку, сам по собі факт ненадання під час декларування всіх необхідних транспортно-експедиційних документів не може бути доказом того, що дії позивача були направлені на несплату митних платежів у формі прямого умислу.

Відповідно до правових позицій Верховного Суду у складі Касаційного адміністративного суду, викладених в постановах від 06 червня 2018 року по справі №607/1866/17 та № 607/2391/17, для притягнення до відповідальності, згідно зі статтею 485 Митного кодексу України, необхідно доведення факту заявлення в митній декларації неправдивих відомостей та/або надання документів, що містять неправдиві відомості та наявність прямого умислу.

Відповідно до ч.2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Доказів того, що позивач заявив неправдиві відомості та/або надав з цією метою органу доходів і зборів документи, що містять такі відомості з метою звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру, суду відповідачем не надано.

Отже, надання експедиторами після подачі митних декларацій актів здачі-прийняття робіт, у яких до вартості транспортно-експедиційних витрат по міжнародному перевезенню вантажу включена вартість експедиторської винагороди за організацію перевезення товару на митну територію України, не може бути доказом того, що дії ОСОБА_1 були направлені з метою зменшення розміру митних платежів у формі прямого умислу та не становить складу порушення, передбаченого ст.485 МК України.

За змістом ст.10 КУпАП адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.

Відповідно до ч. 1 ст. 531 Митного кодексу України, підставами для скасування постанови про накладення адміністративного стягнення за порушення митних правил або про припинення провадження у справі про порушення митних правил є: 1) відсутність у діях особи, яка притягується до відповідальності, ознак порушення митних правил; 2) необ`єктивність або неповнота провадження у справі або необ`єктивність її розгляду; 3) невідповідність викладених у постанові висновків фактичним обставинам справи; 4) винесення постанови неправомочною особою, безпідставне недопущення до участі в розгляді справи особи, притягнутої до відповідальності, або її представника, а також інше обмеження прав учасників провадження у справі про порушення митних правил та її розгляду; 5) неправильна або неповна кваліфікація вчиненого правопорушення; 6) накладення стягнення, не передбаченого цим Кодексом.

Згідно ч. 2 ст. 9 КАС України, суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод та інтересів людини і громадянина від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до ч. 3 ст. 286 КАС України, за наслідками розгляду справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності місцевий загальний суд як адміністративний має право: 1) залишити рішення суб`єкта владних повноважень без змін, а позовну заяву без задоволення; 2) скасувати рішення суб`єкта владних повноважень і надіслати справу на новий розгляд до компетентного органу (посадової особи); 3) скасувати рішення суб`єкта владних повноважень і закрити справу про адміністративне правопорушення; 4) змінити захід стягнення в межах, передбачених нормативним актом про відповідальність за адміністративне правопорушення, з тим, однак, щоб стягнення не було посилено.

Таким чином, суд дійшов висновку про порушення Київською митницею Державної митної служби України порядку розгляду справи про порушення митних правил, відсутність у діях ОСОБА_1 ознак порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України, тому позовні вимоги підлягають задоволенню повністю, оскаржувані постанови підлягають скасуванню, а провадження по справах про адміністративні правопорушення - закриттю.

Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи, що позивачем сплачено судовий збір в сумі 4465,80 грн (а.с.164), судове рішення ухвалено на користь позивача, а тому вказану суму слід відшкодувати за рахунок бюджетних асигнувань Київської митниці Державної митної служби України на користь позивача.

На підставі наведеного, керуючись ст. 3, 11, 17, 69-71, 139, 158-163, 171-286 КАС України, ст.ст. 4, 467, 485, 523-527, 529-531 МК України, суд

В И Р І Ш И В:

Позовні вимоги ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_16 , АДРЕСА_1 ) до Київської митниці Державної митної служби України (03124, м. Київ, бульвар Гавела Вацлава, буд. 8-а, код ЄДРПОУ 43997555) про визнання протиправними та скасування постанов у справі про адміністративне правопорушення - задовольнити.

Скасувати постанову в справі про порушення митних правил №5874/10000/21 від 28.12.2021, винесену заступником начальника Київської митниці А. Михалевич, про визнання ОСОБА_1 винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України та накладення стягнення у вигляді штрафу у розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів, що становить 15 694,59 грн, провадження в справі про адміністративне правопорушення - закрити.

Скасувати постанову в справі про порушення митних правил №5875/10000/21 від 28.12.2021, винесену заступником начальника Київської митниці А. Михалевич, про визнання ОСОБА_1 винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України та накладення стягнення у вигляді штрафу у розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів, що становить 15 694,59 грн, провадження в справі про адміністративне правопорушення - закрити.

Скасувати постанову в справі про порушення митних правил №5876/10000/21 від 28.12.2021, винесену заступником начальника Київської митниці А. Михалевич, про визнання ОСОБА_1 винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України та накладення стягнення у вигляді штрафу у розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів, що становить 15 694,59 грн, провадження в справі про адміністративне правопорушення - закрити.

Скасувати постанову в справі про порушення митних правил №5877/10000/21 від 28.12.2021, винесену заступником начальника Київської митниці А. Михалевич, про визнання ОСОБА_1 винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України та накладення стягнення у вигляді штрафу у розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів, що становить 15 694,59 грн, провадження в справі про адміністративне правопорушення - закрити.

Скасувати постанову в справі про порушення митних правил №5878/10000/21 від 28.12.2021, винесену заступником начальника Київської митниці А. Михалевич, про визнання ОСОБА_1 винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України та накладення стягнення у вигляді штрафу у розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів, що становить 750,00 грн, провадження в справі про адміністративне правопорушення - закрити.

Скасувати постанову в справі про порушення митних правил №5879/10000/21 від 28.12.2021, винесену заступником начальника Київської митниці А. Михалевич, про визнання ОСОБА_1 винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України та накладення стягнення у вигляді штрафу у розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів, що становить 3972,00 грн, провадження в справі про адміністративне правопорушення - закрити.

Скасувати постанову в справі про порушення митних правил №5880/10000/21 від 28.12.2021, винесену заступником начальника Київської митниці А. Михалевич, про визнання ОСОБА_1 винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України та накладення стягнення у вигляді штрафу у розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів, що становить 2931,60 грн, провадження в справі про адміністративне правопорушення - закрити.

Скасувати постанову в справі про порушення митних правил №5881/10000/21 від 28.12.2021, винесену заступником начальника Київської митниці А. Михалевич, про визнання ОСОБА_1 винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України та накладення стягнення у вигляді штрафу у розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів, що становить 2048,97 грн, провадження в справі про адміністративне правопорушення - закрити.

Скасувати постанову в справі про порушення митних правил №5882/10000/21 від 28.12.2021, винесену заступником начальника Київської митниці А. Михалевич, про визнання ОСОБА_1 винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України та накладення стягнення у вигляді штрафу у розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів, що становить 1027,56 грн, провадження в справі про адміністративне правопорушення - закрити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Київської митниці Державної митної служби України на користь ОСОБА_1 4465 (чотири тисячі чотириста шістдесят п`ять) грн 80 коп судового збору.

На рішення суду може бути подана апеляційна скарга до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня його проголошення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складено 22.12.2022.

Суддя І.В. Яременко

Джерело: ЄДРСР 108226729
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку