open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 640/12955/21 Суддя (судді) першої інстанції: Донець В.А.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 червня 2022 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі: судді-доповідача: Беспалова О. О., суддів: Парінова А. Б., Ключковича В. Ю., розглянувши у порядку письмового провадження у місті Києві апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Телерадіокомпанія "Нові Комунікації" на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 01 листопада 2021 року (місце ухвалення: місто Київ, час ухвалення: не зазначений, дата складання повного тексту: 19.11.2021) у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Телерадіокомпанія "Нові Комунікації" до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення про визнання протиправним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В :

Товариство з обмеженою відповідальністю "Телерадіокомпанія "Нові Комунікації" звернулося до суду з позовом про визнання протиправним та скасування рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення №262 "Про результати позапланової безвиїзної перевірки ТОВ "ТРК "Нові Комунікації", м. Львів (НР №00293-м від 23.08.2018, багатоканальне мовлення, логотип "Z ZІК") від 11.03.2021.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 01 листопада 2021 року позов товариства з обмеженою відповідальністю "Телерадіокомпанія "Нові Комунікації" залишено без задоволення.

Не погоджуючись з прийнятим судовим рішенням, позивачем подано апеляційну скаргу, в якій просить скасувати оскаржуване рішення суду першої інстанції з огляду на порушення судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права та прийняти нову постанову, якою позов задовольнити у повному обсязі.

Свої вимоги апелянт обґрунтовує тим, що судом першої інстанції протиправно зроблено висновки щодо відсутності підстав для задоволення позову, оскільки позивачем не допускалось порушень законодавствам в сфері телебачення та радіомовлення, а трансляція ІНФОРМАЦІЯ_4 авторської передачі "Деталі тижня з Катериною Романюк", містила всі необхідні реквізити (назва передачі, назва та адреса виробника, розміщено знак охорони авторського права) тоді як концерт "ІНФОРМАЦІЯ_3" ("ІНФОРМАЦІЯ_3") був лише частиною такої передачі та не потребував зазначення відомостей щодо імені автора чи авторів, назви й адреси виробника програми.

Крім того, апеляційну скаргу обґрунтовано допущення відповідачем порушення процедури прийняття спірного рішення.

До Шостого апеляційного адміністративного суду від відповідача надійшов відзив на апеляційну скаргу, відповідно до змісту якого відповідачем щодо задоволення вимог апеляційної скарги заперечено. Зазначено, що рішення суду постановлено при повному з`ясуванні обставин справи та з дотриманням норм права.

Ухвалами Шостого апеляційного адміністративного суду відкрито провадження за апеляційною скаргою товариства з обмеженою відповідальністю "Телерадіокомпанія "Нові Комунікації" на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 01 листопада 2021 року призначено справу до розгляду в судовому засіданні.

В судове засідання 07.06.2022 року сторони не з`явились, про причини неявки суду не повідомили, у зв`язку із чим, судом апеляційної інстанції постановлено про перехід до розгляду справи в порядку письмового провадження у відповідності до ст. 311 КАС України.

У відповідності до ст. 308 КАС України справа переглядається колегією суддів в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

У відповідності до приписів частини другої статті 309 КАС України судом постановлено ухвалу про продовження апеляційного розгляду даної справи.

Заслухавши суддю - доповідача, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів приходить до наступних висновків.

Як вбачається з матерів справи та вірно встановлено судом першої інстанції, за результатами моніторингу мовлення ТОВ "ТРК "Нові Комунікації", м. Львів (ліцензія на мовлення HP №00293-м від 23.08.2018, логотип: "Z ZIK"), за ІНФОРМАЦІЯ_4 уповноваженою особою відповідача зафіксовано трансляцію (у часовому проміжку з 20:59 до 21:58) концерту "ІНФОРМАЦІЯ_3" ("ІНФОРМАЦІЯ_3"), присвяченого відзначенню Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, без зазначення імені автора чи авторів, назви й адреси виробника програми, що є ознакою порушення вимог Закону України "Про телебачення і радіомовлення": частини п`ятої статті 6 (Дані про кожну індивідуальну програму чи передачу мають містити ім`я автора чи авторів, назву і адресу виробника програми); пункту "а" частини першої статті 59 (телерадіоорганізація зобов`язана дотримуватися законодавства України та вимог ліцензії).

Національною радою прийнято рішення від 21.05.2020 № 628 про призначення позапланової виїзної перевірки діяльності ТОВ "ТРК "Нові Комунікації", м. Львів (HP №00293-м від 23.08.2018), з метою перевірки дотримання вимог Закону України "Про телебачення і радіомовлення" - частини п`ятої статті 6 та пункту "а" частини першої статті 59 цього Закону.

Згідно з Додатком до рішення Національної ради від 26.11.2020 №1448 "Про призначення позапланової безвиїзної перевірки ТОВ "Нові комунікації", м. Львів (НР №00293-м від 23.08.2018, багатоканальне ТБ, логотип: "Z ZIK")":

призначено позапланову безвиїзну перевірку діяльності ТОВ "Нові комунікації" м. Львів (НР №00293-м від 23.08.2018), з метою перевірки дотримання вимог: частини п`ятої статті 6 (дані про кожну індивідуальну програму чи передачу мають містити ім`я автора чи авторів, назву і адресу виробника програми; пункту "а" частини першої статті 59 (телерадіоорганізація зобов`язана дотримуватися законодавства України та вимог ліцензії);

встановлено строк проведення перевірки - з 14.12.2020 по 29.12.2020 включно;

зобов`язано ТОВ "Нові комунікації", м. Львів, у термін до 17.12.2020 надати Національній раді шляхом надсилання на адресу: вул. Прорізна, 2, м. Київ, 01601, документи та матеріали, необхідні для проведення перевірки: - фотокопію (ксерокопію) журналу обліку передач за 09.05. 2020, завірену підписом керівника та печаткою телекомпанії; - завірену керівником копію дозволу (договору) на використання концерту "ІНФОРМАЦІЯ_3" ("ІНФОРМАЦІЯ_3"), виготовленого російською компанією "НТВ; - завірену керівником копію сітки мовлення за ІНФОРМАЦІЯ_4 з розподілом передач відповідно до програмної концепції мовлення;

рекомендовано ТОВ "Телерадіокомпанія "Нові комунікації", м. Львів, у термін до 17.12.2020 надати Національній раді письмові пояснення, а також інші матеріали та документи, які сприятимуть об`єктивній оцінці діяльності телекомпанії.

Позивач, на виконання пункту 3 вказаного рішення, супровідним листом від 16.12.2020 №193 (отримано відповідачем 17.12.2020 вх.№16/4559) надано Національній раді витяг з журналу обліку передач за ІНФОРМАЦІЯ_4, належним чином завірену копію Ліцензійного договору від 05.05.2020 №Л-05-05-2020, пояснення.

На виконання рішення Національної ради від 21.05.2020 №628 (зі змінами, внесеними рішенням Національної ради від 26.11.2020 №1448) та наказу голови Національної ради від 27.11.2020 №5а/212 (зі змінами, внесеними наказом Національної ради 28.12.2020 №5а/277) уповноваженою особою Національної ради, головним спеціалістом відділу моніторингу Бик Наталією Геннадіївною, проведено 14-29.12.2020 позапланову безвиїзну перевірку ТОВ "ТРК "Нові Комунікації" м. Львів, за результатами якої складено акт від 29.12.2020 №203.

Перевіркою ТОВ "ТРК "Нові Комунікації", м.Львів встановлено наявність ознак порушень вимог Закону України "Про телебачення і радіомовлення": частини п`ятої статті 6 (дані про кожну індивідуальну програму чи передачу мають містити ім`я автора чи авторів, назву і адресу виробника програми); пункту "а" частини першої статті 59 (телерадіоорганізація зобов`язана дотримуватися законодавства України та вимог ліцензії).

У зв`язку із встановлення вказаних порушень Національною радою прийнято рішення від 11.03.2021 №263, відповідно до якого:

- визнано порушення ТОВ "ТРК "Нові Комунікації", м. Львів, частини п`ятої статті 6, пункту "а" частини першої статті 59 Закону України "Про телебачення і радіомовлення";

- ТОВ "ТРК "Нові Комунікації", м. Львів, HP №00293-м від 23.08.2018, оголосити попередження; - зобов`язати ТОВ "ТРК "Нові Комунікації", м. Львів, протягом місяця з дня прийняття цього рішення привести свою діяльність у відповідність до вимог чинного законодавства. Після закінчення строку, який наданий ліцензіату для приведення своєї діяльності у відповідність до вимог чинного законодавства, Національна рада може призначити позапланову перевірку та застосувати до ліцензіата санкції, передбачені чинним законодавством України.

