open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

30 березня 2022 року м. Рівне №460/3124/22Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Комшелюк Т.О., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Рівненській області про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинення певних дій,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (далі - позивач) звернувся до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Рівненській області (далі - відповідач), про визнання бездіяльності Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Рівненській області протиправною через грубе порушення ст. ст. 36, 43, 44 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» щодо відмови у призначенні страхових виплат на підставі заяви від 14.09.2021 та зобов`язання Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Рівненській області призначити страхові виплати відповідно до розслідуваного факту нещасного випадку 11 листопада 1983 року на території ремонтних майстерень шино-монтажної дільниці підприємства філії № 1 Рівненського виробничого об`єднання вантажного автотранспорту № 17664 на підставі акту № 4 від 11 листопада 1983 року про нещасний випадок форми Н-1 та довідки МСЕК № 597/01-12/21 від 06.09.2021. Позовні вимоги ґрунтуються на тому, що позивач звернувся до відповідача із заявою щодо призначення страхових виплат до якої долучив всі документи, визначені законом, однак йому було відмовлено без належних правових підстав. Таку бездіяльність відповідача позивач уважає протиправною, у зв`язку із чим просить позов задовольнити повністю.

Відповідач подав відзив на позовну заяву в якому заперечує проти позовних вимог. Свої заперечення аргументує тим, що позивачем до заяви про призначення страхових виплат не були надані всі необхідні документи, що унеможливлює їх призначення. Просить у задоволенні позову відмовити.

Ухвалою від 23.02.2022 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі, розгляд справи вирішено здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Розглянувши позовну заяву, відзив на неї, з`ясувавши обставини адміністративної справи в їх сукупності, перевіривши їх дослідженими доказами, суд встановив таке.

ОСОБА_1 з 01 липня 1983 року працював водієм автоколони № 2 філії № 1 Рівненського виробничого об`єднання вантажного автотранспорту № 17664 відповідно до наказу № 55к від 01.07.1983 року.

11 листопада 1983 року ОСОБА_1 на вказаному підприємстві отримав тяжку травму про що був складений акт № 4 про нещасний випадок на виробництві під час виконання трудових обов`язків форми Н-1.

Обставини щодо встановлення факту нещасного випадку на виробництві встановлені рішенням Рівненського міського суду від 28.07.2021 у справі № 569/10629/19, яке набрало законної сили 06.09.2021.

Відповідно до ч. 4 ст. 78 КАС України, обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

14.09.2021 ОСОБА_1 звернувся із заявою до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Рівненській області про призначення страхових виплат у зв`язку з нещасним випадком на виробництві.

До даної заяви позивачем долучено:

копію довідки про присвоєння ІПН; копію паспорта; копію довідки про середню заробітну плату;

копію трудової книжки;

інформаційну довідку Рівненського обласного центру медико-соціальної експертизи № 597/01-12/21 від 06.09.2021;

копію довідки про встановлення групи інвалідності;

картку реквізитів банку.

17.09.2021 листом № 11-01-09-2075 Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Рівненській області повідомило позивача про те, що у зв`язку із відсутністю всіх необхідних документів немає законних підстав розглянути справу про страхові виплати. Так, відділенню не надано оригінал виписки медико-соціальної експертної комісії (МСЕК) про ступінь втрати професійної працездатності, форма якої затверджена наказом МОЗ № 577 від 30.07.2012. Довідка Рівненського обласного центру медико-соціальної експертизи № 597/01-12/21 від 06.09.2021 носить інформаційний характер і не може бути прийнята замість зазначеного в переліку документа. До відділення також не надходила виписка МСЕК про ступінь втрати професійної працездатності ОСОБА_1 . З огляду на викладене, відповідач просить позивача надати оригінал виписки МСЕК про ступінь втрати професійної працездатності встановленої форми, а у разі відсутності оригіналу виписки МСЕК про ступінь втрати професійної працездатності, позивач може звернутися на МСЕК для отримання консультації щодо проведення повторного огляду МСЕК відповідно до діючих норм законодавства та отримати відповідне направлення у відділенні. Також звернута увага, що правом на отримання відповідних страхових виплат на підставі інших документів у період їх дії, позивач не скористався. Для вирішення питання призначення страхових виплат у 2021 році необхідно забезпечити наявність документів, визначених чинним законодавством України.

Не погоджуючись із такою бездіяльністю відповідача, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Вирішуючи даний спір та надаючи правову оцінку цим правовідносинам, суд враховує наступне.

Призначення та здійснення страхових виплат потерпілим (членам їх сімей) провадиться відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105 (далі - Закон № 1105).

Відповідно до статті 1 Закону № 1105, страховий випадок за соціальним страхуванням від нещасних випадків - це нещасний випадок на виробництві або професійне захворювання (у тому числі встановлене чи виявлене в період, коли потерпілий не перебував у трудових відносинах з підприємством, на якому він захворів), що спричинили застрахованому професійно зумовлену фізичну чи психічну травму; нещасний випадок або професійне захворювання, яке сталося внаслідок порушення застрахованим нормативних актів про охорону праці.

Положенням ч. 1, 3 ст. 35 Закону № 1105 встановлено, що страхуванню від нещасного випадку підлягають:

1) особи, які працюють на умовах трудового договору (контракту), цивільно-правового договору, на інших підставах, передбачених законом, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності та господарювання, у тому числі в іноземних дипломатичних та консульських установах, інших представництвах нерезидентів, або у фізичних осіб, а також обрані на виборні посади в органах державної влади, органах місцевого самоврядування та в інших органах, фізичні особи - підприємці, особи, які провадять незалежну професійну діяльність, члени фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню від нещасного випадку на інших підставах;

2) учні та студенти навчальних закладів, клінічні ординатори, аспіранти, докторанти, залучені до будь-яких робіт під час, перед або після занять; під час занять, коли вони набувають професійних навичок; у період проходження виробничої практики (стажування), виконання робіт на підприємствах;

3) особи, які утримуються у виправних закладах та залучаються до трудової діяльності на виробництві цих установ або на інших підприємствах за спеціальними договорами.

Добровільно від нещасного випадку можуть застрахуватися члени особистого селянського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню від нещасного випадку на інших підставах.

Згідно ст. 36 Закону № 1105, страховими виплатами є грошові суми, які Фонд виплачує застрахованому чи особам, які мають на це право, у разі настання страхового випадку (ч. 1).

Факт нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання розслідується в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про охорону праці" (ч. 2).

Підставою для оплати потерпілому витрат на медичну допомогу, проведення реабілітації у сфері охорони здоров`я, професійної та соціальної реабілітації, а також страхових виплат є акт розслідування нещасного випадку або акт розслідування професійного захворювання (отруєння) за встановленими формами (ч. 3).

Приписами ч. 1 ст. 42 Закону № 1105 визначено, що сума щомісячної страхової виплати встановлюється відповідно до ступеня втрати професійної працездатності та середньомісячного заробітку, що потерпілий мав до ушкодження здоров`я.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 43 Закону № 1105, для розгляду справ про страхові виплати до Фонду подаються: акт розслідування нещасного випадку або акт розслідування професійного захворювання за встановленими формами та/або висновок МСЕК про ступінь втрати професійної працездатності застрахованого чи копія свідоцтва про його смерть.

За змістом ч. 1, 2, 4 ст. 44 Закону № 1105, Фонд розглядає справу про страхові виплати на підставі заяви потерпілого або заінтересованої особи за наявності усіх необхідних документів і приймає відповідні рішення у десятиденний строк, не враховуючи дня надходження зазначених документів.

Рішення оформляється постановою, в якій зазначаються дані про осіб, які мають право на страхові виплати, розміри виплат на кожного члена сім`ї та їх строки або обґрунтування відмови у виплатах; до постанови додаються копії необхідних документів.

Якщо застрахований або члени його сім`ї за станом здоров`я чи з інших причин не спроможні самі одержати зазначені вище документи, їх одержує та подає відповідний страховий експерт Фонду.

З метою вдосконалення порядку призначення, перерахування та проведення страхових виплат і здійснення управліннями (відділеннями) виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України страхових виплат потерпілим (членам їх сімей) у разі настання нещасного випадку на виробництві та/або професійного захворювання, правлінням Фонду соціального страхування України Постановою від 19.07.2018 № 11, затверджений Порядок призначення, перерахування та проведення страхових виплат (далі - Порядок № 11)

Згідно з п. 1.3. розділу І Порядку № 11, Управління (відділення) Фонду розглядають справу про страхові виплати на підставі заяви потерпілого або осіб, які мають право на страхові виплати, за наявності усіх необхідних документів, визначених Законом України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» (далі - Закон) та цим Порядком і приймають відповідні рішення у десятиденний строк, не враховуючи дня надходження останнього документа.

Пунктом 1.4. розділу І даного Порядку встановлено, що рішення про страхові виплати приймається начальником управління Фонду або за його письмовим дорученням начальником підпорядкованого відділення Фонду та оформляється постановою (у тому числі в разі призначення страхової виплати за рішенням суду), у якій зазначаються дані про потерпілого та осіб, які мають право на страхові виплати, розміри виплат та їх строки або обґрунтування відмови у виплатах.

Відповідно до 3.1. розділу ІІІ Порядку № 11, для призначення одноразової допомоги та щомісячної страхової виплати до управління (відділення) Фонду подається:

заява особисто за встановленою виконавчою дирекцію Фонду формою;

копія паспорта;

копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) або сторінки паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті).

Копії документів засвідчуються працівником управління (відділення) Фонду при пред`явленні оригіналів.

Працівниками управління (відділення) Фонду до справи про страхові виплати додаються:

оригінал акта розслідування нещасного випадку або акта розслідування професійного захворювання (отруєння) за формою, встановленою Кабінетом Міністрів України;

оригінал виписки медико-соціальної експертної комісії (далі - МСЕК) про ступінь втрати професійної працездатності;

інформація з Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування про нараховану заробітну плату (дохід) та сплату страхових внесків. У разі коли відомості про застраховану особу Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування не містять усіх необхідних даних для визначення розміру середньої заробітної плати, працівники управління (відділення) Фонду отримують інформацію у страхувальника. У разі відсутності страхувальника на момент формування справи про страхові виплати, довідку, що підтверджує розмір заробітної плати перед настанням страхового випадку, може надати потерпілий;

інформація з Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування про трудові, цивільно-правові відносини потерпілого, реєстрацію фізичної особи - підприємця, члена фермерського господарства, члена особистого селянського господарства, самозайнятої особи на момент настання страхового випадку в залежності від місця, де стався страховий випадок. У разі відсутності такої інформації потерпілим надаються копії документів, які підтверджують, що на момент настання страхового випадку він працював саме у того страхувальника, у якого стався нещасний випадок або зареєстровано професійне захворювання.

У разі отримання виплат в особливих умовах, відповідно до статті 48 Закону, додаються довідки відповідних закладів, у яких перебувають потерпілі, необхідні для проведення виплат з дотриманням вимог цієї статті.

У разі встановлення комісією з розслідування нещасного випадку, що ушкодження здоров`я настало не лише з причин, що залежать від роботодавця, а і внаслідок порушення потерпілим нормативно-правових актів про охорону праці до справи долучається протокол засідання комісії з зазначенням відсотку зменшення одноразової допомоги.

Право на отримання потерпілим одноразової допомоги та щомісячної страхової виплати настає з дня встановлення МСЕК стійкої втрати професійної працездатності.

Якщо справи про страхові виплати розглядаються вперше по закінченню трьох років з дня встановлення МСЕК стійкої втрати потерпілим професійної працездатності внаслідок ушкодження здоров`я, то страхові виплати призначаються з дня звернення за їх призначенням відповідно до чинних нормативно-правових актів.

У разі відсутності документів, необхідних для призначення виплат в управліннях (відділеннях) Фонду, та наявності їх у потерпілого, він може надати ці документи для призначення виплат

Із викладеного слідує, що право на отримання потерпілим одноразової допомоги та щомісячної страхової виплати настає з дня встановлення МСЕК стійкої втрати професійної працездатності та за умови подання всіх необхідних документів, визначених чинним законодавством за встановленою формою.

У разі ж, якщо особа за станом здоров`я чи з інших причин не спроможні самі одержати зазначені вище документи, їх одержує та подає відповідний страховий експерт Фонду.

Суд зауважує, що зазначені у п. 3.1 Порядку № 11 документи, які додаються працівниками управління (відділення) Фонду, надсилаються до органів Фонду комісіями, що проводять розслідування відповідно до п. 50 Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 337, та медико-соціальною експертною комісією згідно п. 24 Положення про медико-соціальну експертизу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 № 1317.

Позаяк, нещасний випадок під час виконання трудових обов`язків із ОСОБА_1 трапився в листопаді 1983 року, про що був складений Акт № 4 форми Н-1 та на момент травмування позивача Фонду не існувало, відповідно ні Акт № 4, ні документи від ЛТЕК до Фонду не передавалися.

В період до 01.04.2001 року відшкодування шкоди, заподіяної працівникові ушкодженням здоров`я, проводилося роботодавцем згідно із законодавством СРСР, зокрема відповідно до «Правил відшкодування підприємствами, установами, організаціями шкоди, заподіяної робітникам і службовцям каліцтвом або іншим ушкодженням здоров`я, пов`язаним з їх роботою», затверджених постановою Державного комітету Ради Міністрів СРСР з питань праці і заробітної плати та Президії ВЦРПС від 22.12.1961.

Проте, як вбачається із листа ТзДВ «Автотранспорт-15663» № 1/06-25 від 02.04.2019, роботодавцем позивачу не проводилося жодних виплат по відшкодуванню матеріальної шкоди, заподіяної ушкодженням здоров`я.

В той же час, відповідно до абзаців 5, 6 пункту 3 Прикінцевих положень Закону № 1105 (в редакції, що діяла на момент створення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві), підприємство було зобов`язане зареєструватися в робочому органі виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків та передати документи, що підтверджують право працівника на страхову виплату, інші соціальні послуги внаслідок нещасного випадку на виробництві, а також розміри цієї виплати та послуг по акту.

Однак, як встановлено судом, до Фонду не передавалися документи щодо права ОСОБА_1 на страхові виплати. Доказів зворотного суду не надано.

Водночас, для таких випадків абз. 16 п. 3.1 Порядку № 11 передбачено, що у разі відсутності документів, необхідних для призначення виплат в управліннях (відділеннях) Фонду, та наявності їх у потерпілого, він може надати ці документи для призначення виплат.

Матеріалами справи стверджується, що позивачем до заяви про призначення страхових виплат долучалися наступні документи: копія довідки про присвоєння ІПН; копію паспорта; копія довідки про середню заробітну плату; копія трудової книжки; інформаційна довідка Рівненського обласного центру медико-соціальної експертизи № 597/01-12/21 від 06.09.2021; копія довідки про встановлення групи інвалідності; картка реквізитів банку.

Разом з тим судом встановлено, що позивачем не надано до Фонду ані оригіналу акта розслідування нещасного випадку за встановленою формою, ані оригіналу висновку МСЕК про ступінь втрати професійної працездатності.

І це при тому, що Управління звернулося до Рівненського обласного центру медико-соціальної експертизи та отримало наявний в матеріалах медико-експертної справи № 69 оригінал примірника Акта про нещасний випадок на виробництві № 4, чим сприяло ОСОБА_1 в підготовці необхідних документів для реалізації права на соціальний захист.

Суд констатує, що призначення страхових виплат за відсутності висновку медико-соціальної експертної комісії про ступінь втрати професійної працездатності, не здійснюється.

Позивачем же такий документ ні за формою, визначеною на момент його звернення 14 вересня 2021 року (форма № 158-1/о «Виписка з акта огляду медико- соціальною експертною комісією про результати визначення ступеня втрати професійної працездатності у відсотках, потреби у наданні медичної та соціальної допомоги», затверджена наказом МОЗ від 30.07.2012 № 577), ні за формою, встановленою на момент отримання травми ОСОБА_1 в 1983 році, не надавався.

Щодо надання позивачем довідки МСЕК від 06.09.2021 № 597/01-12/21, то суд зазначає, що така не є документом для призначення страхових виплат.

Зважаючи, що звернення ОСОБА_1 за виплатами, які регулюються Законом № 1105, відбулося у 2021 році, то ним має бути витримано вимоги чинного законодавства на момент звернення, тобто позивачу слід надати висновок МСЕК про ступінь втрати професійної працездатності застрахованого форми № 158-1/о, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров`я від 30.07.2012 № 577.

Як наведено вище по тексту, статтею 38 Закону № 1105 встановлено, що ступінь втрати працездатності потерпілим установлюється МСЕК за участю Фонду і визначається у відсотках професійної працездатності, яку мав потерпілий до ушкодження здоров`я. МСЕК установлює обмеження рівня життєдіяльності потерпілого, визначає професію, з якою пов`язане ушкодження здоров`я, причину, час настання та групу інвалідності у зв`язку з ушкодженням здоров`я, а також необхідні види медичної та соціальної допомоги.

Огляд потерпілого, складання та корегування індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю, в якій визначаються види реабілітаційних заходів та строки їх виконання, проводиться МСЕК за умови подання акта про нещасний випадок на виробництві, акта розслідування професійного захворювання за встановленими формами, висновку спеціалізованого медичного закладу (науково-дослідного інституту профпатології чи його відділення) про професійний характер захворювання, направлення лікувально-профілактичного закладу або роботодавця чи профспілкового органу підприємства, на якому потерпілий одержав травму чи професійне захворювання, або робочого органу виконавчої дирекції Фонду, суду чи прокуратури.

Відповідно до пункту 24 Положення про медико-соціальну експертизу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 № 1317, комісія видає особі, яку визнано особою з інвалідністю або стосовно якої встановлено факт втрати професійної працездатності, довідку та індивідуальну програму реабілітації і надсилає у триденний строк виписку з акта огляду комісії органові, в якому особа з інвалідністю перебуває на обліку як отримувач пенсії чи державної соціальної допомоги (щомісячного довічного грошового утримання), що призначається замість пенсії, та разом з індивідуальною програмою реабілітації - органові, що здійснює загальнообов`язкове державне соціальне страхування, виписку з акта огляду комісії про результати визначення ступеня втрати професійної працездатності у відсотках та потреби у наданні додаткових видів допомоги.

Суд звертає увагу на те, що з метою реалізації права ОСОБА_1 на страхові виплати, передбачені Законом № 1105 у законний спосіб, останньому у листі Рівненського відділення Управління від 17.09.2021 № 11-01-09-2075 було зазначено про можливість надання позивачу направлення відділенням з метою визначення стану його здоров`я, оскільки оригіналу документа, що засвідчує ступінь втрати професійної працездатності, не надано, однак таким правом позивач не скористався. Доказів зворотного позивачем суду не надано.

Таким чином, враховуючи відсутність висновку МСЕК, суд уважає, що у Рівненського відділення Управління були відсутні правові підстави для призначення страхових виплат позивачу.

Посилання позивача на виключний перелік відмов у страхових виплатах і наданні соціальних послуг, встановлений ст. 45 Закону № 1105 є неприйнятними, оскільки відповідачем не виносилася постанова про відмову у страхових виплатах та не формувалася справа потерпілого, у зв`язку із тим, що для прийняття такого рішення до органу Фонду мають бути подані усі визначені нормативно-правовими актами документи.

В силу вимог ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Таким чином, зі сторони відповідача відсутня протиправна бездіяльність, з огляду на не призначення страхових виплат відповідно до розслідуваного факту нещасного випадку 11.11.1983 року, тому позовні вимоги у цій частині є безпідставними.

Вимога про зобов`язання Управління призначити страхові виплати на підставі довідки МСЕК № 597/01-12/21 від 06.09.2021, також не підлягає до задоволення, тому що, як зазначено вище, такий порядок не передбачений чиним законодавством.

Суд зауважує, що як протиправну бездіяльність суб`єкта владних повноважень треба розуміти зовнішню форму поведінки (діяння) цього органу/його посадової особи, яка полягає (проявляється) у неприйнятті рішення чи у нездійсненні юридично значимих й обов`язкових дій на користь заінтересованих осіб, які на підставі закону та/або іншого нормативно- правового регулювання віднесені до компетенції суб`єкта владних повноважень, були об`єктивно необхідними і реально можливими для реалізації, але фактично не були здійснені.

Для визнання бездіяльності протиправною недостатньо одного лише факту неналежного/несвоєчасного виконання обов`язкових дій/ухвалення рішень або невиконання їх взагалі. Важливими є також конкретні причини, умови та обставини, через які дії, що підлягали обов`язковому виконанню відповідно до закону, фактично не були виконані чи були виконані з порушенням строків.

Відповідно до частини першої статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно з частиною першою статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відтак, приймаючи до уваги вищевикладене та оцінюючи наявні у матеріалах справи письмові докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позивачем не надано належних та допустимих доказів на підтвердження обґрунтувань позовних вимог, натомість відповідачем повністю доведена правомірність своєї поведінки з урахуванням вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, тому позовна заява задоволенню не належать.

Підстави для розподілу судових витрат між сторонами відповідно до статті 139 КАС України відсутні.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

В задоволенні позовної заяви ОСОБА_1 до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Рівненській області про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинення певних дій відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасники справи:

Позивач - ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_1 )

Відповідач - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Рівненській області (вул. Кавказька, 2, м. Рівне, 33028, ЄДРПОУ/РНОКПП 41313357)

Повний текст рішення складений 30 березня 2022 року.

Суддя Т.О. Комшелюк

Джерело: ЄДРСР 103803929
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку