ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 червня 2022 року справа №380/23331/21
провадження № П/380/23569/21
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого-судді Кедик М.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом громадської організації "Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок" ТМР "Крижень" до Добротвірської селищної ради Львівської області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача громадської організації "Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство "Побужани" про визнання протиправним та скасування рішення, -
в с т а н о в и в :
громадська організація "Кам"янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок" ТМР "Крижень" звернулася до Львівського окружного адміністративного суду із позовом до Добротвірської селищної ради Львівської області, у якому просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Добротвірської селищної ради Львівської області 9 сесії 8 скликання № 33 від 29.07.2021 Про розгляд звернення, яким надано погодження громадській організації Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство Побужани на користування мисливськими угіддями, загальною площею 8610,8000 га (в тому числі польових - 3173,9116 га, лісових - 4982,5364 га, водно-болотних - 454,3520 га), що розташовані на території Добротвірської селищної ради Львівської області терміном на 15 років.
Ухвалою від 13.12.2021 суддя відкрила провадження у справі та призначила справу до розгляду в порядку загального позовного провадження. Також залучено до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - громадську організацію "Кам`янка-Бузьке мисливсько - рибальське господарство "Побужани".
Ухвалою, постановленою в підготовчому засіданні 04.05.2022 суд закрив підготовче провадження у справі та призначив справу до судового розгляду по суті.
В обґрунтування позовних вимог зазначає, що рішенням Львівської обласної ради 9 сесії 5 демократичного скликання від 05.12.2006 № 145 «Про внесення змін до рішення обласної ради від 11.02.1997 № 127 «Про надання у користування мисливських угідь у Львівській області» (пункт 3) надано в користування мисливські угіддя терміном на 15 років ТМР «Крижень» Кам`янка-Бузького району (додаток 3), зокрема, загальна площа мисливських угідь 67 780 га, з них 53 006 га польові, 12 218 га лісові, 2556 га водно-болотні. На підставі рішення Львівської обласної ради від 05.12.2006 № 145 між Львівським обласним управлінням лісового та мисливського господарства та «Кам`янка-Бузьким районним товариством мисливців і рибалок ТМР «Крижень» укладено договір № 49 про умови ведення мисливського господарства від 19.11.2010. Позивач звернувся з листом від 18.05.2021 № 27 до відповідача щодо розгляду звернення ТМР «Крижень» на сесії Кам`янка-Бузької міської ради Львівської області з питання надання у користування мисливських угідь в межах Кам`янка-Бузької міської ради Львівської області «Кам`янка-Бузькому районному товариству мисливців і рибалок ТМР «Крижень». Рішенням Добротвірської селищної ради Львівської області 8 сесії 8 скликання від 01.07.2021 «Про розгляд звернення» надано погодження громадській організації «Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок" ТМР "Крижень" на користування мисливськими угіддями загальною площею 8610,8000 га ( в т.ч. польових 3173,9116 га, лісових - 4982,5364 га, водно-болотних 454,3520 га), які розташовані на території Добротвірської селищної ради терміном на 15 років. Проте позивачу стало відомо, що Добротвірською міською радою Львівської області прийняте рішення про погодження надання в користування тих самих мисливських угідь, проте меншої площі громадській організації «Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани», яке створено та зареєстровано в 2020 році, яке не має жодної матеріальної бази, основних фондів та найманих працівників. Вважає, що рішення Добротвірської селищної ради від 29.07.2021 № 33 "Про розгляд звернення", яким надано погодження громадській організації «Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» на користування мисливськими угіддями є протипривним та підлягає скасуванню, оскільки таке суперечить вимогам законодавства та порушує права позивача як діючого користувача мисливських угідь.
Представник відповідача, подав відзив на позовну заяву від 01.02.2021 (вх. № 8373), у якому зазначає, що відповідно до рішення Львівської обласної ради від 05.12.2006 № 145 «Про внесення змін до рішення обласної ради від 11.02.1997 № 127 «Про надання у користування мисливських угідь у Львівській області» позивач отримав у користування мисливські угіддя на території Кам`янка-Бузького району, загальною площею 67 780 га строком на 15 років. 05.12.2021 у ТМР «Крижень» закінчилось право на використання мисливськими угіддями. Для продовження цього права, позивач має звернутися до Львівської обласної ради щодо надання в користування мисливських угідь на новий строк. Позивач може отримати мисливські угіддя у користування на новий строк лише на підставі рішення Львівської обласної ради, винесеного за наявності таких документів: погодження власників та землекористувачів земельних ділянок; подання центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства та погодження Львівської обласної державної адміністрації. Відтак, надання погодження є одним з обов`язкових етапів для подальшого надання мисливських угідь для ведення мисливського господарства у користування та є формою реалізації повноважень відповідача як органу місцевого самоврядування, покликаного вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про мисливське господарство та полювання», переважне право на користування мисливськими угіддями мають: власники та постійні користувачі земельних ділянок; користувачі мисливських угідь, які продовжують строк користування цими угіддями. Проте, наявність чи відсутність переважного права буде враховуватись Львівською обласною радою, при вирішенні питання про надання в користування мисливських угідь тим чи іншим користувачам мисливських угідь. Жодним нормативно-правовим актом України, в тому числі Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про мисливське господарство та полювання» не встановлено обов`язку органу місцевого самоврядування надавати погодження на користування мисливськими угіддями конкретним суб`єктам права.
Представник відповідача подав клопотання від 06.04.2022 (вх. № 25526) про розгляд справи без участі представника відповідача.
Представник третьої особи, подав пояснення, у яких зазначає, що Добротвірською селищною радою правомірно погоджено ГО «МРГ «Побужани» надання у кристування спірних мисливських угідь. ГО «МРГ «Побужани» як і ГО «ТМР «Крижень» є рівними суб`єктами і мають рівні права на звернення до Добротвірської селищної ради для отримання погодження на користування мисливськими угіддями, а рішення Добротвірської селищної ради Львівської області 9 сесії 8 скликання № 33 від 29.07.2021 «Про розгляд звернення» щодо МРГ «Побужани», як і рішення Добротвірської селищної ради Львівської області 8 сесії 8 скликання № 30від 01.07.2021 Про розгляд звернення щодо ТМР Крижень - законні. У Законі України "Про мисливське господарство та полювання" немає заборони щодо можливості надання погодження на когристування мисливськими угіддями декільком суб`єктам звернення. Погодження надання в користування мисливських угідь, надане Добротвірською селищною радою ГО «МРГ «Побужани» не дає права використовувати мисливські угіддя, розташовані на території Добротвірської селищної ради. Таке право може виникнути лише після рішення Львівської обласної ради на користь ГО «МРГ «Побужани».
У судовому засіданні 25.05.2022 суд заслухав вступну промову представника позивача, представника третьої особи, дослідив письмові докази та перейшов до письмового провадження.
Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та пояснення сторін, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.
Громадська організація «Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок ТМР «Крижень зареєстрована як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, код ЄДРПОУ 33465072. Місцезнаходження: Україна, 80400, Львівська область, Кам`янка-Бузький район, м. Кам`янка-Бузька, вул. Шевченка, 1.
Рішенням Львівської обласної ради 9 сесії 5 демократичного скликання від 05.12.2006 № 145 «Про внесення змін до рішення обласної ради від 11.02.1997 № 127 «Про надання у користування мисливських угідь у Львівській області» (пункт 3) надано в користування мисливські угіддя терміном на 15 років ТМР «Крижень» Кам`янка-Бузького району (додаток 3), зокрема, загальна площа мисливських угідь 67 780га, з них 53 006 га польові, 12 218 га лісові, 2556 га водно-болотні.
Згідно з п. 6 вказаного рішення Львівської обласної ради від 05.12.2006 № 145 користувачам мисливських угідь: ДП «Буський лісгосп», ДП «Жовківський лісгосп» Жовківської районної ради УТМР, Радехівське товариство мисливців та рибалок, а також ТМР «Крижень» Кам`янка-Бузького району приступити з 01.01.2007 до ведення мисливського господарства на новоприйнятих мисливських угіддях та забезпечити працевлаштування вивільнених працівників ДП «Радехівське лісомисливське господарство».
На підставі рішення Львівської обласної ради від 05.12.2006 № 145, між Львівським обласним управлінням лісового та мисливського господарства та «Кам`янка-Бузьким районним товариством мисливців і рибалок ТМР «Крижень» укладено договір № 49 про умови ведення мисливського господарства від 19.11.2010.
Рішенням 8 сесії 8 скликання Добротвірської селищної ради Львівської області від 01.07.2021 № 30 «Про розгляд звернення» розглянувши звернення від 18.05.2021 № 27 Громадської організації «Кам`янка-Бузьким районним товариством мисливців і рибалок ТМР «Крижень» про погодження на користування мисливськими угіддями на території Добротвірської селищної ради, відповідно до ст. 22 Закону України «Про мисливське господарство та полювання», керуючись ст. 26 Закону України місцеве самоврядування в Україні, враховуючи висновок постійної депутатської комісії з питань регулювання земельних та лісогосподарських відносин, охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання природних та земельних ресурсів, агропромислового розвитку та соціального розвитку села, архітектури, містобудування та планування території, селищна рада вирішила надати погодження Громадській організації ««Кам`янка-Бузьким районним товариством мисливців і рибалок ТМР «Крижень» на користування мисливськими угіддями загальною площею 8610,8000 га ( в т. ч.: польових 3173,9116 га, лісових - 4982,5364 га, водно-болотних -- 454,3520 га), які розташовані на території Добротвірської селищної ради терміном на 15 років.
Рішенням 9 сесії 8 скликання Добротвірської селищної ради Львівської області від 29.07.2021 № 323 «Про розгляд звернення» розглянувши звернення від 18.05.2021 № 27 Громадської організації «Кам`янка-Бузьким районним товариством мисливців і рибалок ТМР «Крижень» відповідно до ст. 22 Закону України «Про мисливське господарство та полювання», керуючись ст. 26 Закону України місцеве самоврядування в Україні, розглянувши лист від 03.07.2021 № 46 громадської організації «Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» про погодження на користування мисливськими угіддями на території Добротвірської селищної ради, враховуючи висновок постійної депутатської комісії з питань регулювання земельних та лісогосподарських відносин, охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання природних та земельних ресурсів, агропромислового розвитку та соціального розвитку села, архітектури, містобудування та планування території, селищна рада вирішила надати погодження Громадській організації ««Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» на користування мисливськими угіддями загальною площею 8610,8000 га ( в т. ч.: польових 3173,9116 га, лісових - 4982,5364 га, водно-болотних -- 454,3520 га), які розташовані на території Добротвірської селищної ради терміном на 15 років.
Не погоджуючись з рішенням Добротвірської селищної ради Львівської області від 29.07.2021 № 323, позивач звернувся з даним позовом до суду.
При вирішенні спору суд керувався таким.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові, економічні та організаційні засади діяльності юридичних і фізичних осіб у галузі мисливського господарства та полювання визначено Законом України «Про мисливське господарство та полювання» від 22.02.2000 №1478-III, в редакції чинній на час винесення оскарженого рішення (далі Закон № 1478-III), відповідно до статті 1 якого: користувачі мисливських угідь - спеціалізовані мисливські господарства, інші підприємства, установи та організації, в яких створені спеціалізовані підрозділи для ведення мисливського господарства з наданням в їх користування мисливських угідь; мисливські угіддя - ділянки суші та водного простору, на яких перебувають мисливські тварини і які можуть бути використані для ведення мисливського господарства.
Тобто, мисливські угіддя фактично є частиною земної (або водної) поверхні з установленими межами, певним місцем розташування, а також з визначеними щодо неї правами та порядку надання і користування такими правами, а тому мисливські угіддя не можуть існувати окремо від земельної ділянки, на якій провадиться мисливське господарство. Таким чином, порядок та підстави надання у користування мисливських угідь мають визначатись з урахуванням положень законодавства України, що регулює земельні відносини та виходячи із суб`єктів розпорядження земельним фондом України.
Згідно з статтею 10 Закону № 1478-III до повноважень сільських, селищних і міських рад у галузі мисливського господарства та полювання належить: організація та здійснення заходів щодо охорони державного мисливського фонду, поліпшення середовища перебування мисливських тварин; вирішення відповідно до цього Закону питань, що стосуються надання у користування мисливських угідь; реалізація інших питань у межах своїх повноважень.
Відповідно до частин 1-3 статті 21 Закону № 1478-III ведення мисливського господарства здійснюється користувачами мисливських угідь. Не допускається користування мисливськими тваринами та ведення мисливського господарства без оформлення відповідних документів у встановленому цим Законом порядку. Умови ведення мисливського господарства визначаються у договорі, який укладається між центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства, і користувачами мисливських угідь.
Згідно з статтею 22 Закону № 1478-III мисливські угіддя для ведення мисливського господарства надаються у користування Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими радами за поданням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства, погодженим з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, а також власниками або користувачами земельних ділянок.
Мисливські угіддя надаються у користування на строк не менш як на 15 років.
Переважне право на користування мисливськими угіддями мають: власники та постійні користувачі земельних ділянок; користувачі мисливських угідь, які продовжують строк користування цими угіддями.
Запровадження на законодавчому рівні погоджень власниками зумовлене необхідністю узгодження реалізації власниками земельних ділянок, на яких розташовані мисливські угіддя, прав на землю з реалізацією користувачем мисливських угідь права на ці угіддя.
Вирішення в установленому порядку питань надання в користування мисливських угідь статтею 9 Закону №1478-III віднесено до повноважень обласних рад у галузі мисливського господарства та полювання.
Відповідно до положень статті 116 Земельного кодексу України юридичні особи набувають права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права на землю юридичними особами здійснюється шляхом надання земельних ділянок у користування. Земельні ділянки, які перебувають у користуванні юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права користування ними в порядку, визначеному законом.
Підстави припинення права користування мисливськими угіддями визначені положеннями статті 23 Закону № 1478-III згідно з якими таке право припиняється, зокрема, у разі закінчення строку користування.
Суд встановив, що рішенням Львівської обласної ради 9 сесії 5 демократичного скликання від 05.12.2006 № 145 «Про внесення змін до рішення обласної ради від 11.02.1997 №127 «Про надання у користування мисливських угідь у Львівській області позивачу надано в користування мисливські угіддя терміном на 15 років.
При цьому, строк права користування спірними мисливськими угіддями на час винесення оскарженого рішення органу місцевого самоврядування не сплив, право користування з підстав передбачених статтею 23 Закону № 1478-III припинено не було.
Відповідно до частини 1 статті 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.
Повноваження сільських, селищних, міських рад визначені в главі 1 розділу ІІ Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 12.06.1997 № 280/97-ВР (далі - Закон № 280/97-ВР).
У рішенні від 16.04.2009 № 7-рп/2009 Конституційний Суд України, за результатом аналізу статей 19, 140, 143, 144, 146 Конституції України, зазначив, що органи місцевого самоврядування, здійснюючи владу і самостійно вирішуючи питання місцевого значення, віднесені законом до їх компетенції, та приймаючи рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території, зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Конституційний Суд України дійшов висновку, що органи місцевого самоврядування мають право приймати рішення, вносити до них зміни та скасовувати їх на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією і законами України, керуючись у своїй діяльності ними та актами Президента України, Кабінету Міністрів України.
Такі ж положення закріплені у статті 4 Європейської хартії місцевого самоврядування, яка встановлює, що головні повноваження і функції органів місцевого самоврядування визначаються конституцією або законом; органи місцевого самоврядування в межах закону мають повне право вільно вирішувати будь-яке питання, яке не вилучене із сфери їхньої компетенції і вирішення якого не доручене жодному іншому органу; повноваження, якими наділяються органи місцевого самоврядування, як правило, мають бути повними і виключним
Згідно з частиною 1 статті 10 Закону № 280/97-ВР сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законам
Відповідно до статті 25 Закону № 280/97-ВР сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.
Згідно з статтею 59 Закону № 280/97-ВР рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
За встановлених обставин, враховуючи, що право користування позивача мисливськими угіддями відповідно до статті 23 Закону №1478-III на момент прийняття оскаржуваного рішення не було припинено, що відповідач не заперечує, та при прийнятті оскарженого рішення відповідачем вказана обставина не врахована, чим, в свою чергу, порушено встановлений статтею 22 Закону № 1478-III порядок надання у користування мисливських угідь.
Враховуючи вищенаведене, оскаржене рішення Добротвірської селищної ради Львівської області 9 сесії 8 скликання від 29.07.2021 № 33 Про розгляд звернення, яким надано погодження громадській організації Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство Побужани на користування мисливськими угіддями, загальною площею 8610,8000 га (в тому числі польових - 3173,9116 га, лісових - 4982,5364 га, водно-болотних - 454,3520 га), що розташовані на території Добротвірської селищної ради Львівської області терміном на 15 років, є протиправним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки не ґрунтується на нормах законодавства та суперечить вимогам Закону України Про мисливське господарство та полювання, порушує права позивача, як діючого користувача мисливських угідь на момент прийняття оскарженого рішення.
При цьому суд вважає безпідставними посилання позивача щодо переважного права на користування спірними мисливськими угіддями громадської організації "Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок ТМР "Крижень"" при вирішенні питання щодо погодження користування мисливськими угіддями користувачами земельних ділянок, оскільки таке право застосовується під час вирішення питання щодо надання мисливських угідь у користування, що відноситься до повноважень Львівської обласної ради за поданням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства (Львівського обласного управління лісового та мисливського господарства), а не Добротвірської селищної ради, як землекористувача.
Відповідно до ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Закріплений у ч. 1 ст. 9 КАС України принцип змагальності сторін передбачає, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до ч. 2 ст. 73 КАС України, предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Згідно з ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
У розумінні ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Матеріали справи свідчать, що відповідні критерії відповідачем не дотримані, що зумовило звернення позивача за захистом порушених прав та інтересів до суду.
З огляду на викладене, суд вважає, що позовні вимоги є підставними та обґрунтованими, а тому позов підлягає задоволенню.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись статтями 6, 14, 242, 243, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
вирішив:
Позов громадської організації "Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок" ТМР "Крижень" (вул. Шевченка, 1, м. Кам`янка-Бузька, Львівська область, 80400, ЄДРПОУ 33465072) до Добротвірської селищної ради Львівської області (вул. Івана Франка, 20, смт. Добротвір, Львівська область, 80411, ЄДРПОУ 04374128), за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача громадської організації "Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство "Побужани" про визнання протиправним та скасування рішення - задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Добротвірської селищної ради Львівської області 9 сесії 8 скликання від 29.07.2021 № 33 Про розгляд звернення, яким надано погодження громадській організації Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство Побужани на користування мисливськими угіддями, загальною площею 8610,8000 га (в тому числі польових - 3173,9116 га, лісових - 4982,5364 га, водно-болотних - 454,3520 га), що розташовані на території Добротвірської селищної ради Львівської області терміном на 15 років.
Стягнути з Добротвірської селищної ради Львівської області за рахунок бюджетних асигнувань в користь громадської організації "Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок" ТМР "Крижень" 2270,00 грн судових витрат.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст судового рішення складений 02.06.2022.
Суддя Кедик М.В.