Вважаючи протиправним рішення Національної ради від 11.03.2021 №262 "Про результати позапланової безвиїзної перевірки ТОВ "ТРК "Нові Комунікації", м. Львів (НР №00293-м від 23.08.2018, багатоканальне мовлення, логотип "Z ZІК"), позивач звернувся до суду.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, колегія суддів зазначає наступне.

В силу вимог ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові засади діяльності Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення як конституційного, постійно діючого, колегіального, наглядового та регулюючого державного органу в галузі телерадіомовлення врегульовано Законом України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" від 23.09.1997 №538/97-ВР (у редакції, чинній на час виникнення спірних відносин).

Статтею 13 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" визначено наглядові повноваження Національної ради, серед яких, зокрема, нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями та провайдерами програмної послуги вимог законодавства у галузі телерадіомовлення; нагляд за дотриманням ліцензіатами вимог законодавства України щодо реклами та спонсорства у сфері телерадіомовлення; нагляд за дотриманням ліцензіатами ліцензійних умов та умов ліцензій; нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями законодавства у сфері захисту суспільної моралі; застосування в межах своїх повноважень санкцій відповідно до закону; офіційний моніторинг телерадіопрограм. Основним завданням моніторингу Національної ради є нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями ліцензійних умов, норм чинного законодавства у сфері телебачення і радіомовлення, виконання рішень Національної ради та норм регулятивних нормативно-правових актів.

Закон України "Про телебачення і радіомовлення" від 21.12.1993 №3759-XII (у редакції, чинній на час виникнення спірних відносин, Закон №3759-XII) відповідно до Конституції України та Закону України "Про інформацію" регулює відносини, що виникають у сфері телевізійного та радіомовлення на території України, визначає правові, економічні, соціальні, організаційні умови їх функціонування, спрямовані на реалізацію свободи слова, прав громадян на отримання повної, достовірної та оперативної інформації, на відкрите і вільне обговорення суспільних питань.

Згідно з частиною першою статті 70 Закону №3759-XII Національна рада здійснює контроль за дотриманням та забезпечує виконання вимог: законодавства України у сфері телебачення і радіомовлення; Закону України "Про рекламу" щодо спонсорства і порядку розповсюдження реклами на телебаченні і радіомовленні; законодавства про захист суспільної моралі; законодавства про кінематографію щодо квоти демонстрування національних фільмів та щодо розповсюдження чи демонстрування телерадіоорганізаціями творів, розповсюдження і демонстрування яких заборонено законодавством про кінематографію; законодавства про вибори.

Реалізація Національною радою наглядових повноважень здійснюється відповідно до вимог "Інструкції про порядок здійснення моніторингу телерадіопрограм, проведення перевірок телерадіоорганізацій та провайдерів програмної послуги, оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення", затвердженої рішенням Національної ради від 08.02.2012 №115, зареєстрована в Міністерстві юстиції України (у редакції рішення Національної ради від 09.11.2017 №2127), зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 24.02.2012 за №313/20626 (Інструкція №115).

За змістом пункту 1 розділу III Інструкції №115 Національна рада здійснює наглядові повноваження, зокрема, шляхом здійснення моніторингу телерадіопрограм, проведення перевірок (планових або позапланових, виїзних або безвиїзних).

Пунктом 3 розділу III даної Інструкції №115 визначені підстави для здійснення позапланових перевірок, серед яких, виявлення Національною радою під час проведення моніторингу телерадіопрограм, а також програм, що надаються у складі програмної послуги, ознак порушення ліцензіатом вимог законодавства та/або умов ліцензії.

Згідно з пунктом 4 Розділу II Інструкції №115 моніторинг телерадіопрограм телерадіоорганізацій передбачає: запис та збереження телерадіопрограм спеціалізованим технологічним обладнанням для приймання, запису і зберігання телерадіопрограм; перегляд (прослуховування) записаних телерадіопрограм; аналіз отриманих результатів і складання акта моніторингу; зберігання записів телерадіопрограм (за необхідності).

Відповідно до пункту "а" частини першої статті 59 Закону №3759-XII телерадіоорганізація зобов`язана дотримуватися законодавства України та вимог ліцензії.

Згідно з частиною п`ятою статті 6 Закону №3759-XII дані про кожну індивідуальну програму чи передачу мають містити ім`я автора чи авторів, назву і адресу виробника програми.

Як вбачається з матеріалів справи та не заперечується апелянтом, ІНФОРМАЦІЯ_4 під час трансляції передачі "Деталі тижня з ОСОБА_1 " використано передачу "ІНФОРМАЦІЯ_3" ("ІНФОРМАЦІЯ_3"), яка є індивідуальною передачею, має відповідну назву, власний авторський знак та може бути використана незалежно від інших частин програми.

Також з матеріалів справи, зокрема із змісту акту перевірки вбачається, що відповідно до наданих копій ліцензійного договору від 05.05.2020 №Л05-05-2020, невиключної ліцензії (додаток №1 до Ліцензійного договору №Л05-05 - 2020 від 05.05.2020), акта прийому-передачі твору №1 до Ліцензійного договору від 05.05.2020 №Л05-05-2020 між ТОВ "Брайтшоу", м. Київ, та ТОВ "ТРК "Нові комунікації", м. Львів, неможливо встановити наявність дозволу на використання цілісної або фрагментованої передачі "ІНФОРМАЦІЯ_3" ("ІНФОРМАЦІЯ_3"), оскільки вказані копії документів не містять даних та посилань на таке використання або передачу відповідних прав, а також відсутня інформація щодо зазначення способу отримання дозволу на трансляцію передачі "ІНФОРМАЦІЯ_3" ("ІНФОРМАЦІЯ_3") ТОВ "Брайтшоу", м. Київ. Крім того, у поясненнях ТОВ "ТРК "Нові комунікації", м. Львів, використання твору "ІНФОРМАЦІЯ_3" ("ІНФОРМАЦІЯ_3") називається використанням фрагментів, які були "лише" частинами передачі "Деталі тижня з Катериною Романюк ", "у яких лунали пісенні виступи окремих виконавців".

За даними моніторингу, з урахуванням пояснень наданих ТОВ "ТРК "Нові комунікації", м. Львів встановлено, що тривалість передачі "Деталі тижня з ОСОБА_1 " становить 117 хвилин. Натомість, за результатами аналізу інформації, що знаходиться у відкритому доступі ІНФОРМАЦІЯ_2, передачу "ІНФОРМАЦІЯ_3" ("ІНФОРМАЦІЯ_3") вироблено телекомпанією "Производство ООО "Фридом" на замовлення АО "Телекомпания НТВ", Російська Федерація. Її загальний хронометраж становить 96 хвилин.

З цього загального обсягу ТОВ "ТРК "Нові комунікації", м. Львів, продемонстровано в незміненому вигляді під час показу передачі "Деталі тижня з ОСОБА_1 " 58 хвилин 55 секунд .

На думку контролюючого органу, ТОВ "ТРК "Нові комунікації", м. Львів, у своєму ефірі використало суттєві фрагменти індивідуальної програми "ІНФОРМАЦІЯ_3" ("ІНФОРМАЦІЯ_3") без зазначення імені автора чи авторів, назви й адреси виробника програми.

В акті також зазначено про неподання уповноваженим представником ліцензіата документів, що підтверджують надання автором (чи іншою особою, яка має авторське право) дозволу на використання ТОВ "ТРК "Нові комунікації", м. Львів, передачі "ІНФОРМАЦІЯ_3".

Як вірно встановлено судом першої інстанції, за результатом співставлення наданого відеоряду з передачею "ІНФОРМАЦІЯ_3" (" ІНФОРМАЦІЯ_3 ") квартирник в День Победы ("ІНФОРМАЦІЯ_3" квартирник до дня Перемоги) за посиланням ІНФОРМАЦІЯ_2 , під час трансляції ІНФОРМАЦІЯ_4 передачі "Деталі тижня з ОСОБА_1 " використано суттєві фрагменти 00:58 год. (з 01:36 год. - більше половини) окремої передачі "ІНФОРМАЦІЯ_3" ("ІНФОРМАЦІЯ_3") без зазначення імені автора чи авторів, назви й адреси виробника програми.

Натомість доказів того, що ТОВ "Брайтшоу" отримало дозвіл на використання передачі "ІНФОРМАЦІЯ_3" ("ІНФОРМАЦІЯ_3") чи є автором вказаної передачі як до суду першої інстанції так і до апеляційної скарги не додано.

Такий висновок відповідає вимогам абзацу тридцятому статті 1 Закону №3759-XII, за яким передача (телерадіопередача) - змістовно завершена частина програми (телерадіопрограми), яка має відповідну назву, обсяг трансляції, авторський знак, може бути використана незалежно від інших частин програми і розглядається як цілісний інформаційний продукт, оскільки передача "ІНФОРМАЦІЯ_3" ("ІНФОРМАЦІЯ_3") має власну назву, авторський знак, є цілісним інформаційним продуктом, може бути використана незалежно від інших частини програми.

При цьому доводи апелянта щодо відсутності належних та допустимих доказів того, хто володіє авторськими правами на передачу "ІНФОРМАЦІЯ_3" ("ІНФОРМАЦІЯ_3"), є безпідставними, оскільки відповідні електронні докази отримані з офіційної вебсторінки каналу НТВ та офіційної сторінки каналу НТВ на YouTube.

Доказів чи доводів того, що ця інформація суперечить іншим доказам не надано, а дослідженні докази не викликають обґрунтованих сумнів, що права на передачу застережені саме "Телекомпанією НТВ".

Відтак, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції щодо правомірності висновків Національної ради про порушення позивачем вимог частини п`ятої статті 6 Закону №3759-XII, оскільки під час трансляції ІНФОРМАЦІЯ_4 передачі "Деталі тижня з Катериною Романюк" під час якої в ефірі продемонстровано значну частину окремої передачі "ІНФОРМАЦІЯ_3" ("ІНФОРМАЦІЯ_3") без вказання ім`я автора чи авторів, назви й адреси виробника програми.

На думку суду, застосовані до позивача санкції у вигляді попередження є обґрунтованими і за встановлених судом обставин не є свідченням порушенням відповідачем права позивача на свободу слова.

Перш за все, суд зауважує, що попередження застосовано внаслідок невиконання вимог Закону №3759-XII щодо необхідності вказання ім`я автора чи авторів, назви й адреси виробника програми про кожну індивідуальну програму чи передачу.

Такі правила запровадженні з метою дотримання авторських прав, інших суміжних прав, які гарантовані Законом України "Про авторське право та суміжні права". Та обставина, що до позивача ніким не було висловлено претензій за трансляцію передачі "ІНФОРМАЦІЯ_3" ("ІНФОРМАЦІЯ_3"), не може бути підставою для невиконання вимог Закону №3759-XII

Більш того, як вірно зауважено судом першої інстанції, спірним рішенням позивачу не заборонялось здійснення трансляцій. Позивач, отримавши попередження, повинен усунути встановлені Національною радою порушення, що є співмірним зі встановленим порушенням, позаяк не перешкоджає мовленню, не потребує значних зусиль, ефірного часу чи фінансових витрат.

Також безпідставними є доводи апелянта в частині порушення Національною радою процедури прийняття оскаржуваного рішення.

Відповідно до частини п`ятої статті 24 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" розгляд на засіданнях Національної ради питань про видачу, продовження, переоформлення ліцензії на телерадіомовлення або питання про застосування санкцій до ліцензіатів відбувається у присутності повноважних представників відповідних ліцензіатів, про що їх письмово повідомляє Національна рада не пізніш як за три дні до засідання. Таке засідання може проводитися без участі цих осіб тільки за умови, якщо є відомості про вручення їм повідомлення про час та місце проведення засідання та в разі відсутності поважних причин для перенесення засідання.

Статтею 23 вказаного Закону визначено, що порядок організації та внутрішньої роботи Національної ради, що не врегульований цим Законом, визначається Регламентом Національної ради, який за поданням голови або не менше трьох членів Національної ради затверджується Національною радою більшістю від її складу.

Відповідно до пункту 3.1.1 розділу ІІІ "Регламенту Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення", затвердженого рішення Національної ради від 29.04.2015 №581 (Регламент Національної ради) в період встановлення карантину або обмежувальних (протиепідемічних) заходів, засідання Національної ради можуть бути проведені у режимі реального часу (онлайн) з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через мережу Інтернет. Питання, які розглядаються у зазначений період на засіданні Національної ради, визначаються нею як нагальні та/або невідкладні.

Відповідні положення встановлені пунктом 1 Розділу ІІІ Регламенту Національної ради (у редакції рішення Національної ради від 23.12.2020 №1657).

Як вбачається з матеріалів справи та вірно встановлено судом першої інстанції та не спростовано апелянтом, Національною радою направлено на адресу позивача лист від 17.02.2021 №17/274, яким запрошено керівника або уповноважену особу ліцензіата взяти участь у засіданні Національної ради, на якому буде розглянуто питання "Про результати позапланової безвиїзної перевірки ТОВ "ТРК "Нові комунікації", м. Львів.

Повідомлено, що з метою дотримання всіх карантинних та інших обмежувальних заходів, спрямованих на запобігання поширенню коронавірусної інфекції COVID-19 до участі в засіданні Національної ради може бути допущено лише одну уповноважену особу, яка зобов`язана надати документи, що підтверджують її повноваження для здійснення представництва інтересів ліцензіата. Зазначено, що Національною радою будуть забезпечені всі належні організаційні та технічні умови для участі уповноваженої особи ліцензіата у засіданні. Засідання мало відбутися 25.02.2021 об 11.00 год. у режимі реального часу (он-лайн) з використанням відповідних технічних засобів в приміщенні Національної ради.

Лист отримано представником ТОВ "ТРК "Нові комунікації" 22.02.2021, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення.

Позивачем надіслано Національній раді лист від 24.02.2021 №23 (отримане відповідачем 25.02.2021 №16/624) про перенесення розгляду питання про результати позапланової безвиїзної перевірки ТОВ "ТРК "Нові комунікації", м. Львів на інше засідання Національної ради після завершення в Україні карантинних та інших обмежувальних заходів.

Як вбачається з витягу з протоколу №6 засідання Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення від 25.02.2021, засідання перенесено на іншу дату у зв`язку з надходженням листа з проханням про перенесення.

Національною радою направлено на адресу позивача лист від 25.02.2021 №17/324, яким запрошено керівника або уповноважену особу ліцензіата взяти участь у засіданні Національної ради, на якому буде розглянуто питання "Про результати позапланової безвиїзної перевірки ТОВ "ТРК "Нові комунікації", м. Львів. Застережно, що з метою дотримання всіх карантинних та інших обмежувальних заходів, спрямованих на запобігання поширенню коронавірусної інфекції COVID-19 до участі в засіданні Національної ради може бути допущено лише одну уповноважену особу, яка зобов`язана надати документи, що підтверджують її повноваження для здійснення представництва інтересів ліцензіата. Повідомлено, що Національною радою будуть забезпечені всі належні організаційні та технічні умови для участі уповноваженої особи ліцензіата у засіданні. Анонсовано, що засідання мало відбутися 11.03.2021 об 11.00 год. у режимі реального часу (он-лайн) з використанням відповідних технічних засобів в приміщенні Національної ради.

Вказаний лист отримано представником ТОВ "ТРК "Нові комунікації" 01.03.2021.

Крім того, запрошення для позивача було опубліковане на офіційному сайті Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення 03.03.2021 за посиланням https://www.nrada.gov.ua/regulyator-zaproshuye-predstavnyka-tov-trk-novi-komunikatsiyi-na-zasidannya-11-bereznya/. Запрошення для ліцензіата також опубліковане в газеті "Голос України" від 03.03.2021 №40.

Отже, позивач був належним чином повідомлений про дату засідання, Національною радою вжито достатніх заходів для повідомлення позивача про засідання Національної ради щодо розгляду питання, яке буде стосуватись ліцензіата.

Поряд із цим, участі представника товариства ні особисто ні в режимі відеоконференції не забезпечено.

Відтак, доводи апеляційної скарги не спростовують висновки суду першої інстанції.

Згідно з ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

У відповідності до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Підсумовуючи вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції ухвалив оскаржуване рішення відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права, а тому підстави для його скасування або зміни відсутні.

У відповідності до ст. 139 КАС України підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України не підлягають касаційному оскарженню судові рішення у справах незначної складності, крім випадків, якщо:

а) касаційна скарга стосується питання права, яке має фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовчої практики;

б) особа, яка подає касаційну скаргу, відповідно до цього Кодексу позбавлена можливості спростувати обставини, встановлені оскарженим судовим рішенням, при розгляді іншої справи;

в) справа становить значний суспільний інтерес або має виняткове значення для учасника справи, який подає касаційну скаргу;

г) суд першої інстанції відніс справу до категорії справ незначної складності помилково.

Керуючись ст.ст. 229, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 328, 329 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Телерадіокомпанія "Нові Комунікації" на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 01 листопада 2021 року у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Телерадіокомпанія "Нові Комунікації" до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення про визнання протиправним та скасування рішення залишити без задоволення.

Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 01 листопада 2021 року залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду в порядку і строки, визначені статтями 328, 329 КАС України.

Суддя-доповідач О. О. БеспаловСуддя А. Ю. КлючковичСуддя А. Б. Парінов

(Повний текст постанови складено 07.06.2022)

Джерело: ЄДРСР 104676521
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку