open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 листопада 2022 рокуЛьвівСправа № 380/12181/21 пров. № А/857/11909/22

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді: Глушка І.В.,

суддів: Довгої О.І., Запотічного І.І.,

розглянувши у порядку письмового провадження в м. Львові апеляційну скаргу Приватного акціонерного товариства "ІРОКС" на рішенняЛьвівського окружного адміністративного судувід 07 липня 2022 року, ухвалене суддею Кравців О.Р. у м. Львові о 14:41, повний текст якого складений 13 липня 2022 року,у справі № 380/12181/21 за адміністративним позовом Приватного акціонерного товариства "ІРОКС" до Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради, з участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача Львівської міської ради, про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити дії,-

ВСТАНОВИВ:

23 липня 2021 року позивач - Приватне акціонерне товариства "ІРОКС" звернувся до суду з адміністративним позовомдо відповідача - Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради, в якому просив визнати протиправною бездіяльність щодо не прийняття рішення (лист від 15.06.2021 вих.№36-вих-50817) про присвоєння поштової адреси новозбудованому 12-секційному багатоповерховому житловому будинку за адресою: м.Львів, вул. Шевченка, 418, зобов`язати присвоїти поштову адресу вул. Шевченка, 418, м.Львів дванадцятисекційному багатоповерховому житловому будинку, який знаходиться за адресою вул.Шевченка,418, м. Львів.

Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 15 грудня 2021 року, постановленою без виходу до нарадчої кімнати, до участі у справі залучено третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору- Львівську міську раду.

Рішенням Львівського окружного адміністративного судувід 07 липня 2022 року в задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Не погоджуючись з вищевказаним рішенням суду, позивач оскаржив його в апеляційному порядку. Вважає, що оскаржуване рішення ухвалене з неповним з`ясуванням обставин, що мають значення для справи, з порушенням норм матеріального та процесуального права та підлягає скасуванню з підстав, викладених у апеляційній скарзі. Просить скасувати оскаржуване судове рішення та ухвалити нове, яким позовні вимоги задовольнити.

В апеляційній скарзі, покликаючись на п. 4. Постанови №690 вказує, що присвоєння або зміна адреси не потребує подання документів, що посвідчують право власності або користування земельною ділянкою, у разі присвоєння адреси об`єктам, визначеним ч.4 ст.34 Закону. Отже, з огляду на наявну реконструкцію об`єктів будівництва, що посвідчується Деклараціями про готовність об`єктів до експлуатації, позивачем було здійснено реконструкцію, а не нове будівництво. Наголошує, що ПАТ «ІРОКС» володіє усіма пакетами документів, необхідними для прийняття розпорядження про присвоєння поштової адреси багатоповерховому будинку у м. Львові по вул. Шевченка,418.

Відповідач та третя особа правом подання письмового відзиву на апеляційну скаргу не скористались, що в силу вимог ч. 4 ст. 304 КАС України не перешкоджає перегляду рішення суду першої інстанції.

Переглянувши справу за наявними у ній доказами, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що в задоволенні апеляційної скарги слід відмовити з наступних підстав.

Так, судом достовірно встановлено, матеріалами справи підтверджено, щоПАТ «ІРОКС» зареєстроване в Єдиному реєстріюридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, основний вид господарської діяльності згідно КВЕД: 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту.

Рішенням Шевченківського районного суду м. Львова від 15.03.2018 у справі №466/3867/17 (дата набрання законної сили 17.01.2019) зобов`язано Приватне Акціонерне Товариство «ІРОКС» подати до Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради документи, які необхідні для присвоєння новозбудованому об`єкту нерухомого майна - багатоквартирному будинку у м. Львові адреси - "вул.Шевченка,418", а саме: заяву на ім`я голови Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради з комплектом наступних документів:

- документ, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об`єкта проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам (декларація про готовність об`єкта до експлуатації) та дозвільний документ на здійснення будівництва, виданий виконавчим органом Львівської міської ради;

- документ, що посвідчує право власності на земельну ділянку, на котрій розташовані об`єкти (свідоцтво на право власності, яке видане Державною реєстраційною службою, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або Державного земельного кадастру тощо), чи документ, який засвідчує право користування земельною ділянкою;

- довідку Обласного комунального підприємства Львівської обласної ради «Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки» про те, що право власності на об`єкт, якому планується присвоїти поштову адресу, не зареєстровано і свідоцтво про право власності не видавалось станом на 31.12.2012;

- містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва;

- технічний паспорт за зазначений вище об`єкт;

- висновки департаменту містобудування про доцільність утворення містобудівної одиниці;

- інформацію департаменту економічної політики про те, що сплата Інвестиційного внеску на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури здійснена;

- витяг про державну реєстрацію юридичної особи;

- викопіювання з плану м. Львова масштабу 1:500.

На виконання вказаного рішення 13.03.2019 за вих.№93 ПАТ «ІРОКС» скерувало голові Шевченківської районної адміністрації м. Львовапакет документів.

Шевченківська РАЛМР листом від 27.03.2019 №36-1181 повідомила уповноважену особу позивача, що 19.03.2019 міжвідомча комісія розглянула подані документи, та рішення не прийнято, оскільки не подані наступні документи, які визначені рішенням суду, а саме;

- інформацію департаменту економічного розвитку про те, що сплата інвестиційного внеску на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Львова здійснена;

- висновок департаменту містобудування щодо доцільності утворення містобудівної одиниці з присвоєнням поштової адреси;

- документ, що посвідчує право власності на земельну ділянку, на котрій розташовані об`єкти (свідоцтво на право власності, яке видане Державною реєстраційною службою, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або Державного земельного кадастру тощо) чи документ, який засвідчує право користування земельною ділянкою;

- довідку ОКП ЛОР «БТІ та ЕО» про те, що право власності на об`єкт, якому планується присвоїти поштову адресу, не зареєстровано і свідоцтво про право власності не видавалось станом на 31.12.2012;

- містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва;

- викопіювання з плану м. Львова маштабу 1:500.

Із заявами про присвоєння поштової адреси позивач також звертався до відповідача 25.02.2020 та 25.08.2020. Відповідними листами Шевченківська РАЛМР повідомляла позивача, що рішення за результатами розгляду його заяв не прийняті, у зв`язку з необхідністю подачі додаткових визначених судом документів.

У зв`язку з надходженням постанови Сихівського ВДВС ЗМУМУ (м. Львів) від 19.04.2021, щодо виконання рішення Шевченківського районного суду м. Львова від 20.12.2019 у справі №466/3867/17 в рамках ВП №61046988, 17.05.2021 за вих. №117 ПАТ «ІРОКС» також звернулося із заявою про повторний розгляд питання про присвоєння адреси «вул. Шевченка,418» м. Львів багатоквартирному будинку, з урахуванням раніше поданих та додатково наданих документів.

На вказану заяву листом від 15.06.2021 №36-вих-50817 районна адміністрація повідомила позивача про наступне. На виконання згаданого рішення суду ПрАТ «Ірокс» 13.03.2019 подало до районної адміністрації заяву та пакет документів для надання адміністративної послуги «присвоєння поштової адреси новозбудованому об`єкту нерухомого майна». Подані документ розглянуто на засіданні міжвідомчої комісії, однак рішення не прийнято, оскільки не було подано всіх документів, визначених рішенням суду. 27.03.2019 листом за №36-1181 районна адміністрація повідомила підприємству перелік документів, визначених рішенням суду, які необхідно подати для надання адміністративної послуги. 19.08.2020 підприємством повторно подано документи, однак рішення районною адміністрацією не прийнято, оскільки заявником не подано всіх документів, визначених рішенням Шевченківського районного суду та «Тимчасовим порядком реалізації експериментального проекту присвоєння адрес об`єктам будівництва та об`єктам нерухомого майна» затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367, а саме: копію документа, що посвідчує право власності, користування земельною ділянкою, на якій споруджується (споруджено) об`єкт.

Рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 04.06.2021 №444 внесено зміни до рішення виконавчого комітету від 09.02.2018 №120 «Про затвердження інформаційних карток адміністративних послуг, суб`єктами надання яких є районні адміністрації».

Для повторного розгляду заяви про присвоєння адреси «вул. Шевченка, 418» багатоквартирному будинку та виконання рішення Шевченківського районного суду м.Львова від 15.03.2018 у справі №466/3867/17 надіслано Інформаційну картку адміністративної послуги «Присвоєння, коригування адреси об`єкта будівництва або закінченого будівництвом об`єкта після запровадження електронної системи на підставі документів, що були видані до запровадження електронної системи», затверджену рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 04.06.2021 №444.

Вважаючи бездіяльність відповідача щодо неприйняття рішення про присвоєння поштової адреси протиправною, позивач звернувся до суду за захистом свого порушеного права.

Відмовляючи в задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з того, що з сукупного аналізу приписів Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Тимчасового порядку реалізації експериментального проекту з присвоєння адрес об`єктам будівництва та об`єктам нерухомого майна, затвердженого Постановою КМУ від 27.03.2019 №367, Постанови КМУ від 07.07.2021 №690 «Про затвердження Порядку присвоєння адрес об`єктам будівництва, об`єктам нерухомого майна», відповідачем при відмові у присвоєнні поштової адреси об`єкту у зв`язку із ненаданням заявником всіх визначених рішенням Шевченківського районного суду м. Львова від 15.03.2018 та Тимчасовим порядком № 367 документів не допущено протиправної бездіяльності щодо позивача.

Надаючи юридичну оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами у справі, суд апеляційної інстанції вважає, що суд першої інстанції вірно застосував норми матеріального та процесуального права, з огляду на таке.

Враховуючи вимоги частини 2 статті 19 Конституції України та частини 2 статті 2 КАС України, законодавцем визначено критерії для оцінювання рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, які одночасно є принципами адміністративної процедури, що вироблені у практиці європейських країн.

Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.

Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад чітко визначеніглавою 2 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» №280/97-ВР. Такі повноваження розмежовуються на: повноваження у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку(стаття 27), повноваження в галузі бюджету, фінансів і цін (стаття 28), повноваження щодо управління комунальною власністю (стаття 29), повноваження в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв`язку (стаття 30), повноваження у галузі будівництва (стаття 31), повноваження у сфері освіти, охорони здоров`я, культури, молодіжної політики, фізкультури і спорту (стаття 32), повноваження у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища (стаття 33), повноваження у сфері соціального захисту населення (стаття 34), повноваження в галузі зовнішньоекономічної діяльності (стаття 35), повноваження в галузі оборонної роботи (стаття 36), повноваження щодо вирішення питань адміністративно-територіального устрою (стаття 37), повноваження у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб (стаття 37-1), повноваження щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян (стаття 38), повноваження у сфері надання безоплатної первинної правової допомоги (стаття 38-1), повноваження щодо відзначення державними нагородами України (стаття 39).

Відповідно достатті 40 Закону №280/97-ВР виконавчі органи сільських, селищних, міських рад, крім повноважень, передбачених цим Законом, здійснюють й інші надані їм законом повноваження.

За правиламистатті 37 Закону №280/97-ВР до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать такі власні (самоврядні) повноваження:1) підготовка і внесення на розгляд ради питань щодо найменування (перейменування) вулиць, провулків, проспектів, площ, парків, скверів, мостів та інших споруд, розташованих на території відповідного населеного пункту, повідомлення про прийняті рішення з таких питань адміністратора інформаційної системи Міністерства юстиції України, з питань найменування (перейменування) вулиць, провулків, проспектів, площ тощо - національного оператора поштового зв`язку, органу ведення Державного реєстру виборців;1-1) прийняття рішень про присвоєння, зміну, коригування, анулювання адрес об`єктів нерухомого майна у випадках та порядку, встановленихЗаконом України «Про регулювання містобудівної діяльності»;2) підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо питань адміністративно-територіального устрою в порядку і межах повноважень, визначених законом.

Частиною 1 статті 51 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що виконавчим органом міської ради є виконавчий комітет ради.

Відповідно до ч. 1 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення) рада у межах затверджених нею структури і штатів може створювати відділи, управління та інші виконавчі органи для здійснення повноважень, що належать до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад.

Вказані норми надають міським радам можливість делегування деяких власних повноважень до своїх виконавчих органів.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності встановленіЗаконом України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI, в редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин (далі- Закон № 3038-VI), відповідно до статті 26-3 якого адресою об`єкта нерухомого майна (далі - адреса) є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об`єкта та визначення місця його розташування на місцевості. Порядок присвоєння адрес об`єктів нерухомого майна затверджується Кабінетом Міністрів України. Порядок не може передбачати обов`язок фізичних та юридичних осіб щодо отримання будь-яких дозволів, погоджень або інших документів дозвільного характеру, а також повноважень державних органів, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових осіб, підприємств, установ, організацій, утворених такими органами, видавати зазначені документи. Адреса присвоюється об`єктам будівництва, будинкам, будівлям, спорудам, квартирам, гаражним боксам, машиномісцям, іншим житловим та нежитловим приміщенням, які є самостійними об`єктами нерухомого майна.

Виконавчий орган сільської, селищної, міської та районної у місті ради, місцева державна адміністрація або районна у місті Києві державна адміністрація (далі - орган з присвоєння адреси) протягом п`яти робочих днів з дня отримання повідомлення про необхідність присвоєння адреси об`єкту нового будівництва, визначеного частиною дев`ятою статті36та частиною 3 статті37цьогоЗакону: 1) приймає рішення про присвоєння адреси, що повинно містити відомості про ідентифікатор об`єкта будівництва; 2) оприлюднює рішення про присвоєння адреси на своєму офіційному веб-сайті (у разі наявності); 3) вносить інформацію про присвоєння адреси (у тому числі копію рішення про присвоєння адреси) до Реєстру будівельної діяльності.

Адреса вважається присвоєною з дня внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації про її присвоєння.

Так, за приписами статті 26-3 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» присвоєння адреси об`єктам будівництва, які є самостійними об`єктами нерухомого майна, відноситься до компетенції виконавчого органу міської ради.

Згідно частиною четвертою цієї статті реквізитами адреси є:1) назва держави (Україна);2) назва адміністративно-територіальної автономії у складі України - для об`єктів, розташованих на території Автономної Республіки Крим;3) назва області (крім Автономної Республіки Крим, міст Києва та Севастополя);4) назва району - для населених пунктів районного підпорядкування;5) назва населеного пункту, а для об`єктів, розташованих за його межами, - назва найближчого населеного пункту (об`єднаної територіальної громади), розташованого у межах відповідного району (об`єднаної територіальної громади);6) назва гідрографічного, соціально-економічного, природно-заповідного або іншого подібного об`єкта (за наявності);7) назва вулиці, площі, майдану, шосе, проспекту, бульвару, алеї, провулку, узвозу тощо (далі - вулиця) (за наявності);8) номер об`єкта (будинку, будівлі, споруди);9) номер корпусу - для об`єктів, які складаються з декількох корпусів;10) номер квартири, гаражного боксу, машино-місця, іншого житлового та нежитлового приміщення, яке є самостійним об`єктом нерухомого майна (за наявності).

В силу вимог частини п`ятої цієї статті, адреса (крім реквізиту, визначеного пунктом 10 частини четвертої цієї статті) присвоюється, змінюється, коригується, анулюється: виконавчим органом сільської, селищної, міської ради - у разі, якщо об`єкт знаходиться у межах території, на яку поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради;місцевою державною адміністрацією - у разі, якщо об`єкт знаходиться у межах території, на яку не поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради, а також у разі неприйняття органом з присвоєння адреси рішення про присвоєння, зміну, коригування, анулювання адреси у строк, визначений цією статтею.

Суд першої, з посиланням на норми Закону №280/97-ВР та ухвалу Львівської міської ради від 08.07.2021 №1081 «Про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради» вірно визначив, що Шевченківська районна рада є виконавчим органом Львівської міської ради, та відповідно до Положення про Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради, затвердженого рішенням виконкому від 08.10.2021 №914, відповідача визначено як орган, що приймає рішення про присвоєння адреси об`єкту будівництва.

Порядок присвоєння адрес об`єктам будівництва, об`єктам нерухомого майнабув затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 07.07.2021№690 (далі-Порядок №690), та набрав чинності 10.07.2021, тобто на час розгляду поданих позивачем документів міжвідомчою комісією ще не діяв. Натомість, діявТимчасовий порядок реалізації експериментального проекту з присвоєння адрес об`єктам будівництва та об`єктам нерухомого майна, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019№367 (далі- Тимчасовий порядок №367), який втратив чинність із прийняттям Порядку №690.

Тобто в даному випадку покликання скаржника на положення Порядку №690 є безпідставними, оскільки на час надання відповіді спірні правовідносини регулювались Тимчасовим порядком №367.

Підставами для відмови у присвоєнні адреси об`єкту будівництва, об`єкту нерухомого майна є: подання неповного пакету документів, визначених пунктом 29 цього Порядку; виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах, що підтверджено документально; подання заяви особою, яка не є замовником будівництва або уповноваженою ним особою; подання заяви до уповноваженого органу з присвоєння адреси, який не має повноважень приймати рішення про присвоєння адреси на відповідній території. Відмова у присвоєнні адреси об`єкту будівництва, об`єкту нерухомого майна з підстав, не передбачених цим пунктом, не допускається (пункт 31 Тимчасового порядку).

Судом встановлено, що фактичною підставою для відмови у прийнятті рішення про присвоєння поштовоє адреси об`єкту слугувало ненадання заявником всіх документів, визначених рішенням Шевченківського районного суду м. Львова від 15.03.2018 та Тимчасовим порядком реалізації експериментального проекту з присвоєння адрес об`єктам будівництва та об`єктам нерухомого майна, що діяв на час виникнення спірних правовідносин.

З наявних у матеріалах справи доказів слідує, що позивач звертався до відповідача із первинною заявою із заявою 13.03.2019 (до вступу в дію Постанови КМУ від 07.07.2021 №690), відповідь за результатами розгляду заяви ПАТ «ІРОКС» не оскаржувало.

Так, рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 04.06.2021 №444 було внесено зміни до рішення виконавчого комітету від 09.02.2018 №120 «Про затвердження інформаційних карток адміністративних послуг, суб`єктами надання яких є районні адміністрації» - додаток 40 викладено у новій редакції.

При цьому суд слушно зауважив, що у відповіді від 15.06.2021 Шевченківська РАЛМР роз`яснила позивачу, яку інформацію відповідно до Інформаційної картки адміністративної послуги слід подати для повторного розгляду заяви про присвоєння адреси.

Слід також зазначити, що позивач тривалий час не вчиняв послідовних та вичерпних дій, спрямованих на подання відповідачу усіх документів на виконання рішення суду, а підставою для звернення про повторний розгляд заяви слугувало вчинення виконавчих дій у виконавчому провадженні на виконання такого рішення.

Таким чином, враховуючи внесення в порядок надання спірної адміністративної послуги змін та з огляду на тривалий період, протягом якого уповноваженими суб`єктами вчиняються дії спрямовані на виконання рішення Шевченківського районного суду м.Львова від 15.03.2018 у справі №466/3867/17, без подання позивачем заяви встановленого зразка з додаванням до неї усіх визначених чинними нормативними актами документів, рішення не може бути виконано.

Слід зазначити, що на даний час порядок присвоєння адрес об`єктам будівництва, нерухомого майна регулюється Постановою КМУ від 07.07.2021 №690, яким визначено порядок подання документів для присвоєння, зміни, коригування адрес. Порядок подання та перелік документів, що подаються для присвоєння адреси визначені ст. 26-3 - 26-5 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Відповідно до п. 5 ст. 26-4 вказаного Закону, для присвоєння адреси подаються такі документи:

-заява про присвоєння адреси щодо об`єкта будівництва або закінченого будівництвом об`єкта із зазначенням прізвища, імені, по батькові заявника та реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності) - для фізичної особи або найменування та ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України - для юридичної особи, відомостей про ідентифікатор закінченого будівництвом об`єкта (для об`єктів, яким присвоєно ідентифікатор до подання заяви);

-копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується (споруджено) об`єкт (крім випадків, встановлених Кабінетом Міністрів України в Порядку присвоєння адрес), - у разі, якщо право власності або користування земельною ділянкою не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;

-генеральний план об`єкта будівництва (у разі спорудження об`єкта на підставі проектної документації на будівництво) - у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об`єкта будівництва;

-копія документа, що дає право на виконання будівельних робіт, - у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об`єкта будівництва (якщо відомості про такий документ не внесено до електронної системи);

-копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта, - у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта (якщо відомості про такий документ не внесено до електронної системи);

-копія документа, що посвідчує особу заявника, - у разі подання документів поштовим відправленням;

-копія документа, що засвідчує повноваження представника, - у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі.

Копії документів, що подаються для присвоєння адреси, засвідчуються замовником (його представником).

Таким чином, відсутні правові та фактичні підстави для примусового спонукання (зобов`язання) відповідача вчиняти дії щодо присвоєння поштової адреси вул. Шевченка, 418 дванадцятисекційному багатоповерховому будинку, що знаходиться за адресою АДРЕСА_1 .

За наведених фактичних обставин справи та їх правового регулювання, суд апеляційної інстанції поділяє висновки суду першої інстанції про відсутність підстав вважати бездіяльність Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради щодо неприйняття рішення про присвоєння поштової адреси протиправною та приходить до висновку про відсутність правових підстав для задоволення позовних вимог.

Слід зазначити, що відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами і перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Оцінюючи доводи апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції зазначає, що такі були перевірені та проаналізовані судом першої інстанції та їм була надана належна правова оцінка. Доводами апеляційної скарги не спростовуються висновки, викладені судом першої інстанції в оскаржуваному рішенні.

Відповідно до частини першої статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.

Суд першої інстанції повністю виконав вказані вимоги процесуального закону, оскільки до спірних правовідносин вірно застосував норми матеріального та процесуального права, що призвело до ухвалення законного рішення, яке скасуванню не підлягає.

Відповідно до статті 311 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційну скаргу розглянуто судом апеляційної інстанції без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження).

Керуючись статтями 242, 308, 309, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Приватного акціонерного товариства "ІРОКС" залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного судувід 07 липня 2022 року у справі № 380/12181/21 - без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених п.2 ч.5 ст.328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя І. В. Глушко судді О. І. Довга І. І. Запотічний

Джерело: ЄДРСР 107465470
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку