open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 500/2600/22

12 вересня 2022 рокум. Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі головуючої судді Мірінович У.А., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Теребовлянського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Тернопільському районі Тернопільської області Південно-Західного міжрегіонального управління МЮ (м. Івано-Франківськ) про зобов`язати вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Тернопільського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Теребовлянського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Тернопільському районі Тернопільської області Південно-Західного міжрегіонального управління МЮ (м. Івано-Франківськ), у якій позивач просить зобов`язати Південно-Західне міжрегіональне управління міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) Теребовлянський відділ ДРАЦС у Тернопільському районі Тернопільської області, внести зміни до актового запису про народження №35, складеного 20.08.2004 виконавчим комітетом Микулинецької селищної ради Теребовлянського району Тернопільської області, замінивши по батькові ОСОБА_1 з « ОСОБА_2 » на « ОСОБА_3 ».

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивач станом на 26.05.2022 отримала повторно свідоцтво про народження серія НОМЕР_1 . У вказаному свідоцтві, замість прізвища, імені та по-батьків позивача « ОСОБА_1 », зазначено « ОСОБА_1 ».

Так, позивач зазначає, що у виданому відповідачем в 2022 році свідоцтві про народження позивача - змінено прізвище та ім`я батька, а саме: з « ОСОБА_4 » на « ОСОБА_5 », що як наслідок (як стверджує відповідач), призвело до зміни по-батькові позивача з « ОСОБА_3 » на « ОСОБА_2 ».

Позивач звернулася до відповідача із заявою про внесення змін до її актового запису про народження, а саме: змінити її по-батькові з « ОСОБА_2 » на « ОСОБА_3 », оскільки в свідоцтві про народження, яке видане 20.08.2004, вказано саме таке по-батькові позивача.

За результатами розгляду вказаної заяви, відповідач листом від 17.06.2022 повідомив позивача про те, що ним правомірно внесено зміни до актового запису про народження №35, складеного 20.08.2004 виконавчим комітетом Микулинецької селищної ради Теребовлянського району Тернопільської області, шляхом зміни по-батькові позивача, оскільки, з часу набрання чинності Законом України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» № 2398-VI від 01.07.2010, державна реєстрація зміни імені не тягне за собою внесення змін до актових записів цивільного стану, складених відносно особи, яка змінила ім`я та її неповнолітніх. Разом з тим, до набрання вказаним законом сили, діяли норми, які передбачали, що при переміні прізвища, імені, по батькові хоча б одним із батьків змінюються відомості про батьків у актових записах про народження неповнолітніх дітей, а також повнолітніх дітей на їх прохання. Зважаючи на те, що на день реєстрації акту про зміну імені (прізвища та власного імені) батьком позивача - ОСОБА_4 на ОСОБА_6 , позивач мала статус неповнолітньої дитини (02 місяці станом на 26.10.2004), то Теребовлянським відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Тернопільському районі Тернопільської області Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) відповідно до діючого законодавства на день реєстрації зміни імені до актового запису про народження ОСОБА_1 було внесено зміни щодо зміни прізвища та власного імені батька ОСОБА_5 та по батькові дитини « ОСОБА_2 ».

Позивач вважає дії Теребовлянського районного відділу ДРАЦС Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства Юстиції (м. Івано-Франківськ) щодо самостійного внесення змін до актового запису про її народження протиправними, оскільки ні вона ні будь-яка інша зацікавлена особа не зверталися до Відділу із заявою про внесення таких змін, з огляду на що звернулась з даним позовом у суд.

Ухвалою суду від 13.07.2022 провадження у справі відкрито за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (викликом) учасників справи, у якій встановлено строк подання відповідачу відзиву на позовну заяву, в тому числі клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін.

Ухвалою від 21.07.2022 суд відмовив у задоволенні клопотання представника позивача - адвоката М. Чорняк про розгляд справи №500/2600/22 за позовом ОСОБА_1 до Теребовлянського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Тернопільському районі Тернопільської області Південно-Західного міжрегіонального управління МЮ (м. Івано-Франківськ) про зобов`язання вчинити дії, у судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

У встановлений судом строк відповідач відзиву на позовну заяву до суду не подав, з клопотанням про продовження процесуального строку для його подання до суду не звертався.

Відповідно до частини шостої статті 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Суд здійснив всі, передбачені КАС України, заходи щодо належного повідомлення відповідача про розгляд даної справи, станом на дату складення повного тексту судового рішення - інших заяв по суті справи, крім позовної заяви, від учасників справи не надходило.

Дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд встановив наступні обставини.

Як слідує з матеріалів судової справи, позивач ОСОБА_1 народилася ІНФОРМАЦІЯ_1 , що підтверджується паспортом громадянина України № НОМЕР_2 (арк. справи 4) та свідоцтвом про народження НОМЕР_3 , виданого 20.08.2004 (арк. справи 6).

Так, у свідоцтві про народження НОМЕР_3 , виданого 20.08.2004 вказано прізвище, ім`я та по батькові позивача " ОСОБА_1 " та вказано інформацію про батька " ОСОБА_4 ".

Відповідно до свідоцтва про зміну імені серії НОМЕР_4 , станом на 26.10.2004, батько позивача " ОСОБА_4 " змінив ім`я на " ОСОБА_6 ", про що зроблено відповідний актовий запис № 36 від 26.10.2004 в Книзі реєстрації змін імені (арк. справи 8).

В матеріалах судової справи міститься Витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про внесення змін до актового запису цивільного стану №00035658035 від 26.05.2022, в якому міститься така інформація:

Вид актового запису: про народження.

Актовий запис зареєстровано в Реєстрі: 11 квітня 2014 за №0011607320.

Відомості про актовий запис: актовий запис №35 від 20 серпня 2004 року, стосовно " ОСОБА_1 ", Виконавчий комітет Микулинецької селищної ради Теребовлянського району Тернопільської області.

Зміни, внесені до відомостей актового запису: тип зміни "внесення відомостей про зміну імені".

Відомості про зміни актового запису внесено до Реєстру: 26 травня 2022 реєстратором, Теребовлянський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Тернопільському районі Тернопільської області Південно-Західного міжрегіонального управління МЮ (м. Івано-Франківськ).

Дата внесення зміни: 21 вересня 2005 року.

Підстава: актовий запис про зміну імені №36 від 26.10.2004, складений Теребовлянським відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Тернопільському районі Тернопільської області Південно-Західного міжрегіонального управління МЮ (м. Івано-Франківськ) (арк. справи 10).

26.05.2022 відповідач видав позивачу Свідоцтво про народження (повторно) серії НОМЕР_1 , в якому зазначено відомості щодо імені позивачки, а саме: замість прізвища, імені та по-батьків позивача " ОСОБА_1 ", зазначено " ОСОБА_1 " (арк. справи 7).

Позивач звернулась до відповідача із заявою від 07.06.2022, у якій просила внести зміни до актового запису про народження, змінивши по батькові з « ОСОБА_2 » на « ОСОБА_3 » (арк. справи 13).

Листом Теребовлянського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Тернопільському районі Тернопільської області Південно-Західного міжрегіонального управління МЮ (м. Івано-Франківськ) №395/26.10.1-07.6 від 17.06.2022, за результатами розгляду заяви позивача про внесення змін до актового запису про народження, відповідач, покликаючись на приписи статті 22 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», Правил внесення змін до актових записів цивільного стану їх поновлення та анулювання затверджених наказом Міністерства юстиції України 12.01.2011, відмови в її задоволенні, зазначивши про правомірність своїх дій та відповідність їх діючим станом на 2004 рік нормам законодавства (арк. справи 14).

Позивач вважає що внесення змін до актового запису про її народження здійснено без законних на це підстав, а тому звернулась із даним позовом в суд.

Вирішуючи спірні правовідносини в межах заявлених позовних вимог, надаючи юридичну кваліфікацію встановленим обставинам справи, суд виходить з наступного.

Стаття 19 Конституції України зобов`язує орган влади діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

Так, відповідно до Правил з питань внесення змін, доповнень і виправлень у записи актів громадянського стану, затвердженими Міністерством юстиції України від 03.05.1994, до 01.01.2003, при переміні прізвища, імені, по батькові хоч би одним з батьків змінюються відомості про батьків у записах актів про народження неповнолітніх дітей, а також повнолітніх дітей у разі їх прохання про це.

Надалі, зміни, доповнення, поновлення та анулювання актових записів цивільного стану було регламентовано Положенням про порядок зміни, доповнення, поновлення та анулювання актових записів цивільного стану, яке затверджено наказом Міністерства юстиції України від 26.09.2002 № 86/5 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 26 вересня 2002 р. за № 786/7074).

Пунктом 2.12. вказаних Правил передбачається, що при зміні прізвища, власного імені, по батькові хоча б одним з батьків змінюються відомості про батьків в актових записах про народження малолітніх, неповнолітніх дітей, а також повнолітніх дітей на їхнє прохання.

У зв`язку з прийняттям Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань реєстрації актів громадянського стану" від 11 січня 2000 року №1366-XIV, наказом Міністерства юстиції України №52/5 від 18.10.2000 затверджено Правила реєстрації актів громадянського стану в Україні. Зазначені Правила реєстрації актів громадянського стану введено в дію з 01 січня 2001 року.

Вказаними Правилами, згідно змін, внесених згідно наказу Міністерства юстиції України від 18.11.2003 №140/52 (пункт 6.11. наказу від 18.11.2003 №140/52), передбачалось, що на підставі складеного актового запису про зміну імені відділ реєстрації актів цивільного стану вносить необхідні зміни до актових записів цивільного стану заявника і його неповнолітніх дітей, які зберігаються в органах реєстрації актів цивільного стану України. Актовий запис про зміну імені є підставою для видачі повторних свідоцтв.

Відповідно до Розділу VII "Прикінцеві положення" Сімейного кодексу України, який набрав чинності 01.01.2004, втратив чинність Кодекс про шлюб та сім`ю України. Розділ V «Акти громадянського стану» Кодексу про шлюб та сім`ю України зберігав свою чинність у частині, що не суперечить цьому Кодексу, до прийняття спеціального закону.

Статтями 192 та 193 Кодексу про шлюб та сім`ю України встановлено, що під час реєстрації переміни імені батьком змінюється по батькові його неповнолітніх дітей. По батькові повнолітніх дітей змінюється лише у випадках, коли заяви про переміну по батькові подають до органів реєстрації актів громадянського стану самі повнолітні діти. Якщо у зв`язку з реєстрацією переміни прізвища, імені, по батькові були внесені зміни у записи актів громадянського стану, органи реєстрації актів громадянського стану України, з урахуванням внесених змін, видають нові свідоцтва.

Пунктом 13 Порядку розгляду заяв про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові) фізичної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 915, в редакції чинній до 01.11.2011, передбачено, що після реєстрації зміни імені відділом реєстрації актів цивільного стану, дипломатичним представництвом або консульською установою України до відповідних актових записів цивільного стану, які перебувають на зберіганні в архіві відділу реєстрації актів цивільного стану України, в установленому порядку вносяться зміни та видаються повторні свідоцтва про реєстрацію актів цивільного стану. Раніше видані свідоцтва про реєстрацію актів цивільного стану анулюються та знищуються в установленому порядку.

27.07.2010 набув чинності Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» від 01.07.2010 № 2398-VI (далі - Закон № 2398-VI). Пунктом 4 Розділу IV «Прикінцеві та перехідні положення» цього Закону визнано такими, що втратили чинність розділ V «Акти громадянського стану» Кодексу про шлюб та сім`ю України.

Відповідно до частини першої статті 2 цього Закону актами цивільного стану є події та дії, які нерозривно пов`язані з фізичною особою і започатковують, змінюють, доповнюють або припиняють її можливість бути суб`єктом цивільних прав та обов`язків.

Згідно статті 6 Закону № 2398-VI відділи державної реєстрації актів цивільного стану проводять державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені, смерті, вносять зміни до актових записів цивільного стану, поновлюють та анулюють їх; формують Державний реєстр актів цивільного стану громадян, ведуть його, зберігають архівний фонд; здійснюють відповідно до законодавства інші повноваження. Виконавчі органи сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад проводять державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті.

Державна реєстрація актів цивільного стану проводиться з метою забезпечення реалізації прав фізичної особи та офіційного визнання і підтвердження державою фактів народження фізичної особи та її походження, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені, смерті. Правила проведення державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання затверджуються центральним органом виконавчої влади у сфері державної реєстрації актів цивільного стану (частина перша та п`ята статті 9 Закону № 2398-VI).

Державна реєстрація зміни імені врегульована статтею 16 Закону № 2398-VI.

Відповідно до частини першої цієї статті Закону державна реєстрація зміни імені (прізвища, власного імені, по батькові) (далі - зміна імені) проводиться лише стосовно громадян України.

Згідно частини сьомої статті 16 Закону № 2398-VI державна реєстрація зміни імені не тягне за собою внесення змін до актових записів цивільного стану, складених стосовно особи, яка змінила ім`я, та її малолітніх і неповнолітніх дітей, крім передбачених законом випадків, а також повнолітніх дітей.

Державна реєстрація зміни імені проводиться відповідним органом державної реєстрації актів цивільного стану за заявою фізичної особи, яка досягла віку, встановленого законом, за місцем її проживання за наявності в архівах відділів державної реєстрації актів цивільного стану відповідних актових записів цивільного стану та відомостей у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян. Заява про зміну імені, подана у встановленому порядку до відділу державної реєстрації актів цивільного стану, розглядається у тримісячний строк з дня її подання. За наявності поважної причини цей строк може бути продовжено, але не більш як на три місяці (ч. 2, 4 Закону № 2398-VI).

Згідно частини шостої статті 16 Закону № 2398-VI порядок розгляду заяв громадян про зміну імені встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 13 Порядку розгляду заяв про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові) фізичної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 915, в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 № 1109 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України» встановлено, що державна реєстрація зміни імені не тягне за собою внесення змін до актових записів цивільного стану, складених стосовно особи, яка змінила ім`я, та її малолітніх і неповнолітніх дітей, крім передбачених законом випадків, а також повнолітніх дітей.

Таким чином, з дня набрання чинності Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» від 01.07.2010 № 2398-VI (далі - Закон № 2398-VI), тобто з 27.07.2010, у разі зміни фізичною особою імені, державна реєстрація зміни імені не тягне за собою внесення змін до актових записів цивільного стану про народження, шлюб тощо складених стосовно особи, яка змінила ім`я, та її малолітніх і неповнолітніх дітей, крім передбачених законом випадків, а також повнолітніх дітей.

Матеріалами судової справи підтверджено, що позивач ОСОБА_1 народилася ІНФОРМАЦІЯ_1 , що підтверджується паспортом громадянина України № НОМЕР_2 (арк. справи 4) та свідоцтвом про народження НОМЕР_3 , виданого 20.08.2004 (арк. справи 6).

В частині власного імені у свідоцтві про народження НОМЕР_3 , виданого 20.08.2004, вказано прізвище, ім`я та по батькові позивача " ОСОБА_1 ".

Батьком позивача змінено його ім`я та прізвище з " ОСОБА_4 " на " ОСОБА_6 ", про що зроблено відповідний актовий запис в Книзі реєстрації змін імені, а саме: № 36 від 26.10.2004 (арк. справи 8).

За наведених обставин, в розрізі діючого до 27.07.2010 року законодавства відповідач був уповноважений в установленому порядку внести зміни до актових записів цивільного стану заявника і його неповнолітніх дітей, які зберігаються в органах реєстрації актів цивільного стану України. Після внесення таких змін, відповідач повинен був видати повторні свідоцтва про реєстрацію актів цивільного стану, а раніше видані свідоцтва про реєстрацію актів цивільного стану анулюються та знищуються в установленому порядку.

Разом з тим, відповідачем не представлено, а судом не здобуто доказів того, що відповідні дії було вчинено суб`єктом владних повноважень, а саме: відповідачем не надано доказів того, що після зміни батьком позивача у 2004 році прізвища та імені, відбулось внесення змін до актових записів цивільного стану його дочки - позивачки, яка на той час була неповнолітньою, як і не надано доказів того, що до 27.07.2010 року позивачу видано повторне свідоцтво про реєстрацію актів цивільного стану, а раніше видане свідоцтва про реєстрацію актів цивільного стану анульоване та знищене в установленому порядку.

Більше того, в матеріалах судової справи є паспорт громадянина України - позивача, № НОМЕР_2 , який видано 29.10.2018 та в якому вказано власне ім`я позивача - " ОСОБА_1 ", хоча з врахуванням зміни прізвища та імені батька позивача, та як наслідок можливої зміни актів цивільного стану його неповнолітньої дочки - по-батькові повинно було б бути вказано " ОСОБА_2 ".

Також, як свідчать матеріали судової справи, повторне свідоцтво про народження і з змінами власного імені позивача в частині "по батькові", їй видано станом на 26.05.2022, тобто за відсутності у відповідача станом на вказану дату - повноважень видавати повторно свідоцтво саме з підстав попередньої зміни батьком свого прізвища та імені, оскільки у відповідача відсутні такі повноваження з 27.07.2010 .

В матеріалах справи також міститься заява позивача до відповідача від 07.06.2022, у якій просила внести зміни до актового запису про народження, змінивши по батькові з « ОСОБА_2 » на « ОСОБА_3 » (арк. справи 13).

Відповідно до пункту 1.1 розділу І Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 12.01.2011 №96/5 (надалі - Правила), внесення змін до актових записів цивільного стану, які складено органами державної реєстрації актів цивільного стану України, проводиться відділами державної реєстрації актів цивільного стану міжрегіонального управління Міністерства юстиції України (далі - відділи державної реєстрації актів цивільного стану) у випадках, передбачених чинним законодавством.

Відповідно до пункту 2.12 розділу ІІ Правил, на підставі зібраних документів та за наслідками перевірки відділ державної реєстрації актів цивільного стану, дипломатичне представництво чи консульська установа України складає обґрунтований висновок про внесення змін до актового запису (або декількох актових записів) цивільного стану або про відмову в цьому за формою, наведеною в додатку 2.

У разі відмови у внесенні змін до актового запису цивільного стану у висновку мають бути чітко вказані причини відмови та зазначено про можливість її оскарження в судовому порядку.

Враховуючи правову позицію Великої Палати Верховного Суду, яка міститься у постановах від 14.11.2018 у справі №425/2737/17 та від 23.01.2019 у справі №807/45/17, у справах про оскарження відмови внести за заявою особи зміни до актового запису цивільного стану суд за правилами адміністративного судочинства вивчає наявність чи відсутність достатніх підстав для прийняття відповідного рішення, зокрема, перевіряє чи відповідні рішення прийняті на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а також, чи прийняті вони обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення. Завдання адміністративного суду у таких справах полягає, насамперед, у перевірці додержання процедури розгляду та прийняття органом реєстрації актів цивільного стану відповідного рішення. Адміністративний суд, розглядаючи такі справи, не вправі вийти за межі їх публічно-правових аспектів і встановлювати юридичні факти, що мають значення для внесення змін до актових записів цивільного стану.

Згідно пункту 2.19 Правил №96/5 висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану, дипломатичного представництва чи консульської установи України про внесення змін до актового запису цивільного стану складається у двох примірниках, з яких один разом із зібраними документами надсилається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем зберігання першого примірника актового запису цивільного стану, до якого вносяться зміни. Другий примірник залишається у відділі державної реєстрації актів цивільного стану, дипломатичному представництві чи консульській установі України за місцем його складання. Якщо актовий запис цивільного стану, у який потрібно внести зміни, міститься в даному відділі державної реєстрації актів цивільного стану, висновок складається в одному примірнику.

На підставі вказаних норм, суд приходить до висновку, про можливість внесення змін до актового запису Відділом за місцем зберігання першого примірника актового запису цивільного стану за заявою позивача, після отримання відповідного висновку щодо внесення змін до актового запису. Поряд з цим, відповідачем зазначені дії не вчинено, заяву позивача у встановленому порядку та спосіб не розглянуто, та відповідний висновок не сформовано, а надано відповідь листом, що суперечить вимогам законодавства, а отже такі дії відповідача є протиправними.

Згідно статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Статтею 76 КАС України визначено, що достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Оцінюючи докази у справі, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для часткового задоволення вимог позивача шляхом:

зобов`язання Теребовлянський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Тернопільському районі Тернопільської області Південно-Західного міжрегіонального управління МЮ (м. Івано-Франківськ) у передбаченому законом порядку розглянути заяву позивача про внесення змін до актового запису про народження в частині її власного імені та скласти відповідний висновок про внесення змін до актового запису.

Частиною третьою статті 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Як підтверджується матеріалами справи, позивач за подання даної позовної заяви сплатив судовий збір у розмірі 992,40 грн згідно квитанції від 29.06.2022 (арк. справи 1), а отже, судові витрати щодо сплаченого судового збору підлягають до відшкодування позивачу за рахунок бюджетних асигнувань відповідача в розмірі 496,20 грн.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги ОСОБА_1 до Теребовлянського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Тернопільському районі Тернопільської області Південно-Західного міжрегіонального управління МЮ (м. Івано-Франківськ) про зобов`язання вчинити дії, - задовольнити частково.

Зобов`язати Теребовлянський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Тернопільському районі Тернопільської області Південно-Західного міжрегіонального управління МЮ (м. Івано-Франківськ) заяву ОСОБА_1 про внесення змін до актового запису про народження в частині її власного імені у передбаченому законом порядку розглянути, з врахуванням висновків суду, зазначених у даному судовому рішенні.

В задоволені решти позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Теребовлянського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Тернопільському районі Тернопільської області Південно-Західного міжрегіонального управління МЮ (м. Івано-Франківськ) судові витрати в розмірі 496 (чотириста дев`яносто шість) гривень 20 коп. сплаченого судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до частини першої статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Згідно із статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повне судове рішення складено 12 вересня 2022 року.

Реквізити учасників справи:

позивач: - ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_5 );

відповідач: - Теребовлянський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Тернопільському районі Тернопільської області Південно-Західного міжрегіонального управління МЮ (м.Івано-Франківськ) (місцезнаходження: вул. Князя Василька, 150, м. Теребовля, Тернопільська область, 48101, код ЄДРПОУ: 21161606).

Головуючий суддяМірінович У.А.

Джерело: ЄДРСР 106260283
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку