open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
21 Справа № 320/6147/19
Моніторити
Ухвала суду /10.08.2022/ Київський окружний адміністративний суд Ухвала суду /02.05.2022/ Київський окружний адміністративний суд Постанова /20.12.2021/ Касаційний адміністративний суд Постанова /20.12.2021/ Касаційний адміністративний суд Постанова /19.12.2021/ Касаційний адміністративний суд Постанова /19.12.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /02.12.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /02.12.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /31.03.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /09.03.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /24.02.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /09.02.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /09.02.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /20.01.2021/ Касаційний адміністративний суд Постанова /22.12.2020/ Шостий апеляційний адміністративний суд Постанова /22.12.2020/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.11.2020/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.11.2020/ Шостий апеляційний адміністративний суд Рішення /26.08.2020/ Київський окружний адміністративний суд Рішення /26.08.2020/ Київський окружний адміністративний суд Ухвала суду /07.07.2020/ Київський окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.01.2020/ Київський окружний адміністративний суд Ухвала суду /26.12.2019/ Київський окружний адміністративний суд Ухвала суду /02.12.2019/ Київський окружний адміністративний суд Ухвала суду /12.11.2019/ Київський окружний адміністративний суд Вирок /23.10.2019/ Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької областіМелітопольський міськрайонний суд Запорізької області Ухвала суду /12.09.2019/ Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької областіМелітопольський міськрайонний суд Запорізької області Ухвала суду /01.08.2019/ Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької областіМелітопольський міськрайонний суд Запорізької області
emblem
Справа № 320/6147/19
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /10.08.2022/ Київський окружний адміністративний суд Ухвала суду /02.05.2022/ Київський окружний адміністративний суд Постанова /20.12.2021/ Касаційний адміністративний суд Постанова /20.12.2021/ Касаційний адміністративний суд Постанова /19.12.2021/ Касаційний адміністративний суд Постанова /19.12.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /02.12.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /02.12.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /31.03.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /09.03.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /24.02.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /09.02.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /09.02.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /20.01.2021/ Касаційний адміністративний суд Постанова /22.12.2020/ Шостий апеляційний адміністративний суд Постанова /22.12.2020/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.11.2020/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.11.2020/ Шостий апеляційний адміністративний суд Рішення /26.08.2020/ Київський окружний адміністративний суд Рішення /26.08.2020/ Київський окружний адміністративний суд Ухвала суду /07.07.2020/ Київський окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.01.2020/ Київський окружний адміністративний суд Ухвала суду /26.12.2019/ Київський окружний адміністративний суд Ухвала суду /02.12.2019/ Київський окружний адміністративний суд Ухвала суду /12.11.2019/ Київський окружний адміністративний суд Вирок /23.10.2019/ Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької областіМелітопольський міськрайонний суд Запорізької області Ухвала суду /12.09.2019/ Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької областіМелітопольський міськрайонний суд Запорізької області Ухвала суду /01.08.2019/ Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької областіМелітопольський міськрайонний суд Запорізької області
Єдиний державний реєстр судових рішень

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД У Х В А Л А

про зупинення провадження в адміністративній справі

11 серпня 2022 року 320/6147/19

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Леонтовича А.М., за участю секретаря судового засідання Рижков О.Д.,

представника відповідача Гармаш В.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Києві клопотання про зупинення провадження у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Платан Сістем Трейд Україна" до Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Платан Сістем Трейд Україна" з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області, в якому просить визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення ГУ ДФС у Київський області від 29.07.2019 №0009781304, №0009791304, №0022001402, №0021991402, № 0021981402.

Київський окружний адміністративний суд рішенням від 26.08.2020, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 22.12.2020, позов задовольнив частково, визнав протиправними та скасував повністю податкові повідомлення-рішення від 29.07.2019 №0022001402, №0009791304, №0009781304; визнав протиправним та скасував податкове повідомлення-рішення від 29.07.2019 №0021991402 в частині збільшення суми грошового зобов`язання на загальну суму 4904685,14 грн. (у тому числі: за податковими зобов`язаннями на суму 3923747,91 грн. та за штрафними санкціями на суму 980937,23 грн.); у задоволенні іншої частини позовних вимог відмовив.

Верховний Суд постановою від 20.11.2021 касаційні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Платан Сістем Трейд Україна» та Головного управління ДПС у Київській області задовольнив частково, рішення Київського окружного адміністративного суду від 26.08.2020 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 22.12.2020 у справі №320/6147/19 в частині задоволених позовних вимог, а також в частині відмови у задоволенні позовних вимог про скасування податкового повідомлення-рішення №0021991402 в частині визначення грошових зобов`язань в сумі 6251,09 грн та застосованих штрафних санкцій в цій частині, а також в частині розподілу судових витрат, скасував; справу №320/6147/19 в цій частині позовних вимог направив на новий розгляд до Київського окружного адміністративного суду; в іншій частині рішення Київського окружного адміністративного суду від 26.08.2020 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 22.12.2020 у справі №320/6147/19 залишено без змін.

Згідно витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 28.04.2022, адміністративну справу №320/6147/19 передано на розгляд судді Київського окружного адміністративного суду Леонтовичу А.М.

Ухвалою суду від 02.05.2022 справу №320/6147/19 прийнято до провадження судді Леонтовича А.М., відкрито загальне позовне провадження.

Від представника позивача надійшло клопотання про зупинення провадження у зв`язку з тим, що підприємство знаходиться в окупації військами російської федерації, юридична адреса позивача: 073034, м. Херсон, проспект Адмірала Сенявіна, 27.

У призначене підготовче судове засідання на 11.08.2022 прибула представник відповідача та клопотання підтримала.

Розглянувши клопотання, судом встановлено таке.

Підставою для часткового скасування рішення Київського окружного адміністративного суду від 26.08.2020 та постанови Шостого апеляційного адміністративного суду від 22.12.2020 стали не досліджені судами докази щодо підтвердження господарських операцій між позивачем та його контрагентами, які суд витребовував у позивача ухвалою від 02.05.2022.

Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 24.02.2022 №2102-ІХ, у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради Національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» введено в Україні воєнний стан із 5 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб.

У подальшому дія воєнного стану неодноразово продовжувалась.

Останнім Указом Президента України від 17.05.2022 №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 22.05.2022 №2263-ІХ, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 5 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб.

Статтею 1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (далі - Закон) визначено, що воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.

Відповідно до ст.7 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» воєнний стан на всій території України або в окремих її місцевостях припиняється після закінчення строку, на який його було введено.

До закінчення строку, на який було введено воєнний стан, та за умови усунення загрози нападу чи небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності Президент України може прийняти указ про скасування воєнного стану на всій території України або в окремих її місцевостях, про що має бути негайно оголошено через засоби масової інформації.

Статтею 9 Закону встановлено, що в умовах воєнного стану Президент України та Верховна Рада України діють виключно на підставі, в межах повноважень та в спосіб, визначені Конституцією та законами України. Кабінет Міністрів України, інші органи державної влади, військове командування, військові адміністрації, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування здійснюють повноваження, надані їм Конституцією України, цим та іншими законами України.

Згідно зі ст.12-2 Закону в умовах правового режиму воєнного стану суди, органи та установи системи правосуддя діють виключно на підставі, в межах повноважень та в спосіб, визначені Конституцією України та законами України. Повноваження судів, органів та установ системи правосуддя, передбачені Конституцією України, в умовах правового режиму воєнного стану не можуть бути обмежені.

Крім того, питання здійснення правосуддя в умовах воєнного стану регламентовано ст.26 Закону «Про правовий режим воєнного стану», відповідно до якої правосуддя на території, на якій введено воєнний стан, здійснюється лише судами. На цій території діють суди, створені відповідно до Конституції України (ч.1 ст.26 Закону).

Скорочення чи прискорення будь-яких форм судочинства забороняється (ч.2 ст.26 Закону).

Відповідно до ч.ч.3-4 ст.26 Закону у разі неможливості здійснювати правосуддя судами, які діють на території, на якій введено воєнний стан, законами України може бути змінена територіальна підсудність судових справ, що розглядаються в цих судах, або в установленому законом порядку змінено місцезнаходження судів. Створення надзвичайних та особливих судів не допускається.

Статтею 236 Кодексу адміністративного судочинства України визначено правові підстави зупинення провадження у справі.

Згідно ч.1 ст.236 Кодексу адміністративного судочинства України суд зупиняє провадження у справі в разі:

1) смерті або оголошення в установленому законом порядку померлою фізичної особи, ліквідації суб`єкта владних повноважень, іншого органу, а також злиття, приєднання, поділу, перетворення юридичної особи, які були стороною у справі, якщо спірні правовідносини допускають правонаступництво, - до встановлення правонаступника;

2) необхідності призначення або заміни законного представника сторони чи третьої особи - до вступу у справу законного представника;

3) об`єктивної неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного провадження, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі; суд не може посилатися на об`єктивну неможливість розгляду справи у випадку, коли зібрані докази дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду;

4) звернення обох сторін з клопотанням про надання їм часу для примирення - до закінчення строку, про який сторони заявили у клопотанні;

5) перебування сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору, у складі Збройних Сил України або інших утворених відповідно до закону військових формувань, що переведені на воєнний стан або залучені до проведення антитерористичної операції, - до припинення перебування сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору, у складі Збройних Сил України або інших утворених відповідно до закону військових формувань, що переведені на воєнний стан або залучені до проведення антитерористичної операції;

6) прийняття рішення про врегулювання спору за участю судді - до припинення врегулювання спору за участю судді.

За приписами ч.2 ст.236 Кодексу адміністративного судочинства України суд має право зупинити провадження у справі в разі:

1) захворювання учасника справи, підтвердженого медичною довідкою, що перешкоджає прибуттю до суду, якщо його особиста участь буде визнана судом обов`язковою, - до одужання;

2) знаходження учасника справи у довгостроковому відрядженні, якщо його особиста участь буде визнана судом обов`язковою, - до повернення з відрядження;

3) перебування учасника справи на альтернативній (невійськовій) службі не за місцем проживання або на строковій військовій службі - до припинення перебування на альтернативній (невійськовій) службі не за місцем проживання або на строковій військовій службі;

4) призначення судом експертизи - до одержання її результатів;

5) перегляду судового рішення у подібних правовідносинах (в іншій справі) у касаційному порядку палатою, об`єднаною палатою, Великою Палатою Верховного Суду - до набрання законної сили судовим рішенням касаційної інстанції;

6) направлення судового доручення щодо збирання доказів - до надходження ухвали суду, який виконував доручення, про виконання доручення або неможливість виконання доручення;

7) звернення із судовим дорученням про надання правової допомоги, вручення виклику до суду чи інших документів до іноземного суду або іншого компетентного органу іноземної держави - до надходження відповіді від іноземного суду або іншого компетентного органу іноземної держави на судове доручення про надання правової допомоги, вручення виклику до суду чи інших документів;

8) надходження заяви про відвід - до вирішення питання про відвід;

9) розгляду типової справи і оприлюднення повідомлення Верховного Суду про відкриття провадження у зразковій справі - до набрання чинності рішенням Верховного Суду у зразковій справі;

10) постановлення ухвали про тимчасове вилучення доказів державним виконавцем для дослідження судом - до закінчення виконавчого провадження з вилучення доказів для дослідження судом.

Зазначений перелік підстав для зупинення провадження у справі є вичерпним та розширеному тлумаченню не підлягає.

Згідно із ч.6 ст.7 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права). Аналогія закону та аналогія права не застосовується для визначення підстав, меж повноважень та способу дій органів державної влади та місцевого самоврядування.

Таким чином, з огляду на те, що станом на момент прийняття до провадження адміністративної справи №320/6147/19 неможливо встановити фактичні обставини справи, оцінити не досліджені докази, що стали підставою для часткового скасування рішень та направлення справи на новий розгляд, суд дійшов висновку, що з метою прийняття законного і обгрунтованого рішення по справі існує необхідність у зупиненні провадження в адміністративній справі №320/6147/19 до усунення обставин, що викликали його зупинення.

Про зупинення провадження у справі суд постановляє ухвалу.

Керуючись ст.ст. 7, 166, 236, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

в и р і ш и в:

Зупинити провадження в адміністративній справі №320/6147/19 до усунення обставин, що викликали його зупинення.

Зобов`язати сторони повідомити суд про усунення обставин, що викликали його зупинення.

Копію ухвали направити учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або у судовому засіданні у разі неявки учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо у судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного ухвали.

Суддя Леонтович А.М.

Джерело: ЄДРСР 105684877
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку